• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:07:
[...]

Nóg een reden om Whatsapp+ te gebruiken dus :P
Dan resteren 'alleen' nog:
- Gmail
- Email / 3rd party email apps
- Hangouts
- Maps
- Notificaties (zijn ook wit in Material Design / Android L)
- Currents / News
- Calendar (ook third party calendars zijn doorgaans wit)
- Play Store
- NOS / Nu.nl
- Youtube
- Keep
- Drive / Dropbox / Mega
etc etc

Oftewel: we moeten er mee leren leven dat apps tegenwoordig bij voorkeur een lichte interface gebruiken :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

AllSeeyinEye schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:17:
[...]
Oftewel: we moeten er mee leren leven dat apps tegenwoordig bij voorkeur een lichte interface gebruiken :)
Zijn voor een hoop apps natuurlijk blacked-out versies te vinden maar vind die persoonlijk vaak hideous en/of heb je dan fouten als te donkere tekst op zwarte achtergronden en zo waardoor het geheel onleesbaar wordt.

Ben wel blij dat ik nu wat minder als een neuroot moet zorgen dat alles zo donker mogelijk is maar een optie in een app om te kunnen kiezen voor een kleurenschema zou op zich erg wenselijk zijn imho.

Nickname does not reflect reality

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Vaak is het eerste probleem dat je hoort als iemand klaagt over zijn smartphone de accu, ongeacht welk merk het is, Android of IOS. Ik ben zelf allesbehalve een expert maar een beetje handig dingen freezen en greenifyen en je komt met intensief gebruik de dag door. Ben wat dat betreft best tevreden met de S4.

Soms drukken mensen je een toestel in je handen met de vraag of je even wil kijken waarom de accu zo snel leeg gaat. Het is dan geen uitzondering dat iemand nog twee pagina's homescreen heeft met widgets die er ook op zaten in de doos.

Apple heeft dat best goed opgelost, standaard is de informatie over batterijverbruik namelijk nul. Processen die het meest slurpen of schermaantijd doen ze niet aan. Bijna iedere Apple gebruiker klaagt over de accu en dan krijg je gesprekken als: - Hoe lang gaat die van jou mee? Bijna 1 dag. Oh van mij ook. Dan is het goed. - Misschien heeft de een het scherm 4 uur aan en de ander 1 uur maar dan weet je dus niet, en kun je ook niet neurotisch over doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:03
Zijn er Tweakers die al over de Galaxy S4 i9506 bezitten? Mijn i9505 heeft het helaas afgelopen week begeven en ik ben opzoek naar een nieuwe. Nu is er tweedehand voor 220/250 genoeg te vinden in goede staat, echter kwam ik een webwinkel tegen die de i9506 voor 325 euro verkoopt.
Mijn vraag was nu of er al mensen zijn die deze gebruiken en hun ervaring kunnen delen? Werkt hij op de netwerken, hoe is de accuduur etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan_L
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:20
Wat betreft de slechte batterijduur: er schijnt een slechte serie batterijen in omloop te zijn. Ik heb de S4 via mijn werkgever, en deze had van het KPN BusinessCenter de melding gehad. Als het serienummer van de batterij begint met BD zou je deze kosteloos moeten kunnen omruilen. Mogelijk zouden er meer slechte series zijn maar daarvan kregen we geen details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
johan_L schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:15:
Wat betreft de slechte batterijduur: er schijnt een slechte serie batterijen in omloop te zijn. Ik heb de S4 via mijn werkgever, en deze had van het KPN BusinessCenter de melding gehad. Als het serienummer van de batterij begint met BD zou je deze kosteloos moeten kunnen omruilen. Mogelijk zouden er meer slechte series zijn maar daarvan kregen we geen details.
Die zijn er:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2504093

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vanmorgen een updatemelding. Hoopte op een 4.4.3 of misschien zelfs wel 4.4.4.... maar niets van dat. Kreeg alleen een melding dat 'messaging verbeterd' zou zijn. Whatever...

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 09-09-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Een voor mij zeer irritante bug is hier mee ook opgelost, de timeout van het lockscreen is weer terug. Oftewel, als het scherm op zwart gaat kun je door een knop in te drukken weer verder gaan waar je was i.p.v. dat het toestel direct gelocked is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Ik heb de mijne nu een paar weken en de batterij doet het prima en houdt het goed vol bij normaal gebruik (bellen, uren internetten/mailen).
Ik heb helaas de camera nog niet goed onder de knie, beweegt snel. Ligt waarschijnlijk aan mij, ik ben die enorme Note gewend ;-)

Verder: blij met het toestel!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Heb sinds gisteren de S4. Fijn toestel. Mooi ook dat ondanks het grotere scherm het toestel nagenoeg net zo groot is als de S3. Heb de Value Edition i9515 met Kitkat 4.4.2, dus weer helemaal bij. Twijfelde tussen de Nexus 5, LG G2 en deze. Toch voor de S4 gekozen omdat ik het gebruik van sd-kaart wel belangrijk vind.
Alleen 1 irritant probleem waarover ik wel eea kon vinden, maar met name mbt Android 4.3. Het toestel mekkert om de haverklap dat mijn internetverbinding onstabiel is als ik op Wifi zit. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb eigenlijk niet zoveel zin om andere ROMS te plaatsen. Toestel wel geroot, dat was het eerste dat ik deed om middels Titanium backup data te kunnen restoren. ;-)

aka pluim003

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:54
Hallo,

Ik ben sinds ongeveer een jaar in het bezit van een Samsung Galaxy S4 (GT-I9505). Ik heb 'm bij m'n (destijds) nieuwe abo bij Hi/KPN aangeschaft. Op het toestel staat Android 4.3 (kernelversie 3.4.0-2082040) en ik heb lange tijd gewacht op de update naar Android 'KitKat' (4.4.x), maar via de reguliere Software-update krijg ik nog steeds de melding dat er geen updates beschikbaar zijn voor mijn toestel.

Heeft iemand enig idee of en wanneer Android 'KitKat' voor mijn ('branded'?) toestel beschikbaar komt?

Ik heb dit topic doorzocht op informatie over Android 'KitKat' / 4.4 update in combinatie met Hi/KPN, maar kon hierover niets vinden.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Sprint is op het moment 4.4.4 aan het uitrollen. Nederlandse providers zullen waarschijnlijk in de komende maanden volgen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Maar 4.4.2 is wel al beschikbaar sinds augustus.

Model: GT-I9505
Model name: GALAXY S4 LTE
Country: Netherlands
Version: Android 4.4.2
Changelist: 2309103
Build date: Wed, 23 Jul 2014 10:16:57 +0000
Product Code: PHN
PDA: I9505XXUGNG8
CSC: I9505PHNGNF1
MODEM: I9505XXUGNG8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Zijn er meer mensen met problemen met batterijduur en de camera app sinds afgelopen update?

Accu is nu in een halve dag leeg terwijl ik er normaal ruim een dag mee deed. Camera is helemaal onbruikbaar en laat de telefoon vastlopen...

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij mijn s4 lijkt het compas compleet ontregeld te zijn. In Google maps staat het pijltje de tegenovergesteld kant op van waar ik heen loop, terwijl ik wel de route volg. Is er een manier om dit te fixen of calibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:46:
Is er een manier om dit te fixen of calibreren?
Al een achtje gedraaid?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

Sj44k13 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:46:
Bij mijn s4 lijkt het compas compleet ontregeld te zijn. In Google maps staat het pijltje de tegenovergesteld kant op van waar ik heen loop, terwijl ik wel de route volg. Is er een manier om dit te fixen of calibreren?
Als je een s-view cover hebt, werkt je compas niet he...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Cobiwan
  • Niet online
Een achtje gedraaid? Ik heb btw geen S view cover.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 20:08
Ik zit te denken om een S4 black edition aan te schaffen, maar lees hier het 1 en ander of latere updates. Is dit toevallig eenmalig geweest of krijgt de BE edition alle updates later? Als dit nog steeds een probleem is dan haal ik wel een gewone zwarte en bestel het achterkantje wel los.
En blijft het nepleer trouwens nog een beetje mooi na verloop van tijd?
Verder hebben veel mensen het toestel inmiddels langere tijd in gebruik, is de 1 dag nog steeds te halen op 1 acculading met een beetje internetten / muziek en whatsapp? (wel relatief veel screen-on time maar geen games e.d.)

[ Voor 17% gewijzigd door hellboy123 op 13-09-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen enkel probleem om die dag te halen met 4-5 uur schermtijd. Maar heb nog nooit Samsung firmware op dit toestel gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Recent ben ik overgestapt van KPN naar Telfort, met uiteraard een nieuwe SIM kaart. Helaas pakte mijn S4 de simkaart niet (geen simlock). Dezelfde SIM kaart deed het wel in mijn oude S2. Als ik de SIM pincodebeveiliging op de S2 uitzette, deed de SIM kaart het wel in mijn S4. Meestal kreeg ik dan na een paar uur de melding: 'SIM kaart verwijderd, toestel moet opnieuw opstarten' o.i.d.

Een symptoon van dit probleem: bij het invoeren van je SIM pincode na het opstarten, krijg je steeds de melding 'PIN code onjuist, probeer opnieuw'. De teller van het aantal pogingen blijft echter altijd 3 resterend.

Bij Telfort een aantal nieuwe SIM kaarten geprobeerd met hetzelfde resultaat. De SIM kaart van KPN en Telfort zijn aan de onderkant ook anders, maar ik weet niet of dat uitmaakt. Bij de Samsung Experience Store in Amersfoort heb ik de telefoon langsgebracht en de medewerker vertelde me dat het een bekend probleem is.

Mocht je dus problemen met een (nieuwe) SIM kaart hebben, kan het onder garantie gerepareerd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 17:29
FunFair schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:18:
Voor mensen die last hebben van spontane reboots sinds de laatste update. Ik had hier ook last van en de veroorzaker was SuperSU die bij opstarten Knox2 wil uitschakelen.

Geef Knox2 weer vrij (unfreeze) en negeer de SuperSU melding in het vervolg.
Ik heb Knox op freeze staan maar had gisteren opeen weer last van reboots. Ik heb nu de sd-card geformateerd en nu precies geen problemen meer maar idd knox uitschakelen is het slechtste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Misschien offtopic, maar kan een mod of de TS de links in het leT op scherm als je antwoordT aanpassen? Deze zijn stuk

[ Voor 1% gewijzigd door scientist456 op 14-09-2014 19:02 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
hellboy123 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:47:
Ik zit te denken om een S4 black edition aan te schaffen, maar lees hier het 1 en ander of latere updates. Is dit toevallig eenmalig geweest of krijgt de BE edition alle updates later? Als dit nog steeds een probleem is dan haal ik wel een gewone zwarte en bestel het achterkantje wel los.
En blijft het nepleer trouwens nog een beetje mooi na verloop van tijd?
Verder hebben veel mensen het toestel inmiddels langere tijd in gebruik, is de 1 dag nog steeds te halen op 1 acculading met een beetje internetten / muziek en whatsapp? (wel relatief veel screen-on time maar geen games e.d.)
Ik heb de Black Edition en die is voorzien van 4.4.2. Hoe dat in de toekomst gaat weet ik niet. Die neplederen achterkant: geen idee hoe lang dat mooi blijft nog want ik heb hem amper een week. Ik heb wel problemen met meldingen dat mijn internetverbinding onstabiel is, terwijl ie gewoon dan verbonden is. Die meldingen zijn wel irritant. Ik haal met gemak een dag op een acculading en merk ook dat deze aanzienlijk minder stroom verbruikt gedurende de nacht. Gisteravond 94% en vanochtend op 88%.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:31

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

cy-gor25 schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:36:
[...]

Ik heb Knox op freeze staan maar had gisteren opeen weer last van reboots. Ik heb nu de sd-card geformateerd en nu precies geen problemen meer maar idd knox uitschakelen is het slechtste wat je kan doen.
Heb pas een moederbord wissel gehad. Geen last van spontane reboots. Daarna na de laatste twee nieuwe update juist wel. Weet niet of het een android bug of samsung bug is. Vervelend is het wel als je net wilt gaan bellen.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

DonMetal schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:01:
Zijn er meer mensen met problemen met batterijduur en de camera app sinds afgelopen update?

Accu is nu in een halve dag leeg terwijl ik er normaal ruim een dag mee deed. Camera is helemaal onbruikbaar en laat de telefoon vastlopen...
Accu is een drama bij mij, ding gaat amper een halve dag mee (al 20 % na een half uurtje internetten met scherm brightness op 20 % oid.

Gaat de laatste dagen ook amper nog op 100% opladen (vaak tot 97%) en vliegt soms 20/30 procent opeens naar beneden als hij voor de 50% is.

Heb een andere gekocht, zelfde probleem

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hier haal ik 1,5 t/m ruim 2 dagen met een acculading, ik heb een i9515 van 1 week oud.

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Tot van de week zag in mijn scherm of ik 3G of $g bereik had. Van de week de S4 opnieuw opgestart en nu zie ik alleen een G. Klopt dit?
Wordt ook erg flauw van de spontane reboots. Is dit nu echt een Samsung kwaal of meer van Android KitKat?. Ben wel benieuwd of de Nexus5 dit ook heeft btw.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sepp14 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:47:
Wordt ook erg flauw van de spontane reboots. Is dit nu echt een Samsung kwaal of meer van Android KitKat?.
Geen van beiden. Zowel op de Samsung als wel op andere apparaten met Kitkat nooit random reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mijn toestel is niet geroot btw.
Als ik het hier lees hebben er meer last van.
Zoals ik al eerder vermeld heb ongeveer 3 maanden geleden een moederbordswap gehad. Alles was weer naar de fabrieksinstellingen gebracht. Was toen up to date. Daarna twee updates gedaan en sindsdien de klacht van de reboots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ik had na de laatste update via odin ook last van reboots. Echter ging de telefoon niet helemaal uit. Hoefde bijvoorbeeld geen pin in te geven. Heb in wanam xposed een vinkje gezet bij system server crash fix. Daarna een normaal werkend toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door Snelle Henkie op 19-09-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Dat heb ik ook. Hoef er geen pin bij te geven. Hij sluit zich af en start dan weer op.
Paar keer gehad na een lang gesprek. Maar ook na even een whatsapp bericht sturen.
Dus het is heel random.

Nu heb ik op het net wel gelezen dat sommige het wijden aan de batterij. Met de nieuwste updates vergt het net even wat meer van de batterij en die wordt warmer waardoor die zich daarom afsluit en weer opstart. In theorie zou het dus met een zwaardere batterij niet meer hoeven voorkomen. Met dat in het achterhoofd worden de volgende telefoons zeker geleverd met een zwaardere batterij?

Wel raar eigenlijk. Krijg je een update van bijvoorbeeld Windows en je pc schiet, na het afsluiten van een applicatie, in een reboot. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 17:29
Snelle Henkie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:25:
Ik had na de laatste update via odin ook last van reboots. Echter ging de telefoon niet helemaal uit. Hoefde bijvoorbeeld geen pin in te geven. Heb in wanam xposed een vinkje gezet bij system server crash fix. Daarna een normaal werkend toestel.
Dus deze app zou softboots moeten kunnen voorkomen? Ik heb echt geen zin meer in een unrooted toestel.
Ga het eens proberen, bedankt voor de tip.

Softboots komen trouwens vaak voor, als je muziek luistert of idd bij een lang telefoongesprek. Jammer eigenlijk want 1,5 jaar heb ik dit ding nu en al zoveel problemen, dat had m'n xperia s niet.Gelukkig heb ik dat ding niet zelf gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Weer iets nieuws... Mijn s4 leest de batterij niet goed meer uit. Hij gaat zojuist van 84 naar 88 procent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Meeh, ik had stiekem gehoopt dat de 4.4.4 update ook de nieuwe TW interface zou hebben, maar dat is blijkbaar niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Franco10 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:05:
Meeh, ik had stiekem gehoopt dat de 4.4.4 update ook de nieuwe TW interface zou hebben, maar dat is blijkbaar niet zo.
Was daar al iets over bekend dat deze nieuwe TW interface naar de S4 zou komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Albert020 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:40:
[...]

Was daar al iets over bekend dat deze nieuwe TW interface naar de S4 zou komen ?
Nope maar dat had Samsung destijds bij mijn S2 wel gedaan (toen was de interface hetzelfde gebleven maar wel de nieuwe functies van de S3), weet niet hoe dat is gegaan met de S3.

• LowTone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:30
Hebben jullie ervaringen met nieuwe battrijen voor de s4? Gewoon originele samsung nemen of van een andere fabrikant? Hogere capaciteit zou tof zijn, maar wil niet zo'n bolle achterkant iig.

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
LowTone schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:26:
Hebben jullie ervaringen met nieuwe battrijen voor de s4? Gewoon originele samsung nemen of van een andere fabrikant? Hogere capaciteit zou tof zijn, maar wil niet zo'n bolle achterkant iig.
Ik zou gewoon een originele kopen. Die dingen zijn spotgoedkoop. Gewoon even goed zoeken.

• LowTone
Ja ik zag al dat ze voor iets van 12 euro te koop zijn. Is idd megagoedkoop.

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
LowTone schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:40:
Ja ik zag al dat ze voor iets van 12 euro te koop zijn. Is idd megagoedkoop.
Je moet wel even opletten dat het echt een originele is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronin_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 08:42
Als ik mijn S4 dock dan krijg ik mijn bureaublad en na een minuut of 2 krijg ik een zwarte screensaver met in witte letters het uur, locatie en de temp.

Is er een manier om het licht daarvan iets of wat te dimmen? Het verlicht de kamer gewoon teveel 's nachts! Als ik de telefoon zelf aanraak dan springt hij onmiddellijk op bureablad. Is er eventueel een andere app die het stuk wekkerradio kan overnemen dat beter aanpasbaar is? Ik heb Timely reeds geprobeerd maar die neemt het stuk bureaublad/screensaver niet voor zijn rekening volgens mij.

Ik wil wel de dock blijven gebruiken want dat maakt het aflezen van het uur toch net wat gemakkelijker dan als de telefoon plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
cy-gor25 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:32:
[...]

Dus deze app zou softboots moeten kunnen voorkomen? Ik heb echt geen zin meer in een unrooted toestel.
Ga het eens proberen, bedankt voor de tip.

Softboots komen trouwens vaak voor, als je muziek luistert of idd bij een lang telefoongesprek. Jammer eigenlijk want 1,5 jaar heb ik dit ding nu en al zoveel problemen, dat had m'n xperia s niet.Gelukkig heb ik dat ding niet zelf gekocht.
Heb hem nu ook ongeveer 1.5 jaar en nooit grote problemen gehad. Heb denk twee keer een vastloper gehad. Accuduur vind ik best goed. Haal de dag makkelijk met rond de 4.30uur on screen tijd

Waar het aan ligt weet ik niet maar ik hoor het wel eens vaker. Een factory reset kan helpen. Mijn broer zn S4 ging van 1 dag naar twee dagen batterij duur.

Trouwens een Xperia S is ook verre van stabiel. Sony heeft de XS gewoon laten zitten met buggy firmware. Op Gingerbread liep hij nog het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:07
nieuws: Nokia Here voor Android lekt uit

Wat een feest!
Eindelijk goede offline navigatie voor de S4.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
emmerx schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:16:
nieuws: Nokia Here voor Android lekt uit

Wat een feest!
Eindelijk goede offline navigatie voor de S4.
Wat is er mis met Sygic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Waarschijnlijk bedoelt hij GRATIS goede offline navigatie. Want anders blijft TomTom toch onovertroffen (iig voor mij) met z'n goede routebepaling en nauwkeurige fileaanduiding.

[ Voor 46% gewijzigd door heutsm op 01-10-2014 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halie68
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-07-2022
Velen wachten met smart op de update naar android 4.4.4 maar ik vermoed dat deze versie net als de 4.4.3. overgeslagen zal worden. Ik denk dat de S4 net als de S5 android L zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowTone
Iemand tips om dit te debuggen? Mijn S4 (met CM11 M10) valt soms uit (soms een paar keer per dag, soms een dag of 2 helemaal niet). Het gebeurt altijd als het scherm uit staat, nooit als ik hem actief gebruik. Ik merk het dan omdat hij niet meer wakker wordt na een druk op de home knop.

Om hem weer aan te krijgen moet ik een tijdje de power knop indrukken en vervolgens kort de homeknop. Ik heb gedacht aan een hardware probleem (los contact bij batterij oid), maar hoe ik ook schud of doe, ik kan de crash niet veroorzaken. Mijn vermoeden is nu dat er een app is die random crasht soms. Maar omdat de telefoon meteen hangt en moet rebooten is het moeilijk te achterhalen welke.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowTone
Hmm na nadere inspectie bleek er troep in mijn usb poort te zitten. Batterij eruit gehaald en met een naald de zut eruit gepeuterd. Kijken of dat helpt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Halie68 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:37:
Velen wachten met smart op de update naar android 4.4.4 maar ik vermoed dat deze versie net als de 4.4.3. overgeslagen zal worden. Ik denk dat de S4 net als de S5 android L zal krijgen.
Denk het wel. Wat ik zo op xda lees brengt 4.4.4 ook niet zoveel verandering. Meer kleine fixes.

Er is al een Touchwizz Android L versie werkend op de S5 maar die loopt nog niet helemaal goed. Maar het geeft wel aan dat Samsung er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:07
heutsm schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:30:
[...]
Waarschijnlijk bedoelt hij GRATIS goede offline navigatie. Want anders blijft TomTom toch onovertroffen (iig voor mij) met z'n goede routebepaling en nauwkeurige fileaanduiding.
De HERE bèta (week40) staat in de Galaxy App Store en is op sommige sites als APK te downloaden (week39).

Probeer het eens en vergelijk de routebepaling en verkeersintensiteit maar eens met Tomtom, Sygic en Google Maps. Ik was ook verbaasd...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
gelukkig is er een nieuwe snapshot gekomen. misschien een oplossing voor jouw probleem..
LowTone schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:04:
Iemand tips om dit te debuggen? Mijn S4 (met CM11 M10) valt soms uit (soms een paar keer per dag, soms een dag of 2 helemaal niet). Het gebeurt altijd als het scherm uit staat, nooit als ik hem actief gebruik. Ik merk het dan omdat hij niet meer wakker wordt na een druk op de home knop.

Om hem weer aan te krijgen moet ik een tijdje de power knop indrukken en vervolgens kort de homeknop. Ik heb gedacht aan een hardware probleem (los contact bij batterij oid), maar hoe ik ook schud of doe, ik kan de crash niet veroorzaken. Mijn vermoeden is nu dat er een app is die random crasht soms. Maar omdat de telefoon meteen hangt en moet rebooten is het moeilijk te achterhalen welke.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emmerx schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

De HERE bèta (week40) staat in de Galaxy App Store en is op sommige sites als APK te downloaden (week39).

Probeer het eens en vergelijk de routebepaling en verkeersintensiteit maar eens met Tomtom, Sygic en Google Maps. Ik was ook verbaasd...
Heb dit even gedownload en ziet er leuk uit.
Positief is de verkeersinfo voor een gratis app,vooralsnog.
Kan echter volgens mij niet tippen aan TomTom
HERE geeft wel het aantal vertragings minuten weer ,maar niet waar de file begint.
TomTom vertelt mij ook dat er een snellere route beschikbaar is enof ik die wil nemen,hoef ik maar ja of nee te roepen(ja,roepen want anders verstaat hij mij niet) en doet wat ik vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:52
Voordat ik een RMA ga aanvragen, eerst is kijken of er hier tweakers zijn met een oplossing:

Als we foto's maken met de Samsung Galaxy S4 zijn sommige foto's daarna niet meer te openen.
Ze worden opgeslagen op een SD kaartje. Eerst dacht ik dat het SD kaartje defect was, dus die vervangen.
Helaas blijft het probleem. Opslaan op de telefoon zelf heeft hetzelfde resultaat.

Als ik de galerij open, zie ik de foto's onderaan in het klein wel, maar er komt een afbeelding van een grijze achtergrond met een witte portretafbeelding, met rechts boven een bliksemafbeelding. Hij geeft ook aan het niet te kunnen openen. In de handleiding van Samsung kom ik deze afbeelding niet tegen.

De SD kaart uitlezen op een pc helpt ook niet, daar zijn ze ook niet te openen. Laatst bij activiteit meerdere foto's en filmpjes gemaakt en je ziet de ene na de andere foto veranderen in bovengenoemde afbeelding.

Googlelen geeft meerdere problemen, maar dan met name defecte SD kaartjes. Terugzetten naar de fabrieksinstellingen hebben we ook al meerdere keren geprobeerd. Er staat nu android 4.4.2 op. Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdouble schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:22:
Voordat ik een RMA ga aanvragen, eerst is kijken of er hier tweakers zijn met een oplossing:

Als we foto's maken met de Samsung Galaxy S4 zijn sommige foto's daarna niet meer te openen.
Ze worden opgeslagen op een SD kaartje. Eerst dacht ik dat het SD kaartje defect was, dus die vervangen.
Helaas blijft het probleem. Opslaan op de telefoon zelf heeft hetzelfde resultaat.

Als ik de galerij open, zie ik de foto's onderaan in het klein wel, maar er komt een afbeelding van een grijze achtergrond met een witte portretafbeelding, met rechts boven een bliksemafbeelding. Hij geeft ook aan het niet te kunnen openen. In de handleiding van Samsung kom ik deze afbeelding niet tegen.

De SD kaart uitlezen op een pc helpt ook niet, daar zijn ze ook niet te openen. Laatst bij activiteit meerdere foto's en filmpjes gemaakt en je ziet de ene na de andere foto veranderen in bovengenoemde afbeelding.

Googlelen geeft meerdere problemen, maar dan met name defecte SD kaartjes. Terugzetten naar de fabrieksinstellingen hebben we ook al meerdere keren geprobeerd. Er staat nu android 4.4.2 op. Iemand enig idee ?
Al een andere camera app geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Factory reset al gedaan?

Echt heel veel problemen zijn daarmee op te lossen. Vraag me niet hoe het kan maar kennelijk kunnen er fouten onstaan in het android systeem. Ook met custom roms is het altijd verstandig om een factory reset te doen.

Ook veel accu, wifi, geheugen en vage problemen heb ik daar al mee opgelost.

[ Voor 14% gewijzigd door Garret1410 op 10-10-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:52
Een factory reset is toch hetzelfde als terugzetten naar de fabrieksinstellingen ?

Ga naar ‘Instellingen > Privacy > Fabrieksinstellingen herstellen’ en klik door totdat je Android-toestel start met het leegmaken van de opslag. Soms wordt de optie in het instellingenvenster ook omschreven als ‘Back-up maken en resetten’.

Iemand ervaring met een goede camera app ?

[ Voor 8% gewijzigd door mdouble op 10-10-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mdouble schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:30:
Iemand ervaring met een goede camera app ?
Snap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:54
vtpeters schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:28:
Hallo,

Ik ben sinds ongeveer een jaar in het bezit van een Samsung Galaxy S4 (GT-I9505). Ik heb 'm bij m'n (destijds) nieuwe abo bij Hi/KPN aangeschaft. Op het toestel staat Android 4.3 (kernelversie 3.4.0-2082040) en ik heb lange tijd gewacht op de update naar Android 'KitKat' (4.4.x), maar via de reguliere Software-update krijg ik nog steeds de melding dat er geen updates beschikbaar zijn voor mijn toestel.

Heeft iemand enig idee of en wanneer Android 'KitKat' voor mijn ('branded'?) toestel beschikbaar komt?

Ik heb dit topic doorzocht op informatie over Android 'KitKat' / 4.4 update in combinatie met Hi/KPN, maar kon hierover niets vinden.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Inmiddels heb ik met het programma Kies (voor m'n Mac) de firmware van de telefoon ge-upgrade naar 4.4.2, maar daarbij werd de telefoon erg instabiel (haperend werking van het toetsenbord bij/na ontgrendeling van de telefoon en regelmatig spontane reboots).

Na enige tijd ergernis heb ik m'n telefoon middels een reset teruggebracht naar de fabrieksinstellingen en heb daarna de vooraf veilig gestelde contacten en agenda weer ge-restored en de broodnodige apps opnieuw vanuit de app store geïnstalleerd. Ik heb ook alle updates van Samsung geïnstalleerd.

De telefoon lijkt nu stabieler te werken, maar reboot zo heel af en toe nog wel eens spontaan.

Misschien maar eens de telefoon voorzien van en basale versie van Android zonder al die Samsung shit er op. Mogelijk werkt-ie dan stabieler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien helpen aan een goed programma waarmee ik muziek op mijn samsung galaxy S4 kan zetten? Ik heb ook het idee dat de Galaxy S4 af en toe niet helemaal goed functioneert icm mijn macbook. Ik heb nog steeds geen fijn programma gevonden waarmee ik mijn muziek kan beheren, ook krijg ik het dus nog niet voor elkaar om afspeellijsten te maken... Wel via mijn telefoon zelf maar dat is zo'n gedoe, het lijkt mij dat het makkelijker kan, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:35:
Kan iemand mij misschien helpen aan een goed programma waarmee ik muziek op mijn samsung galaxy S4 kan zetten? Ik heb ook het idee dat de Galaxy S4 af en toe niet helemaal goed functioneert icm mijn macbook. Ik heb nog steeds geen fijn programma gevonden waarmee ik mijn muziek kan beheren, ook krijg ik het dus nog niet voor elkaar om afspeellijsten te maken... Wel via mijn telefoon zelf maar dat is zo'n gedoe, het lijkt mij dat het makkelijker kan, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Alvast bedankt! :)
Windows Media Player. Oh wacht, mac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jérôme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 07:15
Kies geeft aan dat er nieuwe firmware is voor de Galaxy S4 i9505:
Huidige firmwareversie : PDA:NF1 / PHONE:NF1 / CSC:NF1 (PHN)
Laatste firmwareversie : PDA:NG8 / PHONE:NG8 / CSC:NF1 (PHN)

Welke versie is dit?
Ervaringen?

alvast dank,
Jerome.

[ Voor 13% gewijzigd door Jérôme op 14-10-2014 12:04 ]

https://nl.hardware.info/usersystemen/19802/maximus-vi-formula

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Geen idee, wilde kijken of ik ook die update kreeg, maar krijg mijn telefoon niet eens verbonden met die piep kies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jérôme schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:47:
NG8

Welke versie is dit?
Ervaringen?
Dit had je zelf makkelijk kunnen vinden door simpelweg te Googlen. Het is een bugfix voor 4.4.2. Ervaring heb ik er niet meer omdat ik al maanden op 4.4.4 draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 106% gewijzigd door Bullet NL op 14-10-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jérôme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 07:15
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:05:
[...]

Dit had je zelf makkelijk kunnen vinden door simpelweg te Googlen. Het is een bugfix voor 4.4.2. Ervaring heb ik er niet meer omdat ik al maanden op 4.4.4 draai.
Heb me suf gegoogled maar niet gevonden.
Graag de link van je. Is 4.4.4 dan al uit van Samsung?

https://nl.hardware.info/usersystemen/19802/maximus-vi-formula

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jérôme schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Heb me suf gegoogled maar niet gevonden.
Graag de link van je.
https://www.google.nl/web...e=off&q=galaxy%20s4%20NG8
Eerste hit
Is 4.4.4 dan al uit van Samsung?
Al maanden. Maar dan wel als GPE. En als dat niet bevalt kan je natuurlijk ook CM11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Laatst online: 10:47
Beste tweakers, ik zit met een probleem met mijn galaxy s4.
Ik heb een sim van hollandsnieuwe (vodafone) , deze geeft in de S4 nauwelijks of geen signaal, vaak heb ik een gemiste oproep staan omdat ik geen bereik had. Als ik de S4 laat zoeken naar netwerken vind hij regelmatig vodafone niet, KPN en Tmobile wel.
Als ik de sim in een el-cheapo smartphone van de aldi stop, dan heb ik bijna alle streepjes bereik.

Heeft dit te maken met mijn S4? Hij draait op de laatste recent kitkat, via OTA geupdate. Kan ik iets hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Boomster schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:53:
Beste tweakers, ik zit met een probleem met mijn galaxy s4.
Ik heb een sim van hollandsnieuwe (vodafone) , deze geeft in de S4 nauwelijks of geen signaal, vaak heb ik een gemiste oproep staan omdat ik geen bereik had. Als ik de S4 laat zoeken naar netwerken vind hij regelmatig vodafone niet, KPN en Tmobile wel.
Als ik de sim in een el-cheapo smartphone van de aldi stop, dan heb ik bijna alle streepjes bereik.

Heeft dit te maken met mijn S4? Hij draait op de laatste recent kitkat, via OTA geupdate. Kan ik iets hieraan doen?
Ja. Naar de verkoper terug gaan of naar een Samsung servicepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

Ja. Naar de verkoper terug gaan of naar een Samsung servicepoint.
Wat kunnen zij hier anders aan doen dan ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomster schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:03:
[...]
Wat kunnen zij hier anders aan doen dan ik?
Repareren misschien!
Het is waarschijnlijk een hardwarematig probleem, misschien zit de antenne los of een slecht contact, als het toestel nieuw is moet je zeker niet zelf gaan klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:23:
[...]

Repareren misschien!
Het is waarschijnlijk een hardwarematig probleem, misschien zit de antenne los of een slecht contact, als het toestel nieuw is moet je zeker niet zelf gaan klooien.
Zou het dan niet zo moeten zijn dat er geen enkel netwerk wordt gevonden? hij vind altijd kpn en tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Staan je instellingen wel op 2g/3g/4g? Menu - instellingen - netwerken - voorkeursnetwerktype moet je dynamisch zetten. Zo staat het op mijn CM11 instelling, kan zijn dat het bij jou anders is. Als je bv alleen wcdma doet en je slecht 3g bereik hebt, zal hij niet naar 2g (GSM) switchen.

Edit:

Druk op Apps.
Druk op Instellingen.
Druk op Meer instellingen.
Druk op Mobiele netwerken.
Druk op Netwerkmodus.
Druk op GSM/WCDMA (auto-stand),

Als ik me niet vergis heeft Hollands nieuwe geen 4g toch? Dus kies voor auto stand mocht dit nog niet het geval zijn

[ Voor 33% gewijzigd door scientist456 op 15-10-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
scientist456 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:16:
Staan je instellingen wel op 2g/3g/4g? Menu - instellingen - netwerken - voorkeursnetwerktype moet je dynamisch zetten. Zo staat het op mijn CM11 instelling, kan zijn dat het bij jou anders is. Als je bv alleen wcdma doet en je slecht 3g bereik hebt, zal hij niet naar 2g (GSM) switchen.

Edit:

Druk op Apps.
Druk op Instellingen.
Druk op Meer instellingen.
Druk op Mobiele netwerken.
Druk op Netwerkmodus.
Druk op GSM/WCDMA (auto-stand),

Als ik me niet vergis heeft Hollands nieuwe geen 4g toch? Dus kies voor auto stand mocht dit nog niet het geval zijn
Gedaan, geen verschil, verliest steeds zijn connectie. Als ik de sterkte van het signaal check, bij verbonden zijn, dan schommelt het tussen -110 dbm en -90dbm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Voorspellingen over hoe lang we moeten wachten op een official Android 5.0 release voor onze S4? :P

Ik zeg vier maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik ben al blij als ze wat doen aan de bug dat de galerij op de achtergrond blijft staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Edit: bij nader inzien is dit wellicht niet het juiste topic voor deze vraag, maar een geheel nieuw topic voor dit is wellicht niet iets te. Mochten er desondanks bezwaren zijn dan edit ik dit bericht wel weg en plaats een nieuw topic.

Kan iemand wellicht even iets checken op zijn S4: als de S4 net is gereboot en op het pincode scherm staat, is het intern geheugen + microSD kaart dan al toegankelijk via de PC of worden die pas toegankelijk nadat er is ingelogd met de pincode?

Ik zit hier namelijk met een S4 die na een val geen beeld meer geeft. Telefoon is opnieuw opgestart (accu eruit gehad) maar nog steeds geen beeld, zag eerst nog even wat groene flitsjes maar meer ook niet. Telefoon staat nu dus op het pincode scherm (tenminste, ik zie het niet maar daar zou 'ie op moeten staan) en ik wou nog even op de interne opslag kijken.

Maar goed, er is nu geen interne opslag te zien. De computer ziet de S4 prima en wordt in de Verkenner weergegeven zoals altijd, maar dan nu zonder de interne opslag en de microSD kaart...

(rottige is, ik draai CyanogenMod dus weet niet of de telefoon dan qua opslag zich anders gedraagt bij het pincode scherm)

Als iemand dus even kan checken, weet ik of er wellicht toch meer mis is dan alleen het scherm...

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 17-10-2014 21:34 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Misschien gek antwoord maar kun je niet een printscreen vinden van het pincode scherm? Dat je die eventueel een op screenprotector overtrekt? Zou je wel het scherm kunnen bedienen denk ik.
Bij nader inzien is het wel een heel erge Macgyver oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat voor lockscreen heb je? Maak ik een screenshot. Draai ook cm11

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-10-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:11:
Wat voor lockscreen heb je? Maak ik een screenshot. Draai ook cm11
Standaard, niets aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wildfire schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:23:
[...]

Standaard, niets aangepast.
Vegen, Circle, pattern, pin, wachtwoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:28:

[...]

Vegen, Circle, pattern, pin, wachtwoord....
Lockscreen is de circle (rechtsonder is dus unlock).

Maar goed, dat is feitelijk nog niet eens zo interessant. Enige wat ik eigenlijk wil weten is of de interne opslag al via de PC toegankelijk is wanneer de GSM net is opgestart en nog op het pincodescherm staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En dat kan ik dan weer net niet testen. Geen laptop bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:33:

En dat kan ik dan weer net niet testen. Geen laptop bij me.
:+

Tsja, ik weet niet eens of het lockscreen en pincode kan doen. Weet niet of de digitizer zelf nog werkt of niet.

Ik weet wel dat ik wel gewoon whatsappjes lijk te ontvangen als 'ie aanstaat (getuige het whatsapp riedeltje wat ik af en toe hoor) dus an sich is er nog leven. Maar ja... ik wil wat meer zekerheid voordat 'ie ter reparatie de deur uit gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah, je wil de pr0n eraf knikkeren voor die naartoe reparateur gaat?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:41:
Ah, je wil de pr0n eraf knikkeren voor die naartoe reparateur gaat?! :+
Staat er niet op, dat scheelt. :)

Maar wil nog wel het interne geheugen even leeggooien, microSD kaartje kan ik er natuurlijk gewoon uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Boomster schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 07:33:
[...]

Gedaan, geen verschil, verliest steeds zijn connectie. Als ik de sterkte van het signaal check, bij verbonden zijn, dan schommelt het tussen -110 dbm en -90dbm.
Gisteren kaartje van simyo prepaid ontvangen. Prima signaal, -75dbm. Ik denk dat ik maar ga overstappen van vodafone naar kpn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomster schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:22:
[...]
Gisteren kaartje van simyo prepaid ontvangen. Prima signaal, -75dbm. Ik denk dat ik maar ga overstappen van vodafone naar kpn....
Welke app gebruik jij om dat signaal te meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Met deze mooie app kan het sowieso, geen idee welke hij gebruikt heeft :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-10-18-15-03-02_xhrg320141018_150316s.png
<Vodafone @ prima signaal hier trouwens ;) >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

[afbeelding]
Ziet er goed uit en heb hem erop staan, de signaalsterkte slingert tussen -90 en -100 dBm wat natuurlijk slecht is, maar dat wist ik. Heb hier in huis met alle netwerken een slechte tot matige dekking. T-Mobile werkt bijna helemaal niet wat komt omdat zij via 1800 MHz werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Kan je gewoon in settings uitlezen?
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2wbydmc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Kan je gewoon in settings uitlezen?
[afbeelding]
Heb een S3 en kan dat scherm nergens vinden, maar jij draaide toch een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Volgens mij had ik dat al in m'n s2, ook met Sammy based roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:03:
Volgens mij had ik dat al in m'n s2, ook met Sammy based roms.
Nog ff verder gezocht en idd, het staat onder toestel-info / status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Brad Pitt schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

[afbeelding]
Idd deze app gebruik ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 15:34
yinx84 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:18:
Voorspellingen over hoe lang we moeten wachten op een official Android 5.0 release voor onze S4? :P

Ik zeg vier maanden.
4 maanden? Zou dat zolang duren? Hoe is dat in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Eerdere ervaring met Samsung zegt mij 3 tot 6 maanden. De gpe rom denk ik in 2 maanden.

Pagina: 1 ... 63 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV