Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Taygeta schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:17:
Ik krijg net een software update binnen op mijn s4. heeft iemand anders dit ook? Ik kan ook niet zien welke versie het is... maar wel dat hij 355.55 mb is
Dat is de update naar Kitkat 4.4.2.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update naar 4.4.2 blijkt mijn internet download speed omlaag te halen, van 33 naar 25 MB

Ook lijkt GPS minder goed te werken aldus GPS Test via Playstore.

PS: voor de mensen die een Galaxy s4 Black edition 2014 hebben, updaten naar 4.4.2 lijkt helaas nog niet mogelijk, tenminste bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 20:46
Over de blackedition, is er softwarematig nou een geheel andere versie opgezet? Dus.. krijg je moeilijkheden wanneer je de blackedition zou willen rooten/minder ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:51
Bij de Black Edition zijn de kabels en oplader weer zwart. :)
Flipswix schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:38:
Over de blackedition, is er softwarematig nou een geheel andere versie opgezet? Dus.. krijg je moeilijkheden wanneer je de blackedition zou willen rooten/minder ondersteuning?
Iets met nieuwe bootloader en Knox. Met de nieuwe bootloader zou je niet geen lagere softwareversie kunnen flashen.. Met de oude kan je weer teruggaan naar 4.2.2.

[ Voor 78% gewijzigd door Ari Gold op 14-03-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:20:
Update naar 4.4.2 blijkt mijn internet download speed omlaag te halen, van 33 naar 25 MB

Ook lijkt GPS minder goed te werken aldus GPS Test via Playstore.

PS: voor de mensen die een Galaxy s4 Black edition 2014 hebben, updaten naar 4.4.2 lijkt helaas nog niet mogelijk, tenminste bij mij.
Ik heb sinds een week een nieuwe S4 Black Edition, maar ik krijg ook geen software update(ook niet met Kies). Is dit bij alle BE het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
dat komt omdat wij zeker zo'n cool wallpaper hebben =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Dat verklaart genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Heb ook die black editie.
geen update nog :|

maar tjee wat krijg je hier makkelijk root toegang op zeg
YouTube: How to root Samsung Galaxy S4 Easily without loosing data | Read description for more details

ff geprobeerd.. en werkt
is ff wat anders dan bij de htc 1X e/d

[ Voor 75% gewijzigd door marcel-o op 15-03-2014 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
marcel-o schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:36:
Heb ook die black editie.
geen update nog :|

maar tjee wat krijg je hier makkelijk root toegang op zeg
YouTube: How to root Samsung Galaxy S4 Easily without loosing data | Read description for more details

ff geprobeerd.. en werkt
is ff wat anders dan bij de htc 1X e/d
En nu wel update naar KitKat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
doggy1 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:37:
[...]

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je kan toch gewoon met Odin naar Kitkat gaan?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb nu de 4.4.2 update sinds paar dagen. Maar merk weinig vooruit gang. En in battrrij verbruik flinke achteruitgang.
Dus heb een hard reset gedaan. Maar nog steeds niet goed. Sterker nog haal nu na 3 uur schermtijd en nog maar 40% batterij over veel minder als toen ik de s4 in december kreeg...
Heb al alles uitgezet wat verbruikt. Heb geen push services enz. Dus snap er niets van. Heb voornamelijk zitten internetten eventjes whatsapp en 10min gebeld. Normaal haal ik makkelijk 6uur schermtijd. Dan is ie ook wel echt hellemaal leeg
Maar nu 39 % en iets meer dan 3 uur schermtijd...
Heb wel een 64gb sd kaart. Kan dit invloed hebben ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

doggy1 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:37:
[...]

was nogal lam en dat weerhield me om verder te gaan.
unrooten is wel wat lastiger las ik, maar met Triangle Away kan je weer updaten via ota als t goed is, ben benieuwd :P
nu met root iig wat apps wegmieteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
v8power67 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:11:
Heb nu de 4.4.2 update sinds paar dagen. Maar merk weinig vooruit gang. En in battrrij verbruik flinke achteruitgang.
Dus heb een hard reset gedaan. Maar nog steeds niet goed. Sterker nog haal nu na 3 uur schermtijd en nog maar 40% batterij over veel minder als toen ik de s4 in december kreeg...
Heb al alles uitgezet wat verbruikt. Heb geen push services enz. Dus snap er niets van. Heb voornamelijk zitten internetten eventjes whatsapp en 10min gebeld. Normaal haal ik makkelijk 6uur schermtijd. Dan is ie ook wel echt hellemaal leeg
Maar nu 39 % en iets meer dan 3 uur schermtijd...
Heb wel een 64gb sd kaart. Kan dit invloed hebben ?
3uur schermtijd en dan nog 40% over hebben lijkt me zeer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

killerbie schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:50:
[...]

3uur schermtijd en dan nog 40% over hebben lijkt me zeer goed?
Is normaal, niet bijzonder

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Normaal ?? Okee heel vaag want haalde vroeger makkelijk 6 uur ermee. En was het om en rond 50% al over de 3uur heen. En na de update is het ineens een heel stuk minder geworden. Heb hem maar weer opgeladen nu want einde van de dag haalt hij niet eens nu....
Doe ook alleen maar forums etc browsen dus niet youtube of muziek enz. Dus vind het echt er stuk minder geworden nu :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
in 3 uur 40% is normaal als je toestel intensief gebruikt maar als je evve gebruikt lijkt me dat niet normaal.
goh elke 7 uur aan de lader lijkt mij niet echt leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:57:
Normaal ?? Okee heel vaag want haalde vroeger makkelijk 6 uur ermee. En was het om en rond 50% al over de 3uur heen. En na de update is het ineens een heel stuk minder geworden. Heb hem maar weer opgeladen nu want einde van de dag haalt hij niet eens nu....
Doe ook alleen maar forums etc browsen dus niet youtube of muziek enz. Dus vind het echt er stuk minder geworden nu :(
Je hebt gewoon gelijk, ik heb dan geen S4 maar heb wel een S2 gehad die begon met GB, toen ICS en daarna JB en met iedere nieuwere versie steeg het batterij-gebruik en moest je steeds meer fratsen uithalen om nog een dag door te kunnen komen, en ben echt geen heavy user.
Heb nu een S3 waar het gelukkig tegen verwachting in een stuk beter mee gaat, 40 uur aan en zowat 4 uur schermtijd en nog 35 á 40% over vind ik prima.
Heb updaten uitgezet want wil KK niet als die al komt voor de S3 wat ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 15:33
raro007 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:04:
in 3 uur 40% is normaal als je toestel intensief gebruikt maar als je evve gebruikt lijkt me dat niet normaal.
goh elke 7 uur aan de lader lijkt mij niet echt leuk :(
Ik werk bij een mobiele operator en we gebruiken allemaal een s4, de levensduur van de batterij is niet goed sinds kitkat vooral als de ontvangst minder is op 3G of dualband. Volgens komt die vooral toch door het scherm waarvan de helderheid van het scherm die precies beter is na de update maar ook al die bloatware die niemand gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:46:
[...]

Je kan toch gewoon met Odin naar Kitkat gaan?!
Dacht dat hij bedoelde dat je via Root, de update wel officieel binnenkreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Krijgt er iemand van jullie ook iedere dag een melding met er in "samsung beveiligings update', met het schildje van samsung knox is deze. Ik heb dit nu al voor de derde dag op rij, telkens duw ik op verdergaan en krijg ik de melding dat de update alreeds uitgevoerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
Sinds vanmiddag heb ik ook een Black Edition. Er zat een screen protector op. Maar kan ook gewoon een plastic laagje zijn geweest. Is wel vrij dik en iets plakkerig. Was nog een gepeuter om dat plastic geval er af te krijgen. Hij was na 2 uur en 10 minuten opgeladen van geheel leeg totdat ie niet meer op start, tot groen lampje brandt. Ik ga nu verder met uitzoeken van alle mogelijkheden. Zoals een 2 Gb micro SD kaartje er in doen en daar filmpjes op zetten, direct vanaf youtube af. En kijken of ik wat van de 33 al geinstalleerde apps er weer af krijg.

[ Voor 21% gewijzigd door redparrotnl op 15-03-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
redparrotnl schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:36:
Sinds vanmiddag heb ik ook een Black Edition. Er zat een screen protector op. Maar kan ook gewoon een plastic laagje zijn geweest. Is wel vrij dik en iets plakkerig. Was nog een gepeuter om dat plastic geval er af te krijgen. Hij was na 2 uur en 10 minuten opgeladen van geheel leeg totdat ie niet meer op start, tot groen lampje brandt. Ik ga nu verder met uitzoeken van alle mogelijkheden. Zoals een 2 Gb micro SD kaartje er in doen en daar filmpjes op zetten, direct vanaf youtube af. En kijken of ik wat van de 33 al geinstalleerde apps er weer af krijg.
was dit een mededeling of hadden je een vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:33
Ik denk dat het een mededeling was. Dat plastic laagje is toch gewoon een screenprotector? Ik heb hem er namelijk gewoon op laten zitten.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 20:46
bvbal79 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:57:
[...]

was dit een mededeling of hadden je een vraag
Als hij geen vraag heeft heb ik er wel één. Ik ben niet thuis in rooten en heb nog nooit een telefoon geroot, met de teleurstellende smartphone onthullingen denk ik dat een S4 BE voor pakweg 350 euro geen slechte keus is. Echter wil ik dan wel af van een groot deel van de bloatware. Is het nu zo dat als ik met CF Auto root mijn nieuwe S4 black edition root, ik gewoon mogelijkheid heb om alle troep zoals de Samsung hubs etc. er zonder problemen af te gooien? En heb ik het nu goed dat het niet zo erg uitmaakt welke build en baseband versie je S4 heeft/dat dit bij de BE niet verschilt van een normale S4 op android 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flipswix schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:14:
[...]
Als hij geen vraag heeft heb ik er wel één. I
In dit geval beter hier :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:21
Ga binnenkort de s4 bestellen en heb al een Spigen S4 S-view case in de bestelling staan , heeft iemand een idee of de Black Edition gewoon in s4 hoesjes past of dat het net wat anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
@redparrotnl dat was een screen protector wat ik zelf erop gelaten heb vond die namelijk erg goed.
op mijn s 2 had ik wel vaker een screen protector gedaan maar geen 1 was goed als deze.
vaak crasten ze snel of was die niet soepel.

@nico445 is het zelfde tenminste als ik het me goed kan herinneren.
maar ik zal je vertellen als je die telefoon binnen hebt dat je zal twijfelen of je die s view erop gaat doen.
want manoman wat ziet / voelt die achterkant goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
mededeling of had je een vraag
Vraag. En is beantwoord. Het is dus een screen pr.
De achterkant werkt prettig, ben ik het mee eens, de tel. draaien van landscape naar rechtop, wat ik heel vaak doe, is met deze achterkant erg goed te sturen vooral. Je kunt je gevoel er in kwijt zeg maar.

Heb de accu voor 2e keer leeg. Heb uren bijgehouden:
- half uur apps upgraden (neemt alle apps die op vorige tel. stonden over): 99%-89%
- 20.00 uur tot 22.00 uur op Youtube: 89%-48%
- 9 uren slapen, tel op standby: 48%-46% (!)
- 7.00 uur tot 10.15 uur op Youtube e.d.: 46%-0%

Zeer intesief gebruik kan dus 4 en half uur met mijn accu. Dan gaat ie op donker beeld, en kan je nog een uurtje door met de laatste procenten. Eigenlijk dus 5 en half uur.

10:45 uur aan de lader gedaan, accu leeg totdat ie niet meer wil opstarten, accu ligt op koelplaat tijdens laden. Hierna ga ik ''toppen''. Dwz, niet leger laten gaan dan 15% en dan al weer aan de lader. Wel eens per 2 maand even geheel leeg laten gaan. (ivm accu onderhoud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

redparrotnl schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:11:
[...]
Vraag. En is beantwoord. Het is dus een screen pr.
De achterkant werkt prettig, ben ik het mee eens, de tel. draaien van landscape naar rechtop, wat ik heel vaak doe, is met deze achterkant erg goed te sturen vooral. Je kunt je gevoel er in kwijt zeg maar.

Heb de accu voor 2e keer leeg. Heb uren bijgehouden:
- half uur apps upgraden (neemt alle apps die op vorige tel. stonden over): 99%-89%
- 20.00 uur tot 22.00 uur op Youtube: 89%-48%
- 9 uren slapen, tel op standby: 48%-46% (!)
- 7.00 uur tot 10.15 uur op Youtube e.d.: 46%-0%

Zeer intesief gebruik kan dus 4 en half uur met mijn accu. Dan gaat ie op donker beeld, en kan je nog een uurtje door met de laatste procenten. Eigenlijk dus 5 en half uur.

10:45 uur aan de lader gedaan, accu leeg totdat ie niet meer wil opstarten, accu ligt op koelplaat tijdens laden. Hierna ga ik ''toppen''. Dwz, niet leger laten gaan dan 15% en dan al weer aan de lader. Wel eens per 2 maand even geheel leeg laten gaan. (ivm accu onderhoud).
Ik zou een Lithium-Ion niet helemaal leeg laten lopen. Schijnt niet erg goed te zijn voor de accu. Misschien was dat goed voor de NiMH of NiCd accu's, voor Lithium-ion niet nodig. Voor meer korte tips is er de Battery University. Verder op de site staat alles nog meer in detail.

Is er ook iemand met een niet officiële S View cover en de upgrade naar 4.4.2? Werkt deze nog of is het gerucht niet waar dat Samsung dit heeft uitgeschakeld?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:21
raro007 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 01:25:

@nico445 is het zelfde tenminste als ik het me goed kan herinneren.
maar ik zal je vertellen als je die telefoon binnen hebt dat je zal twijfelen of je die s view erop gaat doen.
want manoman wat ziet / voelt die achterkant goed. :)
Dat geloof ik graag :P , Ben alleen beetje bang dat het scherm bij een keer vallen kapot is vandaar liever een goede case eromheen. Maar dan kan ik in ieder geval de black edition bestellen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Heb nu een Belkin Grip Sheer Matte case om de Black Edition heen. Merk wel dat hij niet helemaal lekker in de case zit, komt waarschijnlijk door de backplate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Iemand die het gevoel heeft dat de batterij sinds de Kitkat update langer meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
ik lees net honderden klachten over vast zittende telefoons, lege sd kaarten, apps weg, na update naar Kitkat 4 4 2, maar ik las ook deze tip:

werkt prima, geen enkel probleem en batterij lijkt inderdaad langer mee te gaan. Na update ge reboot daarna uitgezet batterij er 3 min. uitgehouden en weer opgestart. Werkt prima maar zie niet veel veranderingen. Mensen die problemen hebben adviseer ik een factory reset te doen, kost wel wat tijd maar helpt echt om problemen op te lossen.

Ik heb de tip graag gegeven ;) , als wederdienst graag een uitleg wat bovenstaande betekent :) . Ik houd voorlopig 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zit ook zwaar te twijfelen ik heb nu ook 4.3 maar geen merkbare irritaties aan het toestel of batterij duur. Als de batterij wat langer mee zou gaan na de update zou ik het overwegen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

redparrotnl schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:06:
ik lees net honderden klachten over vast zittende telefoons, lege sd kaarten, apps weg, na update naar Kitkat 4 4 2, maar ik las ook deze tip:

werkt prima, geen enkel probleem en batterij lijkt inderdaad langer mee te gaan. Na update ge reboot daarna uitgezet batterij er 3 min. uitgehouden en weer opgestart. Werkt prima maar zie niet veel veranderingen. Mensen die problemen hebben adviseer ik een factory reset te doen, kost wel wat tijd maar helpt echt om problemen op te lossen.

Ik heb de tip graag gegeven ;) , als wederdienst graag een uitleg wat bovenstaande betekent :) . Ik houd voorlopig 4.3
Ik neem aan dat een battery pull voor zich spreekt. Een factory reset is dat je de fabrieksinstellingen terugzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
v8power67 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:57:
Ik kan je nog aanraden om te proberen een heleboel bloatware paps uit te zetten via Applicatiebeheer. Bijv alle Samsung account apps, Yahoo weather en meer van die meuk. Bij elke app even Gedwongen Stoppen, Gegevens Wissen en dan Uitzetten waar mogelijk. Scheelde bij mij echt veel, op vriendin S3 ook gedaan nadat ze batterijproblemen har en 2 collega's op werk. Hadden er allemaal baat bij! Daarna nog een Cache Clean doen kan ook nog effect hebben.

@KitKat wel/niet: Na de update totaal geen problemen so far, moest wel 1x batterij pull doen omdat scherm het niet deed na eerste boot. Batterij merk ik nog geen verschil, iig niet slechter. Toestel zelf is iets snappier naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Tiroz schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:45:
[...]

Ik kan je nog aanraden om te proberen een heleboel bloatware paps uit te zetten via Applicatiebeheer. Bijv alle Samsung account apps, Yahoo weather en meer van die meuk. Bij elke appartement even Gedwongen Stoppen, Gegevens Wissen en dan Uitzetten waar mogelijk. Scheelde bij mij echt veel, op vriendin S3 ook gedaan nadat ze batterijproblemen har en 2 collega's op werk. Hadden er allemaal baat bij! Daarna nog een Cache Clean doen kan ook nog effect hebben.

@KitKat wel/niet: Na de update totaal geen problemen so far, moest wel 1x batterij pull doen omdat scherm het niet deed na eerste boot. Batterij merk ik nog geen verschil, iig niet slechter. Toestel zelf is iets snappier naar mijn mening!
Dat waren zeker heel wat appartementen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
bvbal79 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:27:
[...]

Dat waren zeker heel wat appartementen :)
SwiftKey >:)

Merk nog één minpuntje bij KitKat: Swypen tussen Lockscreen-screens gaat soms best lastig. Schiet dan weer terug naar het scherm waar je op zit! Zal binnenkort nog wel een optimalisatieupdate komen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Tiroz op 17-03-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 5 maart mijn Galaxy S4 ter reparatie opgestuurd naar Dynafix. Op 6 maart staat op PostNL dat deze is aangekomen. Maar Dynafix zegt dat ze niks hebben ontvangen. Het pakket heb ik aangetekend verstuurd. Enig idee wat ik hiermee moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

geen track&trace van dynafix gekregen ?
die je via hun website kan volgen over de reparatie

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Net een Black Edition besteld voor 341,-

Was weg van de Note 3 maar toch te groot en het plastic van de Galaxy S4 vond ik niet mooi...

Nu is dit een mooie tussenstap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik heb een S4 met 4.4.2 (custom) naast een S4 met (4.3) stock gehouden en het lijkt dat overall gezien het allemaal net iets sneller gaat. Er is geen mega verschil tussen beide maar je merkt wel dat net allemaal net even wat soepeler loopt op KitKat.

Qua batterijverbuik zijn er geen grote verschillen te zijn alhoewel ik het gevoel heb dat 4.2.2 iets zuiniger was. Wat betreft RAM management zie ik wel een groot voordeel voor KitKat. Waar ik eerst met intensief gebruik van verschillende apps door elkaar al gauw tegen 1.5/1.6 GB aan zat qua RAM gebruik blijft het bij KitKat rond de 1/1.2 GB hangen, dat is best een groot verschil.

Als ik op RAM vrijmaken in taakbeheer klik is er geen verschil met JB, beiden komen ze rond de 600/700 MB, misschien mag je daaruit concluderen dat de ROM niet zozeer lichter is maar de manier waarop de processen worden gemanaged beter is en je daarom minder RAM gebruikt.

Al met al een goede update. Er zijn ook al manieren om om een simpele manier bepaalde S5 interface onderdelen erop te zetten, met de ietwat snellere feel heb je dan ook qua uiterlijk het idee dat je toestel is vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Franco10 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:20:
Ik heb een S4 met 4.4.2 (custom) naast een S4 met (4.3) stock gehouden en het lijkt dat overall gezien het allemaal net iets sneller gaat. Er is geen mega verschil tussen beide maar je merkt wel dat net allemaal net even wat soepeler loopt op KitKat.

Qua batterijverbuik zijn er geen grote verschillen te zijn alhoewel ik het gevoel heb dat 4.2.2 iets zuiniger was. Wat betreft RAM management zie ik wel een groot voordeel voor KitKat. Waar ik eerst met intensief gebruik van verschillende apps door elkaar al gauw tegen 1.5/1.6 GB aan zat qua RAM gebruik blijft het bij KitKat rond de 1/1.2 GB hangen, dat is best een groot verschil.

Als ik op RAM vrijmaken in taakbeheer klik is er geen verschil met JB, beiden komen ze rond de 600/700 MB, misschien mag je daaruit concluderen dat de ROM niet zozeer lichter is maar de manier waarop de processen worden gemanaged beter is en je daarom minder RAM gebruikt.

Al met al een goede update. Er zijn ook al manieren om om een simpele manier bepaalde S5 interface onderdelen erop te zetten, met de ietwat snellere feel heb je dan ook qua uiterlijk het idee dat je toestel is vernieuwd.
Je vergelijkt een custom met een stock? Ik kan wel zeggen dat 4.4.2 stock sneller is dan de 4.3 stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Hann1BaL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Je vergelijkt een custom met een stock? Ik kan wel zeggen dat 4.4.2 stock sneller is dan de 4.3 stock.
Het is een Samsung based custom dus onder de kap is er niet heel veel anders, behalve een paar bloatware apps die zijn verwijderd. Als ik het vergelijk met mijn custom JB die er eerder op zat voelt het alsnog sneller maar dat kan net zo goed het placebo effect zijn die je na het installeren van elke nieuwere versie hebt. Vandaar dat ik er een andere S4 bij heb genomen waar toevallig een stock rom op zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook een software update...
het eerste wat mij opvalt is dat ik ontvangen filmpjes op whatsapp niet kan afspelen met default speler. Doet het gewoon niet tenzijn ik heel snel play achter elkaar druk.

Opgelost met VLC speler maar desondanks, een slecht eerste indruk bij zoiets 'basic'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Had mijn S3 destijds al binnen een paar maanden geroot en van andere ROM voorzien, maar de S4 is nog even origineel als op dag 1 (met wat updates)..

Rooten en ROMs zijn voor mij toch iets van features, die ik mis omdat Android-versies niet snel genoeg worden geupdate..

Samsung doet dit wel goed nu.. bij S4 vanaf dag 1 bijna iedere maand een update.. (had wel Duitse versie en heb de "early releases" wel geïnstalleerd (officiële ROM, dus geen afbreuk aan tellers of garantie)..

Met die service hoef je ook niet te kijken naar andere merken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRaSH schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:03:
geen track&trace van dynafix gekregen ?
die je via hun website kan volgen over de reparatie
Probleem is opgelost! Blijkt dat ik de imei nummer verkeerd heb genoteerd haha. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Meerdere mensen last van het feit dat de wi-fi niet lekker meer werkt sinds de update naar 4.4.2. KitKat? Regelmatig heb ik dat de telefoon aangeeft dat de internetverbinding via wi-fi te 'traag' zou zijn en daardoor de 3G/4G verbinding maar gebruikt wordt, dit terwijl mijn Note 10.1 2014 geen enkel probleem ondervindt (op 4.3.).

Alleen het herstarten van de telefoon lost het probleem op, het uit en weer aanzetten van de wi-fi alleen niet. Ook het uitzetten van andere draadloze verbindingen (GPS / Bluetooth) maakt geen verschil.

Beide kunnen zowel van de 2,4 GHz als de 5 GHz band gebruik maken, maar bij de telefoon maakt ook dit geen verschil.

De router waar de devices mee verbonden zijn is een D-Link 868L, waar een 120Mb lijn van UPC op zit.

Iemand een oplossing?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontvang je dan wel de volledige 120mb download steeds? Ik zelf heb geen probleem met wifi wat slecht verbind, wel met de snelheid.. Deze is sinds update 4.4.2 niet meer wat het was, ontvang zeker wel tot 20% minder snelheid dan eerst.. van 37mb download naar 27mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Ik merk dat sommige apps wel moeilijk doen met schrijf rechten op de Sd kaart met 4.4.2, jammer.
Bv van Synology dsfile app, N7 music player en Tomtom.
Is hier iets aan te doen, rooten bv?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ionicdog schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:22:
Is hier iets aan te doen, rooten bv?
Yes :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
mooi dan ga ik maar weer eens doen :)

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 19:59
renskoenraadt schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:03:
Meerdere mensen last van het feit dat de wi-fi niet lekker meer werkt sinds de update naar 4.4.2. KitKat? Regelmatig heb ik dat de telefoon aangeeft dat de internetverbinding via wi-fi te 'traag' zou zijn en daardoor de 3G/4G verbinding maar gebruikt wordt, dit terwijl mijn Note 10.1 2014 geen enkel probleem ondervindt (op 4.3.).

Alleen het herstarten van de telefoon lost het probleem op, het uit en weer aanzetten van de wi-fi alleen niet. Ook het uitzetten van andere draadloze verbindingen (GPS / Bluetooth) maakt geen verschil.

Beide kunnen zowel van de 2,4 GHz als de 5 GHz band gebruik maken, maar bij de telefoon maakt ook dit geen verschil.

De router waar de devices mee verbonden zijn is een D-Link 868L, waar een 120Mb lijn van UPC op zit.

Iemand een oplossing?

Thanks!
Ik heb zelf ook 120 mbit van UPC thuis, maar daar heb ik nog geen problemen mee gehad tot nu toe.
Heb wel een keer gehad dat hij in de trein de wifi verbinding verbrak, omdat de verbinding te traag zou zijn, maar dat klopte ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:04:
Ontvang je dan wel de volledige 120mb download steeds? Ik zelf heb geen probleem met wifi wat slecht verbind, wel met de snelheid.. Deze is sinds update 4.4.2 niet meer wat het was, ontvang zeker wel tot 20% minder snelheid dan eerst.. van 37mb download naar 27mb
Nog niet getest, weet wel dat het softwarepakket an sich met 0,3mb / sec binnengehengeld werd...dat was dan voor 4.4.2. Ergerde ik me ook al dood aan. Zal vanavond eens een dowloadtest uitvoeren om te zien wat de snelheid is. Nog een voorkeur voor een progje zodat je het kunt vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz

Iemand een oplossing?

Thanks!
Je kan dit wisselen zelf uitzetten bij WiFi instellingen! Heb ik ook gedaan, zelfs een wat tragere wifi is vaak sneller dan 3G. Zie eigelijk dus niet het nut in van die functie überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:04:
Heb het idee dat sommige modems gewoon niet lekker werken icm Samsung. Heb zelf bijvoorbeeld 3 streepjes bereik in de woonkamer maar af en toe verbreekt hij de verbinding en na een seconde is het weer terug.

Heb trouwens een bug opgemerkt, mijn ontvangen videobestanden via WhatsApp spelen erg schokkerig af na de update, ik heb een fullwipe gedaan en deze vanuit de backup herstelt. Iemand anders met dezelfde issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79

Iemand een oplossing?

Thanks!
Wifi verbinding is goed,,,,maar mijn batterij verbruik apps zeggen dat mijn wifi continu aanstaan,,erg weird. Met *#0011# zie ik dat hij uit staat... meer mensen die dit hebben als je de wifi uit hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik had een vraagje over de cashback-actie die Samsung op dit moment heeft. Geldt deze ook wanneer ik de telefoon niet los koop, maar via een contractverlenging verkrijg? Ik sta op het punt mijn aanvraag te verzenden bij Studentmobiel, maar het schoot me net te binnen dat ik met een contractverlenging geen echte kassabon ga krijgen (die ik op moet sturen naar Samsung), maar natuurlijk wel een contract.
Ik zou dan wat persoonlijke gegevens afschermen en mijn contract door kunnen sturen.

fyi: Studentmobiel doet wel mee aan de cashback-actie, maar ik zie nergens of er verschil is tussen het los bestellen van de telefoon of via een contract(verlenging).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesemans
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2024

Tiesemans

what the Fok

marcel-o schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:24:
[...]

was nogal lam en dat weerhield me om verder te gaan.
unrooten is wel wat lastiger las ik, maar met Triangle Away kan je weer updaten via ota als t goed is, ben benieuwd :P
nu met root iig wat apps wegmieteren >:)
Ik heb Triangle Away en het lukt mij met de geboden opties en met de verschillende manieren van gebruik NIET om mijn toestel door de root controle van Samsung heen te krijgen.
Het zoeken naar de 4.4.2 update word dan ook permanent gefrustreerd.
Ben eigenlijk wel een beetje ten einde raad ..
Weten jullie of het handmatig downloaden en firmware updaten via Odin mij gaat verlossen van deze ellende?
Wat zou er trouwens kunnen gebeuren als ik de Nederlandse firmware hanteer voor 4.4.2 en niet de Roemeense (met dank aan Belsimpel.nl) ??

Alvast bedankt !

Ties Thee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
KoffieNT schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:57:
Ik had een vraagje over de cashback-actie die Samsung op dit moment heeft. Geldt deze ook wanneer ik de telefoon niet los koop, maar via een contractverlenging verkrijg? Ik sta op het punt mijn aanvraag te verzenden bij Studentmobiel, maar het schoot me net te binnen dat ik met een contractverlenging geen echte kassabon ga krijgen (die ik op moet sturen naar Samsung), maar natuurlijk wel een contract.
Ik zou dan wat persoonlijke gegevens afschermen en mijn contract door kunnen sturen.

fyi: Studentmobiel doet wel mee aan de cashback-actie, maar ik zie nergens of er verschil is tussen het los bestellen van de telefoon of via een contract(verlenging).
Ik ga ook verlengen via HI, en daar zeggen ze dat je die 100 euro krijgt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:59
Tiesemans schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:37:
[...]

Ik heb Triangle Away en het lukt mij met de geboden opties en met de verschillende manieren van gebruik NIET om mijn toestel door de root controle van Samsung heen te krijgen.
Het zoeken naar de 4.4.2 update word dan ook permanent gefrustreerd.
Ben eigenlijk wel een beetje ten einde raad ..
Weten jullie of het handmatig downloaden en firmware updaten via Odin mij gaat verlossen van deze ellende?
Wat zou er trouwens kunnen gebeuren als ik de Nederlandse firmware hanteer voor 4.4.2 en niet de Roemeense (met dank aan Belsimpel.nl) ??

Alvast bedankt !
Check even: itsFuzeh in "[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Mars18 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:11:
[...]

Mooi zo :), dan zal ik zo eens op 'aanvraag verzenden' gaan klikken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

tx.
denk dat dat allemaal beter werkt.
Triangle away helpt helemaal niks,,alleen is de flash counter gereset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:11:
[...]
Kunnen ze nooit met 100% zekerheid zeggen, lees dit eens uit de voorwaarden van Samsung;

2. Samsung is ten alle tijden gerechtigd en zonder voorafgaande kennisgeving een gelijkwaardig alternatief voor het Voordeel aan te bieden, dit zonder op enige wijze tot compensatie gehouden te zijn.

Denk je 100,- korting te krijgen, krijg je bv een tegoedbon of zo :? Ik hou niet van die wazige acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Toch is de slogan voor de actie "Ontvang nu €100 retour op je rekeningnummer!". Dan ga ik er toch wel enigszins vanuit dat ik geen bon of wat dan ook ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:37:
Toch is de slogan voor de actie "Ontvang nu €100 retour op je rekeningnummer!". Dan ga ik er toch wel enigszins vanuit dat ik geen bon of wat dan ook ga krijgen.
Tja, dat bepaalt Samsung dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik kreeg net een mailtje terug van Studentmobiel:

"Wanneer u het pakket van ons ontvangt dan zult u een factuur ontvangen waar alle belangrijke informatie opstaat die u nodig heeft voor het aanmelden bij Samsung. Gegevens van het ondertekende contract zijn helaas niet voldoende."

edit: Ik kreeg zojuist ook nog een telefoontje van Samsung als antwoord op mijn ingevulde formulier op de website.
Ik mocht in mijn geval ook het SM/Vodafone-contract gebruiken als 'kassabon', zolang het IMEI-nummer er maar op staat.

edit 2: Ah, op mijn contract staat geen IMEI-nummer, maar dan ga ik er dus vanuit dat ik, wanneer ik de telefoon ontvang, een factuur van SM krijg die ik kan gebruiken.

[ Voor 43% gewijzigd door KoffieNT op 18-03-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:55:
Ik kreeg net een mailtje terug van Studentmobiel:

"Wanneer u het pakket van ons ontvangt dan zult u een factuur ontvangen waar alle belangrijke informatie opstaat die u nodig heeft voor het aanmelden bij Samsung. Gegevens van het ondertekende contract zijn helaas niet voldoende."
Lees hier wat je ervoor moet doen. http://www.samsung.com/nl...0-retour/voorwaarden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:56

Iemand een oplossing?

Thanks!
Hier vergelijkbaar probleem. 120Mb UPC lijn (Ciso modem met erachter Asus RT-N66U router) maar volgens de speedtest.net maar een download snelheid van 2.6Mb!! Even de wifi uitschakelen op het toestel en daarna weer inschakkelen en de snelheid is weer hoog!?

Vorige versie android was het probleem vergelijkbaar echter bleeft de snelheid hangen op 6.5 Mb

We hebben twee stuks Samsung S4 thuis en beide hebben presies hetzelfde probleem.

Mijn samsung tablet op android 4.2 heeft deze problemen weer niet!?! Notebook en televisie ook niet! :?

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Yeah dat had ik gelezen :), maar vanuit daar kwam mijn orginele vraag: Ik heb volgens mij geen kassabon, alleen een contract, wat nu? Maar het lijkt er dus op dat ik, wanneer ik de S4 ontvang een factuur krijg van SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Discussie over de cashback graag in het daarvoor bestemde topic. Niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesemans
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2024

Tiesemans

what the Fok

Was to good to be true.

SU alles wat met Root te maken had laten verwijderen.
Opnieuw opgestart > Toestel aangepast ..
*Zucht*

Maar gelukkig kan ik met Odin handmatig de boel updaten naar 4.4.2 en ik doe dat gelijk door gebruik te maken van de Nederlandse 4.4.2 die voor mijn 9295 is uitgekomen.
Moet gewoon kunnen ..

Ties Thee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heb net mijn s4 Black editie binnen gekregen en die staat op 4.3... is het slim om te updaten naar 4.4.2 ?

Lees veel problemen met batterij enz. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het je lukt om te updaten naar 4,4,2 op de black Edition zou ik het doen, ik had de mijne terug gestuurd omdat die niet kon updaten... ook aangezien mijn tril functie vrij on voelbaar was tijdens het hebben van in een broekzak of jaszak wat normaal wel hoorbaar en voelbaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Tiesemans schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:37:
[...]

Was to good to be true.

SU alles wat met Root te maken had laten verwijderen.
Opnieuw opgestart > Toestel aangepast ..
*Zucht*

Maar gelukkig kan ik met Odin handmatig de boel updaten naar 4.4.2 en ik doe dat gelijk door gebruik te maken van de Nederlandse 4.4.2 die voor mijn 9295 is uitgekomen.
Moet gewoon kunnen ..
dit had ik dus ook :|
SU is er af, krijg geen root toegang meer maar blijf krijgen dat ie "aangepast"is

maar een firmware update kiezen ben k nog niet uit. Kom van HTC en daar had je gewoon n file die je van hun site afhaalde en klaar.
Nu heb je ontelbaar verschillende "model nummers"of hoe je wil noemen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:59
Even als reactie op de laatste posts, als je niet via kies of over the air kunt of wilt updaten, kijk dan op: http://www.sammobile.com/ daar staan alle orginele laatste versies van de Samsung Roms.
Via Odin erop zetten en je bent in een zucht en een scheet klaar.
Wil je dan (eventueel) nog rooten, kijk dan in het topic over rooten en customer roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

ja, daar had ik t over krijg een lijst van 1000 firmwares voor de S4
en geen een komt er overeen met bv de PDA versie die ik heb.
staat er wel maar is 4.3

-edit- Google blijft een goede vriend.
begrijp ik t goed dat t geen flikker uit maakt welke firmware je pakt?

[ Voor 36% gewijzigd door marcel-o op 18-03-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Klopt, als het maar voor jouw model is. Je kan gewoon een PDA kiezen, bijv gewoon de Nederlandse PHN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

en als model bedoel je 9505 of 9500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Exact :) die moet wel precies overeenkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik heb de Black Edition, maar kan ook niet via Kies of via sw updaten..
Modelnr is GT-I9505.
Updaten via Odin moet dus gewoon kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

doggy1 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:02:
Ik heb de Black Edition, maar kan ook niet via Kies of via sw updaten..
Modelnr is GT-I9505.
Updaten via Odin moet dus gewoon kunnen?
same here.

zie hierboven.

en is bij deze gelukt.
4.4.2 8)

[ Voor 6% gewijzigd door marcel-o op 18-03-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
OK. Ik moet niet T-Mobile aangeven, maar gewoon Nederlandse PHN zie ik.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-03 13:44
Het is mij opgevallen dat het stock alarm een time-out heeft van 1 minuut, na die ene minuut stopt het geluid. Tevens heb ik geen optie gevonden om een playlist in te stellen, dit is echter van minder belang.

Hoe kan ik instellen dat het alarm blijft spelen en herhalen zolang ik niet aangeef dat het moet stoppen of snoozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

een andere alarm clock app gebruiken,
ik zelf gebruik AlarmDroid

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpele1986
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 11:07
Heb afgelopen September mijn iPhone 4s ingeleverd bij Hi en verlengt met een Samsung Galaxy S4.
Nu wilt het zo zijn (kan toeval zijn) dat mijn telefoon amper reageert op de aan/uit knop en dat het scherm ook zeer slecht reageert.

Het lijkt sinds de 4.4.2 alleen maar erger te zijn geworden, Ik moet soms wel > 12x op de aan/uit knop drukken eer ik beeld krijg, het duurt dan nog heel even voordat hij aanrakingen op het scherm pas registreerd.

Na contact met Hi willen ze er weinig moeite voor doen, ik moet het toestel maar laten repareren en ik krijg geen vervangend toestel. Ik had gelezen dat ze dit ook zonder verzekeringen zouden moeten aanbieden aangezien ik er vrij veel last van ondervind (vooral omdat ik de tel ook zakelijk gebruik).
Tevens kon Hi niet aangeven of alles kosteloos zou zijn.

Uiteraard niet mee akkoord gegaan en Samsung direct gebeld, kreeg een aardige mevrouw aan de telefoon die aangaf dat alles in de garantie valt, helaas kan Samsung ook niets aanbieden in de vorm van vervangend toestel, wel aangegevn dat het een enorme stunt zou zijn als ze me een S5 zouden terugsturen, ze reageerde vrij positief dus wie weet :-)

Maar goed.... kan ik nog iets met Hi doen dat ze toch eventueel een vervangend toestel leveren als ik het via Hi laat lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik loop net naar de keuken en weer terug, blijkt mijn S4 uit te zijn gevallen. Ik krijg hem met geen mogelijkheid aan. Aan/uit knop reageert helemaal niet meer (ik kreeg net nog wel twee keer de Galaxy S4 logo, maar dat gaat nu ook niet meer). Batterij er opnieuw in doen doet ook niks.

Ik woon in Rotterdam, dus denk dat ik maar langs de Samsung Service Center ga, beter dan bellen naar Hi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Wat gebeurt er als je hem in de adapter doet? Misschien is de batterij stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
-Edwin- schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:53:
Ik loop net naar de keuken en weer terug, blijkt mijn S4 uit te zijn gevallen. Ik krijg hem met geen mogelijkheid aan. Aan/uit knop reageert helemaal niet meer (ik kreeg net nog wel twee keer de Galaxy S4 logo, maar dat gaat nu ook niet meer). Batterij er opnieuw in doen doet ook niks.

Ik woon in Rotterdam, dus denk dat ik maar langs de Samsung Service Center ga, beter dan bellen naar Hi :(
misschien is de batterij idd echt leeg.

Eerst even een paar minuten aan de lader

En dan pas proberen op te starten.
Ik denk zelf dat de batterij te weinig lading heeft om het toestel op te starten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
De batterij was vol (ongeveer 80%). Hoe dan ook, na 10 minuten startte de telefoon uit zichzelf ineens op. Maar even opletten of het vaker gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:08

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

-Edwin- schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:23:
De batterij was vol (ongeveer 80%). Hoe dan ook, na 10 minuten startte de telefoon uit zichzelf ineens op. Maar even opletten of het vaker gaat gebeuren.
Dit klinkt als een batterij die aan z'n einde is, mogelijk uit de bekende serie slechte batterijen. Is de batterij ook bol?
Mocht je een batterij uit de slechte serie hebben, dan kan je het beste even contact opnemen met Samsung. Dan gaat het omruilen een stuk sneller dan via Hi.
(Ik had met 3 dagen een nieuwe, terwijl andere Hi klanten al een maand aan het wachten waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
L_Jinx schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:41:
[...]

Dit klinkt als een batterij die aan z'n einde is, mogelijk uit de bekende serie slechte batterijen. Is de batterij ook bol?
Mocht je een batterij uit de slechte serie hebben, dan kan je het beste even contact opnemen met Samsung. Dan gaat het omruilen een stuk sneller dan via Hi.
(Ik had met 3 dagen een nieuwe, terwijl andere Hi klanten al een maand aan het wachten waren)
Dat had ik eerder al bekeken. De batterij die ik heb is niet uit de slechte serie. Hij is ook niet bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Samsung Galaxy S4 heeft ook problemen met de batterij na de Android 4.4 kitkat update binnen 5 uur en 30 minutenis leeg. dit is veelst te snel ik hoop dat Samsung snel met een update komt voor dit "serieus Grote probleem" want met 4.3 haalde ik nog 21 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:03:
Mijn Samsung Galaxy S4 heeft ook problemen met de batterij na de Android 4.4 kitkat update binnen 5 uur en 30 minutenis leeg. dit is veelst te snel ik hoop dat Samsung snel met een update komt voor dit "serieus Grote probleem" want met 4.3 haalde ik nog 21 uur :(
Fijn dat je even deelt welke oorza(a)k(en) je al hebt kunnen uitsluiten, zoals:
- je hebt al een factory reset gedaan
- er zijn geen apps die je telefoon wakker houden
- er zijn geen processen die de telefoon wakker houden
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:03:
Had ik ook en nog een boel andere irritaties.
Heb maar een hard-reset gedaan, dus fabrieksinstellingen teruggezet.
Ook maar meteen geroot.
Geen problemen meer nu check; een dag haal ik nu weer gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
tja kwa batterij duur is een s4 sowieso geen vooruitgang is net zo slecht als mijn oude s2 :s
ik vind het wel jammer dat de standaard/oude browser alleen met samsung synct en niet met google.
en die google chroom zit elke keer vast te lopen als ik die opstart waardoor ik elke keer de eerst tablat moet weg gooien :s
owja normaal als ik met backbutton afsluit gingen de browsers ook afsluiten nu bewaren die mijn laatst bezocht website. :(
de s4 heeft een grote voordeel dat ik nu mijn toestel niet meer hoef te kantelen.(4.99 inch ftw) XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vraag dit voor iemand anders:

Een kennis heeft een S4 (vodafone rommel er op) en zit met het volgende probleem.
Sinds een update een dag of 2-3 geleden is de batterij ERG snel leeg en bij de batterij geeft hij aan dat 'Google Play Movies' 25% van de accu verbruikt heeft. Ik kan deze app alleen niet vinden, om hem uit te schakelen. Iemand enig idee?

Ze gebruikt de telefoon niet en is niet gebeld sinds dat ze hem van de lader gehaald heeft, na ~6 uur zat hij al op 70%. Zelf heb ik een note 3 en heb hem wel gebruikt ~20 minuten en 2 keer gebeld a 2-3 minuten en zit nog op 97% op dat zelfde tijdstip.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:09:
[...]

Fijn dat je even deelt welke oorza(a)k(en) je al hebt kunnen uitsluiten, zoals:
- je hebt al een factory reset gedaan
- er zijn geen apps die je telefoon wakker houden
- er zijn geen processen die de telefoon wakker houden
d:)b
Nou bij mij is de accuduur ook flink achteruit gegaan.

Zelfs in vliegtuigmodus loopt de accu te snel leeg.

Het fijne van de update is dat je niet eens meer makkelijk kan zien welke app voor het verbruik zorgt.
Wakelockdetector kan ik met een omweg via de pc gebruiken en zit dan op max 20 % awake bij intensief gebruik. Eigenlijk net zo als voor de update.

Nog vervelender is is dat het verbruik van heel veel apps nu onder "kernel (android OS)" Valt.

Helaas zal ik dan toch maar eens terug naar fabrieksinstellingen. Daar heb ik echt een hekel aan, alles weer opnieuw instellen, terwijl hij nu fijn ingesteld is.

Het kan toch sowieso niet de bedoeling zijn dat je na elke update je telefoon moet wissen.
Al met al heb ik er erg spijt van dat ik de update gedaan heb. Het beetje sneller aanvoelen kan me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Als ik zo de problemen lees op Tweakers over 4.4.2 ben ik blij dat ik over de Black Edition beschik met 4.3 :p

Haal nu met gemak 4 - 5 uur schermtijd op een volle lading en daar zit flink wat internet browsing op en whatsapp + verschillende games
Pagina: 1 ... 53 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV