• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
_Nick__ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:21:
[...]

De permissies per app zaten in 4.4 en zijn met 4.4.1 en 4.4.2 weer verwijderd..
Smartphones dienen blijkbaar vooral om ons in de gaten te houden.. ;-)

Ook leest bekend dat alle foutjes in de firmware worden hersteld vlak voor het uitkomen van de opvolger..
anders zouden mensen zich eens kunnen bedenken.. ;-)
Op de Note3 met 4.4.2 kan ik met app ops starter dit gewoon aanpassen hoor.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Iemand in BE/NL die al de 4.4.X update heeft?

Is er eigenlijk bekend of de interface veranderingen van de S5 ook naar de S4 zullen komen, via de officiele weg?

(Onofficieel is geen probleem voor mij, maar eens ik begin met custom roms ben ik altijd heel snel uitgekeken op het toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Net een nieuwe KIES-3 moeten downloaden, dus wellicht dat een/de nieuwe firmware er aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:21
Senor Sjon schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Op de Note3 met 4.4.2 kan ik met app ops starter dit gewoon aanpassen hoor.
Yep... Op de s4 met stock 4.4.2 ook gewoon. Geen root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ik draai nu 4.3 en krijg bij Kies de mogelijkheid te updaten maar het is me niet duidelijk of dit nu 4.4.2 is,althans het staat er niet expliciet bij.
Ik heb nu MJ7 en kan naar MKF gaan voor (PHN, NL toch?)
Bij sammobile staat ie er nog niet tussen iedergeval

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24
ionicdog schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:15:
ik draai nu 4.3 en krijg bij Kies de mogelijkheid te updaten maar het is me niet duidelijk of dit nu 4.4.2 is,althans het staat er niet expliciet bij.
Ik heb nu MJ7 en kan naar MKF gaan voor (PHN, NL toch?)
Bij sammobile staat ie er nog niet tussen iedergeval
Ik heb PDA:MKF / PHONE:MKF / CSC:MK5 (PHN). Dat is Android 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
ok, dan wacht ik nog wel even totdat ie verschijnt of via sammobile

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Ik ben ook Kies3 net aan het updaten, hoop dat ik hierna meteen naar 4.4 kan updaten. Ik had tot vorige week een HTC One en ondaks de lagere clocksnelheden werkte deze een pak sneller, vandaar dat ik hoop dat 4.4 snelheid met zich mee zal brengen :)

Als ik via samfirmware deze downloadn (http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=25820) en de titorial er onder volg op een stock toestel va, belgie (LUX) zou ik dan problemen ondervinden?

grt

[ Voor 29% gewijzigd door killerbie op 28-02-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-06 06:20
Vandaag mijn S4 ontvangen. Normaal zit er zo'n reclamesticker op het display, maar bij mij niet en lijkt het erop dat er een schermbeveiliging geïnstalleerd is.

De doos was overigens nog geseald toen ik hem kreeg :)

Heeft Samsung wat aangepast aan de manier van verpakken, want als ik kijk naar unboxing filmpjes op youtube, dan zie ik telkens zo'n 'reclame sticker' op het scherm zitten.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steven2 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 05:32:
Vandaag mijn S4 ontvangen. Normaal zit er zo'n reclamesticker op het display, maar bij mij niet en lijkt het erop dat er een schermbeveiliging geïnstalleerd is.

De doos was overigens nog geseald toen ik hem kreeg :)

Heeft Samsung wat aangepast aan de manier van verpakken, want als ik kijk naar unboxing filmpjes op youtube, dan zie ik telkens zo'n 'reclame sticker' op het scherm zitten.
Is al uitgebreid besproken een aantal maal. Ja, is veranderd.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425132

killerbie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:23:
Ik ben ook Kies3 net aan het updaten, hoop dat ik hierna meteen naar 4.4 kan updaten. Ik had tot vorige week een HTC One en ondaks de lagere clocksnelheden werkte deze een pak sneller, vandaar dat ik hoop dat 4.4 snelheid met zich mee zal brengen :)

Als ik via samfirmware deze downloadn (http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=25820) en de titorial er onder volg op een stock toestel va, belgie (LUX) zou ik dan problemen ondervinden?

grt
deze duitse versie heb ik ook gedownload, met odin weer erop gezet na rebooten achteraf bleek dat ie niks geinstalleerd heeft.

weet iemand wat ik fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Anoniem: 425132 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:47:
[...]

deze duitse versie heb ik ook gedownload, met odin weer erop gezet na rebooten achteraf bleek dat ie niks geinstalleerd heeft.

weet iemand wat ik fout doe.
Vertel ons misschien beter wat je gedaan hebt, dan is het makkelijker voor ons om tekomen te weten of je iets fout hebt gedaan en wat :)

PS: ik heb het toch maar niet gedaan, na een zeer lange reeks custom roms op mijn vorige toestellen ben ik het opnieuw instellen even 'beu'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Hoe zit het met de nieuwe TouchWiz voor de S5, komt deze ook ooit naar de S4? Want ik vind die versie wel een stuk beter dan de TouchWiz van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tycho500 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:25:
Hoe zit het met de nieuwe TouchWiz voor de S5, komt deze ook ooit naar de S4? Want ik vind mij lijkt die versie wel een stuk beter dan de TouchWiz van nu.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:12

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tycho500 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:25:
Hoe zit het met de nieuwe TouchWiz voor de S5, komt deze ook ooit naar de S4? Want ik vind die versie wel een stuk beter dan de TouchWiz van nu.
Plaats anders even een mooie review zodat we allemaal kunnen zien hoe veel beter die versie is ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hoezo zou die stukken beter zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krasloos schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:11:
Hoezo zou die stukken beter zijn dan?
Waarschijnlijk voornamelijk qua uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
In de video van Tweakers die ik vanmiddag zag vond ik het er strakker uit zien, zoals heel goed verteld wordt ziet het er visueel meer uit als 1 geheel i.p.v. stukjes v/d puzzel. Vind het design er strakker uit zien en ben benieuwd of die visuele metamorfose ook naar de S4 komt. Hier link naar de preview video:
YouTube: Videopreview: Samsung Galaxy S5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

killerbie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:58:
[...]

Vertel ons misschien beter wat je gedaan hebt, dan is het makkelijker voor ons om tekomen te weten of je iets fout hebt gedaan en wat :)

PS: ik heb het toch maar niet gedaan, na een zeer lange reeks custom roms op mijn vorige toestellen ben ik het opnieuw instellen even 'beu'. :)
Ik heb de officiele duitse 4.4.2 gedownload van sammobile, dat is een md5 bestand.
Nu heb ik op mijn s4 de leaked version 4.4.2 opstaan en deze heb ik met odin erop gezet.
Dus ik wilde nu de officiele 4.4.2 erop zetten met odin.

en dat lijkt te lukken, want ik zie dat odin bezig is met installeren + op mijn s4 zie ik ook dat balk lopen.

maar achteraf na rebooten bleek dat hij niks gedaan heeft alle apps staan er nog op ik hoef niks opnieuw te instellen zoals taal of land instellingen enz.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 425132 op 04-03-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
Hoezo bleek? Apps en instellingen worden voor 99% overgenomen bij een update, ook al doe je dit via Odin.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07-2023
Senor Sjon schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:47:
Hoezo bleek? Apps en instellingen worden voor 99% overgenomen bij een update, ook al doe je dit via Odin.
Meestal na het flashen moet je toch een full wipe doen omdat hij niet wil booten? Is dat niet meer het geval.dat zijn mijn ervaringen wel ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeffroni schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:42:
[...]

Meestal na het flashen moet je toch een full wipe doen omdat hij niet wil booten? Is dat niet meer het geval.dat zijn mijn ervaringen wel ermee.
met odin hoeft dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Idd, kijk eens bij instellingen - meer - softwareversie, de 4.4.X versies zien er zover ik weet exact hetzelfde uit als de voorgaande versies, de veranderingen zitten voornamelijk onder de motorkap. Dus het kan dat het wel gelukt is, indien gelukt ga ik me er strakjes ook aan wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
4.4.2 al uit voor landen als luxemburg en cyprus....waar blijft NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zo..
Nadat ik mn one-X stuk heb laten vallen, ben k maar eens overgestapt.

de boel maar s doorlezen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

killerbie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:54:
Idd, kijk eens bij instellingen - meer - softwareversie, de 4.4.X versies zien er zover ik weet exact hetzelfde uit als de voorgaande versies, de veranderingen zitten voornamelijk onder de motorkap. Dus het kan dat het wel gelukt is, indien gelukt ga ik me er strakjes ook aan wagen :)
Er is in het oog springend verschil: De notificatiebalk bovenin bevat geen kleur meer. Waar je bijvoorbeeld met 4.3 nog rode en groene pijltjes onder je wifi icoontje zag bij traffic is nu alles zwart-wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 17:11
bvbal79 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 06:57:
4.4.2 al uit voor landen als luxemburg en cyprus....waar blijft NL
Het lijkt erop dat ik die 4.4 update nu officieel binnen krijg via OTA ....

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/85106864/Screenshot_20140305_122325.png

Ondanks dat ik regelmatig backups maak, ben ik na deze update toch weer wat recent geïnstalleerde Apps kwijt?
Als ik de Apps opnieuw installeer vanuit de Play Store zijn gelukkig wel de instellingen bewaard gebleven...

Dus maak voor de update nog een BACKUP via Kies3 !!!

[ Voor 40% gewijzigd door emmerx op 05-03-2014 14:46 . Reden: IMG backup ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
emmerx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:27:
[...]

[afbeelding]
Wat is OTA?
Als ik Software-update handmatig probeer bij Toestel-info dan krijg ik de melding dat de laatste updates al geïnstalleerd zijn. Versie is nog steeds 4.3.
Of moet ik wachten totdat er een T-Mobile-versie van 4.3 beschikbaar komt?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:44
Ook ik krijg via OTA (Over The Air, inderdaad via software update van telefoon zelf) dat ik de laatste update heb. Unbranded versie van de S4. emmerx heeft blijkbaar een toestel met buitenlandse firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 17:11
MrJayMan schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Wat is OTA?
Als ik Software-update handmatig probeer bij Toestel-info dan krijg ik de melding dat de laatste updates al geïnstalleerd zijn. Versie is nog steeds 4.3.
Of moet ik wachten totdat er een T-Mobile-versie van 4.3 beschikbaar komt?
Over The Air, dus via Wifi of 3/4G.

Andere optie is via KIES. Maar met die software heb ik niet zulke goede ervaringen.
Sibrand schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:55:
Ook ik krijg via OTA (Over The Air, inderdaad via software update van telefoon zelf) dat ik de laatste update heb. Unbranded versie van de S4. emmerx heeft blijkbaar een toestel met buitenlandse firmware?
Daar lijkt het inderdaad op.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/85106864/FirmwareUpdate20140305.jpg

Excuses aan alle NL-firmware eigenaren.

[ Voor 32% gewijzigd door emmerx op 05-03-2014 14:52 . Reden: emb IMG ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
emmerx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:55:
[...]

Over The Air, dus via Wifi of 3/4G.

Andere optie is via KIES. Maar met die software heb ik niet zulke goede ervaringen.

[...]

Daar lijkt het inderdaad op.
[afbeelding]
XEH is Hongarije volgens sammobile.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
Mijn toestel heeft firmware versie:

AP : I9505CCEUMJ7
CP : I9505CCEUMJ7
CSC : I9505OXXEMJ8

Naar wat ik heb begrepen is dit de Nederlandse firmware.
Alleen krijg ik wel echt het idee dat Nederland echt pas
als allerlaatste aan de beurt is met de Officiele update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
[...]

[afbeelding]
HOHO!!! DANK JE!! krijg hem ook binnen, gecontroleerd wanneer ik jouw post zag (a)

EDIT: amai, gaat wel extreem traag het binnenhalen van de update

EDIT2: na een dik uur downloaden over wifi eindelijk installeren :)

[ Voor 15% gewijzigd door killerbie op 05-03-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NB9 is 4.4.2 ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
kirelam schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:27:
Mijn toestel heeft firmware versie:

AP : I9505CCEUMJ7
CP : I9505CCEUMJ7
CSC : I9505OXXEMJ8

Naar wat ik heb begrepen is dit de Nederlandse firmware.
Alleen krijg ik wel echt het idee dat Nederland echt pas
als allerlaatste aan de beurt is met de Officiele update :(
Zijn er meer mensen hier met bovenstaande firmware?
Wie kan mij bevestigen dat dit echt de Nederlandse variant is?

Grt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat boeit het voor welk land je firmware eigenlijk bedoeld is? Er verandert niets aan, behalve wellicht wat meegeleverde reclame rotzooi die toch iedereen uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Hmm mijn telefoon is 4.3 en geeft aan dat er geen update is? Ach ja geduld dan maar. Twijfel nog of ik dit keer eens twee jaar ga uitzingen met een telefoon. Beetje Android/Samsung moe.

[ Voor 67% gewijzigd door Phusebox op 05-03-2014 15:44 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Sammobile. Download daar een NB9 versie en prak die met Odin op je toestel. Is een officiele versie, dus gegarandeerd geen problemen met eventuele garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
kirelam schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:22:
[...]

Grt,
Volgens mij is dat de NL vodafone firmware, ik heb zelf een andere (NL t-mobile). Maar ik ben te lui om voor je op sammobile.com naar firmwares te gaan zoeken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
dragon2 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:22:
[...]

Volgens mij is dat de NL vodafone firmware, ik heb zelf een andere (NL t-mobile). Maar ik ben te lui om voor je op sammobile.com naar firmwares te gaan zoeken O-)
Mijn S4 heb ik via Tele2 en er is niks in het toestal aan mallware aanwezig wat lijkt op provider meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

kirelam schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:28:
[...]

Mijn S4 heb ik via Tele2 en er is niks in het toestal aan mallware aanwezig wat lijkt op provider meuk?
aangezien ik, zoals eerder aangegeven, over een duitse telefoon beschik heb ik er na elke major update weer wat meuk bij, apps zoals Bild, Taxi en nog wat op de duitse markt gerichte zaken. Dus niet zozeer providermeuk maar wel andere meuk. De firmwares zijn wel degelijk provider specifiek, maar tegenwoordig stoppen ze er niet teveel van zichzelf meer in.

[ Voor 16% gewijzigd door Hann1BaL op 05-03-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
hey, ik heb een s4 gekocht bij ekodeal. Het blijkt een toestel er een te zijn uit de verenigde arabische emiraten. Hij draait nu op 4.2. Wat ik me afvraag: als ik hem update naar 4.3, gaat dan het regiolock van samsung in zodat ik eerst een simkaart uit de verenigde emiraten moet gebruiken of hoef ik daar niet bang voor te zijn? Ik heb hem nu nog niet kunnen gebruiken met een SIM kaart, mijn microsim komt binnen een paar dagen binnen. Ik heb geen idee of het regiolock er nu op zit, ik heb alle updates voor 4.3 wel uit gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
kirelam schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:22:

Grt,
is GEEN Nederlandse device / firmware

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
[...]

[afbeelding]

Ondanks dat ik regelmatig backups maak, ben ik na deze update toch weer wat recent geïnstalleerde Apps kwijt?
Als ik de Apps opnieuw installeer vanuit de Play Store zijn gelukkig wel de instellingen bewaard gebleven...

Dus maak voor de update nog een BACKUP via Kies3 !!!
Dit probleem heb ik vaker gehoord..apps die opeens missen. Vrij irritant, ik heb er iets van 100 geïnstalleerd staan =D update nog niet toegepast maar heb ook weinig zin om te kijken wat ik dan mis! Het lijkt wel alsof ze wel nog steeds op je toestel staan, maar dat eerder de icoontjes gewoon missen in de app drawer ofzo. Gekheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streets66
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11-2024
Heb net even een check van mijn nieuwe S4 gedaan door de On/Off knop samen met Vol down en daarna Vol Up in te duwen.
Nu is alles wel in orde. Krijg namelijk 0x0 in display.
Maar bliep is nu aan het downloaden............... Do not turn off target !!

En nu ?? wachten ?

Tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Waarschijnlijk staat het apparaat in Odin download mode. Even de On/Off-knop inhouden totdat het reboot. Kan wel > 10 seconden duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streets66
Maar dan ga ik wel de waarschuwing negeren..... Do not turn off target.

Ben nieuw met Android en zo, dus erg huiverig om dit zomaar te negeren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Klopt, die waarschuwing is bedoeld als het apparaat aan je pc hangt om firmware up te daten en dat is bij jou volgens mij niet het geval. Zie bijv: http://androidforums.com/...4-phone-in-odin-mode.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streets66
Ok. De S4 hangt inderdaad nergens aan vast. Ligt los naast me en ik ben al bijna een half uur aan het wachten....... lol.

Dan drukken we maar eens op die knop..... en .......jaaaa hij doet het weer.

Bedankt voor je snelle reactie en hulp.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
No problem :D fijn dat ie het weer doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 17:53
Iemand een idee wanneer deze (of desnoods 4.3) voor de active uit komt? zit hier nog op 4.2.2 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halie68
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-07-2022
Ik heb het idee dat de uitrol van android 4.4.2 voor Samsung Galaxy S4 in Nederland en België eind maart/begin april zal beginnen. Eerder hoeven we het niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Halie68 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:55:
Ik heb het idee dat de uitrol van android 4.4.2 voor Samsung Galaxy S4 in Nederland en België eind maart/begin april zal beginnen. Eerder hoeven we het niet te verwachten.
En waar is dat idee op gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Halie68 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:55:
Ik heb de update sinds gisteren. Belgie & unbranded. (misschien dat jij het over de branded versies hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Kon t nog niet vinden in dit topic
maar k vond n leuk lijstje met "secret codes"

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
*#0011# service mode
*#0228# batteriestatus
*#0283# looback test
*#06# imei
*#03# nandflashheaderread
*#0808# usb service
*#9090# service mode
*#7284# FactoryKeystring
*#1234# Version
*#34971539#camera firmware standard
*#1111# servicemode
*#0*# Testmodus

gebruiken op eigen risico :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halie68
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-07-2022
killerbie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:08:
[...]

Ik heb de update sinds gisteren. Belgie & unbranded. (misschien dat jij het over de branded versies hebt?
Mijn toestel is unbranded en heb de update nog steeds niet. Hebben meer mensen een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 15:01
Halie68 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:58:
[...]

Mijn toestel is unbranded en heb de update nog steeds niet. Hebben meer mensen een update?
PHN (Nederlandse) is nog niet beschikbaar OTA of via Kies (3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
marcel-o schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:44:
Kon t nog niet vinden in dit topic
maar k vond n leuk lijstje met "secret codes"

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
*#0011# service mode
*#0228# batteriestatus
*#0283# looback test
*#06# imei
*#03# nandflashheaderread
*#0808# usb service
*#9090# service mode
*#7284# FactoryKeystring
*#1234# Version
*#34971539#camera firmware standard
*#1111# servicemode
*#0*# Testmodus

gebruiken op eigen risico :+
Leuk :D Net even mijn imei ermee opgevraagd.

Hier trouwens nog geen Kit Kat te bekennen. Nederland en unbranded. Maar als ik de nieuwsberichten erover mag geloven dan verwacht ik hem eigenlijk elk moment:

http://www.gsminfo.nl/blo...-4-kitkat-update-rolt-uit

Niet iedereen reageert overigens even blij op de nieuwe versie. Toegang tot de SD kaart is immers beperkt, waardoor sommige apps er niet meer mee werken. Dat is voor mij geen issue, omdat ik geen SD kaart gebruik.. maar voor genoeg anderen natuurlijk wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Lethalis op 07-03-2014 13:07 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

Hi

Kan ik gewoon de update voor Nordic Countrys of Germany op mijn S4 installeren via Odin? Dacht dat je altijd alleen maar landspecifieke versies kon downloaden?
AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:59:
Sammobile. Download daar een NB9 versie en prak die met Odin op je toestel. Is een officiele versie, dus gegarandeerd geen problemen met eventuele garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:53
Wow, prijzen zakken snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ja, vind ik ook wel jammer. Niet eens 1 jaar oud en al bijna de helft van de beginwaarde kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Ik niet, wil er volgende week een halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:52
Chris Smoove schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:57:
[...]

Ja, vind ik ook wel jammer. Niet eens 1 jaar oud en al bijna de helft van de beginwaarde kwijt.
Die helft was je al kwijt, toen je vorig jaar de winkel uit liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
Chris Smoove schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:57:
[...]

Helaas een beetje eigen aan Android toestellen door een zee van aanbod binnen Android land van verschillende merken.

wil je zeker zijn dat je na 2 jaar voor 100% zeker de helft terugkrijgt van je aankoop bedrag moet je bij Apple zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:43
Ik heb al ruim gegoogled en door dit topic gezocht, maar ik kom niet bij een oplossing/verklaring voor mijn 'probleem'. Het is namelijk zo dat als ik op mijn S4 in een internetbrowser animated gifs tegenkom, deze ongelofelijk traag/haperig afspelen. Heb het zowel in de stock browser als in Chrome. Ik meen dat zelfs mijn Galaxy S2 dit probleem niet had maar dat weet ik niet zeker. Dus zijn er meer mensen die dit hebben of iemand die hier een oplossing voor weet? Want een S4 zou toch wel een simpel gifje af moeten kunnen spelen. Los van dat animated gifs *** zijn, zijn er soms wel websites waar ik ze normaal op wil kunnen bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Gegevens/cache van de browser leegmaken bij Instellingen? Factory reset doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Ari Gold op 07-03-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532212

Ik heb paar dagen geleden mijn galaxy s4 opgestuurd, omdat hij elke dag uitvalt, batterij snel leeg gaat en hij af en toe heel erg heet wordt. Nu gebruik ik tijdelijk mijn oude mobiel (samsung galaxy s3 mini), met deze mobiel was er helemaal niks aan de hand. Maar sinds ik hem paar dagen gebruik, begint hij ook alweer uit te vallen. Ik ben nu dus heel erg bang dat het aan mijn lader ligt, zou dit kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Er zou een ruis in kunnen zitten of de spanning is verkeerd.
Het kan dus wel zo zijn ja.
Las ergens in dit topic al dat de s4 gevoelig is voor verkeerde laders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:37

W84

Klopt, daarmee heb ik blijkbaar mijn batterij verziekt. Ik gebruikte een tijdje andere laders (van HTC, LG etc.) en de batterij is daarna erg achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

Ik gebruik al vanaf het begin, nu een jaar bijna, dezelfde lader als die ik gebruikte voor mijn S3.
En het is een Nokia lader. in de auto word hij opgeladen door een Brodit.

Totaal geen batterij problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik gebruik alles, van dx autoladers tot action usbladers. Ook geen problemen nog hier met mijn accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:37

W84

Bij mij verdwijnen de procenten als sneeuw voor de zon zegmaar en doe er niks geks mee. En het is begonnen na het opladen met andere laders. Kan natuurlijk puur toeval zijn of andere oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06
Ari Gold schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 23:04:
Ik niet, wil er volgende week een halen. :)
Met de €100,- cashback actie ?

Gister een S4 voor m'n vriendin besteld, sim only abbotje er bij en we kunnen weer even voort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532212

De oplader die ik gebruikte voor mijn S4 was gewoon de originele, maar misschien is die kapot ofzo? En de oplader van de S4 past ook gewoon in de S3 mini, maar ben bang dat de lader dus kapot was en dat hij de S3 mini nu ook al kapot heeft gemaakt. Ik heb de S3 mini vannacht opgeladen met de originele, dus ben benieuwd hoe het nu verder gaat aflopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
De oplader van de s4 is 2mA, gebruik geen lader hoger dan 2, de meeste zijn lager dit kan neit schadelijk zijn zover ik weet maar wanneer je een lader van VB 2.5 zou gebruiken dan krijgt de batterij meer stroom(sterkte) dan waar het voor gemaakt is en kan het over verhit/defect raken, eventueel door telkens enkele batterijcllen te beschadigen.

ps sorry voor de wanorde, weinig tijd maar wou even helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
killerbie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:56:
De oplader van de s4 is 2mA, gebruik geen lader hoger dan 2, de meeste zijn lager dit kan neit schadelijk zijn zover ik weet maar wanneer je een lader van VB 2.5 zou gebruiken dan krijgt de batterij meer stroom(sterkte) dan waar het voor gemaakt is en kan het over verhit/defect raken, eventueel door telkens enkele batterijcllen te beschadigen.

ps sorry voor de wanorde, weinig tijd maar wou even helpen
Onzin natuurlijk. Al gebruik je een 10A lader, de telefoon "trekt" gewoon wat ie maximaal kan/wil. Lagere waarde = minder snel laden. Hogere waarde = kan nul kwaad. Wordt niet warmer, gebeurt helemaal niéts mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 19:36
Lijkt erop dat 4.4.2 voor de NL markt uit is!
Check Sammobile: http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=26444

Model: GT-I9505
Model name: GALAXY S4
Country: Netherlands
Version: Android 4.4.2
Changelist: 481100
Build date: Thu, 13 Feb 2014 11:47:45 +0000
Product Code: PHN
PDA: I9505XXUFNB8
CSC: I9505PHNFNB3
MODEM: I9505XXUFNB8

Straks maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:07
Mijulio schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:22:
Lijkt erop dat 4.4.2 voor de NL markt uit is!
Check Sammobile: http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=26444

Model: GT-I9505
Model name: GALAXY S4
Country: Netherlands
Version: Android 4.4.2
Changelist: 481100
Build date: Thu, 13 Feb 2014 11:47:45 +0000
Product Code: PHN
PDA: I9505XXUFNB8
CSC: I9505PHNFNB3
MODEM: I9505XXUFNB8

Straks maar eens proberen
Via Kies is deze inderdaad beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Laatst online: 22:38
Ik zou toch oppassen met het updaten. VLC leest de files op een sd-card niet meer ook na unmounten, MXplayerpro nog wel maar die leest dan weer geen .sub files.

Het ziet er wel afgewerkter uit en gaat sneller maar ik heb het idee dat er een battery drain is en ook weer bloatware.

Toch weird dat google drive wordt geinstalleerd maar google wel restricties installeert voor sd-cards, niet zo customer friendly. Nog steeds geen shutter sound optie in het menu van de stock camera. Camera Zoom FX kan de shuttersound niet afzetten, cameramute voor stock camera wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Eerst nieuw stuurprogramma instaleren bij Kies3.
Feilloos, nu aan het updaten.
100 Mb schijfruimte vereist.
Updaten naar KiKat 4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Het allereerste wat opvalt is dat je de apps niet meer kan verbergen, klopt dat?
Zo ja, dan is dat gelijk al een groot minpunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Barock schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:54:
Het allereerste wat opvalt is dat je de apps niet meer kan verbergen, klopt dat?
Zo ja, dan is dat gelijk al een groot minpunt!
Haal je toch een echte, volwaardige launcher uit de Play Store? Zit je gelijk niet meer vast aan Samsungs brakke Touchwiz Launcher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:04
Update is ook via OTA beschikbaar, ben nu 355,55 MB aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
In belgië ook via ota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter.txt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:24
Ik heb ook onlangs de update naar 4.4.2 gedaan. Op zich helemaal prima, op een puntje na. Ik had de watchon-widget van mijn lockscreen verwijderd, maar die is nu weer terug. Vooral erg hinderlijk omdat hij op de eerste pagina staat, dus iedere keer als ik mijn telefoon aanzet, zie ik die widget en niet de klok. Weet iemand hoe ik die widget kan verwijderen?

Ik heb al gezocht op internet, maar wat her en der beschreven staat, kan ik niet terugvinden. Bij "Settings > Mijn apparaat > Vergrendelscherm" staat geen optie om widgets aan/uit te zetten. Onder "Settings > Meer > Beveiliging" kan ik ook al niets vinden. Mogelijk heeft het ermee te maken dat ik, doordat ik Exchange-mail van mijn werk erop heb staan, verplicht moet inloggen met een pincode?

Hoe dan ook. Ik kan niets vinden om deze irritatie op te lossen, maar misschien dat hier iemand weet hoe?

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:32

weebl

YARR!

Hij komt nu bij mij binnen via OTA. Update van 355.55MB.
Ik moest wel met de hand controleren. Dus ik raad iedereen aan dit ook even te doen :)

Edit: gaat niet heel erg snel, dus je moet wel geduld hebben :P

[ Voor 18% gewijzigd door weebl op 10-03-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 22:42

Satom

Verzamel ervaringen

AllSeeyinEye schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:55:
[...]

Haal je toch een echte, volwaardige launcher uit de Play Store? Zit je gelijk niet meer vast aan Samsungs brakke Touchwiz Launcher ;)
Heb je dan gelijk een mooi Kalender/Agenda widget erbij, zoals bij TouchWiz (zo'n maandoverzicht). Want dat is toch wel waarom ik nog steeds TouchWiz gebruik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 11:24
Pieter.txt schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:17:
Ik heb ook onlangs de update naar 4.4.2 gedaan. Op zich helemaal prima, op een puntje na. Ik had de watchon-widget van mijn lockscreen verwijderd, maar die is nu weer terug. Vooral erg hinderlijk omdat hij op de eerste pagina staat, dus iedere keer als ik mijn telefoon aanzet, zie ik die widget en niet de klok. Weet iemand hoe ik die widget kan verwijderen?

Ik heb al gezocht op internet, maar wat her en der beschreven staat, kan ik niet terugvinden. Bij "Settings > Mijn apparaat > Vergrendelscherm" staat geen optie om widgets aan/uit te zetten. Onder "Settings > Meer > Beveiliging" kan ik ook al niets vinden. Mogelijk heeft het ermee te maken dat ik, doordat ik Exchange-mail van mijn werk erop heb staan, verplicht moet inloggen met een pincode?

Hoe dan ook. Ik kan niets vinden om deze irritatie op te lossen, maar misschien dat hier iemand weet hoe?
Er is een instelling in WatchOn zelf. WatchOn > menuknop > instellingen en dan onder meldingen kopje staat "Afstandbediening automatisch weergeven op vergrendelscherm".

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Satom schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:53:
[...]
Heb je dan gelijk een mooi Kalender/Agenda widget erbij, zoals bij TouchWiz (zo'n maandoverzicht). Want dat is toch wel waarom ik nog steeds TouchWiz gebruik :X
Event Flow Calendar Widget?

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-03-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter.txt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:24
SCARfaceE schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:57:
[...]

Er is een instelling in WatchOn zelf. WatchOn > menuknop > instellingen en dan onder meldingen kopje staat "Afstandbediening automatisch weergeven op vergrendelscherm".
Daar had ik ook al gekeken, maar in mijn geval staat daar niet "vergrendelscherm" maar "meldingenvenster". Daar schiet ik dus niets mee op.

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 11:24
Pieter.txt schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Daar had ik ook al gekeken, maar in mijn geval staat daar niet "vergrendelscherm" maar "meldingenvenster". Daar schiet ik dus niets mee op.
Vreemd, bij mij staan ze allebei onder elkaar. WatchOn versie 6.2.6.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik heb nu al tot 3x toe de update van Samsung gedownload via OTA, iedere keer de melding gekregen dat de download na 100% mislukt is.

Straks wanneer ik thuis ben nog maar eens opnieuw proberen en anders KIES maar eens installeren...
Zonde van m'n tijd :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

wjhanegraaf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:23:
Ik heb nu al tot 3x toe de update van Samsung gedownload via OTA, iedere keer de melding gekregen dat de download na 100% mislukt is.

Straks wanneer ik thuis ben nog maar eens opnieuw proberen en anders KIES maar eens installeren...
Zonde van m'n tijd :| :/
Toestel geroot? Zo ja, met KIES gaat het niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
Ik heb het via kies gedaan (geroot toestel, geen rom)
En ging perfecter dan verwacht, binnen 15 min stond het erop en al mijn instellingen nog hetzelfde
Hoefde niet eens de de default instellingen te doen (tijd ,land etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:26:
[...]

Toestel geroot? Zo ja, met KIES gaat het niet anders zijn.
Niks geroot of dergelijke.... straks nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:04
Na de update (OTA) mis ik een hoop applicaties. Na opnieuw installeren pakt ie gelukkig de instellingen wel weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
EdVe schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:31:
Na de update (OTA) mis ik een hoop applicaties. Na opnieuw installeren pakt ie gelukkig de instellingen wel weer over.
Welke applicaties dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Verborgen apps weergeven in het menu ook verdwenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 15:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Barock schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:09:
Verborgen apps weergeven in het menu ook verdwenen!
Ja die mis ik ook. Daardoor kan ik de apps die ik verborgen heb niet meer laten weergeven. Jammer van dat foutje, hoop dat ze daar snel met een update voor komen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:35
De enige feature waar ik naar uitkeek was die camera snelkoppeling op het lockscreen. Ik had verwacht dat dit ook zou werken als je een patroon als beveiliging had (like iOS of vanilla Android). Maar nee, nog steeds moet je dus eerst je scherm ontgrendelen voordat je een foto kan maken -_-
Pagina: 1 ... 51 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV