Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Topicstarter
Wellicht een foutje maar ik kwam deze tegen in de pricewatch voor iets over de €400,- Een prijsdaling van ~€300 en 1 winkel (MaxICT) heeft hem op (eigen) voorraad staan: :)

http://tweakers.net/price...-4340s-%28h4r45ea%29.html

Vraag voor aanschaf even na of dit klopt om teleurstellingen te voorkomen. Imho heeft de winkel het recht niet te leveren indien het idd een foutieve prijs betreft. ;)
Mijn topic dus niet over dat soort dingen gaan mekkeren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-04 10:00
Er zijn nu vier winkels die de notebook aanbieden voor ~ €420,-, dus ik neem aan dat het gewoon klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 17:43
Komt ook met windows 7 dus zal wel weer een EOL product zijn van HP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Screenshots maken en bellen voor een bevestiging ;) (wel opnemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:12
Er zijn ni 3/4 winkels voor rond de 400. Aan de specs te zien is het ook geen 700 waard. Zit geen goede processor of videokaart in. Denk gewoon een waardedaling. Voor 400 is het wel een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Topicstarter
MusicAddict schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:35:
Komt ook met windows 7 dus zal wel weer een EOL product zijn van HP :)
Windows 7 Professional 64 (beschikbaar via downgraderechten van Windows 8 Pro 64)
(Op dit systeem is Windows 7 Professional software voorgeïnstalleerd. Daarnaast worden een licentie en media voor Windows 8 Pro software meegeleverd. U kunt slechts één versie van de Windows software tegelijk gebruiken. Als u tussen de versies wilt wisselen, moet u de ene versie de-installeren en de andere versie installeren. Om dataverlies te voorkomen moet u een backup maken van al uw data (bestanden, foto's, enz.) voordat u een besturingssysteem de-installeert en installeert. )

De prijs vind ik eigenlijk best heel keurig voor een 13,3". €700,- vind ik het niet waard maar voor €400,- een uitermate puike deal, zeker voor studenten bijv. die iets kleins en lichts zoeken met optisch station. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 18:59

Perkouw

Moderator General Chat
Topic tijdelijk op slot, TS is opgedragen te prijs te verifiëren zoals in het beleid staat vermeld. Het wil nog wel eens voorkomen dat meerdere winkels een foutieve prijs noteren. Wanneer je bijvoorbeeld in de pricewatch kijkt zie je dat CentralPoint hem aanbied voor € 428,- klik je door zie je echter dat dit bedrag onjuist is en dit € 722,- moet zijn.

Zojuist contact gehad met de accountmanager van MaxICT, het betreft hier inderdaad een prijsfout. Dit topic blijft dus dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door Perkouw op 02-04-2013 17:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.