Acties:
  • 0 Henk 'm!
IJburger schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:42:
Dit is een goede conclusie. Zonder SD-kaart heb je er niet veel aan, kun je beter de 32GB HTC One nemen.
Er zijn wel meer redenen een S4 te prefereren boven een One buiten het SD-kaart aspect om hoor :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
Brad Pitt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:33:
[...]

Die kost nul Euro via Samsung zelf. Krijg je er 64GB bij. Moet voor de meeste mensen voldoende zijn.
Nee, dat schrijf je verkeerd, hij kost op dit moment niets, dat is de pre-order actie van Samsung..... Maar goed, zoals de actievoorwaarden aangeven is deze actie niet eeuwig..... Kortom er komt vast een moment dat hij niet gratis is.

Niet iedereen is nu al instaat om een S4 te bestellen, het is dus niet zo dat het geheugenkaartje voor iedereen gratis zal zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:43:
Niet iedereen is nu al instaat om een S4 te bestellen, het is dus niet zo dat het geheugenkaartje voor iedereen gratis zal zijn.
Net zoals niet voor iedereen 32GB nodig is. En niet voor iedereen Amoled super is. En niet voor iedereen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
En je kan natuurlijk één van je oude SD-kaartjes erin stoppen. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Brad Pitt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:45:
[...]

Net zoals niet voor iedereen 32GB nodig is. En niet voor iedereen Amoled super is. En niet voor iedereen etc.
Nu haal je de dingen door elkaar, jij schrijft dat de 64GB geheugenkaart gratis is, dat klopt.... Maar wel met beperkingen.... Dit is namelijk een tijdelijke actie van Samsung!

Dus nogmaals, niet voor iedereen zal die extra 64Gb geheugenruimte gratis zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03 13:53
Brad Pitt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:43:
[...]

Er zijn wel meer redenen een S4 te prefereren boven een One buiten het SD-kaart aspect om hoor :)
Ja dat klopt zeker. Maar aangezien het over de geheugen ging...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:49:
Nu haal je de dingen door elkaar, jij schrijft dat de 64GB geheugenkaart gratis is, dat klopt.... Maar wel met beperkingen.... Dit is namelijk een tijdelijke actie van Samsung!

Dus nogmaals, niet voor iedereen zal die extra 64Gb geheugenruimte gratis zijn.....
Helemaal waar, my bad. Ken echter niemand in mijn omgeving met een S3 die ooit geklaagd heeft over te weinig geheugenruimte. Mensen die dat nodig hebben (blijkbaar niet de gemiddelde gebruikers) kopen een apparaat met voldoende intern geheugen, of slimmer nog, eentje met een SD-slot zodat ze zelf kunnen bepalen wat ze er in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:49:
[...]

De kans dat iemand een geheugenkaartje heeft liggen is ook wel groot, SD-slots zijn nog steeds gemeengoed in veel toestellen. Ik heb al een collectie van 2GB - 8GB door de diverse toestellen uit het verleden. Met de SD-adapter kan je ze ook gewoon in je camera, TV, HTPC, whatever proppen zonder dat je gelijk hoeft te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Senor Sjon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:04:
[...]

De kans dat iemand een geheugenkaartje heeft liggen is ook wel groot, SD-slots zijn nog steeds gemeengoed in veel toestellen. Ik heb al een collectie van 2GB - 8GB door de diverse toestellen uit het verleden. Met de SD-adapter kan je ze ook gewoon in je camera, TV, HTPC, whatever proppen zonder dat je gelijk hoeft te streamen.
Klopt, natuurlijk helemaal.... Maar goed, een enorm grote groep mensen laat met de aanschaf van een Apple iPhone zien dat ze een telefoon ook wel kopen op moment dat hij geen SD slot heeft.

Kortom, het is zeker een pré, maar ook niet zo dat het een wereldschokkend voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Apple kopers zijn verkeerd geïnformeerd... O-)

Wel apart dat uit de reviews de iPhone nauwelijks meer genoemd wordt, terwijl dat de afgelopen jaren toch een hot topic was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 16:19
Senor Sjon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:27:
Apple kopers zijn verkeerd geïnformeerd... O-)

Wel apart dat uit de reviews de iPhone nauwelijks meer genoemd wordt, terwijl dat de afgelopen jaren toch een hot topic was.
Men is tot de conclusie gekomen dat een vrij uitbreidbaar geheugen toch wat gemakkelijker was/is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Zed_no1 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:37:
dat klopt maar als we gaan tellen 16GB + 64GB (huidige actie) + 50GB in totaal 130 GB ruimte ter beschikking, minus installatie van 7,6GB blijft er nog steeds 122 GB over..

Blijft staan dat 8,4GB op het apparaat teleurstellend weinig is en dat je aan een SGS 4 niets hebt zonder een extra SD kaartje..
Klopt, voor een zeer kleine groep. Wat dacht je van het gros van de smartphone gebruikers? Die boeit Touchwizz geen ene flikker, evenals de behuizing.....de beschikbare ruimte. Pas als ze er geen foto's meer op kunnen zetten zullen ze pas aan een geheugenkaartje denken.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:54
vandaag ff met de S4 gespeeld in een winkel maar ik weet niet of t aan t model ligt wat ze in de winkel hadden maar ik probeerde dus een berichtje te typen ( zogenaamd natuurlijk ) maar het leek er op dat de s4 moeite had met de snelheid waarop ik typte......best vreemd want met de s3 heb ik nergens last van...

verder was de s4 nogal traag als ik door t menu heen ging....

beetje vreemd allemaal....het voelde allemaal niet erg vloeiend zoals bij de s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Mooie review van Theverge, echter met een hele opmerkelijke conclusie..... De S4 is rond uit goed, maar....

http://www.theverge.com/2.../samsung-galaxy-s4-review
I ended my HTC One review by saying there were two Android phones worth buying, the One and the Nexus 4. That number is now very clearly three, but I had hoped against hope that Samsung would emerge the undisputed winner. The Galaxy S4 is a very good phone in most respects — it has a stellar camera and solid battery life, blistering performance and an impressively useful complement of software features. It's a technological achievement — there's no question about that.

But part of what has me so excited about the smartphone market is that manufacturers are finally starting to step back from the relentless forward march of Moore's Law and spec races, and seek quality in other places. We’ve seen it in laptops, as companies like Toshiba finally turn away from racing to the pricing bottom and begin to build truly excellent ultrabooks; we're also seeing it in cellphones, from the HTC One and a small selection of other devices.

I don't need more cores, more gigahertz, or more software features that ostensibly help me use my phone more easily. I need a phone that feels good in my hand, looks good on my desk, does everything I expect it to, and gives me no reason to think it won't last the life of my two-year contract. I bought an iPhone 5 because last fall it was the only phone that fit that bill — now there are several Android options as well, and they’re good enough to make me want to switch back to Google’s OS.

For now, it's a choice every buyer will have to make. You can have the far better-looking phone or you can have the slightly better-performing phone — and you really can't choose wrong. If the GS III is any indication, millions upon millions will choose the GS4. Me? I think design matters. Polish matters. The Galaxy S4 is fast and impressive, but it's also noisy and complex. The One is refined, quiet, comfortable, beautiful, and above all simply pleasant. I love using that phone, in a way I haven't experienced with anything since the iPhone 5. That's why, when my contract is up in June, I'll probably be casting my lot with HTC instead of Samsung.
Toch wel opvallend dat de reviewer aangeeft dat wanneer het zijn GSM-contact afloopt, hij toch voor de HTC gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Hoezo opvallend? Ik zag het in de eerste alinea al aankomen, en hij onderbouwd zijn keuze ook nog eens... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:25:
Mooie review van Theverge, echter met een hele opmerkelijke conclusie..... De S4 is rond uit goed, maar....

http://www.theverge.com/2.../samsung-galaxy-s4-review

[...]

Toch wel opvallend dat de reviewer aangeeft dat wanneer het zijn GSM-contact afloopt, hij toch voor de HTC gaat.....
Probably......probably.......waarschijnlijk voor de One gaat. Dat is een behoorlijk verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De S2 en S3 waren ook nooit van die clearcut winners in hun generatie in de reviews, dus waarom dit voor de S4 wel zou moeten gelden, verbaast mij. iPhone5 is een heel ander type telefoon, die loopt in de specs race erg achter en ook als je een groter scherm wilt, hoef je niet bij Apple aan te kloppen.

Alleen jammer voor de reviewer dat de One moeizaam verkrijgbaar is en Samsung wel de productie voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
In Amerika zijn er anders ook S4 tekorten ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Liever daar dan hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Eerste drop test met de galaxy s4. Ik haat gorilla glass. De gs1 kon tenminste tegen een stootje.
YouTube: Samsung Galaxy S4 Drop Test & Durability Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik kan hier het filmpje niet bekijken. Maar stuk? Sowieso zegt dit nooit veel en is het meer geluk dan wijsheid.

[ Voor 39% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

Christiano007

Ich bin der champion

Het scherm is wel naar zn grootje ja

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 22:09
Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:25:
Ik kan hier het filmpje niet bekijken. Maar stuk? Sowieso zegt dit nooit veel en is het meer geluk dan wijsheid.
Hij test 3 valmomenten:
  • Zijkant
  • Achterkant
  • Voorkant
Bij de voorkant shattered het glas in de rechter-onderhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En dan klaagt die uploader over Gorilla Glass 3... Uhm Gorilla Glass, dat is voor krassen, niet voor zoiets :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:32:
En dan klaagt die uploader over Gorilla Glass 3... Uhm Gorilla Glass, dat is voor krassen, niet voor zoiets :s
Ze adverteren toch dat gg3 zoveel newton kan hebben (de test met hun ijzeren balletje) en dus sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gezien de weerspiegeling is het ook niet de toplaag die gebroken is.
Een collega hier heeft hetzelfde met haar S3. Bovenkant is nog perfect goed, maar de laag net eronder is in 10000 stukjes. :)
Telefoon werkt verder nog gewoon perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo "uit de hand" is dit 100% onmogelijk. De telefoon valt niet op de manier waarop je hem vasthield.

Plus, de ondergrond is niet vlak maar heeft reliëf. Als dus net toevallig een van die "steentjes" hoog genoeg is om het scherm te raken ben je doomed. Dit soort "tests" hebben maar één doel: kijkertjes trekken. Useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 22:09
Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:49:
[...]

Zo "uit de hand" is dit 100% onmogelijk. De telefoon valt niet op de manier waarop je hem vasthield.

Plus, de ondergrond is niet vlak maar heeft reliëf. Als dus net toevallig een van die "steentjes" hoog genoeg is om het scherm te raken ben je doomed. Dit soort "tests" hebben maar één doel: kijkertjes trekken. Useless.
Ben het helemaal met je eens hoor, dit soort tests zeggen echt helemaal niks. Als je er gewoon 'goed' mee om gaat kan ik me niet voorstellen dat dit gaat gebeuren.
Toestel kan natuurlijk altijd een keer vallen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Laatst online: 21:07
helemaal waar! mijn s3 is van 50cm gevallen op de plavuizen en het scherm in duizend stukjes!(overgens verhaald op de inboedelverzekering kosten voor mijn 0.- ipv 180.-)
maar ook een vriend die hem tijdens het fietsen liet vallen 8)7 en alleen een klein deukje heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik vind die droptests niet nutteloos. Destijds had ik met de gs3 wat filmpjes gezien. Stuk voor stuk zeiden ze dat ie fragiel was e.d.. Mijn gs3 is twee keer van "zit" hoogte gevallen en heeft twee mooie barsten in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:59:
Stuk voor stuk zeiden ze dat ie fragiel was e.d..
"maar ook een vriend die hem tijdens het fietsen liet vallen en alleen een klein deukje heeft!", zegt dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:01:
[...]

"maar ook een vriend die hem tijdens het fietsen liet vallen en alleen een klein deukje heeft!", zegt dus niets.
De iphone is toch ook fragiel? Als dat niets zegt waarom klagen zoveel mensen erom. De gs3 is gewoon een fragiel ding. Zeker met de bolling in het scherm. Dat was een slechte designkeuze en dat hebben ze recht gezet met de gs4. De rand hebben ze zelfs iets hoger gedaan dan het scherm zelf. Gs1 en Gs2 style. En die kunnen over het algemeen veeeeeeel beter tegen vallen dan de gs3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik vind van niet maar buiten dat ontgaat de relevantie mij geheel.
Als dat niets zegt waarom klagen zoveel mensen erom.
De manier van testen zegt niets. Valtests zijn zeer zeker nuttig. Als deze in gecontroleerde en herhaalbare situaties worden uitgevoerd. Echter heb ik die niet veel gezien. Puur en alleen n00blike YouTube onzin meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik snap die filmpjes ook niet. Ten eerste, waarom wil je als individu je eigen telefoon laten kapot vallen gewoon voor wat views op Youtube? :/
Ten tweede, wat willen ze er mee bewijzen? Volgens mij gaan 90% van de telefoons met zo'n groot scherm-oppervlak sneuvelen als je ze zo laat vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:09:
[...]

Nou ik vind van niet maar buiten dat ontgaat de relevantie mij geheel.

[...]

De manier van testen zegt niets. Valtests zijn zeer zeker nuttig. Als deze in gecontroleerde en herhaalbare situaties worden uitgevoerd. Echter heb ik die niet veel gezien. Puur en alleen n00blike YouTube onzin meuk.
Jij beweerd dat droptests niets zeggen met die quote. Ik beweer van wel aangezien de droptests van de 4 en 4s ook laat zien dat dat ding fragiel is. Ook denk ik dat met de droptest van de htc one een indicatie is dat als je het 1 keer laat vallen en zoiezo deuken op zitten. En als die op de zijkant terecht komt jij een grote kans hebt dat die geplakte speakergrill eraf komt.

Natuurlijk zijn gecontroleerde situaties het best maat dat gaat nooit gebeuren. Maar als de volgende htc one droptest laat zien als ie op die manier valt de speaker erafkomt en de droptest daarna laat zien dat de speakererafkomt zegt toch iets.

Ik ben nu gewoon zekerder dat de rand van de s4 stevig is en er niet vanafspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:01:
Jij beweerd dat droptests niets zeggen met die quote.
Link please.
Ik beweer van wel aangezien de droptests van de 4 en 4s ook laat zien dat dat ding fragiel is.
Ik heb geen droptests daarvan gezien? Alleen amateuristische en niets-zeggende filmpjes van mensen die at random een telefoon laten vallen. Dat is geen droptest. Dat is het laten vallen van een telefoon.
Ook denk ik dat met de droptest van de htc one een indicatie is dat als je het 1 keer laat vallen en zoiezo deuken op zitten.
Welnee, dat hoeft helemaal niet. Hoek, ondergrond, hoogte, etc.
En als die op de zijkant terecht komt jij een grote kans hebt dat die geplakte speakergrill eraf komt.
Maar als de volgende htc one droptest laat zien als ie op die manier valt de speaker erafkomt en de droptest daarna laat zien dat de speakererafkomt zegt toch iets.
Ik heb nog geen enkele droptest van een One gezien. Alleen een amateur die een telefoon liet vallen?
Ik ben nu gewoon zekerder dat de rand van de s4 stevig is en er niet vanafspringt.
Goed zo! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:11:
[...]

Link please.

[...]

Ik heb geen droptests daarvan gezien? Alleen amateuristische en niets-zeggende filmpjes van mensen die at random een telefoon laten vallen. Dat is geen droptest. Dat is het laten vallen van een telefoon.

[...]

[...]

[...]

Ik heb nog geen enkele droptest van een One gezien. Alleen een amateur die een telefoon liet vallen?

[...]

Goed zo! d:)b
Mag jij denken dat het niet hoeft. Dat dacht ik ook van de unibody one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
joey82 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:05:
vandaag ff met de S4 gespeeld in een winkel maar ik weet niet of t aan t model ligt wat ze in de winkel hadden maar ik probeerde dus een berichtje te typen ( zogenaamd natuurlijk ) maar het leek er op dat de s4 moeite had met de snelheid waarop ik typte......best vreemd want met de s3 heb ik nergens last van...

ik vraag mij nog steeds af hoe dit kan,heeft iemand een idee?

mijn keuze was de S4 maar na mijn ervaring gister begin ik toch te twijvelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:55:
[...]

ik vraag mij nog steeds af hoe dit kan,heeft iemand een idee?

mijn keuze was de S4 maar na mijn ervaring gister begin ik toch te twijvelen :-(
Aangezien het toestel nog niet uit is kan het best een toestel zijn met test-firmware..? Possible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

phone wel gereboot?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Dat ding had waarschijnlijk nog geen definitieve rom erop staan.
Verschillende reviews van een paar weken terug spraken ook over happeringen en zo, de nieuwe reviews zeggen hier niks meer over.
Aangezien hij nu al als demo in de winkel ligt, zal het dus een toestel zijn van een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribbus88
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-06 11:04
joey82 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:05:

In welke winkel heb je de S4 kunnen bekijken? Ik dacht dat de verkoopdatum pas vanaf de 27 april(zaterdag a.s.) is? In bijvoorbeeld de Vodafone winkels ligt het toestel nog niet om te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is vaak al die oog en bewegingstracking meuk. Staat ergens ook in een review. Zet dat uit en het gaat supersnel. De vertraging is om te registreren of je niet middels een beweging wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Tribbus88 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:01:
[...]

In welke winkel heb je de S4 kunnen bekijken? Ik dacht dat de verkoopdatum pas vanaf de 27 april(zaterdag a.s.) is? In bijvoorbeeld de Vodafone winkels ligt het toestel nog niet om te bekijken.
kpn ( lelystad ) ik was ff met de s3 bezig toen zei de verkoper....loop je zomaar de S4 voorbij?

ik zo..uhhmm :?

toen stond hij daar dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 10:36
joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:05:
[...]

kpn ( lelystad ) ik was ff met de s3 bezig toen zei de verkoper....loop je zomaar de S4 voorbij?

Houdt dat in dat hij ook al wordt verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribbus88
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-06 11:04
joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:05:
[...]

Ok apart, ik ga zaterdag ook zeker even kijken! Wellicht ook aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Zeker dat het geen clone was? :P
http://android-sale.com/hdc-galaxy-s4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
alsof kpn neppe crap gaat verkopen :9

ik kon hem idd al aanschaffen als ik dat zou willen..maar dat het allemaal niet zo soepel liep hielt mij tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 16:19
joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:28:
alsof kpn neppe crap gaat verkopen :9

ik kon hem idd al aanschaffen als ik dat zou willen..maar dat het allemaal niet zo soepel liep hielt mij tegen
wat bedoel je nou je zinnen of het apparaat? Volgens mij krijg je het toestel pas vanaf a.s. zaterdag mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
oh dat kan dan lulde die verkoper vast uit zn nek:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Damn, net de S4 op kantoor gekregen. Ik heb een S3 en ik dacht 'zo spannend kan de S4 niet zijn', maar het scherm van de S4 is wel echt... wow! Drama shot is ook wel cool!

Overigens is het de zwarte, en de achterkant valt mij heel erg tegen. Het nieuwe 'blokjes-effect' geeft het nog meer een plastic feeling. Het lijkt wel 3D waardoor de plastic laag er echt op lijkt te liggen. Best jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kantoor? Als in besteld of als in werkzaam bij een telco/provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 02:02
ilhanko schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:10:
Damn, net de S4 op kantoor gekregen. Ik heb een S3 en ik dacht 'zo spannend kan de S4 niet zijn', maar het scherm van de S4 is wel echt... wow! Drama shot is ook wel cool!

Overigens is het de zwarte, en de achterkant valt mij heel erg tegen. Het nieuwe 'blokjes-effect' geeft het nog meer een plastic feeling. Het lijkt wel 3D waardoor de plastic laag er echt op lijkt te liggen. Best jammer!
Foto zegt meer dan duizend woorden :)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
in de preview van allaboutphones hebben ze t ook over dat er een soort van lag in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:18:
Kantoor? Als in besteld of als in werkzaam bij een telco/provider?
Iets in die richting inderdaad. Helaas niet als bestelling :(

@aveenhuysen: Zal zo een foto maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:22:
in de preview van allaboutphones hebben ze t ook over dat er een soort van lag in zit
Jup, en ik heb al uitgelegd waar dat vandaan kan komen.
1) mogelijk geen retail firmware;
2) oog en bewegingtracking om het toestel te bedienen (uitschakelbaar en dan geen lag meer).

Je hebt bij de S2 en S3 hetzelfde met het indrukken van de home toets. Daarbij moet je Vlingo uitschakelen om de vetraging uit te zetten. Het toestel wachtte namelijk op een 'dubbelklik' om voice meuk te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik had daar nooit last van op de s3:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nou dan, dan heb je zeker weten geen last van de tracking lag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
komende week nog maar s een s4 uitproberen als hij echt uit is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-06 21:01
staat hier ook al in de kpn xl winkel Rijswijk (demo model)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img835/2469/cam000871.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img835/2469/cam000871.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Julius op 25-04-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
mijn s3 is ter reparatie....ongelovelijk maar waar zat er zomaar een barst in t scherm zonder dat ik m had laten vallen of iets dergelijks..........heel irritant maargoed....hopen dat t met de s4 beter gaat:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Dat had een (andere) collega van mij ook. Onderlaag van het scherm begon zomaar te scheuren rechtsboven in een hoek. Na een dag was het net een bliksemschicht tot halfweg over zijn scherm :P
Gratis hersteld wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
dan vraag ik me toch af..komt dat nou door het scherm of omdat t toestel van plastic is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 16:52
joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:24:
dan vraag ik me toch af..komt dat nou door het scherm of omdat t toestel van plastic is?
Uiteindelijk door het scherm natuurlijk, er worden al jaren zonder problemen plastic toestellen verkocht door meerdere fabrikanten waarbij er nauwelijks problemen zijn met spontaan scheurende schermen. Het zal wel gewoon een gevalletje pech zijn, maar als het gratis gerepareerd wordt dan mag je nog van geluk spreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Bij gorillaglass is sprake van meerdere lagen, kan best zijn dat daar inderdaad door een productiefout teveel spanning op is komen te staan en het het uiteindelijk begeeft. Polycarbonaat geeft wat meer mee dus zou moeilijk de oorzaak zijn, als daar spanning op zou staan zou het glas winnen van het plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Achterkant van de S4 vind ik trouwens wel echt lelijk. Voorkant vind ik echter prima te doen. Het is uiteindelijk een telefoon... geen behoefte om mijn 'gevoel voor smaak' via een apparaatje lichtelijk pretentieus te etaleren.

Maar de achterkant gaat dan wel net wat te ver. Hoop op een 3000 mAh batterij met een meuier klepje, of sowieso een andere cover. Iets met matzwart lijkt me wel mooi.

[ Voor 10% gewijzigd door Sua op 25-04-2013 14:56 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
hopelijk heeft de witte variant gewoon een strak wit uiterlijk en niet net zo lelijk als de zwarte:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 16:52
Sua schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:54:
Achterkant van de S4 vind ik trouwens wel echt lelijk. Voorkant vind ik echter prima te doen. Het is uiteindelijk een telefoon... geen behoefte om mijn 'gevoel voor smaak' via een apparaatje lichtelijk pretentieus te etaleren.

Maar de achterkant gaat dan wel net wat te ver. Hoop op een 3000 mAh batterij met een meuier klepje, of sowieso een andere cover. Iets met matzwart lijkt me wel mooi.
Een soort rubberachtige backcover zoals op de Xperia S/SP lijkt me wel fijn eigenlijk, benieuwd of er fabrikanten zijn die zoiets op de markt brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Eigenlijk wil ik gewoon de zwarte S2 cover op de achterkant. Dat ding is echt onverwoestbaar. Over 100.000 jaar vinden ze die nog en vragen zich af welk volk hier leefde en waar ze dit voor nodig had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:08
Hier staan een aantal alternatieve achterkantjes:
http://www.ebay.nl/itm/Al...m9061c29647#ht_1922wt_962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 02:02
Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:25:
Eigenlijk wil ik gewoon de zwarte S2 cover op de achterkant. Dat ding is echt onverwoestbaar. Over 100.000 jaar vinden ze die nog en vragen zich af welk volk hier leefde en waar ze dit voor nodig had. :P
Helemaal mee eens en dan nog een iets dikkere accu en een achterkantje dat de camera verzinkt is en hij is helemaal klaar. ;)

Zoals ik nu heb bij mijn S2 met de originele accu en originele back cover.

[ Voor 8% gewijzigd door aveenhuysen op 25-04-2013 17:47 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Ik ben nu toch opeens gaan twijfelen of ik niet voor de S3 zou gaan.

Scheelt best veel geld, voor die paar aanpassingen (snellere processor en meer megapixel zijn natuurlijk fijn, maar niet noodzakelijk voor een beetje whatsapp en facebook). Enige reden om de S4 te kiezen is het minder ronde design (helaas krijg je daar dan wel dat rare stipjes-desgin bij) en de resolutie. Maar of me dat nou bijna 300 euro meer waard is... Hopelijk kan ik hem deze week ergens nog uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
Hebben jullie dat van foto's of hebben jullie de achterkant ook in het echt gezien? Ik vind het er in het echt best geslaagd uit zien. Ziet er een stuk beter uit dan de S3. Helaas wel een redelijke vingerafdruk magneet, maar je veegt dat er wel zo weer vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Anoniem: 328026 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:57:
Ik ben nu toch opeens gaan twijfelen of ik niet voor de S3 zou gaan.

Scheelt best veel geld, voor die paar aanpassingen (snellere processor en meer megapixel zijn natuurlijk fijn, maar niet noodzakelijk voor een beetje whatsapp en facebook). Enige reden om de S4 te kiezen is het minder ronde design (helaas krijg je daar dan wel dat rare stipjes-desgin bij) en de resolutie. Maar of me dat nou bijna 300 euro meer waard is... Hopelijk kan ik hem deze week ergens nog uitproberen. :)
Bouwkwaliteit zou ook een stuk beter zijn. Mijn vrouw heeft de S3 nu een maandje, maar ik vind hem niet zo degelijk aanvoelen als de S2. Ik zou eerder een Note 2 nemen dan een S3.

Maar met de Vodafone en/of T-Mobile acties is mijn keuze de S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
J0ey schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:50:
Hebben jullie dat van foto's of hebben jullie de achterkant ook in het echt gezien? Ik vind het er in het echt best geslaagd uit zien. Ziet er een stuk beter uit dan de S3. Helaas wel een redelijke vingerafdruk magneet, maar je veegt dat er wel zo weer vanaf..
ik heb de achterkant in het echt gezien:) en t ziet r idd niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:56:
[...]

Bouwkwaliteit zou ook een stuk beter zijn. Mijn vrouw heeft de S3 nu een maandje, maar ik vind hem niet zo degelijk aanvoelen als de S2. Ik zou eerder een Note 2 nemen dan een S3.

Maar met de Vodafone en/of T-Mobile acties is mijn keuze de S4.
Hmm ik wacht dan toch nog maar ff af...
Bij Duitse mediamarkt is de S4 trouwens voor 629 te koop zag ik net. Hij kost 679 maar je krijgt daar gratis 50 euro cadeaubon bij (dus 629 netto) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
But the software's worst offense? It makes the phone slow. Well, not slow, exactly, but much slower than it should be. The Galaxy S4 has a 1.9GHz Snapdragon 600 processor. The HTC One has the exact same processor, but it's only clocked to 1.7GHz. So the S4 should be faster, right? Wrong. Despite that fact that the S4 benchmarks better, the HTC One leaves the S4 in the dust in every practical way possible. The One boots up three times faster, navigates the UI quicker, scrolls smoother, opens apps speedier, and most importantly, takes photos with no shutter lag, whereas the Galaxy S4 generally takes about a second to fire off a shot.

Can you solve that by rooting your Galaxy S4? Probably. But we're reviewing the phone as it will be sold to you. And that phone has no excuse for being this laggy.

Dit verontrust me wel over de S4 als ik de gizmodo review lees....damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
alwaysleft schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:37:
But the software's worst offense? It makes the phone slow. Well, not slow, exactly, but much slower than it should be. The Galaxy S4 has a 1.9GHz Snapdragon 600 processor. The HTC One has the exact same processor, but it's only clocked to 1.7GHz. So the S4 should be faster, right? Wrong. Despite that fact that the S4 benchmarks better, the HTC One leaves the S4 in the dust in every practical way possible. The One boots up three times faster, navigates the UI quicker, scrolls smoother, opens apps speedier, and most importantly, takes photos with no shutter lag, whereas the Galaxy S4 generally takes about a second to fire off a shot.

Can you solve that by rooting your Galaxy S4? Probably. But we're reviewing the phone as it will be sold to you. And that phone has no excuse for being this laggy.

Dit verontrust me wel over de S4 als ik de gizmodo review lees....damn!
Ik lees dit dus op veel meer site's. Engadget, Pocketnow bevestigen dit ook meerdere keren. Ik lees nu de One review op Anandtech, straks die van de S4.

Maar waar ik eerst zeker voor de S4 zou gaan. Ik weet het niet meer, begin steeds meer te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
-Edwin- schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:41:
[...]

Ik lees dit dus op veel meer site's. Engadget, Pocketnow bevestigen dit ook meerdere keren. Ik lees nu de One review op Anandtech, straks die van de S4.

Maar waar ik eerst zeker voor de S4 zou gaan. Ik weet het niet meer, begin steeds meer te twijfelen.
Ik denk dat het Touchwiz is die de oorzaak is van dit probleem. Zet er apex launcher op en problem solved..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
alwaysleft schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:45:
[...]

Ik denk dat het Touchwiz is die de oorzaak is van dit probleem. Zet er apex launcher op en problem solved..
Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op een andere launcher. Ik heb TouchWiz altijd prima gevonden. Maar als de S4 het voorlopig! qua snelheid niet waar kan maken, ga ik toch naar wat anders kijken. Want als het punt van software wegvalt, dan zal het design mij zeker niet over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
-Edwin- schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:27:
[...]

Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op een andere launcher. Ik heb TouchWiz altijd prima gevonden. Maar als de S4 het voorlopig! qua snelheid niet waar kan maken, ga ik toch naar wat anders kijken. Want als het punt van software wegvalt, dan zal het design mij zeker niet over de streep trekken.
helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
alwaysleft schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:45:
[...]

Jij hebt verstand van zaken zo te horen! /3

Ook al hebben sommige demo modellen hier last van (kennelijk), denk dat jullie zelf ook wel weten dat de retail versie gewoon zonder happeringen draait.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Best kans dat het aan die launcher lag. Er is weer meer in gestopt aan software en dingetjes. HTC heeft ook eens zo'n tijd gehad en beginnen het dus blijkbaar te snappen als die lager geklokt de S4 kan bijbenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Super vet!, ik vond ook de achterkant echt lelijk.... maar die leren en carbon look zijn zeer mooi. :) Dit haalt me toch over om even wat beter te kijken naar de S4.

Wat me zo trekt is toch wel het enorm mooie scherm. Maar dat was altijd al bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:09
Gisteravond ook even met de S4 in een KPN winkel gespeeld. Ook dit exemplaar had last van haperingen op de homescreen. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit ook zo is in de definitieve versie. Ik had helaas geen tijd om het oogje en bewegingstracking uit te zetten om te kijken of hij dan sneller ging.

Verder vond ik het scherm echt geweldig en viel de achterkant (zwart) mij reuze mee. Eyescrolling in de standaard browser werkte perfect maar dat zijn zo van die dingen die je niet zult gebruiken en alleen aanzet als je weet dat je naar verjaardag gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Die lag komt door een paar van die gimmicks. Het scheelde iig in de snelheid als deze uit worden gezet. Wat natuurlijk wel ietwat vreemd zou zijn.

Laten we wel wezen, in de retail versie mag dit natuurlijk absoluut niet gebeuren. Enerzijds zal het gros van de gebruikers dit geeneens merken/ storend vinden, anderzijds zullen tweakers die functies toch niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 21:50

PBP

Is het al bekend of het alleen in de reviewversies zit dan? Tuurlijk gaan reviewers het dan melden als het echt opvalt. Zit momenteel nog op de S2, dus zie het allemaal wel even aan de komende weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Sirius schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:00:
Die lag komt door een paar van die gimmicks. Het scheelde iig in de snelheid als deze uit worden gezet. Wat natuurlijk wel ietwat vreemd zou zijn.

Laten we wel wezen, in de retail versie mag dit natuurlijk absoluut niet gebeuren. Enerzijds zal het gros van de gebruikers dit geeneens merken/ storend vinden, anderzijds zullen tweakers die functies toch niet gebruiken.
Vooralsnog heeft Samsung niet aangegeven dat er speciale "review" software versies zijn. De reviews die ik gelezen heb zijn dan ook allemaal gedaan met de zelfde softwareversie als de telefoon heeft wanneer je de telefoon in de winkel koopt.

TW lijkt nu last te hebben van z'n eigengewicht, iets waar andere telefoonmakers op hun manier al achter zijn gekomen bij hun eigen schil.

Tijdens het tikken van dit bericht even contact gehad met één van Nederlands bekendste Telefoonreviewers, Er zit gewoon LAG in de S4 (Touchwizz) niet zo erg als in de "Sprint" versie, maar toch..
Het lijkt een gevalletje Sense 3.0 te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ceze85 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:06:
[...]

Jij hebt verstand van zaken zo te horen! /3

Ook al hebben sommige demo modellen hier last van (kennelijk), denk dat jullie zelf ook wel weten dat de retail versie gewoon zonder happeringen draait.
:>
Had hier ook een demo liggen inderdaad, en die haperde ook. Scrollen tussen homescreens ging al 'traag', maar ik ga er inderdaad vanuit dat dit echt wel is opgelost bij de definitieve software. Het opslaggeheugen van het demo model was ook maar 8 GB en als je de telefoon 5 tellen niet aanraakte kwam de demo video weer in beeld...

Gewoon maar wachten tot ie er echt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik ben net uit een heel betrouwbare bron begrepen dat zoals ik net schreef dus ook haperingen vallen te zien bij "Multi-taskting" Wanneer je een app op de achtergrond heb draaien merk je dit in TW. Heb het zelf niet gezien, maar wat de verschillende reviewers schrijven klopt dus wel. Waarbij de "Sprint" versie van de S4 echt extreem laggie is.

Maar goed, zoals ik net schreef, de retail versie in ons land laat ook lag zien.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ook als je al die tracking meuk uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-02 13:38
Ter info:
Half uurtje geleden SMS gekregen dat ik bezorgafspraak kan maken. Maandagmiddag wordt ie bezorgt.
Heb hem 27 maart besteld bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Laatst online: 13-06 14:45
Mijn Razr met Cyanogenmod draait ook vlotter als mijn vriendin haar S3.
Als ik iedereen hier één samsung telefoon kan aanraden is het de S3 met custom ROM, standaard ROM is zó verkracht, traag en nog het belangrijkste: lelijk. De S4 heeft nog meer van die meuk als de S3 dus hou ik mijn hart vast. Ik lees ook, net zoals jullie, dat 'ie daar ernstig onder lijdt.

Daarnaast kregen we het bericht dat Cyanogenmod, de voortrekker van een hele hoop andere mods, geen versie zal uitbrengen voor de S4. Laat staan een stabiele als Samsung de drivers weigert publiekelijk te maken. (misschien ooit maar dan mag je nog zeker half jaar wachten)

Ik zou echt nooit vallen voor de S4. Er zijn vier opties imo,
- blijf bij wat je hebt (tenzij het echt nog pre-ICS materiaal is)
- Koop de HTC One als je veel geld wilt uitgeven en een super telefoon wilt
- Koop een S3 om te custom modden
- Wacht op een volgende lading, HTC updates, Sony, LG...

(lees: TIP: koop de S4 niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

Mooi betoog en grappig om te zien dat, de 'selling points' van de S4 (nieuwe funties), een grote reden kunnen zijn om de telefoon links te laten liggen.

Ik wacht dus eerst op kale ROMs (wel TW based), voordat ik tot aankoop overga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

lowlow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:28:
Mijn Razr met Cyanogenmod draait ook vlotter als mijn vriendin haar S3.
Als ik iedereen hier één samsung telefoon kan aanraden is het de S3 met custom ROM, standaard ROM is zó verkracht, traag en nog het belangrijkste: lelijk. De S4 heeft nog meer van die meuk als de S3 dus hou ik mijn hart vast. Ik lees ook, net zoals jullie, dat 'ie daar ernstig onder lijdt.

Daarnaast kregen we het bericht dat Cyanogenmod, de voortrekker van een hele hoop andere mods, geen versie zal uitbrengen voor de S4. Laat staan een stabiele als Samsung de drivers weigert publiekelijk te maken. (misschien ooit maar dan mag je nog zeker half jaar wachten)

Ik zou echt nooit vallen voor de S4. Er zijn vier opties imo,
- blijf bij wat je hebt (tenzij het echt nog pre-ICS materiaal is)
- Koop de HTC One als je veel geld wilt uitgeven en een super telefoon wilt
- Koop een S3 om te custom modden
- Wacht op een volgende lading, HTC updates, Sony, LG...

(lees: TIP: koop de S4 niet)
??? Luister niet naar deze man. De SGS3 (exynos soc) heeft JUIST veel bugs met custom roms in verband met de gebrekkige devsupport van Samsung, specifiek de camera werkt niet naar behoren.

De S4 kan eenzelfde lot te wachten staan, echter heeft de intl. versie ten minste een Qualcomm waarvoor betere en bredere support is qua devs. De drivers van alle Samsung-eigen dingen blijven natuurlijk een probleem, dus TW-based roms zullen in de praktijk de norm worden om alle functionaliteit te behouden.

Bovendien kwam de retractie van support niet van CM, maar van Team Hacksung.
This morning, a comment from a CM collaborator on XDA was taken to be as an ‘absolute’ in regards to support of the S4. He offered the opinion of four TeamHacksung maintainers, their frustrations and lack of interest in supporting the S4. What’s seemingly lost on those reading this is that his comments as an individual do not speak for CyanogenMod as an organization.

As for the team’s stance on the S4, there isn’t one at this time, and most definitely won’t be one before the device is sold at retail.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
lowlow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:28:
Dat is dus niet waar. Ze hebben dat nooit gezegd en zelfs een statement afgegeven dat zij dit niet hebben verklaard... Google it.

Daarnaast zitten we hier op Tweakers en niet op bokt/nu/fok, dus iedereen hier kan een custom rom erop gooien, go figure. Neemt niet weg dat de standaard software gewoon moet vloeiend moet zijn en goed moet werken, maar het is wel lekker makkelijk om zo te bashen. Of heb jij al een paar weken een retail S4 en spreek je uit ervaring? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Laatst online: 04-03 13:53
Oeff begin weer sterk te twijfelen. Had al om bepaalde redenen voor de S4 gekozen boven de One. Maar na het lezen over de lagging van de S4... Dat ding moet out-of-the-box natuurlijk gewoon snel zijn en mij niet het gevoel geven dat ik nog een toestel van 3 jaar terug in m'n handen heb.

Ik kan mijn contract tot juni verlengen. Als dan de problemen bij de S4 aanhouden dan wordt het de HTC One. Prijs zal dan wel ook iets gedaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Ik denk dat de lag extreem mee zal vallen, en mogelijk door een update verholpen kan worden.

Ik weiger te geloven dat een 1.9 GHz quad-core SoC met 2GB LPDDR3 ram fysieke moeite kan hebben met een unix OS. Het is inderdaad wel slecht van Samsung dat ze hun eigen software zodanig klungelig eropzetten i.p.v. op een dieper niveau te integreren in de kernel dat het laggy wordt. Erg slordig, maar we zitten hier ook wel bijzonder veel te speculeren.

Disclaimer: zelf wacht ik ook nog even met aankoop om het aan te zien, hoewel, net als alle problemen met de HTC One, het uiteindelijk wel los zal lopen. Eerste batches hebben vaak problemen, recentelijk nog aangetoond door de One.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Ik zat ook te kijken naar de S4 en wilde die verkiezen boven de HTC one (om diverse redenen). Maar wat ik absoluut niet wil is laaaaaaaag. Ik heb nu een iPhone 5 en dar is snel, vloeiend en dat geeft een prettige bediening en (gevoel van) snelheid. Ik heb de S3 gehad en was blij dat ik die kon verkopen; wat een onding. Af en toe traag, laggen, killen van homescreen bij low-mem, amper te multi-tasken (killed achtergrond taken omdat er te weinig geheugen over was), enz. Nee, de S4 moet toch een heel stuk beter zijn qua performance tov de S3. En in mijn ogen, is deze dat nu zeker niet. Jammer :(

@sua: Speculeren? De diverse tech-sites hebben final exemplaren gekregen zover ik weet. In alle youtube video's, zie ik lag, traag reageren op de home-knop, judder, enz. Als je de HTC one ziet dan lijkt deze, volgens de youtube filmpjes, erg snel en vloeiend te reageren.

[ Voor 18% gewijzigd door Anteros op 26-04-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:15
Sua schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:52:
Ik denk dat de lag extreem mee zal vallen, en mogelijk door een update verholpen kan worden.
Ik blijf vasthouden aan 'eerst zien, dan geloven'. Op de nieuwste versie van de stock ROM heeft de S3 nog steeds last van launcher redraws, wat imho ook echt belachelijk is.

Zou er dan ook niet te snel vanuit gaan dat de retail versie opeens geen lag heeft terwijl review/demo-units dat wel hebben. Samsung snapt zelf ook wel dat reviews belangrijk zijn in het hypen van een product, dus als uit veel van die reviews blijkt dat de S4 lagt tov een One is dat geen goeie marketing voor Samsung.
Pagina: 1 ... 6 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV