[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:36:
[...]

Hoezo dat? Zoals gezegd heb ik het vergeleken met de Noxon, die hangt er nog regelmatig aan zonder problemen.
Het gaat inderdaad om de Dymond nu je het zegt.
Die dingen zijn niet gemaakt om rechtstreeks een hoofdtelefoon aan te sluiten. Waardeloos is een fout statement. Het ding wordt constant gebruikt in mijn auto rechtstreeks aan de aux. Ik kan je verzekeren dat de bass niet moet onderdoen aan een cd'tje in de 6 lader.
Je kan het duidelijk zien aan het circuit als je die dingen opendoet. Op die Dymond zitten elco's op de uitgang die gewoon te klein zijn voor die impedantie. Gewoon 100uF over die kleine SMD capaciteiten en je zal al veel meer bass hebben.
http://upload.wikimedia.o...f/fe/High_pass_filter.svg dit wordt gebruikt omdat je anders DC ofwel 0 HZ, de helft van de voedingsspaning, op de uitgang hebt zitten, Dus hoe kleiner R (dus je impedantie) hoe hoger het kantelpunt wordt.
Die BT headsets hebben trouwens meestal een dedicated versterker zitten achter de BT receiver ic's.
Dus als je die Dymond nog hebt ff vergelijken aan een keten, ofwel ff 2 condensatoren over de uitgangscondensatoren solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:09:
[...]

Die dingen zijn niet gemaakt om rechtstreeks een hoofdtelefoon aan te sluiten. Waardeloos is een fout statement. Het ding wordt constant gebruikt in mijn auto rechtstreeks aan de aux. Ik kan je verzekeren dat de bass niet moet onderdoen aan een cd'tje in de 6 lader.
Je kan het duidelijk zien aan het circuit als je die dingen opendoet. Op die Dymond zitten elco's op de uitgang die gewoon te klein zijn voor die impedantie. Gewoon 100uF over die kleine SMD capaciteiten en je zal al veel meer bass hebben.
http://upload.wikimedia.o...f/fe/High_pass_filter.svg dit wordt gebruikt omdat je anders DC ofwel 0 HZ, de helft van de voedingsspaning, op de uitgang hebt zitten, Dus hoe kleiner R (dus je impedantie) hoe hoger het kantelpunt wordt.
Die BT headsets hebben trouwens meestal een dedicated versterker zitten achter de BT receiver ic's.
Dus als je die Dymond nog hebt ff vergelijken aan een keten, ofwel ff 2 condensatoren over de uitgangscondensatoren solderen.
Bedankt voor de uitleg, hoewel ik het niet helemaal volg :+
De Dymond heb ik helaas niet meer, de Noxon nog wel. Mocht je interesse hebben, mag je die wel een keertje lenen om te vergelijken.

• Luke-san
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:17:
[...]

Bedankt voor de uitleg, hoewel ik het niet helemaal volg :+
De Dymond heb ik helaas niet meer, de Noxon nog wel. Mocht je interesse hebben, mag je die wel een keertje lenen om te vergelijken.
No wories, we wijlken ook een beetje China related af.

Die Noxon vind ik niet veel over, in betrekking tot welke chipset er in zit. Zal die dure Philips anders eens proberen open te maken 1 van de dagen.
Trouwens is het weer China spul en moet je opletten en geluk hebben.
Van deze (behuizing) heb ik er 3 van deze gekocht http://www.aliexpress.com...eaker-HiFi/664319498.html
Zien er allemaal identiek hetzelfde uit, maar als je ze openmaakt hebben ze een andere pcb. Niet enkel het ic telt in het geluid, meestal gaan ze kompleet de mist in met de filtering naar de uitgang toe.

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Banggood heeft vannacht mijn Earson verzonden. Echter hebben ze bij mijn adres achter de plaats naam en voor de postcode er een 4 tussen gegooid. Meer mensen die dit bekend voor komen?

Voorbeeld:
Straatnaam + huisnummer
Plaats, 4 Postcode

[ Voor 13% gewijzigd door MrGangstaQ op 24-09-2014 09:24 ]

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:29
Luke-san schreef op woensdag 24 september 2014 @ 06:51:
[...]

No wories, we wijlken ook een beetje China related af.

Die Noxon vind ik niet veel over, in betrekking tot welke chipset er in zit. Zal die dure Philips anders eens proberen open te maken 1 van de dagen.
Trouwens is het weer China spul en moet je opletten en geluk hebben.
Van deze (behuizing) heb ik er 3 van deze gekocht http://www.aliexpress.com...eaker-HiFi/664319498.html
Zien er allemaal identiek hetzelfde uit, maar als je ze openmaakt hebben ze een andere pcb. Niet enkel het ic telt in het geluid, meestal gaan ze kompleet de mist in met de filtering naar de uitgang toe.
Ziet er goed uit. Zoek er 1 voor onderweg op de motor aangezien mijn jack ook stuk is op de phone. Vroeg me alleen af of er nou wel of geen batterij inzit:
code:
1
 Optional embedded battery which has long working life

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Iemand nog een Earson? Oh wacht... dit is iets anders ;)
Deze heeft ook nog een microfoon en een line-out, maar toch.... buitenkant is hetzelfde...
http://www.audiostreamers...es-wae-btp04-outdoor.html

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Get!em schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:33:
Iemand nog een Earson? Oh wacht... dit is iets anders ;)
Deze heeft ook nog een microfoon en een line-out, maar toch.... buitenkant is hetzelfde...
http://www.audiostreamers...es-wae-btp04-outdoor.html
Pas nog gereviewed door bashoogers :
ViezeVis schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:31:
Nog niet zo lang geleden heb ik de Hercules BTP04 in handen mogen hebben, ja je weet wel: die look-a-like speaker van de Earson ER151 alleen dan ruim €50,- duurder. Deze €70,- kostende speaker zou qua prijs dan heel veel meer te bieden moeten hebben, toch? Dat heb ik uitgezocht. Ik heb een korte vergelijking gemaakt zodat je zelf een idee hebt wat de Hercules BTP04 wel niet voor iets is in vergelijking met de Earson ER151.

YouTube testvid.
YouTube: Earson ER-151 / Hercules BTP04

Accessoires.
Earson:
- 3.5mm jack kabel;
- Micro USB kabel;
- Polsbandje;
- Speaker zelf;

Hercules:
- 3.5mm jack en MIcro USB kabel in één;
- Lang polsbandje;
- Kort polsbandje;
- Opberghoesje;
- Speaker zelf;
- Verpakkingsdoos

Waarom het nummer "Rather Be, Clean Bandit"?
Het nummer van Clean Bandit is een nummer dat eigenlijk elke toon bevat: aan het begin vrij hoge viool geluiden en in het midden van het lied hoor je hoofdzakelijk een bass. Breng het in combinatie en je hebt het nummer Rather Be, een perfect testnummer voor beide speakers.

Hoge tonen.
Beide speakers zijn echt een mislukking als het gaat om hoge tonen. Niet omdat het het zo bar slecht klinkt, maar wel omdat de speakers gaan trillen wanneer hoge tonen aan bod komen. Het geluid vervormt akelig lelijk wanneer er hoge tonen in een nummer voor komen en dat is jammer. Toch vind ik dat de Earson en veel "holler" geluid heeft waardoor het veel beter klinkt, maar dat is mijn mening. Het is heel afhankelijk van wat je mooi vindt.

Midi- en lage tonen.
De Hercules BTP04 heeft een zeer goede bass, zelfs te goed waardoor het hele nummer "Rather Be" klinkt alsof iemand continu tegen de deur aan het schoppen is, een "Bmpff Bmff" effect krijg je, eigenlijk hetzelfde als bij de hoge tonen het geval is bij de Hercules. Zet de Hercules op een platte tafel, en je hoeft zelf al niet meer te dansen. De Hercules BTP04 doet dat al voor je. De Earson heeft een veel minder sterke bass waardoor het nummer niet vervormt en dat je ook echt de werkelijke bass zeer goed hoort. Echter, de sterke bass mis je wel heel erg bij nummers zoals David Guetta & Showtek - Bad ft. Vassy. De Hercules doet daar zijn voordeel mee, maar doet daar bij heel veel nummers daar geen voordeel mee. Dus het is heel variërend, maar de winnaar is ook bij de Midi- en lage tonen toch de Earson.

De Earson is écht de beste.
En tja, je mag altijd €50 voor een doosje en wat meer accessoires neerleggen, maar dat zie je mij niet doen.
Ik ben echt heel zeker: de Earson is écht een beter product dan het €70,- kostende boxje van Hercules.

[afbeelding]
[afbeelding]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Luke-san schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:09:Dus hoe kleiner R (dus je impedantie) hoe hoger het kantelpunt wordt.
Hebben we het hier over het in- of uitgangsfilter? Bij het ingangsfilter is R namelijk ingangsweerstand, niet de impedantie van de koptelefoon. (buffer?)condensatoren komen niet heel nauw op line level signaal lijkt mij. Heb je foto's/metingen? Doe dat anders maar via DM, anders gaan we wel erg offtopic hier ;)

druk en typefouten voorbehouden

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:39

ViezeVis

Sample Text

dodge_911: binnenkort komt er een uitgebreide review over de Earon ER-151A met ook een iets wat uitgebreidere vergelijking met de Hercules WAE BTP04.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Luke-san
lutkeveld schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:49:
[...]

Hebben we het hier over het in- of uitgangsfilter? Bij het ingangsfilter is R namelijk ingangsweerstand, niet de impedantie van de koptelefoon. (buffer?)condensatoren komen niet heel nauw op line level signaal lijkt mij. Heb je foto's/metingen? Doe dat anders maar via DM, anders gaan we wel erg offtopic hier ;)
Aan de uitgang, anders zou je een dongel hebben die analoge signalen omzet in het bleutooth protocol.
Zal eens moeten zien hoe ik een foto online kan zetten van dat ding. (vroeger had ik zelf webspace)

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

MrGangstaQ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:46:
Banggood heeft vannacht mijn Earson verzonden. Echter hebben ze bij mijn adres achter de plaats naam en voor de postcode er een 4 tussen gegooid. Meer mensen die dit bekend voor komen?

Voorbeeld:
Straatnaam + huisnummer
Plaats, 4 Postcode
Die 4 voor de postcode is het ID van de provincie. Bij billing address staat het wel goed. Ik neem aan het het op het pakket wel goed komt te staan.

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
WhatTheFuck schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:34:
[...]

Die 4 voor de postcode is het ID van de provincie. Bij billing address staat het wel goed. Ik neem aan het het op het pakket wel goed komt te staan.
Oke dankje! Hopen dat het er snel is, besteld vanuit China warehouse met Netherlands direct mail.

Verwijderd

Luke-san schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:34:
[...]

Aan de uitgang, anders zou je een dongel hebben die analoge signalen omzet in het bleutooth protocol.
Zal eens moeten zien hoe ik een foto online kan zetten van dat ding. (vroeger had ik zelf webspace)
http://imgur.com/

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

ViezeVis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:52:
dodge_911: binnenkort komt er een uitgebreide review over de Earon ER-151A met ook een iets wat uitgebreidere vergelijking met de Hercules WAE BTP04.
Laat maar komen... ben wel benieuwd. Die bluetooth dingen zijn nu zo populair dat ze er echt belachelijke prijzen voor durven te vragen.... Als je deze twee vergelijkt dan is het voor mij wel duidelijk..... :)

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
ViezeVis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:52:
  • ER-151
  • ES-151A
[/mierenneukerijmodus] Er is geen ander model :)
Get!em schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:38:
Laat maar komen... ben wel benieuwd. Die bluetooth dingen zijn nu zo populair dat ze er echt belachelijke prijzen voor durven te vragen.... Als je deze twee vergelijkt dan is het voor mij wel duidelijk..... :)
Top van Bas om deze twee te vergelijken (video is een mooie aanvulling) - en grappig dat de Earson in prijs kwaliteit verhouding weer de winnaar is. Nog steeds de beste Bluetooth Speaker.

• Luke-san
EN-IS schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:42:

Top van Bas om deze twee te vergelijken (video is een mooie aanvulling) - en grappig dat de Earson in prijs kwaliteit verhouding weer de winnaar is. Nog steeds de beste Bluetooth Speaker.
Ik zou eens graag een vergelijking willen zien/horen met een Bose soundlink mini.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Vandaag weer wat leuks binnen gekregen; de Weloop Tommy :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SIVXKCCm.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nkLqOB7m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/68NCibVl.jpg?1

Gebroederlijk op een rijtje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zcyJVdpl.jpg?1
vlnr: LG G watch, Pebble steel, Pebble (KS edition), Weloop Tommy

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• EN-IS
Luke-san schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:51:
Ik zou eens graag een vergelijking willen zien/horen met een Bose soundlink mini.
Dat is net het vergelijken van de Apple iPhone met een budget Android toestel van 100euro.
Prijs verschil met de Bose Soundlink Mini is meer dan 100euro :P :D
RobertowNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:55:

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Family of watches gather around, discussing the shortcomings of the apple watch... ;)

Buiten dat om, mooie verzameling B-)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[...]

Dan moet je doen wat Bas deed : bestellen, testen en terugsturen.
We kunnen niet alles voor je gaan testen hé, beetje eigen initiatief tonen :p

Verwijderd

[...]

Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

Geluid van de Bose is stuk voller, vooral het hoge en lage spectrum komen beter toch hun recht. Klassieke muziek is ideaal voor een Bose. Middentonen hoor je niet heel veel verschil. Maar zoals hierboven staat, de vergelijking is wat krom gezien het prijsverschil.

Edit: als je echt high end geluid wilt hebben tegen weggeefprijs, dan raad ik je de Xiaomi Pistons V2 aan (hier ook veelvuldig voorbij gekomen), die zit qua geluidskwaliteit echt tegen de high end oordopjes aan. Het hoge spectrum kan iets beter, maar laag en midden is echt superb, vooral voor die prijs.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 13:35 ]

• Luke-san
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:23:
[...]

Geluid van de Bose is stuk voller, vooral het hoge en lage spectrum komen beter toch hun recht. Klassieke muziek is ideaal voor een Bose. Middentonen hoor je niet heel veel verschil. Maar zoals hierboven staat, de vergelijking is wat krom gezien het prijsverschil.

Edit: als je echt high end geluid wilt hebben tegen weggeefprijs, dan raad ik je de Xiaomi Pistons V2 aan (hier ook veelvuldig voorbij gekomen), die zit qua geluidskwaliteit echt tegen de high end oordopjes aan. Het hoge spectrum kan iets beter, maar laag en midden is echt superb, vooral voor die prijs.
En net die Pistons V2 hebben we al, maar dat zijn geen BT speakers.

Kopen, testen en dan terugdoen daar ben ik mee gestopt. Is voor niemand fijn, Ik krijg ook niet graag een doos waarvan de seal verbroken is.

En 't ja eigen initiatief, Heb nu al 3 BT speakers staan, behalve de Earsons. Die soundlink dingen staan meestal ergens in een winkel tussen het andere gejank

Verwijderd

Oh je hebt er maar 3, daar kunnen nog wel 3 Earsons bij nu die in de aanbieding is.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

EN-IS schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:13:

Family of watches gather around, discussing the shortcomings of the apple watch... ;)

Buiten dat om, mooie verzameling B-)
Helaas is de normale Pebble stuk (knipperend scherm) dus nu de Tommy als sportwatch? Al lijkt die toch wel een aantal vitale functies (nog) niet te hebben.

Ga vooral de batterij aan de tand voelen van de Tommy.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

EN-IS schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:42:

Ben benieuwd, waarschijnlijk heb ik over een maandje ook deze voor werk... http://www.harmankardon.c...ductOnly&sCatId=cat370051

over prijs/kwaliteit gesproken.. }:O

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:07
oke raar hoor, ik heb mijn pakketjes nog niet, maar als ik ze via de postNL website track, staat er dat ze al bezorgd zijn.
Nu heb ik via de chat met dx gesproken en die mevrouw zegt dat ik naar het postkantoor van postNL moet.

hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?

[ Voor 8% gewijzigd door jovael op 24-09-2014 15:22 ]

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
jovael schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:22:
oke raar hoor, ik heb mijn pakketjes nog niet, maar als ik ze via de postNL website track, staat er dat ze al bezorgd zijn.
Nu heb ik via de chat met dx gesproken en die mevrouw zegt dat ik naar het postkantoor van postNL moet.

hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?
Ik heb dat zelf 1x meegemaakt. Maar toen bleek het bij 1 van mijn buren bezorgd te zijn (zonder dat de PostNL bezorger een papiertje in mijn brievenbus had gegooid).
Dus het kan eventueel bij jouw buren zijn bezorgd. Zo niet, dan kan het best zijn dat de PostNL het ergens heeft bezorgd. Of het bijvoorbeeld zelf gehouden :P

DX kan je in ieder geval niks verwijten aangezien het pakketje gewoon te tracken is via PostNL en dus ook gewoon bezorgd is. Dus ik zou het inderdaad eerst bij PostNL proberen. En dan zelfs proberen de PostNL bezorger vandaag of morgen nog aan te spreken, mits mogelijk en mits het pakketje vanochtend of gisteren is bezorgd.

• jovael
Er staat dus dat de pakketjes op 6 en op 11 september bezorgd zijn, dan zou ik inmiddels toch wel wat van de buren gehoord hebben denk ik dan.

En krijg je niet gewoon een mailtje van postNL van joh je pakketje is onderweg?
Want die heb ik ook nooit gehad.

[ Voor 29% gewijzigd door jovael op 24-09-2014 15:41 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22

Chocoball

瞧好吧!

Lees net dat de MiBand beschikbaar is bij Banggood http://chinakorting.nl/aa...aomi-miband/#.VCLKuPmSx8E

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Meh, mijn eerste RMA aangemaakt bij DX.
De usb-meter gegevens kloppen niet. Volgens de meter heeft mijn 50% lege 3100mah batterij zo'n 5800mah opgezopen... Ook limiteert dat ding charging current tot 900mA tov 2A zonder. (adhv laadtijden).
We zien wel wat het resultaat daarvan is. Hoop op een refund en zal me dan een ander kopen.

Heb btw miband gisteren besteld bij ibuygou voor 30$

[ Voor 7% gewijzigd door Dima_2005 op 24-09-2014 16:00 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• EN-IS
jovael schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
Er staat dus dat de pakketjes op 6 en op 11 september bezorgd zijn, dan zou ik inmiddels toch wel wat van de buren gehoord hebben denk ik dan.

En krijg je niet gewoon een mailtje van postNL van joh je pakketje is onderweg?
Want die heb ik ook nooit gehad.
Ik denk dat je toch echt even moet bellen PostNL - er is duidelijk wat verkeerd gegaan bij de bezorging, of dat nou bij de buren is of op een ander adres - zij kunnen het voor je uitzoeken.

En nee, je krijgt geen mailtje, als je gebruik maakt van de app (MijnPakket) dan kun je een notificatie krijgen - bijvoorbeeld 'de bezorger is onderweg' of een soortgelijk bericht.

• jovael
wtf, ik heb gebeld.
Ze zeggen dat het nog niet bezorgd is, maar dat het pas net door de douane heen is en binnen nu en een paar dagen bezorgd wordt.
Hoe het dan via de track en trace wel op bezorgd kan staan blijft vaag.

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
Ik twijfel wel.
Met 5% korting kom ik op €24,31 uit.
Meer dan 2 keer zo duur als de originele prijs.
Maar dan heb ik hem wel binnen kort maar hij zal vast ook nog wel goedkoper worden binnenkort.

• EN-IS
mathy_ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:18:
Ik twijfel wel. Met 5% korting kom ik op €24,31 uit. Meer dan 2 keer zo duur als de originele prijs.
Maar dan heb ik hem wel binnen kort maar hij zal vast ook nog wel goedkoper worden binnenkort.
Gelukkig is de coupon code er, anders is het niet interessant - voor de rest ben ik het met je eens. Je betaald er meer voor, enige voordeel is dat je het snel thuis hebt (Netherlands Direct Mail kiezen) :).

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dima_2005 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:48:
Meh, mijn eerste RMA aangemaakt bij DX.
De usb-meter gegevens kloppen niet. Volgens de meter heeft mijn 50% lege 3100mah batterij zo'n 5800mah opgezopen... Ook limiteert dat ding charging current tot 900mA tov 2A zonder. (adhv laadtijden).
We zien wel wat het resultaat daarvan is. Hoop op een refund en zal me dan een ander kopen.
Welke tester had je gekocht?

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Ik wil hem! :9~ :9~
Iemand enig idee of dit ook gaat werken icm met een Windows Phone? Misschien in de toekomst? (Heb Lumia 1520)

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:25
had gisteren al wat verwacht lag wel een mooie briefje dat het niet paste in de brievenbus :s
aanbellen zou best moeilijk zijn denk ik dan maar was gewoon thuis
vandaag wel aan gekomen raar genoeg bij de buren was vandaag ook gewoon thuis
lag nog meer china spul bij hem afgeleverd ( voor andere buren )

wat ik besteld had was een keyboard voor me laptop shift key was stuk/afgebroken
http://www.aliexpress.com/snapshot/6212453301.html weer zo goed als nieuw :)
bestel datum was 27-8-2014

www.replacementlaptopkeys.com
nog gevonden voor lose keycaps als iemand nog een goedekopere site weet hoor ik het graag
want iets meer dan 8 dollar neer leggen voor een lose keycap vind ik beetje teveel

nu nog wachten op 4 orders die nog binnen moeten komen :)

• Luke-san
Luke-san schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eGKhp1Q.jpg

47 Ohm smd in serie met de uitgang en volgens mij capaciteiten die niet groter kunnen zijn dan 1uF

http://www.ekswai.com/en_highpass.htm

Dus -3dB kantelpunt op 400Hz. Doe je de berekening zoals een hifiketen meestal een 10KOhm ingangsimpedantie heeft krijg je het -3dB punt op zo'n 15Hz.

Zet daar nu ipv die vermoedelijke 1uF een 47uF over en met je hoofdtelefoon krijg je dan het kantelpunt op 8Hz.

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Deze: http://www.dx.com/p/lcd-d...acity-tester-white-315314
Volgens specs kan die tot 3.5A, maar het draadje is veeeel te klein. Hier zal nooit 3.5A doorgeraken. Ik denk dat dat ook het oorzaak is waarom er maar 1A door geraakt.

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Heeft iemand van jullie ervaring met dit apparaatje dat er voor zou zorgen dat je telefoon of tablet sneller opgeladen wordt? Het klinkt bijna als tovenarij namelijk. http://www.banggood.com/3...SJADbRp_62556_1089267_117

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Is heel simpel, het forceert fast charging op een USB poort, waardoor de tablet/smartphone denk dat die aan AC is aangesloten ipv aan USB.
Meestal lukt dit vanzelf, maar soms zijn die poorten dom. Asus heeft daar software voor uit, waardoor die dat via software forceert :) Maar ja, als je maar 500mA uit een USB3 poort haalt, kan dit apparaatje helpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Dima_2005 op 24-09-2014 19:02 ]

• kwelbast
Dima_2005 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:02:
Is heel simpel, het forceert fast charging op een USB poort, waardoor de tablet/smartphone denk dat die aan AC is aangesloten ipv aan USB.
Meestal lukt dit vanzelf, maar soms zijn die poorten dom. Asus heeft daar software voor uit, waardoor die dat via software forceert :) Maar ja, als je maar 500mA uit een USB3 poort haalt, kan dit apparaatje helpen.
Dank je voor je snelle reactie. Dus als je je telefoon altijd via een AC-adapter oplaadt, heeft het weinig zin? De kabel blijft natuurlijk altijd de bottleneck vermoed ik?

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Via AC heeft het inderdaad weinig zin. Niet alleen de kabel, maar ook interne electronica van je smartphone :)

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb een paar weken geleden 2 sd kaartjes bij banggood gekocht.

1 ervan was defect en Banggood heeft dit dan terugbetaald.

Het probleem is dat banggood dit heeft terugbetaald aan de Visa kaart die aan mijn PayPal-account gekoppeld is. en op visa kun je geen geld storten.

Ben ik mijn geld kwijt of zou banggood dit opnieuw willen storten op mijn gewone bankkaart?

• Guusz
  • Laatst online: 07-09 18:21
Op 14-09 de Earson speaker besteld bij DX en vandaag de postbode aan de deur.
Moet zeggen, ben blij verrast door de geluidskwaliteit uit zo'n klein speakertje :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

bambinodekat schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:13:

Het probleem is dat banggood dit heeft terugbetaald aan de Visa kaart die aan mijn PayPal-account gekoppeld is. en op visa kun je geen geld storten.

Ben ik mijn geld kwijt of zou banggood dit opnieuw willen storten op mijn gewone bankkaart?
Bij een refund komt het op mijn PayPal rekening en daar blijft het net zolang tot ik een opdracht geef om hem naar mijn bankrekening te storten. Staat de refund niet op jouw PayPal account?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Saldo op PayPal is 0. En bij de transactie staat "Bijschrijving op creditcard"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

En wordt het dan niet vanaf creditcard naar je bankrekening gestort?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
bambinodekat schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:13:

Nope, je bent je geld niet kwijt, je staat nu voor X bedrag 'in plus' op je Visa. Gebeurt hier wel meer.
Check je visa-statement maar. Daar wordt het netjes verrekend in het eindbedrag.
Dima_2005 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:54:
[...]

Volgens specs kan die tot 3.5A, maar het draadje is veeeel te klein. Hier zal nooit 3.5A doorgeraken. Ik denk dat dat ook het oorzaak is waarom er maar 1A door geraakt.
OW, da's best fout ja. Heb er zelf 6 weg bij DX denk ik, zelfde type. Kabel is even dik als op de productfoto en heb er ook geen klachten over. (Anders had ik er ook geen 8 ;))
Probeer 'm nog eens aan te sluiten via de micro-usb die erop zit?

[ Voor 42% gewijzigd door dodge_911 op 24-09-2014 19:42 ]

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Dima_2005 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:54:
[...]

Bij mijn 2A lader van mijn tablet, geeft dit apparaat wel gewoon de 2A weer.

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ok, dan is de mijne gewoon defect. Via microUSB doet die zelfs niks :-\

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Guusz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:21:
Op 14-09 de Earson speaker besteld bij DX en vandaag de postbode aan de deur.
Moet zeggen, ben blij verrast door de geluidskwaliteit uit zo'n klein speakertje :)
Dit is de goede? Want er zijn een hoop fakes in omloop.

Wil er ook 1 bestellen.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Nielsopweg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:02:
[...]

Wil er ook 1 bestellen.
Banggood verkoopt originele met ruim €5 korting! :)
Ze kosten daar ongeveer €15,- nu.

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
ViezeVis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:03:
[...]

Dank je, besteld ;)

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
Ik heb de 5200mAh XPB van $10 bij coolicool binnen en hij is echt. Het heeft ca. 2 weken geduurd met standaard verzenden. De 10400mAh variant kost er momenteel $18. En hoesjes verkopen ze voor $2

[ Voor 3% gewijzigd door Kitano op 24-09-2014 20:53 ]

Verwijderd

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar de ontwikkeling van deze smartwatches, want momenteel zie ik er nog niet direct het nut van in ;) Maar als de Chinese smartwatches zich verder ontwikkelen, en tevens veel in prijs verschillen met de gerenomeerde merken dan lijkt het mij wel interessant om zo'n Chinese smartwatch te kopen.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Iemand ervaring met cat6 kabels uit China? Is dat echt cat6.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

maartend schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:16:
CAT6 heeft een soort rubberen elastiek door het midden van de isolatie liggen waar de kabels rondom verspreid zijn. Je zou naar de foto's moeten kijken van de binnenkant van de kabel van die advertentie. Daarnaast kunnen de kabels ook niet van 100% koper zijn maar zijn slechts 3 'draden' 100% koper en de rest is een mengsel van iets.

Je kunt het beter in Nederland kopen: zo'n 50M rol van CAT6 kost ongeveer 35 euro.

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:18
maartend schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:16:
Ik koop altijd deze: http://www.kabeldiscount....abels/netwerkkabel-op-rol.

Zeer betrouwbaar en snelle verzending. Indien het artikel toch niet op voorraad is wordt je netjes gebeld om te vragen of ze deze moeten annuleren of een ander type moeten verzenden. Zeer goede service!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:09:
Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar de ontwikkeling van deze smartwatches, want momenteel zie ik er nog niet direct het nut van in ;) Maar als de Chinese smartwatches zich verder ontwikkelen, en tevens veel in prijs verschillen met de gerenomeerde merken dan lijkt het mij wel interessant om zo'n Chinese smartwatch te kopen.
Zo denk ik er ook over! Alleen van de Moto360 Smart Watch ben ik zeer onder de indruk van O+ .
ViezeVis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:03:
Voor diegene die nog de coupon zoeken;
BaZnGaNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:43:
Zeer betrouwbaar en snelle verzending. Indien het artikel toch niet op voorraad is wordt je netjes gebeld om te vragen of ze deze moeten annuleren of een ander type moeten verzenden. Zeer goede service!
Dank voor de tip, kende deze nog niet!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb vanmiddag de Xiaomi Mini AC Router binnen gekregen en een paar kleine testjes gedaan. De Range is echt super van het apparaatje. Op 2.4 Ghz heb ik nu het hele huis. Op 5 Ghz is dit helaas niet het geval. Hij zit parallel aan mijn ziggo modem gekoppeld, waardoor ik niet het hele netwerk op fast ethernet zet in plaats van gigabit.
Het verbruik is alleen dramatisch, 30 watt! Ik heb gewisseld tussen normale stand en power save, maar dit maakt niets uit volgens mijn meter. De adapter is wel slim, bijna geen sluipverbruik, maar met het apparaatje gekoppeld.. Poeh. Ter vergelijking, mijn linksys op zolder doet 6-10 watt. Dat is dus 40 euro per jaar. Ik heb het apparaat voor ca €30 gekost, betekent als je een dlink AC Router koopt van 100 euro je deze in 2 jaar hebt verdiend..

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van het apparaat en de web interface. Het Chinees valt aardig te ontcijferen met een Firefox plugin die de hele pagina kan vertalen.

De Router wordt inmiddels al voor €40 euro verkocht op dx, waarbij het zelfs een aanbieding is. Dat is het geld dus niet waard..
Ik denk dat ik er nog even leuk mee ga spelen en hem dan bij mijn ouders neer zet. Die letten niet zo op het verbruik :p

update, ik heb een hele stomme fout gemaakt en mijn energiemeter verkeerd afgelezen... de router verbruikt 3 watt in plaats van 30 watt. Op mijn cresta meter zie je dit heel slecht...

[ Voor 8% gewijzigd door FunFair op 24-09-2014 22:18 ]

• maartend
Dank jullie ivm de kabels, maar zoek er gewoon enkele van een meter of 2. Kan niet zelf connectoren plaatsen

• Guusz
  • Laatst online: 07-09 18:21
Nielsopweg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:02:
[...]

Wil er ook 1 bestellen.
Zo ver ik kan nagaan is het een echte.. Heb deze besteld: http://www.dx.com/p/earso...-w-micro-usb-black-291301 voor iets meer dan 25 euro. Maar bij Banggood is ie nu goedkoper dacht ik....

Hij zat in een retail doos....

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3848/15344580175_0db814f604_z.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2942/15157994118_e30748afcb_z.jpg

Bij het koppelen noemt ie zichzelf ook ES-151A.

Verwijderd

Kitano schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:51:
Ik heb de 5200mAh XPB van $10 bij coolicool binnen en hij is echt. Het heeft ca. 2 weken geduurd met standaard verzenden. De 10400mAh variant kost er momenteel $18. En hoesjes verkopen ze voor $2
DAt is goed nieuws. Welke testjes heb je gedaan voor het onderscheid? Ik kan er niet veel over vinden voor de 5200 i.t.t. de 10400 versie.
De afwerking ziet er bij een counterfeit in ieder geval best slecht uit
YouTube: Unboxing original xiaomi power bank 5200 and comparison with fake
http://en.miui.com/thread-40304-1-1.html

• EN-IS
Guusz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:21:
Zo ver ik kan nagaan is het een echte.. Heb deze besteld: http://www.dx.com/p/earso...-w-micro-usb-black-291301 voor iets meer dan 25 euro. Maar bij Banggood is ie nu goedkoper dacht ik....

Hij zat in een retail doos....

[afbeelding]
[afbeelding]

Bij het koppelen noemt ie zichzelf ook ES-151A.
Klopt, ik heb er twee (1 van Banggood en 1 van DX), een tijd terug heb ik deze twee tegenover elkaar gezet in een info sheet (overzicht met specs):
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

De Earson ER-151 van DX is retail, die van Banggood is OEM.

• Piet91
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:43:
[...]

En is dat wel allemaal koper? Bij die prijs heb ik namelijk m'n twijfels.
Want in het bekende topic hier op Tweakers (Pas op voor slechte/inferieure Cat5e/6 netwerkkabels) komt men bij altijd bij deze site uit. En dat is toch even €12 p/100 meter duurder.

• lutkeveld
Ik wil ook een retail doos :'(

Begin er steeds meer aan te twijfelen of mijn Banggood Earson wel een origineel is. Goede aankoop nonetheless maar het geluid is bij mij echt niks speciaals in mijn oren.

• EN-IS
lutkeveld schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:16:

Begin er steeds meer aan te twijfelen of mijn Banggood Earson wel een origineel is. Goede aankoop nonetheless maar het geluid is bij mij echt niks speciaals in mijn oren.
De twijfel had ik ook eerst - door de verwarring van een tijd terug - of die van BG wel origineel was, omdat het zonder doos en zo kwam. Hierdoor heb ik mijn bestelling eerst bij DX geplaatst - duurde te lang (en werd mijn pakket steeds teruggestuurd - het kwam China maar niet uit). Toen heb ik het risico genomen en bij BG eentje besteld, deze had ik al snel in huis. Super geluid - top ding.

Die van DX kwam een week of twee/drie later binnen, beiden naast elkaar gezet (zie reactie boven), en geluid is hetzelfde - beiden zijn origineel.

Door het prijsverschil van 10euro extra is die doos het niet waard :)

//edit, ik zie dat je redelijk ver woont maar als je ooit eens in Twente bent, kom langs en kun je ze beiden testen :P

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 24-09-2014 23:25 ]

Verwijderd

[...]

Het is een originele in de zin dat er een geluid uitkomt zoals er uit hoort te komen.
Het probleem is dat iedereen een andere standaard heeft van "goed" geluid, dan merk je duidelijk aan de reviews hier en sowieso alle reviews over geluidskwaliteit.

• lutkeveld
Ik kan niet echt zeggen dat ik het super geluid vindt. Het is 'gewoon oké'. Misschien nog een bestellen en vergelijken, voor 15 euro kan ik het eigenlijk niet laten >:)

Misschien verwacht ik er ook te veel van, mijn zusje vind het een geweldig ding.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
[...]

Dozen maken ze net zo goed na.
Zelfs prijsstickers van de Bijenkorf worden nagemaakt :D

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
[...]

Onder welke naam staat hij bij je Bluetooth connectie?

Ook de accu moet vol zijn, bijna leeg geeft rare bass.
Ook de volumeknop op de earson ff goed in de + drukken, werkt nogal vaag. dat knopje.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
maartend schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:16:
Dank jullie ivm de kabels, maar zoek er gewoon enkele van een meter of 2. Kan niet zelf connectoren plaatsen
Zie de eerder genoemde link. Het is de koperprijs, en die is in China echt niet veel lager dan hier. Bedenk ook: als in Nederland dieven hun leven wagen om koper uit bovenleidingen te stelen, hoe waarschijnlijk is het dan dat in China wordt bezuinigd op het kopergehalte?
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor HDMI-kabels en dergelijke. Als je kabels gebruikt voor installatie kan je beter voor goede kwaliteit gaan, het aanleggen is veel duurder dan het materiaal.

Maar omdat je een losse kabel van kleine lengte nodig hebt: overweeg Cat5e. Met Cat5e haal je 1 Gb/s, en dat is wellicht genoeg. Met Cat6 van die lengte moet 10 Gb/s mogelijk zijn, maar het is onwaarschijnlijk dat je zowel een switch als een computer met poorten van 10 Gb/s hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Free rider op 24-09-2014 23:50 ]

Verwijderd

Free rider schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:49:
[...]

Zie de eerder genoemde link. Het is de koperprijs, en die is in China echt niet veel lager dan hier. Bedenk ook: als in Nederland dieven hun leven wagen om koper uit bovenleidingen te stelen, hoe waarschijnlijk is het dan dat in China wordt bezuinigd op het kopergehalte?
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor HDMI-kabels en dergelijke. Als je kabels gebruikt voor installatie kan je beter voor goede kwaliteit gaan, het aanleggen is veel duurder dan het materiaal.

Maar omdat je een losse kabel van kleine lengte nodig hebt: overweeg Cat5e. Met Cat5e haal je 1 Gb/s, en dat is wellicht genoeg. Met Cat6 van die lengte moet 10 Gb/s mogelijk zijn, maar het is onwaarschijnlijk dat je zowel een switch als een computer met poorten van 10 Gb/s hebt.
Deels mee eens. Permanente bekabeling zou ik hier kopen bij een shop met goede reviews, maar heb bijvoorbeeld wel een HDMI kabel en usb OTG kabel onderweg die ik beide zelden zal gebruiken maar in bepaalde situaties toch handig zijn, en dan heb ik zoiets van zo goedkoop mogelijk. :P

• lutkeveld
Supertip schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:47:
[...]

Onder welke naam staat hij bij je Bluetooth connectie?

Ook de accu moet vol zijn, bijna leeg geeft rare bass.
Ook de volumeknop op de earson ff goed in de + drukken, werkt nogal vaag. dat knopje.
ES151A, accu is vol. Hoe bedoel je 'goed in de + drukken'? Volume staat op maximaal.

Verwijderd

Free rider schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:49:
[...]

Over de HDMI kabel, voor wat het waard is:
De Consumentenbond heeft in 2012 eens een uitvoerig artikel over de materie "hdmikabel" uitgebracht.
Daar staat het 1 en ander helder en duidelijk omschreven, óók dat je je niet van de wijs moet laten brengen door allerlei "kreten" die fabrikanten en anderen geven.
Quote: "Een goedkope HDMI-kabel is goed genoeg. Ingenieur Bernd Moenninger test in het dagelijks leven audiovisuele apparatuur bij de Duitse testorganisatie Müller-BBM: 'Een goedkope HDMI-kabel is goed genoeg voor de gemiddelde consument die bijvoorbeeld een Blu-rayspeler wil aansluiten op de tv. Mits de kabel niet langer is dan twee meter. Voor iedere HDMI-kabel geldt in principe: hoe langer, des te slechter het signaal'."

Bron: http://www.consumentenbon...evisies/extra/hdmi-kabel/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 00:06 ]

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 06:37
De kwaliteitstest van de micro-usb kabels uit China, zoals vermeld in de OP is erg handig. Ik heb al een aantal malen gehad dat de geleverde opladers (of kabels?) uit China te traag opladen om bruikbaar te zijn.

Echter is een goede kabel natuurlijk afhankelijk van een goede oplader. Ik kreeg onlangs een '2Ah USB adapter' die bij een draadloze oplader zat. Deed de stekker in het stopcontact, het ding ontplofte en had mijn vingers zwartgeblakerd.

Dus, heeft goede ervaringen met een Micro-usb oplader + kabel die ongeveer 1.5A kan leveren? (Liefst van Ebay). Het zou een beetje zuur zijn als ik bijv. de 'Red Micro Usb Cable' bestel maar de oplader niet goed werkt.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:35
Sh1fty schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:40:
De kwaliteitstest van de micro-usb kabels uit China, zoals vermeld in de OP is erg handig. Ik heb al een aantal malen gehad dat de geleverde opladers (of kabels?) uit China te traag opladen om bruikbaar te zijn.

Echter is een goede kabel natuurlijk afhankelijk van een goede oplader. Ik kreeg onlangs een '2Ah USB adapter' die bij een draadloze oplader zat. Deed de stekker in het stopcontact, het ding ontplofte en had mijn vingers zwartgeblakerd.

Dus, heeft goede ervaringen met een Micro-usb oplader + kabel die ongeveer 1.5A kan leveren? (Liefst van Ebay). Het zou een beetje zuur zijn als ik bijv. de 'Red Micro Usb Cable' bestel maar de oplader niet goed werkt.
Je kan ook kijken of een blackberry 2A lader op ebay niet volstaat. Enigste nadeel is wel dat je geen usb kabel in kan steken.Heb er wel goede dingen over gelezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Exor op 25-09-2014 01:31 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

dit : http://www.benl.ebay.be/i...rgers&hash=item23410dde66
en dit : http://www.benl.ebay.be/i...rgers&hash=item4ac6919243

Maar dan heb je 't wel over topmateriaal dat NIET in de fik vliegt zoals menig Chinees spul :)
En 't is eBay :p

Of je haalt 'n Apple Ipad lader : 12W powerrrrrrrr

Indirect ook allemaal Chinees spul :)

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 25-09-2014 01:01 ]

Verwijderd

Naar aanleiding van de post over de Powerbank 5200 bij Coolicool.com (wat een naam) nog een bruikbare couponcode:
2% off: CICWEBFE

Scheelt weer een dubbeltje.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:13

koelebobes

Wen BTC €100K

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Oeh laat me weten hoe die bevalt tegenover de Pebble. Ik heb vorige week een Pebble gekocht en ben er super blij mee en heb de smaak nu wel te pakken :D Misschien neem ik er nog een Tommy bij hehe

BTC €94.837,08

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
WhatTheFuck schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:22:
Voor iedereen die nu nog geen Earson ER-151 heeft:

30% korting bij Banggood met code fa8d39: $18.89

http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html

[mbr]*nu zonder referall*[/]
Lijkt 1x per IP te zijn.

• rg-mohwa
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

[mbr]*nu zonder referall*[/]
Damn, dan toch maar besteld

• kwelbast

In sommige winkels van de Action vind je nog opladers van 2,1A, goede kabel erbij kopen en je bent klaar.

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
kwelbast schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:44:
[...]

In sommige winkels van de Action vind je nog opladers van 2,1A, goede kabel erbij kopen en je bent klaar.
Laders vallen vies tegen daar.

Heb daar ook laders gekocht. De 1 was zo defect. En de 2e laad niet harder dan 1.1a dus die 2.1 halen ze nooit

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Mijn Earson van Banggood is al sinds 3 september onderweg, en nog niet binnen :(

Bump: heeft iemand hier een antwoord op?
LFA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:23:
Klein vraagje: in de OP staat dat kabels uit China vaak niet al te best zijn. Geldt dit ook voor USB verlengkabels? Ik wil namelijk een verlengkabel in de USB3.0 poort doen aan de achterkant van mijn computer zodat ik niet elke keer achter mijn computer hoef te duiken. Weet iemand of deze kabels uit China wel goede snelheden halen?

• maartend
MrMilco schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:51:
[...]

Laders vallen vies tegen daar.

Heb daar ook laders gekocht. De 1 was zo defect. En de 2e laad niet harder dan 1.1a dus die 2.1 halen ze nooit
Nou....
Heb daar een poos geleden een stel Philips 2,1 A Dual USB laders gekocht. Perfect. Waren nog geen 5 euro per stuk.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Dit is mijn laatste aanwinst. De Xiaomi Wifi AC Router. Momenteel te koop voor ca. 52 dollar (met korting) bij dx.com. Ik heb hem gekocht bij introductie en toen stond deze nog op 45 dollar (zonder korting). Hier heb ik een 3 dollar gift card van de nieuwsbrief gebruikt, ofwel voor prikkie gekocht t.o.v. nu. Let wel dat ik alsnog de dubbele prijs heb betaald t.o.v. de prijs in china waar de router voor +- 16 euro te koop is.
Ik heb geen kosten voor douane hoeven te betalen, gezien dx.com een veel te lage prijs heeft aangegeven. Na 7 dagen is het verzonden en 11 dagen erna mocht ik het pakketje ontvangen. De verpakking laat wel wensen over, gezien het doosje in een bubbeltjes envellop is gestopt, maar het doosje zelf geen bescherming als piepschuim bevat.

Het is een router met 2,4 en 5 Ghz band, met fast-ethernet poorten van 100 Mbit. Ik heb hem daarom niet serieel in het netwerk gezet, maar parallel zodat het bedrade gigabit netwerk inorde blijft. Ik gebruik het alleen voor mobiele devices die internet nodig hebben, niet zo zeer om data te kopieeren via wifi naar de laptop. Het apparaatje is klein en heeft een laag verbruik (3 watt). Het bereik is super, deze knalt mijn Ziggo Ubee router (beneden) en Linksys E2000 router (zolder) eruit in het grootste deel vn het huis. Alleen als ik op zolder sta (naast de router boven), is de router daar sterker. Het huis bestaat uit betonnen vloeren dus het signaal moet wel een beetje moeite doen.

De webinterface is volledig in simplified chinees, maar er valt gelukkig niet veel in te stellen. Met de firefox addon S3.Google translate, is de webinterface prima te lezen op wat krom engels na. De apps voor windows/android/ios hoef je niet te proberen, gezien deze niet te vertalen zijn.
De router kwam met een verouderde firmware, dus deze moest nog even handmatig geupdate worden. Er zit een automatische update functie in, maar die gaf bij mij niets aan. Er zijn instellingen voor VPN verbindingen aan te geven.

Meer informatie: http://www.xiaomiworld.co...wifi-wireless-router.html

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YDgRCQH.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6OLYBET.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QImBT5C.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GJEjmUA.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iIBXgIV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MQFl8bi.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0abHodF.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qmU9KlK.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EvQ5BSr.jpg

De testresultaten: Mijn netwerken heten "QKoeGrasEi"
Gastslaapkamer (1e verdieping, andere kant van het huis)
Huiskamer (naast de beide routers)
Huiskamer (midden in de kamer)
Studeerkamer (1e verdieping, boven de routers)
Zolder (midden in de ruimte)
Zoals te zien is 2,4 Ghz sterk. De 5 Ghz is op zolder niet meer te doen, daar wordt de verbinding heel instabiel, terwijl via 2,5 Ghz nog de maximale internetsnelheid wordt gehaald volgens de speedtest.net app.

Ik zie wel dat de Xiaomi router op een ander kanaal staat dan de andere routers, maar kanaal 1 zou het optimale kanaal moeten zijn.

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:01:
[...]

Nou....
Heb daar een poos geleden een stel Philips 2,1 A Dual USB laders gekocht. Perfect. Waren nog geen 5 euro per stuk.
Ik denk dat hij een andere bedoelt van de Action, eigen merk. Die Philips heb ik ook, prima ding inderdaad, maar al geruime tijd helaas niet meer te koop (zit elke keer als ik langsgaat stiekem te kijken of die weer beschikbaar is :P ). Was een eenmalige partij volgens mij, waar de voorraad landelijk ook minimaal was.

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
FunFair schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:18:
Uitgebreide review van de De Xiaomi Wifi AC Router. Momenteel te koop voor ca. 52 dollar (met korting) bij dx.com.
Bedankt voor de uitgebreide review! Hij komt dus als een prima router uit de bus als je geen gebruik wilt maken van de LAN poorten. Vraagje, was het nog eenvoudig om de firmware te updaten? Ik neem aan dat je na de update nog steeds slechts een UI in het chinees had?

Tevens, staat op de adapter welk voltage nodig is? Dan kan ik eventueel een eigen adapter gebruiken die wel een EU plug heeft...

[ Voor 10% gewijzigd door Wetterhahn op 25-09-2014 11:34 ]

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

XPB is binnen van BangGood! Nu nog even kijken of ie ook echt is :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Piet91
  • Niet online
Tof ding, ik was er al enthousiast over toen ze 'm aankondigden.
Helaas zijn de 100Mbit-poorten voor mij de reden om hem niet te kopen.
Ze kunnen leuk adverteren met 1167Mbps (wat eigenlijk ook flauw is omdat het 300Mbps op 2.4GHz. en 867Mbps op 5GHz. is maar goed; dat doet elke router-fabrikant), maar je fysieke lan-poorten halen die snelheden niet eens.

• EN-IS
LFA schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:00:
Mijn Earson van Banggood is al sinds 3 september onderweg, en nog niet binnen :(

Ik had daar op gereageerd, ik heb ze van BG, 5 stuks - iets van $4 a $5 per stuk, snelheid is zoals het hoort:
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

• rg-mohwa
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Acolyte57 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:38:
XPB is binnen van BangGood! Nu nog even kijken of ie ook echt is :)
Ik heb em vorige week binnen gekregen, en ik denk dat die van mij echt is, maar heb hem niet opgemaakt, dus hoor graag of die van jou ook echt of nep is.

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:23:
[...]

Ik denk dat hij een andere bedoelt van de Action, eigen merk. Die Philips heb ik ook, prima ding inderdaad, maar al geruime tijd helaas niet meer te koop (zit elke keer als ik langsgaat stiekem te kijken of die weer beschikbaar is :P ). Was een eenmalige partij volgens mij, waar de voorraad landelijk ook minimaal was.
Was inderdaad over eigen merk. Maargoed. Kunnen mooi mn batterijen van de hubsan opladen haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020

Bedankt voor de tip!

Heb hem ook maar gekocht.
Zat er al een tijdje over te twijfelen en nu door de aanbieding toch maar gekocht.
Hoop dat het wat is, ben erg benieuwd zeker door alle positieve reactie's hier op het forum.

Ik moest trouwens 15.33 euro betalen aan paypal :( hahaha :)

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 12:26
Ik koop al 10 jaar bij DX.com, maar het viel me op dat DX.com tegenwoordig niet echt goedkoop meer is. Prijzen van LED lampen bijvoorbeeld beginnen bij DX bij ongeveer 3 dollar, terwijl je dezelfde LED lampen bij Aliexpress voor 50 cent kunt kopen. Blijkbaar heeft DX.com hun prijzen aangepast naar westerse maatstaven. Jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door poktor op 25-09-2014 12:34 ]

• EN-IS
Klopt, de coupon code / korting is per account maar 1x te gebruiken. Als je de coupon code een tweede keer probeert te gebruiken krijg je de melding 'You have used the coupon the maximum number of times allowed per customer.1 times.'

Maar... ;) Er is een manier om de Earson coupon code (Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2") meerdere keren te gebruiken, onder dezelfde account.
Ik heb het een aantal keren succesvol getest met andere coupon codes (ik ben niet verantwoordelijk als het toch niet verschijnt).
- Uitgelogd doe je je bestelling zoals je dat normaliter zou doen
- In de winkelwagen gebruik je de coupon code
- Na de betaling (PayPal) keer je terug naar BG met de melding 'dank voor je bestelling'
- Hier staat een link met 'review/see your order'
- Klik hier op
- Inlogscherm opent zich in een nieuw tabblad
- Login met je gebruikersnaam en wachtwoord
- Bestelling verschijnt binnen een minuut in je bestellijst

Graag gedaan! ;) :D

Verwijderd

poktor schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:32:
Ik koop al 10 jaar bij DX.com, maar het viel me op dat DX.com tegenwoordig niet echt goedkoop meer is. Prijzen van LED lampen bijvoorbeeld beginnen bij DX bij ongeveer 3 dollar, terwijl je dezelfde LED lampen bij Aliexpress voor 50 cent kunt kopen. Blijkbaar heeft DX.com hun prijzen aangepast naar westerse maatstaven. Jammer.
Vergelijk je de prijzen wel inclusief verzendkosten? Bij DX is namelijk altijd gratis verzenden, en links of rechtsom word dat toch in de prijs verrekend.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:42:
[...]

Vergelijk je de prijzen wel inclusief verzendkosten? Bij DX is namelijk altijd gratis verzenden, en links of rechtsom word dat toch in de prijs verrekend.
Yep. En toch blijft DX 1 van de duurdere shops, ook als je AE niet meeneemt in de vergelijking. Bij iets duurdere items zit DX soms $10 of mer hoger qua prijs dan bv. een BG of CB.

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
LFA schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:00:

[...]
Ik heb er een aantal van Ebay, blauwe van 2 meter voor 3 euro. Ik heb geen megatest gedaan maar ik merk geen langzame snelheden. Mooie dikke kabels, goed stevig.

Ik heb wel 1 keer een rotte kabel gekregen waardoor mijn externe schijf niet werd herkend. Maar dat was geen verlengkabel maar met usb3 plug.

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 25-09-2014 12:52 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.