[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.844 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kitano schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:25:
Bij BIC krijg je momenteel 8% korting op tablets en gsm's met de code: BIC8MOB
Deze tablet kost dan nog maar $43. Ik heb hem 10 dagen geleden besteld, maar hij staat nog steeds op "packaging" :-( Heb wel een mail gehad dat nieuwe voorraad nog onderweg is.
Gutteguttegut schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:04:
[...]
Ik heb hm met code besteld, eens kijken of het wat is, anders snel op marktplaats.
En als het te lang duurt via paypal mn geld terug vragen.
Dear Customer,

Thank you for your order on BuyinCoins.com

Sorry to bother you. You may find your order on BuyinCoins.com is still waiting to be shipped. Because we get a notice from our warehouses that we temporarily run out of stock of this item. We have been making every attempt to maintain stock of every item we offer on BuyinCoins.com, but we meet the inventory management problem on rare occasion.

We have arranged the order with the factory. We will arrange dispatch of your order within next 3-5 business days if the new cargo arrives, otherwise we will refund you for the order.

With sincere apology again for the inconvenience caused.

Please don't hesitate to contact us if any need.

Best regards,

Buyincoins Customer Service
Heb jij deze ook ontvangen?

Handig dat ze ook aangeven om welke order het gaat (ik heb meerdere orders bij ze lopen)....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Ik heb een keer een korte broek gekocht bij Wish, maar dat was ook meteen de laatste keer! Zag er op de foto gewoon goed uit en was voor een Primark prijsje te koop, maar de werkelijkheid bleek toch anders.
Ik heb mijn lesje in ieder geval geleerd, geen kleren meer uit China voor mij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door LFA op 19-09-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb een tijdje geleden een coupon van miniinthebox gekregen, omdat een product niet voldeed.
Nou probeer ik die coupon te gebruiken, maar ik niks vinden om hem in te vullen!?
Jullie misschien een idee waar ik dit doe?

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/joctgjpbb/Knipsel.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:58:
hallo,

ik heb een tijdje geleden een coupon van miniinthebox gekregen, omdat een product niet voldeed.
Nou probeer ik die coupon te gebruiken, maar ik niks vinden om hem in te vullen!?
Jullie misschien een idee waar ik dit doe?

[afbeelding]
Op Nu bestellen klikken. In het volgende scherm staat onderaan het 'blok' van de betaalmethode een link waar je op moet klikken om de coupon code in te vullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
MrMilco schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:44:
[...]

Als je iets leuks hebt gevonden laat t ff weten. Misschien ga ik ook wel weer eens gek doen haha
Het woord gek doen is correct. Als je ushanka ff op ebay.de ingeeft dan zie je wat ik daarmee bedoel.
Vreemd dat ik zoiets niet in China vind, kan het in sommige gebieden toch ook wel eens heel koud zijn dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 01:43
Ik heb een tijdje terug broeken besteld in China, na bovenstaande berichten ben ik wel benieuwd hoe ze zijn. Als het niks is ben ik 16 euro armer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
Luke-san schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:10:
[...]

Het woord gek doen is correct. Als je ushanka ff op ebay.de ingeeft dan zie je wat ik daarmee bedoel.
Vreemd dat ik zoiets niet in China vind, kan het in sommige gebieden toch ook wel eens heel koud zijn dacht ik zo.
Dit misschien: http://www.ebay.com/itm/N...er-style-MS-/131279610553

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Luke-san schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:10:
[...]

Jij denkt dat die dingen in China ook ushanka heten? ushanka is de Russische versie, hier in China dragen ze dat niet ;)

Hier noemen ze het 雷锋帽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

In normaal Engels dus een Lei Feng cap of Lei Feng hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

paulus_01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:14:
graag jullie advies, ik heb tijdens de 7 seas sale bij aliexpress een 7" tablet gekocht en wel deze:
http://www.aliexpress.com...ve/403778_1711042291.html

Deze zou een rk3188 cortex a9 processor hebben en 512mb ram.
Vandaag de tablet binnen gekregen en deze heeft een mt8127 cortex a7 processor (1.3 ghz (a7) vs 1.4 ghz (a9)).
Daarnaast is er slechts 476mb ram (gechecked via Antutu) ipv 512mb ram en kom ik op 5.8gb opslag ipv 8gb (al zal er altijd wat door het systeem gebruikt worden, maar toch geen 2 gb?).

Wat raden jullie aan? Dispuut of niet?
De processor klopt niet, RAM en ROM wel. RAM is een deel gereserveerd voor wat anders dan werkgeheugen (GPU). 2GB ROM weg is ook niet zo raar. Deel voor opslag, apps en Android.
KLX16 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:24:
[...]

Dat is waar, maar dan is de product prijs boven de 22 euro geweest. Dan gaat de douane over tot heffing en zal de vervoerder inklaringskosten rekenen.
Al is je product 15 euro en de shipping 8 dan nog moet je gewoon betalen. Het gaat om de ''waarde'' van het economische verkeer op het moment dat het bij de grens komt.
Dat is dus altijd product + verzendkosten, ook als het onder de 22 euro zit.
Gutteguttegut schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:12:
[...]

[...]

[...]

Heb jij deze ook ontvangen?

Handig dat ze ook aangeven om welke order het gaat (ik heb meerdere orders bij ze lopen)....
Staat onder je account wel welke het is (bij messages) dacht ik. Titel is dan ordernummer.
BIC doet dat altijd wel netjes, is iets er niet binnen 10 dagen dan krijg je een refund. Bij DX laten ze de order gewoon rustig 3 maand open staan is de ervaring :X

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Kenzi schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:48:
[...]

Jij denkt dat die dingen in China ook ushanka heten? ushanka is de Russische versie, hier in China dragen ze dat niet ;)

Hier noemen ze het 雷锋帽
Aha, super heren. Als je weet wat ze voor die dingen hier in de winkel vragen dan wordt je een beetje misselijk.
Tijd om er 1 te bestellen ipv te bestellen als het te laat is. We checken wat China sites. Enkel wordt het een beetje gokken met de maat vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Luke-san schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:46:
[...]
Enkel wordt het een beetje gokken met de maat vrees ik.
Zoek gewoon op Lei Feng hat (bijv ebay) en de meeste aanbieders vermelden er ook de Size in maat van je hoofd-omtrek.
Gewoon even meten en de juiste maat kiezen. (of als je niet kunt kiezen via dropdown, bij bestelling doorgeven als opmerking). Je ziet ze meestal staan als 58/60/62cm head circumference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:47
[b][message=42912020,noline]RobertowNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:15[[...]

Al is je product 15 euro en de shipping 8 dan nog moet je gewoon betalen. Het gaat om de ''waarde'' van het economische verkeer op het moment dat het bij de grens komt.
Dat is dus altijd product + verzendkosten, ook als het onder de 22 euro zit.
Dit is het beslisingstabel.
Criteria, tot 22 euro, productbedrag, 22 euro, dit bedrag en erboven (productbedrag), betalen, dan ook btw over vervoerskosten, en vervoerder rekenend nog inklaringskosten.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fOu45A6.png
Zie eerste pagina voor links met meer uitleg en voorbeelden.
Het door jouw omschreven voorbeeld is onder de 22 euro, 15 euro en je hoeft niks te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Mbt Aurabuy - de site lijkt het weer te doen. De google cardboard heb ik al ruim een week geleden ontvangen en ga er dus vanuit dat de led-fingers ook gewoon bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:31
Kan deze betrouwbaar zijn of niet?

http://www.aliexpress.com/store/1059040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:31
ja dat had ik zelf ook al gezien, maar zijn de prijzen redelijk?
want iedereen moet een kans krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

Tja, wil je 5-10$ minder betalen en het risico nemen?

__
KLX16 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:14:
[...]

Dit is het beslisingstabel.
Criteria, tot 22 euro, productbedrag, 22 euro, dit bedrag en erboven (productbedrag), betalen, dan ook btw over vervoerskosten, en vervoerder rekenend nog inklaringskosten.
[afbeelding]
Zie eerste pagina voor links met meer uitleg en voorbeelden.
Het door jouw omschreven voorbeeld is onder de 22 euro, 15 euro en je hoeft niks te betalen.
Dat is dus een beetje het probleem. Zover ik weet zit het n.l zo:
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de prijs inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.

De omzetbelasting berekent u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten
Tabel is dus wat dubbelzinnig.

De ervaring leert dat ik bij 2 bestellingen van +-18 euro goedenwaarde en 7 en 11 euro verzendkosten wel kon aftikken. Bezwaar hielp niet. :X
Als ik tijd heb zal ik aankomend weekend even in de belasting wetbundel kijken hoe het nu echt zit :P.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hiya Chinashoppers!

Zijn er hier GoT'ers die ervaring hebben met de volgende shops :Google sessietje levert mixed reviews op, en ik ken die lui helemaal niet, dus vandaar de vraag, lieve Tweakers : is het van : 'Thanks, bwhahahahaha' en 'Good Luck, Bye!' of wel te vertrouwen?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:47
RobertowNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:54:

Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de prijs inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.

De omzetbelasting berekent u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten
En dit klopt ook, want men moet eerst het drempelbedrag bereiken alvorens men tot een berekening over kan gaan, is men tot de conclusie gekomen, dat men moet berekenen, gaat het bovenstaande op.

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:45
dodge_911 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 04:03:
Hiya Chinashoppers!

Zijn er hier GoT'ers die ervaring hebben met de volgende shops :Google sessietje levert mixed reviews op, en ik ken die lui helemaal niet, dus vandaar de vraag, lieve Tweakers : is het van : 'Thanks, bwhahahahaha' en 'Good Luck, Bye!' of wel te vertrouwen?
Ben de site's wel eerder tegengekomen, nog niets besteld echter.
Zeker die goodluckbuy bestaat al n lange tijd (als het niet te vertrouwen is zijn ze in mijn ogen na n paar maanden weer weg)
En daarnaast wisselende reviews vind je over alle winkels, zelfs over banggood...

Maar op elke site hebben ze wel producten van 1a2 dollar dus koop gewoon zo'n product om het uit te proberen voordat je er iets duurs besteld zou ik adviseren.
Oh ja en laat het even weten als ze inderdaad betrouwbaar zijn

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
en voor de zekerheid met PayPal betalen

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
lennardd21 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:40:
en voor de zekerheid met PayPal betalen
No shit Sherlock :p

Ik wou onderstaande bestelen :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EVW0IHM.png
Banggood had 'm eerst ook, maar na 6 stuks vekocht te hebben is het out of stock, zonder aangegeven restocking period. Supportchatfiguur kon me ook niet verder helpen (al vermoed ik dat het een bot is)

[ Voor 44% gewijzigd door dodge_911 op 20-09-2014 14:25 ]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat is het?

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:54
Het is een USB-lader: "Matek DC-DC 4 USB Ports Charger Voltage Converter Board 5.3V 6A".
Input voltage: 7-26V DC. Output: 5.3V 0-6A (Max:8A).

My favorite programming language is solder.

• Luke-san
dodge_911 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:20:
[...]

No shit Sherlock :p

Ik wou onderstaande bestelen :

Banggood had 'm eerst ook, maar na 6 stuks vekocht te hebben is het out of stock, zonder aangegeven restocking period. Supportchatfiguur kon me ook niet verder helpen (al vermoed ik dat het een bot is)
Wow, nice voor in de auto of op mijn 12V zone-accu. Laat me ff weten waar je hem vindt.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

RobertowNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:15:
[...]
Staat onder je account wel welke het is (bij messages) dacht ik. Titel is dan ordernummer.
BIC doet dat altijd wel netjes, is iets er niet binnen 10 dagen dan krijg je een refund. Bij DX laten ze de order gewoon rustig 3 maand open staan is de ervaring :X
Ah thx!
Ik zie nu dat de 7.0" Quad Core Android 4.1 ATM7029B 1.3GHz 1GB/8GB HDMI Tablet ook verstuurd is *O*

• Majesty
  • Niet online
Deze staat nu bij de superdeals van AliExpress, heeft er iemand ervaring mee toevallig?
"Afgeprijsd" van 54 naar 16 euro: http://www.aliexpress.com...61.7049941.1998087720.233

Same goes voor de volgende oortjes overigens, maar deze zijn "afgeprijsd" van 69 naar 6,90:
http://www.aliexpress.com...3-MP4-and/2025407186.html

[ Voor 26% gewijzigd door Majesty op 20-09-2014 18:14 ]

• O88088
Die speaker is op andere sites ook rond de 20 dollar dus die "korting" moet je met een korreltje zout nemen. Over de kwaliteit kan ik niks zeggen.

En die oordopjes zijn neppe Xiaomi Pistons. Kwaliteit zal waarschijnlijk in lijn met de prijs liggen. En ook hier is die "korting" niks anders dan een manier om het meer gewild te maken.

• Majesty
  • Niet online
Ronald8 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:26:
Die speaker is op andere sites ook rond de 20 dollar dus die "korting" moet je met een korreltje zout nemen. Over de kwaliteit kan ik niks zeggen.

En die oordopjes zijn neppe Xiaomi Pistons. Kwaliteit zal waarschijnlijk in lijn met de prijs liggen. En ook hier is die "korting" niks anders dan een manier om het meer gewild te maken.
Alright thanks voor de info :).

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 17:13

ViezeVis

Sample Text

Majesty schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:10:
Deze staat nu bij de superdeals van AliExpress, heeft er iemand ervaring mee toevallig?
"Afgeprijsd" van 54 naar 16 euro: http://www.aliexpress.com...61.7049941.1998087720.233

Same goes voor de volgende oortjes overigens, maar deze zijn "afgeprijsd" van 69 naar 6,90:
http://www.aliexpress.com...3-MP4-and/2025407186.html
cn1510058838(2014-09-20 18:51:15):
High quality copy xiaomi but sound very good as xiaomi

Aldus, de verkoper.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• O88088
Ik kon me weer niet inhouden! "Ach, het is nog geen 4 dollar."

Dus nu heb ik magnetisch spul gekocht :+

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Luke-san schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:40:
[...]

Wow, nice voor in de auto of op mijn 12V zone-accu. Laat me ff weten waar je hem vindt.
Heb het risico maar genomen en besteld bij GoodLuckBuy, want de andere had 'm ook niet in stock...
Als dat meevalt, komen er nog 'n paar bij, heb toch genoeg power d'rvoor nu :D
10,94€ incl tracking dus dat valt nog mee.

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 20-09-2014 19:31 ]

• lennardd21
Shit me wltoys v912 laat niet meer op :( nog geen 10x mee gevlogen.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Iemand bekend met verf uit china om miniatures van mijn boardgames mee te verven?

Verwijderd

Ik twijfel nog steeds om hem te bestellen. Laat hier weten hoe die bevalt als hij aangekomen is. :)

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
maartend schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:36:
Iemand bekend met verf uit china om miniatures van mijn boardgames mee te verven?
Heb er geen ervaring mee maar ik zou opletten ;)

Omdat ze in china nog verf met lood en andere (inmiddels) verboden stoffen in de EU verkopen. 8)7

Als je zoekt in ieder geval daar op letten :P

Verwijderd

Ga je er een review over schrijven? Het zou wel interessant zijn om te lezen hoe goed zo'n tablet nou echt is.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:52:
[...]

Ga je er een review over schrijven? Het zou wel interessant zijn om te lezen hoe goed zo'n tablet nou echt is.
Precies. Ik ben zelf ook erg sceptisch over tablets van minder dan €50.
Ben heel erg benieuwd.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:44:[...]
Ik twijfel nog steeds om hem te bestellen. Laat hier weten hoe die bevalt als hij aangekomen is. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:52:
[...]
ViezeVis schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:11:
[...]
Precies. Ik ben zelf ook erg sceptisch over tablets van minder dan €50.
Ben heel erg benieuwd.
Als ik hm heb maak ik wel een (video)review.
Ik verwacht er niet teveel van maar kan hm wel vergelijken met mn huidige Allwinner A10 tablets.

• wootahH
  • Laatst online: 08:02
Gutteguttegut schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:16:
[...]

[...]

[...]
Als ik hm heb maak ik wel een (video)review.
Ik verwacht er niet teveel van maar kan hm wel vergelijken met mn huidige Allwinner A10 tablets.
Dat soort tablets zijn meestal vrij waardeloos. Slechte accu, slecht scherm, software heeft meestal wat bugs en weinig kans op software upgrade. Echt een hebbeding die je na ontvangst in een hoek legt en nooit meer aanraakt.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:23

NSG

Je weet niks!

Whoa, Gearbest heeft weer een mooie aanbieding!
3- in 1 Nano Sim adapter voor maar $0,10 met de kortingscode GBSIM10

http://www.gearbest.com/cases-covers/pp_81590.html

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

wootahH schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:31:
[...]

Dat soort tablets zijn meestal vrij waardeloos. Slechte accu, slecht scherm, software heeft meestal wat bugs en weinig kans op software upgrade. Echt een hebbeding die je na ontvangst in een hoek legt en nooit meer aanraakt.
Daarom test ik hm dan ook tegen mn 49 euro noname Allwinner A10 tablets welke nog dagelijks gebruikt worden door mn kids ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Zijn hier mensen die toevallig een goede webshop weten om bv multimeters te kopen? Specifiek zoek ik een Fluke T5-1000, al makkelijk 200 euro hier in Belgie, online ook meestal nog boven de 180 euro.

Goedkoopste chinses versie die ik vind:
http://www.aliexpress.com...Brand-New/1839085423.html

112$ = 87,30 euro, geen verzendkosten.
Totaal via invoercalcultor.be = 117,04€ (China)

Maar heb me laten vertellen dat je uit China best niks koopt zonder paypal ivm refunds etc.

Ook eentje gevonden in Canada voor een goede prijs:
http://www.benl.ebay.be/i...h=item35dcd3600c#shpCntId

Totaal via invoercalcultor.be = 113,76€(Canada)

Lijkt me raar dat ik hem goedkoper vind in Canada dan China??

Ben uitgegaan van 4,2% invoerheffing, weet niet of dat ook daadwerkelijk klopt maar aangezien ik onder 150€ zit maakt het toch niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
wootahH schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:31:
[...]

Inderdaad. Been there, got the t-shirt. Voor een redelijk bruikbaar tablet ben je toch minstens de helft meer kwijt.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Rakward schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:59:
Zijn hier mensen die toevallig een goede webshop weten om bv multimeters te kopen? Specifiek zoek ik een Fluke T5-1000, al makkelijk 200 euro hier in Belgie, online ook meestal nog boven de 180 euro.

Goedkoopste chinses versie die ik vind:
http://www.aliexpress.com...Brand-New/1839085423.html

112$ = 87,30 euro, geen verzendkosten.
Totaal via invoercalcultor.be = 117,04€ (China)

Maar heb me laten vertellen dat je uit China best niks koopt zonder paypal ivm refunds etc.

Ook eentje gevonden in Canada voor een goede prijs:
http://www.benl.ebay.be/i...h=item35dcd3600c#shpCntId

Totaal via invoercalcultor.be = 113,76€(Canada)

Lijkt me raar dat ik hem goedkoper vind in Canada dan China??

Ben uitgegaan van 4,2% invoerheffing, weet niet of dat ook daadwerkelijk klopt...
Zou niet echt Fluke's in China kopen. Dingen blijven Amerikaans en er is bij mijn weten maar 1 voor de Chineese markt gemaakt. Die wordt (werd) niet buiten China verkocht.
Anders moet je eens kijken op aliexpres etc naar UT meters. Die zijn echt niet slecht voor hun prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:19:
[...]

Inderdaad. Been there, got the t-shirt. Voor een redelijk bruikbaar tablet ben je toch minstens de helft meer kwijt.
Nouja je kunt ook stellen dat technologie beter en beter word, dus waar je vorig jaar € 100 voor betaalde betaal je nu € 50 voor.

Dus voor € 100 krijg je nu gewoon een veel betere tablet dan een jaar geleden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:35:
[...]

Nouja je kunt ook stellen dat technologie beter en beter word, dus waar je vorig jaar € 100 voor betaalde betaal je nu € 50 voor.

Dus voor € 100 krijg je nu gewoon een veel betere tablet dan een jaar geleden bijvoorbeeld.
Niet helemaal waar, er is meer dan alleen de chipjes die in zo'n apparaat gaan. Scherm- en accutechniek gaat veel langzamer, en bijvoorbeeld ook de behuizing van een tablet kan flink wat kosten, zeker als er wat beter materiaal gebruikt wordt dan het wokkietokkie plastic :)

Chinapost, wat ben je traag :(

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 21-09-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:45:
[...]

Niet helemaal waar, er is meer dan alleen de chipjes die in zo'n apparaat gaan. Scherm- en accutechniek gaat veel langzamer, en bijvoorbeeld ook de behuizing van een tablet kan flink wat kosten, zeker als er wat beter materiaal gebruikt wordt dan het wokkietokkie plastic :)

Chinapost, wat ben je traag :(
Dit is zeker waar, maar de gebruikservaring word voor een groot deel bepaald door de chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sukkel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-09 12:09
Enes_81 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:59:
Whoa, Gearbest heeft weer een mooie aanbieding!
3- in 1 Nano Sim adapter voor maar $0,10 met de kortingscode GBSIM10

http://www.gearbest.com/cases-covers/pp_81590.html
Dan betaal je nog te veel :P
Met de code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
kost het slechts 1 cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:27
_Sukkel schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:39:
[...]

Met de code
Members only:
kost het slechts 1 cent!
Allebei bedankt, brengt het gemiddelde op 5,5 cent ;)
Waar heb je de code vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

remcoboy1479 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:01:
[...]

Allebei bedankt, brengt het gemiddelde op 5,5 cent ;)
Waar heb je de code vandaan?
Let wel op met zulke dingen. Ik heb veel verhalen gehoord dat de sim kaart lezer hiervan kapot gaat of dat je bij simtrays de sim er niet meer uit krijgt. Opletten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Ttje schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:29:
[...]

Let wel op met zulke dingen. Ik heb veel verhalen gehoord dat de sim kaart lezer hiervan kapot gaat of dat je bij simtrays de sim er niet meer uit krijgt. Opletten dus ;)
Als dat je simtray er kapot van kan gaan wel raar dat Bol.com ze dan wel aanbied (€7,97 duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig deze ergens tegengekomen?
http://www.groupactie.nl/...smartphone-case-in-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ttje schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:29:
[...]

Klopt, ik heb zo een lumia 800 gesloopt, maar aan de afbeelding te zien zit hier een plakstrip op waar je d'r sim in plaatst, zou al moeten helpen. En goed, meestal gebruik je zo iets voor een dummy toestel waar een normale sim in gaat, daarbij is de kans op problemen al kleiner.

Daarnaast kan je als Nederlander een $0,01 of $0,10 aanbieding natuurlijk niet negeren :P

[ Voor 7% gewijzigd door NSG op 21-09-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank, ziet er identiek uit!
Scheelt weer een paar euro, mooie smoes om ´m aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Sukkel schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:39:
[...]

Met de code
Members only:
kost het slechts 1 cent!
Ik dacht even 4 stuks voor $0,04 te kopen voor het hele gezin, maar helaas werkt de code maar eenmalig. :( achja toch maar 1 besteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb een nieuwe ervaring bij eglobalcentral.eu te delen met jullie.

In deze Hong Kongse winkel kun je allerlei 'dure' apparaten (smartphones, tablets, camera's en cameralenzen) van bekende merken kopen (Apple, Samsung, Sony, ...). Deze toestellen zijn wel aanzienlijk goedkoper dan in Europese webshops of winkels in het thuisland.
Ondertussen heb ik al een smartphone en camera daar gekocht (met de standaard gratis 'economy express shipment'). Alhoewel ze een verzendtijd van 6-8 dagen aangeven, leverde DHL het pakje bij mij telkens in exact 2 dagen. Geen idee of de 'priority express shipment' dan sneller kan zijn.
Bij de 3 leveringen heb ik nooit extra kosten moeten betalen (bij de douane kijken ze toestellen van €700+ niet na?). Waarschijnlijk is dit toeval, maar het is toch al altijd gelukt hier in België.
Alle geleverde producten waren origineel (geen namaak) en in nieuwe staat.

Waar ik eigenlijk toe wou komen, is hun RMA procedure.
Mijn smartphone had na een tiental maanden een probleempje: het vond geen mobiel signaal meer. Na wat diagnose door mij en Nokia EU, stelden we vast dat het probleem echt veroorzaakt is door de hardware. Nokia wou het toestel niet herstellen, aangezien die buiten de EU gekocht is.
Op eglobalcentral.eu kon ik eenvoudig een RMA case aanmaken. Een dag later kreeg ik antwoord: ik moest het toestel zelf verzenden naar HK (vanaf deze maand hebben ze ook een terugzendadres in het VK). Ze boden ook een snelle verzendoptie aan voor €40: met TNT Express. Ik heb voor die laatste gekozen, zodat mijn telefoon 2 dagen later aankwam op zijn bestemming.
Het heeft bijna een maand geduurd totdat ze mijn toestel hersteld hebben (onder garantie). Voor het terugzenden kozen ze opnieuw DHL. Vrijdag heb ik mijn herstelde smartphone eindelijk kunnen uittesten, en ze hebben het probleem goed opgelost.

Al bij al ben ik best wel tevreden met eglobalcentral.eu en hun garantieafhandeling.

EDIT: koop er nooit iets zonder extra korting!
- Als je hun liked op sociale media, krijg je €6 (zie de vervelende popups )
- Als je inschrijft op de nieuwbrief én je order is meer dan €400, krijg je een €10 coupon.

[ Voor 5% gewijzigd door user001 op 21-09-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Interessante site. Ze bieden dingen wel goedkoper aan, maar als de belasting/heffingen er weer bij komen valt het toch wel mee?
Gratis verzenden is pas vanaf 50€ en daaronder is het 9,99€ voor het verzenden. Ze hebben veel aanbod in smartphones en tablets. De rest is een beetje schaars vind ik.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
PM_Petrol schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:19:
Interessante site. Ze bieden dingen wel goedkoper aan, maar als de belasting/heffingen er weer bij komen valt het toch wel mee?
Gratis verzenden is pas vanaf 50€ en daaronder is het 9,99€ voor het verzenden. Ze hebben veel aanbod in smartphones en tablets. De rest is een beetje schaars vind ik.
Als die extra kosten erbij komen, zijn ze inderdaad meestal wel duurder. Ik neem het risico alvast, aangezien ik toch al een €300 heb uitgespaard met 2 producten.
Hun aanbod is zeker wat schaars. Enkel smartphone's, tablets en camera's zijn echt vertegenwoordigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
user001 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:21:
[...]

Als die extra kosten erbij komen, zijn ze inderdaad meestal wel duurder. Ik neem het risico alvast, aangezien ik toch al een €300 heb uitgespaard met 2 producten.
Hun aanbod is zeker wat schaars. Enkel smartphone's, tablets en camera's zijn echt vertegenwoordigd.
Niet alles blijkt goedkoper te zijn, dus opletten. Kijk maar eens naar de prijs van een Asus RT-AC68U.

De eerste gen RX-100 staat aan 315€ Als mijne kapot moest gaan dan koop ik daar wel direct een andere. Top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
De kans dat je geen douanekosten hebt is toch erg klein? Dus het is alleen wat goedkoper als je geluk hebt en niet bij hoeft te betalen. Ik heb 1x wat uit de USA besteld (kleding) voor +200$ en moest 50€ douabekosten bijbetalen. Was uiteindelijk niet de moeite waars geweest.

Verzending is wel snel als het waar is wat er staat.
Alleen RMA is weer zo'n gedoe als je het een keer nodig dient te hebben. Pakketje terug naar HK kost al 40€ geef je aan. Het kan ook naar de VK maar dan zit je nog langer zonder je toestel/tablet. Dus dan is het én duurder en je zit lang zonder toestel.
Als ze ook vanuit de VK gaan verzenden overweeg ik misschien ooit iets te kopen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
PM_Petrol schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:38:
De kans dat je geen douanekosten hebt is toch erg klein? Dus het is alleen wat goedkoper als je geluk hebt en niet bij hoeft te betalen. Ik heb 1x wat uit de USA besteld (kleding) voor +200$ en moest 50€ douabekosten bijbetalen. Was uiteindelijk niet de moeite waars geweest.

Verzending is wel snel als het waar is wat er staat.
Alleen RMA is weer zo'n gedoe als je het een keer nodig dient te hebben. Pakketje terug naar HK kost al 40€ geef je aan. Het kan ook naar de VK maar dan zit je nog langer zonder je toestel/tablet. Dus dan is het én duurder en je zit lang zonder toestel.
Als ze ook vanuit de VK gaan verzenden overweeg ik misschien ooit iets te kopen.
Volledig akkoord, het is een risico. Alleen is bij mij al 3 van de 3 keer gelukt, met toestellen waar echt geen twijfel over kan zijn bij de douane. Telkens met een valse factuur en een verpakking 'content approved and checked by DHL staff'.

Die €40 is vooral omdat ik het wat snel wou. Als ik het met PostNL of bpost had gezonden, zou dat maximum €20 gemaakt hebben. Maar RMA is zeker een vervelend punt voor Chinese webshops. Ik wou alleen even aantonen dat ze wel best betrouwbaar zijn en de moeite waard als het prijsverschil groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user001 schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:11:
[...]

Telkens met een valse factuur en een verpakking 'content approved and checked by DHL staff'.
Zie roze kader? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

[...]

Volledig akkoord, het is een risico. Alleen is bij mij al 3 van de 3 keer gelukt, met toestellen waar echt geen twijfel over kan zijn bij de douane. Telkens met een valse factuur en een verpakking 'content approved and checked by DHL staff'.

Die €40 is vooral omdat ik het wat snel wou. Als ik het met PostNL of bpost had gezonden, zou dat maximum €20 gemaakt hebben. Maar RMA is zeker een vervelend punt voor Chinese webshops. Ik wou alleen even aantonen dat ze wel best betrouwbaar zijn en de moeite waard als het prijsverschil groot is.
Was het niet zo dat eglobal de kosten die door de douanen worden gemaakt vergoed worden? Dit staat/stond volgens mij ook in hun algemende voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 11:40
Ik kreeg zojuist een bericht van Aliexpress dat mijn order cancelled was due to security reasons. Ze vragen nu of ik een image van mijn CC en legitimatie wil opsturen. Dat voelt niet echt goed. Iemand hier ervaring mee?

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bleh. Ik had 2 rode LED's en 2 witte LED's gekocht om onder mijn quadcopter te hangen.
Beide leds zijn rated @12V, dus perfect voor mijn toepassing (de lipo batterij die gebruikt wordt is rond de 12v).

Nu blijkt, de witte LED's doen het prima, maar de rode worden gloeiend heet. Afrippers :+ 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Laatst online: 08:02
The Druid schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:04:
Ik kreeg zojuist een bericht van Aliexpress dat mijn order cancelled was due to security reasons. Ze vragen nu of ik een image van mijn CC en legitimatie wil opsturen. Dat voelt niet echt goed. Iemand hier ervaring mee?
Nooit doen he. Zou van beide geen copy sturen. Geld terug en ergens anders bestelle .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
[...]

Dan heb je geluk gehad ja haha.
Maar wel goed dat er weer een nieuwe shop wordt besproken met goede recensies en merkspullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn Cheerson CX-10 is defect geraakt.

De +-kabel van 1 van de 4 motoren is losgekomen en de condensator die voor de motor zit is ook losgekomen. De condensator is een in SMD formaat en is kleiner dan 0603.

Ik heb de quadcopter bij banggood besteld, heb ik recht op garantie of moet ik dit zelf fiksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
bambinodekat schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:46:

De +-kabel van 1 van de 4 motoren is losgekomen en de condensator die voor de motor zit is ook losgekomen. De condensator is een in SMD formaat en is kleiner dan 0603.

Ik heb de quadcopter bij banggood besteld, heb ik recht op garantie of moet ik dit zelf fiksen?
Hoe is het losgekomen? Crash of spontaan?
Eerst navragen hoe banggood er mee om gaat (foto's opsturen). Daarna keuze maken. Zelf fixen is iig zelf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

bambinodekat schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:46:

Bij zo'n ding moet je je eigenlijk afvragen of je het überhaupt wil gaan laten maken door hem op te sturen voor ruim €30 naar Banggood. Ik denk dat je zoiets er zelf weer op kunt solderen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30
The Druid schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:04:
Dan heb je de creditcardgegevens niet correct ingevuld.
Heb je wel je correcte naam/achternaam ingevuld? Als je eigenlijk Alexander Jansen heet maar je hebt Alex Jansen ingevuld krijg je zo'n melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Zo slecht als Eachbuyer met communicatie is, zo snel zijn ze met verzenden...
Tot nu toe 12,5 dagen gemiddeld qua total order time. Imho niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 11:40
Mastermind schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:55:
[...]

Dan heb je de creditcardgegevens niet correct ingevuld.
Heb je wel je correcte naam/achternaam ingevuld? Als je eigenlijk Alexander Jansen heet maar je hebt Alex Jansen ingevuld krijg je zo'n melding.
Thanks voor je reactie, zal nog eens terug kijken of alles correct is ingevoerd. Ik vermoed van wel want order is goedgekeurd, betaling va mijn CC afgeschreven en pas 2 dagen later deze melding. Het gaat mij meer om het feit dat ze nu vragen mijn ID en CC op te sturen dat lijkt mij wat risicovol.Wat moeten ze daarmee, want de betaling is al goedgekeurd door mijn bank.
wootahH schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:41:
[...]

Nooit doen he. Zou van beide geen copy sturen. Geld terug en ergens anders bestelle .
Dat was ook mijn eerste reactie. Daarom hier mijn vraag. Dank.

[ Voor 16% gewijzigd door The Druid op 22-09-2014 08:02 ]

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lutkeveld schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:51:
Een van mijn beste aankopen ooit gedaan. $1.58 dollar voor een MP3 speler. Mijn Sansa was kapot, en wou een nieuwe met clipje voor in de sportschool. Ziet er goed uit, is erg klein, gaat hard zonder hoorbare vervorming en kost echt niks. Start binnen een seconde op, knopjes klikken lekker (tot nu toe), schakelt snel tussen liedjes, 3.5mm klikt goed vast. eBay blijft me verbazen.
[afbeelding]
Ik heb net eentje van Buyincoins gekocht, was een klein beetje duurdere maar ziet er wel prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
kwam net deze tegen http://www.tinydeal.com/2...ble-battery-p-136705.html
lijkt me wel leuk om te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Altijd gezellig een brandje in huis :+

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:45:
[...]

Ik heb net eentje van Buyincoins gekocht, was een klein beetje duurdere maar ziet er wel prima uit.
Of deze voor $2,49, ziet er uit als een cassettebandje: Afbeeldingslocatie: http://image4.buyincoins.com/bicv2/product/s0/1403666403_7439.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:45:
[...]

Heb er gewoon een tijdens de miniinthebox actie gekocht was 3 cent toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:45
Reactie op een video van youtube
Attention, this is not "inifinitely rechargeable" battery that uses water as energy. It is an almost normal zinc-carbon battery that uses paper to separate the anode from the cathode. Once water is inserted, the paper melts and conduction can start.
Once you finished it, it is gone like any other disposable battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Voor iedereen die nu nog geen Earson ER-151 heeft:

30% korting bij Banggood met code fa8d39: $18.89

http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html

*nu zonder referall*

[ Voor 33% gewijzigd door Perkouw op 23-09-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatTheFuck schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:22:
Voor iedereen die nu nog geen Earson ER-151 heeft:

30% korting bij Banggood met code fa8d39: $18.89

http://chinakorting.nl/co...tooth-speaker-coupon-code
Minder dan €15 dus. Heb hem eigenlijk niet nodig maar zo word het toch wel heel verleidelijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Tering... ik heb er al 1, maar nu de neiging om er zelfs nog 1 bij te kopen haha. Alleen... wat moet je er verder mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:37:
Minder dan €15 dus. Heb hem eigenlijk niet nodig maar zo word het toch wel heel verleidelijk. :(
€ 15,14 om precies te zijn met de PayPal wisselkoers van vandaag. Ik heb 'm ook niet nodig, maar kon de verleiding met deze lage prijs niet weerstaan :$

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DexterDee schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:56:
[...]

€ 15,14 om precies te zijn met de PayPal wisselkoers van vandaag. Ik heb 'm ook niet nodig, maar kon de verleiding met deze lage prijs niet weerstaan :$
Ohja paypal gooit er nog weer wat bovenop he, dat was ik even vergeten. Als je de officiële koers neemt dan is het onder de €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:53
Ik had em nog niet en voor die prijs kan ik het niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Vanmorgen maakte mijn postbode me weer blij met een pakje uit het Verre Oosten met daarin het volgende :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TEEW3L8.jpg?1
5x Soshine Mini USB Power 6LED Night Light Lamp 1W 5V Touch Dimmer Warm White

Mijn god, wat geven die dingen licht :)
Om er een fatsoenlijke foto van te maken heb ik zwaar moeten dimmen :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hrW4w5D.jpg

De achterkant ervan is een touchpaneeltje, waarmee je ze aan- en uitzet en dimt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PdKunpJ.jpg?1

En voor de techfreaks :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WFloRMb.jpg

Handig icm mijn collectie XPB's voor als hier in de winter de stroom een paar uur per dag zou gaan wegvallen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 22-09-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Kan toch nooit goed gaan zonder koeling :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Enes_81 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:02:
Kan toch nooit goed gaan zonder koeling :S
Dat viel me ook al op na een beetje prutsen ermee, ze worden wel vrij warm. Niet heet, zodat je ze niet kan vastpakken, maar wel warm.

Als ik ze pakweg 50% dim, gaat het stroomverbruik wel zwaar omlaag, van pakweg 0,230a op 100% tot 0,10A op 50%

We zullen zien hoelang ze 't uithouden }) Misschien eens eentje torture-testen dan heb ik weer wat te zeiken om een paypal dispuut te beginnen :D

[ Voor 31% gewijzigd door dodge_911 op 22-09-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
dodge_911 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:59:
Handig icm mijn collectie XPB's voor als hier in de winter de stroom een paar uur per dag zou gaan wegvallen ;)
Dan vind je dit misschien ook wel handig.. Ik gebruik er 1 op m'n mountainbike, doet het prima icm een xpb.
http://www.ebay.nl/itm/390611068688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Rdegoede schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:11:
[...]

Dan vind je dit misschien ook wel handig.. Ik gebruik er 1 op m'n mountainbike, doet het prima icm een xpb.
Nice! Thanks, staat gewishlist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 20:30
dodge_911 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:04:
[...]

We zullen zien hoelang ze 't uithouden }) Misschien eens eentje torture-testen dan heb ik weer wat te zeiken om een paypal dispuut te beginnen :D
Hou je ons op de hoogte? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Tuurlijk :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c1PXO9w.jpg

Eachbuyer update :
het is Eachbuyer waarempel gelukt om hun ships within 18 hours waar te maken!
Met nog 2 uur overschot zelfs!

'k Had gisterenavond nog snel ff 2 MiLight controllers geordered, en ze staan in promo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 22-09-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:11
Rdegoede schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:11:
[...]

heb zo lamp
http://www.dx.com/p/t6-wa...ck-set-82510#.VCAiURaLbjw
1 op 1 het zelfde denk weet niet als er een andere print in zit
mijne werkt ook wel op 5 volt maar dan krijg ik bij de druk knop een rode lampje dat die dan denkt dat de accu bijna leeg is

heb wel een accu pack dus ik draai me lamp op 8volt net op 5 volt gezet wel ietsjes minder licht maar geeft nog steeds genoeg licht dus voor die prijs is het zeker een mooi ding en plus dat bijna iedereen hier wel zo XIAOMI lader hebben ( moet hem nog binnen krijgen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12
FunFair schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:55:
Tering... ik heb er al 1, maar nu de neiging om er zelfs nog 1 bij te kopen haha. Alleen... wat moet je er verder mee?
Kado geven! Verjaardag? Feestje? Afstuderen? :) Ik heb er zelf ook al 2 en heb er nu 1 bij besteld om kado te geven. Ik heb wel gekozen voor de Engels magazijn, zodat het hier op tijd arriveert.
DexterDee schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:56:
Als je de valuta op EUR zet op Banggood.com dan wordt het € 15,14, Valuta op USD betaal je bij PayPal € 15,17, 3 cent voordeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
EN-IS schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:38:
[...]

Kado geven! Verjaardag? Feestje? Afstuderen? :) Ik heb er zelf ook al 2 en heb er nu 1 bij besteld om kado te geven. Ik heb wel gekozen voor de Engels magazijn, zodat het hier op tijd arriveert.

[...]

Als je de valuta op EUR zet op Banggood.com dan wordt het € 15,14, Valuta op USD betaal je bij PayPal € 15,17, 3 cent voordeel :P
Betaling gewoon in USD via paypal doen en je CC maatschappij de wisselkoers laten toepassen, ik heb zojuist EUR 14.64 moeten betalen voor de earson via cc maatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
dodge_911 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:59:
Vanmorgen maakte mijn postbode me weer blij met een pakje uit het Verre Oosten met daarin het volgende :
[afbeelding]
5x Soshine Mini USB Power 6LED Night Light Lamp 1W 5V Touch Dimmer Warm White
Blijkbaar is het nu in de mode, lees waarschijnlijk veel goedkoper, om dingen te maken zonder behuizing.
Ben je aan het testen hoelang hij mee gaat op een powerbank? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Luke-san schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:53:
[...]

Blijkbaar is het nu in de mode, lees waarschijnlijk veel goedkoper, om dingen te maken zonder behuizing.
Ben je aan het testen hoelang hij mee gaat op een powerbank? >:)
Ja en nee, eigenlijk ben ik aan het testen hoe lang zo 'n ding het uithoudt alvorens *poef* te gaan >:)

Verbruik is op full power 1,16W dus ik denk dat'ie op 'n 10400mAh toch wel een uurtje of 30 brandt...

Puur giswerk, natuurlijk :D Uitgaande van mijn eigen outputmetingen : 5V x 6600mA = 33W
En zo 'n lampje slurpt 1 watt.

Daarom de testopstelling een beetje aangepast :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d6NszoV.jpg

Pagina: 1 ... 13 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.