Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
Maar nog steeds heeft niemand een reactie over hoe het werkt zonder al die meuk. Ik zie alleen veel mensen elkaar na papegaaien en dit weer tot doemscenario verheffen.

Oogscrollen, gebaren, etc maken gebruik van de frontcamera. Deze moet een lag hebben om een beweging te kunnen registreren. Immers, zonder lag kan je zelf ook geen beweging maken. Ik had al een review gelezen dat na uitschakelen hiervan (kan gewoon, is gewoon een optie) het toestel moeiteloos overal doorheen schoot, ZONDER die lag.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
Ik schreef al eerder een gevalletje Sense 3.0 voor Samsung.....

Eigenlijk is het ook niet zo vreemd. Alle grafische pracht en praal van de laatste TouchWizz verzie moet aangestuurd worden, daarbij.... Wanneer Samsung allemaal mooie opties in TW inbouwt kost dit nu eenmaal kracht.... HTC heeft met Sense 3.0 destijds laten zien dat de schil op Android heen gewoon te log was. Als user zit je in eerste plaats te wachten op een soepele interface.... Samsung komt met hele leuke extra functies, maar de vraag is als of mensen deze extra gimmicks ook gaan gebruiken? Het is mooi dat je telefoon mee scrolt met je ogen. Maar weegt dit bijvoorbeeld op tegen het ontbreken van een FM-Radio?

Samsung is zo enorm bezig geweest met het ontwikkelen van nieuwe functies dat ze de werking van een soepele interface een beetje uit het oog zijn verloren.

De lag doet zich overigens vooral voor bij multitasking, volgens een bekende reviewer is het dan duidelijk merkbaar.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03 13:53
Sua schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:52:
Ik denk dat de lag extreem mee zal vallen, en mogelijk door een update verholpen kan worden.

Ik weiger te geloven dat een 1.9 GHz quad-core SoC met 2GB LPDDR3 ram fysieke moeite kan hebben met een unix OS. Het is inderdaad wel slecht van Samsung dat ze hun eigen software zodanig klungelig eropzetten i.p.v. op een dieper niveau te integreren in de kernel dat het laggy wordt. Erg slordig, maar we zitten hier ook wel bijzonder veel te speculeren.

Disclaimer: zelf wacht ik ook nog even met aankoop om het aan te zien, hoewel, net als alle problemen met de HTC One, het uiteindelijk wel los zal lopen. Eerste batches hebben vaak problemen, recentelijk nog aangetoond door de One.
Mee eens. Het kan gewoon niet dat een toptelefoon van deze tijd erg laggy is. Ik bedoel Samsung zal toch wel enigszins ergens hierin doorontwikkelen. Ik hoop ook dat deze "problemen" over een paar maanden eruit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:58:
Maar nog steeds heeft niemand een reactie over hoe het werkt zonder al die meuk. Ik zie alleen veel mensen elkaar na papegaaien en dit weer tot doemscenario verheffen.

Oogscrollen, gebaren, etc maken gebruik van de frontcamera. Deze moet een lag hebben om een beweging te kunnen registreren. Immers, zonder lag kan je zelf ook geen beweging maken. Ik had al een review gelezen dat na uitschakelen hiervan (kan gewoon, is gewoon een optie) het toestel moeiteloos overal doorheen schoot, ZONDER die lag.
Bedoel jij nu de "lag" die dit soort functie bij gebruik veroorzaken? Dat is namelijk iets anders dat wat ik bedoel. Ook wanneer niet gebruik wordt gemaakt van oogschrollen e.d. schijnt het zo te zijn dat er tijdens multitasken lag aanwezig is in Touchwizz, dus door niet Samsung apps die wel op de achtergrond actief zijn.

Maar goed, het zal vast geen week duren voor dat er een goede review verschijnt ;)

Even iets anders, een wat vreemd bericht valt vandaag op Sammobile te lezen.

http://www.sammobile.com/...s4-good-but-not-the-best/
Samsung internal test: Galaxy S4: good, but not the best

Samsung made an internal test about the Galaxy S4. Samsung tested all latest high-range Android devices and came to the conclusion. The Galaxy S4 is a great phone but not the best Android device. Since Samsung announced the Galaxy S4 telecom websites blamed Samsung again about using the same design and plastic build quality. Telecom websites compared the device with the Sony Xperia Z and HTC One. The websites came to the conclusion that the HTC One is the best phone as second place the Galaxy S4.

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 26-04-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Bullet NL schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:09:
[...]

Bedoel jij nu de "lag" die dit soort functie bij gebruik veroorzaken? Dat is namelijk iets anders dat wat ik bedoel. Ook wanneer niet gebruik wordt gemaakt van oogschrollen e.d. schijnt het zo te zijn dat er tijdens multitasken lag aanwezig is in Touchwizz, dus door niet Samsung apps die wel op de achtergrond actief zijn.

Maar goed, het zal vast geen week duren voor dat er een goede review verschijnt ;)
Hij bedoelt, meen ik, de lag in de UI veroorzaakt door het 'standby' hebben of zelfs laten monitoren van de oogfuncties / IR-sensorfuncties. Ik denk inderdaad dat dat een rol kan spelen, immers krijgt de telefoon input van verschillende sensoren (touchscreen, IR-sensor) en moet dat integreren. Ook verschilt het per applicatie welke sensoren in gebruik worden genomen, dus initialisatietijd kan de vertraging veroorzaken. Inderdaad slecht, maar compleet onzinnig om globale prestaties van de hele telefoon te extrapoleren van optionele functies. Om een vergelijking te trekken: beetje hetzelfde als zeggen dat de HTC One traag werkt omdat je na indrukken van de Home-knop eerst op BlinkFeed uitkomt en daarna met de vinger naar je gewenste homescreen te gaan. Dit kun je natuurlijk instellen, en daarna beoordeel je de prestaties van de telefoon op basis van de nieuwe instellingen. Je schuift hiermee ook functionaliteit naar de achtergrond (Blinkfeed is niet meer standaard aan, op de S4 de trackingfuncties) die op beide telefoons vrij simpel weer aan te zetten is.

Een leuk project voor een dev / samsung is om een whitelist te maken van programma´s waar de trackingfeatures enabled moeten zijn, en ze voor de rest compleet disabled laten.

OOK: De Sense-schil was te log voor telefoons met een 528 MHz single core SoC met relatief aan nu een incomplete instructieset. Telefoons anno 2013 zijn echt wel in staat Android en welke launcher dan ook te draaien. Alleen fouten in memory/proc. priority management zullen voor vertragingen zorgen, en dit is dan ook het enige grote verschil met iOS. Ongestroomlijnd wegens verschillende hardware. iOS wordt geoptimaliseerd voor 1 (lees:4/4s/5) configuratie. Maar dat TW "pracht en praal" toevoegt is erg discutabel. Het zijn gewoon andere icoontjes, ietwat andere layout. Het is niet opeens 3D gerenderd.

EDIT: Bijzonder slecht bericht op een bijzonder onbetrouwbare site, maar dat ze weten dat het niet het 'beste' toestel (BIJZONDER SUBJECTIEF, en dat snapt iedereen met enig benul van het concept 'smaken verschillen') op de markt is zie je ook wel aan hoe ze het marketen. Featuregericht, niet met specs zoals met vroegere toestellen. Echter zijn we ook op een punt aangekomen waar specs er niet zo toe doen (in dit segment van de markt). Maar nogmaals, 'beste' bestaat niet echt.

[ Voor 8% gewijzigd door Sua op 26-04-2013 13:38 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:05
Ondertussen had ik wel een review van Tweakers.net verwacht en gehoopt over de S4. Besteproduct en hardware info hebben de S4 al in huis en het een en ander op de site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
foekebooij schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:43:
Ondertussen had ik wel een review van Tweakers.net verwacht en gehoopt over de S4. Besteproduct en hardware info hebben de S4 al in huis en het een en ander op de site staan.
Tweakers heeft hem ook al in huis...... Maar een goede review schrijven duurt even ;)

https://twitter.com/zeefN...ontent=326691712334446592

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BIikYakCQAIWOTF.jpg

Het schrijven van een goede review heeft natuurlijk even tijd nodig, het opsommen van wat specs en mogelijkheden kan iedereen. Arnoud Wokke wil hem echt testen, dus een paar dagen gebruiken, verschillende functies echt gebruiken, een beetje op de manier hoe een toestel gebruikt wordt. Alleen dan kan je een goed oordeel geven over zaken als batterij gebruik e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
Bullet NL schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:50:
[...]

Tweakers heeft hem ook al in huis...... Maar een goede review schrijven duurt even ;)
Schrijven gaat lastig met je handen vol :P Excuus beetje bijdehand maar erg benieuwd en waardeer jullie reviews ook meer dan van bovengenoemde vandaar ook "gehoopt".

Ik wacht in spanning :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 13:27
*weg*, hier hebben we het levertijden topic voor.....

[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 26-04-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 13:01
Bullet NL schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:50:
[...]

https://twitter.com/zeefN...ontent=326691712334446592

[afbeelding]

Het schrijven van een goede review heeft natuurlijk even tijd nodig, het opsommen van wat specs en mogelijkheden kan iedereen. Arnoud Wokke wil hem echt testen, dus een paar dagen gebruiken, verschillende functies echt gebruiken, een beetje op de manier hoe een toestel gebruikt wordt. Alleen dan kan je een goed oordeel geven over zaken als batterij gebruik e.d.
Ik zie het al, hij zit bijna aan het hoofdstuk 'hoe goed kan hij tegen koffie' }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-06 16:09
Ik heb al een dikke 2 weken in bezit, de S4 en ben er geen fan van geworden.

Morgen ga ik terug naar mijn Oppo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Enlighten us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ja ben ook benieuwd waar je die vandaan hebt getoverd? Ook veel last van Lag in de homescreens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-06 16:09
Ceze85 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:32:
Ja ben ook benieuwd waar je die vandaan hebt getoverd? Ook veel last van Lag in de homescreens?
In het kort want mag er nog niet veel over vertellen tot morgen

+ Gewicht
+ Vormgeving is mij beter dan de S3 en ligt ook beter in de hand
+ Amoled scherm (kleurenweergave en kijkhoeken)
+ Uitgebreide cameramogelijkheden

+- Geluidsniveau, luider dan een Xperia T en minder luid dan mijn Oppo Find 5

- Design en afwerking weinig spannend (subjectief natuurlijk maar mij deed het weinig)
- De softwaregadgets gebruik je (=ik) amper tot nooit én als het werkt, dan is het pas onder ideale omstandigheden (mag niet teveel licht zijn boven je)

Soms eens lag gehad in de homescreens, ook als je naar de telefoon zelf gaat en bij contacten gaat kijken, zit er soms wat lag op, wat de S3 ook had dacht ik? Blijft natuurlijk wel een bom van een toestel, benchmark bij AnTuTu ging boven de 24.000 punten...

Dan vind ik de HTC One veel vernieuwender dan de S4... Nee, het toestel kon mij niet bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante teardown van iFixit voor de mensen die het leuk vinden de binnenkant te zien :)

Ziet er allemaal behoorlijk repareerbaar uit, eindscore is dan ook erg okay.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-05 01:00
en hij is er whooeee Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/k39l42.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20
@Runx: Kan je ons melden of de release versie lag vertoont tijdens multi-tasking, apps starten, swypen, etc? En misschien ook of je ooit launcher redraw meegemaakt hebt? (zag op een filmpje dat de S4 1.7GB RAM in use heeft van de 1.9GB)... Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Android heeft nagenoeg altijd z'n werkgeheugen volgeplempt, zorgt zelf voor de switch tussen apps, np!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Hij wel hoor, hij heeft hem al... :) gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
Eerste indruk super licht(kom zelf van een HTC desire HD), Mooi scherm. Nog niet echt last gehad van lag.

irritaties : Me contacten, ik heb iets van 800 contacten nu staat alles 3 dubbel in snap er niks van. Bijvoorbeeld : Willem alex staat er 3 keer in eentje heeft nummer en foto de andere heeft alleen email. ik heb geen zin om alles handmatig te gaan koppelen.

Toen ik me htc desire kreeg kon ik selecteren welke mobiel ik had en ging die alles automatische importeren. Ik heb nu met me htc een backup gemaakt op me sd en die terug gezet op de s4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300857

Runx schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:49:
Eerste indruk super licht(kom zelf van een HTC desire HD), Mooi scherm. Nog niet echt last gehad van lag.

irritaties : Me contacten, ik heb iets van 800 contacten nu staat alles 3 dubbel in snap er niks van. Bijvoorbeeld : Willem alex staat er 3 keer in eentje heeft nummer en foto de andere heeft alleen email. ik heb geen zin om alles handmatig te gaan koppelen.

Toen ik me htc desire kreeg kon ik selecteren welke mobiel ik had en ging die alles automatische importeren. Ik heb nu met me htc een backup gemaakt op me sd en die terug gezet op de s4.
Moet je even bij opties kijken. Staan nu waarschijnlijk contacten erin van je sim-kaart/geheugen en google account. Bij opties onder contacten kan je kiezen welke je wilt selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06 12:52
Vriendin heeft hem ook binnen, ik heb de s3.. qua design is hij toch wel mooier dan de s3.. ik heb ineens dikke randen haha :)

Verder even zitten spelen, echt veel lag niet ervaren nog... alhoewel hij niet sneller lijkt dan mijn s3 (met custom rom wanamlite dan wel...)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
Anoniem: 300857 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:25:
[...]

Moet je even bij opties kijken. Staan nu waarschijnlijk contacten erin van je sim-kaart/geheugen en google account. Bij opties onder contacten kan je kiezen welke je wilt selecteren.
neet dat werkt niet volgens mij komt omdat ik altijd me contacten had gekoppeld. Heel erg vervelend want nu moet ik +- 800 contacten gaan nakijken.

Ik ben trouwens ook me whatsapp berichten kwijt, weet iemand hoe je dit moet herstellen ? ik dacht dat whatsapp het altijd bewaarde ook al installeerde je het op een andere(nieuwe)mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Zeer uitgebreide camera review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
@runx, whatsapp onthoudt zover ik uit mijn ervaringen weten enkel bij iPhones de gesprekken en niet bij telefoons welke android draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Runx schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:47:
[...]

Ik ben trouwens ook me whatsapp berichten kwijt, weet iemand hoe je dit moet herstellen ? ik dacht dat whatsapp het altijd bewaarde ook al installeerde je het op een andere(nieuwe)mobiel.
Whatsapp op Android werkt met een database op je telefoon. Vrij eenvoudig te kopiëren wanneer je telefoon is geroot. Wellicht dat een backup programma het ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
Ik heb hem ook net binnen, super mooie telefoon. :) Prachtig scherm en een heel erg mooi design.
Runx schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:47:
Je moet op je oude telefoon het mapje "Whatsapp" kopieren op je S4, daarna Whatsapp opstarten, dan vraagt die of je de back-up terug wil zetten. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 27-04-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-06 11:54
de s4 van mn buurman is redelijk laggggie....lijkt me heel irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318497

Ik heb een probleemje denk ik.
Ik wil graag via Google Chromes pagina's bezoeken, maar ik heb geen rechten denk ik. Ik krijg telkens zo'n "eye" (oog icoontje) in beeld. Lijkt wel alsof ie mijn ogen moet herkennen voor toestemming. Hoe kan ik deze uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 20:15
Anoniem: 318497 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:29:
Ik heb een probleemje denk ik.
Ik wil graag via Google Chromes pagina's bezoeken, maar ik heb geen rechten denk ik. Ik krijg telkens zo'n "eye" (oog icoontje) in beeld. Lijkt wel alsof ie mijn ogen moet herkennen voor toestemming. Hoe kan ik deze uitschakelen?
Bedoel je bovenin de status bar? Dat is waarschijnlijk het icoontje van Smart Stay, waarbij de frondcamera wordt gebruikt om te bepalen of jij naar je telefoon kijkt. Indien dat het geval is zal het scherm niet locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318497

Wekko306 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:32:
[...]

Bedoel je bovenin de status bar? Dat is waarschijnlijk het icoontje van Smart Stay, waarbij de frondcamera wordt gebruikt om te bepalen of jij naar je telefoon kijkt. Indien dat het geval is zal het scherm niet locken.
Haha, raar apparaat zeg. Thanks! Er stond een slot ofzo op voor Google Chrome, maar het had uiteindelijk niets met "Eye" ding te maken. Mijn eerste Android trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
joey82 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:47:
de S4 van mn buurjongen is alweer retour hi shop gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497667

Nadat mn galaxy i9000 2 weken geleden er mee gestopt is na 2 jaar trouwe dienst toch maar eens voor wat nieuws gaan kijken. Eerste keus was htc one, maar nadat ik hem had gezien viel hij mij toch wat tegen.
Gister dus maar eens rond gaan bellen voor s4, maar niemand wist wanneer er wat binnenkwam. Vanochtend de walburg in zwijndrecht uitgekamt. Ook nog niks. Gelukkig had de phonehouse sliedrecht hem liggen. Eerste ervaringen zijn positief. Prachtig scherm en vormgeving
Zeker een toppertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:07
Ik heb vandaag een aantal S4's kunnen bekijken en vasthouden van klanten. Ik moet zeggen dat de S4 toch echt wel een stuk degelijker aanvoelt dan een S3. Ook ziet het er mooier uit. Je hebt echt het idee dat je alleen een scherm vast hebt, de bezels zijn zo dun!

Waar ik een paar dagen geleden van de S4 naar de One was gegaan als keus, ben ik nu toch weer erg aan het twijfelen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
joey82 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:57:
[...]

de S4 van mn buurjongen is alweer retour hi shop gegaan
Waarom ? Valt ie zo erg tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:09
Ruffzz schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:49:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand even met de S4 speelt en dan maar gewoon terugbrengt omdat er een lag in zit. Erg kortzichtig. Ik heb er nu een uur mee gespeeld en met alle opties aan doet ie het als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
mytheory schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:06:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand even met de S4 speelt en dan maar gewoon terugbrengt omdat er een lag in zit. Erg kortzichtig. Ik heb er nu een uur mee gespeeld en met alle opties aan doet ie het als een tierelier.
Overige berichten van 'm zijn ook niet erg positief naar de S4 toe, dus ik zou er niet teveel op ingaan (of er moet een goede onderbouwing komen). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian-R
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03-2019
Het enige wat ik tot dus ver heb gemerkt dat dat de air gestures etc... niet echt vloeiend verlopen bij mij maar ik kan het ook verkeerd doen...

Daarnaast vind ik het jammer dat van de 16GB maar tussen de 9-10GB vrij is terwijl dit op mijn oude S2 al tussen de 11-12GB zat. Daarnaast had ik nog ongeveer 2GB interne opslag voor puur apps op mijn S2... Wat nou ook weg is of het staat ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 23:14
Net geroot met CF-root. Een eitje (zie XDA). Toen nog de Adfree-app van de site van chip.de opgepikt en ik ben gelukkig weer reclamevrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493505

J0ey schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:22:
[...]

Overige berichten van 'm zijn ook niet erg positief naar de S4 toe, dus ik zou er niet teveel op ingaan (of er moet een goede onderbouwing komen). ;)
Eerst geef je een negatief stuk informatie zonder onderbouwing weer. Vervolgens als er vragen over worden gesteld , zeg je , ik zou er zonder onderbouwing niet teveel op ingaan.
Een mooi woord hiervoor is Machiaivelli achtige toonzetting met non - informatie.
Volgens mij probeer je iets te "vertellen" maar wat eigenlijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510463

Anoniem: 493505 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:20:
[...]

Eerst geef je een negatief stuk informatie zonder onderbouwing weer. Vervolgens als er vragen over worden gesteld , zeg je , ik zou er zonder onderbouwing niet teveel op ingaan.
Een mooi woord hiervoor is Machiaivelli achtige toonzetting met non - informatie.
Volgens mij probeer je iets te "vertellen" maar wat eigenlijk ??
Er zijn meer mensen die Pietje heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Laatst online: 02-10-2023
kinders, waar hebben jullie het over?

Ik heb vandaag 3 verschillende S4's in mn handen gehad, waarvan er eentje een beetje lag had, het was dan ook een demo model. De andere 2 gingen als een speer, ben heel erg onder de indruk van het full HD Amoled scherm. Zit hier al jaren op te wachten. De combinatie van zwarte en zeer minimale bezel en het diepe zwart van Amoled schermen is echt heel mooi. Tot nu toe vind ik het zeker de mooiste display van de huidige generatie. Jaja Amoled oversaturated blablaa, ik vind het belangrijker dat zwart gewoon zwart is.
Ik stond er eigenlijk nooit zo bij stil, totdat ik me me begon te ergeren aan " bleeding" op mn Nexus 7. :'(
Full HD Amoled ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Laatst online: 17-06 13:55
tomhster schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:09:
Net geroot met CF-root. Een eitje (zie XDA). Toen nog de Adfree-app van de site van chip.de opgepikt en ik ben gelukkig weer reclamevrij!
wat is de link? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ik heb vandaag twee S4's en een HTC One in mijn handen gehad. Ten eerste moet ik toegeven dat de S4 er in het echt een stuk! mooier uitziet. Het is plastic, maar toch ziet en voelt hij er stevig uit. Het scherm is ook echt fantastisch. Niet overdreven gesatureerd, scherp en helder. Ik was onder de indruk. Wat me echter tegen viel, was het toch wel laggie gedrag. Ik denk dat de ene er gevoeliger voor is dan de ander, maar ze waren allebei van tijd tot tijd schokkerig.Oa als bv de homescreen opkwam, het openen van contacten en daarna scrollen, browser openen en nog wat zaken. Het viel mijn vriendin ook op. Niet onder de indruk en voelde TOTAAL niet sneller dan mijn vorige S3 van een jaar geleden. Jammer.

De HTC One zag er fantastisch uit. Ook een stuk mooier dan op de foto's. Hij voelde degelijk aan en in tegenstelling tot de S4, ging daar wel alles soepel (zover ik er mee heb 'gespeeld'). Ook het geluid was erg goed. 'Vol', hard, wijd en duidelijk.

Ik wilde eerst voor de One gaan, toen voor de S4, maar begin nu toch weer te twijfelen..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

je zou zelf kunnen zoeken, is niet zo heel moeilijk hoor.
Maar ok hier is hij dan:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803

Net zelf ook mijn S4 geroot, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
Anoniem: 367894 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:01:
[...]

je zou zelf kunnen zoeken, is niet zo heel moeilijk hoor.
Maar ok hier is hij dan:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803

Net zelf ook mijn S4 geroot, werkt prima.
al gelukt hihi! nog ff wachten op de omegarom! http://omega-roms.net/blog/?page_id=1231 :P kunnen we er weer tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het zit me nog steeds tegen dat er geen fm radio module in zit. Ik ga het echt niet met mobiel internet/wifi streamen, kost geld en ook nog meer batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Anteros schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:58:
Wat me echter tegen viel, was het toch wel laggie gedrag. Ik denk dat de ene er gevoeliger voor is dan de ander, maar ze waren allebei van tijd tot tijd schokkerig.Oa als bv de homescreen opkwam, het openen van contacten en daarna scrollen, browser openen en nog wat zaken. Het viel mijn vriendin ook op. Niet onder de indruk en voelde TOTAAL niet sneller dan mijn vorige S3 van een jaar geleden. Jammer.
Waren dit allemaal demomodellen want die ik de afgelopen dagen in handen heb gehad waren ook laggie. Ik heb er nu de hele avond mee gespeeld en echt alles uit de kast gehaald maar kan nergens een lag ontdekken. Alles gaat echt super.

Het enige dat mij wel tegenviel is de TV remote control. Deze werkt wel maar erg weinig mogelijkheden. Hopelijk komen hier nog aparte apps voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Mytheory: Zou kunnen, ik heb geen idee of het demo modellen waren. Het waren iig geen modellen die voor mijn neus uit de doos werden gehaald. Echter kan ik me niet voorstellen dat de demo modellen zoveel anders zijn dan de retail. Misschien is het verschil dat bij de modellen die ik gezien heb, alle air-onzin aanstond. Staan deze gimmicks bij jou uit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
De afstandsbediening werkt, dat vind ik al heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Ruffzz schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:49:
[...]

mijn buurman is van mening dat zo,n dure telefoon gewoon goed moet werken zonder eerst te moeten wachten op een software update die de lag moet verhelpen..( ongeduldig )

daar valt wel wat voor te zeggen natuurlijk..maarja.....ik weet zelf niet wat ik zou doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik wacht zelf nog maar even met kopen:)

[ Voor 88% gewijzigd door joey82 op 27-04-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Wat een topding is het. Vooral oog scrollen, lucht bladeren (air gesture) en tegelijk voor- en achter camera aan. Super, geen spijt! Geen lag gezien nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
joey82 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:53:
ik wacht zelf nog maar even met kopen:)
idem, over twee/drie maanden koop je hem voor behoorlijk minder. Bij de s2 en s3 was dat hetzelfde, de s3 kwam erin op 625 en twee maanden later had ik hem via marktplaats met bon voor 350, toch mooi 275 verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
al iemand een goede recovery zoals cwm of trwp zodat ik weer de optie instal zip heb? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
joey82 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:47:
Die van mij draait soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Anteros schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:50:
@Mytheory: Zou kunnen, ik heb geen idee of het demo modellen waren. Het waren iig geen modellen die voor mijn neus uit de doos werden gehaald. Echter kan ik me niet voorstellen dat de demo modellen zoveel anders zijn dan de retail. Misschien is het verschil dat bij de modellen die ik gezien heb, alle air-onzin aanstond. Staan deze gimmicks bij jou uit misschien?
Alle gimmicks staan bij mij aan.

De S4 werkt trouwens niet op mijn Philips Android oplader/wekker :( Mijn HTC Desire HD werkte hier wel op. Als ik hem er op klik dat laadt hij hem niet eens op. Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Tot nu toe erg blij met de S4. Alleen air gesture lijkt van geen kant te werken. Air view reageert wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05 09:15
Gisteren een S4 gekocht. Geen last van haperingen. Echt een supertoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik erg jammer vind, is dat ik bij de S4 geen weather widget meer op het vergrendel scherm kan zetten. Of kijk ik over de optie heen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Settings -> mijn appaaraten -> vergrendelscherm -> meerdere widgets aanvinken

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BarryKohne schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:21:
Settings -> mijn appaaraten -> vergrendelscherm -> meerdere widgets aanvinken
Ja die had ik al gevonden, maar daar krijg ik nog steeds geen weer widget op het lockscreen.
Kan dan alleen kiezen voor berichten, email, gmail. en wat andere dingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 367894 op 28-04-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 11:24
Mijn telefoon blijft maar iets downloaden als ik op WiFi zit (downloadicoon oranje). Via gegevensgebruik niet echt iets specifieks kunnen zien, alleen android-systeem lijkt een beetje veel data verstookt te hebben (maar dat kan liggen aan dat het een nieuwe telefoon is, alle instellingen etc.). Misschien dat BBS een beter inzicht gaat bieden of anders een andere data watcher.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Anoniem: 367894 schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:24:
[...]

Ja die had ik al gevonden, maar daar krijg ik nog steeds geen weer widget op het lockscreen.
Kan dan alleen kiezen voor berichten, email, gmail. en wat andere dingen.
Gelukkig zijn er een paar duizend weer widgets in de Play store. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Ik heb overigens nog helemaal geen lag ervaren. Het scrollen door webpages werkt nog best goed met die IR-sensor door je vinger cirkeltjes boven de sensor te laten maken. Kan je heel snel page up/page down doen feitelijk.

1 ding. Hebben jullie ook in een compleet donkere omgeving een soort 'rode gloed' op het scherm waar het eigenlijk zwart hoort te zijn? Dit viel me op naast m'n SGS2, die wel echt zwart geeft. Heb verschillende helderheden en display settings geprobeerd. Zal vanavond een foto maken.

Oh ja, om de touchwiz ervaring zeer responsive te maken kan ik dit aanraden:
To make Touchwiz look good, Samsung created some animations to transit between screens. These animations take some times and can make your phone seems slow. The solution is to go in your phone Settings-> Developer options and turn off -> "Windows animation scale", "Transition animation scale" and "Animator duration scale". Now check how much snappier your phone is.

If Developer Options is not enable go to SETTINGS->About Phone and tap BUILD NUMBER for 7 times.

[ Voor 35% gewijzigd door Sua op 28-04-2013 13:21 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514091

Ik heb gister mijn Samsung S4 ontvangen van Kpn
Maar nou heb ik het zelfde probleem als wat hier omschreven wordt:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=40763013

Bij het scrollen in de settings en bij contacten de balken paars worden.

Wat mij ook is opgevalen dat ik een witte S4 heb met een zwart menu maar op dit filmpje:
YouTube: Samsung Galaxy S4 hands-on review
het menu wit is.

En dat ik de oude playstore er op heb en andere de nieuwe.
Ik heb hem al is terug gezet naar fabriek instellingen maar zonder succes.

Zijn er hier ook meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Anoniem: 514091 schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:31:
Ik heb gister mijn Samsung S4 ontvangen van Kpn
Maar nou heb ik het zelfde probleem als wat hier omschreven wordt:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=40763013

Bij het scrollen in de settings en bij contacten de balken paars worden.

Wat mij ook is opgevalen dat ik een witte S4 heb met een zwart menu maar op dit filmpje:
YouTube: Samsung Galaxy S4 hands-on review
het menu wit is.

En dat ik de oude playstore er op heb en andere de nieuwe.
Ik heb hem al is terug gezet naar fabriek instellingen maar zonder succes.

Zijn er hier ook meer met dit probleem?
Die problemen met het scherm heb ik niet (ik zie het in ieder geval niet). Dat je settings zwart zijn klopt, alleen op de pre-release software was het wit. Ik had volgens mij gelijk al de nieuwe play-store, dus ik heb geen idee waarom jij de oude hebt..

EDIT: Hier al iemand zijn 64GB SD kaartje proberen aan te vragen op http://www.samsung.com/nl...4-geheugenkaart-promotie/? Op de site staat dat je IMEI 13 cijfers zou moeten zijn, maar het IMEI van de S4 is 15 cijfers?

[ Voor 10% gewijzigd door J0ey op 28-04-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Eerste 13 getallen invoeren, is normaal.

Ik heb het al ingevuld, moet nog IMEI van doos knippen, en kassabon/factuur + formulier van de promotiesite opsturen (fysiek).

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 15:01
Sinds gisteren mijn Galaxy S IV in bezit (uit Rotterdam.. (Ja, met die Afbeeldingslocatie: http://www.waagroep.nl/images/youtube_icon.jpg lange wachtrij...) :)

Prachtig ding en erg tevreden over. Nu komt stap 2: Het beste betaalbare hoesje. Aangezien er geen accessoires topic is vraag ik het hier graag even: Wie is er al mee bezig/heeft zijn hoesje al besteld?

Ben zelf Spigen tegen gekomen en vindt hun hoesjes er erg gaaf uitzien. Ik neig op dit moment naar de Galaxy S4 Case Neo Hybrid. Ik vindt de Samsung hoesjes niet voldoende bescherming bieden, maar wil ook geen 'tank' (otterbox) om mijn telefoon heen.

Afbeeldingslocatie: http://lghttp.16708.nexcesscdn.net/80849A/spigen/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/4/s4__0011_layer_13.jpg

Wat vinden jullie van bovenstaande, en hebben jullie misschien betere alternatieven? :)

Tevens: Ik heb helaas de pre-registratie misgelopen. Mocht er iemand nog een code van http://www.onzetroonopvolger.nl over hebben, en mij ook een 64-gb kaartje gunnen, zou die persoon mij dan een PM willen sturen? :) Alvast duizend maal dank :D

Edit: Dankjewel takkie.com voor je code :) Mocht iemand er nog ééntje overhebben, dan maakt die persoon ook mijn vriendin heel erg blij ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Torrentus op 28-04-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

Christiano007

Ich bin der champion

Torrentus schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:57:
Sinds gisteren mijn Galaxy S IV in bezit (uit Rotterdam.. (Ja, met die [afbeelding] lange wachtrij...) :)

Prachtig ding en erg tevreden over. Nu komt stap 2: Het beste betaalbare hoesje. Aangezien er geen accessoires topic is vraag ik het hier graag even: Wie is er al mee bezig/heeft zijn hoesje al besteld?

Ben zelf Spigen tegen gekomen en vindt hun hoesjes er erg gaaf uitzien. Ik neig op dit moment naar de Galaxy S4 Case Neo Hybrid. Ik vindt de Samsung hoesjes niet voldoende bescherming bieden, maar wil ook geen 'tank' (otterbox) om mijn telefoon heen.

[afbeelding]

Wat vinden jullie van bovenstaande, en hebben jullie misschien betere alternatieven? :)

Tevens: Ik heb helaas de pre-registratie misgelopen. Mocht er iemand nog een code van http://www.onzetroonopvolger.nl over hebben, en mij ook een 64-gb kaartje gunnen, zou die persoon mij dan een PM willen sturen? :) Alvast duizend maal dank :D
Zien er mooi uit vind ik.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Lukt het een beetje om die IMEI code van de doos af te halen? Beetje zonde om er meteen in te knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

SCARfaceE schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:19:
Lukt het een beetje om die IMEI code van de doos af te halen? Beetje zonde om er meteen in te knippen.
Mhm, de sticker is zonder lijmresten eraf te halen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Laatst online: 17-06 21:59

Check je DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
J0ey schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:31:
EDIT: Hier al iemand zijn 64GB SD kaartje proberen aan te vragen op http://www.samsung.com/nl...4-geheugenkaart-promotie/? Op de site staat dat je IMEI 13 cijfers zou moeten zijn, maar het IMEI van de S4 is 15 cijfers?
Vond ik ook al vreemd en heb ook maar de eerste 13 ingevuld. Verder is mijn aankoopdatum conform factuur 26-4. Als ik die datum invul, krijg ik de foutmelding dat ik buiten de actieperiode zit. Dus ook maar 27-4 ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
SCARfaceE schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:19:
Je hoeft hem toch maar te kopiëren?
"Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en kopie van het IMEI-nummer, deze staat op de sticker aan de zijkant van de toesteldoos, zorg dat je de sticker in zijn geheel kopieert) voor 15 juni 2013" Voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Nivk schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:05:
[...]

Je hoeft hem toch maar te kopiëren?
"Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en kopie van het IMEI-nummer, deze staat op de sticker aan de zijkant van de toesteldoos, zorg dat je de sticker in zijn geheel kopieert) voor 15 juni 2013" Voorwaarden.
Hmm, op het actievoucher dat je moet printen staat er: "knip de IMEI code van de doos en stuur deze ook mee."
Bij eerdere acties van Samsung stond er altijd dat een kopie niet wordt geaccepteerd, maar deze keer staat er dus wat anders in de algemene voorwaarden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371044

Wat vinden jullie van bovenstaande, en hebben jullie misschien betere alternatieven? :)[/b]
Ik vind de Slim Armor van Spigen mooier, en hij valt reuze mee qua dikte.

http://www.spigen.com/cel...y-s4-case-slim-armor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Laatst online: 01-01 09:24
Ik vroeg mij af hoe de foto's zijn als je met de telefoon beweegt? Als je bijvoorbeeld meerdere foto's per seconde neemt en lichtjes met je telefoon beweegt, zie je dan een grote waas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

monkeyfntstc schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:23:
Ik vroeg mij af hoe de foto's zijn als je met de telefoon beweegt? Als je bijvoorbeeld meerdere foto's per seconde neemt en lichtjes met je telefoon beweegt, zie je dan een grote waas?
dat hangt af van hoeveel licht je vangt op de sensor... op basis daarvan stelt hij z'n sluitertijd/iso in. in fel zonlicht zal de sluitertijd misschien 1/2000 zijn en krijg je niet snel een waas, in donkere situaties wel.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SCARfaceE schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:08:
[...]

Hmm, op het actievoucher dat je moet printen staat er: "knip de IMEI code van de doos en stuur deze ook mee."
Bij eerdere acties van Samsung stond er altijd dat een kopie niet wordt geaccepteerd, maar deze keer staat er dus wat anders in de algemene voorwaarden... :/
Gewoon een foto van doos en IMEI nummer maken, er zit toch en camera in je telefoon? Ze kunnen dan ook nog eens aan de specs van je foto zien dat hij met een S4 gemaakt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514091

YouTube: Galaxy S4 Screen Ghosting/Smearing

Dit is een filmpje waar mijn S4 ook last van heeft hebben meer mensen hier last van.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Anoniem: 514091 schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:24:

Dit is een filmpje waar mijn S4 ook last van heeft hebben meer mensen hier last van.?
Geen last van gelukkig. Enige wat me echt irriteert is dat als ik via whatsapp een afbeelding wil sturen dat hij eerst doodleuk ff afbeeldingen uit mn dropbox gaat halen. Kan dan wel kiezen voor Te tonen inhoud maar de volgende keer komt dat gewoon terug. Iemand die hier een oplossing voor heeft? Verder een toptoestel. Ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Anoniem: 514091 schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:24:

Ik heb dat ook. Niet zo erg als op t filmpje, maar heb t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:38
Vandaag in de winkel met de S4 gespeeld maar ik ga deze overslaan. Na de S1, S2, S3, Note en op dit moment de Note 2 vind ik de S4 persoonlijk tegenvallen. Het scherm is scherp maar geen wereld van verschil verder vind ik het niet erg bijzonder dus ik pas deze keer en wacht op de Note 3 of S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
In één van de reviews dacht ik gelezen te hebben dat je kon instellen dat het ontgrendelscherm overgeslagen kon worden als je in een vertrouwd wifi netwerk zit zoals thuis of op kantoor. Heeft iemand deze instelling al gevonden of is die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
Sua schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:54:
Eerste 13 getallen invoeren, is normaal.

Ik heb het al ingevuld, moet nog IMEI van doos knippen, en kassabon/factuur + formulier van de promotiesite opsturen (fysiek).
laatste 2 niet invullen dan later op het formulier de laatste 2 erbij zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Juist de eerste twee weglaten (35), want anders krijg je de foutmelding dat dat imei-nummer al gebruikt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Nu ik hem in het echt gezien en vast gehad heb is het voor mij duidelijk: geen S4. Te weinig innovatie en te veel geld. Op naar de S5 (of Oppo.) Voorlopig doet de ancient S2 het nog prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 22:05

Garrett

Watercooler

Iemand al video's gemaakt in een luide omgeving?
Bij de S3 leverde dat een zware vervorming op van geluid..

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Garrett schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:13:
Iemand al video's gemaakt in een luide omgeving?
Bij de S3 leverde dat een zware vervorming op van geluid..
Van XDA, ook een voorbeeld met de HTC One:

HTC One
YouTube: HTC One Video Sample #2

Galaxy S4

YouTube: Samsung Galaxy S4 Video Sample #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Meulendijks89 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:16:
Vandaag in de winkel met de S4 gespeeld maar ik ga deze overslaan. Na de S1, S2, S3, Note en op dit moment de Note 2 vind ik de S4 persoonlijk tegenvallen. Het scherm is scherp maar geen wereld van verschil verder vind ik het niet erg bijzonder dus ik pas deze keer en wacht op de Note 3 of S5.
Hoe vergelijk je deze met de Note2? Dat is mijn backup mocht ik de S4 niet kunnen krijgen bij één van de VF acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Lijkt mee te vallen... nou nog vrijwilligers die in de auto even de radio snoeihard zetten en het opnemen? ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Senor Sjon schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:18:
[...]

Hoe vergelijk je deze met de Note2? Dat is mijn backup mocht ik de S4 niet kunnen krijgen bij één van de VF acties.
Heb mijn Note 2 langs de S4 gehouden. Ja de S4 heeft wat scherper beeld door de hogere resolutie maar zoals ik al zij vind het verschil klein. De extra functies die de S4 nu bied (scrollen met de ogen enz) zijn leuk maar ga je ze echt gebruiken? Ik denk dat de functies die de S4 nu bied ook wel naar de s3 en note 2 komen. De S4 is sneller op papier maar daar merk je ook weinig tot niks van en het geheugen is bij beide 2 GB. Vind het design van de S4 mooier dan de S3 maar het verschil is niet groot. Vind de Note 2 dan weer mooier dan de S4 maar dat is voor ieder zijn eigen smaak.

Wil je een "kleinere" telefoon met een Full HD scherm ga dan voor de S4. Wil je een grotere telefoon met een S pen en een 720 scherm ga je voor de Note 2. Maar zoals ik al zij het verschil vind ik erg klein. Dus ik blijf bij mijn Note 2 en hou flink wat geld in me portomonee.

Edit: Heb de S3 ook langs de S4 gehouden. Misschien een betere vergelijking. Vind het scherm van de S4 tegenover de S3 wel een stuk mooier en de S4 is dan ook een stukkie sneller.

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 28-04-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Ik begrijp dat de S4 door die vele nieuwe features ook wel aardig laggy aanvoelt soms, kan iemand uit eigen ervaring spreken?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
Anders moet je even lezen waar het al de ganse pagina over gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Garrett schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:59:
Ik begrijp dat de S4 door die vele nieuwe features ook wel aardig laggy aanvoelt soms, kan iemand uit eigen ervaring spreken?
Yup, ik heb de S4 vast gehad..... Het lijkt op een software fout, bij het heen en weer bewegen van vensters zie je regelmatig wat lag. Volgens mij ligt de oorzaak gewoon in Tochwizz, helemaal omdat de One met een iets langzamere gelokte CPU in Sense 5 helemaal nergens last van heeft.

Ik heb de S4 afgelopen zaterdag een kleine 45 min vast gehad en goed wat functies kunnen testen.

Het is me wel duidelijk geworden dat het laggen zich vooral voordoet op moment dat er meerdere app's actief zijn in het geheugen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 28-04-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Bullet NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:04:
[...]

Yup, ik heb de S4 vast gehad..... Het lijkt op een software fout, bij het heen en weer bewegen van vensters zie je regelmatig wat lag. Volgens mij ligt de oorzaak gewoon in Tochwizz, helemaal omdat de One met een iets langzamere gelokte CPU in Sense 5 helemaal nergens last van heeft.

Ik heb de S4 afgelopen zaterdag een kleine 45 min vast gehad en goed wat functies kunnen testen.

Het is me wel duidelijk geworden dat het laggen zich vooral voordoet op moment dat er meerdere app's actief zijn in het geheugen.
Vreemd, want ik heb dit dus echt niet. In de ruime dag dat ik de S4 heb ben ik nog geen een keer lag tegengekomen. Heb je misschien iets wat je gedaan hebt wat ik ook kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bullet NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:04:
[...]

Hier ga ik niet in mee had dit niet bij het model wat ik in me hand had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Omdat ik nog steeds geen lag heb gehad heb ik de schermen volgegooid met live widgets. Maar echt geen lag te bekennen als ik door de homescreens scroll. Maar als meer mensen er last van hebben dan zal het zeker wel een software fout zijn die via een software update opgelost zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Meulendijks89 schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:58:
[...]

Heb mijn Note 2 langs de S4 gehouden. Ja de S4 heeft wat scherper beeld door de hogere resolutie maar zoals ik al zij vind het verschil klein. De extra functies die de S4 nu bied (scrollen met de ogen enz) zijn leuk maar ga je ze echt gebruiken? Ik denk dat de functies die de S4 nu bied ook wel naar de s3 en note 2 komen. De S4 is sneller op papier maar daar merk je ook weinig tot niks van en het geheugen is bij beide 2 GB. Vind het design van de S4 mooier dan de S3 maar het verschil is niet groot. Vind de Note 2 dan weer mooier dan de S4 maar dat is voor ieder zijn eigen smaak.

Wil je een "kleinere" telefoon met een Full HD scherm ga dan voor de S4. Wil je een grotere telefoon met een S pen en een 720 scherm ga je voor de Note 2. Maar zoals ik al zij het verschil vind ik erg klein. Dus ik blijf bij mijn Note 2 en hou flink wat geld in me portomonee.

Edit: Heb de S3 ook langs de S4 gehouden. Misschien een betere vergelijking. Vind het scherm van de S4 tegenover de S3 wel een stuk mooier en de S4 is dan ook een stukkie sneller.
Bedankt :)
Hoe verhoudt de behuizing zich tot de Note2? Die heeft namelijk al een upgrade gehad t.o.v. de S3, die t.o.v. de S2 weer een stap terug was.

Pagina: 1 ... 7 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV