Even my 2 cents: Ik vind de nieuwe opzet zeker geen verbetering en ik weet wel zeker dat het aantal gemelde aanbiedingen/codes/acties nu flink zal gaan afnemen.
Bovendien is de "sfeer" van het topic nu verdwenen, iets wat velen ( de niet-klagers zal ik maar zeggen) konden waarderen. Die krijg je niet terug door een opsomming van losse topics die bovendien telkens handmatig ververst moeten worden om te zien of er weer een bij is gekomen terwijl een melding van het aantal nieuwe reacties binnen een topic automatisch getoond wordt in de browser zodat de volger van het oorspronkelijke algemene aanbiedingen topic direct weet dat er mogelijk weer een nieuwe aanbieding is geplaatst (naast andere reacties). Ja die rol neemt het index topic gedeeltelijk over maar gezien het gebrek aan sfeer en de extra moeite die een en ander kost zie ik mensen dat niet in de zelfde mate gaan gebruiken.
Er zal ook veel minder "kruisbestuiving" van relevante opmerkingen plaatsvinden in de nieuwe opzet omdat het aantal unieke bezoekers per topic veel lager zal liggen dan in één algemeen topic.
Jammer dat het klaaggeluid van waarschijnlijk een beperkt aantal mensen tov het aantal volgers geleid hebben tot het verdwijnen van het algemene topic.
Dat verplicht navragen van prijsfouten bij een shop voordat erover gepost mag worden riekt naar censuur en daar houd ik niet van...het probleem zou zijn als zo'n "aanbieding" hier geplaatst wordt dat je als Tweakers.net geen platform wilt bieden voor mensen die uit zijn op het uitbaten van dergelijke fouten terwijl er wettelijk gezien helemaal niets uit te baten valt als de webshop maar duidelijk kan maken dat het een prijsfout betreft. Kortom je kunt het melden ook zien als een manier om webshops te leren beter te communiceren bij prijsfouten (en dat ze niet zomaar klakkeloos zonder goede communicatie eenzijdig bestellingen van klanten naar eigen goeddunken kunnen annuleren) en als een mogelijkheid voor de echt klantvriendelijke shops - die toch besluiten te leveren - om zich te onderscheiden....de insteek is veel te negatief wat mij betreft. Bovendien kan er altijd nog een slotje op een dergelijk topic.
Daarnaast is mij ook onduidelijk dat een topic zoals over de "PME legend zonnebril" niet zou mogen of niet gewenst is. Wat de TS daar post is toch heel relevante informatie voor een ieder die aan die actie heeft meegedaan en dat geldt ook voor de gestelde vragen?
Verder sluit ik me helemaal aan bij de tekst van FabianNL hierboven.(Woensdag 03 april 2013 11:51)
[
Voor 3% gewijzigd door
melk0r op 03-04-2013 13:33
]
Laat maar..