Uit, ik heb eigenlijk alle Google en Samsung troep uitgeschakeld via applicatiebeheer. Weg ermee! 

[ Voor 53% gewijzigd door W84 op 10-05-2014 21:50 ]
Ja, ook gehad, wifi bord defect.HansAnders07 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:41:
Zijn er hier meer mensen met een Black Edition met 4.4.2 waarbij na de update van 4.3 naar 4.4.2 WiFi helemaal niet meer werkt en ook niet aan gezet kan worden?
Iemand een oplossing?
Met Odin een andere ROM erop zetten.Pazienza schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:14:
Hoi, ik heb een gigantisch ****** probleem met mijn S4. Nadat ik een factory reset gedaan had werd mn S4 constant warm en trok hij de batterij snel leeg. Ging ik kijken bij mn synchronisatieinstellingen bleek dat zowel hotmail, Gmail en die samsung service fouten gaf. Dus ik heb er toen een uitgezet, kreeg ik meteen een error dat process.acore gestopt is. Die blijft maar komen, heb nu meerdere keren battery pull gedaan en kan geen eens mijn telefoon in. Als ik sim code moet invoeren krijg ik constant die error waardoor ik niet kan typen.
Iemand een oplossing? (of gewoon door het raam gooien, iets waar ik bijna toe in staat ben eerlijk gezegd, wat een ontzettend klote apparaat.)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Lijkt me eerlijk gezegd de enige optie idd aangezien de stock rom nu dus onbruikbaar is. Way to go Samsung. Wat een stel tering prutsers zijn dat.
Meestal is het echter een gevalletje PEBKAC.Pazienza schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:36:
Lijkt me eerlijk gezegd de enige optie idd aangezien de stock rom nu dus onbruikbaar is. Way to go Samsung. Wat een stel tering prutsers zijn dat.
Stock Samsung.Wat is de meest gebruikte
Smaken verschillen. Danvdh's GPE is/vind ik erg fijn./ beste ROM?
Nickname does not reflect reality
Let op: Dit ligt volgens mij niet aan je telefoon, maar aan je router/modem en dus je internetverbinding via WiFi! Mijn vriendin heeft het ook aanstaan op haar S3 (ik niet op mijn S4), krijgt vaak meldingen als de verbinding (UPC) even slecht is en het modem even aan en uit moet. Heeft mijns inziens niets te maken met je telefoon! Heb het zelf uitstaan, liever brakke wifi dan constant switchen, dat lijkt mij een grotere battery drain.KoffieNT schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:42:
Op Google krijg ik redelijk veel forums gevonden met hetzelfde issue als wat ik heb: Your internet connection is unstable. Ik merk verder nooit iets van een 'onstabiele' verbinding.
Deze message pop-up krijg ik om de 5 minuten wanneer ik op mijn eigen netwerk zit. Vrienden met S3's hebben hier ook last van, zowel bij mij thuis, als bij hun thuis. Ik heb 3 accesspoints, ik krijg de message bij alledrie. Het maakt niet uit of ik binnen 1 of 10 meter van de router zit.
Op de forums zeggen ze dat er meer mensen zijn met dit probleem sinds de update naar 4.3 (en hoger). Ik heb 4.4.2.
Helaas heb ik nog steeds geen goed oplossing kunnen vinden. Ik vind een factory reset of network auto-switch aanzetten (en dat ie dus naar 3G kan schakelen) namelijk geen oplossing.
Heeft iemand misschien een goed idee om uit te proberen? Ik zou al blij zijn als hij stopt met die melding constant te geven.
Gokje: hij is zwart en heeft inderdaad de BE diep zwarte kunstlederen achtercover. Thats it volgens mij.nightcrow schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:10:
Sinds enige tijd een black edition in gebruik en bevalt op zich prima. Vraag me alleen af hoe je aan het toestel zelf kunt herkennen dat het een BE is? Toestel zat wel in zwarte doos met zwarte accessoires en heeft ook een BE achterkant. Op het toestel zaten ook de wallpapers en volgens mij ook de ringtones maar desondanks twijfel ik erover. Als ik de voorkant vergelijk met de standaard zwarte versie dan zie ik eigenlijk geen verschil. Iemand een idee of en zo ja hoe je de BE nog meer kunt herkennen naast de zaken die al noemde?
www.youtube.com/DerOllie
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Probeer eens in instellingen...geluid....volume en daar bij systeem helemaal uitzetten.spaceboy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:09:
Heb sinds kort de S4 mini. Staat Android 4.2.2 op. Een probleem: als dat ding aan de lader hangt en hij is vol dan volgt een ontzettend irritante ringtone.
Kan dat uit?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Die melding kreeg ik ook regelmatig maar na een fabrieksherstel , heb ik 'm niet meer gehad. Dus even kijken of het ook zo blijftSepp14 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:48:
Mijn S4 begint kuren te krijgen.
Na de update van jellybean naar Kitkat, zijn de kuren begonnen.
Ik krijg vaak de melding dat hij mijn sim kaart niet kan detecteren en opnieuw opstarten.
Vaak krijg ik die melding als ik mijn S4 in mijn broek heb. Hij zit in een foliocard en ben erg zuinig op mijn telefoon. Maar krijg he ook als hij gewoon op mijn bureau ligt en er niks gebeurt.Vaak op een dag en dan weer een tijd niet, Sim kaart uit gehaald even blazen en opnieuw opstarten.
Na verleden week dacht ik dat ik het had verholpen. Kreeg een zwart scherm met een android met een open buik. Waar ik op het scherm ook kon kiezen voor een recovery mode
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu ben ik naar de Phonehouse gegaan voor een eventuele simwissel. Die heb ik gehad en met het advies mocht het niet werken dat ik een fabrieksherstelling moet doen.
De nieuwe sim is nog slechter dan mijn oude. Fabrieksherstel is het ook niet geworden. Blijft het ook doen.
Nu heb ik wel een optie gevonden waar ik een soort van debuglog mee zou kunnen maken.
Door 7x op buildnummer te tikken opent zich een ontwikkelaarsoptie. Met die optie kan ik een rapport maken en opsturen.
Nu nog uitzoeken hoe ik dat zou moeten doen. Gevonden, add to Dropbox was de magische handeling.
Morgen maar weer naar de Phonehouse want ik heb het idee dat hij ter reparatie wordt aangeboden.
Valt dit onder de garantie?
Hebben jullie misschien nog een andere optie die ik zou kunnen proberen
Ze hebben een eigen EAN code: 8806086099851, 8806086101707, 8806086106696nightcrow schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:10:
Sinds enige tijd een black edition in gebruik en bevalt op zich prima. Vraag me alleen af hoe je aan het toestel zelf kunt herkennen dat het een BE is? Toestel zat wel in zwarte doos met zwarte accessoires en heeft ook een BE achterkant. Op het toestel zaten ook de wallpapers en volgens mij ook de ringtones maar desondanks twijfel ik erover. Als ik de voorkant vergelijk met de standaard zwarte versie dan zie ik eigenlijk geen verschil. Iemand een idee of en zo ja hoe je de BE nog meer kunt herkennen naast de zaken die al noemde?
Kijk, daar was ik naar op zoek, dank!Mindpower schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:47:
[...]
Ze hebben een eigen EAN code: 8806086099851, 8806086101707, 8806086106696
Helaas. Dat werkt niet. (custom rom wil ik liever niet)Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:15:
[...]
Probeer eens in instellingen...geluid....volume en daar bij systeem helemaal uitzetten.
Anders custom rom erop zetten.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dit is prima te vervangen. Genoeg video's op YouTube te vinden waar ze het laten zien.W84 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 00:07:
Ik zou graag die chromen plastic rand willen vervangen, maar dat heb ik maar niet geprobeerd. Want dat is onderdeel van het display. Erg balen aangezien er een sneetje/scheur in zit en er is een stukje chrome af. Plastic troep ook!
Als nu iemand mij verteld had dat je onder "S Planner" gewoon op taak kunt drukken en dat daar gewoon alle taken staan, dat had mij 3 maand zoeken bespaardGrolsch schreef op maandag 12 mei 2014 @ 07:38:
Wat gebruiken jullie om jullie taken te beheren met jullie S4
Het liefst maak ik gebruik van een standaard app, maar bestaat deze wel
Voor het werk maak ik gebruik van outlook i.c.m. exchange, dus dit is wel een eis.
Van wat ik heb gezien is er kans op breken/scheuren van het display... no thank you!Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:46:
[...]
Dit is prima te vervangen. Genoeg video's op YouTube te vinden waar ze het laten zien.
[ Voor 85% gewijzigd door Sharkys op 19-05-2014 22:17 . Reden: verkeerde forum ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klaarblijkelijk wel. Ik haal met gemak 24h en een 5 uur schermtijd. Exchange op push, gmail, newsstand, Google+, Google Drive op sync, Whatsapp, Hangouts, Telegram. Wel een aantal apps en services Greenified.W84 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:18:
Ja, die van mij ging ook lang mee. Maar na al die updates vliegen de % er af. Er draait niks raars dat het opslokt en een andere batterij maakt geen verschil, dus er zit gewoon iets niet goed.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Ja,4.4.2W84 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:18:
Ja, die van mij ging ook lang mee. Maar na al die updates vliegen de % er af. Er draait niks raars dat het opslokt en een andere batterij maakt geen verschil, dus er zit gewoon iets niet goed.
Dit is ook mijn ervaring. Ik doe het er nu nog maar mee, maar een hard reset zit eraan te komen. Vooral als ik dan kijk naar de Note 3 Neo van mijn moeder, die haalt gewoon met gemak 2 dagen. Weinig gebruik dat wel. Maar als ik mijn S4 niet aanraak is die zelfs al tegen de avond leeg.W84 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:18:
Wat zeggen BBS, GSAM, etc. als zijnde grootste batterij-verbruikers/wakelock-veroorzakers?-Edwin- schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:22:
[...]
Maar als ik mijn S4 niet aanraak is die zelfs al tegen de avond leeg.
Ik kan dus niet meer de veroorzakers van eventuele wackelocks zien, doordat dat niet meer mogelijk is met Android 4.4 zonder root.Brad Pitt schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:26:
[...]
Wat zeggen BBS, GSAM, etc. als zijnde grootste batterij-verbruikers/wakelock-veroorzakers?
Dan zou ik idd aan hard reset denken. Mijne doet als ik hem niet zoveel gebruik toch echt wel een dag of 2.-Edwin- schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:22:
[...]
Dit is ook mijn ervaring. Ik doe het er nu nog maar mee, maar een hard reset zit eraan te komen. Vooral als ik dan kijk naar de Note 3 Neo van mijn moeder, die haalt gewoon met gemak 2 dagen. Weinig gebruik dat wel. Maar als ik mijn S4 niet aanraak is die zelfs al tegen de avond leeg.
Klopt, maar ik werk 1 dag in de week buiten, waarbij ik vol 3G bereik heb. Met Wi-Fi uit draint de batterij dan nog steeds idioot snel.BlueFlame schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:49:
Zwak signaal kan er ook voor zorgen dat hij snel leegloopt.
Op het werk doe ik er veel minder lang mee dan thuis met ongeveer hetzelfde gebruik. Op het werk zeer slecht bereik (niets tot 1 streepje).
[ Voor 11% gewijzigd door Tiroz op 22-05-2014 09:43 ]
Da's een van de meest notoire inderdaad jaTiroz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:36:
Is van Google Now trouwens niet bekend dat het veel batterij kost..? Ivm constante sync, locatie etc?
ik heb ook geen vol bereik, wat heb je precies aangepast bij LTE/GSM instellingen?.W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:22:
Ahaaa, ik liep gisteren te spelen met de LTE/GSM instellingen en heb nu vol bereik. De batterij gaat nu al iets langer mee merk ik. Klote Vodafone signaal...
Je weet dat je dan alleen nog 2G gebruikt? Dan heb ik 10 minuten per sync van alleen m'n email nodig...W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:07:
Instellingen -> Verbindingen -> Meer netwerken -> Mobiele netwerken en dan op Alleen GSM gezet. Ik heb vol bereik nu en minder drain. 4G heb ik toch niet, dus sowieso overbodig dat die daar op staat.
oke bedankt, heb dat ook gedaan en heb nu ook vol bereik.W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:07:
Instellingen -> Verbindingen -> Meer netwerken -> Mobiele netwerken en dan op Alleen GSM gezet. Ik heb vol bereik nu en minder drain. 4G heb ik toch niet, dus sowieso overbodig dat die daar op staat.
En dan wil je "even" een pagina als deze openen of iemand stuurt een Whatsapp plaatje en dan moet je een minuut wachten. Helemaal top inderdaad. Maar goed, to each his own.W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:11:
Jup, werkt top ja. Nu weet ik ook hoe het komt, want met een van die updates werd 4G toegevoegd en sindsdien begon die ellende ook. Maar graag gedaan!
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 22-05-2014 21:27 ]
Je zegt dat je 3G en 4G hebt uitgezet. Ga maar eens buiten proberen een site te openen. Maar goed, iedereen zijn eigen manier om batterij te sparen natuurlijk.W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:35:
Geen last van, ik heb geen 56K modem...
Alleen 2G is zelfs nog langzamer dan datW84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:35:
Geen last van, ik heb geen 56K modem...
Geef gewoon geen non-informatie dan please. Kinderachtig gedoe dit.W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:44:
/care! Ik gebruik toch meestal Wi-Fi en omschakelen kan altijd.
Je zit zelf te huilen over de brakke accuduur van de S4 (hetgeen een PEBKAC issue is), je vindt euforisch een "fix", legt enthousiast de "fix" uit, blijkt achteraf een brakke "fix" te zijn, maar ach, het is opeens /care.W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:06:
Eh... jij kwam je er mee bemoeien. Ik hielp gewoon iemand!
Je kan m ook terugzetten op de optie die je voor de 4G update had, dus dat je wisselt tussen 2G en 3G, naar die 4G band niet gebruikt. Verder nog iets gehad aan mijn tip qua Samsung apps en clear cache...?W84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:07:
[ Voor 4% gewijzigd door Tiroz op 23-05-2014 07:36 ]
Okay, als mensen ermee geholpen zijn: no biggie dan hoorW84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:53:
Kinderachtig gedoe dit. Ik dacht altijd dat Brad Pitt een sympathieke kerel was, maar dat valt vies tegen. Bedankt dat je mijn droom om ooit samen op de foto te willen om zeep hebt geholpen!
Nog steeds vol bereik en weinig battery drain. Data is ook snel zat...
[ Voor 44% gewijzigd door Brad Pitt op 23-05-2014 10:46 ]
Bij Agenda/Agenda Opslag ook al eens cache/gegevens gewist en gereboot?renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:19:
Dit heb ik al een aantal keer gedaan, maar iedere keer staat deze weer aan...iemand enig idee waar dit veroorzaakt?
Reboot gebeurt wel eens ja, cache heb ik nu ook gecleared, maar de data clearen is geen optie, aangezien er veel te veel afspraken in staan... of blijven deze wel in de Google agenda online beschikbaar? I guess not...Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:22:
[...]
Bij Agenda/Agenda Opslag ook al eens cache/gegevens gewist en gereboot?
Die staan ook in de cloud uiteraard ja. Mits je synchronisatie aan hebt staan natuurlijkrenskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:35:
...of blijven deze wel in de Google agenda online beschikbaar? I guess not...
De Google agenda staat synced ja. Ik zie nu net, nadat ik de cache heb gecleared en het toestel heb gereboot, dat de instellingen weer gewoon terug staan (had ze vlak hiervoor nog nagekeken en weet zeker dat ze uit stonden)Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:37:
[...]
Die staan ook in de cloud uiteraard ja. Mits je synchronisatie aan hebt staan natuurlijk
Geen idee, denk het ook niet nee.renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:41:
Enig idee of dat het clearen van de data dan nog helpt? IMHO niet...
Thanks for the fieldwork!Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:42:
[...]
Geen idee, denk het ook niet nee.
Net trouwens even van Agenda/Opslag alles gecleared en gereboot en afspraken zijn weer terug, FYI
Deze stonden weer aan ja. Meteen weer uitgezet, doe dat altijd ook namelijkrenskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:45:
Staan deze vinkjes ook bij jou daarna weer aan? Thanks!
Aardig irritante bug dan...Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:46:
[...]
Deze stonden weer aan ja. Meteen weer uitgezet, doe dat altijd ook namelijk
Hier is van een bug geen sprake hoor, uitgezet = uitgezet. Blijft gewoon zo staan...renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:47:
Aardig irritante bug dan...
Na het clearen van je cache en een reboot toch niet meer, althans, afgaande op wat je hier meldt...Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:46:
[...]
Deze stonden weer aan ja. Meteen weer uitgezet, doe dat altijd ook namelijk
Wel als je het toestel niet reboot idd, maar zodra je dat wel doet is het weer terug naar default. Dat noem ik dan toch wel een kleine bug?!Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:48:
[...]
Hier is van een bug geen sprake hoor, uitgezet = uitgezet. Blijft gewoon zo staan...
Default = aan. Dus uiteraard stond dat weer aan na het clearen van die dingen. Meteen handmatig weer uit gezet, en dat blijft ook zo, reboot na reboot. Gewoon zoals het hoort?renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:23:
Na het clearen van je cache en een reboot toch niet meer, althans, afgaande op wat je hier meldt...
Ah, daar verschilt het dus van mijn situatie. Ik kan het vinkje uitzetten en na een reboot staat die dan weer aan...wel of niet met clearen van de cache en data...alsof die mijn keuze niet onthoudt.Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:24:
[...]
Default = aan. Dus uiteraard stond dat weer aan na het clearen van die dingen. Meteen handmatig weer uit gezet, en dat blijft ook zo, reboot na reboot. Gewoon zoals het hoort?
Je hebt niet ook nog een tweede app draaien dan, die de agenda benadert? Gebruik zelf Today aangezien ik die veel mooier vindt en die "shared" ook een hoop settings met de stock Agenda app. Wellicht moeten in alle agenda-related apps de meldingen wel uit staan.renskoenraadt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:27:
Ah, daar verschilt het dus van mijn situatie. Ik kan het vinkje uitzetten en na een reboot staat die dan weer aan...wel of niet met clearen van de cache en data...alsof die mijn keuze niet onthoudt.
Verwijderd
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 27-05-2014 19:42 ]
Verwijderd
Nee dat is geheel onmogelijk...Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:59:
En back-up van Whatsapp dan, kan dat het uitvallen ook veroorzaken (hoop zo van niet)?
Verwijderd
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Welke app gebruik je hiervoor? Met de standaard e-mail app die op de 'grote' S4 staat kan ik, na invullen van mail adres en wachtwoord, gewoon op de handmatig instellen knop drukken (daarvoor is de knop 'grayed out')Telfordia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
Voor mijn schoonvader ben ik bezig om zijn mail in te stellen op zijn Galaxy S4 mini. Het gaat om een Het Net adres.
[ Voor 39% gewijzigd door Paul01 op 28-05-2014 12:24 ]
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Verwijderd
Het zou kunnen dat die verscholen zit achter het keyboard, schuif het invoerscherm eens iets naar boven.Telfordia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:24:
Ik gebruik de standaard mail-app. Ik zie zelfs niet eens de gray-out knop
Verwijderd
En toch staat die knop daar, tik eens 1x op de back-knop zodat alleen het keyboard verdwijnt, zie hier;Telfordia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:50:
Nope, helaas niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 13:11 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq