Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:50

W84

Uit, ik heb eigenlijk alle Google en Samsung troep uitgeschakeld via applicatiebeheer. Weg ermee! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/00X38vJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58
Nou ik heb ook maar Google Now en Locatiebepaling vanaf mijn telefoon uitgezet. Als het nou handig was, maar echt veel heb ik nog niet aan Google Now en locatiebepaling in Nederland. Ook heb ik via de app launcher wat apps uitgezet die standaard op het toestel staan. Maar niet via applicatiebeheer, daar stond bij veel dingen dat het fouten kan veroorzaken als je die uitzet (zoals Blurb Checkout om maar een voorbeeld te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Meer dan de helft staat uit, nooit ergens last van...

/edit: Fantastische tijd! Ik heb niet eens sync aanstaan. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FhsHu21.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door W84 op 10-05-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:08
Zijn er hier meer mensen met een Black Edition met 4.4.2 waarbij na de update van 4.3 naar 4.4.2 WiFi helemaal niet meer werkt en ook niet aan gezet kan worden?
Als ik op het schuifje van wifi druk wordt deze niet groen, maar blijft deze grijs en werkt wifi dus gewoon nog steeds niet. Kan hier op internet ook weinig over vinden.
Heb al een reset naar de fabrieksinstellingen gedaan, maar mocht niet baten..

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyPeterse
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 19:11
HansAnders07 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:41:
Zijn er hier meer mensen met een Black Edition met 4.4.2 waarbij na de update van 4.3 naar 4.4.2 WiFi helemaal niet meer werkt en ook niet aan gezet kan worden?

Iemand een oplossing?
Ja, ook gehad, wifi bord defect.
Toevallig voor jou net bij de overgang naar 4.3
Ik heb het ook gehad en er is er hier zeker nog eentje.
Opsturen en hopen op een snelle reparatie.
Ik kreeg na een maand een nieuwe s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:03
Wat gebruiken jullie om jullie taken te beheren met jullie S4 :?

Het liefst maak ik gebruik van een standaard app, maar bestaat deze wel :?

Voor het werk maak ik gebruik van outlook i.c.m. exchange, dus dit is wel een eis.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08 17:08
Ik heb regelmatig dat het scherm niet meteen reageert. Ik tik een icoontje en gebeurt er niks, nogmaals tikken en hij reageert wel. Het gebeurt bij de eerste actie als ik het scherm aan zet, ongeacht of het scherm gelocked is.

Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Heb nl niks terug kunnen lezen in dit forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:44
Hoi, ik heb een gigantisch ****** probleem met mijn S4. Nadat ik een factory reset gedaan had werd mn S4 constant warm en trok hij de batterij snel leeg. Ging ik kijken bij mn synchronisatieinstellingen bleek dat zowel hotmail, Gmail en die samsung service fouten gaf. Dus ik heb er toen een uitgezet, kreeg ik meteen een error dat process.acore gestopt is. Die blijft maar komen, heb nu meerdere keren battery pull gedaan en kan geen eens mijn telefoon in. Als ik sim code moet invoeren krijg ik constant die error waardoor ik niet kan typen.

Iemand een oplossing? (of gewoon door het raam gooien, iets waar ik bijna toe in staat ben eerlijk gezegd, wat een ontzettend klote apparaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pazienza schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:14:
Hoi, ik heb een gigantisch ****** probleem met mijn S4. Nadat ik een factory reset gedaan had werd mn S4 constant warm en trok hij de batterij snel leeg. Ging ik kijken bij mn synchronisatieinstellingen bleek dat zowel hotmail, Gmail en die samsung service fouten gaf. Dus ik heb er toen een uitgezet, kreeg ik meteen een error dat process.acore gestopt is. Die blijft maar komen, heb nu meerdere keren battery pull gedaan en kan geen eens mijn telefoon in. Als ik sim code moet invoeren krijg ik constant die error waardoor ik niet kan typen.

Iemand een oplossing? (of gewoon door het raam gooien, iets waar ik bijna toe in staat ben eerlijk gezegd, wat een ontzettend klote apparaat.)
Met Odin een andere ROM erop zetten.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:44
AllSeeyinEye schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Met Odin een andere ROM erop zetten.
Lijkt me eerlijk gezegd de enige optie idd aangezien de stock rom nu dus onbruikbaar is. Way to go Samsung. Wat een stel tering prutsers zijn dat.

Wat is de meest gebruikte/ beste ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pazienza schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:36:
Lijkt me eerlijk gezegd de enige optie idd aangezien de stock rom nu dus onbruikbaar is. Way to go Samsung. Wat een stel tering prutsers zijn dat.
Meestal is het echter een gevalletje PEBKAC.
Wat is de meest gebruikte
Stock Samsung.
/ beste ROM?
Smaken verschillen. Danvdh's GPE is/vind ik erg fijn.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
Sinds enige tijd een black edition in gebruik en bevalt op zich prima. Vraag me alleen af hoe je aan het toestel zelf kunt herkennen dat het een BE is? Toestel zat wel in zwarte doos met zwarte accessoires en heeft ook een BE achterkant. Op het toestel zaten ook de wallpapers en volgens mij ook de ringtones maar desondanks twijfel ik erover. Als ik de voorkant vergelijk met de standaard zwarte versie dan zie ik eigenlijk geen verschil. Iemand een idee of en zo ja hoe je de BE nog meer kunt herkennen naast de zaken die al noemde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
KoffieNT schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:42:
Op Google krijg ik redelijk veel forums gevonden met hetzelfde issue als wat ik heb: Your internet connection is unstable. Ik merk verder nooit iets van een 'onstabiele' verbinding.
Deze message pop-up krijg ik om de 5 minuten wanneer ik op mijn eigen netwerk zit. Vrienden met S3's hebben hier ook last van, zowel bij mij thuis, als bij hun thuis. Ik heb 3 accesspoints, ik krijg de message bij alledrie. Het maakt niet uit of ik binnen 1 of 10 meter van de router zit.
Op de forums zeggen ze dat er meer mensen zijn met dit probleem sinds de update naar 4.3 (en hoger). Ik heb 4.4.2.

Helaas heb ik nog steeds geen goed oplossing kunnen vinden. Ik vind een factory reset of network auto-switch aanzetten (en dat ie dus naar 3G kan schakelen) namelijk geen oplossing.
Heeft iemand misschien een goed idee om uit te proberen? Ik zou al blij zijn als hij stopt met die melding constant te geven.
Let op: Dit ligt volgens mij niet aan je telefoon, maar aan je router/modem en dus je internetverbinding via WiFi! Mijn vriendin heeft het ook aanstaan op haar S3 (ik niet op mijn S4), krijgt vaak meldingen als de verbinding (UPC) even slecht is en het modem even aan en uit moet. Heeft mijns inziens niets te maken met je telefoon! Heb het zelf uitstaan, liever brakke wifi dan constant switchen, dat lijkt mij een grotere battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

nightcrow schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:10:
Sinds enige tijd een black edition in gebruik en bevalt op zich prima. Vraag me alleen af hoe je aan het toestel zelf kunt herkennen dat het een BE is? Toestel zat wel in zwarte doos met zwarte accessoires en heeft ook een BE achterkant. Op het toestel zaten ook de wallpapers en volgens mij ook de ringtones maar desondanks twijfel ik erover. Als ik de voorkant vergelijk met de standaard zwarte versie dan zie ik eigenlijk geen verschil. Iemand een idee of en zo ja hoe je de BE nog meer kunt herkennen naast de zaken die al noemde?
Gokje: hij is zwart en heeft inderdaad de BE diep zwarte kunstlederen achtercover. Thats it volgens mij.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Heb sinds kort de S4 mini. Staat Android 4.2.2 op. Een probleem: als dat ding aan de lader hangt en hij is vol dan volgt een ontzettend irritante ringtone.

Kan dat uit?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:09:
Heb sinds kort de S4 mini. Staat Android 4.2.2 op. Een probleem: als dat ding aan de lader hangt en hij is vol dan volgt een ontzettend irritante ringtone.

Kan dat uit?
Probeer eens in instellingen...geluid....volume en daar bij systeem helemaal uitzetten.
Anders custom rom erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:04

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mijn S4 begint kuren te krijgen.
Na de update van jellybean naar Kitkat, zijn de kuren begonnen.

Ik krijg vaak de melding dat hij mijn sim kaart niet kan detecteren en opnieuw opstarten.
Vaak krijg ik die melding als ik mijn S4 in mijn broek heb. Hij zit in een foliocard en ben erg zuinig op mijn telefoon. Maar krijg he ook als hij gewoon op mijn bureau ligt en er niks gebeurt.Vaak op een dag en dan weer een tijd niet, Sim kaart uit gehaald even blazen en opnieuw opstarten.
Na verleden week dacht ik dat ik het had verholpen. Kreeg een zwart scherm met een android met een open buik. Waar ik op het scherm ook kon kiezen voor een recovery mode

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z399/Sepp14/20140507_205417_LLS_zps264984e4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z399/Sepp14/20140507_205129_zps766660b4.jpg

Nu ben ik naar de Phonehouse gegaan voor een eventuele simwissel. Die heb ik gehad en met het advies mocht het niet werken dat ik een fabrieksherstelling moet doen.
De nieuwe sim is nog slechter dan mijn oude. Fabrieksherstel is het ook niet geworden. Blijft het ook doen.

Nu heb ik wel een optie gevonden waar ik een soort van debuglog mee zou kunnen maken.
Door 7x op buildnummer te tikken opent zich een ontwikkelaarsoptie. Met die optie kan ik een rapport maken en opsturen.
Nu nog uitzoeken hoe ik dat zou moeten doen. Gevonden, add to Dropbox was de magische handeling.

Morgen maar weer naar de Phonehouse want ik heb het idee dat hij ter reparatie wordt aangeboden.
Valt dit onder de garantie?
Hebben jullie misschien nog een andere optie die ik zou kunnen proberen

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
Sepp14 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:48:
Mijn S4 begint kuren te krijgen.
Na de update van jellybean naar Kitkat, zijn de kuren begonnen.

Ik krijg vaak de melding dat hij mijn sim kaart niet kan detecteren en opnieuw opstarten.
Vaak krijg ik die melding als ik mijn S4 in mijn broek heb. Hij zit in een foliocard en ben erg zuinig op mijn telefoon. Maar krijg he ook als hij gewoon op mijn bureau ligt en er niks gebeurt.Vaak op een dag en dan weer een tijd niet, Sim kaart uit gehaald even blazen en opnieuw opstarten.
Na verleden week dacht ik dat ik het had verholpen. Kreeg een zwart scherm met een android met een open buik. Waar ik op het scherm ook kon kiezen voor een recovery mode

[afbeelding]
[afbeelding]

Nu ben ik naar de Phonehouse gegaan voor een eventuele simwissel. Die heb ik gehad en met het advies mocht het niet werken dat ik een fabrieksherstelling moet doen.
De nieuwe sim is nog slechter dan mijn oude. Fabrieksherstel is het ook niet geworden. Blijft het ook doen.

Nu heb ik wel een optie gevonden waar ik een soort van debuglog mee zou kunnen maken.
Door 7x op buildnummer te tikken opent zich een ontwikkelaarsoptie. Met die optie kan ik een rapport maken en opsturen.
Nu nog uitzoeken hoe ik dat zou moeten doen. Gevonden, add to Dropbox was de magische handeling.

Morgen maar weer naar de Phonehouse want ik heb het idee dat hij ter reparatie wordt aangeboden.
Valt dit onder de garantie?
Hebben jullie misschien nog een andere optie die ik zou kunnen proberen
Die melding kreeg ik ook regelmatig maar na een fabrieksherstel , heb ik 'm niet meer gehad. Dus even kijken of het ook zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
nightcrow schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:10:
Ze hebben een eigen EAN code: 8806086099851, 8806086101707, 8806086106696

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Laatst online: 30-08 08:01
Mindpower schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:47:
[...]

Ze hebben een eigen EAN code: 8806086099851, 8806086101707, 8806086106696
Kijk, daar was ik naar op zoek, dank!

In de praktijk blijkt trouwens de BE ook wel echt anders, de black mist is meer grijzig aan de voorkant en heeft een soort patroontje, waar de BE effen en diepzwart is. Maar die EAN code geeft 100 % uitsluitsel.

Valt me trouwens op dat het chromen randje rond de camera aan de achterkant nogal gevoelig is voor krasjes. Op zich een goed teken want dan beschermt het dus het glas. Vind het toestel ook te strak qua looks om het in een case te stoppen. Meer mensen (met een BE) met die soort krasjes op de chromen camera-rand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:22
Ik had een vraag over de S4 mini. Een kennis van mijn heeft de telefoon laten vallen en nu zit er een barst in het glas. Kan het glas separaat van de display worden vervangen of moet er een volledig nieuwe display in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

denk wel dat t kan maar of t echt mooi is/blijft is de vraag.

Op mn werk doe k altijd een volledige replace.
heb t een paar keer geprobeerd met oude parts en een hete plaat.
of je breekt het oled scherm
of luchtbelletjes, stof en andere ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik zou graag die chromen plastic rand willen vervangen, maar dat heb ik maar niet geprobeerd. Want dat is onderdeel van het display. Erg balen aangezien er een sneetje/scheur in zit en er is een stukje chrome af. Plastic troep ook! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Probeer eens in instellingen...geluid....volume en daar bij systeem helemaal uitzetten.
Anders custom rom erop zetten.
Helaas. Dat werkt niet. (custom rom wil ik liever niet)
Iemand anders nog tips over het volle-batterij-geluid? Wel apart, een collega heeft ook een S4 mini, zelfde Android versie. En die heeft dat geluid niet... :? :? :? :?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 00:07:
Ik zou graag die chromen plastic rand willen vervangen, maar dat heb ik maar niet geprobeerd. Want dat is onderdeel van het display. Erg balen aangezien er een sneetje/scheur in zit en er is een stukje chrome af. Plastic troep ook! :+
Dit is prima te vervangen. Genoeg video's op YouTube te vinden waar ze het laten zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:03
Grolsch schreef op maandag 12 mei 2014 @ 07:38:
Wat gebruiken jullie om jullie taken te beheren met jullie S4 :?

Het liefst maak ik gebruik van een standaard app, maar bestaat deze wel :?

Voor het werk maak ik gebruik van outlook i.c.m. exchange, dus dit is wel een eis.
Als nu iemand mij verteld had dat je onder "S Planner" gewoon op taak kunt drukken en dat daar gewoon alle taken staan, dat had mij 3 maand zoeken bespaard :o

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:46:
[...]

Dit is prima te vervangen. Genoeg video's op YouTube te vinden waar ze het laten zien. ;)
Van wat ik heb gezien is er kans op breken/scheuren van het display... no thank you! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Weet iemand of die Spigen artikelen van mobilefun.nl echt zijn? Voornamelijk de Spigen SGP Neo Hybrid Case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07-2023
Ja bij mobilefun.nl verkopen ze authentieke produkten.heb daar ook de spigen slim armor view vandaan.zit een code in ďe verpakking waarmee je de echtheid kan checken op de site van spigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:16
Ik heb die via amazon.de gekocht waren ze goedkoper. 20 euro voor de neo hybrid incl verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Hij is nu €23.49 bij mobilefun en van 3.49 lig ik niet wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hoop alleen dat het frame bij jullie niet gaat scheuren/breken. Die van een tijd terug kunnen retourneren en de Cover+ genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
Verkeerde forum gebruikt, ik moet het root forum hebben. (@heb niks gezegd)

[ Voor 85% gewijzigd door Sharkys op 19-05-2014 22:17 . Reden: verkeerde forum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Echt, ik begin die battery drain zo zat te worden. Een andere batterij maakte geen verschil en de S4 loopt nog net zo snel leeg. Ik zit er aan te denken om de boel te resetten in de hoop dat het werkt. Is dit gewoon de optie onder "accounts"? En ik neem aan dat alles wat niet op de SD staat verloren gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik vindt de batterij echt lang mee gaan van de S4. Hele verbetering na een S3 gehad te hebben.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, die van mij ging ook lang mee. Maar na al die updates vliegen de % er af. Er draait niks raars dat het opslokt en een andere batterij maakt geen verschil, dus er zit gewoon iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

W84 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:18:
Ja, die van mij ging ook lang mee. Maar na al die updates vliegen de % er af. Er draait niks raars dat het opslokt en een andere batterij maakt geen verschil, dus er zit gewoon iets niet goed.
Klaarblijkelijk wel. Ik haal met gemak 24h en een 5 uur schermtijd. Exchange op push, gmail, newsstand, Google+, Google Drive op sync, Whatsapp, Hangouts, Telegram. Wel een aantal apps en services Greenified.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja,4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Dit is ook mijn ervaring. Ik doe het er nu nog maar mee, maar een hard reset zit eraan te komen. Vooral als ik dan kijk naar de Note 3 Neo van mijn moeder, die haalt gewoon met gemak 2 dagen. Weinig gebruik dat wel. Maar als ik mijn S4 niet aanraak is die zelfs al tegen de avond leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Edwin- schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:22:
[...]
Maar als ik mijn S4 niet aanraak is die zelfs al tegen de avond leeg.
Wat zeggen BBS, GSAM, etc. als zijnde grootste batterij-verbruikers/wakelock-veroorzakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:26:
[...]

Wat zeggen BBS, GSAM, etc. als zijnde grootste batterij-verbruikers/wakelock-veroorzakers?
Ik kan dus niet meer de veroorzakers van eventuele wackelocks zien, doordat dat niet meer mogelijk is met Android 4.4 zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Same here. Ik heb echt geen zin in een reset, want ik moet ook alles nog overzetten naar de SD. Welke reset kan ik het beste doen? Die met een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Nu ook weer, in een half uur 5% eraf met 6 minuten scherm aan tijd. Dat mag toch niet zo snel gaan? Bovenaan staan Android-Systeem met 31% en Google Services met 23%. Dan pas komt het scherm.
Ik heb inderdaad Google Now aanstaan, maar zelfs dan mag en hoort het niet zo snel leeg te gaan. Dankzij Android 4.4 is de veroorzaker vinden er dus ook niet meer bij.

Mijn ervaring is dat met Android om de zoveel tijd iets is wat de batterij draint, ik ben niet van plan om om de paar maanden een hard reset uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
ik heb sinds vandaag dat m'n S4 niet verder wil laden dan 90%.
heb het probleem met de standaard lader en die van m'n nexus 7.
stekkertje zit volgens mij goed en de galaxy charging app geeft netjes 1900 mA aan.

is m'n batterij dood aan het gaan of is er iets anders aan de hand?
't is heel irritant want hij switcht de hele tijd tussen laden en niet laden met bijbehorend "bliepje" en dat is slecht voor m'n nachtrust ;(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
-Edwin- schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:22:
[...]

Dit is ook mijn ervaring. Ik doe het er nu nog maar mee, maar een hard reset zit eraan te komen. Vooral als ik dan kijk naar de Note 3 Neo van mijn moeder, die haalt gewoon met gemak 2 dagen. Weinig gebruik dat wel. Maar als ik mijn S4 niet aanraak is die zelfs al tegen de avond leeg.
Dan zou ik idd aan hard reset denken. Mijne doet als ik hem niet zoveel gebruik toch echt wel een dag of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:30
Zwak signaal kan er ook voor zorgen dat hij snel leegloopt.
Op het werk doe ik er veel minder lang mee dan thuis met ongeveer hetzelfde gebruik. Op het werk zeer slecht bereik (niets tot 1 streepje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
BlueFlame schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:49:
Zwak signaal kan er ook voor zorgen dat hij snel leegloopt.
Op het werk doe ik er veel minder lang mee dan thuis met ongeveer hetzelfde gebruik. Op het werk zeer slecht bereik (niets tot 1 streepje).
Klopt, maar ik werk 1 dag in de week buiten, waarbij ik vol 3G bereik heb. Met Wi-Fi uit draint de batterij dan nog steeds idioot snel.

Is er echt geen manier om zonder root erachter te komen wat de veroorzaker is? En dan zonder 1 voor 1 de apps te moeten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Hebben jullie al alle bloatware van Samsung en andere apps, Yahoo Weather bijvoorbeeld, uitschakeld? En ook al een Clear Cache via Recovery gedaan? Die 2 helpen bij mij tijd als ik daar last van hebt!

Laatst ook soms battery drain, Dolphin Browser de schuldige. Die kwam wel netjes naar voren in batterij overzicht als tunny.browser, waarschijnlijk een proces wat bleef hangen. Reinstall loste de problemen op :)

Is van Google Now trouwens niet bekend dat het veel batterij kost..? Ivm constante sync, locatie etc?

[ Voor 11% gewijzigd door Tiroz op 22-05-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiroz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:36:
Is van Google Now trouwens niet bekend dat het veel batterij kost..? Ivm constante sync, locatie etc?
Da's een van de meest notoire inderdaad ja :) Plus vooralsnog, imho, in Nederland nog niet écht leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ahaaa, ik liep gisteren te spelen met de LTE/GSM instellingen en heb nu vol bereik. De batterij gaat nu al iets langer mee merk ik. Klote Vodafone signaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:22:
Ahaaa, ik liep gisteren te spelen met de LTE/GSM instellingen en heb nu vol bereik. De batterij gaat nu al iets langer mee merk ik. Klote Vodafone signaal...
ik heb ook geen vol bereik, wat heb je precies aangepast bij LTE/GSM instellingen?.
heb ook maar 1 streepje bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Instellingen -> Verbindingen -> Meer netwerken -> Mobiele netwerken en dan op Alleen GSM gezet. Ik heb vol bereik nu en minder drain. 4G heb ik toch niet, dus sowieso overbodig dat die daar op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:07:
Instellingen -> Verbindingen -> Meer netwerken -> Mobiele netwerken en dan op Alleen GSM gezet. Ik heb vol bereik nu en minder drain. 4G heb ik toch niet, dus sowieso overbodig dat die daar op staat.
Je weet dat je dan alleen nog 2G gebruikt? Dan heb ik 10 minuten per sync van alleen m'n email nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

oke bedankt, heb dat ook gedaan en heb nu ook vol bereik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Jup, werkt top ja. Nu weet ik ook hoe het komt, want met een van die updates werd 4G toegevoegd en sindsdien begon die ellende ook. Maar graag gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:11:
Jup, werkt top ja. Nu weet ik ook hoe het komt, want met een van die updates werd 4G toegevoegd en sindsdien begon die ellende ook. Maar graag gedaan! :)
En dan wil je "even" een pagina als deze openen of iemand stuurt een Whatsapp plaatje en dan moet je een minuut wachten. Helemaal top inderdaad. Maar goed, to each his own.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 22-05-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Geen last van, ik heb geen 56K modem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:35:
Je zegt dat je 3G en 4G hebt uitgezet. Ga maar eens buiten proberen een site te openen. Maar goed, iedereen zijn eigen manier om batterij te sparen natuurlijk.

Ik heb trouwens geen Samsung troep uitgezet en Google Now staat inderdaad aan. Toch heb ik het idee dat er iets anders moet zijn, want ook met deze "standaardinstellingen" aan, zou je niet zomaar 5% per uur mogen verliezen zonder iets te doen. Aan de andere kant, ik ben er aan gewend, zodra ik thuis ben gaat die altijd aan de lader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Ik krijg nu vanuit het niets(als in niks veranderd in de situatie) meldingen van instabiele wifi verbinding.
meerdere routers, andere locaties, werk, etc.

het werkt prima verder maar erg irritant./

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:35:
Alleen 2G is zelfs nog langzamer dan dat :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Eindelijk Spigen case en screenprotector binnen. Had ik veel eerder moeten bestellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

/care! Ik gebruik toch meestal Wi-Fi en omschakelen kan altijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:44:
/care! Ik gebruik toch meestal Wi-Fi en omschakelen kan altijd. ;)
Geef gewoon geen non-informatie dan please. Kinderachtig gedoe dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Eh... jij kwam je er mee bemoeien. Ik hielp gewoon iemand! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:06:
Eh... jij kwam je er mee bemoeien. Ik hielp gewoon iemand! :w
Je zit zelf te huilen over de brakke accuduur van de S4 (hetgeen een PEBKAC issue is), je vindt euforisch een "fix", legt enthousiast de "fix" uit, blijkt achteraf een brakke "fix" te zijn, maar ach, het is opeens /care.

Wie heb je nu daadwerkelijk geholpen met je "fix" dan? Het is handiger, als je er weinig kaas van hebt gegeten, om geen ongefundeerde onzin te spuien. Imho, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Kinderachtig gedoe dit. Ik dacht altijd dat Brad Pitt een sympathieke kerel was, maar dat valt vies tegen. Bedankt dat je mijn droom om ooit samen op de foto te willen om zeep hebt geholpen! :(

Nog steeds vol bereik en weinig battery drain. Data is ook snel zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
Laatst ging ik watch on updaten en nu is de afstandsbediening weg van de lock screen.
Hoe krijg ik die nu weer terug?

@w84 het kan ook aan je sim liggen dat batterij draain.
@Marcel ik heb dat ook maar ik krijg dat melding vaak als er 3 man op YouTube zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dat staat bij de instellingen in de WatchON app, dat had ik toen ook. En zou best kunnen. Ik ga wel even langs een Vodafone winkel voor een nieuwe SIM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Je kan m ook terugzetten op de optie die je voor de 4G update had, dus dat je wisselt tussen 2G en 3G, naar die 4G band niet gebruikt. Verder nog iets gehad aan mijn tip qua Samsung apps en clear cache...?

@-Edwin-: Zou ik toch proberen, met name de Samsung apps en clear cache. De eerste is een feit en heb ik gewoon al bij meerdere teflon en tablets effect zien hebben. De software van Samsung is brak, als je het niet gebruikt gewoon uitzetten. Samsung account etc alles waarvan je denkt 'niet nodig', uitschakelen! Waarom het zo werkt weet ik niet, ik zelf gebruikte het bijvoorbeeld nooit en had toch last van een effect op batterij. Verder helpt de Clear Cache heel goed na een update om bestanden van een vorige Android versie te verwijderen. Die zorgen ook og wel eens voor problemen. Heb nog nooit factory reset oven doen bijv na een update, terwijl ik wel iets van 100 apps heb geïnstalleerd staan. Clear Cache does the trick!

Kan je voorstellen dat je er aan gewend bent dat je telefoon 2 dagen mee gaat :) dat heb ik namelijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Tiroz op 23-05-2014 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dat is via die knoppencombinatie, toch? Raak je dan niks kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:53:
Kinderachtig gedoe dit. Ik dacht altijd dat Brad Pitt een sympathieke kerel was, maar dat valt vies tegen. Bedankt dat je mijn droom om ooit samen op de foto te willen om zeep hebt geholpen! :(

Nog steeds vol bereik en weinig battery drain. Data is ook snel zat...
Okay, als mensen ermee geholpen zijn: no biggie dan hoor :9 Plus, is toch zo hoppa aan/uit te zetten :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1400831671_picsay-1400831671_BCdsgs420140523_095435s.png

[ Voor 44% gewijzigd door Brad Pitt op 23-05-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Weet iemand de oplossing om definitief in te stellen dat ik bij een agenda afspraak GEEN herinnering meer wil krijgen? Uiteraard kan dat bij het ingeven van de afspraak zelf, of via settings -> general settings -> vinkje bij Notifications weghalen.

Dit heb ik al een aantal keer gedaan, maar iedere keer staat deze weer aan...iemand enig idee waar dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:19:
Dit heb ik al een aantal keer gedaan, maar iedere keer staat deze weer aan...iemand enig idee waar dit veroorzaakt?
Bij Agenda/Agenda Opslag ook al eens cache/gegevens gewist en gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:22:
[...]

Bij Agenda/Agenda Opslag ook al eens cache/gegevens gewist en gereboot?
Reboot gebeurt wel eens ja, cache heb ik nu ook gecleared, maar de data clearen is geen optie, aangezien er veel te veel afspraken in staan... of blijven deze wel in de Google agenda online beschikbaar? I guess not...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:35:
...of blijven deze wel in de Google agenda online beschikbaar? I guess not...
Die staan ook in de cloud uiteraard ja. Mits je synchronisatie aan hebt staan natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:37:
[...]

Die staan ook in de cloud uiteraard ja. Mits je synchronisatie aan hebt staan natuurlijk :)
De Google agenda staat synced ja. Ik zie nu net, nadat ik de cache heb gecleared en het toestel heb gereboot, dat de instellingen weer gewoon terug staan (had ze vlak hiervoor nog nagekeken en weet zeker dat ze uit stonden)

Enig idee of dat het clearen van de data dan nog helpt? IMHO niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:41:
Enig idee of dat het clearen van de data dan nog helpt? IMHO niet...
Geen idee, denk het ook niet nee.

Net trouwens even van Agenda/Opslag alles gecleared en gereboot en afspraken zijn weer terug, FYI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Geen idee, denk het ook niet nee.

Net trouwens even van Agenda/Opslag alles gecleared en gereboot en afspraken zijn weer terug, FYI :)
Thanks for the fieldwork!

Beetje jammer dat dit dan iedere keer weer naar de default instellingen gaat...

Kan jij het ook niet eens testen? Dus eerst in de general settings de notificaties uitvinken (en ook de weeknummers, daarbij geldt dit voorval nl. ook), vervolgens de cache / data clearen en daarna rebooten? Staan deze vinkjes ook bij jou daarna weer aan? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:45:
Staan deze vinkjes ook bij jou daarna weer aan? Thanks!
Deze stonden weer aan ja. Meteen weer uitgezet, doe dat altijd ook namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:46:
[...]

Aardig irritante bug dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier is van een bug geen sprake hoor, uitgezet = uitgezet. Blijft gewoon zo staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:46:
[...]

Na het clearen van je cache en een reboot toch niet meer, althans, afgaande op wat je hier meldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Hier is van een bug geen sprake hoor, uitgezet = uitgezet. Blijft gewoon zo staan...
Wel als je het toestel niet reboot idd, maar zodra je dat wel doet is het weer terug naar default. Dat noem ik dan toch wel een kleine bug?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:23:
Na het clearen van je cache en een reboot toch niet meer, althans, afgaande op wat je hier meldt...
Default = aan. Dus uiteraard stond dat weer aan na het clearen van die dingen. Meteen handmatig weer uit gezet, en dat blijft ook zo, reboot na reboot. Gewoon zoals het hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:24:
[...]

Default = aan. Dus uiteraard stond dat weer aan na het clearen van die dingen. Meteen handmatig weer uit gezet, en dat blijft ook zo, reboot na reboot. Gewoon zoals het hoort?
Ah, daar verschilt het dus van mijn situatie. Ik kan het vinkje uitzetten en na een reboot staat die dan weer aan...wel of niet met clearen van de cache en data...alsof die mijn keuze niet onthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:27:
Ah, daar verschilt het dus van mijn situatie. Ik kan het vinkje uitzetten en na een reboot staat die dan weer aan...wel of niet met clearen van de cache en data...alsof die mijn keuze niet onthoudt.
Je hebt niet ook nog een tweede app draaien dan, die de agenda benadert? Gebruik zelf Today aangezien ik die veel mooier vindt en die "shared" ook een hoop settings met de stock Agenda app. Wellicht moeten in alle agenda-related apps de meldingen wel uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Gaat wel veel stof langs de randen zitten van die Spigen screenprotector. Das wel wat minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een week of 2 geleden een boardswap gehad op mijn mobiel, omdat mijn mobiel continue vastliep en steeds uitviel. Echter start hij nu nog steeds opnieuw op en Dynafix zegt dat ik mijn mobiel naar fabrieksinstellingen moet doen zonder een back-up erop te doen en een nieuw Google account aan te maken (?). Kan het inderdaad komen dat mijn mobiel uitvalt door een back-up? Ik ben niet van plan om dat te gaan doen, want dan raak ik alles kwijt.. Iemand enig idee of het daardoor zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:29

Arjan A

Cenosillicafoob

Een backup kan zeker de oorzaak zijn. Ik weet niet waar de backup van is gemaakt (toestel, Android-versie, etc), maar het is beter om apps te downloaden via de Play-store en ze opnieuw in te stellen naar je voorkeuren.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een backup restoren van data-apps is over het algemeen vrij harmless. System apps restoren is vaak wel een no-go bij een OS-update/wissel.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 27-05-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet eigenlijk alleen een back-up terug van mijn Whatsapp-gesprekken en foto's die ik op mijn mobiel had staan. De apps worden automatisch teruggezet via mijn Samsung Account. Jullie zeggen dus eigenlijk dat ik de apps zelf opnieuw moet installeren? En back-up van Whatsapp dan, kan dat het uitvallen ook veroorzaken (hoop zo van niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:59:
En back-up van Whatsapp dan, kan dat het uitvallen ook veroorzaken (hoop zo van niet)?
Nee dat is geheel onmogelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie Brad Pitt! Dus eigenlijk moet ik geen back-up terugzetten van mijn apps, maar ze gewoon zelf opnieuw installeren? Ik ben benieuwd of het werkt, ga er vandaag wel mee bezig! Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Voor mijn schoonvader ben ik bezig om zijn mail in te stellen op zijn Galaxy S4 mini. Het gaat om een Het Net adres. Als ik via mail toevoegen dit account probeer toe te voegen zegt deze dat er een verificatie fout is. Via de diverse handleidingen op internet zou ik dan via "handmatig instellen" het mailaccount moeten kunnen toevoegen. Maar ik krijg de knop Handmatig instellen niet. Ik kan alleen op Volgende drukken, waarna ik de zelfde foutmelding steeds weer krijg. Via Google kan ik niks vinden hier over behalve dat er een tijdje een soort gelijk probleem was bij de Tab. Als ik die instructie volg dan lukt het nog steeds niet om de knop zichtbaar te krijgen. Het is wel gelukt om een Gmail account in te stellen. Weet iemand waarom de knop Handmatig instellen niet zichtbaar is en hoe ik dit wel moet doen?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:49
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Telfordia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
Voor mijn schoonvader ben ik bezig om zijn mail in te stellen op zijn Galaxy S4 mini. Het gaat om een Het Net adres.
Welke app gebruik je hiervoor? Met de standaard e-mail app die op de 'grote' S4 staat kan ik, na invullen van mail adres en wachtwoord, gewoon op de handmatig instellen knop drukken (daarvoor is de knop 'grayed out')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik gebruik de standaard mail-app. Ik zie zelfs niet eens de gray-out knop :(

[ Voor 39% gewijzigd door Paul01 op 28-05-2014 12:24 ]

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:24:
Ik gebruik de standaard mail-app. Ik zie zelfs niet eens de gray-out knop :(
Het zou kunnen dat die verscholen zit achter het keyboard, schuif het invoerscherm eens iets naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Nope, helaas niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch staat die knop daar, tik eens 1x op de back-knop zodat alleen het keyboard verdwijnt, zie hier;
Afbeeldingslocatie: http://tmp.pc-freak.nl/s4mini.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 13:11 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV