EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Intern geheugen is 700 MB vrij
SD kaart is 3 GB vrij.
Aarf.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hij download een package welke daarna ook nog uitgepakt moet worden.
Wat Grolsch zegt.Phusebox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 07:51:
Krijg een melding van Software Update en die zegt: "Kan software update niet (365 MB) downloaden. Te weinig ruimte op intern geheugen of SD kaart."
Intern geheugen is 700 MB vrij
SD kaart is 3 GB vrij.
Aarf.
Wat heb je allemaal op je interne SD staan dan, dat het zo vol is? Inclusief cache van bijna een GB (gaat hard met G+ 350 MB en Chrome 100 MB) heb ik nog 4,3 GB vrij!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Wel als ik het toestel kantel, maar niet met mijn handen... Websites, foto's etc met hand swipen werkt niet
Dan doe je echt iets fout, mijn S4 gaat ongeveer dubbel zo lang mee als mijn S2 bij vergelijkbaar gebruik (S2 leeg na ongeveer 2 a 2,5 uur screentime, vaak al rond het avondeten....S4 rond de 4,5 a 5 uur screentime en nooit leeg te krijgen in één dag)raro007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:46:
tja kwa batterij duur is een s4 sowieso geen vooruitgang is net zo slecht als mijn oude s2
ik vind het wel jammer dat de standaard/oude browser alleen met samsung synct en niet met google.
en die google chroom zit elke keer vast te lopen als ik die opstart waardoor ik elke keer de eerst tablat moet weg gooien
owja normaal als ik met backbutton afsluit gingen de browsers ook afsluiten nu bewaren die mijn laatst bezocht website.
de s4 heeft een grote voordeel dat ik nu mijn toestel niet meer hoef te kantelen.(4.99 inch ftw) XD
Heb vanmorgen Kitkat geïnstalleerd, accuduur lijkt nog steeds prima te zijn hier. Ben alleen wel heel veel apps kwijt

Misschien even het forum doorlezen

Nickname does not reflect reality
Daarbij hoevaak zijn er updates geweest voor de S4? Toestel is nu iets langer dan een jaar op de markt.
Dit is puur en alleen uit interesse.
Welke informatie mis ik dan?
Ik had al gelezen dat meerdere mensen dat probleem ervaren, dus ben nu wat missende apps aan het herinstalleren
Na de update ook al een keertje extra gereboot dan?nooberke schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:28:
Welke informatie mis ik dan?
Ik had al gelezen dat meerdere mensen dat probleem ervaren, dus ben nu wat missende apps aan het herinstalleren
Als antwoord op je eerste vraag: Als je apps niet echt afsluit, maar ze op de achtergrond laat draaien, kan het geheugen van de telefoon vollopen en wordt hij uiteindelijk traag (en heet), maar als je apps netjes afsluit, of af en toe via 'taakbeheer' alle apps afsluit of het geheugen om de zoveel tijd een keer leeg gooit, is er niets aan de hand. Om de week een keer de telefoon opnieuw opstarten kan ook geen kwaad.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:20:
Ik ben zelf in het bezit van een iPhone, maar mijn interesse voor Android groeit steeds meer en meer. Dit komt ook voornamelijk omdat je moet JB om UI aan te passen op een iPhone. Wat ik alleen weleens hoor is, dat Android/Samsung na verloop van tijd langzaam wordt en vastloopt? Is dit iets wat aan de gebruiker te wijten valt of wordt na verloop van tijd het toestel gewoon traag?
Daarbij hoevaak zijn er updates geweest voor de S4? Toestel is nu iets langer dan een jaar op de markt.
Ik kan me wel goed voorstellen dat wanneer je over gaat stappen van iOS naar Android, het een hele overgang is waar je wel een tijdje aan moet gaan wennen -> dat is iig wat ik meekrijg uit mijn omgeving. iPhone gebruikers vinden Android verschrikkelijk en ook andersom. Ik kan zelf echt totaal niet omgaan met Apple-spul. Niet omdat ik het niet wil, maar alles werkt (net effe) wat anders als wat ik gewend ben met Android en dat kan nogal vermoeiend zijn.
:D
Zelfde ervaring, ik check geen screentime oid vaak maar gisteren na 2-3 belletjes en wat internetten/whatsappen/facebook na 2 dagen niet opladen nog 43% oid. Ik vind het heerlijk, ding is echt superbetrouwbaar zo!nooberke schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:12:
[...]
Dan doe je echt iets fout, mijn S4 gaat ongeveer dubbel zo lang mee als mijn S2 bij vergelijkbaar gebruik (S2 leeg na ongeveer 2 a 2,5 uur screentime, vaak al rond het avondeten....S4 rond de 4,5 a 5 uur screentime en nooit leeg te krijgen in één dag)
Geheugen kan niet vollopen. Android sluit lang niet gebruikte apps vanzelf af als er weer ruimte nodig is om wat nieuws te openen. Plus, vol geheugen is goed geheugen. Gecache'te dingen maken het apparaat juist snél. Je hebt niets aan een telefoon met 2GB waar er maar 300MB van gebruikt wordt.KoffieNT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:56:
[...]
Als je apps niet echt afsluit, maar ze op de achtergrond laat draaien, kan het geheugen van de telefoon vollopen en wordt hij uiteindelijk traag (en heet), maar als je apps netjes afsluit, of af en toe via 'taakbeheer' alle apps afsluit of het geheugen om de zoveel tijd een keer leeg gooit, is er niets aan de hand.
Ik heb nu 3 dagen een S4 (ik had een S3) en ben niet heel erg onder de indruk van de batterijduur (t.o.v. de S3-batterijduur). Maar ik lees op veel plekken dat het nog veel slechter kan.
Na 17 uur (waarvan 4 uur screen on time) was er nog 16% over. Ik vind dat niet heel erg impressive, maar het schijnt 'ok' te zijn.
Ik heb zo goed als alle opties uit staan, behalve: Wifi, Sound, Screen rotation en Mobile Data. Ik heb hem ook op de Power saving-mode gehad. Ik zal eens kijken hoe groot het verschil is wanneer ik die optie uit zet.
Mijn gebruik in die 17 uur: Enkele minuten bellen, totaal een half uur spelletjes spelen, wat video's bekijken, Whatsappen en internetten.
[ Voor 62% gewijzigd door KoffieNT op 21-03-2014 13:04 ]
:D
Dank je! Overstap zal inderdaad even moeilijk zijn, maar interesse is aanwezig. Kijken wat Apple gaat doen in September. De s5 ziet er verleidelijk uit.KoffieNT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:56:
[...]
Als antwoord op je eerste vraag: Als je apps niet echt afsluit, maar ze op de achtergrond laat draaien, kan het geheugen van de telefoon vollopen en wordt hij uiteindelijk traag (en heet), maar als je apps netjes afsluit, of af en toe via 'taakbeheer' alle apps afsluit of het geheugen om de zoveel tijd een keer leeg gooit, is er niets aan de hand. Om de week een keer de telefoon opnieuw opstarten kan ook geen kwaad.
Ik kan me wel goed voorstellen dat wanneer je over gaat stappen van iOS naar Android, het een hele overgang is waar je wel een tijdje aan moet gaan wennen -> dat is iig wat ik meekrijg uit mijn omgeving. iPhone gebruikers vinden Android verschrikkelijk en ook andersom. Ik kan zelf echt totaal niet omgaan met Apple-spul. Niet omdat ik het niet wil, maar alles werkt (net effe) wat anders als wat ik gewend ben met Android en dat kan nogal vermoeiend zijn.
Je merkt geen drastisch verschil tussen:KoffieNT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:01:
I see, ik merk wel wanneer er 1.5GB van de 2 gebruikt wordt en ik clear memory doe (dan gaat hij naar 900mb) , de telefoon net even wat sneller reageert vanaf dat moment. Maar dat komt dus door iets anders?
* Open app X. Sluit deze met Back. Open app X weer.
en
* Open app X. Ga naar homescreen met druk op de Home knop. Open app X weer.
Het tweede scenario is toch veel sneller. Uiteraard "moet"/kan je apps die je maar eventjes wilt openen gewoon sluiten met Back (sommige apps sluiten dan alsnog niet maar da's shabby programmeerwerk imho). Apps die je vaker wilt gebruiken kan je mijns inziens beter later draaien op de achtergrond. Elke nacht even opladen doen de meeste mensen toch wel. Als je maar een dag doorkomt
Ligt eraan of een app zichzelf echt afsluit, of zich in de cache laat persisteren. Dat laatste doen de meeste, waardoor er geen verschil is. Gebruik je een taskkiller om de applicatie ook echt uit het geheugen te laten verdwijnen, dan heb je gelijk en heb je een performance-penalty omdat de applicatie opnieuw geladen en gestart moet worden.Brad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:05:
[...]
Je merkt geen drastisch verschil tussen:
* Open app X. Sluit deze met Back. Open app X weer.
en
* Open app X. Ga naar homescreen met druk op de Home knop. Open app X weer.
Het tweede scenario is toch veel sneller.
Daarom is veel geheugengebruik ook vaak geen probleem. Dit is cache die je op een later moment weer nuttig kunt gebruiken. Als er echt een geheugengebrek ontstaat, zal Android processen uit de cache verwijderen (en als het nodig is zelfs background processen). Dat wil je echter niet te vroeg doen, want ook dat heeft een performance penalty, bij het opruimen en als de applicatie later toch weer gestart moet worden.
[ Voor 22% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 13:12 ]
Hier doen de meeste het gelukkig wél op genoemde manier waardoor er wel degelijk een penalty is. Zoals het hoort.SlaadjeBla schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:10:
[...]
Dat laatste doen de meeste, waardoor er geen verschil is.
Hetgeen ik reeds schreef, maar thx.Daarom is veel geheugengebruik ook vaak geen probleem. Dit is cache die je op een later moment weer nuttig kunt gebruiken. Als er echt een geheugengebrek ontstaat, zal Android processen uit de cache verwijderen. Dat wil je echter niet te vroeg doen, want ook dat heeft een performance penalty.
[ Voor 36% gewijzigd door Brad Pitt op 21-03-2014 13:12 ]
Ik meende dat de Android guidelines juist zeggen dat dit niet het gewenste gedrag is, maar ik weet niet precies hoe het zit. Weet jij daar meer van? Welke apps sluiten bij jou dan wel volledig af? Ik ken er maar weinig namelijk (Teletekst en Flitsmeister schieten mij te binnen, maar die laatste vreet ook veel resources).Brad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:12:
[...]
Hier doen de meeste het gelukkig wél op genoemde manier waardoor er wel degelijk een penalty is. Zoals het hoort.
Beetje overheen gelezenHetgeen ik reeds schreef, maar thx.

[ Voor 7% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 13:15 ]
Zoals het hoort, voor mij. Was wellicht beter geweestSlaadjeBla schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:14:
Ik meende dat de Android guidelines juist zeggen dat dit niet het gewenste gedrag is, maar ik weet niet precies hoe het zit. Weet jij daar meer van?
Of ze echt afsluiten zonder iets achter te laten weet (denk) ik niet maar e-mail heeft dit gedrag, Appsales, Engadget, IMDB, NOS, Superdeals, XDA etc. En da's slechts een greep uit alleen de Nieuws-apps hierWelke apps sluiten bij jou dan wel goed af? Ik ken er maar weinig namelijk (Teletekst en Flitsmeister schieten mij te binnen, maar die laatste vreet ook veel resources).

Mijn cache staat vol met applicaties en zolang ik het geheugen niet nodig heb, vind ik (en Android) dat geen probleem.
[ Voor 47% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 14:57 ]
En het start dus precies even snel op, wat je ook doet (Back/Home)? Hier niet, tweede optie is instantly, eerste optie is app reload en dus way trager.SlaadjeBla schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:25:
NOS blijft bij mij gewoon in de cache staan. Heb hem eerst echt gekilled, toen gestart en de back-button gebruikt:
Beetje halve oplossing zo. Wel snel starten vanuit de cache, maar vervolgens moeten wachten op de nieuwsberichten.
edit: en in tegenstelling tot wat ik eerst dacht, zegt Teletekst alleen maar af te sluiten, maar blijft dus ook in cache aanwezig. Flitsmeister is wel echt weg na afsluiten.
[ Voor 28% gewijzigd door SlaadjeBla op 21-03-2014 14:57 . Reden: onnodig gequote ]
Indien je jezelf eens goed informeerd kwa custom roms etc maken de updates niets uit. Ik vermoed dat de S4 zeker en vast nog 1 officiele update krijgt die de SGS5 interface met zich meebrengt. Hierna kan je verder updaten door de comunity. Indien ik correct ben kan je zelfs op de S1/2 dmv een custom rom android 4.4.2 installeren dusja..Untouchablezz20 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:20:
Ik ben zelf in het bezit van een iPhone, maar mijn interesse voor Android groeit steeds meer en meer. Dit komt ook voornamelijk omdat je moet JB om UI aan te passen op een iPhone. Wat ik alleen weleens hoor is, dat Android/Samsung na verloop van tijd langzaam wordt en vastloopt? Is dit iets wat aan de gebruiker te wijten valt of wordt na verloop van tijd het toestel gewoon traag?
Hoop van de S5 interface zit reeds in de S4 TW Rom. Build.prop ff editten en de nieuwe S5 settings zijn daar.killerbie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:18:
[...]
Ik vermoed dat de S4 zeker en vast nog 1 officiele update krijgt die de SGS5 interface met zich meebrengt.
410 - GoneBrad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:33:
[...]
Hoop van de S5 interface zit reeds in de S4 TW Rom. Build.prop ff editten en de nieuwe S5 settings zijn daar.

Ik snap het ook niet. Heb alle overbodige apps verwijderd en de grootste zijn max. 50 MB en dat zijn er maar 3.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:53:
[...]
Wat Grolsch zegt.
Wat heb je allemaal op je interne SD staan dan, dat het zo vol is? Inclusief cache van bijna een GB (gaat hard met G+ 350 MB en Chrome 100 MB) heb ik nog 4,3 GB vrij!
Verder geen muziek, films etc. erop. Zie ook met rasse schreden het geheugen achteruit gaan bij die popups met updaten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Installeer diskusage uit de play store. Dan kan je zo zien wat de grootste mappen zijn.Phusebox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:40:
[...]
Ik snap het ook niet. Heb alle overbodige apps verwijderd en de grootste zijn max. 50 MB en dat zijn er maar 3.
Verder geen muziek, films etc. erop. Zie ook met rasse schreden het geheugen achteruit gaan bij die popups met updaten.
http://www.androidpit.com...your-galaxy-s4-into-an-s5
Weet iemand als je dit wijzigd wel gewoon kan updaten via Kies?
Dan is het wel aantrekkelijk namelijk om te doen. Ik vind de TW van de S5 er beter uitzien dan de TW van de S4
[ Voor 86% gewijzigd door Tweaker1987 op 21-03-2014 23:40 ]
Je device "is" na die aanpassing geen 9505 meer. Lijkt mij stug dat updaten via Kies dan nog werkt. Geen ervaringen mee want Kies is het meest vreselijke programma dat er is maar dit lijkt mij gewoon logischTweaker1987 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:33:
Weet iemand als je dit wijzigd wel gewoon kan updaten via Kies?
Kijk aan, dat wist ik niet eens. Weer wat geleerdmarcel-o schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:19:
Sowieso niet, je hebt dan root en dan lust Kies je mobiel niet meer
staat idd op 0x1
Kan je trouwens het schermpje die je te zien krijgt met speciale cover wijzigen?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Hebben meer mensen hier last van?
De telefoon werkt op zich prima, maar wat ik ook probeer in de instellingen, krijg het niet voor elkaar om daadwerkelijk mijn beeld gedraaid te krijgen in bv de galerij bij het kantelen van mijn telefoon.
Heb online geen oplossingen kunnen vinden, en heb nog geen zin om een verse installatie te proberen.
Iemand suggesties?
Verwijderd
Mijn scherm is krasloos en hij is ook niet gevallen of iets dergelijks, het lijkt net alsof de chrome bezel onder te hoge spanning heeft gestaan en hij een perfect rechte incisie heeft gekregen.
Zijn er meerdere mensen die dit hebben en zo ja, heeft iemand ervaring mee met omswitchen?
Ik heb hem bij de Phonehouse weg. Daarnaast heb ik gewoon standaard garantie genomen en niet zo'n extra pakket aangezien ik hun sowieso afzetters vind
Al wat gegoogled en ik zag dat zo'n cameraglas op ebay al voor een paar dollar te bestellen is http://www.ebay.com/sch/i...g+galaxy+s4+9505&_sacat=0. Heeft iemand een link die betrouwbaar is en goed spul levert voor de S4.
Het Gorilla glas schijnt erg duur te zijn, maar hoe is de kwaliteit van een vervangend glas zoals bv deze http://www.ebay.com/itm/F...Tools&hash=item3a892f4fd0?
Graag wat ervaringen
heb t op mn werk geprobeerd met kapote schermen (ik vervang het in een stuk)
het is me nog geen ene keer gelukt om het glas er af te krijgen, je trekt namelijk heel makkelijk het oled scherm uit elkaar. (bovenste deel blijft op het touchscreen vast plakken)
dat zit zo goed vast geplakt aan elkaar.
Wat is het(betaalbare)alternatief?
Op youtube lijkt het niet simpel, maar wel te doen.
inboedel verzekering
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Heb ik dus ook (staat nog ergens in het topic hier) en werd bij mij niks aan gedaan. Bij mij was het ook uit het niets toen ik in de ochtend m'n S4 pakte; een perfect sneetje. Ik ben bij zowel de winkel als bij een Samsung center geweest, maar werd niks aan gedaan. Vooral omdat het niet bekend was en niet aan te tonen dat het door een val o.i.d. gekomen is.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:10:
Vanochtend zal ik naar mijn Galaxy S4 te kijken en ik zie dat ik een ''perfect straight cut'' heb vlakbij mijn powerknop in de chrome bezel!!!
Mijn scherm is krasloos en hij is ook niet gevallen of iets dergelijks, het lijkt net alsof de chrome bezel onder te hoge spanning heeft gestaan en hij een perfect rechte incisie heeft gekregen.
Zijn er meerdere mensen die dit hebben en zo ja, heeft iemand ervaring mee met omswitchen?
Ik heb hem bij de Phonehouse weg. Daarnaast heb ik gewoon standaard garantie genomen en niet zo'n extra pakket aangezien ik hun sowieso afzetters vind
Dit heb ik ook. 1 naast de volume knop en 1 boven de speaker grill. Het zit er nu al maanden. Ik heb wel mn telefoon een paar keer laten vallen, dus ik ga niet eens proberen om beroep te doen op de garantie, ook al weet ik dat het niet daardoor komt. Stoor me er ook niet zo meer aan.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:10:
Vanochtend zal ik naar mijn Galaxy S4 te kijken en ik zie dat ik een ''perfect straight cut'' heb vlakbij mijn powerknop in de chrome bezel!!!
Alleen de temperatuur wordt in Fahrenheit aangegeven als ik de telefoon uit standby haal.
Na enkele seconden komt dan toch het juiste getal in beeld.
Ik ben nieuw op deze fantastische forum .ik heb een klein probleem met mijn s4
Heb hem namelijk geflash heb phoenix rom 7.3 erop gezet Android 4, 3 .
Maar nu krijg ik geen geluid heb van alles geprobeerd. Trouwens base band versie i9505xxufna1 .
Kan iemand mij hiermee helpen want ik kom er niet meer uit .
Modem / bootloader probleemspagnospeed schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:43:
Hallo .
Ik ben nieuw op deze fantastische forum .ik heb een klein probleem met mijn s4
Heb hem namelijk geflash heb phoenix rom 7.3 erop gezet Android 4, 3 .
Maar nu krijg ik geen geluid heb van alles geprobeerd. Trouwens base band versie i9505xxufna1 .
Kan iemand mij hiermee helpen want ik kom er niet meer uit .
Allseeyineye
[ Voor 63% gewijzigd door spagnospeed op 25-03-2014 22:04 ]
Door eerst even zelf je best te doen en te zoeken naar de oplossing. Het is hier namelijk geen helpdesk. Graag wat meer eigen inzet en initiatief.
Maar ik zoek verder .
Helaas is niet iedereen zover om alles in een keer goed te doen.
Maar alvast bedankt .
De regels van GoT vertellen duidelijk dat je laat zien wat je al gedaan hebt, uitgezocht hebt, om het probleem aan te pakken.
Maar om toch even jouw vraag te beantwoorden : blijkbaar weet je wel XDA te vinden om de Phoenix ROM te flashen (want die heb ik namelijk ook).
Op datzelfde forum staan mega veel posts hoe je een modem moet flashen en welke modem het beste zou zijn. Gebruik daar de zoekfunctie eens, je zult vast wel wat vinden.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Tip: voortaan beter inlezen voordat je wat gaat uitvoeren op je telefoon.spagnospeed schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:14:
Oke ik zie dat ik op de verkeerde forum onderwerp ben gekomen .
Maar ik zoek verder .
Helaas is niet iedereen zover om alles in een keer goed te doen.
Maar alvast bedankt .
[ Voor 107% gewijzigd door Paulus0013 op 26-03-2014 04:49 ]
Dat waag ik te betwijfelen want de firmware's van Samsung zijn doorgaans 500 MB+.Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Zag net dat ik een update van 235mb kon binnenhalen op de Black Edition. Dat zal dus 4.4.2 zijn.
Pre-update?AllSeeyinEye schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:28:
[...]
Dat waag ik te betwijfelen want de firmware's van Samsung zijn doorgaans 500 MB+.
Lees op internet wel verschillende sizes.. 388, 414, 488MB. Ligt aan welke build?
Anyway, ik ga toch niet updaten. Just a heads up.
[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 26-03-2014 10:06 ]
er stond prestatie verbeteringen.
[ Voor 22% gewijzigd door raro007 op 26-03-2014 11:28 ]
Ik ben ook bezig deze binnen te halen. Wordt wel eens tijd voor 4.4.2 wat mij betreft. Alleen gezien de latere reacties en de grootte geloof ik niet dat het de update is waar ik op wacht.Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Zag net dat ik een update van 235mb kon binnenhalen op de Black Edition. Dat zal dus 4.4.2 zijn.
Si vis pacem, para bellum
En aan de comment boven je is het gewoon een performance update voor 4.3.Ex Nunc schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:
[...]
Ik ben ook bezig deze binnen te halen. Wordt wel eens tijd voor 4.4.2 wat mij betreft. Alleen gezien de latere reacties en de grootte geloof ik niet dat het de update is waar ik op wacht.
Dat klopt inderdaad en dus niet de update waar ik op wacht.Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:36:
[...]
En aan de comment boven je is het gewoon een performance update voor 4.3.
Inmiddels gedaan en nog 'lekker' op 4.3. Dit is wel wat ik vervelend vind aan het (nog) niet zelf flashen.
Wel apart dat ik de info kreeg dat er een update beschikbaar was, terwijl ik niet heb aangevinkt dat de telefoon automatisch een update moet zoeken

Si vis pacem, para bellum
Dan hangt er een proces of app. Als je niet kan achterhalen welke app of proces het is, is een full wipe / fabrieksinstellingen meestal de oplossing.Stroopwafels schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:39:
Heb laatst de upgrade gedaan naar 4.4.2, maar heb nu het probleem dat als ik op de power button of home screen button druk, soms mijn telefoon niet de lockscreen toont (het scherm blijft gewoon zwart). De knoppen klikken gewoon goed en heb dit probleem sinds de upgrade. Iemand anders met hetzelfde probleem?
Na een reboot werkt het opeens wel weer zoals het hoort. Vreemd aangezien ik niet veel apps heb geïnstalleerd.AllSeeyinEye schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:49:
[...]
Dan hangt er een proces of app. Als je niet kan achterhalen welke app of proces het is, is een full wipe / fabrieksinstellingen meestal de oplossing.
Sterker nog, voor sommige apps is een reboot niet genoeg, maar moet je daadwerkelijk even uit en aan zetten. Google Music is zo'n app. Als je muziek verwijderd van je SD kaart, dan blijft het ook na een reboot zichtbaar in Google Music. Zelfs als je de app deinstalleert en opnieuw installeert is de verwijderde muziek nog zichtbaar, pas na uit / aan is het daar ook weg.Brad Pitt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:03:
Ik vind het nog steeds werkelijk ongelooflijk dat "men" niet even reboot voordat er zo'n vraag gesteld wordt. Sowieso is eens in de zoveel tijd herstarten niet verkeerd maar met problemen doe je dat toch metéén?
[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-03-2014 15:06 ]
als iemand schrijft van ik heb een probleem dan krijg die persoon direct een pop up met melding dat je moet rebooten zo los je 90% van de problemen...
er was een heel mooie yt video er over, maar dan windows XD
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 18:45 ]
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 18:44 ]
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 18:44 ]
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 26-03-2014 20:45 ]
Ik kreeg ook een update waarvan ik dacht dat het kitkat was, maar nu nog steeds 4.3.Ari Gold schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:06:
[...]
Pre-update?![]()
Lees op internet wel verschillende sizes.. 388, 414, 488MB. Ligt aan welke build?
Anyway, ik ga toch niet updaten. Just a heads up.
Verwijderd
Je kan tot 5 wigets selecteren zo ook instagram ed maar niet de stock camera OF alleen de camera...
Precies. Hij gaat toch niet zo snel open als bij iOS.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:29:
Ik snap bij KIKAT de meerwaarde van alleen de stock camera wiget op de lockscreen niet.
Je kan tot 5 wigets selecteren zo ook instagram ed maar niet de stock camera OF alleen de camera...
???Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:29:
Ik snap bij KIKAT de meerwaarde van alleen de stock camera wiget op de lockscreen niet.
Ik heb Snap Camera als standaard ingesteld en ook rechts van het eerste lockscreen zit dan Snap. Open en gebruiksklaar in een seconde.
Verwijderd
Meer mensen die hier last van hebben?
Absoluut geen last van.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:15:
Sinds de laatste update is mijn S4 ongelooflijk traag. Ook reageert hij slecht, soms helemaal niet, op het knopje aan de zijkant en de homeknop.
Reboot of terugzetten naar fabrieksinstellingen al geprobeerd?
Heb eergister ook last gehad van een slecht reagerende S4, apps reageerden niet (twitter, facebook, games).Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:15:
Sinds de laatste update is mijn S4 ongelooflijk traag. Ook reageert hij slecht, soms helemaal niet, op het knopje aan de zijkant en de homeknop.
Ze bevroren gewoon en zelfs de homeknop had geen effect, ook niet bij langer inhouden.
Na een gewone reboot leek het te zijn opgelost, voor 5 minuten dan.. daarna was het gewoon terug.
Uiteindelijk werd ik er zo gek van dat ik een factory reset wilde doen, dus geboot met Power+Home+Volume omhoog-knop, toen ik in het menu kwam waar ik de reset kon doen bedacht ik me dat ik nog geen backup had gemaakt van foto's en dergelijke, weer gereboot dus. Sindsdien geen last meer gehad van het vastlopen van apps, wat er dan veranderd is weet ik ook niet.
Verwijderd
Kan nul kwaad. Zal hooguit, indien de capaciteit lager is, wat langzamer opladen daardoor.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:20:
Kan het kwaad om de oplader van de Galaxy S4 mini te gebruiken voor de Galaxy S4? Ik heb perrongeluk de verkeerde oplader besteld en kan hem ook niet meer retourneren, vandaar mijn vraag..
Verwijderd
Bedankt voor je reactie en voor de geruststelling! Ik laad hem altijd 's nachts op, dus het langzaam opladen is geen probleem. Het klopt wel dat deze 1 ampère is en de oplader van de S4 2 ampère. Maar ik was bang dat het misschien niet goed is voor mijn mobiel. Thanks in ieder geval!Brad Pitt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:04:
[...]
Kan nul kwaad. Zal hooguit, indien de capaciteit lager is, wat langzamer opladen daardoor.
Verwijderd
Nee, want die is er nog niet officieel.Flipswix schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:45:
Is er al iemand met een niet geroote S4 Black Edition welke op een een of andere manier de update naar 4.4.2 heeft binnen kunnen halen? Zo ja, hoe?
Verwijderd
Dit voor Nexus 5 toetsellen.. Heb momenteel zelf ook 4.4.3 op mijn Nexus 5.
Merk wel dat de Galaxy s4 black edition een geupdate kernel heeft want betreft wifi en GPS overtopt die elk product wat ik thuis heb staan.
Verwijderd
Bloedirritant.
http://androidforums.com/...e-omnibox-typing-bug.html
wat is het verschil behalve het uiterlijk(alles echt zwart en de lader en de oortjes) en de wallpapers ?DirtyDutch schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:49:
Maar komt de update voor de Black Edition er überhaupt wel dan...???
zelfde typenummer toch ? i9505 of is er iets aangepast ?
als je echt naar kitkat wil dan kan je gewoon op sammobile de laatste versie downloaden voor de i9505 en met odin flashen is een officele versie dus lijkt me geen issue
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik heb hier ook last van! ben blijkbaar niet de enige, is echt ongelooflijk irritant!!Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:42:
Hebben nog meer mensen hier last van?
Bloedirritant.
http://androidforums.com/...e-omnibox-typing-bug.html
wat wel eigenaardig is, is da ik dit bij mijn One nooit had. Is dus wel een specifiek probleem op de S4 denk ik en heb het ook pas sinds de iupdate naar 4.4.2
Oh gelukkig, ik word toch niet achterlijk! Heb er ook last van!killerbie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:57:
[...]
Ik heb hier ook last van! ben blijkbaar niet de enige, is echt ongelooflijk irritant!!
wat wel eigenaardig is, is da ik dit bij mijn One nooit had. Is dus wel een specifiek probleem op de S4 denk ik en heb het ook pas sinds de iupdate naar 4.4.2
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV