Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:48:
[...]

Klinkt als een app of proces dat problemen veroorzaakt. Een sync die niet lukt wellicht?
ja ik weet het niet batterij is hierdoor zeer snel plat ik heb alles gedaan wat ik op het internet vond over resetten, vandaag al 2 keer gedaan , net lukte het niet om in recovery mode te komen ik ga dit nog enkele keren proberen cache nog eens wissen. De synchronisatie niet lukt dit snap ik niet goed, bv ask mijn google account synchroniseer met mijn telefoon of hoe bedoel je ? MVG Andy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

probeer eens een factory reset,
laad je telefoon helemaal op.
log niet in op google account maar gewoon aan doen en kies als optie overslaan.
evt verbinding maken met internet.
heb je dan ook dat probleem dat hij zo leeg is ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
iets waar ik helemaal gestoord van word...

m'n camera settings resetten om de zoveel tijd.
eens in de paar weken dan gaan het anti trillen en de locatie tag uit :(

zijn er meer mensen met dat probleem?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga nu een cyanogenmod doen, ik ben niet zeker of dit wel lukt op een S4. Op sommige websites vond ik dat dit niet ging. Ik heb al 3/4 factory reset gedaan en gistere nog een reset in recovery mode en cache gewist hierna een reboot gedaan. Het probleem blijft maakt niet uit hoe vaak ik reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:59:
ik ga nu een cyanogenmod doen, ik ben niet zeker of dit wel lukt op een S4. Op sommige websites vond ik dat dit niet ging.
Die websites zou ik voortaan gewoon lekker skippen. Scheelt je een hoop nonsens te hoeven lezen d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad pitt, ja ik ken nu niet zoveel van gsm en pc's. Meestal als ik een probleem heb zoek ik wat hulpvideos op op youtube of vraag aan iemand die er wel verstand van heeft. S4 net terug hij heeft nieuwe oplaad verbinding maar met mijn pc (windows 8 en samsung kies geinstalleerd) wil hij niet verbinden ga nu de cyanogenmod proberen omdat ik alle trucjes al geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:30:
Brad pitt, ja ik ken nu niet zoveel van gsm en pc's. Meestal als ik een probleem heb zoek ik wat hulpvideos op op youtube of vraag aan iemand die er wel verstand van heeft. S4 net terug hij heeft nieuwe oplaad verbinding maar met mijn pc (windows 8 en samsung kies geinstalleerd) wil hij niet verbinden ga nu de cyanogenmod proberen omdat ik alle trucjes al geprobeerd heb.
Iets dat op een stock Samsung Rom niet werkt zal over het algemeen ook niet magischerwijs gaan werken op een Rom met een andere base. Denk ook niet dat dát je oplossing gaat zijn. Proberen kan je het uiteraard altijd, al heeft een CM-Rom goed installeren vaak wat meer aandacht nodig dan een tar flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gsm lijkt helemaal het noorden kwijt. Voor de download van de cyanogenmod gebruik ik internet of crome beiden blijven na paar seconden hangen, al heb ik op de download geklikt doet nog steeds niets. Mijn S4 slurpt batterij als een gekke 50 percent van gwn een uur tot max 3 uur in stand by dus gsm scherm is niet aangeweest. Vb van snapchat deze app wil hij soms gwn niet installeren via playstore of gwn niet openen hij blijft wat hangen op startscherm, krijg dan een zwart scherm en ask wat geduld heb krijg ik melding over fout dus de keuze van afsluiten of wachten. Het lijkt hoe meer ik doe aan de gsm hoe meer tips en trucjes ik probeer hoe erger het net gaat met mijn gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

ik had ook met mijn S4 dat hij net aan 12 uur vol hield op een accu (stock rom alles aan en sync behalve FB sync) en natuurlijk geroot en wat apps gefrozen die ik toch nooit gebruik
daarna een factory reset gedaan en weer dezelfde apps gefrozen en ik red nu echt makkelijk een dag.
op dit moment: 14 uur aan waarvan 1:30 scherm 1 uur bellen met blu-tooth en nog 40% over

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:09:
Mijn gsm lijkt ........ het net gaat met mijn gsm.
Holy fuck, kan je dit ook in het Nederlands opschrijven?

Ik zou even langs een servicepoint gaan. Je gaat hier zelf niet uit komen, schat ik zo in.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoop dat Samsung snel wat aan de sd bug doet. Echt irritant dat je af en toe niet eens via een bestandsbeheer programma bestanden van de sd kaart kan verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Sj44k13 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:58:
Hoop dat Samsung snel wat aan de sd bug doet. Echt irritant dat je af en toe niet eens via een bestandsbeheer programma bestanden van de sd kaart kan verwijderen....
SD bug? Is dat nieuw? Ik weet wel van de gewijzigde permissies voor de SD kaart, maar dat ligt niet bij Samsung. Dat is een design keuze van Google geweest. En veel apps zijn daar niet op aangepast.

Of je root en gebruikt een Xposed module om de oude permissie terug te krijgen. Of je pakt een custom ROM die het gepatched heeft.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dat wat jij noemt ja... Maar de ene keer kan ik een bestand wel verwijderen en de andere keer niet. Beide gaat het om bestanden die op dezelfde plaats op de sd kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
HELP!!

De galaxy S4 een update gegeven naar 4.4.... Google toetsenbord wat ik erop had geinstalleer heeft geen mogeljkheid meer om verzenden te drukken rechts onder. In plaats daarvan moet ik naar boven om bevestigen te drukken om te verzenden

Heeft iemand anders dit probleem ook :(? Zeer vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

aidahmic schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:22:
HELP!!

De galaxy S4 een update gegeven naar 4.4.... Google toetsenbord wat ik erop had geinstalleer heeft geen mogeljkheid meer om verzenden te drukken rechts onder. In plaats daarvan moet ik naar boven om bevestigen te drukken om te verzenden

Heeft iemand anders dit probleem ook :(? Zeer vervelend
In welke app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
Ik heb het bij allemaal...Whatsapp en SMS

Ik gebruik Google keyboard, Kii Toetsenbord of de standaard van Samsung.

De balk die verzenden was rechts onder is nu een spatie geworden naar een andere regel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
Aanvulling als ik via de browser zoek dan kan ik wel verzenden met het knopje rechts onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Vanmiddag zag ik op het XDA S4 Black Edition forum dat de update naar 4.4.2. er was voor de black edition. De s4 gaf zelf geen melding, maar na het zoeken van updates, kwam er toch een update beschikbaar van Android 4.4.2. (523MB). zojuist mijn telefoon bijgewerkt naar 4.4.2. Alles lijkt op het eerste oog goed te draaien en de speciale Black Edition achtergronden zijn behouden gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Webjunkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:49:
iets waar ik helemaal gestoord van word...

m'n camera settings resetten om de zoveel tijd.
eens in de paar weken dan gaan het anti trillen en de locatie tag uit :(

zijn er meer mensen met dat probleem?
He, dat heb ik ook een paar dagen na 4.4! Locatie tag staat sindsdien blijkbaar uit, maar heb er verder nog geen moeite in gestoken om t aan te zetten. Maar nu snap ik waar het door komt! Had jij het met 4.3 ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Mindpower schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:48:
Vanmiddag zag ik op het XDA S4 Black Edition forum dat de update naar 4.4.2. er was voor de black edition. De s4 gaf zelf geen melding, maar na het zoeken van updates, kwam er toch een update beschikbaar van Android 4.4.2. (523MB). zojuist mijn telefoon bijgewerkt naar 4.4.2. Alles lijkt op het eerste oog goed te draaien en de speciale Black Edition achtergronden zijn behouden gebleven.
Zelf kan ik geen updates vinden... Welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:42:
[...]

Zelf kan ik geen updates vinden... Welke provider heb je?
Hier ook geen update te vinden op de Black Edition. Provider: KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Er is bij KIES een update voor het volgende bij de black edition:

PDA:NC4 / PHONE:NC4 / CSC:NC1

accu is te laag om op te laden maar ben benieuwd wat het is

EDIT: Simpele Google search vertelde me dat het Android 4.4.2 is :) (Hi)

[ Voor 19% gewijzigd door Knamix op 10-04-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Hier ook de 4.4.2 update via OTA nu beschikbaar voor de S4 BE! Eindelijk, zullen we maar zeggen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Tiroz schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:41:
[...]

He, dat heb ik ook een paar dagen na 4.4! Locatie tag staat sindsdien blijkbaar uit, maar heb er verder nog geen moeite in gestoken om t aan te zetten. Maar nu snap ik waar het door komt! Had jij het met 4.3 ook niet?
jup, in 4.3 had ik het ook.
echt irritant want je merkt het pas als je wilt weten waar een foto is genomen en als je dan de geodata wilt bekijken zie je dat er geen info is.

heel vervelend als je bij ellke foto die je maakt eerst moet gaan checken of de geotag wel aan staat :X

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 4.4.2 Antutu Benchmark score van de 30304 naar de 28000 :p KitKat doet niet meer aan vals spelen!
toch eerlijker om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:21:
na 4.4.2 Antutu Benchmark score van de 30304 naar de 28000 :p KitKat doet niet meer aan vals spelen!
En die 30K+ was met een stock Rom zonder enige vorm van aanpassingen? VInd ik behoorlijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:24
Kunnen we bepaalde functies van de S5 ook op de S4 verwachten? Zoals download booster en flaticons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:32:
Kunnen we bepaalde functies van de S5 ook op de S4 verwachten? Zoals download booster en flaticons?
Dat laatste kan sowieso als je root en met thema's en aangepaste settings en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Vanochtend de KitKat-update voor mijn S4 Deep Black gehad, uberhaupt al triest dat er voor die enkele aparte ringtones een aparte update moet komen die op zich laat wachten, maar je raadt het al: WiFi werkt niet meer.
Als ik op de slider druk gaat die automatisch terug naar de uit-positie...
Echt, helemaal geweldig dit....

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MacorgaZ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:29:
Vanochtend de KitKat-update voor mijn S4 Deep Black gehad, uberhaupt al triest dat er voor die enkele aparte ringtones een aparte update moet komen die op zich laat wachten, maar je raadt het al: WiFi werkt niet meer.
Als ik op de slider druk gaat die automatisch terug naar de uit-positie...
Echt, helemaal geweldig dit....
En je hebt al gereboot?
Zo ja: en je hebt de fabrieksinstellingen al teruggezet?
En nog steeds werkt het niet?

Overigens zou ik dit werkelijk waar nooit geraden hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-04-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Uiteraard al meerdere malen gereboot, nog niet fabrieksinstellingen gereset want dan ben ik natuurlijk alles weer kwijt, maar zal het vanavond wel proberen als ik tijd heb om alles terug te zetten.
Mobiel internet via 3G/etc werkt nog wel gelukkig.

En het was ook niet echt te raden maar het is wel weer typisch dat je al langer moet wachten op een belangrijke update omdat jouw S4 "hele speciale Deep Black-ringtones en wallpapers" heeft... en vervolgens krijg je de update en werkt je WiFi niet meer...

Voor de rest is de S4 wel een erg mooi toestel ;).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb sinds gisteren ineens last van een hangende telefoon in verschillende apps waaronder de kiezer. Bij een reboot kom je vervolgens in een loop waarin hij het opstarten steeds afbreekt en opnieuw begint. Dat valt alleen op te lossen door de lader in te pluggen, ook al is de batterij nog bijna vol.

Heel irritant, en ik vond de kernelupdate van 8 april hierbij eigenlijk ook wel aardig verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:21:
Ik kom hier maar aan 25000 en nog wat,stock 4.3,geroot en custom recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nexus 4 en HTC haalden die 500 MB updates binnen een minuut of 10 binnen of zelfs korter. Maar mijn S4 doet er in dit tempo een uur over! De vorige update ging ook al zo traag. Is dat normaal?
Aan WIFI ligt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remysan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 09:24
Dit heeft inderdaad niks met de S4 zelf te maken, dus hoeft hier ook niet gepost te worden. Gebruik de zoekfunctie of er niet al topics zijn over het datagebruik en anders een eigen topic openen.

[ Voor 85% gewijzigd door 13art op 11-04-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remysan schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:01:
Er staat wel bij instellingen gegevensgebruik dat de “gemeten door uw apparaat. Mogelijk meet de serviceprovider het gegevens gebruik anders” maar vind het wel behoorlijk uit elkaar ligging hoe kan dit?
Meeste (alle?) providers ronden data af in blocken van xKB. Sommige 10KB, 100KB heb ik ook al eens gelezen. Als je dan een Whatsappje stuurt van 90 tekens en dan een tijdje niets zal er alsnog 100KB "gerekend" worden. Dit hakt dan enorm in je data-tegoed. Dit slechts ter voorbeeld hè :P
Nu is jouw verschil wel heel erg drastisch moet ik zeggen en ook misschien niet hierdoor te verklaren.

Heb "hier" de mazzel dat hetgeen Android aangeeft erg goed overeenkomt met wat Vodafone berekend.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/afronden01s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/afronden02s.png

Van de 4GB data is er nog 1870MB over en dus 2130MB verbruikt volgens de Vodafone app (die altijd wat achter loopt) en volgens Android is er 2220MB verbruikt. Da's ideaal monitoren op die manier :P

[Edit] Oh post is al weg :z Zit hier met tethering en brakke laptop allemaal moeite te doen maar in vain dus 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
cy-gor25 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:14:
niemand toevallig last van battery drain? Vooral als de ontvangst wat minder is gaat het hard achteruit op H+.
Exact hetzelde bij mij. Toestel wordt dan ook zeer heet. Ik was op 2u van 65% naar 0 zonder iets actief te doen!
Is hier een oplossing voor?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Data uit zetten, Wifi aan zetten, naar een locatie gaan met een betere ontvangst, andere provider nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:12:
[...]

Data uit zetten, Wifi aan zetten, naar een locatie gaan met een betere ontvangst, andere provider nemen :)
Voor de update naar 4.4 had ik dit niet. Data uitzetten gaat niet altijd, zeker niet als ik bij klanten zit. Andere provider gaat ook niet, bedrijfsabonnement en toestel...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:44
Heb sinds gisteren ook een S4. Draait op 4.4.2. Ik haal ongeveer 5-6 uur schermtijd en verder nog geen hele grote bugs ervaren. (reden ook om zodra er weer een update is die NIET te installeren, ben nu tevreden, wil het risico niet lopen dat dingen opeens minder/niet goed meer werken) Gebruik Nova Launcher, heerlijk snel. Heb er een 64 GB SD kaartje in gedaan met 58 gig aan muziek. Wel wat overdreven, ga denk ik ongeveer de helft er op een gegeven moment afhalen.

Tot nu toe vind ik het echt een toptoestel. Ik gebruik al die Samsung Bloatware niet. Kost dat batterij als het er op blijft staan? Is het de moeite waard een kleine oorlog te starten en die rommel te proberen te bevriezen/verwijderen? Rooten doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:13:
Voor de update naar 4.4 had ik dit niet.
Zal/zullen er wellicht (een) andere modem(s) geïnstalleerd zijn met die update, die het wat minder goed doet/doen in jouw gebied.
Pazienza schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:20:
Ik gebruik al die Samsung Bloatware niet. Kost dat batterij als het er op blijft staan? Is het de moeite waard een kleine oorlog te starten en die rommel te proberen te bevriezen/verwijderen? Rooten doe ik niet.
Als je nu al 6 uur scherm-aan tijd haalt zou ik niéts veranderen aan je setup :P Plus dingen waar het om gaat verwijderen lukt sowieso niet zonder root, alleen bepaalde dingen kan je (gevaarloos) uit zetten.

[ Voor 48% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Pazienza schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:20:
Heb sinds gisteren ook een S4. Draait op 4.4.2. Ik haal ongeveer 5-6 uur schermtijd en verder nog geen hele grote bugs ervaren. (reden ook om zodra er weer een update is die NIET te installeren, ben nu tevreden, wil het risico niet lopen dat dingen opeens minder/niet goed meer werken) Gebruik Nova Launcher, heerlijk snel. Heb er een 64 GB SD kaartje in gedaan met 58 gig aan muziek. Wel wat overdreven, ga denk ik ongeveer de helft er op een gegeven moment afhalen.

Tot nu toe vind ik het echt een toptoestel. Ik gebruik al die Samsung Bloatware niet. Kost dat batterij als het er op blijft staan? Is het de moeite waard een kleine oorlog te starten en die rommel te proberen te bevriezen/verwijderen? Rooten doe ik niet.
En dat is op 1 lading? Zo ja, hoeveel uur gaat je batterij dan mee? Met 5-6 uur schermtijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ari Gold schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:25:
En dat is op 1 lading? Zo ja, hoeveel uur gaat je batterij dan mee? Met 5-6 uur schermtijd..
Over het algemeen worden dat soort resultaten behaald in een relatief "korte" tijd. Dus als je vrijwel constant zit te rommelen, en daarbij je accu in bijv. 8 uur leeg is. Een scherm-aan tijd van 5-6 én een accuduur van bijv. 2 dagen is iets dat je zelden ziet. Dan haalt men meestal bijv. iets van 3-4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:44
Ari Gold schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:25:
[...]

Op 1 lading ja. Gezien het feit dat ik die telefoon net nieuw heb is de totale tijd niet veel langer, was er lekker mee aan het spelen.

Heb wel gemerkt dat als ik niks doe op de telefoon hij enorm lang mee gaat. Vanochtend om half 8 van de lader afgehaald en tot 11 uur door geslapen, was in die 3 uur maar enkele procenten kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat Air Gesture en slim scrollen niet werken op mijn gloedje nieuwe S4 :S
Komen geen icoontjes bovenin het scherm en zelfs de homescreens kan ik niet "swipen".

Doe ik iets verkeerd, of zou het een defect zijn? :|

EDIT: o ja.. screenshots maken lukt me ook al niet (power en home button combineren).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:49:
EDIT: o ja.. screenshots maken lukt me ook al niet (power en home button combineren).
En Power + Volume Down? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij stug, maar goed, dan is er iets aan de hand met je toestel. Opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zo iets raars... Het apparaatgeheugen geeft aan dat er 1,6 GB is gebruikt en 7,7 GB vrij is.
9,3 GB totaal dus.. lang geen 16 GB wat het zou moeten zijn dus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:14:
Nog zo iets raars... Het apparaatgeheugen geeft aan dat er 1,6 GB is gebruikt en 7,7 GB vrij is.
Shittt, dit heb ik ook :'(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-04-11-17-18-08_sAnsgs420140411_171828s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast }:|

Volgende keer eerst daar eens op googelen .. pomtiedom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:14:
Er zit ook zoiets als een OS op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:37:
Gast }:|

Volgende keer eerst daar eens op googelen .. pomtiedom
Hij heeft een geregistreerd account. Is dus geen gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:37:
[...]

Er zit ook zoiets als een OS op
Zie boven :P

Neemt niet weg dat het ziekelijk veel is voor een OS :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:38:
[...]

Zie boven :P

Neemt niet weg dat het ziekelijk veel is voor een OS :/
Bloatware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Brad Pitt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:42:
[...]

Irritante is wel dat je alsnog gewoon die 9GB over houdt ook als je alle bloatware verwijderd, tenzij je bereid bent om partitionsizes te gaan aanpassen. Welnu, niet zoveel zin in, draait allemaal wel okay zo :P
[

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irritante is wel dat je alsnog gewoon die 9GB over houdt ook als je alle bloatware verwijderd, tenzij je bereid bent om partitionsizes te gaan aanpassen. Welnu, niet zoveel zin in, draait allemaal wel okay zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah.. aan geheugen verder geen gebrek ofso.. (32 GB microSD), maar eerste reactie was idd wel ff... "dit kan toch niet kloppen".

Anyweg.. slim scrollen inmiddels gevonden. Werkt wel in de standaard internet browser bijvoorbeeld, maar niet in Chrome (welke ik gebruik).

Air gesture lijkt echt een probleem. Geen melding.. rode lampje gaat niet branden.. niks.
Ook de screenshots geen resultaat.

..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:42:
[...]

Heb er ook geen last van,leve de SD kaartjes.
Even hierboven wat mis gegaan ,sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus jullie kunnen beiden bijv. 10 spelletjes installeren van 2GB per stuk? Nice! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik heb een S4 met laatste update. Ik heb zonet een contact bewerkt en daarbij een standaard app gekozen (ik weet niet meer wat de opties waren) Voor Altijd. En nu kan ik een aantal contacten niet meer bewerken, ik krijg niet meer Veld Toevoegen in beeld, zeeer irritant. Waar kan ik de standaardapplicatie veranderen/verwijderen?

Ik heb al gekeken bij Instelling - Standaardapplicaties , maar daar zie ik alleen Start en Bericht als onderdelen.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op deze manier...

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Oh daar, dank je, nu nog de juiste app vinden welke het betreft.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
t Is gelukt, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Vandaag Android 4.4.2 OTA binnengekregen. Ik kreeg keurig een melding dat het beschikbaar was zonder zelf actief naar een update op zoek te gaan.

Voor de update starte het toestel na een reboot altijd meerdere keren opnieuw op. Dit is vanaf de koop. Ik stond op het punt het toestel ter reparatie terug te sture. Sinds de Android update van vandaag is het probleem opeens opgelost. Ik hoop ook dat het probleem hiermee definitief is opgelost. Al met al vind ik het toestel prettig en stabiel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

screenshot doe je toch met een veeg over het scherm?
https://www.youtube.com/watch?v=JyIM60ESPvQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet iedereen laat die (imho beetje zinloze) gesture dingen aan staan hè :) Toetsen werken ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou inmiddels is het een keer gelukt om met home en power button een screen shot te maken.
Gisteren middag misschien wel 20x geprobeerd en niet gelukt. Gisteravond aan een andere S4 gebruiker gevraagd. Gedemonstreerd dat ik op mijn toestel zo dus geen screenshot kon maken en wat denk je... lukte ie in 1 keer :?
Schiet mij maar lek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als ik me niet vergis is power + vol down al sinds ICS de toetsen combinatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:34:
Als ik me niet vergis is power + vol down al sinds ICS de toetsen combinatie...
Op stock is het gewoon home button + power button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:07
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:26:
.... lukte ie in 1 keer :?
Schiet mij maar lek :D
De knoppen [home] en [power] gewoon iets langer ingedrukt houden; er zit een kleine vertraging op.

Het horizontaal vegen met de vlakke hand was volgens mij Samsung specifiek, maar die optie werkt bij mijn S4 niet meer sinds de update naar 4.4 ...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
emmerx schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:44:
[...]

De knoppen [home] en [power] gewoon iets langer ingedrukt houden; er zit een kleine vertraging op.

Het horizontaal vegen met de vlakke hand was volgens mij Samsung specifiek, maar die optie werkt bij mijn S4 niet meer sinds de update naar 4.4 ...
Bij bij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het scherm vegen werkt hier ook idd.
4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

emmerx schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:44:
[...]

handig.
zat maar te rammen op die knoppen.
in de bus over je tel vegen ziet er maar raar uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Voor de mensen die geen s voice gebruiken:

- Dubbeltap home button
- op oke/volgende klikken
- klik op skip
- tap menu knop
- selecteer instellingen en tap dan de instelling staat voice openen met home knop uit

Tada, home button heeft geen vertraging meer als je erop druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Knamix schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:23:
Voor de mensen die geen s voice gebruiken:

- Dubbeltap home button
- op oke/volgende klikken
- klik op skip
- tap menu knop
- selecteer instellingen en tap dan de instelling staat voice openen met home knop uit

Tada, home button heeft geen vertraging meer als je erop druk :)
Of je zet de app gewoon uit via Applicatiebeheer. Geen vertraging hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Op mijn Black edition heb ik last van mini scuffs op de zilveren bezel aan de binnenkant tegen het scherm..

Vind het heel raar want dit zou je eerder verwachten aan de randen dan aan de binnenkant waar niks tussen zou moeten komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:22
Knamix schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:04:
Op mijn Black edition heb ik last van mini scuffs op de zilveren bezel aan de binnenkant tegen het scherm..

Vind het heel raar want dit zou je eerder verwachten aan de randen dan aan de binnenkant waar niks tussen zou moeten komen :/
Ik heb die ook sinds 2 weken, en ook 1 scuff. Heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden we op de S4 ook de multitasking knop van de S5 kunnen krijgen bij een software update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:12:
Zouden we op de S4 ook de multitasking knop van de S5 kunnen krijgen bij een software update?
Xposed en diverse modules kunnen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De S5 heeft een andere indeling voor de knoppen. Een voor multitasking zoals Google het heeft bedoeld. Zullen we dat bij een update ook op de S4 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:14:
[...]

Xposed en diverse modules kunnen dat.
Okay, dank je.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''Swipe home button'' app' heb ik net geïnstalleerd. O.a. te gebruiken voor multitasking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik ben benieuwd of Samsung zelf wat UI eigenschappen of misschien wel functies van de S5 in toekomstige roms voor de S4 gaat zetten. Dat was bij eerdere toestellen wel het geval, hopen dat ze het weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Blijkbaar hebben mijn problemen (batterij ineens leeg en vervolgens boot-loop) rond 4.4.2 te maken met het opgezwollen batterij probleem. Vrij standaard maar in NL weinig ruchtbaarheid aan gegeven en is omruil programma voor.

Moest je hiervoor direct Samsung bellen of beter via je verkoper (was MTV Mobile deal) laten lopen?
Telefoon is wel van oktober 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
gewoon langs een kpn xl winkel gaan, krijg je per direct een nieuwe mee.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximaaltijd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik zit er aan te denken om ook een Galaxy S4 te kopen, maar nu lees ik op het internet (met name in het buitenland) nogal wat gevallen waarbij het amoled-paneel spontaan barsten/scheurtjes vertoont, waarbij het glaswerk nog helemaal goed is. Zijn er hier eigenaren die iets soortgelijks hebben meegemaakt? En zo ja doet Samsung moeilijk over de garantie?

Bedankt voor de reacties!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:23
Xanderwufu schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:33:
[...]

Ik heb die ook sinds 2 weken, en ook 1 scuff. Heel raar!
Wat bedoelen jullie? Ik heb ook een black edition. Ik zie wel een licht wit randje rechts bovenin tussen het glas en de chrome rand. Hebben jullie hier een foto van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
furian88 schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:39:
gewoon langs een kpn xl winkel gaan, krijg je per direct een nieuwe mee.
Samsung gebeld, die wilden imei en serienummers toestel + batterij weten en ik krijg een nieuwe batterij thuisgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:09:
[...]

Samsung gebeld, die wilden imei en serienummers toestel + batterij weten en ik krijg een nieuwe batterij thuisgestuurd.
Bedankt voor de tip,ook even gebeld en krijg ook eentje toegestuurd,lekker een extra batterij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:39:
[...]
Bedankt voor de tip,ook even gebeld en krijg ook eentje toegestuurd,lekker een extra batterij :P
Ik denk dat er een verzoek bij zit om de oude te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:48:
[...]

Ik denk dat er een verzoek bij zit om de oude te retourneren.
Klopt,ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
precies, en bij een xl winkel loop je direct de winkel weer uit met een nieuwe.. maar goed, deze manier kon het natuurlijk ook gewoon :)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:07
Glas aan de kant van de volumeregelaar begint bij mij langzaam los te laten.
Glas ligt aan die kant halve mm hoger en er kan stof inkomen.
S4 is nu 9 maanden oud en altijd in stevige beschermhoes; dit zou toch niet mogen....
Meer mensen last van?

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige met dit probleem? thuis hebben wij 50 MB Download en Upload snelheden...

alleen nu heb ik meestal altijd met mijn Galaxy s4 maar 20-25 MB download snelheid via speedtest en altijd wel 50MB upload. en meestal middernacht springt die van de 25MB naar rond de 40MB Download.. maar echter nog nooit de 50MB op mijn mobiel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:45:
ben ik de enige met dit probleem? thuis hebben wij 50 MB Download en Upload snelheden...

alleen nu heb ik meestal altijd met mijn Galaxy s4 maar 20-25 MB download snelheid via speedtest en altijd wel 50MB upload. en meestal middernacht springt die van de 25MB naar rond de 40MB Download.. maar echter nog nooit de 50MB op mijn mobiel gehad.
Ook de 5GHz band al geprobeerd? Haal hier met 2.4GHz ook meestal "maar" rond de 35Mb en via 5GHz veel meer. Dit zijn bijvoorbeeld de resultaten met een 60/6Mbit abo van Ziggo, net getest:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-04-15-14-53-26_Fsssgs420140415_145341s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-04-15-14-57-17_hfesgs420140415_145730s.png

[Edit] Hmmm 2de plaatje is 2.4GHz. Router ge-30/30/30't, andere driver en antennes aanpassen heeft wel degelijk zin gehad :)

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 15-04-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furian88 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:25:
precies, en bij een xl winkel loop je direct de winkel weer uit met een nieuwe.. maar goed, deze manier kon het natuurlijk ook gewoon :)
Lastig als je in Belgie woont :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58
emmerx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:38:
Glas aan de kant van de volumeregelaar begint bij mij langzaam los te laten.
Glas ligt aan die kant halve mm hoger en er kan stof inkomen.
S4 is nu 9 maanden oud en altijd in stevige beschermhoes; dit zou toch niet mogen....
Meer mensen last van?
Ik heb er nu ook al een paar maanden ''last'' van. Het scherm zit aan de linkerkant wat hoger, je kan het ook terug drukken. Bij mij komt er gelukkig geen stof onder, dus zie wel hoe lang het zo blijft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:55:
[...]

Ook de 5GHz band al geprobeerd? Haal hier met 2.4GHz ook meestal "maar" rond de 35Mb en via 5GHz veel meer. Dit zijn bijvoorbeeld de resultaten met een 60/6Mbit abo van Ziggo, net getest:

[afbeelding] [afbeelding]

[Edit] Hmmm 2de plaatje is 2.4GHz. Router ge-30/30/30't, andere driver en antennes aanpassen heeft wel degelijk zin gehad :)
Ik heb momenteel de Nighthawk R7000 van netgear.. Op 5Ghz band krijg ik alsnog niet de 50MB

Welke router heb jij precies? en welke android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:36:
Ik heb momenteel de Nighthawk R7000 van netgear.. Op 5Ghz band krijg ik alsnog niet de 50MB
Hmmm da's toch geen misselijk apparaat!
Welke router heb jij precies? en welke android versie?
Asus RT-AC66U, Android 4.4.2.

Pagina: 1 ... 56 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV