Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:44

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

-Edwin- schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:11:
De enige feature waar ik naar uitkeek was die camera snelkoppeling op het lockscreen. Ik had verwacht dat dit ook zou werken als je een patroon als beveiliging had (like iOS of vanilla Android). Maar nee, nog steeds moet je dus eerst je scherm ontgrendelen voordat je een foto kan maken -_-
Bij de Google Play Edition roms hoeft dat niet, die komen deels ook bij Samsung vandaan ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Heel veel snelkoppelingen naar applicaties zijn idd verdwenen. Welke het zijn, en of ze nog wel geinstalleerd zijn kan ik zo niet zien.

Het toestel voelt nu wel een stuk sneller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02:25

W84

Update rolt hier ook binnen, duurt alleen een uur via het toestel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:35
Heb nu de update ook geinstalleerd. Maar nu werkt agenda widget plus niet meer. De afspraken zijn niet mee zichtbaar in de widget meer mensen die hier problemen mee hebben???

Heb 'm er al af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet. Eventueel een andere goede agenda widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dancis schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:33:
Heb nu de update ook geinstalleerd. Maar nu werkt agenda widget plus niet meer. De afspraken zijn niet mee zichtbaar in de widget meer mensen die hier problemen mee hebben???

Heb 'm er al af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet. Eventueel een andere goede agenda widget?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hmmm, update is klaar voor installatie. Maar is het wel verstandig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 09:44
Gebruiken meer mensen BBS? Sinds de update naar Android 4.4.2 kan ik niet meer de partial wakelocks zien. Er staat dat ik daar root voor nodig heb, maar hiervoor werkte het prima.
Ik gebruik deze setting in BBS best vaak als ik last van een battery drain heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:07
Kent iemand een video applicatie die onder Kitkat wel video's van een SD kaart kan lezen maar ook sub/idx ondertitels kan weergeven? Voorheen gebruikte ik VLC maar dat werkt niet meer, ook een de experimentele debug versie. Ik heb al mvideoplayer, dice, bsplayer en mxplayerpro geprobeerd.

{UPDATE} gevonden, onder preferences>directories>add custom path /, /sdcard, /storage
zo'n simpele oplossing, locaties mounten, jammer dat dat automatisch niet wordt gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door cy-gor25 op 10-03-2014 21:45 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Dancis schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:33:

Ik gebruik zelf al heel lang touch calendar :)

edit: die doet het nog prima onder kitkat

[ Voor 4% gewijzigd door dragon2 op 10-03-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 20:07
The Anarchist schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:51:
Heel veel snelkoppelingen naar applicaties zijn idd verdwenen. Welke het zijn, en of ze nog wel geinstalleerd zijn kan ik zo niet zien.

Het toestel voelt nu wel een stuk sneller aan.
Toen ik net handmatig een extra restart deed kwamen de meeste apps weer terug en werken mijn widgets ook weer (ipv loading of not installed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 14:27
Ook ik heb zojuist 4.4.2 geïnstalleerd. Mijn bevindingen tot dusver:
- Helaas ook met deze versie geen mogelijkheid geluid van camera uit te schakelen (kom ik toen ik toestel had aangeschaft wel)
- Zoals bekend kunnen niet alle apps correct naar de SD-kaart schrijven, is nu wachten op updates en/of een patch.
- Helaas nog steeds niet mogelijk widgets aan lockscreen toe te voegen (incl camera). Snap niet waarom Samsung dit blokkeert
- Ik kom wat grafische problemen tegen in bepaalde apps (o.a. in de beta van 1Password), maar dat kan natuurlijk puur door KitKat komen en niet zozeer door de Samsung update (kortom, wachten op app-updates)
- Verder weinig interessants tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
Erikdevries schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:43:
Ook ik heb zojuist 4.4.2 geïnstalleerd. Mijn bevindingen tot dusver:
- Helaas ook met deze versie geen mogelijkheid geluid van camera uit te schakelen (kom ik toen ik toestel had aangeschaft wel)
- Zoals bekend kunnen niet alle apps correct naar de SD-kaart schrijven, is nu wachten op updates en/of een patch.
- Helaas nog steeds niet mogelijk widgets aan lockscreen toe te voegen (incl camera). Snap niet waarom Samsung dit blokkeert
- Ik kom wat grafische problemen tegen in bepaalde apps (o.a. in de beta van 1Password), maar dat kan natuurlijk puur door KitKat komen en niet zozeer door de Samsung update (kortom, wachten op app-updates)
- Verder weinig interessants tegengekomen.
CameraMute lijkt voor stock wel te werken maar inderdaad je mist die optie toch wel in het settings menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Bij de email applicatie wat er standaard op S4 staat, wilt hij geen mails meer binnen halen.
alleen als automatische sync aan staat en dit staat eig nooit aan bij mij.

iemand al een oplossing gevonden of hetzelfde probleem.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Telkens als ik nu de gallery in ga wordt er gevraagd of ik picasa toestemming wil geven om mijn foto's etc te benaderen. Ik gebruik helemaal geen picasa en wil niet dat er aan mijn foto's gekomen wordt en dus annuleer ik, er is namelijk geen andere optie dan ok of annuleren. Maar de vraag komt telkens terug en zonder vinkje van niet meer laten zien. Ook bij mij een aantal snelkoppelingen met apps verdwenen. De apps zelf staan er nog wel op. Anderen ook last van die picasa bug??

[ Voor 0% gewijzigd door Joop557 op 10-03-2014 21:22 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 21:59
Gekke vraag/opmerking: ik dacht gelezen te hebben dat bij de update naar 4.2.2 de menu-toets veranderd zou worden in een "switch apps" button in lijn met alle andere devices, maar dit blijkt niet zo te zijn. Samsung van gedachten veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Wat dingetjes die nog niet helemaal goed gaan na de kitkat upgrade:

- als ik naar sygic ga zonder dat gps aanstaat wordt ik naar de verkeerde (location) settings gestuurd :?
- alleen nog gprs (t-mobile) :X
- setting essent e-thermostaat weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

hmmzz.. krijg de melding dat er nog geen update is
ap: i9505xxuena4
cp: i9505xxuena4
csc: i9505yxxena3

lijkt er op dat het geen nederlandse is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Fijn, Wakelock detektor werkkt nit meer naar de update :(
Hoe kan je er nu achter komen welke app nu de wakelock battery drain veroorzaakt?

Moet ik zo nog gaan rooten ook.

Denk er maar goed over na of je deze update echt wilt hebben.

Trouwens: De paarse waas bij scrollen in menu's is weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Er is inderdaad een Xposed module die batterij stat Apps weer toegang geeft tot de stats

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-03-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:35:
Er is inderdaad een Xposed module die batterij stat Apps weer toegang geeft tot de stats
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 09:44
The Anarchist schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:43:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Ik denk dat hij reageert op deze vraag van mij:
-Edwin- schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:13:
Gebruiken meer mensen BBS? Sinds de update naar Android 4.4.2 kan ik niet meer de partial wakelocks zien. Er staat dat ik daar root voor nodig heb, maar hiervoor werkte het prima.
Ik gebruik deze setting in BBS best vaak als ik last van een battery drain heb.
Maar ik snap niet echt wat het antwoord inhoudt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesemans
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2024

Tiesemans

what the Fok

Ik ben sinds kort eigenaar van een Samsung Galaxy S4 Active de i9295 om precies te zijn.
Al met al een mooi toestel maar één gegeven heeft me danig laten schrikken en zit me elke dag dat ik gebruik dwars.
Het goedkope krakende plastic geluid van de 3 fysieke toetsjes onderaan het toestel.
Mijn hemel wat een akelig goedkoop plastic geluid produceren die.
Alsof je op een goedkoop toetsenbordje aan het tikken bent ..
Hebben meer mensen met dit toestel deze ervaring ?!
Zo ja wat vind jij ervan ?!

Tevens vraag ik mij af ..
Zal Samsung bij het uitbrengen van KitKat op de S4 ook gelijk de S4 Active voorzien of loop ik het risico dat ik het zwarte schaap in de S4 familie bezit ?!

Alvast hartelijk bedankt !

Ties Thee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

-Edwin- schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:11:
[...]

Ik denk dat hij reageert op deze vraag van mij:

[...]

Maar ik snap niet echt wat het antwoord inhoudt :?
Ik reageer op jullie beiden. Zowel BBS als Wakelock Detector kunnen op KK niet standaard de battery stats uitlezen. Er is een oplossing voor, maar daarvoor moet je geroot zijn en Xposed framework geïnstalleerd hebben. Je kan dan een module gebruiken die weer toegang geeft tot de battery stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 15:01
Hier ook de picasa login bug, die overigens gevraagd wordt door Google play services (?. Ook de sync met Facebook is irritant
Verder vind ik alles wit in de balk bovenin even wennen.
Hij lijkt wel sneller nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 12:01
Picasa bug oplossing:
Gallery > Settings > Account van jezelf > Onderste optie "Sync Picasa Web Albums"

Loste het voor mij op iig :).

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter.txt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 15:14
SCARfaceE schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Vreemd, bij mij staan ze allebei onder elkaar. WatchOn versie 6.2.6.
Die versie stond er bij mij ook op. Ik heb alle updates verwijderd en nu staat de versie weer op 6.1. En voila, de optie om de widget van het vergrendelscherm te verwijderen is weer terug. Nu maar hopen dat nieuwe updates er niet voor zorgen dat ik weer met hetzelfde probleem kom te zitten :/ .

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Daarnet mijn S4 bijgewerkt naar kit kat (via OTA).

Nu staat mij bij dat de mail app er heel anders uit zou zien in kit kat, maar op mijn S4 ziet alles er gewoon nog hetzelfde uit na de update. Komt dit door Samsung?

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

Lethalis schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:09:
Daarnet mijn S4 bijgewerkt naar kit kat (via OTA).

Nu staat mij bij dat de mail app er heel anders uit zou zien in kit kat, maar op mijn S4 ziet alles er gewoon nog hetzelfde uit na de update. Komt dit door Samsung?
Ja de mail app is van samsung en niet van google.
inderdaad weinig verschil behalve dat nu push mail word ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Anoniem: 367894 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:57:
[...]

push mail werd al ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
Anoniem: 367894 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:57:
[...]

Is het mogelijk om de stock mail app te gebruiken op een niet geroote telefoon?

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
Mijn mails worden niet meer binnen gehaald als ik dit manueel doe ( lees : op het refresh knopje duwen zodat er dan pas gecontroleerd wordt op nieuwe mails. )
Alleen als auto sync aan staat werkt mn mail acc.

Moet ik deze anders instellen? ( telenet imap acc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 10:36
Account verwijderen en dan opnieuw toevoegen. Dat was bij mij de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
Meermaals geprobeerd, ook de instellingen veranderd van imap naar pop3 maar werkt niet.

Zal sync aan laten en zo het probleem verhelpen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het is toch logisch dat je je mail niet kan ophalen als sync uit staat?! Het is namelijk geen autosync meer, maar simpelweg sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
In 4.3 moest sync niet aanstaan om mails binnen te krijgen via de refresh knop, nu geeft die fout aan dat automatisch sync niet aan staat..

En auto sync staat af ivm batterij duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

leducw schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:39:
In 4.3 moest sync niet aanstaan om mails binnen te krijgen via de refresh knop, nu geeft die fout aan dat automatisch sync niet aan staat..

Lees mijn post nou eens. Het is geen autosync, maar sync. Of het automatisch gaat bepaal je per app, tenzij de maker van de app alleen een ja of nee heeft geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:53
leducw schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:39:

Je moet bij instellingen van de standaard email app de interval op handmatig zetten.

Instellingen>account instellingen >je account>Synchronisatie.instellingen> synchroniseren aanvinken en Synchronisatieschema Handmatig zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door maukoo op 11-03-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ehm, ok... Tapatalk is dus niet compatible. Fijn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 572916

Joop557 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:55:
Telkens als ik nu de gallery in ga wordt er gevraagd of ik picasa toestemming wil geven om mijn foto's etc te benaderen. Ik gebruik helemaal geen picasa en wil niet dat er aan mijn foto's gekomen wordt en dus annuleer ik, er is namelijk geen andere optie dan ok of annuleren. Maar de vraag komt telkens terug en zonder vinkje van niet meer laten zien. Ook bij mij een aantal snelkoppelingen met apps verdwenen. De apps zelf staan er nog wel op. Anderen ook last van die picasa bug??
Its not a bug, its a future!
Slikken of stikken.

Of je zet de picassa synchronisatie gewoonuit: Gallerij > Instellingen > Account > Synchroniseren Picasa Web Albums > vinkje leeg.
Mocht het zo ook niet lukken, dan moet je hem rooten, of kun je er beter een google-vrije rom opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

W84 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 01:52:
Ehm, ok... Tapatalk is dus niet compatible. Fijn! :(
Waarmee? Want ik doe er vrij veel mee en hij doet het ook al maanden perfect, ook op KK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
maukoo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:
[...]

Je moet bij instellingen van de standaard email app de interval op handmatig zetten.

Instellingen>account instellingen >je account>Synchronisatie.instellingen> synchroniseren aanvinken en Synchronisatieschema Handmatig zetten.
Dit staat op handmatig, maar toch als ik handmatig op nieuwe mails wil controleren geeft app een fout dat auto sync niet aan staat.
Zet ik sync aan in het meldingen venster dan pas komen de mails binnen.
Heb er niets aan veranderd sinds 4.3 naar 4.4.2 en toch werkt het niet meer.

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcdvd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:21
leducw schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 06:16:
[...]

Dit staat op handmatig, maar toch als ik handmatig op nieuwe mails wil controleren geeft app een fout dat auto sync niet aan staat.
Zet ik sync aan in het meldingen venster dan pas komen de mails binnen.
Heb er niets aan veranderd sinds 4.3 naar 4.4.2 en toch werkt het niet meer.

Toch bedankt
Ik heb hetzelfde probleem, handmatig mail ophalen gaat niet.
Zelfs niet met sync aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

AllSeeyinEye schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 06:03:
[...]

Waarmee? Want ik doe er vrij veel mee en hij doet het ook al maanden perfect, ook op KK
Nee, laat maar. Toen ik KitKat binnenhaalde was Tapatalk verdwenen en kon ik 'm niet installeren met de melding dat die incompatible was. Na het toestel opnieuw op te starten werkte het weer gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Hier nog aan het wachten op de update. Wat is dat irritant zeg, vooral als er al veel mensen om je heen al wel kunnen updaten. Wat dat betreft kan ik niet wachten totdat ik zelf kan gaan flashen. Nu nog maar even niet, want het toestel is net nieuw.

Wie weet trouwens hoe je de CSC van je toestel achterhaald? Ik weet dat ik moet zoeken naar 3 letters achter elkaar, maar ik zie er 6 achter elkaar, dus dat kunnen alleen al 4 combinaties zijn. Ik wordt er geen wijs uit.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:29
Ex Nunc schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:22:
Wie weet trouwens hoe je de CSC van je toestel achterhaald? Ik weet dat ik moet zoeken naar 3 letters achter elkaar, maar ik zie er 6 achter elkaar, dus dat kunnen alleen al 4 combinaties zijn. Ik wordt er geen wijs uit.
Als je je toestel aan Kies hangt moet je het kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

*#1234# in de dialer ook toch?

heb de update ook nog niet

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ik weet de CSC wel en hoe ik daar aan kom. Alleen welke letters zijn daar van belang? Ik zie er namelijk 6 en de landcode bestaat maar uit 3 letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532212

Nog bedankt voor jullie reacties!

Iemand enig idee waar ik dan een nieuwe originele oplader voor de S4 kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertha781
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10-2020
Hoe zit het eigenlijk met die 4G? Ik heb een S4 I9505 kan ik hier ook 4g mee ontvangen? Eventueel met custom software. Ik draai de Danvdh rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Bertha781 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:44:
Hoe zit het eigenlijk met die 4G? Ik heb een S4 I9505 kan ik hier ook 4g mee ontvangen? Eventueel met custom software. Ik draai de Danvdh rom!
De S4 i9505 ondersteunt LTE (800/850/900/1800/2100/2600mhz) , dus dat met die 4G zou gewoon moeten werken.
Hier in huis heb ik gewoon ook 4G ontvangst, al is het niet veel sneller dan H+ in de speedtest. Wel sneller dan menig WiFi waar ik op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ex Nunc schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:48:
[...]

De S4 i9505 ondersteunt LTE (800/850/900/1800/2100/2600mhz) , dus dat met die 4G zou gewoon moeten werken.
Hier in huis heb ik gewoon ook 4G ontvangst, al is het niet veel sneller dan H+ in de speedtest. Wel sneller dan menig WiFi waar ik op zit.
Met ^^, waarbij ik kan toevoegen dat met Dan's ROM 4G prima werkt (op het KPN netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 21:06
Gisteren ook de Kitkat update binnen gekregen. Het toestel lijkt iets sneller te reageren dus dat is wel positief. Helaas ook veel compatibiliteit problemen. Veel apps die gelijk vastlopen na het opstarten. Ook ging het in het begin mis met het plaatsen van widgets. Dit lijkt echter na een herstart opgelost te zijn. Hopelijk komen er op kort termijn updates van enkele apps zodat ze (weer) werken na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bsmpower schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:50:
Gisteren ook de Kitkat update binnen gekregen. Het toestel lijkt iets sneller te reageren dus dat is wel positief. Helaas ook veel compatibiliteit problemen. Veel apps die gelijk vastlopen na het opstarten. Ook ging het in het begin mis met het plaatsen van widgets. Dit lijkt echter na een herstart opgelost te zijn. Hopelijk komen er op kort termijn updates van enkele apps zodat ze (weer) werken na de update...
Wat voor inheemse apps gebruik je dan? Ik ben inmiddels zo'n 3 maanden over op een Kitkat ROM en ben nog geen app tegengekomen die niet met Kitkat werkt (ik weet alleen van Shazam dat die pas een week of twee terug Kitkat ready gemaakt is, maar dat gebruik ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
bsmpower schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:50:
Dit soort berichten maken mij toch wat huiverig :P widgets en apps..ik heb nu een perfect functionerende telefoon met goede batterijduur. Waarom dan updaten he :o Misschien laat ik 4.3 er wel gewoon opstaan! Tot nu toe met elke update wel iets aan de hand, en daar heb ik eigenlijk een hekel aan. Maar ik ben ook een sucker voor nieuwe functies, wat dan hier echter wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik denk dat het allemaal wel mee valt, problemen na / bij updaten. Wat de meesten vergeten is dat het simpelweg de aanbeveling verdient om na het updaten, in ieder geval bij het veranderen van versie (dus Jelly Bean naar KitKat), je toestel even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Zeker in Kitkat is er onder de motorkap namelijk aardig wat veranderd, zoals bijvoorbeeld de permissies voor apps om naar een externe SD te schrijven. Nogal logisch dat als je de instellingen van een app hetzelfde laat bij een wijziging van OS, dat het fout zou kunnen gaan.

En zeg nou zelf, hoe lang duurt het nou om alles terug te zetten na een full wipe? Een kwartier? Tot maximaal een half uur? Je contacten, apps, wifi, bluetooth instellingen staan (of kunnen) in je Google account opgeslagen. Dus je accountgegevens invoeren en dat heb je weer terug en je apps worden automatisch uit de Play Store gedownload. Dan is het nog een kwestie van je email account's even terugzetten en laten synchroniseren en wellicht een Facebook / Twitter / whatever account even inloggen. Van je launcher en van veel widgets kan je een backup maken, en als je Touchwiz launcher gebruikt dan heb je geen backup nodig want daarin kan je toch niets instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Haha nouja, bij mij is dat niet 'even' inderdaad. Heb alles helemaal naar wens afgestemd per app en widgets, polling intervals etc etc etc. En dat werkt nu prima! :D Inderdaad helaas niet overal mogelijk een backup van te maken, ik heb daar ook weinig zin in. Kortom geen zin in dat gedoe.Tot nu toe nooit grote issues gehad bij een upgrade hoor, batterij en apps deden het op wat hickups prima. Ik heb ook veel bloatware etc uitgeschakeld, dat helpt ook zeker!

Eigenlijk vind ik het trouwens belachelijk dat het aanbevolen wordt terug te gaan naar fabrieksinstellingen na een upgrade. Het is absoluut logisch als je kijkt naar de verschillen die tussen grote Android-updates (4.2->4.3->4.4 bijv) zitten, maar als gemiddelde consument heb je daar natuurlijk geen idee van. Wat weer leid tot veel klagend publiek na zo'n upgrade. Dus het zou toch mooi zijn als ze daar ooit nog wat op kunnen vinden om dat proces soepeler te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Na de update moet je gelijk je toestel opnieuw opstarten en dan werkt alles prima. Doe je dat niet, dan mis je apps of werken gewoonweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Helder, dan verwacht ik verder niet zoveel problemen! Dat was idd het enige waar ik bang voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 21:06
Terug naar fabrieksinstellingen heb ik inderdaad nog niet gedaan. Doe ik ook liever niet en was de afgelopen updates ook niet nodig vandaar dat het me bij de Kitkat update extra opviel. Apps waar ik problemen mee heb is onder andere:
- Cal (kom op willekeurige momenten in de tutorial terecht)
- Navigator (gelijk een error na opstarten)

Ik heb sinds gisteravond nog niet alle apps getest, dus weet nog niet of er meer problemen zijn. Moet zeggen dat twee keer een herstart veel heeft opgelost, dus misschien valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
De telefoon downloadt nu een updatepakket(355.55MB), nog 47:45 minuten... ben benieuwd wat voor update dit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:43
Krasloos schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:21:
De telefoon downloadt nu een updatepakket(355.55MB), nog 47:45 minuten... ben benieuwd wat voor update dit is..
Ik ben ook erg benieuwd; eindigt je landcode op NSA :?
Na alle vorige posts hier, denk ik dat jij ook die update krijgt met gratis onbeperkte muziek ...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbijl
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb ook de i9505 en als ik bij netwerken ga kijken welke er gezien worden zijn dat alle providers zonder de lte toevoeging, kan mijn 9505 s4 dan toch de LTE aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

kbijl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:44:
Ik heb ook de i9505 en als ik bij netwerken ga kijken welke er gezien worden zijn dat alle providers zonder de lte toevoeging, kan mijn 9505 s4 dan toch de LTE aan ?
Het staat zelfs op deze pagina beantwoord.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
emmerx schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:29:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd; eindigt je landcode op NSA :?
Na alle vorige posts hier, denk ik dat jij ook die update krijgt met gratis onbeperkte muziek ...
Ik heb geen idee, waar ik die landcode kan checken. Hij is bijna binnen, misschien zie ik het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

kbijl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:44:
Kijk eens bij Instellingen- tab connecties > meer netwerken > mobiele netwerken > netwerk modus. Daar moet dan wel LTE staan. Als je die niet actief hebt, dan kan je ook geen 4G netwerken 'zien'.
Daarnaast is het natuurlijk van belang dat er een LTE-netwerk is waar jij op dat moment staat/zit/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459533

Wie o wie heeft ook problemen met alle apps rangschikken? Iedere keer als ik een app wil verplaatsen blijft de telefoon door de pagina's heenvliegen zonder dat ik ook maar iets tegen kan doen! Normaal druk ik een icoon richting de schermrand en zie je een blauwe streep maar nu doet ie gewoon constant door alle pagina's heen scrollen zonder dat ik kan bepalen op welke pagina hij moet. Als iemand een tip of idee heeft dan luister ik er graag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

Anoniem: 459533 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:58:
Wie o wie heeft ook problemen met alle apps rangschikken? Iedere keer als ik een app wil verplaatsen blijft de telefoon door de pagina's heenvliegen zonder dat ik ook maar iets tegen kan doen! Normaal druk ik een icoon richting de schermrand en zie je een blauwe streep maar nu doet ie gewoon constant door alle pagina's heen scrollen zonder dat ik kan bepalen op welke pagina hij moet. Als iemand een tip of idee heeft dan luister ik er graag naar.
Hé dat heb ik ook. Overigens alleen bij Touchwiz, en niet bij de Apex Launcher.
Kortom dat is ook degene die ik prettiger vind om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Sjongejonge, na de update van Kitkat, heeft hij meer dan helft van de gedownloade apps eraf geflikkerd. Lekker zeg..

[ Voor 4% gewijzigd door Krasloos op 13-03-2014 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Krasloos schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:26:
Sjongejonge, na de update van Kitkat, heeft hij meer dan helft van de gedownloade apps eraf geflikkerd. Lekker zeg..
Stonden die apps wellicht op de externe SD? Zo ja, dan is het niet zo vreemd he.
Overigens is de kans groot dat ze er nog gewoon staan, maar alleen even niet zichtbaar. Een reboot doet vaak al wonderen, en anders heb je vast een backup gemaakt voor je de update installeerde. En in het ergste geval installeer je ze even opnieuw?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Reboot heeft geholpen, er staan weer applicaties tussen die ik gebruik. Super.
Echter heb ik nu een microfoontje staan als de telefoon in de vergrendeling staat, hoe verwijder ik die? Als ik hem ontgrendel verdwijnt ie. Of dat iets nieuws in Kitkat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:43
Krasloos schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:26:
Lees ook eens wat posts van anderen ipv alleen je eigen verhaal uiten; kan heel informatief zijn ....

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 19:27

IkWilbert

Het is mij!

Even een vraagje, mijn vrouw heeft sinds vandaag een S4 mini. Hiervoor had ze een sony en heb ik voor haar de AN300 autolader aangeschaft (http://store.androidcommu...arger-an300/5A47A7476.htm).

Past deze lader ook op de S4 mini? Of moet ik een nieuwe kopen... ik kan zo 1,2,3 geen uitsluitsel vinden op internet.

[ Voor 8% gewijzigd door IkWilbert op 13-03-2014 09:31 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

IkWilbert schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:30:
Even een vraagje, mijn vrouw heeft sinds vandaag een S4 mini. Hiervoor had ze een sony en heb ik voor haar de AN300 autolader aangeschaft (http://store.androidcommu...arger-an300/5A47A7476.htm).

Past deze lader ook op de S4 mini? Of moet ik een nieuwe kopen... ik kan zo 1,2,3 geen uitsluitsel vinden op internet.
Waarom niet, het is allemaal Micro-USB (behalve Apple dan) dus past het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 19:27

IkWilbert

Het is mij!

Anoniem: 192811 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:35:
[...]

Waarom niet, het is allemaal Micro-USB (behalve Apple dan) dus past het.
Ok dank je, ik twijfelde even. Geen zin om een accu te beschadigen oid. :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbijl
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Even een vraagje of meer mensen, na de update naar kitkat, last hebben van een haperende afspelen van video ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Gisteren een youtube filmpje gekeken en de telefoon liep volledig vast en herstartte zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:28
Ik lees van veel mensen dat er problemen zijn met de micro-sd kaart. Tomtom die bijvoorbeeld de kaarten niet van de externe SD kaart wilt lezen.

Iemand ervaring hiermee?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:23:
[...]

Omdat de toegang tot de externe SD anders geregeld is in Kitkat. App bouwers zullen hun apps daarop moeten aanpassen dus. Leesvoer
Schaamteloze crosspost uit een ander topic...
It's not a bug, it's a feature.

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-03-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Laatst online: 22-04 20:24
Ik ben inmiddels nog van de oude 4.2.2 nu naar CM11 gegaan met Android 4.4 er op. Toestel is nog nooit zo vlot geweest. Ik ga niet meer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-01 11:45
Hoi,

Ik heb even wat vraagjes en misschien kan iemand me hier helpen.

Ik heb gelezen dat sinds de kitkat update sommige apps geen permissie (meer) hebben om naar de externe sd card te schrijven noch lezen. Is dit waar? En zo ja is dit oplosbaar? Of moeten de app maker eerst een update uitbrengen waar ze expliciet goedkeuring vragen?

Ik vraag dit omdat ik merk dat ik geen dropbox bestanden naar mijn sd card kan exporteren, geen torrents naar mijn sd kan schrijven en word documenten op mijn ext sd card niet (meer) kan openen.

Verder heb ik een gerucht gehoord dat Samsung Knox vervelend doet als je je toestel wilt rooten. Noch al vaag geformuleerd, ik weet het, maar weet iemand hier wat van? Want nu ik braaf op kitkat heb gewacht denk ik er toch over na om mijn toestel softwarematig te rooten.

Derde vraag; ik heb (zoals waarschijnlijk iedereen) enkele Samsung apps uitgeschakeld of beter gezegd aangegeven dat deze niet zichtbaar moeten zijn. Dat had ik al gedaan onder 4.3. Nu kan ik die niet meer zichtbaar maken. Ze staan niet in mijn app drawer noch kan ik ze laten zien door de optie uitgeschakelde apps tonen te gebruiken. Ik weet dat ze er zijn want het gaat om systeem apps zoals polaris en de afstandsbediening.

Hulp bij beantwoording wordt gewaardeerd.

Edit: terwijl ik met deze post bezig was hebben andere inmiddels ook gereageerd in relatie tot vraag 1.

[ Voor 3% gewijzigd door Alsikhetwist op 13-03-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
Alsikhetwist schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:12:
...
Verder heb ik een gerucht gehoord dat Samsung Knox vervelend doet als je je toestel wilt rooten. Noch al vaag geformuleerd, ik weet het, maar weet iemand hier wat van? Want nu ik braaf op kitkat heb gewacht denk ik er toch over na om mijn toestel softwarematig te rooten.
..
Als je al android 4.3 op je toestel hebt, ben je al te laat. Tot en met 4.2 kon je nog vrij naar een andere non-stock rom flashen en rooten zonder dat Knox vervelend gaat doen. Bij alles boven en met 4.3 brand er een e-fuse door en gaat samsung moeilijk doen met garantie e.d. als je iets probeert te flashen wat niet samsung-signed is. Even googlen hierop levert bergen informatie op hoe het precies zit, dus dan kun je zelf de afweging maken of je dit wel of niet wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Paul - K schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:16:
[...]

Als je al android 4.3 op je toestel hebt, ben je al te laat. Tot en met 4.2 kon je nog vrij naar een andere non-stock rom flashen en rooten zonder dat Knox vervelend gaat doen. Bij alles boven en met 4.3 brand er een e-fuse door en gaat samsung moeilijk doen met garantie e.d. als je iets probeert te flashen wat niet samsung-signed is. Even googlen hierop levert bergen informatie op hoe het precies zit, dus dan kun je zelf de afweging maken of je dit wel of niet wilt doen.
Ik snap ook niet waarom je gebruik zou willen maken van het Knox,
Beter gebruik je je samsung zonder, het is zo lek als een mandje, en zonder heb je meer eigen controle.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
3x3 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Ik snap ook niet waarom je gebruik zou willen maken van het Knox,
Beter gebruik je je samsung zonder, het is zo lek als een mandje, en zonder heb je meer eigen controle.
Ik vind het ook allemaal maar troep, vandaar dat ik van 4.2.2 naar CM11 ben gestapt om er zo niks mee te maken te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
Paul - K schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:16:
[...]

Bedankt vor je reactie. alsvast bevestiging van wat ik heb gehoord.

@3x3: Ik wil geen gebruik maken van Knox, ik wil de mogelijkheid om te rooten met behoud van garantie open houden en knox zit daarbij in de weg.

Verder heb ik het stuk gelezen over de SD card. interessant en verklarend. Helaas geen oplossing voor mijn problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Alsikhetwist schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:12:
Hoi,

Ik heb even wat vraagjes en misschien kan iemand me hier helpen.

Ik heb gelezen dat sinds de kitkat update sommige apps geen permissie (meer) hebben om naar de externe sd card te schrijven noch lezen. Is dit waar? En zo ja is dit oplosbaar? Of moeten de app maker eerst een update uitbrengen waar ze expliciet goedkeuring vragen?
Zie mijn post boven de jouwe.
Ik vraag dit omdat ik merk dat ik geen dropbox bestanden naar mijn sd card kan exporteren,
Bij mij doet Dropbox dat gewoon, al zou dat mogelijk kunnen komen doordat ik de beta van Dropbox gebruik.
geen torrents naar mijn sd kan schrijven
Maak ik geen gebruik van dus kan ik niet testen.
en word documenten op mijn ext sd card niet (meer) kan openen.
Geen problemen mee.
Derde vraag; ik heb (zoals waarschijnlijk iedereen) enkele Samsung apps uitgeschakeld of beter gezegd aangegeven dat deze niet zichtbaar moeten zijn. Dat had ik al gedaan onder 4.3. Nu kan ik die niet meer zichtbaar maken. Ze staan niet in mijn app drawer noch kan ik ze laten zien door de optie uitgeschakelde apps tonen te gebruiken. Ik weet dat ze er zijn want het gaat om systeem apps zoals polaris en de afstandsbediening.
Staan ze niet gewoon bij /Instellingen / apps (of applicaties)?
Edit: terwijl ik met deze post bezig was hebben andere inmiddels ook gereageerd in relatie tot vraag 1.
Als je veel problemen hebt, kan je het beste even terug naar fabrieksinstellingen en dan niet vervolgens een backup terugzetten, maar alles opnieuw instellen.
Alsikhetwist schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:36:
[...]

@3x3: Ik wil geen gebruik maken van Knox, ik wil de mogelijkheid om te rooten met behoud van garantie open houden en knox zit daarbij in de weg.
Rooten staat garantie niet in de weg. Is door Samsung bevestigd en volgens mij ook door het EU hof.
Verder heb ik het stuk gelezen over de SD card. interessant en verklarend. Helaas geen oplossing voor mijn problemen.
Fabrieksinstellingen?

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-03-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
Mijn reactie in jouw post. (not done maar goed)
AllSeeyinEye schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:45:
[...]
Zie mijn post boven de jouwe.
Ik had al een edit gemaakt. thx :)
[...]
Bij mij doet Dropbox dat gewoon, al zou dat mogelijk kunnen komen doordat ik de beta van Dropbox gebruik.
Misschien. ik heb gewoon de standaardversie en die zou in principe al aangepast moeten zijn aan kitkat[...]
Maak ik geen gebruik van dus kan ik niet testen.
:|
[...]
Geen problemen mee.
Via een omweg heb ik polaris weer aan de gang gekregen en kan ik de documenten weer openen
[...]
Staan ze niet gewoon bij /Instellingen / apps (of applicaties)?
Ze staan inderdaad bij applicatiebeheer in de lijst maar ik zie ze niet terug in mijn app drawer. Overigens staan er wel meer die ik 'kwijt' was maar (nog) niet miste. Zegt denk ik voldoende over bepaalde systeemapps[...]

Als je veel problemen hebt, kan je het beste even terug naar fabrieksinstellingen en dan niet vervolgens een backup terugzetten, maar alles opnieuw instellen.
Will ik liever niet doen omdat ik bang ben van alles kwijt te raken. Met name game data. Vandaar de root wens
[...]
Rooten staat garantie niet in de weg. Is door Samsung bevestigd en volgens mij ook door het EU hof.
Klopt maar lukt het wel met knox?[...]
Fabrieksinstellingen?
Last resort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Update gedaan, op een battery pull na de eerste boot probleemloos verlopen! Toestel voelt zeker sneller aan, nog sneller :O vind dat witte thema ook mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
niemand toevallig last van battery drain? Vooral als de ontvangst wat minder is gaat het hard achteruit op H+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
cy-gor25 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:14:
niemand toevallig last van battery drain? Vooral als de ontvangst wat minder is gaat het hard achteruit op H+.
Het standby verbruik is in ieder geval flink verhoogd.

Bij Gsam battery monitor geeft ie aan dat de standby tijd maar 50 - 33% is van wat die voor de update was. (in de tijd dat het scherm uit is en het toestel gewoon niets doet)

[ Voor 8% gewijzigd door The Anarchist op 14-03-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
gisteren kwam mijn s4 binnen dus gelijkt in gebruik genomen en wat een verademing 5 inch beeldscherm.
nou vandaag is er wel wat vaags gebeurt.
ik zat achter mijn pc en hoor mijn telefoon rinkelen kijk op de pc naar mijn gmail en zie dat mijn s cover is verzonden.( ik blij ^^ )
daarna ging die weer rinkelen dus ik weer kijken op gmail geen bericht wat raar zeg...
en toen ging die nog 30 keer rinkelen dus ik gouw kijken dat het misschien een wattsapp bericht is wat erg zeldzaam is bij mij. :P
wat blijkt de telefoon heeft boven de 30 applicaties geupdate..
applicaties als beaming .blurb chat on hp print service etc.
applicaties die ik er niks aan heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Eén vraag mbt de 4.4 KitKat update: Op mijn lockscreen verschijnt nu zo'n ICS-sleuteltje als ik wil unlocken. Maar ik had eerst dat mooie 'Lichteffect'. Dit is nu aangevinkt maar wel 'grayed out' onder de opties bij Vergrendelscherm. Dus dat is in z'n geheel verdwenen..? Vond het wel een mooie feature namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-06 14:42
Tiroz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:37:
Eén vraag mbt de 4.4 KitKat update: Op mijn lockscreen verschijnt nu zo'n ICS-sleuteltje als ik wil unlocken. Maar ik had eerst dat mooie 'Lichteffect'. Dit is nu aangevinkt maar wel 'grayed out' onder de opties bij Vergrendelscherm. Dus dat is in z'n geheel verdwenen..? Vond het wel een mooie feature namelijk!
Heb je een live wallpaper op je vergrendelscherm? Ik kan wel lichteffect kiezen als ik een gewoon wallpaper kies voor het vergrendelscherm. Bij een life wallpaper is de optie "grayed out".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Correct..helaas! Die vind ik wel zo mooi.

Andere dingetje wat mij opvalt is de animatie om de statusbalk transparant te maken. Ben ik persoonlijk dan weer niet zo'n fan van, beetje onnodige feature. Steeds zo'n beweging als je terug naar homescreen gaat, beetje druk voelt het.

Toestel is wel echt sneller, apps afsluiten, terug naar homescreen, unlocken, allemaal net wat snappier!

[ Voor 95% gewijzigd door Tiroz op 14-03-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Vandaag mijn witte S4 binnen gekregen, gister gekocht via bol.com. Nu viel me op dat er in plaats van een plastic folie met informatie (Full HD scherm, quadcore SD 600, 13 mp camera, blablabla) een echte screenprotector zit. Is dit bij meer mensen zo geweest? Ook zat er op de achterkant een plastic folie waar op stond dat je geen nano naar microsim adapter mag gebruiken. Dat wordt dus een nieuwe bestellen bij T-Mobile...

Edit: Excuus, zie in eerdere posts dat dit in de fabriek gedaan wordt...

[ Voor 8% gewijzigd door DrBos op 14-03-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 13-06 14:30
DrsBos schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:04:
Vandaag mijn witte S4 binnen gekregen, gister gekocht via bol.com. Nu viel me op dat er in plaats van een plastic folie met informatie (Full HD scherm, quadcore SD 600, 13 mp camera, blablabla) een echte screenprotector zit. Is dit bij meer mensen zo geweest? Ook zat er op de achterkant een plastic folie waar op stond dat je geen nano naar microsim adapter mag gebruiken. Dat wordt dus een nieuwe bestellen bij T-Mobile...

Edit: Excuus, zie in eerdere posts dat dit in de fabriek gedaan wordt...
Het is al vaker in dit topic vermeld ja, Samsung levert blijkbaar nieuwe toestellen met een screenprotector af.

Alleen als je een adapter hebt van nano-sim naar micro-sim, kun je die gebruiken.
Want de telefoon kan alleen micro-sims aan.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
speedme schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:12:
[...]

Het is al vaker in dit topic vermeld ja, Samsung levert blijkbaar nieuwe toestellen met een screenprotector af.

Alleen als je een adapter hebt van nano-sim naar micro-sim, kun je die gebruiken.
Want de telefoon kan alleen micro-sims aan.
Dat mag dus niet, een nano naar microsim adapter gebruiken. Heb net gelezen dat dat weer te maken heeft met de kans dat bij verwijderen de adapter blijft haken achter de contactpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

In het vervolg even het topic doorzoeken, staat al eerder vermeldt. Hier ook geleverd gekregen met screen protector er al op. Lekker makkelijk, voor nu. Kan ik de andere in de kast houden voor als deze 'op' is.

Die adapter moet je mee uitkijken. Als dat mis gaat, dan is je SIM module kapot = reparatie op eigen kosten. Wat er mis kan gaan is dat de adapter ergens achter blijft haken en dan gaan de 'pootjes' van de SIM-lezer kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Heb nu een S3 best tevreden, maar hij begint sloom te worden na 2 jaar.
Had nog een HI lease abbo, moet 137 euro betalen om hem te mogen houden.

Ze hebben wel een goed aanbod voor de S4. Denk dat ik deze maar ga nemen, S4 en S5 maakt weinig uit denk ik.

Iedereen nog tevreden na een jaar?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 10:14

Satom

Verzamel ervaringen

Mars18 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:20:
Heb nu een S3 best tevreden, maar hij begint sloom te worden na 2 jaar.
Had nog een HI lease abbo, moet 137 euro betalen om hem te mogen houden.

Ze hebben wel een goed aanbod voor de S4. Denk dat ik deze maar ga nemen, S4 en S5 maakt weinig uit denk ik.

Iedereen nog tevreden na een jaar?
Meer dan tevreden, toestel is snel en werkt perfect, batterij is ook dik in orde. Moet wel zeggen dat ik geroot ben en een scriptje heb liggen die zeer veel stock apps verwijderd + Greenify en Lbe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-06 09:50

Taygeta

KTM 790 Adventure

Ik krijg net een software update binnen op mijn s4. heeft iemand anders dit ook? Ik kan ook niet zien welke versie het is... maar wel dat hij 355.55 mb is

[ Voor 10% gewijzigd door Taygeta op 14-03-2014 15:17 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV