Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:46
Ik snap het niet. Volgens Windows/Kies/S4 zelf heb ik nog maar 1,9 GB vrij van de magere 9,2 GB interne geheugen. In elke map waar ik met Windows of het toestel zelf kijk is er geen enkele verklaring te vinden waarom er ruim 8 GB in gebruik zou zijn. Ik wil namelijk muziek op mijn toestel zetten, maar zo gaat het niet. Ja, het kan op een SD kaartje. Maar er moet gewoon ruimte zijn op het toestel zelf voor 4GB aan muziek. Op deze manier kan ik ook geen grote games meer op dit toestel zetten.

Wie kan me verder helpen om te achterhalen wat zoveel ruimte in beslag zou moeten nemen?

[ Voor 12% gewijzigd door -Edwin- op 21-12-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
-Edwin- schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:26:
Ik snap het niet. Volgens Windows/Kies/S4 zelf heb ik nog maar 1,9 GB vrij van de magere 9,2 GB interne geheugen. In elke map waar ik met Windows of het toestel zelf kijk is er geen enkele verklaring te vinden waarom er ruim 8 GB in gebruik zou zijn. Ik wil namelijk muziek op mijn toestel zetten, maar zo gaat het niet. Ja, het kan op een SD kaartje. Maar er moet gewoon ruimte zijn op het toestel zelf voor 4GB aan muziek. Op deze manier kan ik ook geen grote games meer op dit toestel zetten.

Wie kan me verder helpen om te achterhalen wat zoveel ruimte in beslag zou moeten nemen?
Probeer de app: Diskusage, uit de play store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
The Anarchist schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:07:
[...]

Probeer de app: Diskusage, uit de play store
Wat een tip! Ik heb zo inderdaad aardig wat ruimte vrij kunnen maken. Wat slordig trouwens hoe sommige apps, zelfs na het verwijderen, bestanden achter laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:50:
Ja verschillende bugfixes. Zal de lijst even opzoeken
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloedboer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-09 13:09
Goedemorgen, zijn er meer mensen die de I9505XXUEMK9 van vodafone nog niet via ota hebben mogen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Laatst online: 04-09 16:37
bloedboer schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:04:
Goedemorgen, zijn er meer mensen die de I9505XXUEMK9 van vodafone nog niet via ota hebben mogen ontvangen?
Deze dien je via Kies te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

^ ik kreeg hem gewoon ota (en heb geen vodafone).
b.t.w iemand ervaring met de OtterBox Defender Series Case ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:04
Garret1410 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:50:
Ja verschillende bugfixes. Zal de lijst even opzoeken
Kan geen lijst vinden. Ben denk ik in de war met andere update.

De update is 15MB en omvat:

-stabiliteitsverbeteringen
-verschillende bugfixes
-extra functionaliteit
-prestatie verbeteringen

Ik merk trouwens geen verschil met MK8 maar die heb ik ook niet zolang gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloedboer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-09 13:09
Mistermo schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:19:
[...]

Deze dien je via Kies te installeren.
Betekent dit dat het toestel gereset wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:36
Ik heb vandaag ook een update gehad ota bij kpn.
Het naar boven scrolen gaat nu beter bij nu .nl.

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, iemand zijn OV-chipkaart weleens tegen zijn S4 aan gehouden? Smartphone going beserk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:34

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:15:
Lol, iemand zijn OV-chipkaart weleens tegen zijn S4 aan gehouden? Smartphone going beserk...
Iemand zin telefoon wel eens tegen een incheck paaltje gehouden? Voornamelijk die van arriva (voor de trein). Het paaltje flipte hem helemaal! :+

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Iemand hier ervaring met het synchroniseren van foto's met picasa.
Zelf word ik er gek van. al die instellingen waar ik niet om vraag.

Hoe kan ik dit uitzetten en zorgen dat mijn foto's van picasa niet meer in de gallery komt te staan ( en de optie niet weergeven telt niet)
Ik heb al mijn albums in picasa al verwijderd en toch blijven er een aantal zichtbaar op mijn telefoon.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:39

The Executer

Lekker belangrijk!

Sinds de update problemen met accugebruik. Mediaserver blijft draaien, ondanks reboot en off/on, en is verantwoordelijk voor 33% accugebruik. Google Services is een goede tweede met 14%. Accu staat nu op 47% na 11 uren met schermhelderheid op laag, Wi-Fi aan, BT en GPS uit, 3G op -95dBm 9 asu. Meer mensen met dit probleem? Anders maar een factory reset vrees ik.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
yikes, was haast met kerst etc etc laat ik me s4 in wc pot vallen :'(

Meteen in zak rijst gedaan met batterij eruit even afwachten, heb wek Actua Zilver verzekering van 7 euro per maand maar weet niet hoe dat gaat met waterschade, nooit verzekering hoeven te gebruiken :'(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
dan ben je waarschijnlijk gewoon tegen waterschade verzekerd..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• Tiduz
ik heb hem gelijk in een zak rijst gedaan kijken of dat helpt, doet die het over 1 a 2 dagen niet dan moet ik maar bellen :/

[ Voor 3% gewijzigd door Tiduz op 26-12-2013 23:30 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:53
Net via OTA de update naar MKF binnengekregen.
Dank Kerstman!
Vast weer een hoop stabiliteitsverbeteringen?
Hoop dat ooit het energiegebruik beter configureerbaar gaat worden.

EDIT
Helaas na deze update weer een nieuw proces dat de batterij leegzuigt:
van 100 naar 12% in 7 uur, zonder dat ik iets bijzonders heb gedaan met de telefoon.
Was na reboot en in accuvisualisatie niets bijzonders te zien, anders dan dat Android-systeem 2x voorkomt met 21% en 17% ?

[ Voor 45% gewijzigd door emmerx op 27-12-2013 23:32 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
alles deed het... ik blij wil ik hem snachts aan oplader leggen

''de temperatuur van de batterij is te laag opladen onderbroken''

Dunno of ik nou een nieuwe batterij kan halen dat alles werkt of niet, dan moet ik maar verzekering bellen en een maand ofzo zonder zitten :'(

blijft die normaal aan als je oplader erin doet zonder de batterij erin? dan gaat die bij mij niet aan, met losse batterij wel maar die heb nog maar 2%

[ Voor 22% gewijzigd door Tiduz op 28-12-2013 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Tiduz schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 08:39:
blijft die normaal aan als je oplader erin doet zonder de batterij erin? dan gaat die bij mij niet aan, met losse batterij wel maar die heb nog maar 2%
Bij mij gaat die uit zonder accu.

Kan je niet een accu van iemand anders proberen?

Er zijn ook een paar service centers. Kan je daar niet eens langs gaan (als die in de buurt zit)?

[ Voor 12% gewijzigd door The Anarchist op 28-12-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:50

M-ThijZ

Riding on Rails

Voordat ik mijn Galaxy S4 bij het servicecenter ter reparatie aanbood, heb ik met Kies een volledige backup gemaakt.

Nu ik de telefoon terug heb, en een restore doe, zie ik dat inderdaad bijv. alle SMS'jes weer terug heb, maar de instellingen per app zijn niet teruggezet.

En juist nu datgene kost de meeste tijd:
  • Dropbox inloggen
  • 1Password linken aan dropbox
  • Facebook inloggen
  • Twitter inloggen
  • Rabo app met Random Reader en pinpas koppelen.
  • Gmail notificaties naar wens instellen
  • ...
En vaak kom je er pas bij eerste gebruik van een app achter.

Ik maak toch niet voor niets een volledige backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:12

jerry_a

doei

M-ThijZ schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:43:

Ik maak toch niet voor niets een volledige backup?
Met Kies vaak wel.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb sinds gisteren een galacy s4.
Maar heb een heel apart probleem.
Heb een 64gb sd kaartje en deed het in mn s3 perfect.
Nu heb ik als mn sd card werkt dat mijn google app store crashed als hij een app wil instaleren, downloaden doet ie wel gewoon .En dat veel apps die notifications willen geven crashen. Zoals een wordfeud. Maar als ik dan de sd
card verwijder doet de app store het weer normaal. En ook notifications weer. Maar als ik dan de card weer activeer dan na een tijdje beginnen de crashes weer...
Heb gegoogled maar kan niemand vinden met zelfde probleem. Heb de card al geformateerd in de s4 zelf. Maar hielp niet. Iemand een idee??
Zit btw op laatste update en is 4.3 en lees al veel problemen ermee.

Probleem is opgelost, heb een hard reset gegeven en alles werkt weer goed.
Had denk ik te maken met dat ik de 4.3 update deed tijdens dat hij allerlei updates aan het instaleren was.
Maar nu werkt hij super, alleen batterij gebruik kan beter.

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 30-12-2013 10:53 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
alles deed het maar hij laade niet meer op, via mediamarkt naar Actua opgestuurd, erg benieuwd naar wat de kosten zijn, silver verzekering hoop niet dat ik honderden euros moet betalen o_o
The Anarchist schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:44:
[...]

Bij mij gaat die uit zonder accu.

Kan je niet een accu van iemand anders proberen?

Er zijn ook een paar service centers. Kan je daar niet eens langs gaan (als die in de buurt zit)?
in de mediamarkt met andere batterij erin geprobeerd, ging niet aan en wou ook niet laden, zag alleen icoontje van het batterij en circel die niet rond draaide zoals loading zeg maar.

[ Voor 57% gewijzigd door Tiduz op 30-12-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:27
Tiduz schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:16:
alles deed het maar hij laade niet meer op, via mediamarkt naar Actua opgestuurd, erg benieuwd naar wat de kosten zijn, silver verzekering hoop niet dat ik honderden euros moet betalen o_o

[...]

in de mediamarkt met andere batterij erin geprobeerd, ging niet aan en wou ook niet laden, zag alleen icoontje van het batterij en circel die niet rond draaide zoals loading zeg maar.
Nadat een telefoon in aanraking is geweest met water, is hij technisch gezien gewoon overleden. Je telefoon kan het misschien nog eventjes goed doen, echter na een bepaalde tijd gaat hij gegarandeerd problemen geven. Electronica en vocht gaan nu eenmaal niet samen.

Overigens is het voor Samsung probleemloos te achterhalen dat het probleem is ontstaan door vocht.

Je had beter gelijk aanspraak kunnen maken op je verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik heb ze ook gewoon verteld dat het door vocht is, actua dekt ook waterschade het gebeurde op tweede kerstdag dus alles zat zowiezo dicht.

[ Voor 28% gewijzigd door Tiduz op 31-12-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2021
Mijn S4 is zeer traag geworden na de update van 4.3 (via T-mobile). Heb ook last van de bekende battery drain. De batterij wordt binnen 7,5 uur leeg getrokken terwijl ik em niet heb aangeraakt!

Is het mogelijk om de S4 weer naar 4.2.2 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
sijz schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:24:
Mijn S4 is zeer traag geworden na de update van 4.3 (via T-mobile). Heb ook last van de bekende battery drain. De batterij wordt binnen 7,5 uur leeg getrokken terwijl ik em niet heb aangeraakt!

Is het mogelijk om de S4 weer naar 4.2.2 te krijgen?
Nee want je hebt nu de nieuwe Knox bootloader en dus niet meer te downgraden.
Kijk even op je batterij of het serienummer begint met BD, daar is meer van terug te vinden in dit topic.

Misschien staan de locatieservices volop te draaien.
Anders een factory reset proberen?

[ Voor 4% gewijzigd door smartje74 op 04-01-2014 00:03 . Reden: Ellendige autocorrect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijz
@smartje74
Ik heb inderdaad gelezen over de bolle accu`s. Daar heb ik gelukkig geen last van (heb type AA).
Locatieservice staat uit. Samsung push service stond op nummer 1 in de batterij verbruik dus die app heb ik stil gelegd.
Nu gaat het wel iets beter met de batterij verbruik maar nog steeds niet zoals het was op 4.2.2
Jammer dat samsung ons de Knox opdringt. Ik had graag voor het downloaden een waarschuwing gehad.

Als ik de telefoon root, kan ik de dan de bootloader niet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Nee helaas niet. Je kunt niet meer terug naar een bootloader lager dan 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartje74 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:57:
Nee helaas niet. Je kunt niet meer terug naar een bootloader lager dan 4.3.
Dus als ik het goed begrijp kun je niets meer met Odin doen?
Als dat zo is hoop ik dat er iemand met een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Je kunt flashen wat je wilt, maar je kunt geen rom meer flashen via Odin of custom recovery met een bootloader < 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartje74 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:20:
Je kunt flashen wat je wilt, maar je kunt geen rom meer flashen via Odin of custom recovery met een bootloader < 4.3
Ik weet niet of Knox standaard wordt op de volgende toestellen, maar dat zal haast wel, dan heb je dus niets meer aan Odin als je niet meer kunt flashen wat je wil, ik bedoel idd lager dan 4.3 in geval van de S4.
Met de opvolgers kun je dus helemaal niets meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:12

jerry_a

doei

Stel je vragen liever hier.

Ik heb nu Omega 18 draaien Maar met Odin heb ik hem geroot en CM recovery erop gezet. Na de update.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
smartje74 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:20:
Jawel hoor, je kunt nog altijd net zoveel flashen als voorheen.
Zolang het maar custom roms zijn voor de nieuwe bootloader (4.3 en hoger)
Terug naar eerdere versie's (4.2.2 of eerder) is niet meer mogelijk.
Nog niet in ieder geval, misschien komt dat nog in de toekomst.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
speedme schreef op maandag 06 januari 2014 @ 07:41:
[...]

Jawel hoor, je kunt nog altijd net zoveel flashen als voorheen.
Zolang het maar custom roms zijn voor de nieuwe bootloader (4.3 en hoger)
Terug naar eerdere versie's (4.2.2 of eerder) is niet meer mogelijk.
Nog niet in ieder geval, misschien komt dat nog in de toekomst.
Mjah dat staat er ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijz
Jammer... Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb nu iets van 2 weken mijn s4.
Heb vanaf dag 1 4.3 erop staan. Heb na een paar dagen geen problemen gehad te hebben problemen gekregen met extreme batterij draining.
Wat me opviel is dat ik altijd media in mn batterij stats had staan. Heb nu een hard reset gedaan. Alles weer ingesteld zoals ik wil en haal nu weer hele goeie batterij tijden. Dus bv 4 uur lang niet gebruiken en nog niet eens een procent batterij eraf.
Wat ervoor in soms wel 15- 20 % batterij koste.
Vind het wel heel bizar dat deze high end phone van samsung deze problemen kent. Hoop op een snelle fix want heb geen zi om de week een hard reset te moeten doen om normale batterij verbruik te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:50

W84

Klopt, de batterij is soms een drama. Een hard reset heb ik nog niet gedaan, maar wat bij mij weleens helpt is het toestel helemaal leeg te laten lopen totdat ie zelf uitschakelt en dan 100% opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb ik ook geprobeerd maar hielp niet.
Echt bizar kan nu gewoon makkelijk 5-6 uur scherm tijd halen. Terwijl dit voor de hard reset op gegeven moment 3uur werd met geluk 3.5 uur.
Heb nu verder geen apps op whatsapp na erop staan dus ga heel langzaam aan instaleren en testen. En hopen dat het een eenmalig probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Heeft iemand al een zwaardere batterij gekocht van ebay? bv deze : http://www.ebay.de/itm/35...Akkus&hash=item27da2e12db

heeft een kapaciteit van 3500mah en de originele backcover kan gewoon gebruikt worden.

al zou de max kapaciteit maar 3000mah zijn, dan is dat toch nog een behoorlijke verbetering.

het is in iedergeval niet veel geld,denk er sterk over na om deze voor de grap te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
en even reactie op v8power, 3uur screentime is gewoon goed.ik zelf vind het ook weinig maar er is niks aan te doen.snap gewoon niet dat deze geavanceerde telefoon met internet zoveel stroom verbruikt!
vanmorgen nog de krant van ad - telegraaf - nu ,uurtje lezen en 20% foetsie! ik lees deze kranten via
de site en niet via een app ivm privacy.ik zelf gebruik de maxton internet brouwser van de playstore.

heb zelf ook alleen whatsapp en Hotmail (pushmail) losse oude apk is via google wel te vinden.

standby time is verder uitstekend,zorg dat je de slaapstand aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

edonkey-boy schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:56:
Heeft iemand al een zwaardere batterij gekocht van ebay? bv deze : http://www.ebay.de/itm/35...Akkus&hash=item27da2e12db

heeft een kapaciteit van 3500mah en de originele backcover kan gewoon gebruikt worden.

al zou de max kapaciteit maar 3000mah zijn, dan is dat toch nog een behoorlijke verbetering.

het is in iedergeval niet veel geld,denk er sterk over na om deze voor de grap te bestellen.
Kijk voor de grap eens naar de opdruk op die batterij: battrery, desigined

Straalt niet veel vertrouwen uit als zelfs dat soort drukfouten in je logo's en opdrukken staat. Zou me ook niks verbazen als die capaciteit een typefout is :P

Ze verqloten het wel consequent :o http://www.mpjbattery.com...-3-n7200-n9000-n9005.html

[ Voor 11% gewijzigd door Fairy op 09-01-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Meh imgur heeft storing geloof ik. Wou even mn stats tot nu toe uploaden. Zit op 50% batterij met 3 uur schermtijd. Heb alleen next browser whatsapp wordfeud en teamviewer erop staan.
Zit al 20 uur op de batterij maar ong 60% ervan was zonder wifi. (Was snachts). Zit vooral te browsen en wordfeud te doen.
Wat dus betekend dat na mn hard reset heg ineens wel kan. Maar ervoor hij ineens uit het niets leeggezogen werd. Heb verder bijna alles uit staan dus geen lokalisatie en geen push mail. Heb echt maximaal ingesteld op lange batterij verbruik( alleen energie besparing staat weer niet aan :p ).
Dus of voor de hard reset heb ik iets gedaan wat slecht werkte. Of er gebeurt na een tijdje iets waardoor de batterij leeggezogen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Is er al iemand hier die het USB rubbertje voor de S4 Active I-9295 heeft moeten laten vervangen ?!
Of misschien heb je ergens gehoord of gelezen hoe of wat ?!
Ik heb namelijk een S4 Active en ik moet zeggen dat ik het USB afdek rubbertje maar enorm op mijn zenuwen vind werken.
Het oogt, voelt en doet alsof het elk moment af kan breken ..
Akelig gewoon als je weet dat ik de telefoon gekocht heb zonder abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:27
Testversie Android 4.4.2 van Samsung is vrijgegeven.
Te downloaden op Sammobile, en flashen met Odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickt35 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:46:
Testversie Android 4.4.2 van Samsung is vrijgegeven.
Te downloaden op Sammobile, en flashen met Odin
Altijd fijn, zo'n linkje erbij :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja had al gezien uiteraard hè ;)

Registreren om te kunnen downloaden @ :X

Oh hij draait trouwens wel super. Enorm smooth en de accuduur is geweldig. Om dat vast voor te zijn 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 10-01-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:50:
[...]

Ja had al gezien uiteraard hè ;)

Registreren om te kunnen downloaden @ :X
Ik had niet anders verwacht.
Enige dat ik mogelijk van belang acht in die leaked build zijn de mogelijkheden voor de kernels voor i9505 GPE ROMs en het modem.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Samsung heeft de menu-knop eindelijk gedumpt. Positief, maar negatief voor als we straks KitKat krijgen want dan zit je met een verouderde menu-knop op je toestel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:06:
Samsung heeft de menu-knop eindelijk gedumpt. Positief, maar negatief voor als we straks KitKat krijgen want dan zit je met een verouderde menu-knop op je toestel. :+
Ik vond het juist fijn, die hardware toetsen. Meer scherm over op die manier. Plus ze zitten er nu toch al en je bent er, neem ik aan, aan gewend, dus weinig positiefs aan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Kan iemand met die test build mij vertellen of die camera snelkoppeling ook op het lockscreen zit, als je een patroon beveiliging op je toestel hebt? Ik vind het belachelijk dat Samsung die functie nog niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:23:
[...]
Ik vond het juist fijn, die hardware toetsen. Meer scherm over op die manier. Plus ze zitten er nu toch al en je bent er, neem ik aan, aan gewend, dus weinig positiefs aan imho.
Daarnaast is hij in de war denk ik, want de fysieke knop in het midden is de home-knop en zit de menu-toets links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

-Edwin- schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:25:
Kan iemand met die test build mij vertellen of die camera snelkoppeling ook op het lockscreen zit, als je een patroon beveiliging op je toestel hebt? Ik vind het belachelijk dat Samsung die functie nog niet heeft.
Is het niet gewoon een swipe van rechts naar links (dus het scherm rechts van het eerste lockscreen naar voren schuiven), zoals in alle 4.4 ROMs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:06:
Sinds de S3 gaan er al geruchten dat de fysieke home-knop zou gaan verdwijnen, maar waar heb jij gelezen dat hij op de S5 echt verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik heb het over de knop links naast de home-knop, dus de knop om (verborgen) menu'tjes te openen. ;) Die gaat verdwijnen en er komt deze voor in de plaats zoals al aanwezig op de nieuwe lijn Pro tablets:
Afbeeldingslocatie: http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2014/01/07/437328-ces-2014-samsung-launches-galaxy-tabpro-and-notepro-tablet-range-with-.jpg

Menu-knop weg en alle menu'tjes zijn via de interface te openen. Dat krijgen wij ook straks met Android KitKat (4.4) en dan dient de knop voor taakbeheer en laatst geopende apps zoals dat nu via de home-knop gaat als je deze lang ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:07:
Menu-knop weg en alle menu'tjes zijn via de interface te openen. Dat krijgen wij ook straks met Android KitKat (4.4) en dan dient de knop voor taakbeheer en laatst geopende apps zoals dat nu via de home-knop gaat als je deze lang ingedrukt.
Eerste dat met een custom Rom/xposed module terug gezet gaat worden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
[...]

Eerste dat met een custom Rom/xposed module terug gezet gaat worden dus :)
Lol, je was me voor.

Ik heb nu ook al long press home teruggezet naar task switcher, ik gebruik Google Now toch niet.
GravityBox, voor mij werkelijk onmisbaar geworden, kan dat sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:11:
Ik heb nu ook al long press home teruggezet naar task switcher, ik gebruik Google Now toch niet.
GravityBox, voor mij werkelijk onmisbaar geworden, kan dat sowieso.
Die long-press duurt me soms ook iets te lang. Heb SwipeHomeButton geïnstalleerd en daar zo ingesteld dat een swipe naar linksboven ( \ ) vanaf de home button Whatsapp opent, een vertikale swipe ( | ) is naar de Recents en met een swipe naar rechtsboven ( / ) ga je naar de browser.

Zijn de dingen die ik sowieso het meest gebruik dus af en toe een beetje heen en weer schuin swipen d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 10-01-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Tnx voor die app, die is verdomd handig. :) De home-knop vind namelijk niet altijd handig en fijn om in te drukken.

Het is trouwens best wel jammer dat ze het gaan aanpassen, want de menu-knop oogt eigenlijk veel strakker en eigen karakter. Het nieuwe icoontje is gewoon standaard Android. Maar ja, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik juich het wel toe, ik merk om mij heen dat zo'n extra knop echt lastiger is voor leken. Het is namelijk niet duidelijk dat er überhaupt zo een knop te gebruiken is in een app.

Als je 3 puntjes oid hebt rechtsboven, dan snapt iedereen van hé, blijkbaar kan ik daarmee iets doen in deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik vind de menu knop ook erg handig. Dan hoef je niet bij elke app te gaan zoeken naar waar de instellingen zitten, gewoon altijd dezelfde knop. Hetzelfde geldt voor de back knop. Hoop toch echt dat Samsung die gaat blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, maar er zijn steeds meer apps die de menu-knop niet ondersteunen en dat zal ook wel de reden zijn dat ze ermee kappen. Samsung was de een van de laatste die het nog gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Brad Pitt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Die long-press duurt me soms ook iets te lang. Heb SwipeHomeButton geïnstalleerd en daar zo ingesteld dat een swipe naar linksboven ( \ ) vanaf de home button Whatsapp opent, een vertikale swipe ( | ) is naar de Recents en met een swipe naar rechtsboven ( / ) ga je naar de browser.

Zijn de dingen die ik sowieso het meest gebruik dus af en toe een beetje heen en weer schuin swipen d:)b
Die swipe home button is inderdaad een aardige tip. Zit 'dat' swipen ook al niet ingebakken in Go Launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffe schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:21:
[...]
Die swipe home button is inderdaad een aardige tip. Zit 'dat' swipen ook al niet ingebakken in Go Launcher?
In Nova sowieso ook, maar lang niet zo configureerbaar. Plus, dat soort wipes werken alleen als je op een homescreen bent. Met die app overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
iemand ervaring met deze Hub? lijkt mij een erg mooie inverstering voor naast mijn tv

http://www.samsung.com/us...=AFL-hq-mul-0813-11000170

edit : iemand had zijn aankoop ervaring gedeeld,geen idee of dit allemaal klopt?

MHL 1.0, not 2.0, so only 30 fps is supported, as opposed to 60. Interaction with the phone seems to lag noticeably when forcing landscape mode and outputting to a (Samsung) TV as opposed to portrait mode. The Smart Dock seems to have issues displaying at full resolution when using many computer monitors. There are a few other reports of this on forums. If you can't get the dock to recognize keyboard/mouse, try restarting the phone. It's good for using your phone as a quick low-power consumption desktop computer. The Tasker app can probably be used to implement keyboard shortcuts to make navigating more efficient.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik vond nog een video op youtube : YouTube: Samsung Galaxy S4 Smart Dock - EDD-S20EWEG

MHL 1.0 dus max 30fps,heb deze info uit de reakties geplukt. wat een gedoe altijd om die spec te achterhalen

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dit is wel geen HUB maar een adapter maar wel MHL2.0 en orgineel samsung

filmpje : YouTube: Samsung Galaxy S4 MHL 2.0 HDTV Adapter Review

[ Voor 92% gewijzigd door edonkey-boy op 10-01-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Hopen dat ik deze week telefoontje krijg of ik mijn telefoon op kan halen of afstand moet doen, ben benieuwd als ik afstand doe is 50€ eigen risico en 15% van aankoopbedrag af, maar krijg ik dan gelijk zo'n ''tegoed'' bon van mediamarkt dat ik een s4 daar kan pakken of moet ik WEER weken lang wachten? Mis mn s4 echt, zit nu op een xperia S en dat is zo langzaam :'(

700 euro voor betaald en s4 is nu 460 euro ofzo, dus ik kan hem zowiezo ''gratis'' halen dan

[ Voor 17% gewijzigd door Tiduz op 12-01-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Off topic
We mogen het eigenlijk niet meer doen maar als je dit omrekent naar guldens fl.1554.21 en fl.1021 pff blijven wel bedragen voor een telefoon

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Alles is duur als je het gaat omrekenen, maar eh... die Nokia's waren vroeger ook verdomd duur (bijv. 8210 of 8850) en kijk wat je er nu allemaal in hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Heb je ook gelijk in, zo af en toe valt het mij op.
Tot zo ver het blokje off topic :+

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Heel tevreden over de nieuwe gelekte officiële Touchwiz-4.4.2-versie.. (I9505XXUFNA1 (te vinden via Google, met flash-instructies via YouTube)..

Tot nu maar twee vreemde dingen kunnen vinden..

Na installatie waren de Wifi-AP's weg.. maar na nieuw invoeren werkten ze weer als vanouds..

Verder zijn de "hidden apps" (verborgen met Touchwiz launcher) niet meer te benaderen via bewerken..
Oplossing daarvoor is "Icon Changer", waarmee je de Icon kunt wijzigen, maar ook zonder wijziging, weer kunt activeren..
Een andere launcher (Apex) geeft natuurlijk wel alle apps weer..

Met de nieuwe Google Play Services én de opties om GPS in spaar-modus te gebruiken (geschatte locatie) is het batterij-gebruik aanzienlijk verbeterd (schat meer dan 30%), terwijl het toestel nog sneller lijkt ook..

Samsung begrijpt goed hoe je trouwe klanten tevreden houdt.. door zelfs de gelekte versies op tijd aan te leveren (steeds begin van maand na introductie nieuwe opties (en meestal tegen het weekend ;-))..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
S5 specs bevestigd

Plastic en metalen versie voor € 650 en €800.
Exynos 6 CPU of Snapdragon 805 (laatste heeft LTE)
AMOled scherm van 2650x1400 pixels, grootte onbekend
16MP camera, Android 4.4 KitKat

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:20:
Exynos 6 CPU of Snapdragon 805 (laatste heeft LTE)
De eerste ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
s5 klinkt wel nice maar ik ben/was nog tevreden met mn s4 :P

Toch afstand moeten doen, papieren vandaag sturen en dan zou het ~10 dagen duren voor ik ws weer een nieuwe telefoon uit kan kiezen bij de MM.

Dit word natuurlijk gewoon weer een S4 :D

edit: gisteren zegt actua stuur het doosje en de oordopjes even naar mediamarkt dan kunnen die het naar ons sturen, bel ik vandaag om even te zeggen dat ik dat gedaan heb,

''oh nee u kunt beter proberen het terug te krijgen en zelf te sturen dan kunnen wij het snel afwikkelen''

En de MM pakt natuurlijk weer niet op, weet wel bijna zeker dat ik dat doosje enzo niet terug ga krijgen.omdat ze het zogenaamd al opgestuurd hebben,

[ Voor 46% gewijzigd door Tiduz op 14-01-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:37
Even een vraagje over de gelekte 4.4.2 ...
Als ik mijn toestel in landscape zet (camera, en spelletjes b.v.) is de rechter kwart van het scherm (bij de home knop) veel feller belicht dan de rest.
Hebben meer mensen dit gezien? Of is het handiger om even opnieuw te flashen?

Ik ben me er volledig van bewust dat dit nou eenmaal bij beta's hoort enzo ... maar wellicht dat meer mensen dit euvel kennen, en misschien zelfs opgelost hebben.

(op mijn toestel gaan ELKE flash wel dingen mis, na 4.3 update vergeet het toestel welke homescreen app ik gebruik nadat ik gekoppeld ben geweest met mijn auto radio |:( , misschien is dit een soort gelijk bugje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Zilverdael80 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:21:
Even een vraagje over de gelekte 4.4.2 ...
Als ik mijn toestel in landscape zet (camera, en spelletjes b.v.) is de rechter kwart van het scherm (bij de home knop) veel feller belicht dan de rest.
Hebben meer mensen dit gezien? Of is het handiger om even opnieuw te flashen?
Hier geen "bugje", oftewel, geen fellere plaatsen op het scherm (ook niet in landscape)..

Zoals gemeld.. bij mij waren alleen de wifi-AP's verdwenen.. maar deden het weer na opnieuw invoeren.. (meer gehoorde bug)..

Verder werkt alles prima.. met GPS in spaarstand draait het toestel nog steeds zonder opladen vanaf zondagavond.. echt veel beter dan wat ik gewend was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
_Nick__ schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Hier geen "bugje", oftewel, geen fellere plaatsen op het scherm (ook niet in landscape)..
[...]
Reflash it is then! :)

edit: Factory Reset was niet voldoende.... Probleem kwam na een kwartier weer terug :( Dus word weer Odin aanzwengelen vanavond

[ Voor 21% gewijzigd door Zilverdael80 op 14-01-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO ontzettend moedeloos van het SWYPE keyboard icm mijn STOCK Android 4.3
Na 10 woorden tikken is het toetsenbord al zo traag als dikke stront.

Hebben hier meer mensen last van?
Het liefste wil ik dit toetsenbord houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:03:
Hebben hier meer mensen last van?
Het liefste wil ik dit toetsenbord houden :(
Swype is niet súper snel nee, maar (hier) ook niet zo traag als je het doet verwoorden :P Heb je 18 miljoen eigen woorden toegevoegd of zo? Misschien Swype's data eens clearen en kijken of dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zilverdael80 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:28:
[...]

Reflash it is then! :)

edit: Factory Reset was niet voldoende.... Probleem kwam na een kwartier weer terug :( Dus word weer Odin aanzwengelen vanavond
Ook hier geen probleem met de belichting van het scherm.
De rom werkt eigenlijk heel normaal. Het enige "probleem" dat ik had, is dat de taalinstellingen van het toetsenbord niet standaard op Nederlands stonden.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
Na een factory reset begroette het toestel mij in het duits ... Maar NL staat er gewoon netjes tussen...
Duitse leak ofzo?

Anyway, inmiddels heeft het probleem zichzelf klaarblijkelijk verholpen, want ik heb er sinds een paar uurtjes spontaan geen last meer van...
Even een snapshot gemaakt van de actieve processen, misschien dat er een loopt te klieren.

Mijn toetsenbord staat op UK, even NL toevoegen en klaar ... Al krijg ik NL niet als standaard meer ingesteld om vreemde reden (ben de optie gewoon totaal kwijt) werkt het prima.

Nooit gezien dat er ook een soort OCR in zit (of is dit stiekem nieuw?), foto maken, en die tekst laten herkennen ... Handig :)

Al met al, ben ik tevreden.
Enige bugje wat ik tot nu toe heb is dat de sview cover de tijd niet (altijd) op de juiste plek weergeeft, maar wat (50%) naar rechts staat waardoor de minuten niet meer leesbaar zijn ... Achja /care! Daarom heb je ook een beta rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds een kleine maand een galaxy s4. Ik ervaar nu regelmatig wat problemen met dit toestel.
Regelmatig kan ik geen berichten sturen, ontvangen en ook niet bellen. Ik moet dan het toestel opnieuw opstarten en dan krijg ik alles berichten binnen.
Dit is erg vervelend aangezien veel mensen me de helft van de tijd niet kunnen bereiken.
Is er iemand die ook dit probleem heeft/ had en of een oplossing weet?

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:34

Satom

Verzamel ervaringen

Het enige wat ik voor je kan bedenken is, neem contact op met je provider. Of ga terug naar waar je het toestel heb gekocht. Dit is geen normaal verschijnsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:11
Hoi allen,

Ik heb sinds gisteren een Galaxy S4 (om specifiek te zijn, de SGH-M919, de amerikaanse T-Mobile versie, omdat ik volgende maand verhuis naar de VS, alvast deze versie gehaald, aangezien 4G/LTE het met een I9505 niet zal doen in de VS omdat ze daar net wat andere frequenties gebruiken). Qua hardware verder 't zelfde als de I9505, alleen een wat ander frequentiebereik.

Anyway, ik heb er een 64GB SanDisk Ultra MicroSD kaartje in zitten en ik krijg continu een melding dat de SD-card onverwachts is verwijderd en dat ie 'm opnieuw aan 't mounten is. Hebben hier meer mensen last van gehad? En zou dit een SD-kaart probleem zijn, of een hardware probleem van de telefoon? Ik heb al geprobeerd er een stukje papier met de sd-kaart bij in te schuiven omdat ik dacht dat hij misschien niet goed contact maakte met de pinnetjes, maar dat heeft ook niet geholpen.

Enige hulp wordt op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:47
Ik heb die melding van de SD kaart nog nooit gehad, dus normaal is het niet :)

Heb je geen anders SD kaartje liggen om het te testen :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sakete schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:55:
Hoi allen,

Ik heb sinds gisteren een Galaxy S4

Anyway, ik heb er een 64GB SanDisk Ultra MicroSD kaartje in zitten en ik krijg continu een melding dat de SD-card onverwachts is verwijderd en dat ie 'm opnieuw aan 't mounten is. Hebben hier meer mensen last van gehad? En zou dit een SD-kaart probleem zijn, of een hardware probleem van de telefoon? Ik heb al geprobeerd er een stukje papier met de sd-kaart bij in te schuiven omdat ik dacht dat hij misschien niet goed contact maakte met de pinnetjes, maar dat heeft ook niet geholpen.

Enige hulp wordt op prijs gesteld.
Ik heb dit met een 32GB kaartje gehad. Kaartje bleek corrupt te zijn, althans die melding kreeg ik toen ik hem in een ander apparaat stopte.
Alles gekopieerd met zo'n speciaal recover programma en toen de kaart geformatteerd.
Daarna geen problemen meer gehad.
Wellicht het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Dank voor jullie reacties. Ik heb ook wat zitten Googelen en daaruit blijkt dat om één of andere reden meerdere mensen last hebben met SanDisk kaartjes in combinatie met de Galaxy S4. Ga 'm omruilen voor een Samsung kaartje. Schijnt ook dat SanDisk de laatste tijd sowieso kwaliteitsproblemen heeft. Wel jammer, voor mij was SanDisk altijd hèt merk voor geheugenkaartjes (heb talloze CompactFlash kaartjes van SanDisk voor m'n DSLR).

Overigens, ik herinner me nu toen ik een half jaar geleden een 16GB SD-kaartje kocht voor een andere digitale camera, raadde de verkoper me af om SanDisk te nemen wegens kwaliteitsproblemen die ze hadden de laatste tijd. Toen een Lexar gehaald.

Edit: ik heb gisteren nog een 32GB Samsung kaartje erin gedaan en tot nu toe geen problemen gehad. Vandaag ontvang ik m'n 64GB Samsung kaartje, dus ben benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Sakete op 16-01-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een 64GB Samsung kaartje gaan kopen. Deze is toch prima geschikt voor de S4: pricewatch: Samsung Micro SDXC Pro 64GB Class 10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:41:
Ik wil ook een 64GB Samsung kaartje gaan kopen. Deze is toch prima geschikt voor de S4: pricewatch: Samsung Micro SDXC Pro 64GB Class 10 ?
Die heb ik ook en doet het gewoon feilloos. Wel voor het gemak Fat32 geformatteerd, minste problemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:58:
[...]

Die heb ik ook en doet het gewoon feilloos. Wel voor het gemak Fat32 geformatteerd, minste problemen dan.
Kan je met Fat32 bestanden > 4GB opslaan? Bij sommige filesystems kan dat namelijk niet, wat irritant is als je er een keer een filmpje op wil plaatsen.

Edit: heb zelf al 't antwoord gevonden. Max bestandsgrootte is 4GB op Fat32. Ik zal toch proberen exFat te gebruiken.

http://www.ntfs.com/ntfs_vs_fat.htm

[ Voor 16% gewijzigd door Sakete op 16-01-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sakete schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:02:
Edit: heb zelf al 't antwoord gevonden. Max bestandsgrootte is 4GB op Fat32. Ik zal toch proberen exFat te gebruiken.
Als je grote bestanden wilt gebruiken moet dat wel ja. Echter teveel problemen over gelezen en Nandroids worden vanzelf gesplit in 1GB parts en ga geen films kijken op een measly 5 inch schermpje maar YMMV :)

Edit: plus een film kan makkelijk <4GB zijn want HD-audio kan er sowieso uit en de bitrate ook wel wat lager. Moet je die wel wel converteren natuurlijk, dat wel. Maar een 12GB rip kijken op een S4 vind ik wat té :P

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 16-01-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:07:
[...]

Als je grote bestanden wilt gebruiken moet dat wel ja. Echter teveel problemen over gelezen en Nandroids worden vanzelf gesplit in 1GB parts en ga geen films kijken op een measly 5 inch schermpje maar YMMV :)
Voor in 't vliegtuig vind ik 't wel relaxt om filmpjes te kunnen kijken :) Op m'n S2 moest ik steeds met Handbrake alle filmpjes die ik wilde kijken eerst verkleinen. Maar nu met een 64GB kaart wil ik dat liever niet meer hoeven te doen :) En ik ben van plan alleen Sammy ROMS te gebruiken, geen AOSP/AOKP/CM, dus dan zou het prima moeten werken (aangezien exFAT geen open source is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sakete schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:09:
En ik ben van plan alleen Sammy ROMS te gebruiken, geen AOSP/AOKP/CM, dus dan zou het prima moeten werken (aangezien exFAT geen open source is).
Ooh ok, erg zonde natuurlijk, maar dan is het prima ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:11:
[...]

Ooh ok, erg zonde natuurlijk, maar dan is het prima ja :)
Ik heb de S4 net, dus wil gewoon een Sammy based ROM draaien zodat in elk geval alle hardware features het gegarandeerd doen :) Draai overigens wel een custom Sammy ROM, Wicked ROM. Mijn ervaring met non Sammy ROMS op de Galaxy S2 was dat er atijd wel iets was dat het niet helemaal goed deed, zoals bijv. de camera, of GPS, etc. En dat gedoe was ik een beetje zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens,

Net mijn nieuwe S4 binnen en meteen succesvol geroot met Chainfire,nu wil ik er CWM op krijgen en met 2 versies géén succes,kunnen jullie mij helpen ?

Model: GT-I9505
Versie: 4.3
Baseband: I9505XXUEMFK
Kernel: 3.4.0-2082040 se.infra@R021018#1
Build: JSS15J.I9505XXUEMKF
Status SE for Android: enforcingSEPF_GT-I9505_4.3_0014
Secure boot status:Type: Samsung

Heeft iemand een geschikte versie en een manual svp?

Edit: Alles gedaan met originele USB kabel,want dit kan blijkbaar fouten opleveren bij het flashen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:08:
nu wil ik er CWM op krijgen en met 2 versies géén succes
Welke dan, 6.0.4.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phils touch :6.07.9 en i317 CWMtouch 6.0.4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:15:
Phils touch :6.07.9 en i317 CWMtouch 6.0.4.3
Philz niet geprobeerd, komt er ook nooit meer op. CWM 6.0.4.4 zou het sowieso moeten doen, draai zelf TWRP 2.6.3.1, vind dat het fijnst, maar ieder zijn ding.

Wát werkt er niet dan? De tar flasht wel gewoon of krijg je daar al een error?

P.S. Moet eigenlijk in dit topic hè...

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 16-01-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Download de Goo.im app van de Play store. Ga daar in settings en kies voor install TWRP Recovery. Klaar.
Pagina: 1 ... 47 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV