Ik heb hier twee S4 toestellen liggen en met beiden heb ik het volgende probleem;
mijn locatie stopt ineens met functioneren, ik krijg de volgende melding;
-
In een eerdere versie van Android heeft u de optie uitgeschakeld waarmee Google-apps toegang tot uw locatie kunnen krijgen. Wilt u deze optie weer inschakelen voor all Google-apps?
- Ja / Niet nu
Met ineens bedoel ik dat bij wijze van
gisteren nog prima werkte, vandaag (in de tussentijd is er niets veranderd) krijg ik de bovenstaande melding bij het openen van Google Maps. Ik kies elke keer
JA.
Helaas helpt dit niet, ik blijf de melding ontvangen. Wat ik verder gedaan heb;
- GPS staat aan (hoge preciesie) -> helpt niet
- Google account verwijderd - toestel herstart - Google account toegevoegd -> heeft niet geholpen
- Google Instellingen (app) - Locatie -> zelfde melding en telkens wanneer ik Locatie probeer te openen
- Google Account (online) - Locatie geschiedenis en dergelijke - Uitgezet -> heeft niet geholpen
- Google Account verwijderd - Google maps geopend -> zelfs zonder g-account krijg ik dezelfde melding
Ik begrijp niet waar dit vandaan komt en heb
het probleem heb ik op beide S4 toestellen.
Om te testen en te achterhalen waar het aan kan liggen heb ik een toestel gereset, laatste firmware erop gezet, account toegevoegd en probleem lijkt te zijn opgelost. Alleen na een paar dagen ontstaat het probleem weer.
Ik kom er niet meer uit. Niets helpt, ook de vele tips van verschillende sites over google locatie instellingen, op de een of andere manier kom ik er niet doorheen!
[
Voor 9% gewijzigd door
EN-IS op 23-07-2014 16:46
]