Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:08:
[...]

Hmmm da's toch geen misselijk apparaat!

[...]

Asus RT-AC66U, Android 4.4.2.
Podver, die had ik een jaar geleden nog... nooit de 50MB ook mee kunnen halen, tevens daarna dus de RT-AC68 gehaald die vervolgens ook geen 50 aankon, nu de Nighthawk, ziet er naaruit dat het iets met me provider te maken heeft, want ik zit ook gewoon heel netjes op 4.4.2

tevens hetzelfde verhaaltje geld voor mijn laptop deze heeft een 2,4Ghz kaartje en kan ook niet de 50Mb behalen, zeeeeer vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:24:
[...]

Podver, die had ik een jaar geleden nog... nooit de 50MB ook mee kunnen halen, tevens daarna dus de RT-AC68 gehaald die vervolgens ook geen 50 aankon, nu de Nighthawk, ziet er naaruit dat het iets met me provider te maken heeft, want ik zit ook gewoon heel netjes op 4.4.2

tevens hetzelfde verhaaltje geld voor mijn laptop deze heeft een 2,4Ghz kaartje en kan ook niet de 50Mb behalen, zeeeeer vervelend...
Hier echt geen problemen..

https://www.dropbox.com/s...t_2014-04-15-20-15-30.png

Edit:

Net nog 1tje uitgevoerd. Zo'n 5 a 7 meter van de meterkast af op 5ghz band.
(nieuwbouw woning met metaal door het metaal gemengd.. yay! kak verbinding als je 1 verdieping hoger komt haha!)

https://www.dropbox.com/s...t_2014-04-15-20-21-56.png

edit 2: ik maak overigens gebruik van de Netgear R6300 router.

[ Voor 19% gewijzigd door furian88 op 15-04-2014 20:25 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furian88 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:17:
[...]

Hier echt geen problemen..

https://www.dropbox.com/s...t_2014-04-15-20-15-30.png

Edit:

Net nog 1tje uitgevoerd. Zo'n 5 a 7 meter van de meterkast af op 5ghz band.
(nieuwbouw woning met metaal door het metaal gemengd.. yay! kak verbinding als je 1 verdieping hoger komt haha!)

https://www.dropbox.com/s...t_2014-04-15-20-21-56.png

edit 2: ik maak overigens gebruik van de Netgear R6300 router.
Denk je dat het aan me provider licht?

Weet niemand om dit probleem aan te meldden helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:57:
[...]

Denk je dat het aan me provider licht?

Weet niemand om dit probleem aan te meldden helaas..
Nee dat lijkt me echt stug, als jij op je pc gewoon de max haalt ligt het hem echt niet aan je provider..
Heb je al eens gekeken met een wifi analyzer via de play store gedownload, om te kijken of het wifi kanaal waarop je router functioneerd niet vreselijk overbevolkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furian88 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:20:
[...]

Nee dat lijkt me echt stug, als jij op je pc gewoon de max haalt ligt het hem echt niet aan je provider..
Heb je al eens gekeken met een wifi analyzer via de play store gedownload, om te kijken of het wifi kanaal waarop je router functioneerd niet vreselijk overbevolkt is?
Op me laptop haal ik ook geen Max, meestal 35, soms 40-44 maar never nooit de 50 MB!

vroeger toen ik nog goedkope routers in huis had van Linksys had ik altijd 50MB zelfs op 2,4Ghz Ipod's nou dan lijkt mij dat een GS4 zeker wel dit hoort te overtoppen...

lijkt me dus vrijwel wel aan de provider te liggen want tot op heden heb ik een aantal routers getest.
De TD-Link Ultimate N Router, Asus RT-N66, Asus RT-AC66, Asus RT-AC68, Netgear nighthawk, allemaal zonder succes! momenteel in bezit van de Nighthawk en krijg ik weer een nieuwe binnen, ja ja ik weet het! deze keer de TP-link 4300, de bovenstaande routers waren sws al niet vrij goedkoop, misschien maar back to Linksys routers? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
Ik ben dus niet helemaal tevreden over m'n batterijduur, dus heb ik even Wakelock detector erop gezet. Nu staat helemaal bovenaan "wlan_rx_wake". Ik heb wel even wat gegoogeld maar kom er niet helemaal uit hoe ik dit nou kan gaan v oorkomen, iemand die dit probleem kent en een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Fiorano schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:10:
Ik ben dus niet helemaal tevreden over m'n batterijduur, dus heb ik even Wakelock detector erop gezet. Nu staat helemaal bovenaan "wlan_rx_wake". Ik heb wel even wat gegoogeld maar kom er niet helemaal uit hoe ik dit nou kan gaan v oorkomen, iemand die dit probleem kent en een oplossing heeft?
Er bestaat één oplossing voor: wifi uitzetten als je scherm uit is. Dit kan je met diverse apps automatiseren.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 16:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:45:
ben ik de enige met dit probleem? thuis hebben wij 50 MB Download en Upload snelheden...

alleen nu heb ik meestal altijd met mijn Galaxy s4 maar 20-25 MB download snelheid via speedtest en altijd wel 50MB upload. en meestal middernacht springt die van de 25MB naar rond de 40MB Download.. maar echter nog nooit de 50MB op mijn mobiel gehad.
Een tijd terug ook al eens soort gelijke vraag gesteld hier en op een ander topic.

http://gathering.tweakers...message/41955749#41955749

Tot op heden nog steeds dezelfde problemen met de S4!
Ik ga alleen van download +/- 100 Mbps naar 2,5 Mbps. De Wifi even uit en aanschakelen lost het probleem voor een tijdje op daarna valt hij weer terug naar de slakken snelheid.
Thuis 2 stuks S4 en beide hebben hetzelfde probleem! Een tablet met ouder versie Android en laptop en smart tv hebben hier heeft geen last van!

Wie heeft de oplossing? Router is N66u Asus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:48:
[...]

Ik denk dat er een verzoek bij zit om de oude te retourneren.
batterij was vandaag binnen en lostte het probleem inderdaad op. Deze had geen obesitas. Zat wel los in een bubbel enveloppe zonder retourverzoek voor de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de muziek van TuneIn radio naar mijn mijn Philips Smart tv streamen,is dat mogelijk?
Zoja, hoe dan,heb me al gek gezocht. Blijkbaar was de Tune in app geintegreerd in de Philips tv's maar is nu geblocked. Via een app mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:55
Ik heb net samsung aan de lijn gehad, wegens een bolle accu. Ik krijg deze meteen opgestuurd.

Maar door deze bolle accu is mijn scherm iets omhoog gekomen. Precies waar dus die accu zit. Ik heb dat aangekaart, maar de uiteindelijke conclusie was, dat samsung dit niet onder garantie gaat repareren. Terwijl de accu toch duidelijk de schuldige is.

Hebben hier nog meer mensen last van dit bolle scherm gehad, door de bolle accu. En is hier nog iets uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CypherMK schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:55:
Ik heb net samsung aan de lijn gehad, wegens een bolle accu. Ik krijg deze meteen opgestuurd.

Maar door deze bolle accu is mijn scherm iets omhoog gekomen. Precies waar dus die accu zit. Ik heb dat aangekaart, maar de uiteindelijke conclusie was, dat samsung dit niet onder garantie gaat repareren. Terwijl de accu toch duidelijk de schuldige is.

Hebben hier nog meer mensen last van dit bolle scherm gehad, door de bolle accu. En is hier nog iets uitgekomen?
Ik heb even een risico genomen en mijn accu verwijderd en redlijk stevig een aantal keer op het vlak gedrukt waar de batterij tegen het scherm zit. Er was géén beweging te zien.
Ik kan Samsung wel volgen.
Wanneer iets uitzet dan gaat het onderdeel met de minste weerstand daar tekenen van vertonen en in mijn ogen is dit het zeer buigzame achtercover in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 19:24:
[...]

Ik heb even een risico genomen en mijn accu verwijderd en redlijk stevig een aantal keer op het vlak gedrukt waar de batterij tegen het scherm zit. Er was géén beweging te zien.
Ik kan Samsung wel volgen.
Wanneer iets uitzet dan gaat het onderdeel met de minste weerstand daar tekenen van vertonen en in mijn ogen is dit het zeer buigzame achtercover in dit geval.
Als jurist zijnde kan ik Samsung absoluut niet volgen. Zij hebben een apparaat geleverd dat niet voldoet aan te daaraan te stellen eisen. Als daardoor schade ontstaat, ligt aansprakelijkheid voor die schade bij degene die het ondeugdelijke product levert. Schade aan het scherm is immers een rechtstreeks gevolg van de ondeugdelijke batterij. Dat lijkt mij zo logisch als wat en ik vraag me af wat Samsung daar tegenin zou willen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iexip66 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 09:37:
[...]

Als jurist zijnde kan ik Samsung absoluut niet volgen. Zij hebben een apparaat geleverd dat niet voldoet aan te daaraan te stellen eisen. Als daardoor schade ontstaat, ligt aansprakelijkheid voor die schade bij degene die het ondeugdelijke product levert. Schade aan het scherm is immers een rechtstreeks gevolg van de ondeugdelijke batterij. Dat lijkt mij zo logisch als wat en ik vraag me af wat Samsung daar tegenin zou willen brengen.
Iets wat uitzet zoekt de weg van de minste weerstand en in dit geval is dat de zeer buigzame achter cover,moet je geen jurist voor zijn en ik denk dat ze bij Samsung dat ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Heeft hier iemand last van een "krakend" backcover?

Heb het toestel nu 1 maand maar op de plekken waar de clipjes zitten (waar de cover aan het toestel vastzit)

kraakt het zo nu en dan als je het toestel vasthou.... Geeft mij toch de neiging om de volgende keer voor een alu toestel te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:42:
[...]

Iets wat uitzet zoekt de weg van de minste weerstand en in dit geval is dat de zeer buigzame achter cover,moet je geen jurist voor zijn en ik denk dat ze bij Samsung dat ook weten.
Het probleem is ook dat de accu aan beide kanten uitgezet is. Dus aan de backcover kant en de scherm kant. Dan heb ik toch wel een punt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:52
CypherMK schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:45:
[...]

Het probleem is ook dat de accu aan beide kanten uitgezet is. Dus aan de backcover kant en de scherm kant. Dan heb ik toch wel een punt of niet?
Inderdaad, ik vind dat je hier zeker wel een punt hebt.. Wat ludoke1955 zegt vind ik wel heel erg makkelijk trouwens.

het zal best zo zijn dat de backcover de minste weerstand biedt en dus eerder zou buigen. Maar als je geen goede accu levert, die schijnbaar dus ook aan het scherm schade veroorzaakt dan ben je als Samsung zijnde verantwoordelijk in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik krijg nu al 2 weken die 4.zoveel update gepushed via mn telefoon. Ik ben echter zeer skeptisch. Toen ik de S2 kocht bij launch was het een super rap toestel, en met elke update kwam er meer bloatware, meer RAM usage, tragere app switchen en vaak battery drain bij. Zelfde gold voor mijn S3, na een aantal updates was de software zo zwaar geworden dat hij nog trager was dan m'n oude S2.

Nu draai ik zonder al te veel problemen 4.3 op de S4. En voor zover ik kan beoordelen veranderd er vrijwel niks met die update, of wel?

Daarnaast vind ik dat witte batterijtje niks, kan je dit weer groen maken?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:29:
Daarnaast vind ik dat witte batterijtje niks, kan je dit weer groen maken?
Zonder te rooten kan je sowieso niks maar de batterij kleur aanpassen onder Kitkat is niet zonder kunstgrepen mogelijk nee.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08 17:08
Zijn er al goeie office apps die wel naar de externe SD kaart kunnen schrijven bij Kitkat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RiesB71 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:22:
Zijn er al goeie office apps die wel naar de externe SD kaart kunnen schrijven bij Kitkat?
Quickoffice doet dat hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Ook bij Quickoffice krijg ik een melding "kan bestand niet opslaan". Bovendien kan ik daar met "opslaan als"geen folders kiezen (alleen recent en download). Mijn toestel is niet geroot overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RiesB71 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:56:
Ook bij Quickoffice krijg ik een melding "kan bestand niet opslaan". Bovendien kan ik daar met "opslaan als"geen folders kiezen (alleen recent en download). Mijn toestel is niet geroot overigens..
De externe SD kan je kiezen bij de instellingen tijdens het opslaan van het document (geavanceerde apparaten weergeven). Hierna kan je kiezen voor externe SD en dat werkt hier prima (wel rooted).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/qo-1s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/qo-2s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Kingsoft office zou dit gewoon moeten kunnen. Ik heb het zelf nu even niet geïnstalleerd, maar het is een prima pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Bij mij slaan ze na Kitkat update niks meer op op SD. Zowel Quick office als Kingsoft. Ik lees ook allerlei andere berichten over Kitkat en apps met toegang op SD.

Is er wellicht ergens anders iets in te stellen waardoor dit werkt?
Alle ervaringen mbt dit onderwerp zijn welkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RiesB71 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:42:
Is er wellicht ergens anders iets in te stellen waardoor dit werkt?
Rooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:16:
[...]

De externe SD kan je kiezen bij de instellingen tijdens het opslaan van het document (geavanceerde apparaten weergeven). Hierna kan je kiezen voor externe SD en dat werkt hier prima (wel rooted).
Hmmmz met deze functie werkt het wel! Bedankt!

Nu nog een txt editor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
RiesB71 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:22:
Hancom in ieder geval niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:30
CypherMK schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:55:
Waarom niet naar een service punt? Hadden ze gelijk gezien dat het scherm op die plek naar buiten komt.

Ik ben van het weekend naar een servicepunt gegaan en de accu werd gelijk vervangen (S4 Active).

Trouwens wist deze medewerker mij te vertellen dat als je accu problemen hebt en hij is gemaakt in China en het s/n begint met BU dat het dan bijna 100% zeker is dat je een slechte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Brad Pitt schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:58:
[...]

Zonder te rooten kan je sowieso niks maar de batterij kleur aanpassen onder Kitkat is niet zonder kunstgrepen mogelijk nee.
Spijtig.

Ander ding:

http://www.digitalsonline...list&utm_content=default2

Kwam dit apparaatje tegen, ik heb zelf een S4, maar werkt deze ook op een S3? Of moet je daar de speciale S3 versie voor hebben?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:06
rickyy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:26:
[...]

Spijtig.

Ander ding:

http://www.digitalsonline...list&utm_content=default2

Kwam dit apparaatje tegen, ik heb zelf een S4, maar werkt deze ook op een S3? Of moet je daar de speciale S3 versie voor hebben?
Volgens mij zou deze ook gewoon op de S3 moeten werken, bij Smartphoneshop staat deze gewoon onder de accesoires die op de S3 werken: http://www.smartphoneshop...gb-wit.html#category_5122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is de i9500 hier ooit echt te koop geweest in Nederland? Er staat me niets van bij, zeker niet via Vodafone. Dit vraag ik trouwens omdat ik mijn S4 ingeleverd heb met uitgebreide garantie bij Dynafix (jeuj) en ik vanochtend een mail kreeg dat ik onjuist de zaken aangegeven heb. Zij hebben dus een i9500 ingevuld, en het betreft (uiteraard) een i9505. De mededeling dat hierdoor kosten niet voor hen waren, kreeg ik de kriebels van in ieder geval :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:42:
[...]

Met alle respect, maar je hebt weinig verstand van juridische aansprakelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
BlueFlame schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:05:
[...]

Waarom niet naar een service punt? Hadden ze gelijk gezien dat het scherm op die plek naar buiten komt.

Ik ben van het weekend naar een servicepunt gegaan en de accu werd gelijk vervangen (S4 Active).

Trouwens wist deze medewerker mij te vertellen dat als je accu problemen hebt en hij is gemaakt in China en het s/n begint met BU dat het dan bijna 100% zeker is dat je een slechte hebt.
Ik heb vandaag een nieuwe accu opgestuurd gekregen. Dat ging lekker snel. Ik heb trouwens nog geprobeerd om het scherm weer op zijn plaats te duwen. En dat ging ook nog. Hij zit nu nagenoeg weer 100%. Dus ik laat het denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:21

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ben in een gekke bui en dacht ga eens meten hoe mijn download snelheid is op mijn S4.
App installeren van speedtest Ookla. Thuis hebben wij Ziggo Alles in 1 extra. Dus nu nog 150mb/10mb wordt per 1 mei 180/18.
Router is een Netgear 3500 WNRL.
De snel heid is bedroevend via WIFI _O- 3.96 mb download snelheid en 14 mb up. Ping is 16ms Mijn up is sneller dan mijn down. Waar kan ik dit oplossen in mijn telefoon?
En dan zit ik naast de router, is dat normaal voor de S4 soms?. IK heb de Kitkat update een maand geleden gedaan

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sepp14 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:51:
En dan zit ik naast de router, is dat normaal voor de S4 soms?.
Nee, de S4 trekt hier de gehele datalijn (90/9, ook Ziggo) makkelijk dicht :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-04-24-07-57-46_qeqsgs420140424_075810s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:08:
Is de i9500 hier ooit echt te koop geweest in Nederland? Er staat me niets van bij, zeker niet via Vodafone. Dit vraag ik trouwens omdat ik mijn S4 ingeleverd heb met uitgebreide garantie bij Dynafix (jeuj) en ik vanochtend een mail kreeg dat ik onjuist de zaken aangegeven heb. Zij hebben dus een i9500 ingevuld, en het betreft (uiteraard) een i9505. De mededeling dat hierdoor kosten niet voor hen waren, kreeg ik de kriebels van in ieder geval :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt toch gewoon goed dan, als zij het verkeerd hebben ingevuld? Belletje, laten aanpassen, done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:55:
[...]

Nee, de S4 trekt hier de gehele datalijn (90/9, ook Ziggo) makkelijk dicht :)

[afbeelding]
Hoe krijg jij het dan zo hoog en ik niet bijvoorbeeld. Wat is jouw instelling dan?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:46
Ben in een gekke bui en dacht ga eens meten hoe mijn download snelheid is op mijn S4.
App installeren van speedtest Ookla. Thuis hebben wij Ziggo Alles in 1 extra. Dus nu nog 150mb/10mb wordt per 1 mei 180/18.
De snel heid is bedroevend via WIFI _O- 3.96 mb download snelheid en 14 mb up. Ping is 16ms Mijn up is sneller dan mijn down. Waar kan ik dit oplossen in mijn telefoon?
En dan zit ik naast de router, is dat normaal voor de S4 soms?. IK heb de Kitkat update een maand geleden gedaan
Je hebt wel verbinding met je interne WIFI netwerk en niet via de ziggo hotspot (deze is namelijk geknepen).

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ja, eigen wifi netwerk. Als ik die verbinding bekijk via wifi netwerken van de S4 staat er signaal erg sterk en koppelings snelheid 72mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sepp14 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:58:
Hoe krijg jij het dan zo hoog en ik niet bijvoorbeeld. Wat is jouw instelling dan?
Niks aan gedaan... Rom er op, klaar. Gebruik wel een Asus router als main Wifi ding aangezien die van Ziggo zelf nogal suxx, imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07
Je zou is kunnen kijken naar een router op 5Ghz, dat is hier op mijn S4 ook veel sneller dan de 2.4Ghz band

S4 doet hier rond de 85Mbit op 5Ghz (telefoon verbind dan op 150Mbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Hmm, als ik verder ga zitten van de router stijgt de down snelheid. In de tuin is hij dan zelfs 26mb.
Ik heb dan wel mobile en wifi aan. Met wifi alleen is hij iets lager.
Is niet heel schokkend voor mij dat mijn down laag is. Was er gewoon benieuwd naar maar vindt het wel laag. Met de tijd maar eens een andere router zoeken. Deze die ik heb is nog goed.
Heb geen router van ziggo. Die wifi modem van hun is niet echt best inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
CypherMK schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:45:
[...]

Ik heb vandaag een nieuwe accu opgestuurd gekregen. Dat ging lekker snel. Ik heb trouwens nog geprobeerd om het scherm weer op zijn plaats te duwen. En dat ging ook nog. Hij zit nu nagenoeg weer 100%. Dus ik laat het denk ik zo.
Whaha...kreeg vandaag nog een accu toegestuurd. Dank u samsung :) Die houd ik mooi als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:18:
[...]

Komt toch gewoon goed dan, als zij het verkeerd hebben ingevuld? Belletje, laten aanpassen, done?
An sich zou je denken van wel, behalve dat GoT volstaat met negatieve ervaringen. Vandaar dat ik het hier even navraag, better safe than sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Ik haal 120Mbit op 5Ghz en 45Mbit op 2.4. Zit ik wel redelijk in de buurt van de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DOBlV9k.jpg
Een op m'n 2.4 GHz net en een op m'n 5 GHz net.

Een hertest gaf 93

Edit: met een horizon box

[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-04-2014 09:06 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mij lukt het die snelheden niet. Zal wel veel ruis binnenshuis zijn. Als ik buiten ben dan gaat het wel beter in de tuin. Raar maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

after installing v28 on my s4 i9505, sometimes my mobile internet data 
traffic stops. (can only help it by setting on airplane mode , en then 
back to normal) than can i use my mobile internet again. can it be a bug
on omega v28? or ist it a coincedence?? grtz manzo

na omega v28 op mijn s4 i9505. heb ik veel last van mijn mobiele data. plots geen connectie. dan in vliegtuigmode en terug. en het werkt weer!!!

iemand idee hoe dit komt?

voor mijn omega custom rom toen alles origineel was heb ik vanaf base in belgie 4g had ook al eens meegemaakt. maar na omega v28 . heb ik er veel last van... iemand die me kan helpen wat het probleem kan zijn ?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maak dan een topicreport :/

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 26-04-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 10:34:
after installing v28 on my s4 i9505, sometimes my mobile internet data 
traffic stops. (can only help it by setting on airplane mode , en then 
back to normal) than can i use my mobile internet again. can it be a bug
on omega v28? or ist it a coincedence?? grtz manzo

na omega v28 op mijn s4 i9505. heb ik veel last van mijn mobiele data. plots geen connectie. dan in vliegtuigmode en terug. en het werkt weer!!!

iemand idee hoe dit komt?

voor mijn omega custom rom toen alles origineel was heb ik vanaf base in belgie 4g had ook al eens meegemaakt. maar na omega v28 . heb ik er veel last van... iemand die me kan helpen wat het probleem kan zijn ?
Als je in Omega geen 4 G hebt ondersteunt de modem van Omega geen 4G waarschijnlijk.
Realiseer je ook dat in Belgie alléén inde grootsteden en de rand ervan 4G kan ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Als jou upload sneller is dan download moet de modem gereset woorden en als dat niet lukt moet je ziggo bellen en hun laten spelen met de instellingen...
Had het zelfde probleem vroeger.

Ps: mijn toetsenbord doet raar ik moet soms 3 keer spatie drukken voor dat die werkt.
Waar kan dat aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
iexip66 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 07:33:
Ik haal 120Mbit op 5Ghz en 45Mbit op 2.4. Zit ik wel redelijk in de buurt van de router.
uitnieuwsgierigheid toch ook maar even gaan kijken naar mijn snelheden.
haal amper de 7Mbit op 2.4Ghz.
Waar kunnen deze problemen aanliggen? ben maar een leek met network gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:47
raro007 schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:27:
Ps: mijn toetsenbord doet raar ik moet soms 3 keer spatie drukken voor dat die werkt.
Waar kan dat aan liggen?
Mijn vriendin heeft dit ook met haar S4, haar toetsenbord reageert soms gewoon helemaal niet en dat duurt ook vaak even voordat het het wel doet. Ook gaat haar telefoon gewoon niet uit slaapstand/standby wanneer ze op de knop op de zijkant drukt of op de home knop. Erg vreemd, hele toestel doet dan gewoon niets meer. Even later werkt alles dan gewoon weer.

Iemand ideeën wat dit kan zijn of die hetzelfde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
HansAnders07 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:48:
[...]

Mijn vriendin heeft dit ook met haar S4, haar toetsenbord reageert soms gewoon helemaal niet en dat duurt ook vaak even voordat het het wel doet. Ook gaat haar telefoon gewoon niet uit slaapstand/standby wanneer ze op de knop op de zijkant drukt of op de home knop. Erg vreemd, hele toestel doet dan gewoon niets meer. Even later werkt alles dan gewoon weer.

Iemand ideeën wat dit kan zijn of die hetzelfde heeft?
Heb ik ook gehad. Uiteindelijk heeft een Factory reset de boel opgelost. Was na de update naar 4.2 Blijkt maar weer eens dat na updaten naar een nieuwe versie een Factory Reset altijd beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

CypherMK schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:45:
[...]

Whaha...kreeg vandaag nog een accu toegestuurd. Dank u samsung :) Die houd ik mooi als reserve.
Hier ook alles goed gegaan via Dynafix, dank ook voor de nieuwe accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:44
Digger36 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:26:
[...]

Heb ik ook gehad. Uiteindelijk heeft een Factory reset de boel opgelost. Was na de update naar 4.2 Blijkt maar weer eens dat na updaten naar een nieuwe versie een Factory Reset altijd beter is.
Ik heb dit probleem ook. Zal dus ook maar eens factory reset doen. Wat raak je dan allemaal kwijt? Toch niet je contacten en foto's, he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:07
emmerx schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:37:
[...]
Wel is er na de update de optie LTE bijgekomen; zou dus moeten gaan werken.

Die laatste (18MB) update zou nodig zijn om de i9505 toegang te geven tot het KPN 4G netwerk met die aparte Telfort commissioning...
Inmiddels een nieuwe uSIM van Telfort en 4G werkt nu prima op de i9505 met 4.4.2

Meteen wel door dat 1GB per maand niet meer voldoende gaat zijn; in 3 dagen 400 MB verbruikt ....

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of 'n SGS4 uit de duitse mediamarkt ook gewoon in Nederland werkt?
En hoe het met de garantievoorwaarden zit? In de duitse MM is hij namelijk pakweg 120-130 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:35:
Heeft iemand enig idee of 'n SGS4 uit de duitse mediamarkt ook gewoon in Nederland werkt?
En hoe het met de garantievoorwaarden zit? In de duitse MM is hij namelijk pakweg 120-130 euro goedkoper.
Waarom zou het niet werken? En garantie moet je of bij de verkoper halen of bij de importeur of bij de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht misschien verschillende verbindingen. Geen idee, er staat helaas niet op mediamarkt.de of het om een simlock vrij toestel gaat. Ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:27

TRaSH

koffie ?

los toestel is simlock vrij,
als het een pre-paid model is dus je krijgt er een sim mee dan zijn ze vaak gesimlocked/provider locked.
zal gewoon werken,
je kan er altijd nog de nederlandse firmware er overheen zetten als je dat wilt met odin.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:03:
Ik dacht misschien verschillende verbindingen. Geen idee, er staat helaas niet op mediamarkt.de of het om een simlock vrij toestel gaat. Ervaring mee?
Waarom zou die niet simlock vrij zijn MM is toch geen provider en dan nog.
Hier in Belgie zijn de telefoons die Proximus ,Mobistar en Base ook simlock vrij,ik denk dat bij ons zelfs geen simlock bestaat bij in Belgie gekochte toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Waarom zou die niet simlock vrij zijn MM is toch geen provider en dan nog.
Hier in Belgie zijn de telefoons die Proximus ,Mobistar en Base ook simlock vrij,ik denk dat bij ons zelfs geen simlock bestaat bij in Belgie gekochte toestellen.
Bestond wel, gelukkig verboden door wet nu:p

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azz_kikr schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:04:
[...]

Bestond wel, gelukkig verboden door wet nu:p
Wat bestond is niet van tel,toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:07
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:35:
goedkoper.
Ik bleek zelf (na aankoop) geen NL-toestel te hebben, maar een Hongaarse versie.
Heb mijn i9505 met Odin op een PHN-firmware gebracht en alles werkt prima.

Zelfs Telfort 4G werkt prima op mijn toestel; daar zou een speciale Nederlandse update voor zijn geweest?

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:24
Nu een week in het bezit van de S4. Toestel bevalt mij uitstekend, alleen de batterijduur valt tegen. Ik kom van iOS af en ben niet helemaal thuis in de batterij info van Android. Wellicht dat jullie eens willen kijken;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3jcR5fHl.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oAjHuZdl.png

Schermtijd; 2uur 30min

Gebruik voornamelijk whatsapp, e-mail (sync 1uur), twitter, facebook en soms youtube. Maar het lijkt alsof een programma ervoor zorgt dat android systeem hoog staat. Heb Gsam battery monitor pro erop staan, maar daar kan ik niet achterhalen wat het probleem is. De rest van de aanbevolen programma's in dit topic heb je root voor nodig. Hoe kan ik achterhalen wat het probleem is, zonder een factory reset binnen een week uit te voeren? Kans dat het terugkomt is natuurlijk ook aanwezig na zo'n reset.

Alle samsungs apps staan uit, bluetooth, GPS en de gimmicks ook. Heb tevens apps verwijderd waarvan ik dacht dat zij het probleem zouden zijn. Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 00:43:
Nu een week in het bezit van de S4. Toestel bevalt mij uitstekend, alleen de batterijduur valt tegen. Ik kom van iOS af en ben niet helemaal thuis in de batterij info van Android. Wellicht dat jullie eens willen kijken;

[afbeelding]
[afbeelding]

Schermtijd; 2uur 30min

Gebruik voornamelijk whatsapp, e-mail (sync 1uur), twitter, facebook en soms youtube. Maar het lijkt alsof een programma ervoor zorgt dat android systeem hoog staat. Heb Gsam battery monitor pro erop staan, maar daar kan ik niet achterhalen wat het probleem is. De rest van de aanbevolen programma's in dit topic heb je root voor nodig. Hoe kan ik achterhalen wat het probleem is, zonder een factory reset binnen een week uit te voeren? Kans dat het terugkomt is natuurlijk ook aanwezig na zo'n reset.

Alle samsungs apps staan uit, bluetooth, GPS en de gimmicks ook. Heb tevens apps verwijderd waarvan ik dacht dat zij het probleem zouden zijn. Nog suggesties?
Prima score hoor, ik behaalde 5 uren screentime met 22 uur gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Maar android systeem zou toch lager moeten staan? Ik zie afbeeldingen voorbij komen waar android systeem maar 5 tot 10% in beslag neemt.

[ Voor 66% gewijzigd door Untouchablezz20 op 05-05-2014 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 01:04:
Maar android systeem zou toch lager moeten staan? Ik zie afbeeldingen voorbij komen waar android systeem maar 5 tot 10% in beslag neemt.
Als je zes uur achter elkaar iets doet zal Android Systeem heus wel een stuk lager uitvallen. Als de telefoon anderhalve dag aan staat, wáár moet de accu anders aan op gaan? Hoe langer de telefoon idle is, hoe hoger het percentage Android Systeem zal zijn. Jouw percentage is dan ook niet heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Brad Pitt schreef op maandag 05 mei 2014 @ 07:58:
[...]

Als je zes uur achter elkaar iets doet zal Android Systeem heus wel een stuk lager uitvallen. Als de telefoon anderhalve dag aan staat, wáár moet de accu anders aan op gaan? Hoe langer de telefoon idle is, hoe hoger het percentage Android Systeem zal zijn. Jouw percentage is dan ook niet heel vreemd.
Ik had het efficiënter verwacht, maar zal het toestel eens vaker gebruiken om te kijken of het daadwerkelijk omlaag gaat. Daarbij zou je verwachten dat de stand-by tijd dan bovenaan zou staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Untouchablezz20 op 05-05-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds eind vorig jaar een s4 met vodafone zakelijk abonnement via GSMWEB.
Wat een DRAMA!
Inmiddels de 2e x teruggestuurd.
Wil geen S4 meer! Klachten? Geen bereik, middenin een tel.gesprek TUUT gesprek weg, terugbellen? No way geen verbinding, G4? alleen in het westen, Bereik in het oosten van het land, Grensgebied?NUL, toestel start vanzelf op, en gaat vanzelf uit!!!, 1e x gerepareerd met nieuwe accu en “Update”, nog geen week na reparatie klachten idem als voor reparatie.
Tijd voor rechtsbijstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:46
Ik denk dat je dan een maandagochtend model hebt, ik woon ook in het Oosten en geen enkel probleem.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:16:
Wat een DRAMA!
Wil geen S4 meer! Klachten? Geen bereik, middenin een tel.gesprek TUUT gesprek weg, terugbellen? No way geen verbinding, G4? alleen in het westen, Bereik in het oosten van het land, Grensgebied?NUL, toestel start vanzelf op, en gaat vanzelf uit!!!, 1e x gerepareerd met nieuwe accu en “Update”, nog geen week na reparatie klachten idem als voor reparatie.
Ik heb in heel nederland geen G4, dus je hebt nog mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:29:
[...]
Daarbij zou je verwachten dat de stand-by tijd dan bovenaan zou staan.
Als je alle achtergrond processen, syncs, widgets, data, etc. etc. uit zet zal dat ook wel lukken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:16:
Wat een DRAMA!
Hier geen problemen met 4G. Is overal in NL goed Weliswaar van HI maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:45:
[...]

Het wegvallen in het gesprek gebeurd bij mij alleen als ik een bluetooth verbinding heb. Bluetooth is wel iets verbeterd met de laatste stabiliteits update. Telefoon reset nu niet meer, maar de verbinding valt nu nog wel zo nu en dan weg.

Kan niet zeggen dat ik blij ben met de laatste updates, als het zo slecht blijft, overweeg ik een downgrade van KitKat af (al hoewel dat niet heel makkelijk zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jordy5 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:55:
als het zo slecht blijf, overweeg ik een downgrade van KitKat af (al hoewel dat niet heel makkelijk zal zijn)
Dat gaat niet lukken nee* :)
*unless custom rom installed

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:13
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:58:
[...]

Dat gaat niet lukken nee* :)
*unless custom rom installed
Was ik al bang voor. Moet zeggen dat ik eindelijk met de S4 blij was (voor Kitkat), dat de bluetooth goed werkte. Streaming ging zonder stotteren etc. Nu met KitKat, werkt dat goed, maar is bellen weer een drama. Overall is mij wel opgevallen, dat ik vaker een melding krijg dat ik geen bereik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:45:
[...]

KPN roept idd in heel NL 4G te hebben, maar kom toch plekken zat tegen waar ik geen 4G heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 16:08
Voor de mensen die snelheidsproblemen ondervinden met WIFI op hun Galaxy S4 is het misschien de oplossing om WMM in de router uit te schakelen! Dit uitschakelen geeft in mijn geval een 20x snellere WIFI verbinding! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Jer-r schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:35:
Voor de mensen die snelheidsproblemen ondervinden met WIFI op hun Galaxy S4 is het misschien de oplossing om WMM in de router uit te schakelen! Dit uitschakelen geeft in mijn geval een 20x snellere WIFI verbinding! :9
Ik heb geen problemen met de snelheid, maar wat is WMM?

edit:

Wifi-MultiMedia inschakelen uitzetten, ik probeer de snelheid nog eens :)

EDIT 2: ik zou het aanlaten staan... bij deze functie uit haal ik op 5ghz amper 25mbit.
Met de optie aan haal ik 121,4..

groot verschil dus!

[ Voor 23% gewijzigd door furian88 op 06-05-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:52
Morgen de keuze tussen S4 black edition en HTC one black, kan nog steeds niet kieze hoewel het uiteraard geen miskoop zal worden...

Twijfel twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een hele lange tijd problemen met mijn S4, hij valt namelijk continue uit. Dit is al de 3e keer dat ik hem naar Dynafix heb verstuurd en nu zie ik dat ze een boardswap hebben gedaan. Wat moet ik hieronder verstaan en hebben hier mensen (goede) ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:34:
Ik heb al een hele lange tijd problemen met mijn S4, hij valt namelijk continue uit. Dit is al de 3e keer dat ik hem naar Dynafix heb verstuurd en nu zie ik dat ze een boardswap hebben gedaan. Wat moet ik hieronder verstaan en hebben hier mensen (goede) ervaring mee?
Ze hebben dus je moederbord vervangen dwz dat je nu een practisch nieuwe telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Ze hebben dus je moederbord vervangen dwz dat je nu een practisch nieuwe telefoon hebt.
Oké, dankjewel voor je reactie! Heb de telefoon vandaag ontvangen en ben benieuwd hoe hij gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We weten ondertussen met zijn allen dat OLED technologie het meest superieure beeldscherm leverd. Ieder TFT scherm op een smartphone/tablet is ondergeschikt aan OLED. Samsung investeert gemiddeld 4,5 miljard/jaar om hun superieure OLED schermen mainstream te maken, zodat iedere consument -op termijn- optimaal kan genieten van een verbluffende kijkervaring. Op gebied van energie omzetten in bruikbaar/efficient kleurreproductie vd diodes is het wenselijk om dat proces (om de ratio energie omzetten in efficient gebruik/warmte) nog verder te optimaliseren.

Terugkomende op Samsung; de enorme jaarlijkse investeringen (het geloof van Samsung/consument in de Next Generation Screen Technology) in OLED zorgt voor de nodige doorontwikkeling van OLED. S3's scherm was al beautiful, de galaxy S4 biedt een hogere helderheid, verschillende voorgekecalibreerde modussen en nog betere efficientie, de Note 3 doet daar nog'n schepje bovenop. De S5 is superieur aan alle bestaande beeldschermen. R.I.P. TFT. Als deze evolutie zich doorzet dan wordt OLED een USP (ik wacht op 21:9 OLED monitors, een samOLED tablet wordt m'n volgende aankoop).

maw OLED biedt enorm veel voordelen.
Maar goed, bovenstaande beschreven voordelen zijn al eerder voorbijgekomen. Een ander voordeeel van OLED is o.a. Knockr ( It's all about gestures, app werkt enkel met OLED!!!). Kudos naar de ontwikkelaar. Alhoewel de app wel werkt (errug grappig om mee te spelen -bvb bliksemsnel een foto schieten (terwijl je smartphone uitstaat), je favoriete app opstarten (again;smartphone in stand-by), is'ie op m'n Note3 buggy.Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/3133yav.pngAfbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/e71mw7.png M'n Note3 denkt dat het scherm aanstaat .... terwijl dat niet zo is.
Heb'm nog niet erafgegooid (hoop op snelle bugfixes) maar wel uitgeschakeld.Feel free 2 try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 02:20:
We weten ondertussen met zijn allen dat OLED technologie het meest superieure beeldscherm leverd.
Nou nee.
Ieder TFT scherm op een smartphone/tablet is ondergeschikt aan OLED.
Nou nee.
<knip hoop (offtopic) geneuzel/crosspost>
M'n Note3 denkt dat het scherm aanstaat .... terwijl dat niet zo is.
Wel dus.
Feel free 2 try drain your battery.
Fixed it for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woow!

De samsung galaxy S4 Silver?

https://www.studentmobiel...pc&utm_source=sociomantic

Deze moet ik hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Laatst online: 13:50

W84

Woow? Alleen de achterkant zo te zien en lijkt op de S3. Dan koop ik wel alleen de back cover! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:11:
Woow? Alleen de achterkant zo te zien en lijkt op de S3. Dan koop ik wel alleen de back cover! :+
voorkant ook.. plus de kanten, en de leren achterkant is leuk.. maar plastic glijd beter in mijn zakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Op Google krijg ik redelijk veel forums gevonden met hetzelfde issue als wat ik heb: Your internet connection is unstable. Ik merk verder nooit iets van een 'onstabiele' verbinding.
Deze message pop-up krijg ik om de 5 minuten wanneer ik op mijn eigen netwerk zit. Vrienden met S3's hebben hier ook last van, zowel bij mij thuis, als bij hun thuis. Ik heb 3 accesspoints, ik krijg de message bij alledrie. Het maakt niet uit of ik binnen 1 of 10 meter van de router zit.
Op de forums zeggen ze dat er meer mensen zijn met dit probleem sinds de update naar 4.3 (en hoger). Ik heb 4.4.2.

Helaas heb ik nog steeds geen goed oplossing kunnen vinden. Ik vind een factory reset of network auto-switch aanzetten (en dat ie dus naar 3G kan schakelen) namelijk geen oplossing.
Heeft iemand misschien een goed idee om uit te proberen? Ik zou al blij zijn als hij stopt met die melding constant te geven.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Heb ik hier ook vaak met wifi, zowel thuis als op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Laatst online: 20:12
Voor mensen die zich herkennen in de volgende punten, veel op de weg zitten/geen oplaadpunten in de buurt hebben/accuduur als hoge prioriteit hebben, zullen de screenshots wellicht interessante aankoopideëen geven...

- Algemeen gebruik (matig mail/facebook/whatsapp/foto's/video's/nieuws/weer/bellen)
- Niet/nauwelijks gamen
- Geen locatievoorziening nodig (alleen bij bittere noodzaak navigeren)
- WiFi/Mobiele dataverbinding uit gedurende slaaptijden
- Stroombesparing Samsung aan laten staan
- Laagste automatische helderheidsstand

En bereidt om volgende aanschaf te doen (via bijv. Amazon.com)
- Aankoop "DU Batterysaver Pro" (of "GreenPower Premium")
- Aankoop "ZeroLemon Samsung Galaxy S4 7500mAh Extended Battery + Free Black Extended TPU" of "Hyperion Samsung Galaxy S4 7500mAh Extended Battery with NEW MicroPack Technology + Replacement Black Back Cover"
- Bij beide cases moet je overigens een stripje plaatsen tussen camera en flash, omdat de flash een 'ring'/weerkaatsing effect geeft op de foto's.

Afbeeldingen geven genoeg aan voor een duidelijke conclusie:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/Rlx5n#9
Als eindconclusie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OnW33PC.png

[ Voor 4% gewijzigd door dasystemcheck op 10-05-2014 15:04 . Reden: Afbeelding album + plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik had 'm net opgeladen en na 36 minuten met 28 minuten schermtijd (55%) heb ik nog 90% over. Is dit nou normaal of gaat er iets echt niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:23
KoffieNT schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:42:
Op Google krijg ik redelijk veel forums gevonden met hetzelfde issue als wat ik heb: Your internet connection is unstable. Ik merk verder nooit iets van een 'onstabiele' verbinding.
Deze message pop-up krijg ik om de 5 minuten wanneer ik op mijn eigen netwerk zit. Vrienden met S3's hebben hier ook last van, zowel bij mij thuis, als bij hun thuis. Ik heb 3 accesspoints, ik krijg de message bij alledrie. Het maakt niet uit of ik binnen 1 of 10 meter van de router zit.
Op de forums zeggen ze dat er meer mensen zijn met dit probleem sinds de update naar 4.3 (en hoger). Ik heb 4.4.2.

Helaas heb ik nog steeds geen goed oplossing kunnen vinden. Ik vind een factory reset of network auto-switch aanzetten (en dat ie dus naar 3G kan schakelen) namelijk geen oplossing.
Heeft iemand misschien een goed idee om uit te proberen? Ik zou al blij zijn als hij stopt met die melding constant te geven.
Ik had dat vandaag ook. Na resetten van mijn modem en van de router de melding niet weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Hmm, toevallig is de router gister gereset, maar ik blijf de melding krijgen.
W84 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:37:
Ik had 'm net opgeladen en na 36 minuten met 28 minuten schermtijd (55%) heb ik nog 90% over. Is dit nou normaal of gaat er iets echt niet goed?
Ja dat is normaal. Ik check smorgens ook even nieuwsberichten en Whatsapp etc, dan zit ik ook snel op de 90%. Gemiddeld haal ik een uur of 4 a 4,5 schermtijd uit een 100% lading. En dat is met relatief licht/gemiddeld gebruik. Ik kan niet echt zeggen dat dat impressive is.
Waar i.i.g. de S-telefoons altijd wel goed in zijn, is batterijverbruik tijdens stand-by. Als ik de telefoon helemaal niet zou gebruiken, zou ie een dag of 3 mee kunnen gaan.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, dat wel ja. Dat is met m'n Tab 3 8.0 ook. Als ik die met scherm en WiFi uit laat liggen gaat die echt zo belachelijk lang mee. Op m'n S4 laat ik altijd 3/4G aan staan (meestal WiFi uit) en gaat die inderdaad ook best lang mee, maar in gebruik valt het echt vies tegen. Zeker als je een beetje wil gaan browsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 17:58
Jullie hebben het over goede stand-by tijden. Mijn ervaring is dat het stand-by gebruik juist echt dramatisch is. Ik verlies zo 5-7% uur zonder ook maar iets te doen. Zonder wifi en op 3G soms zelfs meer. En sinds Android 4.4 kan ik ook niet meer met BBS zien wat de oorzaak daarvan is. Ik zie alleen dat het Android-systeem veel verbruikt -_-.

Maar goed, ik ben er bijna al aan gewend. Wel heb ik een vraagje aan jullie. Hebben de meeste van jullie hier Google Now uit of aan staan? Want ik weet dat dat nog wel eens wat scheelt, en dat staat nu aan bij mij.
Pagina: 1 ... 57 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV