Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Voor zover ik weet, ik heb het zelf niet gedaan namelijk, is het wel uit te schakelen hoor.
Daarvoor moet de gebruikte ROM wel geroot zijn.
Met root-toegang kun je namelijk het *.ogg bestand (sluiter-geluidje) verwijderen uit de directory en dan is daarmee het geluid uitgeschakeld.

Of je installeert een custom ROM, vaak is daarbij het sluiter-geluid al uitgeschakeld.
Heb eens gekeken hiernaar en bij mij is het sluitergeluid uit te schakelen via de instellingen in de camera app.
Ik draai wel Omega rom.
Instellingen(camera app)...getand wieltje...naar beneden scrollen...geluid sluiter...aan of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Heb eens gekeken hiernaar en bij mij is het sluitergeluid uit te schakelen via de instellingen in de camera app.
Ik draai wel Omega rom.
Instellingen(camera app)...getand wieltje...naar beneden scrollen...geluid sluiter...aan of uit.
Als ik het goed gelezen heb, is het in de standaard Samsung roms niet uit te schakelen.
Of lijkt het erop dat het is uitgeschakeld, maar blijft men toch het geluid houden.
Het schijnt iets met privacy wetgeving te maken te hebben.

Maar zoals je zelf al aangeeft, in de meeste custom roms is het uit te schakelen of is het al standaard uitgeschakeld.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:57
Zonder root is een app als Camera JB+ een optie, daarin is de shutter sound wel uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:42:
Hoi,
Met de 'btw-vrije' week bij de mm op komst ben ik van plan een S4 te gaan kopen, alleen zit ik nu met een vraag. Op internet las ik dat je het sluitergeluid van de camera niet uit kunt schakelen? Heeft iemand hier daar ervaring mee of een simpele oplossing voor dat probleem? Zoja dan hoor ik dat graag.
Onder het motto "waarom moeilijk doen, als..":

Mijn S4 is helemaal origineel en maakt geen geluid bij het maken van foto's in de stil- of trillenstand..

Op die stand zet ik het toestel als ik ergens naar toe ga waar ik meer foto's achter elkaar maak..
Volgens mij is het toestel dan nog sneller ook..

Als het gecombineerd moet worden met de geluidstand is JB+ of nu KK-camera van dezelfde maker (dan wel problemen met opslaan op SD) een prima optie (of SpyCam)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Iemand een idee wat je moet doen als je sim kaart vast zit? Normaal duw je en komt die er terug uit maar ik duw hem er alleen maar verder in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DivineNL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:41:
Iemand een idee wat je moet doen als je sim kaart vast zit? Normaal duw je en komt die er terug uit maar ik duw hem er alleen maar verder in...
Bij telefoons waar de Sim er moeilijk uit komt gebruik ik meestal iets "scherps" om het kaartje mee er uit te wippen, punt van een schaar en zo. Niet zó scherp dat je er wat mee beschadigd uiteraard :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

De accu van de s4 is met zijn 2600mAh toch niet een kleintje maar als je kijkt naar onderstaande kan het toch niet zo snel leeg gaan?
scherm is op automatisch en het was in een niet lichte omgeving.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/nzfy6qht3ydy1jv/2014-01-30%2007.39.41.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/kntzib3lhl8mayj/2014-01-30%2009.40.40.png

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Brad Pitt schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Bij telefoons waar de Sim er moeilijk uit komt gebruik ik meestal iets "scherps" om het kaartje mee er uit te wippen, punt van een schaar en zo. Niet zó scherp dat je er wat mee beschadigd uiteraard :P
Hoe doe je dat dan? Mijn simkaart zit er al best ver in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:00:
[...]

Hoe doe je dat dan? Mijn simkaart zit er al best ver in :p
Het is een veer systeem.
Plaatsen: sim erin tot de klik

Verwijderen :zachtjes duwen tegen veerdruk in dan hoor je een klik en komt ze vanzelf los.
Als je de veerdruk niet voelt of de klik niet hoort is wss de veer kapot.
Als je de sim nog een stukje kan zien kan je proberen met iets puntigs de sim ernaar achter proberen uit te trekken,anders denk ik dat het herstellen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:28:
[...]

Het is een veer systeem.
Plaatsen: sim erin tot de klik

Verwijderen :zachtjes duwen tegen veerdruk in dan hoor je een klik en komt ze vanzelf los.
Als je de veerdruk niet voelt of de klik niet hoort is wss de veer kapot.
Als je de sim nog een stukje kan zien kan je proberen met iets puntigs de sim ernaar achter proberen uit te trekken,anders denk ik dat het herstellen word.
Meh, das kut... Mijn sim ging er zonder problemen uit, deze sim van mijn werk ging er inderdaad wat lastiger in en het terugklik systeem werkt volgens mij niet dus zou best kunnen dat veer kapot is dan ja... Ik moet die sim er gewoon uit en de mijne er in en dan is het probleem opgelost. Hoeft in principe geen andere meer in dan gewoon die van mijzelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:29:
[...]

Meh, das kut... Mijn sim ging er zonder problemen uit, deze sim van mijn werk ging er inderdaad wat lastiger in en het terugklik systeem werkt volgens mij niet dus zou best kunnen dat veer kapot is dan ja... Ik moet die sim er gewoon uit en de mijne er in en dan is het probleem opgelost. Hoeft in principe geen andere meer in dan gewoon die van mijzelf :p
Ik hoop voor jou dan dat het veersysteem niet echt nodig is want anders heb je een probleem.
Dat systeem zet zichzelf precies zodat de contacten contact maken.
Als je de sim eruit krijgt is het nog maar de vraag als de veer kapot is of de sim nog contact kan maken,het is niet voor niks dat alles zo precies past en als je het zover krijgt dat ze werkt moet ze op haar plaats blijven zitten. Kan je nog wat zien van de sim die er nu inzit?
Wel raar dat de sim van je werk blijkbaar iets groter of breder is,zou niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het een (slordig) manueel bijgeknipte normale-maat-sim was :) Anders is het écht vaag ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb hem er uit gekregen, de sim is precies even groot als mijn eigen sim, heel vreemd. Mijn sim blijft nu inderdaad niet meer zitten dus denk dat de veer kapot is gegaan. Denk dat ik het ga proberen met een plakbandje vast te plakken en hopen dat het werkt/ blijft zitten.

EDIT:
Als ik mijn sim er in stop hoor ik echt een heel raar geluid :s

[ Voor 11% gewijzigd door DivineNL op 30-01-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:47:
Heb hem er uit gekregen, de sim is precies even groot als mijn eigen sim, heel vreemd. Mijn sim blijft nu inderdaad niet meer zitten dus denk dat de veer kapot is gegaan. Denk dat ik het ga proberen met een plakbandje vast te plakken en hopen dat het werkt/ blijft zitten.

EDIT:
Als ik mijn sim er in stop hoor ik echt een heel raar geluid :s
Nooit iets forceren als het er niet in gaat,glijmiddel helpt hier niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:53:
[...]

Nooit iets forceren als het er niet in gaat,glijmiddel helpt hier niet :9
Niet geforceerd, ik denk dat het kapot is gegaan bij het wisselen van de sim kaart... gek genoeg. Heb hem er uit gekregen op een manier die op internet stond.

Gaatje in SD prikken via het gat rechtsboven met een punaise/naald en dan naar onder schuiven. Hij was er zo uit maar nu blijft het dus niet meer zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Niet geforceerd, ik denk dat het kapot is gegaan bij het wisselen van de sim kaart... gek genoeg. Heb hem er uit gekregen op een manier die op internet stond.

Gaatje in SD prikken via het gat rechtsboven met een punaise/naald en dan naar onder schuiven. Hij was er zo uit maar nu blijft het dus niet meer zitten...
De sim ging er niet goed in en nu zit/zat ze erin...geforceerd dus of hoe wil je het anders noemen ?
En met een plakbandje ga je ook niks oplossen ,ze zit tegen de batterij en kan langs die weg geen kant uit,wat goed is ,maar ze kan wél de andere kant uit en dat krijg je niet gefixeerd met het kleine stukje sim dat zichtbaar is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:03:
[...]

De sim ging er niet goed in en nu zit/zat ze erin...geforceerd dus of hoe wil je het anders noemen ?
En met een plakbandje ga je ook niks oplossen ,ze zit tegen de batterij en kan langs die weg geen kant uit,wat goed is ,maar ze kan wél de andere kant uit en dat krijg je niet gefixeerd met het kleine stukje sim dat zichtbaar is volgens mij.
Sim zit vast en werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sj44k13 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 07:14:
[...]

Staat er toch standaard op? Heb je custom rom?
Jah heb een Custom rom en de watchon app werkt niet / wil niet installeren uit de play store :(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik twijfel tussen S4 en note2 maar kan ik op de S4 hetzelfde doen met n styluspen als op de note? of moet er n speciaal tekenprogramma op geinstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:25:
ik twijfel tussen S4 en note2 maar kan ik op de S4 hetzelfde doen met n styluspen als op de note? of moet er n speciaal tekenprogramma op geinstalleerd worden?
Heb even de moeite gedaan ,had je ook kunnen doen. :+

http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2325387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
rooie60 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:25:
Ik heb een custom rom draaien (Phoenix v7.3) en die heeft een hoop Note 3 features ein zitten (geport naar de S4).
Uiteraard zijn het features die te gebruiken zijn zonder stylus, maar het werkt wel en goed ook.

En buiten dieze coole Note 3 features heeft de Phoenix rom ook nog andere gave mods erin zitten, echt de moeite waard.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn S4 maakt sinds kort niet meer automatisch verbinding met mn wifi. Als ik dan naar wifi instelingen ga zie ik onder mn netwerk staan "inloggen verplicht". Als ik dan op verbind klik doet hij dat direct en zonder problemen. Weet iemand hoe ik hem ook weer automatisch kan maken verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Heeft iemand toevallig ervaring met Magicsim?
Om een 2e sim kaart in het toestel te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]speedme schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:50:
[...]

Ik heb een custom rom draaien (Phoenix v7.3) en die heeft een hoop Note 3 features ein zitten (geport naar de S4).
Uiteraard zijn het features die te gebruiken zijn zonder stylus, maar het werkt wel en goed ook.

En buiten dieze coole Note 3 features heeft de Phoenix rom ook nog andere gave mods erin zitten, echt de moeite waard.
[/quote

Ik heb ook Phoenix v7.3 er nu opstaan maar ik krijg mijn WiFi niet aan de praat ,ik kan het gewoon niet aan zetten, heb nochtans alles gevolgd van hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2349584

Of heb jij je versie elders vandaan ?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ speedme Ik heb ook Phoenix v7.3 er nu opstaan maar ik krijg mijn WiFi niet aan de praat ,ik kan het gewoon niet aan zetten, heb nochtans alles gevolgd van hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2349584

Of heb jij je versie elders vandaan ?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:59:
heb nochtans alles gevolgd van hier
Dus ook het hele "If you don't have WiFi/3G/Signal Lost when screen is off, do this:" gebeuren neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:02:
[...]

Dus ook het hele "If you don't have WiFi/3G/Signal Lost when screen is off, do this:" gebeuren neem ik aan?
Ook ja ,2 keer zelfs,automatisch reboot 2 x uitgevinkt,alles gedaan zoals uitgelegd,heb de KNOX dus heb ik de 2de optie geflasht qua modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:13:
Ook ja ,2 keer zelfs,automatisch reboot 2 x uitgevinkt,alles gedaan zoals uitgelegd,heb de KNOX dus heb ik de 2de optie geflasht qua modem.
Eigenlijk allemaal way offtopic (moet hier), maar goed. Andere kernel ook al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:15:
[...]

Eigenlijk allemaal way offtopic (moet hier), maar goed. Andere kernel ook al geprobeerd?
Sorry, heb alleen maar gequoted op speedme.Dan was deze ook off topic,ja natuurlijk dat moest in custom roms topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:15:
[...]

Er zou een geschikte repacked kernel aanwezig zijn volgens de OP post daar.Ik ga nu naar het het goede topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertijd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-08 20:34
Heb de telefoon nu een half jaar..geen moment spijt van gehad, geweldige telefoon, snel, fijn in de hand en erg stijlvol. Batterij gaat vrij lang mee, mits je de hele dag spelletjes zit te spelen. Dan gaat de batterij hard. In dat geval raad ik een tablet aan. Zo ben ik zelf ook van dat probleem afgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Servertijd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:52:
Heb de telefoon nu een half jaar..geen moment spijt van gehad, geweldige telefoon, snel, fijn in de hand en erg stijlvol. Batterij gaat vrij lang mee, mits je de hele dag spelletjes zit te spelen. Dan gaat de batterij hard. In dat geval raad ik een tablet aan. Zo ben ik zelf ook van dat probleem afgekomen :P
Mits? Ik speel nagenoeg geen spelletjes en heb dan die acceptabele gebruikstijd (5 a 6 uur scherm per 24 uur).
Ik denk dat je 'tenzij' bedoelt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertijd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-08 20:34
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:00:
[...]

Mits? Ik speel nagenoeg geen spelletjes en heb dan die acceptabele gebruikstijd (5 a 6 uur scherm per 24 uur).
Ik denk dat je 'tenzij' bedoelt.
Excuses voor mijn verkeerde woordkeuze...>.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:18:
[...]

Sorry, heb alleen maar gequoted op speedme.Dan was deze ook off topic,ja natuurlijk dat moest in custom roms topic ;)
Ik beantwoorde alleen een andere vraag, waarin toevallig stond dat ik gebruik maak van ene custom rom (vanwege de Note 3 features).

Maar ik heb je een PM gestuurd hoe ik te werk ben gegaan, hopelijk kun je daar iets mee.
Wel nog even een weetje : je zult wel je Knox warranty verliezen (dus wordt op 0x1 gezet).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:09:
[...]
je zult wel je Knox warranty verliezen (dus wordt op 0x1 gezet).
Heeft ie al hè, staat hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Brad Pitt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:51:
[...]

Heeft ie al hè, staat hierboven :)
*knip* Doe eens even niet, daar hebben we de topic report voor. Dit is zelf ook een beetje kinderachtig...

Het was alleen een waarschuwing, misschien niet gelijk voor hem maar ook voor anderen die dit forum lezen.

[ Voor 22% gewijzigd door janvanduschoten op 05-02-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Irriteerd zich nog iemand aan de settings als de accu aan de lege kant is?
Zoals dat de flits niet meer werkt onder de 15%.
En wifi uit gaat onder de 10% (10 of 5 %).

Kun je deze instellingen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<nvm ook>

[ Voor 98% gewijzigd door Brad Pitt op 05-02-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand iets opgevangen over de release datum voor KitKat 4.4.2 voor S4 en S4 active ? (neem aan dat S4 Active niet gediscrimineerd word door Samsung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Denthis schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:23:
Irriteerd zich nog iemand aan de settings als de accu aan de lege kant is?
Zoals dat de flits niet meer werkt onder de 15%.
En wifi uit gaat onder de 10% (10 of 5 %).

Kun je deze instellingen aanpassen?
Met een Nexus-camera -ook gewoon te installeren op S4 (uit Play Store)- gaat flitser mee tot batterij echt helemaal leeg is.. maar vaak is bellen toch wel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Bij vrouwlief stookt de S4 in een nachtje rustig 30% weg. Kan weer gaan troubleshooten vanavond. :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
_Nick__ schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:14:
[...]

Met een Nexus-camera -ook gewoon te installeren op S4 (uit Play Store)- gaat flitser mee tot batterij echt helemaal leeg is.. maar vaak is bellen toch wel handig..
Wil geen andere app instalelren om foto's te maken.

Maar wat heeft bellen te doen met de flitser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ding bespaart energie door de flitser niet te gebruiken, waardoor je langer kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denthis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:44:
[...]
De accu gaat met flitsen nogal rap van 5 naar 0 procent. Op 0 procent is het redelijk lastig bellen. Bellen is vaak belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ja oke, dat klopt wel.
Maar als ik mijn camera wil gebruiken moet dit ook gewoon functioneren, ben oud en volwassen genoeg om te kiezen wat ik met mijn laatste procentjes wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denthis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:48:
Ja oke, dat klopt wel.
Maar als ik mijn camera wil gebruiken moet dit ook gewoon functioneren, ben oud en volwassen genoeg om te kiezen wat ik met mijn laatste procentjes wil doen.
Als je geen andere app wilt installeren en niet geroot bent bepaalt Samsung dat dus voor je d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Brad Pitt schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Als je geen andere app wilt installeren en niet geroot bent bepaalt Samsung dat dus voor je d:)b
het rooten was ik ook niet helemaal tevreden over. de problemen dit ik ondervind had ik met een custum rom nog steeds.
Ben nu met mijn baas bezig om een 5s te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denthis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:56:
Ben nu met mijn baas bezig om een 5s te regelen.
Als een 5s álles oplost wat je niet met een custom rom voor elkaar krijgt is dat uiteraard de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Mijn vorige 4 beviel mij beter dan de s4.

Heb gewoon teveel apps die het sporadisch niet doen. En allemaal gewone apps uit de store.
Mijn vrouw word gek van mij met mijn geklaag over de S4. zij vind HTC geweldig.

Ik heb een aantal roms geprobeerd. Maar het ligt naar mijn mening aan de apps zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of aan de gebruiker...? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
hahahaa, ikheb niet veel geduld idd.
Maar als ik een app open moet hij toch gewoon opstarten?
Hier kan ik nog niks fout doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denthis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:16:
Maar als ik een app open moet hij toch gewoon opstarten?
Hier kan ik nog niks fout doen :P
Noem eens een paar apps dan, die het op de stock én custom roms niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Facebook, skoften, ibood, steam. Deze weet ik zo even uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Denthis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:24:
Facebook, skoften, ibood, steam. Deze weet ik zo even uit mijn hoofd.
Facebook: de beta werkt in ieder geval zoals hij moet.
Skoften: wtf is dat?
iBood: is daar een app voor? Ik gebruik daarvoor gewoon mn email of de mobiele website
Steam: is dat niet een PC applicatie?

Ik heb werkelijk geen app die niet goed werkt...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brakke admob app, maar ook die doet het uiteraard prima. iBood app ook.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-02-06-11-31-31_mpAsgs420140206_113146.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-02-06-11-35-06_ffksgs420140206_113523.png

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 06-02-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ze werken zeker wel, maar alleen sporadisch niet. dat ze gewoon niet opstarten. of wel opstarten maar dat het beeld wit blijft. en noem het maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denthis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:40:
Ze werken zeker wel, maar alleen sporadisch niet. dat ze gewoon niet opstarten. of wel opstarten maar dat het beeld wit blijft. en noem het maar op.
iPhone halen, bliss d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen internetverbinding bij het opstarten. De SteamApp vind ik eigenlijk bijzonder nutteloos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senor Sjon schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:07:
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen internetverbinding bij het opstarten.
Hoeft niet persé, kijk maar naar de reviews in de Play Store, Skoften is bijv. gewoon een brakke app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Denthis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:44:
[...]

Wil geen andere app instalelren om foto's te maken.

Heb zelf op vakantie vaker nog foto's gemaakt met laatste batterij-vermogen en kon daarna zelfs geen taxi meer bellen.. dus echt onhandig is instelling van Samsung niet..

Camera360 maakt toch echt wel niet een beetje betere foto's, hoewel de automatische verbeterfunctie van Google ook niet te versmaden is.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

_Nick__ schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:28:
[...]

Camera360 maakt toch echt wel niet een beetje betere foto's, hoewel de automatische verbeterfunctie van Google ook niet te versmaden is.. ;-)
Wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb KitKat geinstalleerd ,ik heb een aantal apps met foto's van lekkere dames :)
allemaal van dezelfde maker.
Ik kan de apps openen,de foto's als wallpaper zetten ,maar kan de foto's niet downloaden,krijg de melding dat de app is gestopt.
Voor de upgrade lukte dit wel,ik dacht dat de app niet geschikt is voor KitKat maar waarom kan ik dan de foto's wél als wallpaper zetten ?
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik van KitKat 4.4.2 terug naar 4.3 ? Dit ivm met de bootloader.
Dit is al een even grote miserie zoals bij Pipo Tablets
Zoja ,hoe ?Graag wat hulp hiermee,heb wel ervaring met flashen maar dit is weer een ander verhaal ivm bootloaders,modems etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:13:
Kan ik van KitKat 4.4.2 terug naar 4.3 ? Dit ivm met de bootloader.
Indien nieuwe bootloader: neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
Na jaren een iPhone 4 gebruikt te hebben en een beetje jaloers naar de S3 van mijn vriendin te staren, heb ik vorige week een Galaxy S4 gekocht.

Mijn ervaring ermee tot nu toe bestond uit ups en downs. Ik ben er vooral achter dat Samsung eigenlijk net zo fout is als Apple, als het niet erger is.

Enkele mythes die ik ben gaan geloven over Android als Apple gebruiker:
- Je kan overal bij en alles instellen. Think again. Zonder root access staat de halve telefoon vol met Samsung rommel die je er niet afkrijgt. Het is dat je het grotendeels gelukkig uit kunt zetten in het applicatiebeheer, maar het neemt alsnog ruimte in op de telefoon. Daar staat dan weer tegenover dat ik een SD kaartje er in kan zetten, een optie die ik bij mijn iPhone niet had.
- Android toestellen gebruiken micro USB en dat is helemaal standaard. Ja, totdat je een Samsung micro USB kabeltje vergelijkt met een aftermarket micro USB kabeltje. Dan kom je er ineens achter dat aftermarket kabels niet goed passen of zelfs helemaal niet, waardoor de kans ontstaat dat je de connector sloopt. Mijn ervaring hiermee is dat sommige kabeltjes wel passen, andere kabeltjes net aan, en sommige helemaal niet. Zo heb ik een micro USB kabel van Eminent die ik met geen mogelijkheid kan aansluiten op mijn S4. Als je goed kijkt, zie je dat bij Samsung de opening in het kabel breder is dan bij aftermarket kabels. Kortom: standaard is niet helemaal standaard en uiteindelijk ben ik geneigd - om net als bij Apple - gewoon een extra Samsung lader met bijbehorend kabel te kopen.
- Android is meer compatible dan iOS en je hebt minder vendor lock-in. Wrong again. Google heeft zelfs de CalDAV en CardDAV API teruggestrokken om Microsoft dwars te zitten. Out of the box is er geen CalDAV en CardDAV support, waardoor ik aan de slag moet met BETA software zoals DAVdroid, waarvan ik nog moet afwachten hoe goed het werkt (zowel Apple als Microsoft ondersteunen dit out of the box). Want ik wil graag mijn eigen server draaien, ipv dat mijn agenda en adresboek bij Google (of welke cloud dan ook) staat. Mijn conclusie tot nu toe: ze zijn allemaal net zo fout. Apple wil dat je in de iCloud zit, Google pusht je naar GMail en Microsoft wil dat je Outlook.com gebruikt. Wil je iets anders? Dan moet je bijna voor een commerciele oplossing gaan in plaats van een open standaard (Exchange werkt wel overal).

Kortom, de meeste geluiden die ik gehoord heb van de Apple haters in mijn vriendenkring ervaar ik nu als bullshit. Maar goed, daar tegenover staat dat ik mijn Galaxy S4 voor 413 euro gekocht heb in de BTW actie van de Mediamarkt en dat een iPhone 5S mij minimaal 650 euro had gekost. Ook heb ik nu een groter scherm waarvan ik moet zeggen dat ik er heel snel aan gewend ben geraakt en als ik dan naar mijn iPhone 4 kijk, het gevoel krijg dat het een oude Nokia is.

Nadat ik een week met het toestel in de weer ben geweest, de meeste Samsung rommel uit heb gezet, Nova Launcher heb geinstalleerd, enzovoorts begin ik wel een beter gevoel te krijgen bij mijn aankoop, maar het is voor mij nog niet helemaal de geweldige ervaring die ik heb gelezen van anderen op internet die overgestapt zijn van Apple naar Android.

Ik vraag mij soms ook af of ik met Samsung wel een goede keuze heb gemaakt en niet misschien beter voor een Sony of een Nexus had moeten gaan ofzoiets. Maar goed, al met al is het wel een rappe telefoon met een mooi scherm :)

Hij wordt alleen wel snel warm vind ik, zeker als ik de Facebook app gebruik of een tijdje aan het browsen met Chrome ben. Daar staat tegenover dat ik ook horrorverhalen lees van mensen met een iPhone 5S die heet wordt, dus dit zal wel weer een bijwerking zijn van de ratrace dat alles zo hoog mogelijke benchmarks moet halen in een zo klein mogelijke behuizing met alle gevolgen vandien (mijn iPhone 4 werd bijna nooit warm en de Galaxy S3 van mijn vriendin iig minder snel dan de S4).

Al met al soms gemengde gevoelens bij dit toestel, maar ik ben wel blij dat ik de stap heb gezet om zodoende wat meer mijn eigen mening erover te kunnen vormen. Ik denk wel dat ik bij Android blijf, simpelweg omdat ik meer bang for the buck kan krijgen dan bij Apple, maar of ik hierna ooit nog een Samsung koop.. ik weet het niet :P

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als je een Google Edition ROM op je S4 zet heb je bijna een Nexus ROM, en ben je alle Samsung rotzooi kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:31:
Als je een Google Edition ROM op je S4 zet heb je bijna een Nexus ROM, en ben je alle Samsung rotzooi kwijt.
Dat klinkt leuk, totdat ik de reacties lees van mensen die het gedaan hebben:

http://www.androidbeat.co...ay-edition-rom-galaxy-s4/

"Restarts after a while 2-8 hours. Camera dont work properly"
"mobile network drops off when screen dims and or screen locks"
"my network is not working :("

Uiteindelijk is mijn telefoon ook een gebruiksvoorwerp dat het gewoon moet doen en als ik bovenstaande issues zou krijgen dan eindigt hij vrij snel in de prullenbak. Om die reden durf ik ook niet te rooten. Het ding moet het gewoon doen. Het uitzetten van bepaalde apps en het gebruiken van een andere launcher was voor mij dan ook de veiligste optie om hem iig een beetje te customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lethalis schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:41:

Op de camera na, die is bij een standaard Samsung Rom onovertroffen, is de rest niet waar/overdreven hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Uiteindelijk is mijn telefoon ook een gebruiksvoorwerp dat het gewoon moet doen en als ik bovenstaande issues zou krijgen dan eindigt hij vrij snel in de prullenbak. Om die reden durf ik ook niet te rooten. Het ding moet het gewoon doen. Het uitzetten van bepaalde apps en het gebruiken van een andere launcher was voor mij dan ook de veiligste optie om hem iig een beetje te customizen.
Ik heb nog nooit een network drop gehad, noch een reboot. Alleen de camera is inderdaad van mindere kwaliteit (schijnt, ik heb nog nooit een Samsung ROM opgestart op mn S4...), maar ik gebruikte op mijn vorige toestel ook al Focal, en die ben ik nu blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:03

Arjan A

Cenosillicafoob

[...]

Ik draai al vanaf de eerste dag op mijn S4 een aangepaste rom, en wel de Google Edition van danvdh. Eerlijk gezegd herken ik de omschreven problemen totaal niet. De rom loopt vlekkeloos vanaf het begin dat ik hem heb.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:05:
[...]

Indien nieuwe bootloader: neen.
Huidige bootloader is:I9505XXUEMJ5

Baseband: I9505XXUFNA5

PDA version: I9505GUEUCML4

Google 4.4.2 rom

Heb ik nu de nieuwe of oude bootloader ? Ik wil graag terug naar 4.3

Ben nu I9505XXUEMKF-I9505PHNEMK5 PHN versie 4.3 aan het downloaden,kan ik daar mee terug indien ik de oude bootloader heb?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:07:
[...]
Heb ik nu de nieuwe of oude bootloader?
Heb je woordje Knox ergens staan dan, op je bootloader scherm?
Ben nu I9505XXUEMKF-I9505PHNEMK5 PHN versie 4.3 aan het downloaden,kan ik daar mee terug indien ik de oude bootloader heb?
Of je terug kan merk je zo wel :) Je bent sowieso de hele inhoud van je interne SD kwijt hè, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:12:
[...]

Heb je woordje Knox ergens staan dan, op je bootloader scherm?

[...]

Of je terug kan merk je zo wel :) Je bent sowieso de hele inhoud van je interne SD kwijt hè, maar dat terzijde.
Géén Knox melding in opstartscherm.
Dat ik alles kwijt ben weet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:34:
Géén Knox melding in opstartscherm.
Dan zal 4.3 wel gaan werken n'est-ce pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarom zou je terug willen? 4.4 werkt hier voor 100% naar behoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:05:
Waarom zou je terug willen? 4.4 werkt hier voor 100% naar behoren...
Omdat er een aantal apps niet werken FC ,zie een paar posts hieboven. Geen oplossing hiervoor kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:08:
Omdat er een aantal apps niet werken FC ,zie een paar posts hieboven. Geen oplossing hiervoor kunnen vinden.
Naar 4.3 terug voor een blote dames app dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Naar 4.3 terug voor een blote dames app dus?
Mag dat dan niet ? En ze zijn NIET bloot enik mis ze :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:17:
Mag dat dan niet ? En ze zijn NIET bloot enik mis ze :9
Alles mag. Je kan ook Bluestacks installeren en dan gewoon alsnog 4.4 blijven draaien. Maar YMMV d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:20:
[...]

Alles mag. Je kan ook Bluestacks installeren en dan gewoon alsnog 4.4 blijven draaien. Maar YMMV d:)b
Ben nu terug op 4.3 maar krijg mijn wifi niet aan ,oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:38:
Ben nu terug op 4.3 maar krijg mijn wifi niet aan ,oplossing hiervoor ?
Kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is kort,kan je ook zeggen welke kernel en hoe te flashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:00:
Dat is kort,kan je ook zeggen welke kernel en hoe te flashen ?
Wat kwam er uit je zoektocht hier in dit topic, custom Rom topic en XDA?

En ik snap het allemaal sowieso niet meer, want "heb ook de juiste modem geflasht(die voor KNOX)".

Je had toch geen Knox? Of toch wel. Of toch niet. Anyway, enige/wat meer eigen inzet zou fijn zijn, imho.

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 08-02-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:03:
[...]

Wat kwam er uit je zoektocht hier in dit topic, custom Rom topic en XDA?
Met alle respect,maar je replies zijn erg kort van stof,ik heb gemerkt dat je in verschillende topics actief bent.
Ik heb er begrip voor dat jouw tweakers ervaringen verder gaan dan de mijne,en ik heb al wel enige ervaringen met flashen ,rooten jailbreaken, etc.
Dit KitKat gebeuren schijnt nogal problemen te veroorzaken.
Ik heb een PiPO tablet en daar ook dezelfde miserie met4.4.2,alleen met zo een Chinees ding kan je doen wat je wil,is niet te bricken in tegenstelling de Samsungs.
Ik heb de SI 2 3 gehad tot volle tevredenheid maar met deze beveiligingen gaat ie de de deur uit.
Ik dacht dat dat Samsung wou concureren met Apple en ze sluiten ook de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:33:
Met alle respect,maar je replies zijn erg kort van stof
Come again? Je stelt een vraag twee keer, met twee maal andere info (wel/geen Knox), je hebt al antwoord gekregen (bijv. Ktoonsez). Wat wil je nog meer? Dat er iemand langskomt om het voor je te doén?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Even een vraagje,
Ik heb nu 4.4.2 erop staan (GPe edition) maar af en toe als de telefoon gelocked is en ik duw op de menu knop dan unlockt die. Weet iemand of hier een app/oplossing voor is? Heb namelijk nog niets ervoor gevonden. Want heb dus het probleem dat als ik de telefoon uit mijn broekzak haal dat die dan meteen unlockt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Volgens mij is dat een GB optie, om met menu te unlocken.

Edit
Yup:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4qq5wliGX6HaNvD8cbaQonLI/medium.png

[ Voor 59% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-02-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:36:
Volgens mij is dat een GB optie, om met menu te unlocken.

Edit
Yup:
[afbeelding]

En wat is GB? Want dat weet ik nl niet.
En hoe krijg je die klok in t midden?

Oh Gravity Box.. Maar die heb ik er niet op geinstalleerd staan omdat Xposed Framework het niet deed. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Droid op 08-02-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

GB = GravityBox
Center Clock is old GravityBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Gravity Box toch kunnen installeren, nu deed Xposed Framework het wel.
Menu button unlock is verholpen gelukkig.
En wauw wat een opties om android nog verder te customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 09:30
heb nu twee dagen een s4. ik wilde een nexus aanschaffen, maar bij die kan je niet wat betreft geheugen uitbreiden.
ik heb straks de nodige apps uitgezet, want die gebruik ik nu (het meeste van samsumg) en enkele van google (zoals game enzo). hopelijk krijg ik geen problemen hiermee.

ik heb wel een vraag hierbij: volgens mij is er geen kitkat erop geïnstalleerd. gaat dat vanzelf of moet ik die zelf downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik heb eindelijk weer een S4, na ~5 weken wachten op actua, wat een opluchting, Mijne batterij B600BE, die hebben niet het opgezwollen probleem toch? productiedatum december 2013 :o

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
Even een domme vraag.. Kan het trouwens zo zijn dat de S4 standaard met een screen protector komt?

Bij mijn S4 zit er namelijk wel zoiets opgeplakt.. heb het in het begin er op laten zitten omdat ik toen nog geen hoesje had. Het zit er goed opgeplakt en ik kan het niet eenvoudig er afhalen, dus het lijkt geen standaard verpakkingsmateriaal te zijn ofzo. Het heeft ook uitsparingen voor de home knop en de camera etc.

Het wordt alleen wel vettig waardoor ik alsnog geneigd ben het er af te pielen. Zat er ook standaard iets op jullie S4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

Standaard zit er geen protector (behalve de zwart bedrukte 'specs' sheet) op het scherm.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
DukeBox schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:57:
Standaard zit er geen protector (behalve de zwart bedrukte 'specs' sheet) op het scherm.
Apart, want die zat er bij mij dan weer niet bij (heb hem wel gezien op youtube unboxing videos). Toestel komt gewoon van de Mediamarkt en de Samsung doos had gewoon nog een Samsung seal er op zitten. De mijne kwam ook standaard al met Android 4.3.

Hoop maar dat het geen refurbished is :D

[ Voor 4% gewijzigd door Lethalis op 09-02-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Retouren worden gewoon opnieuw geseald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
W84 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:43:
Hmm :D

Zou ik ergens het serienummer nog kunnen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:43:
Dan zou mijns inziens het officiële Samsung-zegel geen enkele waarde hebben, het moet haast wel een ander zegel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Geen idee, maar als je het gevoel hebt dat het een refurbished/retour is gewoon ruilen en zeggen dat er iets defect is. Tenzij je het niet boeit.

Bol flikt dit ook. Samsung tablet met seal en was een opgelapte met zelfs pluisjes en haren... go figure! :+

/edit: Helaas zelfde zegel.

[ Voor 5% gewijzigd door W84 op 09-02-2014 14:54 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV