[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
paulus_01 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:44:
Betaling gewoon in USD via paypal doen en je CC maatschappij de wisselkoers laten toepassen, ik heb zojuist EUR 14.64 moeten betalen voor de earson via cc maatschappij.
Is dat niet de omrekeningopties in PayPal? Ik kan deze namelijk niet terug vinden, goede tip dank.
Ik moet er wel even bij zeggen, ik heb een prepaid creditcard van Skrill en weet niet of het met deze creditcard veel uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 09:57
rare wisselkoers ?ik moet 15,17euro afrekenen ?$18,89
maar bedankt voor de tip _/-\o_

Is dat niet de omrekeningopties in PayPal? Ik kan deze namelijk niet terug vinden, goede tip dank.
Ik moet er wel even bij zeggen, ik heb een prepaid creditcard van Skrill en weet niet of het met deze creditcard veel uitmaakt :)
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatTheFuck schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:11:
[...]

Of deze voor $2,49, ziet er uit als een cassettebandje: [afbeelding]
Dan verkies ik toch echt dat model dat ik gekocht heb, het ziet er gewoon net een stuk steviger uit en mij bevalt het design ook beter :) Al is het wel natuurlijk gewoon gekopieerd van Apple, maar kost slechts een fractie van de prijs.

Helaas is de batterijduur ook een fractie van een moderne iPod Shuffle, maar vier uurtjes is bijna voldoende om de werkweek door te komen. Ik fiets namelijk ongeveer een uurtje per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Enes_81 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:02:
Kan toch nooit goed gaan zonder koeling :S
Na bijna 90 minuten op full power lijkt geen koeling weinig effect te hebben...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinah
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 20:00
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:45:
[...]

Ik heb net eentje van Buyincoins gekocht, was een klein beetje duurdere maar ziet er wel prima uit.
Nadeel vind ik dat deze goedkopere MP3 spelers mini-USB aansluiting hebben en geen micro-USB, lastig met opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
tang14 schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:49:
rare wisselkoers ?ik moet 15,17euro afrekenen ?$18,89
maar bedankt voor de tip _/-\o_
:Y) Banggood zorgt er wel heel hard voor dat iedereen straks de Earson thuis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
EN-IS schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:42:
[...]

Ik heb een creditcard van Abnamro gekoppeld aan PayPal. Ik reken altijd in USD af in PayPal en laat de creditcard maatschappij (is ook gewoon visa) de omrekening naar euro maken, eigenlijk altijd betere rates dan via PayPal of de site op euro te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinah schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:59:
[...]

Nadeel vind ik dat deze goedkopere MP3 spelers mini-USB aansluiting hebben en geen micro-USB, lastig met opladen.
Echt een nadeel wil ik dat niet noemen, maar je kunt alleen niet de micro-USB van je smartphone gebruiken. Oh het is direct een micro sdkaart lezer zie ik net :)
Also can be uses as USB Flash Drive (You can use it to store any data / files).
Voor de rest verwacht ik er eigenlijk niet veel van, het is namelijk gewoon een mp3 speler en niet meer en minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:35

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb ook zo'n 2 dollar ding besteld voor het sporten, iPod Shuffle model :P ik gebruik nu m'n telefoon, maar dit is handiger.
Het verblijf in de sportschool is max. 2 uur bij mij, dus een accuduur van 4 uur is prima

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Afbeeldingslocatie: http://cdn.techinasia.com/wp-content/uploads/2014/09/Xiaomi-Bluetooth-game-controller.jpg?17bc4c
Phone-maker Xiaomi unveiled a new game controller today that’s designed to work with the company’s own MiPad tablet and MiTV. The not-very-snappily-named Xiaomi Bluetooth game controller will go out to the first 300 buyers for the special price of just 1 RMB (US$0.16) on September 25. No word yet on the regular price, which games will work with all those extra buttons, and which of many protocols the Bluetooth gamepad supports. The layout will be more familiar to Xbox users than fans of the PlayStation.

Read more: Xiaomi pushes your buttons with new game controller http://www.techinasia.com...-buttons-game-controller/
Wow, onverwachts eigenlijk - een game controller van Xiaomi :)
http://www.techinasia.com...-buttons-game-controller/

Ik heb een Xbox controller voor de PC (bekabeld), ik zat er aan te denken om deze te gaan vervangen (bluetooth controller). Als de Mi Controller met de PC werkt zou dat super zijn alleen voor nu is het officieel werkend met Xiaomi producten (TV, tablet, smartphone).

@Kenzi kennende zal hij proberen er 1 te bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:26:
Ik heb ook zo'n 2 dollar ding besteld voor het sporten, iPod Shuffle model :P ik gebruik nu m'n telefoon, maar dit is handiger.
Het verblijf in de sportschool is max. 2 uur bij mij, dus een accuduur van 4 uur is prima
De reden dat ik er een bestel is simpel eigenlijk, want mijn 3.5mm jacket van de smartphone is stuk en ik kan wel allemaal trucjes uithalen zodat mijn koptelefoon toch blijft zitten maar dan koop ik liever zo'n ding als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:47:
[...]

Ik heb een Xbox controller voor de PC (bekabeld), ik zat er aan te denken om deze te gaan vervangen (bluetooth controller). Als de Mi Controller met de PC werkt zou dat super zijn alleen voor nu is het officieel werkend met Xiaomi producten (TV, tablet, smartphone).

the first 300 buyers for the special price of just 1 RMB (US$0.16) on September 25

:'( :'( ik geef het 0,5 sec voor dat die uitverkocht is. Xiaomi spul is op dit moment zo slecht te krijgen. XPB's alleen in het zilver, Mi mini routers uitverkocht elke keer na 10 sec, Mi band zelfde :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:33

NSG

Je weet niks!

EN-IS schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:47:
[...]

Wat een sukkels, ze hebben het D-pad met de Analog sticks verwisseld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:22:
[...]

the first 300 buyers for the special price of just 1 RMB (US$0.16) on September 25

:'( :'( ik geef het 0,5 sec voor dat die uitverkocht is. Xiaomi spul is op dit moment zo slecht te krijgen. XPB's alleen in het zilver, Mi mini routers uitverkocht elke keer na 10 sec, Mi band zelfde :'( :'(
Het is bij Xiaomi toch algemeen bekend dat het net een loterij is en ze bewust schaarse proberen te creëren. Ik vind het in iedere geval jammer dat ik niet meer naar China ben geweest, maja ik heb er ook niks te zoeken momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kenzi schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:22:

Dat zal zeker gebeuren! En jij maar F5 blijven drukken :P ;)

Ik vraag me dan ook af wanneer de producten weer ruim op voorraad zullen zijn :) Ik ben vooral benieuwd naar de Mi Band - moet er wel bij zeggen dat in de tussentijd wel tig nieuwe smartwears zijn uitgekomen - concurrenten blijven ook niet stil zitten. Die maken ook gebruik van de schaarste van Xiaomi.
Enes_81 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:55:
Haha, nu dat je het zegt! Alleen denk ik, ook omdat het zoveel op de Xbox Controller lijkt, dat ze er bewust voor hebben gekozen, we zullen het donderdag wel merken (xiaomi.tmall.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
Goede service van DX!

Ruim vier maanden geleden een XPB besteld, door DX een aantal keer opnieuw verstuurd ivm de batterijen. Laatste keer via de Filipijnen. Via de tracker is het laatste teken van leven 11 augustus. Na enig op en neer gemail krijg ik nu een volledige refund van DX. Niet verwacht maar zeer blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
llpineapple schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:42:
Goede service van DX!

Ruim vier maanden geleden een XPB besteld, door DX een aantal keer opnieuw verstuurd ivm de batterijen. Laatste keer via de Filipijnen. Via de tracker is het laatste teken van leven 11 augustus. Na enig op en neer gemail krijg ik nu een volledige refund van DX. Niet verwacht maar zeer blij!
En dat noem je goede service? Als bedrijf zou ik me zwaar schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Goede service van DX!

Hoeveel hebben ze opnieuw verstuurd, 3? En dan gaan ze niet even bij een tweede verzending gebruik maken van de mogelijkheid van een tracking code? Het kost ongeveer $1,80 :z

Met Banggood heb ik zelf betere ervaringen. Ik had een van de laatste blauwe Xiaomi Powerbanken besteld :) Ik heb deze helaas niet ontvangen, dat ik het niet zou ontvangen had ik in de tweede week al in de gaten en dit netjes gemeld bij BG - op dat moment ook niets verzocht (zoals een terugbetaling).

Hoe wist ik het? BG bestellingen worden ongeveer in 8 a 11 dagen geleverd (Netherland Direct Mail). En per ongeluk is er bij het bestellen toch gekozen voor Airmail Register - goed contact gehad met BG afgelopen weken. We zijn nu ongeveer 40 dagen verder en nog altijd geen teken van de powerbank. Banggood heeft vandaag de betaling teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:35
Enes_81 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:55:
[...]

Lijkt op een Gamecube controller met wat Xbox tintjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik wil bij banggood de Earson gaan bestellen maar ik vraag me af welke verzendmogelijkheid ik het beste kan kiezen. De Nederland Direct mail of China Post. Iemand hier ervaring mee ? Ivm douane of levertijd

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
koelebobes schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:19:
Ik wil bij banggood de Earson gaan bestellen maar ik vraag me af welke verzendmogelijkheid ik het beste kan kiezen. De Nederland Direct mail of China Post. Iemand hier ervaring mee ? Ivm douane of levertijd
Zie topic waarschuwing in OP - Het bespreken van de Douane, in de zin van 'hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast? en soortgelijke' is ongewenst.

Dat terzijde, bij Banggood kun je gerust kiezen voor Netherland Direct Mail (is ook het de beste keuze ivm snelle levering) :). China Post (Airmail Register) is gratis alleen krijg je daar ook geen tracking code bij en levering duurt langer.

Vergeet de 30% coupon code niet;
WhatTheFuck in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

[ Voor 8% gewijzigd door EN-IS op 22-09-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Misschien gekke vraag, maar hoe krijgt iedereen hier toch zn XPB's binnen? Ik ben al 4 maanden aan het klooien om er een te krijgen, ondertussen al 5 keer besteld bij verschillende sites maar nog geen enkele die geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
mark-k schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:30:
Misschien gekke vraag, maar hoe krijgt iedereen hier toch zn XPB's binnen? Ik ben al 4 maanden aan het klooien om er een te krijgen, ondertussen al 5 keer besteld bij verschillende sites maar nog geen enkele die geleverd is.
Het is een redelijk gekke vraag ja ;) Hoe bedoel je om hier te krijgen? Ik bestel er 1 bij Banggood en ongeveer 8 a 11 dagen later ligt het hier op de mat. Wat gaat er bij jou verkeerd?

Waar heb je überhaupt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
mark-k schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:30:
Misschien gekke vraag, maar hoe krijgt iedereen hier toch zn XPB's binnen?
Jij hebt duidelijk het oude topic niet gelezen :
  • Dansje gedaan in een roze string met gele sokken in blauwe laarzen op Show Me Love : check!
We geven het niet graag toe, maar we hebben 't wel gedaan :F

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 22-09-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Bij welke warehouse raden jullie mij aan om te bestellen voor de snelste levering bij banggood? Het gaat hierbij om de earson. Keuzes zijn China en de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MrGangstaQ schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:07:
Bij welke warehouse raden jullie mij aan om te bestellen voor de snelste levering bij banggood? Het gaat hierbij om de earson. Keuzes zijn China en de UK.
:F
PMuizen schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:07:
Nu wilde ik deze Earson binnen een week hebben omdat ik op vakantie zou gaan dus geprobeerd via banggood UK warehouse op tijd te krijgen.
Binnen 5 dagen kwam de postbode met mijn pakketje!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Bijna 8,5 uur op 'n 5600mAh XPB and still goin' strong :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VYqAU8n.jpg

Om goed te zijn zou ik de test nog 'n keer moeten herhalen met een meter ertussenin, maar dat besefte ik pas een uur nadat ik ermee begonnen was :)

[ Voor 43% gewijzigd door dodge_911 op 23-09-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:47
Bij banggood heb je de check uncheck aan de rechter kant "Drop Shipping Order "

Zetten jullie die op check? (vinkje)

Remove Banggood logo from the package

nut of onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
KLX16 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:57:
Bij banggood heb je de check uncheck aan de rechter kant "Drop Shipping Order "

Zetten jullie die op check? (vinkje)

Remove Banggood logo from the package

nut of onzin?
Daar kies ik standaard voor. Doet wat het zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb net ff mijn packages foto's gechecked, en daar zie ik nergens Banggood logo's . Ik vink drop shipping nooit aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

EN-IS schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:34:
[...]

Het is een redelijk gekke vraag ja ;) Hoe bedoel je om hier te krijgen? Ik bestel er 1 bij Banggood en ongeveer 8 a 11 dagen later ligt het hier op de mat. Wat gaat er bij jou verkeerd?

Waar heb je überhaupt besteld?
Heb 2 keer bij Banggood besteld, 2 keer bij DX, een keer bij eforchina, tot nu toe allemaal al tussen de 1 en 4 maanden geleden en nog geen enkele die gearriveerd is... Snap er echt geen hol van, worden alleen bij mij de batterijen niet geaccepteerd door de Chinezen van de post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:31:
[...]

Dat zal zeker gebeuren! En jij maar F5 blijven drukken :P ;)

Ik vraag me dan ook af wanneer de producten weer ruim op voorraad zullen zijn :) Ik ben vooral benieuwd naar de Mi Band - moet er wel bij zeggen dat in de tussentijd wel tig nieuwe smartwears zijn uitgekomen - concurrenten blijven ook niet stil zitten. Die maken ook gebruik van de schaarste van Xiaomi.

[...]

Haha, nu dat je het zegt! Alleen denk ik, ook omdat het zoveel op de Xbox Controller lijkt, dat ze er bewust voor hebben gekozen, we zullen het donderdag wel merken (xiaomi.tmall.com).
20-9 is er een nieuwe lichting verkocht via xiaomi.tmall.com (ofc binnen 1 sec weg). Nieuwe lading routers en Mi Bands komt er aan op 24-9. Ben benieuwd.

Volgens mij is er gewoon zat voorraad, Geruchten hier zijn dat Xiaomi veel apart houd voor export. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
mark-k schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:04:
Heb 2 keer bij Banggood besteld, 2 keer bij DX, een keer bij eforchina, tot nu toe allemaal al tussen de 1 en 4 maanden geleden en nog geen enkele die gearriveerd is... Snap er echt geen hol van, worden alleen bij mij de batterijen niet geaccepteerd door de Chinezen van de post?
Je moet dan ook bij Banggood niet kiezen voor China Post maar voor Netherland Direct Mail, snel en vertrouwd :)

DX en eForChina verbaast mij (dat je het niet hebt ontvangen) alleen vraag ik me af of je daar ook zonder een tracking code heb laten sturen? Bij eForChina heb ik namelijk gekozen voor een trakcing code en in 3 a 4 weken had ik de Powerbank thuis (was toen een aanbieding). Bij DX heb ik 1 powerbank besteld, ook ivm aanbieding en die heeft er 4 weken over gedaan dacht ik mij te herinneren - weet het niet meer zeker :)

Ik denk dat jij gewoonweg pech hebt gehad. Bestel er 1 bij BG met Netherland Direct Mail - of koop het in Nederland :)
Kenzi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:08:
20-9 is er een nieuwe lichting verkocht via xiaomi.tmall.com (ofc binnen 1 sec weg). Nieuwe lading routers en Mi Bands komt er aan op 24-9. Ben benieuwd.

Volgens mij is er gewoon zat voorraad, Geruchten hier zijn dat Xiaomi veel apart houd voor export. :( :(
Als iets binnen een seconde verkocht, dan moet toch daar wel een script achter zitten of heel veel Chinezen tegelijkertijd iets kopen!? Kan me haast niet voorstellen. :P
* EN-IS mompelt iets over de iPhone 6 wacht rijen in Amerika - zie foto's - alleen maar Chinezen die in de rij staan voor handel - op YouTube is er een documentaire! (iemand anders is het ook al opgevallen Gestrekt been: Rijen voor de Apple Store: niet alleen voor fans)

Als ik zo online kijk, (grote en kleine) shops zie ik dat ze met sommige Xiaomi producten volop voorraad hebben. Het zou mij niet verbazen als Xiaomi veel apart houd voor export - zoals jij dat zegt, en dan voornamelijk de nieuwe markten (landen/markten waar ze naar toe willen).

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 23-09-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

EN-IS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:16:
[...]

Je moet dan ook bij Banggood niet kiezen voor China Post maar voor Netherland Direct Mail, snel en vertrouwd :)

DX en eForChina verbaast mij (dat je het niet hebt ontvangen) alleen vraag ik me af of je daar ook zonder een tracking code heb laten sturen? Bij eForChina heb ik namelijk gekozen voor een trakcing code en in 3 a 4 weken had ik de Powerbank thuis (was toen een aanbieding). Bij DX heb ik 1 powerbank besteld, ook ivm aanbieding en die heeft er 4 weken over gedaan dacht ik mij te herinneren - weet het niet meer zeker :)

Ik denk dat jij gewoonweg pech hebt gehad. Bestel er 1 bij BG met Netherland Direct Mail - of koop het in Nederland :)
Elke keer de goedkoopste verzendmethode gekozen ja, maar bij DX hebben ze hem nog 2 keer nagestuurd met een andere verzendmethode met tracking, maar die zijn ook spoorloos verdwenen (dus technisch gezien liggen er ergens 7 XBP's met mijn adres erop :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
EN-IS schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:13:
[...]

Hoeveel hebben ze opnieuw verstuurd, 3? En dan gaan ze niet even bij een tweede verzending gebruik maken van de mogelijkheid van een tracking code? Het kost ongeveer $1,80 :z

Met Banggood heb ik zelf betere ervaringen. Ik had een van de laatste blauwe Xiaomi Powerbanken besteld :) Ik heb deze helaas niet ontvangen, dat ik het niet zou ontvangen had ik in de tweede week al in de gaten en dit netjes gemeld bij BG - op dat moment ook niets verzocht (zoals een terugbetaling).

Hoe wist ik het? BG bestellingen worden ongeveer in 8 a 11 dagen geleverd (Netherland Direct Mail). En per ongeluk is er bij het bestellen toch gekozen voor Airmail Register - goed contact gehad met BG afgelopen weken. We zijn nu ongeveer 40 dagen verder en nog altijd geen teken van de powerbank. Banggood heeft vandaag de betaling teruggestort.
DX heeft de XPB een aantal keer retour gekregen van de transportmaatschappij, steeds mij keurig op de hoogte gehouden (dat is ook de reden waarom in geen dispute heb aangemaakt bij paypal). Steeds een tracking code erbij gekregen, laatste teken van leven met deze code was echter op 11 augustus (status veranderd niet meer). Begin september bij DX geinformeerd en zij gaven aan dat het pakketje als verloren is beschouwd en ik een refund krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik probeer de earson te bestellen maar blijkbaar heeft Banggood een ander Cart systeem dan wat ik zie in de FAQ want ik zie nergens de knop om de logo's te verwijderen

Afbeeldingslocatie: http://i196.photobucket.com/albums/aa27/koelebobes/Naamloos2_zps29082355.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door koelebobes op 23-09-2014 08:09 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Klein vraagje: in de OP staat dat kabels uit China vaak niet al te best zijn. Geldt dit ook voor USB verlengkabels? Ik wil namelijk een verlengkabel in de USB3.0 poort doen aan de achterkant van mijn computer zodat ik niet elke keer achter mijn computer hoef te duiken. Weet iemand of deze kabels uit China wel goede snelheden halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
koelebobes schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:08:
Ik probeer de earson te bestellen maar blijkbaar heeft Banggood een ander Cart systeem dan wat ik zie in de FAQ want ik zie nergens de knop om de logo's te verwijderen

[afbeelding]
Je bent ingelogd, hierdoor zie je soms de optie niet. Normaliter verschijnt het net boven de invoerveld voor de coupon code Drop Shipping Order?.
LFA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:23:
Klein vraagje: in de OP staat dat kabels uit China vaak niet al te best zijn. Geldt dit ook voor USB verlengkabels? Ik wil namelijk een verlengkabel in de USB3.0 poort doen aan de achterkant van mijn computer zodat ik niet elke keer achter mijn computer hoef te duiken. Weet iemand of deze kabels uit China wel goede snelheden halen?
Ik heb het nooit getest en ga er van uit dat ze het prima doen, ik heb namelijk 5 van die USB 3.0 verleng kabels - best prijzig.
mark-k schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:18:Elke keer de goedkoopste verzendmethode gekozen ja, maar bij DX hebben ze hem nog 2 keer nagestuurd met een andere verzendmethode met tracking, maar die zijn ook spoorloos verdwenen (dus technisch gezien liggen er ergens 7 XBP's met mijn adres erop :X )
Het is wel jammer, je hebt al die tijd gewacht. Tip voor de volgende keer, bestellen met SingaPore Post - betaalbare tracking en vooral betrouwbaar / of met China Post Tracking. Bij elektronica met batterijen (zoals de powerbank en earson, enz.) is het verstandig om tracking bij te nemen.
llpineapple schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:19:
DX heeft de XPB een aantal keer retour gekregen van de transportmaatschappij, steeds mij keurig op de hoogte gehouden (dat is ook de reden waarom in geen dispute heb aangemaakt bij paypal). Steeds een tracking code erbij gekregen, laatste teken van leven met deze code was echter op 11 augustus (status veranderd niet meer). Begin september bij DX geinformeerd en zij gaven aan dat het pakketje als verloren is beschouwd en ik een refund krijg.
Bij DX is dit ook gebeurd met mijn Earson. Deze hadden ze terug gekregen of het werd niet geaccepteerd. Vervolgens hebben ze het via een andere maatschappij verstuurd. Uiteindelijk wel aangekomen, ik dacht 4 a 5 weken. Wel netjes dat het is opgelost alleen valt het mij op van alle shops die ik gebruik dat er bij DX het meeste terug wordt gestuurd in verband met batterijen. Niet dat de andere shops daar geen last van hebben, DX net iets meer lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

EN-IS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:53:
[...]

Je bent ingelogd, hierdoor zie je soms de optie niet. Normaliter verschijnt het net boven de invoerveld voor de coupon code Drop Shipping Order?.
Ik zie het ook niet staan als ik uitlog, snap er niks :P

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
koelebobes schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:01:
Ik zie het ook niet staan als ik uitlog, snap er niks :P
Je hoeft je geen zorgen te maken, als de optie niet verschijnt betekent het niet dat je pakket straks onder geplakt zit met Banggood logo en informatie :) Waarschijnlijk is het al voor je adres al standaard geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Test completed!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BacSjXy.jpg
Dus van 15u30 tot 04u56 : bijna 13,5 uur brandtijd op 'n XPB 5600mAh.

En 't doet 't nog steeds, dus veel koeling heeft 't niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

dodge_911 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:50:
Test completed!
[afbeelding]

Top, dat je het heb getest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ruim vier maanden geleden een XPB besteld, door DX een aantal keer opnieuw verstuurd ivm de batterijen. Laatste keer via de Filipijnen. Via de tracker is het laatste teken van leven 11 augustus.
Exact hetzelfde hier, met exact dezelfde datum. Ticket opnieuw ingestuurd na jouw berichtje en bijna meteen geld terug van DX, hoefde niet eens echt te protesteren. Thanks voor het voorwerk doen ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
dodge_911 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:50:
Test completed!

Stond hij op full power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hier snap ik dus weer geen hol van, ik had eforchina gemaild dat mn pakketje al een maand onderweg was (XPB) maar nog niet was aangekomen, dus ze stuurde me het tracking nummer. Daar staat zowel bij Origin als Destination "the Netherlands", en dat hij al sinds 29 augustus in "the country of destination" is.

Heb PostNL maar een berichtje gestuurd hoe dit nu zit, maar ik blijf het gek vinden dat de tracking ook als Origin Nederland aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
mark-k schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:33:
Hier snap ik dus weer geen hol van, ik had eforchina gemaild dat mn pakketje al een maand onderweg was (XPB) maar nog niet was aangekomen, dus ze stuurde me het tracking nummer. Daar staat zowel bij Origin als Destination "the Netherlands", en dat hij al sinds 29 augustus in "the country of destination" is.

Heb PostNL maar een berichtje gestuurd hoe dit nu zit, maar ik blijf het gek vinden dat de tracking ook als Origin Nederland aangeeft.
Heeft dat er niet mee te maken dat een tracking nummer omgezet moet worden naar een NL nummer? Dus dat je eerst het buitenlandse tracking nummer moet gebruiken tot de NL grens, en dat het daarna overgedragen wordt door postNL oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
mark-k schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:33:

Dit heb ik ook. Al verschilt de tijdsperiode wel een beetje
Ik heb gisteren een trackingcode gekregen van DX voor een product dat eergisteren is geshipped.
Blijkbaar moet dat pakje vertrekken vanuit Nederland, al is de trackingcode nog niet actief (daarmee bedoel ik dat de bestemming nog onbekend is / unable to track).
Waarschijnlijk om dan via China naar België te komen :+ :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Die tracking slaat soms nergens op. Sommige pakketjes van mij die al bezorgd zijn, staan in de tracking nog steeds op 'transferring'. Ik denk dat die tracking codes meegaan met vliegtuigen die verdwijnen en het pakje met een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Tijdens de MVP dagen (eind augustus) op DealExtreme heb ik ongeveer 12 items besteld. Alle 12 de items werden, volgens DX, diezelfde dag nog verstuurd. Na anderhalve week had ik 6 van de 12 items binnen. Echter de afgelopen weken heb ik die resterende 6 items (waaronder een aantal dezelfde items als die eerste 6) nog steeds niet binnen. Hebben meer mensen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:07
silmaril8 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:01:
Tijdens de MVP dagen (eind augustus) op DealExtreme heb ik ongeveer 12 items besteld. Alle 12 de items werden, volgens DX, diezelfde dag nog verstuurd. Na anderhalve week had ik 6 van de 12 items binnen. Echter de afgelopen weken heb ik die resterende 6 items (waaronder een aantal dezelfde items als die eerste 6) nog steeds niet binnen. Hebben meer mensen dit ook?
Jep hier ook, ik heb zelfs de dingen die ik het laatst heb besteld het eerste gehad.
Helaas heb ik de goedkoopste dingen wel gehad, maar de duurdere dingen nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
jovael schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:02:
Jep hier ook, ik heb zelfs de dingen die ik het laatst heb besteld het eerste gehad.
Helaas heb ik de goedkoopste dingen wel gehad, maar de duurdere dingen nog niet :(
Idem, ik vroeg me precies hetzelfde af de afgelopen week. Heb maar een paar bestellingen ontvangen en de rest niet, vreemd - 11 bestellingen tussen de $4 tot en $14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Wat denk je zelluf? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:11
jovael schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:02:
[...]

moet mijn lader ook nog binnen krijgen van banggood had ook een SMD Pick-up Vacuum Pump Pen besteld die wel binnen gekregen woensdag
die pen was een dag later in NL dan de lader als ik de track moet geloven
misschien morgen binnen hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
EN-IS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:14:
[...]

Idem, ik vroeg me precies hetzelfde af de afgelopen week. Heb maar een paar bestellingen ontvangen en de rest niet, vreemd - 11 bestellingen tussen de $4 tot en $14.
Hier ook. Van de 18 bestellingen moet ik er nog 8 ontvangen.
Heb inmiddels tickets aangemaakt dat het langer dan 20 dagen duurt. Heb bij 1 van de tickets nu reactie gehad of ik nog 7-10 dagen geduld wil hebben, ze kunnen het niet tracken. Als dit nog niet is, neem ik weer contact op met ze. Dan zit ik al wel aardig dicht tegen de paypal dispute time aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 12-09 01:43
Ik heb vandaag m'n multitools gekregen :) 12e besteld, 13e verstuurd, 23e gekregen. Nu de rest nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Volgens mij zit alles weer lekker in de heg met de levertijden
Één order van discoveybuying al een maand onderweg, tracking werkt niet.
Banggood Wacht tien dagen met kabeltjes opsturen die gewoon op voorraad zijn.
De volgende order splitsen ze in tweeën hangen ze de tracking code nog aan de onbelangrijke goedkope dingen.

Gáát allemáál heel lekker daar in het oosten

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Supertip schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:50:
De volgende order splitsen ze in tweeën hangen ze de tracking code nog aan de onbelangrijke goedkope dingen.

Ik heb ook zo die indruk
In augustus een quad copter besteld bij Banggood met tracking.

'Thanks for the mail.
I am so sorry that you still have not got the order 2874494� . The package has been returned before.
The order 2874494� has been shipped on 2014/9/3 with the tracking number RC731649965CN .
Usually you can get it in 7-20 working days.
It might be now delayed by the weather and customs clearance.'

The package returned before? Geen uitleg waarom ... hoe.
Op 17track zie ik gewoon 9-9 staan China ... en daar houdt het mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Supertip schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:50:
Een maand is niet echt superlang, en dat tracking niet werkt is redelijk normaal
Dus was niet op voorraad. (niet dat ze zelf voorraad houden, 99% is dropshipping)

Al met al de normale gang van zaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Xiaomi pinstons v2 Pandawill zijn echt, binnen in 2 weken.
Tevens hoesje voor de pb 10400 mAh, 19-9 besteld bij banggood en 23-9 binnen!

[ Voor 40% gewijzigd door sven666pwnd op 23-09-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
Misschien dat dit niet helemaal in dit topic past ( maar misschien is er wel een oplossing in china te koop).Bij mijn tv zijn de interne speakers gaar. Ik heb gisteren ook de earson speaker besteld, kan ik die via een dongel of iets dergelijks ook op de koptelefoon uitgang van mijn tv aansluiten? En wie weet wat ik daar voor in china moet bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Er zit een kabeltje met mini audio jack-plug bij (beide zijden..). Hiermee sluit je hem gemakkelijk aan op alles wat een audio jack uitgang heeft. Tevens werkt hij als antenne bij aansluiten op een mobieltje met FM-radio.

Voor je TV is de Earson echter wel wat aan de kleine kant. Ik zou dan toch eerder voor een fatsoenlijke soundbar + woofer gaan. Vanaf 100 euro heb je dan al een hele beste sound (van philips bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
joppe113 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:59:
Misschien dat dit niet helemaal in dit topic past ( maar misschien is er wel een oplossing in china te koop).Bij mijn tv zijn de interne speakers gaar. Ik heb gisteren ook de earson speaker besteld, kan ik die via een dongel of iets dergelijks ook op de koptelefoon uitgang van mijn tv aansluiten? En wie weet wat ik daar voor in china moet bestellen?
Zoek je zoiets misschien: http://www.dx.com/p/wirel...-black-66695#.VCF35CgjKNE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een bluetooth headset waar ik mijn eigen 3.5mm in-ears kan op aansluiten.

Ik geloof dat ik zoiets ooit heb langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:10:
Ik ben op zoek naar een bluetooth headset waar ik mijn eigen 3.5mm in-ears kan op aansluiten.

Ik weet inderdaad dat ze er zijn, maar ik heb nooit het niet ervan in gezien. Je blijft die kabels dan houden. Kun jij mij uitleggen wat het nut ervan is? Ik ben juist zo blij met mijn BT headset omdat ik geen kabel gedoe meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nou, had postNL gemaild over de vage tracking, kreeg te horen dat het pakket niet bekend was bij hun. Teruggemaild dat ik het bij hun kon tracken dus dat dat onzin was en toen werd ik gebeld. De mevrouw aan de lijn wist mij te vertellen dat er iets mis was met het adres oid en dit pakket hierdoor 30 augustus al retour gestuurd is naar het buitenland.

Dus kan weer moeilijk gaan doen om dit aan die Chinezen uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26

Een draadloze bluetooth receiver bedoel je?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:16

http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=bluetooth+receiver&catId=&initiative_id=SB_20140923061329

http://www.banggood.com/buy/Bluetooth-receiver.html

http://www.aliexpress.com/item/Hifi-Wireless-USB-Bluetooth-4-0-muisc-receiver-3-5mm-audio-adapter-receivers-stereo-player-EU/2022956733.html
Ook gaaf! gewoon in je stopcontact bij je versterker
*edit -> slechte reviews. Snel kapot of instabiele verbinding / vastlopers

[ Voor 82% gewijzigd door Whiskey48 op 23-09-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Deze is nog goedkoper. Oude telefoonlader er bij en je hebt je stereo een BT upgrade gegeven.

Er zijn ook zat kleine receivers te vinden op eBay met een kleine lithium celletje er in die 6-7 uur meegaan. Dat is denk ik Jigu naar op zoek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties, de reden dat ik naar zo'n bluetooth receiver opzoek ben is omdat mijn 3.5mm jacket van de smartphone stuk is.
lutkeveld schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:27:
Er zijn ook zat kleine receivers te vinden op eBay met een kleine lithium celletje er in die 6-7 uur meegaan. Dat is denk ik Jigu naar op zoek is.
Zoiets zoek ik inderdaad, maar als het te duur is blijf ik liever mijn trucjes uithalen om te zorgen dat mijn 3.5mm jacket wel werkt ( Gewoon met tape ).

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leksie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van digitizer & LCD displays voor Ipod en/of Iphone?
Het scherm van de Iphone 4 van mijn dochter is kapot en het scherm van mijn Ipod touch 4th generation is ook gebarsten. Er zijn handige Youtube filmpjes die laten zien hoe je het zelf kunt repareren.

Gezien de afschrijving van deze 2 toestellen wil ik wel een poging wagen en de prijzen op Chinese webwinkels lijken zeer aantrekkelijk:
replacement-lcd-touch-screen-digitizer-for-iphone-4-white

Uiteraard zijn het geen originele onderdelen, maar is het een overweging waard en welke webwinkel zouden jullie aanbevelen?

Bij voorbaat dank.

Groet,
Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zou hem op eBay ergens vandaan toveren.
Het vervangen van het schermpje van een iPhone 4 is wel erg simpel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Quad schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:13:
Ik zou hem op eBay ergens vandaan toveren.
Het vervangen van het schermpje van een iPhone 4 is wel erg simpel.
of Ali is ook even goed. Hier al regelmatig gedaan en dat was telkens goed gelukt.
Vergeet ook geen (heel) dunne dubbelzijdige plakband te bestellen!! Anders gaat je schermpje niet echt blijven zitten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:53

Chocoball

瞧好吧!

EN-IS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:14:
[...]

Ik heb alles van de MVP Lucky Draw binnen maar 1 zending niet die was al voor deze actie verzonden. Geen batterij maar een Google cardbox bouwpakket. Maar een ticket geopend want de laatste tijd doet DX er langer over dan 48 uur om te antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:51:
Bedankt voor de snelle reacties, de reden dat ik naar zo'n bluetooth receiver opzoek ben is omdat mijn 3.5mm jacket van de smartphone stuk is.

[...]

Zoiets zoek ik inderdaad, maar als het te duur is blijf ik liever mijn trucjes uithalen om te zorgen dat mijn 3.5mm jacket wel werkt ( Gewoon met tape ).
Euh, gewoon ipod style, heb ik al jaren, zit ook microfoon in:

http://www.ebay.com/itm/C...&var=&hash=item233e8fb468

Werkt als een tierelier om ook je ouderwetse autoradio als handsfree te gebruiken. Kabeltje met dubbele audio-jack tussen dit ding en je autoradio met audio-jack ingang. Je clipt hem op je shirt en je telefoon pair je bluetooth ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Chocoball schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:27:
Ik heb alles van de MVP Lucky Draw binnen maar 1 zending niet die was al voor deze actie verzonden. Geen batterij maar een Google cardbox bouwpakket. Maar een ticket geopend want de laatste tijd doet DX er langer over dan 48 uur om te antwoorden.
Vreemd, ik heb ook niks bijzonders besteld, van de 11 heb ik er 4 ontvangen, de rest niet. Enige speciale item is de oled usb tester :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 13:51
EN-IS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:35:
[...]

Vreemd, ik heb ook niks bijzonders besteld, van de 11 heb ik er 4 ontvangen, de rest niet. Enige speciale item is de oled usb tester :)
ik heb alles binnen, op een pakje met muntbatterijtje na (uiteraard) ook heb ik inmiddels een usb tester, en kom ik bij de meesten idd aan de 0.3A , behalve met de meegeleverde lader van de lead 1, die geeft 1A ;)
en de kabel + lader van de onda v975m geeft de volle 2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn usb gamepad en xiaomi mikey van Banggood zijn al binnen. :) lekker snel. :) mijn kabels van Tinydeal zijn nog altijd niet binnen. :( zitten inmiddels op 38 dagen zie ik in me paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:41

ViezeVis

Sample Text

Voor zij die graag eens mijn kijk willen weten over de Elephone:
Klik hier.

Staat een filmpje bij onderaan die dient als "unboxing".

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 23-09-2014 18:55 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
ViezeVis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:42:
http://bestelleninchina.nl/elephone-p2000/

nette review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 12-09 01:43
Vandaag ook (trainings)broeken ontvangen. Op zich passen ze maar voor het mooie zijn ze net te klein en te strak. Het was Chinese maat XXL (Amerikaanse maat M :+) maar zelfs dat is blijkbaar niet groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 13:51
ViezeVis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:42:
http://bestelleninchina.nl/elephone-p2000/

Je mag hier niet je eigen website promoten, ben ik inmiddels achter, dus pas op, zet gewoon je site in dr signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Waar zijn de siliconen hoesjes voor de Xiaomi power bank nu het goedkoopst? Bij dx zijn ze 5 dollar zag ik, dacht dat ze eerst goedkoper waren. Op eBay zie ik ze wel voor goedkoop, weet alleen niet of dat wel goeie hoesjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Deze heb ik in mei 2009 besteld....
Ze bestaan dus wel.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firljepper
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 08:49
xileS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:56:
Waar zijn de siliconen hoesjes voor de Xiaomi power bank nu het goedkoopst? Bij dx zijn ze 5 dollar zag ik, dacht dat ze eerst goedkoper waren. Op eBay zie ik ze wel voor goedkoop, weet alleen niet of dat wel goeie hoesjes zijn.
Het lijkt wel alsof de prijzen enorm gestegen zijn voor deze dingen :) Ik heb er echt geen 2 dollar voor betaald. Kijk eens hier bij BIC: .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik heb de mijne op banggood gekocht, past perfect:
http://www.banggood.com/P...-Power-Bank-p-933978.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb de mijne op banggood gekocht, past perfect:
http://www.banggood.com/P...-Power-Bank-p-933978.html
Hier ook met coupon, de oranje is erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:29:
[...]

Euh, gewoon ipod style, heb ik al jaren, zit ook microfoon in:

http://www.ebay.com/itm/C...&var=&hash=item233e8fb468

Werkt als een tierelier om ook je ouderwetse autoradio als handsfree te gebruiken. Kabeltje met dubbele audio-jack tussen dit ding en je autoradio met audio-jack ingang. Je clipt hem op je shirt en je telefoon pair je bluetooth ;)
Hartstikke bedankt, dit is precies wat ik zocht :) Dan kan de telefoon gewoon in de broekzak, en deze ontvanger kan ik dan vast maken aan mijn jas of t-shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
sven666pwnd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:21:
[...]

Hier ook met coupon, de oranje is erg mooi!
Welk coupon? Die van banggood ziet er iig beter uit dan die van BIC. Bij ChinaBuye is die nog ietsjes goedkoper. http://www.chinabuye.com/...omi-104000-mah-power-bank. Weet niet het dezelfde is.

/edit
http://chinakorting.nl/co...oupon-codes/#.VCHTlMt1HqA
Die codes bedoel je denk ik. Scheelt weer 12 cent :D.

[ Voor 13% gewijzigd door xileS op 23-09-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:35:
[...]

Hartstikke bedankt, dit is precies wat ik zocht :) Dan kan de telefoon gewoon in de broekzak, en deze ontvanger kan ik dan vast maken aan mijn jas of t-shirt.
Hou er wel rekening mee dat de geluidskwaliteit nogal kan tegenvallen. Voor telefoongesprekken voldoet het prima, maar echt muziek mee luisteren weet ik niet, vooral de bas is echt drama. De action heeft dergelijke ontvangers ook verkocht, meteen weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik heb een maand geleden bij Coolicool besteld voor $2,00. Kan nog niet vertellen of ze origineel zijn (wordt wel geadverteerd). PostNL wist mij een week geleden te vertellen dat het in Nederland is aangekomen, maar kan nog steeds niet traceren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leksie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
bottom line schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:25:
[...]

of Ali is ook even goed. Hier al regelmatig gedaan en dat was telkens goed gelukt.
Vergeet ook geen (heel) dunne dubbelzijdige plakband te bestellen!! Anders gaat je schermpje niet echt blijven zitten. O-)
Met Ali bedoel je Aliexpress?

Thx,
Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Dat lijkt mij dus geen aanrader ;p. Is denk ik moeilijk te zien of de hoesjes origineel zijn online. Van eBay zullen denk ik wel nep zijn, gezien de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:44:
[...]

Hou er wel rekening mee dat de geluidskwaliteit nogal kan tegenvallen. Voor telefoongesprekken voldoet het prima, maar echt muziek mee luisteren weet ik niet, vooral de bas is echt drama. De action heeft dergelijke ontvangers ook verkocht, meteen weggedaan.
De geluidskwaliteit word toch mede bepaald door de oordopjes die je ermee gebruikt? Wat hebben die dingen bij de Action dan gekost?

Ik laat mijzelf in iedere geval verassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Ik heb al diverse BT ontvangers uit china ontvangen, zelfs voor 3 euro, die het prima doen. Waarschijnlijk niet even goed als een oldschool kabel, maar ik zou het verschil waarschijnlijk niet kunnen horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog wel ff spelen met de mikey. Doet niet echt wat ik wil. 1 of 2 clicks werkt goed maar 3 clicks of meer dan gebeurd er helaas niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
leksie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:13:
[...]

Met Ali bedoel je Aliexpress?

Thx,
Alex
Inderdaad :) maar bekijk wel altijd de verkoper zijn feedback. Meestal krijg je er ook wat schroevendraaiertjes erbij om deze te maken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:19:
[...]

De geluidskwaliteit word toch mede bepaald door de oordopjes die je ermee gebruikt? Wat hebben die dingen bij de Action dan gekost?

Ik laat mijzelf in iedere geval verassen ;)
Al mijn audiozooi test ik met de Sennheiser HD-650 ;)
Ik had er eentje van de Action (exacte prijs weet ik niet meer, maar zal niet meer dan 8 euro geweest zijn), identiek aan deze http://producthistory.eu/...Bluetooth+music+streamer/
maar dan ander merkje :+
Deze had ik vergeleken met een Noxon receiver, die is 4x zo duur, maar daar komen de lage tonen nog wel enigszins tot z'n recht, niet geweldig, maar kan er mee door. Dat Action geval was echt waardeloos. Ik ga niet beweren dat elke bluetooth receiver Action kwaliteit is, maar voor die prijs zou ik niet teveel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:10:
[...]

Al mijn audiozooi vergelijk ik met de Sennheiser HD-650 ;)
Ik had er eentje van de Action (exacte prijs weet ik niet meer, maar zal niet meer dan 8 euro geweest zijn), identiek aan deze http://producthistory.eu/...Bluetooth+music+streamer/
maar dan ander merkje :+
Deze had ik vergeleken met een Noxon receiver, die is 4x zo duur, maar daar komen de lage tonen nog wel enigszins tot z'n recht, niet geweldig, maar kan er mee door. Dat Action geval was echt waardeloos. Ik ga niet beweren dat elke bluetooth receiver Action kwaliteit is, maar voor die prijs zou ik niet teveel verwachten.
Die van de action is echt wel goed. Merk Dymond. Probleem is dat je HD-650 een impedantie heeft van 300 Ohm ... en niet geschikt is voor rechtstreeks aan dat ding te hangen. De elco's in die spullen zijn berekend op 10KOhm dus aan de input van een versterker of powered speakers. Ik merk 0,000 verschil tussen die Dymond en een Philips BT receiver van 50€
Deze ic zit trouwens in die Dymond http://www.issc-tech.com/products/data/content.php?id=66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:27:
[...]

Die van de action is echt wel goed. Merk Dymond. Probleem is dat je HD-650 een impedantie heeft van 300 Ohm ... en niet geschikt is voor rechtstreeks aan dat ding te hangen.
Hoezo dat? Zoals gezegd heb ik het vergeleken met de Noxon, die hangt er nog regelmatig aan zonder problemen.
Het gaat inderdaad om de Dymond nu je het zegt.
Pagina: 1 ... 14 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.