mark-k schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:04:
Heb 2 keer bij Banggood besteld, 2 keer bij DX, een keer bij eforchina, tot nu toe allemaal al tussen de 1 en 4 maanden geleden en nog geen enkele die gearriveerd is... Snap er echt geen hol van, worden alleen bij mij de batterijen niet geaccepteerd door de Chinezen van de post?
Je moet dan ook bij Banggood niet kiezen voor China Post maar voor Netherland Direct Mail, snel en vertrouwd
DX en eForChina verbaast mij (dat je het niet hebt ontvangen) alleen vraag ik me af of je daar ook zonder een tracking code heb laten sturen? Bij eForChina heb ik namelijk gekozen voor een trakcing code en in 3 a 4 weken had ik de Powerbank thuis (was toen een aanbieding). Bij DX heb ik 1 powerbank besteld, ook ivm aanbieding en die heeft er 4 weken over gedaan dacht ik mij te herinneren - weet het niet meer zeker
Ik denk dat jij gewoonweg pech hebt gehad. Bestel er 1 bij BG met Netherland Direct Mail - of koop het in Nederland

Kenzi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:08:
20-9 is er een nieuwe lichting verkocht via xiaomi.tmall.com (ofc binnen 1 sec weg). Nieuwe lading routers en Mi Bands komt er aan op 24-9. Ben benieuwd.
Volgens mij is er gewoon zat voorraad, Geruchten hier zijn dat Xiaomi veel apart houd voor export.

Als iets binnen een seconde verkocht, dan moet toch daar wel een script achter zitten of heel veel Chinezen tegelijkertijd iets kopen!? Kan me haast niet voorstellen.
* EN-IS mompelt iets over de iPhone 6 wacht rijen in Amerika - zie foto's - alleen maar Chinezen die in de rij staan voor handel - op YouTube is er een documentaire! (iemand anders is het ook al opgevallen Gestrekt been: Rijen voor de Apple Store: niet alleen voor fans)
Als ik zo online kijk, (grote en kleine) shops zie ik dat ze met sommige Xiaomi producten volop voorraad hebben. Het zou mij niet verbazen als Xiaomi veel apart houd voor export - zoals jij dat zegt, en dan voornamelijk de nieuwe markten (landen/markten waar ze naar toe willen).
[
Voor 4% gewijzigd door
EN-IS op 23-09-2014 10:05
]