Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Knamix schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:09:
Als ik zo de problemen lees op Tweakers over 4.4.2 ben ik blij dat ik over de Black Edition beschik met 4.3 :p

Haal nu met gemak 4 - 5 uur schermtijd op een volle lading en daar zit flink wat internet browsing op en whatsapp + verschillende games
Dat haal je met 4.4.2 ook makkelijk, maar veel klagers vertikken het om een factory reset / full wipe te doen, terwijl de upgrade significante wijzigingen in het OS meebrengt, waardoor het me, zeker voor een tweaker, logisch lijkt dat je even blanco begint.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik heb hier iets gepost over Samsung bloatware uitschakelen en cache wipe doen via boot menu... Paar pagina's terug. Heeft reeds een aantal mensen geholpen waarbij zelfs een factory reset geen effect had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Krijg een melding van Software Update en die zegt: "Kan software update niet (365 MB) downloaden. Te weinig ruimte op intern geheugen of SD kaart."

Intern geheugen is 700 MB vrij
SD kaart is 3 GB vrij.

Aarf.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik verwacht dat die 700MB te weinig is.

Hij download een package welke daarna ook nog uitgepakt moet worden.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Phusebox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 07:51:
Krijg een melding van Software Update en die zegt: "Kan software update niet (365 MB) downloaden. Te weinig ruimte op intern geheugen of SD kaart."

Intern geheugen is 700 MB vrij
SD kaart is 3 GB vrij.

Aarf.
Wat Grolsch zegt.

Wat heb je allemaal op je interne SD staan dan, dat het zo vol is? Inclusief cache van bijna een GB (gaat hard met G+ 350 MB en Chrome 100 MB) heb ik nog 4,3 GB vrij!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Jeej, gister m'n eerste wakelock gehad. 20% in de nacht verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Heb bij de instellingen hand gestures etc aangezet maar bij mij werken ze niet?

Wel als ik het toestel kantel, maar niet met mijn handen... Websites, foto's etc met hand swipen werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07
raro007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:46:
tja kwa batterij duur is een s4 sowieso geen vooruitgang is net zo slecht als mijn oude s2 :s
ik vind het wel jammer dat de standaard/oude browser alleen met samsung synct en niet met google.
en die google chroom zit elke keer vast te lopen als ik die opstart waardoor ik elke keer de eerst tablat moet weg gooien :s
owja normaal als ik met backbutton afsluit gingen de browsers ook afsluiten nu bewaren die mijn laatst bezocht website. :(
de s4 heeft een grote voordeel dat ik nu mijn toestel niet meer hoef te kantelen.(4.99 inch ftw) XD
Dan doe je echt iets fout, mijn S4 gaat ongeveer dubbel zo lang mee als mijn S2 bij vergelijkbaar gebruik (S2 leeg na ongeveer 2 a 2,5 uur screentime, vaak al rond het avondeten....S4 rond de 4,5 a 5 uur screentime en nooit leeg te krijgen in één dag)

Heb vanmorgen Kitkat geïnstalleerd, accuduur lijkt nog steeds prima te zijn hier. Ben alleen wel heel veel apps kwijt :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nooberke schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:12:
[...]
Ben alleen wel heel veel apps kwijt :? 8)7
Misschien even het forum doorlezen 8)7

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:24
Ik ben zelf in het bezit van een iPhone, maar mijn interesse voor Android groeit steeds meer en meer. Dit komt ook voornamelijk omdat je moet JB om UI aan te passen op een iPhone. Wat ik alleen weleens hoor is, dat Android/Samsung na verloop van tijd langzaam wordt en vastloopt? Is dit iets wat aan de gebruiker te wijten valt of wordt na verloop van tijd het toestel gewoon traag?

Daarbij hoevaak zijn er updates geweest voor de S4? Toestel is nu iets langer dan een jaar op de markt.
Dit is puur en alleen uit interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 22:07
Brad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:14:
[...]

Misschien even het forum doorlezen 8)7
Welke informatie mis ik dan?

Ik had al gelezen dat meerdere mensen dat probleem ervaren, dus ben nu wat missende apps aan het herinstalleren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nooberke schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:28:
Welke informatie mis ik dan?

Ik had al gelezen dat meerdere mensen dat probleem ervaren, dus ben nu wat missende apps aan het herinstalleren ;(
Na de update ook al een keertje extra gereboot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Untouchablezz20 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:20:
Ik ben zelf in het bezit van een iPhone, maar mijn interesse voor Android groeit steeds meer en meer. Dit komt ook voornamelijk omdat je moet JB om UI aan te passen op een iPhone. Wat ik alleen weleens hoor is, dat Android/Samsung na verloop van tijd langzaam wordt en vastloopt? Is dit iets wat aan de gebruiker te wijten valt of wordt na verloop van tijd het toestel gewoon traag?

Daarbij hoevaak zijn er updates geweest voor de S4? Toestel is nu iets langer dan een jaar op de markt.
Als antwoord op je eerste vraag: Als je apps niet echt afsluit, maar ze op de achtergrond laat draaien, kan het geheugen van de telefoon vollopen en wordt hij uiteindelijk traag (en heet), maar als je apps netjes afsluit, of af en toe via 'taakbeheer' alle apps afsluit of het geheugen om de zoveel tijd een keer leeg gooit, is er niets aan de hand. Om de week een keer de telefoon opnieuw opstarten kan ook geen kwaad.

Ik kan me wel goed voorstellen dat wanneer je over gaat stappen van iOS naar Android, het een hele overgang is waar je wel een tijdje aan moet gaan wennen -> dat is iig wat ik meekrijg uit mijn omgeving. iPhone gebruikers vinden Android verschrikkelijk en ook andersom. Ik kan zelf echt totaal niet omgaan met Apple-spul. Niet omdat ik het niet wil, maar alles werkt (net effe) wat anders als wat ik gewend ben met Android en dat kan nogal vermoeiend zijn.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
nooberke schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Dan doe je echt iets fout, mijn S4 gaat ongeveer dubbel zo lang mee als mijn S2 bij vergelijkbaar gebruik (S2 leeg na ongeveer 2 a 2,5 uur screentime, vaak al rond het avondeten....S4 rond de 4,5 a 5 uur screentime en nooit leeg te krijgen in één dag)
Zelfde ervaring, ik check geen screentime oid vaak maar gisteren na 2-3 belletjes en wat internetten/whatsappen/facebook na 2 dagen niet opladen nog 43% oid. Ik vind het heerlijk, ding is echt superbetrouwbaar zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoffieNT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:56:
[...]
Als je apps niet echt afsluit, maar ze op de achtergrond laat draaien, kan het geheugen van de telefoon vollopen en wordt hij uiteindelijk traag (en heet), maar als je apps netjes afsluit, of af en toe via 'taakbeheer' alle apps afsluit of het geheugen om de zoveel tijd een keer leeg gooit, is er niets aan de hand.
Geheugen kan niet vollopen. Android sluit lang niet gebruikte apps vanzelf af als er weer ruimte nodig is om wat nieuws te openen. Plus, vol geheugen is goed geheugen. Gecache'te dingen maken het apparaat juist snél. Je hebt niets aan een telefoon met 2GB waar er maar 300MB van gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

I see, ik merk wel wanneer er 1.5GB van de 2 gebruikt wordt en ik clear memory doe (dan gaat hij naar 900mb) , de telefoon net even wat sneller reageert vanaf dat moment. Maar dat komt dus door iets anders?

Ik heb nu 3 dagen een S4 (ik had een S3) en ben niet heel erg onder de indruk van de batterijduur (t.o.v. de S3-batterijduur). Maar ik lees op veel plekken dat het nog veel slechter kan.

Na 17 uur (waarvan 4 uur screen on time) was er nog 16% over. Ik vind dat niet heel erg impressive, maar het schijnt 'ok' te zijn.
Ik heb zo goed als alle opties uit staan, behalve: Wifi, Sound, Screen rotation en Mobile Data. Ik heb hem ook op de Power saving-mode gehad. Ik zal eens kijken hoe groot het verschil is wanneer ik die optie uit zet.

Mijn gebruik in die 17 uur: Enkele minuten bellen, totaal een half uur spelletjes spelen, wat video's bekijken, Whatsappen en internetten.

[ Voor 62% gewijzigd door KoffieNT op 21-03-2014 13:04 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:24
KoffieNT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Als antwoord op je eerste vraag: Als je apps niet echt afsluit, maar ze op de achtergrond laat draaien, kan het geheugen van de telefoon vollopen en wordt hij uiteindelijk traag (en heet), maar als je apps netjes afsluit, of af en toe via 'taakbeheer' alle apps afsluit of het geheugen om de zoveel tijd een keer leeg gooit, is er niets aan de hand. Om de week een keer de telefoon opnieuw opstarten kan ook geen kwaad.

Ik kan me wel goed voorstellen dat wanneer je over gaat stappen van iOS naar Android, het een hele overgang is waar je wel een tijdje aan moet gaan wennen -> dat is iig wat ik meekrijg uit mijn omgeving. iPhone gebruikers vinden Android verschrikkelijk en ook andersom. Ik kan zelf echt totaal niet omgaan met Apple-spul. Niet omdat ik het niet wil, maar alles werkt (net effe) wat anders als wat ik gewend ben met Android en dat kan nogal vermoeiend zijn.
Dank je! Overstap zal inderdaad even moeilijk zijn, maar interesse is aanwezig. Kijken wat Apple gaat doen in September. De s5 ziet er verleidelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoffieNT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:01:
I see, ik merk wel wanneer er 1.5GB van de 2 gebruikt wordt en ik clear memory doe (dan gaat hij naar 900mb) , de telefoon net even wat sneller reageert vanaf dat moment. Maar dat komt dus door iets anders?
Je merkt geen drastisch verschil tussen:

* Open app X. Sluit deze met Back. Open app X weer.

en

* Open app X. Ga naar homescreen met druk op de Home knop. Open app X weer.

Het tweede scenario is toch veel sneller. Uiteraard "moet"/kan je apps die je maar eventjes wilt openen gewoon sluiten met Back (sommige apps sluiten dan alsnog niet maar da's shabby programmeerwerk imho). Apps die je vaker wilt gebruiken kan je mijns inziens beter later draaien op de achtergrond. Elke nacht even opladen doen de meeste mensen toch wel. Als je maar een dag doorkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:06
Brad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Je merkt geen drastisch verschil tussen:

* Open app X. Sluit deze met Back. Open app X weer.

en

* Open app X. Ga naar homescreen met druk op de Home knop. Open app X weer.

Het tweede scenario is toch veel sneller.
Ligt eraan of een app zichzelf echt afsluit, of zich in de cache laat persisteren. Dat laatste doen de meeste, waardoor er geen verschil is. Gebruik je een taskkiller om de applicatie ook echt uit het geheugen te laten verdwijnen, dan heb je gelijk en heb je een performance-penalty omdat de applicatie opnieuw geladen en gestart moet worden.

Daarom is veel geheugengebruik ook vaak geen probleem. Dit is cache die je op een later moment weer nuttig kunt gebruiken. Als er echt een geheugengebrek ontstaat, zal Android processen uit de cache verwijderen (en als het nodig is zelfs background processen). Dat wil je echter niet te vroeg doen, want ook dat heeft een performance penalty, bij het opruimen en als de applicatie later toch weer gestart moet worden.

[ Voor 22% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SlaadjeBla schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:10:
[...]
Dat laatste doen de meeste, waardoor er geen verschil is.
Hier doen de meeste het gelukkig wél op genoemde manier waardoor er wel degelijk een penalty is. Zoals het hoort.
Daarom is veel geheugengebruik ook vaak geen probleem. Dit is cache die je op een later moment weer nuttig kunt gebruiken. Als er echt een geheugengebrek ontstaat, zal Android processen uit de cache verwijderen. Dat wil je echter niet te vroeg doen, want ook dat heeft een performance penalty.
Hetgeen ik reeds schreef, maar thx.

[ Voor 36% gewijzigd door Brad Pitt op 21-03-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Brad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Hier doen de meeste het gelukkig wél op genoemde manier waardoor er wel degelijk een penalty is. Zoals het hoort.
Ik meende dat de Android guidelines juist zeggen dat dit niet het gewenste gedrag is, maar ik weet niet precies hoe het zit. Weet jij daar meer van? Welke apps sluiten bij jou dan wel volledig af? Ik ken er maar weinig namelijk (Teletekst en Flitsmeister schieten mij te binnen, maar die laatste vreet ook veel resources).
Hetgeen ik reeds schreef, maar thx.
Beetje overheen gelezen :F

[ Voor 7% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SlaadjeBla schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:14:
Ik meende dat de Android guidelines juist zeggen dat dit niet het gewenste gedrag is, maar ik weet niet precies hoe het zit. Weet jij daar meer van?
Zoals het hoort, voor mij. Was wellicht beter geweest ;)
Welke apps sluiten bij jou dan wel goed af? Ik ken er maar weinig namelijk (Teletekst en Flitsmeister schieten mij te binnen, maar die laatste vreet ook veel resources).
Of ze echt afsluiten zonder iets achter te laten weet (denk) ik niet maar e-mail heeft dit gedrag, Appsales, Engadget, IMDB, NOS, Superdeals, XDA etc. En da's slechts een greep uit alleen de Nieuws-apps hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
NOS blijft bij mij gewoon in de cache staan. Heb hem eerst echt gekilled, toen gestart en de back-button gebruikt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gIDniPkl.png

Mijn cache staat vol met applicaties en zolang ik het geheugen niet nodig heb, vind ik (en Android) dat geen probleem.

[ Voor 47% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SlaadjeBla schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:25:
NOS blijft bij mij gewoon in de cache staan. Heb hem eerst echt gekilled, toen gestart en de back-button gebruikt:
En het start dus precies even snel op, wat je ook doet (Back/Home)? Hier niet, tweede optie is instantly, eerste optie is app reload en dus way trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Dat is bij mij ook zo. Ik verwacht dat de NOS app zijn interne nieuwsitem-cache leeggooit bij de back-button. Dat heeft dus niet zozeer met de Android cache te maken, maar met de wijze waarop de NOS app is geprogrammeerd. Opstarten gaat dus net zo snel, alleen zit je vervolgens te wachten tot de nieuwsberichten weer binnen zijn.

Beetje halve oplossing zo. Wel snel starten vanuit de cache, maar vervolgens moeten wachten op de nieuwsberichten.

edit: en in tegenstelling tot wat ik eerst dacht, zegt Teletekst alleen maar af te sluiten, maar blijft dus ook in cache aanwezig. Flitsmeister is wel echt weg na afsluiten.

[ Voor 28% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 14:57 . Reden: onnodig gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:20:

Indien je jezelf eens goed informeerd kwa custom roms etc maken de updates niets uit. Ik vermoed dat de S4 zeker en vast nog 1 officiele update krijgt die de SGS5 interface met zich meebrengt. Hierna kan je verder updaten door de comunity. Indien ik correct ben kan je zelfs op de S1/2 dmv een custom rom android 4.4.2 installeren dusja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
killerbie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:18:
[...]
Ik vermoed dat de S4 zeker en vast nog 1 officiele update krijgt die de SGS5 interface met zich meebrengt.
Hoop van de S5 interface zit reeds in de S4 TW Rom. Build.prop ff editten en de nieuwe S5 settings zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 14-09 17:30

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:33:
[...]

Hoop van de S5 interface zit reeds in de S4 TW Rom. Build.prop ff editten en de nieuwe S5 settings zijn daar.
410 - Gone :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf maar even gehost dan :P
<clickable>
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/s5s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:53:
[...]

Wat Grolsch zegt.

Wat heb je allemaal op je interne SD staan dan, dat het zo vol is? Inclusief cache van bijna een GB (gaat hard met G+ 350 MB en Chrome 100 MB) heb ik nog 4,3 GB vrij!
Ik snap het ook niet. Heb alle overbodige apps verwijderd en de grootste zijn max. 50 MB en dat zijn er maar 3.

Verder geen muziek, films etc. erop. Zie ook met rasse schreden het geheugen achteruit gaan bij die popups met updaten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Phusebox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:40:
[...]

Ik snap het ook niet. Heb alle overbodige apps verwijderd en de grootste zijn max. 50 MB en dat zijn er maar 3.

Verder geen muziek, films etc. erop. Zie ook met rasse schreden het geheugen achteruit gaan bij die popups met updaten.
Installeer diskusage uit de play store. Dan kan je zo zien wat de grootste mappen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:12
Een handleiding om je S4 in een S5 te veranderen:

http://www.androidpit.com...your-galaxy-s4-into-an-s5

Weet iemand als je dit wijzigd wel gewoon kan updaten via Kies?

Dan is het wel aantrekkelijk namelijk om te doen. Ik vind de TW van de S5 er beter uitzien dan de TW van de S4

[ Voor 86% gewijzigd door Tweaker1987 op 21-03-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweaker1987 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:33:
Weet iemand als je dit wijzigd wel gewoon kan updaten via Kies?
Je device "is" na die aanpassing geen 9505 meer. Lijkt mij stug dat updaten via Kies dan nog werkt. Geen ervaringen mee want Kies is het meest vreselijke programma dat er is maar dit lijkt mij gewoon logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Sowieso niet, je hebt dan root en dan lust Kies je mobiel niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel-o schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:19:
Sowieso niet, je hebt dan root en dan lust Kies je mobiel niet meer
Kijk aan, dat wist ik niet eens. Weer wat geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Jep allemaal gelijk, vandaar dat ik verwacht dat Samsung ons wel een officiele update zal voorzien zodat alles officieel blijft. Ik ben me elke dag aan het inhouden niet te rooten en een custom rom te flashen, de reden dat ik me inhoud is Knox 0x0 -> Knox 0x1. Heb met mijn laatste 2 toestellen gebruik moeten maken van garantie en durf minder snel risico's nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

knox is je warantyseal ofzo?
staat idd op 0x1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Als nieuwe android gebruiker en ex iOS gebruiker moet ik zeggen dat het tot nu toe prima bevalt mij S4 :)

Kan je trouwens het schermpje die je te zien krijgt met speciale cover wijzigen?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik Kitkat erop staan en is elke ochtend mn telefoon uit omdat de batterij volledig leeg is. Terwijl ik 's avonds dan nog zo'n 30 - 40% accu heb.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 16:33
Iets vreemds: Sinds ik KitKat op mijn s4 heb staan werkt schermrotatie niet meer. Ik kom van de Google Edition 4.3, en heb na de installatie van 4.4.2 een factory reset uitgevoerd en geheugen etc gewiped.

De telefoon werkt op zich prima, maar wat ik ook probeer in de instellingen, krijg het niet voor elkaar om daadwerkelijk mijn beeld gedraaid te krijgen in bv de galerij bij het kantelen van mijn telefoon.

Heb online geen oplossingen kunnen vinden, en heb nog geen zin om een verse installatie te proberen.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend zal ik naar mijn Galaxy S4 te kijken en ik zie dat ik een ''perfect straight cut'' heb vlakbij mijn powerknop in de chrome bezel!!!

Mijn scherm is krasloos en hij is ook niet gevallen of iets dergelijks, het lijkt net alsof de chrome bezel onder te hoge spanning heeft gestaan en hij een perfect rechte incisie heeft gekregen.

Zijn er meerdere mensen die dit hebben en zo ja, heeft iemand ervaring mee met omswitchen?
Ik heb hem bij de Phonehouse weg. Daarnaast heb ik gewoon standaard garantie genomen en niet zo'n extra pakket aangezien ik hun sowieso afzetters vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Mijn vrijwel nieuwe S4 is gevallen en nu is het glaasje voor de camera kapot, ook is er een klein stukje van het gorilla glas afgebroken.
Al wat gegoogled en ik zag dat zo'n cameraglas op ebay al voor een paar dollar te bestellen is http://www.ebay.com/sch/i...g+galaxy+s4+9505&_sacat=0. Heeft iemand een link die betrouwbaar is en goed spul levert voor de S4.
Het Gorilla glas schijnt erg duur te zijn, maar hoe is de kwaliteit van een vervangend glas zoals bv deze http://www.ebay.com/itm/F...Tools&hash=item3a892f4fd0?
Graag wat ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Geloof me, dat wil je zo niet doen..
heb t op mn werk geprobeerd met kapote schermen (ik vervang het in een stuk)
het is me nog geen ene keer gelukt om het glas er af te krijgen, je trekt namelijk heel makkelijk het oled scherm uit elkaar. (bovenste deel blijft op het touchscreen vast plakken)

dat zit zo goed vast geplakt aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Dat is jammer.
Wat is het(betaalbare)alternatief?
Op youtube lijkt het niet simpel, maar wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

opgeven aan je verzekering
inboedel verzekering

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Laatst online: 14-09 13:50

W84

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:10:
Vanochtend zal ik naar mijn Galaxy S4 te kijken en ik zie dat ik een ''perfect straight cut'' heb vlakbij mijn powerknop in de chrome bezel!!!

Mijn scherm is krasloos en hij is ook niet gevallen of iets dergelijks, het lijkt net alsof de chrome bezel onder te hoge spanning heeft gestaan en hij een perfect rechte incisie heeft gekregen.

Zijn er meerdere mensen die dit hebben en zo ja, heeft iemand ervaring mee met omswitchen?
Ik heb hem bij de Phonehouse weg. Daarnaast heb ik gewoon standaard garantie genomen en niet zo'n extra pakket aangezien ik hun sowieso afzetters vind
Heb ik dus ook (staat nog ergens in het topic hier) en werd bij mij niks aan gedaan. Bij mij was het ook uit het niets toen ik in de ochtend m'n S4 pakte; een perfect sneetje. Ik ben bij zowel de winkel als bij een Samsung center geweest, maar werd niks aan gedaan. Vooral omdat het niet bekend was en niet aan te tonen dat het door een val o.i.d. gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 14-09 17:58
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:10:

Dit heb ik ook. 1 naast de volume knop en 1 boven de speaker grill. Het zit er nu al maanden. Ik heb wel mn telefoon een paar keer laten vallen, dus ik ga niet eens proberen om beroep te doen op de garantie, ook al weet ik dat het niet daardoor komt. Stoor me er ook niet zo meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

chromen randje? Mijn S4 is op dag één in een Slim Armor gegaan en zit daar nog keurig in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die van mij in een Spigen Neo Hybrid, originele flip cover en nu in een Cover+. Nooit zonder bescherming en toch scheurt die rand. Ik blijf het zeggen... die rand had van metaal gemoeten. Zo'n dun plastic randje waar glas op rust is een slecht ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterboes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 16:52
Ik heb de nieuwe 4.4 er nu ook op staan en ik zie eigenlijk geen verschil.
Alleen de temperatuur wordt in Fahrenheit aangegeven als ik de telefoon uit standby haal.
Na enkele seconden komt dan toch het juiste getal in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spagnospeed
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-03-2021
Hallo .
Ik ben nieuw op deze fantastische forum .ik heb een klein probleem met mijn s4
Heb hem namelijk geflash heb phoenix rom 7.3 erop gezet Android 4, 3 .
Maar nu krijg ik geen geluid heb van alles geprobeerd. Trouwens base band versie i9505xxufna1 .
Kan iemand mij hiermee helpen want ik kom er niet meer uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

spagnospeed schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:43:
Hallo .
Ik ben nieuw op deze fantastische forum .ik heb een klein probleem met mijn s4
Heb hem namelijk geflash heb phoenix rom 7.3 erop gezet Android 4, 3 .
Maar nu krijg ik geen geluid heb van alles geprobeerd. Trouwens base band versie i9505xxufna1 .
Kan iemand mij hiermee helpen want ik kom er niet meer uit .
Modem / bootloader probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spagnospeed
Oke hoe lost ik dat op .ik heb Internet al afgezocht maar krijg veel problemen met installeren van de juiste software .Misschien doe ik wat verkeerd .
Allseeyineye

[ Voor 63% gewijzigd door spagnospeed op 25-03-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
spagnospeed schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:01:
Oke hoe lost ik dat op
Allseeyineye
Door eerst even zelf je best te doen en te zoeken naar de oplossing. Het is hier namelijk geen helpdesk. Graag wat meer eigen inzet en initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:21
Inmiddels een S4 black edition binnen , erg fijn toestel helaas nog geen 4.4 update te vinden die misschien maar via odin flashen. Iemand een idee of knox ook naar 0x1 gaat als je zo'n google edition rom flashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spagnospeed
Oke ik zie dat ik op de verkeerde forum onderwerp ben gekomen .
Maar ik zoek verder .
Helaas is niet iedereen zover om alles in een keer goed te doen.
Maar alvast bedankt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Hier op GoT verwachten wij ook niet dat je alles weet, maar we zijn inderdaad ook geen helpdesk waar iedereen zomaar hun vraag kan neergooien en dan snel een antwoord verwachten.

De regels van GoT vertellen duidelijk dat je laat zien wat je al gedaan hebt, uitgezocht hebt, om het probleem aan te pakken.

Maar om toch even jouw vraag te beantwoorden : blijkbaar weet je wel XDA te vinden om de Phoenix ROM te flashen (want die heb ik namelijk ook).

Op datzelfde forum staan mega veel posts hoe je een modem moet flashen en welke modem het beste zou zijn. Gebruik daar de zoekfunctie eens, je zult vast wel wat vinden.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
spagnospeed schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:14:
Oke ik zie dat ik op de verkeerde forum onderwerp ben gekomen .
Maar ik zoek verder .
Helaas is niet iedereen zover om alles in een keer goed te doen.
Maar alvast bedankt .
Tip: voortaan beter inlezen voordat je wat gaat uitvoeren op je telefoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-08 04:29

Paulus0013

pom pom

nvm

[ Voor 107% gewijzigd door Paulus0013 op 26-03-2014 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Zag net dat ik een update van 235mb kon binnenhalen op de Black Edition. Dat zal dus 4.4.2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Zag net dat ik een update van 235mb kon binnenhalen op de Black Edition. Dat zal dus 4.4.2 zijn.
Dat waag ik te betwijfelen want de firmware's van Samsung zijn doorgaans 500 MB+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
AllSeeyinEye schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:28:
[...]

Dat waag ik te betwijfelen want de firmware's van Samsung zijn doorgaans 500 MB+.
Pre-update? :P

Lees op internet wel verschillende sizes.. 388, 414, 488MB. Ligt aan welke build?

Anyway, ik ga toch niet updaten. Just a heads up.

[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 26-03-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
is geen android 4.4 ik zit nog steeds op 4.3 na die update...
er stond prestatie verbeteringen.

[ Voor 22% gewijzigd door raro007 op 26-03-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Ik ben ook bezig deze binnen te halen. Wordt wel eens tijd voor 4.4.2 wat mij betreft. Alleen gezien de latere reacties en de grootte geloof ik niet dat het de update is waar ik op wacht.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Ex Nunc schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Ik ben ook bezig deze binnen te halen. Wordt wel eens tijd voor 4.4.2 wat mij betreft. Alleen gezien de latere reacties en de grootte geloof ik niet dat het de update is waar ik op wacht.
En aan de comment boven je is het gewoon een performance update voor 4.3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:36:
[...]

En aan de comment boven je is het gewoon een performance update voor 4.3. :)
Dat klopt inderdaad en dus niet de update waar ik op wacht.

Inmiddels gedaan en nog 'lekker' op 4.3. Dit is wel wat ik vervelend vind aan het (nog) niet zelf flashen.

Wel apart dat ik de info kreeg dat er een update beschikbaar was, terwijl ik niet heb aangevinkt dat de telefoon automatisch een update moet zoeken :? Dat zit er dus ook voor de vorm 8)7

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 18:46
Heb laatst de upgrade gedaan naar 4.4.2, maar heb nu het probleem dat als ik op de power button of home screen button druk, soms mijn telefoon niet de lockscreen toont (het scherm blijft gewoon zwart). De knoppen klikken gewoon goed en heb dit probleem sinds de upgrade. Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Stroopwafels schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:39:
Heb laatst de upgrade gedaan naar 4.4.2, maar heb nu het probleem dat als ik op de power button of home screen button druk, soms mijn telefoon niet de lockscreen toont (het scherm blijft gewoon zwart). De knoppen klikken gewoon goed en heb dit probleem sinds de upgrade. Iemand anders met hetzelfde probleem?
Dan hangt er een proces of app. Als je niet kan achterhalen welke app of proces het is, is een full wipe / fabrieksinstellingen meestal de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
AllSeeyinEye schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:49:
[...]

Dan hangt er een proces of app. Als je niet kan achterhalen welke app of proces het is, is een full wipe / fabrieksinstellingen meestal de oplossing.
Na een reboot werkt het opeens wel weer zoals het hoort. Vreemd aangezien ik niet veel apps heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het nog steeds werkelijk ongelooflijk dat "men" niet even reboot voordat er zo'n vraag gesteld wordt. Sowieso is eens in de zoveel tijd herstarten niet verkeerd maar met problemen doe je dat toch metéén?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:03:
Ik vind het nog steeds werkelijk ongelooflijk dat "men" niet even reboot voordat er zo'n vraag gesteld wordt. Sowieso is eens in de zoveel tijd herstarten niet verkeerd maar met problemen doe je dat toch metéén?
Sterker nog, voor sommige apps is een reboot niet genoeg, maar moet je daadwerkelijk even uit en aan zetten. Google Music is zo'n app. Als je muziek verwijderd van je SD kaart, dan blijft het ook na een reboot zichtbaar in Google Music. Zelfs als je de app deinstalleert en opnieuw installeert is de verwijderde muziek nog zichtbaar, pas na uit / aan is het daar ook weg.

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
he ik heb een idee voor tweakers!!
als iemand schrijft van ik heb een probleem dan krijg die persoon direct een pop up met melding dat je moet rebooten zo los je 90% van de problemen...
er was een heel mooie yt video er over, maar dan windows XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
Reageer eens normaal.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe eens niet.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Pre-update? :P

Lees op internet wel verschillende sizes.. 388, 414, 488MB. Ligt aan welke build?

Anyway, ik ga toch niet updaten. Just a heads up.
Ik kreeg ook een update waarvan ik dacht dat het kitkat was, maar nu nog steeds 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zit op 4.3 en de update die klaarstaat is 355.55 mb

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap bij KIKAT de meerwaarde van alleen de stock camera wiget op de lockscreen niet.
Je kan tot 5 wigets selecteren zo ook instagram ed maar niet de stock camera OF alleen de camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:29:
Ik snap bij KIKAT de meerwaarde van alleen de stock camera wiget op de lockscreen niet.
Je kan tot 5 wigets selecteren zo ook instagram ed maar niet de stock camera OF alleen de camera...
Precies. Hij gaat toch niet zo snel open als bij iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:29:
???
Ik heb Snap Camera als standaard ingesteld en ook rechts van het eerste lockscreen zit dan Snap. Open en gebruiksklaar in een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update is mijn S4 ongelooflijk traag. Ook reageert hij slecht, soms helemaal niet, op het knopje aan de zijkant en de homeknop.
Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heb het idee dat sinds 4.4.2 de bluetooth kwaliteit minder is geworden. Ik heb veel meer last van kleine haperingetjes in de muziek als ik bluetooth muziek afspeel dan vroeger. Hoop dat dit wordt gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:15:
Sinds de laatste update is mijn S4 ongelooflijk traag. Ook reageert hij slecht, soms helemaal niet, op het knopje aan de zijkant en de homeknop.
Absoluut geen last van.
Reboot of terugzetten naar fabrieksinstellingen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:15:
Heb eergister ook last gehad van een slecht reagerende S4, apps reageerden niet (twitter, facebook, games).
Ze bevroren gewoon en zelfs de homeknop had geen effect, ook niet bij langer inhouden.

Na een gewone reboot leek het te zijn opgelost, voor 5 minuten dan.. daarna was het gewoon terug.
Uiteindelijk werd ik er zo gek van dat ik een factory reset wilde doen, dus geboot met Power+Home+Volume omhoog-knop, toen ik in het menu kwam waar ik de reset kon doen bedacht ik me dat ik nog geen backup had gemaakt van foto's en dergelijke, weer gereboot dus. Sindsdien geen last meer gehad van het vastlopen van apps, wat er dan veranderd is weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kwaad om de oplader van de Galaxy S4 mini te gebruiken voor de Galaxy S4? Ik heb perrongeluk de verkeerde oplader besteld en kan hem ook niet meer retourneren, vandaar mijn vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:20:
Kan het kwaad om de oplader van de Galaxy S4 mini te gebruiken voor de Galaxy S4? Ik heb perrongeluk de verkeerde oplader besteld en kan hem ook niet meer retourneren, vandaar mijn vraag..
Kan nul kwaad. Zal hooguit, indien de capaciteit lager is, wat langzamer opladen daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:04:
[...]

Kan nul kwaad. Zal hooguit, indien de capaciteit lager is, wat langzamer opladen daardoor.
Bedankt voor je reactie en voor de geruststelling! Ik laad hem altijd 's nachts op, dus het langzaam opladen is geen probleem. Het klopt wel dat deze 1 ampère is en de oplader van de S4 2 ampère. Maar ik was bang dat het misschien niet goed is voor mijn mobiel. Thanks in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hmmm, dus de black edition heeft nu wel een echt diepzwarte voorkant. De touch-knoppen zijn nu ook anders verwerkt zo te zien. Op de gewone zwarte S4 zijn ze niet zichtbaar als ze niet branden, maar er zitten wel vage vlekkerige vierkantjes omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Zou er na deze update nog wat gedaan worden aan die battery drain? Ook na herstel naar fabrieksinstellingen doe ik beduidend minder lang met mijn batterij dan in de vorige versie. Zou toch niet moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 20:46
Is er al iemand met een niet geroote S4 Black Edition welke op een een of andere manier de update naar 4.4.2 heeft binnen kunnen halen? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit momenteel nog steeds op 4.3 Met de black edition.. Wel een update van 255mb gehad... Lijkt me dat 4.4.2 nog niet geheel bug free is, zou dus betekenen dat 4.4.3 pas voor de black edition komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Flipswix schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:45:
Is er al iemand met een niet geroote S4 Black Edition welke op een een of andere manier de update naar 4.4.2 heeft binnen kunnen halen? Zo ja, hoe?
Nee, want die is er nog niet officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Maar komt de update voor de Black Edition er überhaupt wel dan...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.4.3 is er momenteel wel in beta
Dit voor Nexus 5 toetsellen.. Heb momenteel zelf ook 4.4.3 op mijn Nexus 5.

Merk wel dat de Galaxy s4 black edition een geupdate kernel heeft want betreft wifi en GPS overtopt die elk product wat ik thuis heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben nog meer mensen hier last van?
Bloedirritant.

http://androidforums.com/...e-omnibox-typing-bug.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Heel Chrome is buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

DirtyDutch schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:49:
Maar komt de update voor de Black Edition er überhaupt wel dan...???
wat is het verschil behalve het uiterlijk(alles echt zwart en de lader en de oortjes) en de wallpapers ?
zelfde typenummer toch ? i9505 of is er iets aangepast ?
als je echt naar kitkat wil dan kan je gewoon op sammobile de laatste versie downloaden voor de i9505 en met odin flashen is een officele versie dus lijkt me geen issue

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Ik heb hier ook last van! ben blijkbaar niet de enige, is echt ongelooflijk irritant!!

wat wel eigenaardig is, is da ik dit bij mijn One nooit had. Is dus wel een specifiek probleem op de S4 denk ik en heb het ook pas sinds de iupdate naar 4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:59
killerbie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:57:
[...]

Ik heb hier ook last van! ben blijkbaar niet de enige, is echt ongelooflijk irritant!!

wat wel eigenaardig is, is da ik dit bij mijn One nooit had. Is dus wel een specifiek probleem op de S4 denk ik en heb het ook pas sinds de iupdate naar 4.4.2
Oh gelukkig, ik word toch niet achterlijk! Heb er ook last van! :(
Pagina: 1 ... 54 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV