Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:53
Sinds de update van afgelopen week (I9505XXUEMK8 van 19 nov) is er veel verbeterd.
O.a. geen Wifi problemen meer en ook het batterijverbruik lijkt iets beter.

Minder leuk is dat de telefoon iedere keer bij het herkennen van bluetooth van de autoradio (Sony MEX-BT3800) overgaat in de Hands-free mode. Steeds moet ik dan die mode weer uitzetten.
Dat was eerder niet en heel irritant; als je dat niet wil. Vroeger (2 dagen geleden..) ging gewoon de muziek spelen.
In Settings kan ik geen manier vinden om dit permanent uit te zetten?

Ook mijn Profile Scheduler heeft niet net deze dagen zo'n extra optie gekregen ...

Heeft iemand S-Voice er helemaal afgegooid en werkt Google Voice net zo goed als input voor gesproken teksten?

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:12

jerry_a

doei

emmerx schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:28:

Minder leuk is dat de telefoon iedere keer bij het herkennen van bluetooth van de autoradio (Sony MEX-BT3800) overgaat in de Hands-free mode. Steeds moet ik dan die mode weer uitzetten.
Kan je gewoon instellen in je bluetooth menu als hij gekoppeld is. Bij het radertje achter het apparaat.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
jerry_a schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:48:
[...]

Kan je gewoon instellen in je bluetooth menu als hij gekoppeld is. Bij het radertje achter het apparaat.
Met die configuratie mogelijkheid kan ik alleen:
  • het BT-device een andere naam geven
  • de volledige koppeling/pairing verwijderen
  • de autoradio niet meer als mediaontvanger aanvinken
  • de autoradio niet meer als car-kit gebruiken
En dus niet zorgen dat die Samsung S-Voice hands-free modus nooit meer inschakelt...

Mijn BCK-08 ontvanger krijgt hetzelfde BT media-afspeel-icoon, maar na detectie van en koppeling met dat die BCL-08 start de S-Voice troep niet vanzelf op ???
Kennelijk herkent de S4 de Sony MEX-BT3800 ineens specifiek als een autoradio (terecht) en hebben ze gemeend dat S-Voice dan heel handig is; voor mij is het dat geheel niet.

Heeft iemand S-Voice al verwijderd en werkt spraaktekstinvoer ook goed met alleen Google Voice?

EDIT
Net getest na verwijderen van S-Voice en werkt weer normaal: Hands free mode treedt niet meer automatisch in werking.
En Google Voice als tekstinvoer werkt ook nog feilloos.

Android 4.3 Samsung update I9505XXUEMK8 problem S Voice car kit automatic start -->
App info S Voice : Turn off

[ Voor 17% gewijzigd door emmerx op 26-11-2013 20:07 . Reden: Oplossing getest: werkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
-Edwin- schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:33:
Ik vermoed dat het echt niet aan de S4 ligt, maar ik vraag het toch hier maar omdat ik simpelweg de S4 heb.
Mijn 3G verbinding lijkt de laatste tijd wel erg slecht te werken, vooral in de trein is het echt een groot drama. Om de zoveel tijd staat er weer een seconde of 10 ''alleen noodoproepen''. Als er dan 3G staat mag ik van geluk spreken als ik een site kan laden. Ik zit overigens bij Hi/KPN.

Ik gebruik een paar keer per week mijn telefoon als hotspot voor mijn iPad, maar dat lukt zo dus niet echt meer. Ik weet dat 3G in de drukte toch al niet goed werkt, maar ik vermeld het hier omdat ik het idee heb dat het wat erger is geworden.

Een optie zou kunnen zijn om 10 euro per maand extra te betalen voor 4g, maar ik wilde toch weten hoe het bij jullie is.
Heb een vergelijkbaar probleem, mijn S4 prefereert vaak Edge boven 3G (Provider laat nog geen 4G toe, wel binnenkort). Heb gehoord dat bij een vriend die bij Samsung werkt dat de Qualcomm chip 4G prefereert en 3G wat links laat liggen en dus ook niet echt opgelost gaat worden met updates ofzo.

Met de app Telinfo krijg je wel iets beter resultaat (zet het op , WCDMA preferrred) maar hij zit toch nog vaak op Edge.

Zal op 4G moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:46
Nick87 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:54:
[...]

Heb een vergelijkbaar probleem, mijn S4 prefereert vaak Edge boven 3G (Provider laat nog geen 4G toe, wel binnenkort). Heb gehoord dat bij een vriend die bij Samsung werkt dat de Qualcomm chip 4G prefereert en 3G wat links laat liggen en dus ook niet echt opgelost gaat worden met updates ofzo.

Met de app Telinfo krijg je wel iets beter resultaat (zet het op , WCDMA preferrred) maar hij zit toch nog vaak op Edge.

Zal op 4G moeten wachten
Ik heb toch even geprobeerd om 4G te gebruiken bij KPN (kan altijd weer terug), maar het bied over het geheel gezien echt een veel betere gebruikerservaring. Mijn telefoon schakelt nu zelden terug naar E en heb eigenlijk bijna altijd 4G. Voor mij is het de investering wel waard, en zit met KPN qua bereik sowieso wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand hiervoor nog een tip.
Sinds een dag of twee werkt de default clock widget niet meer. Tijd blijft op 22:13 staan. Heb de laatste software.

Ik heb de widget al verwijderd en toegevoegd gisteren alleen vandaag weer hetzelfde probleem

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Wii4all schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:06:
Iemand hiervoor nog een tip.
Sinds een dag of twee werkt de default clock widget niet meer. Tijd blijft op 22:13 staan. Heb de laatste software.

Ik heb de widget al verwijderd en toegevoegd gisteren alleen vandaag weer hetzelfde probleem
Gebeurt dit toevallig tijdens het laden van de telefoon...? Ik heb hetzelfde ,maar dan met 2 Beautiful Weather widgets. Sinds 4.3 werkte het even niet goed, daarna wel, en nu niet meer.. Tijd blijft hangen op het moment dat de batterij 100% is lijkt het, gebeurt alleen aan de lader. Redelijk bizar! Zal vanavond even checken met een extra widget met een andere klok of die hetzelfde effect geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik werk al jaren met Beautiful Widgets en nog nooit enig probleem mee gehad op mijn S4.
Wel eens op een andere telefoon, maar toen was het inderdaad de widget verwijderen en weer opnieuw erop zetten om het probleem op te lossen.

Misschien een herstart van de telefoon ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Na opnieuw opstarten lijkt het weer te werken

Ook raar ik had net alle apps geupdate en na het opstarten ging hij weer apps bijwerken

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:56:
Na opnieuw opstarten lijkt het weer te werken
Met alle respect maar twee dagen problemen hebben en nul keer opnieuw opstarten is iets dat ik echt niet kan begrijpen. Moeten issues gewoon zomaar verdwijnen of zo. Een reboot duurt nog geen minuut :?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
speedme schreef op vrijdag 29 november 2013 @14:44:
Ik werk al jaren met Beautiful Widgets en nog nooit enig probleem mee gehad op mijn S4.
Wel eens op een andere telefoon, maar toen was het inderdaad de widget verwijderen en weer opnieuw erop zetten om het probleem op te lossen.

Misschien een herstart van de telefoon ?
Opnieuw opstarten werkt bij mij ook idd, maar vervolgens weer hetzelfde probleem hij het opladen. Gelukkig werkt het ook door evem op te minuten te drukken, kom je in de instellingen van de widget en werkt het weer goed, beide Widgets laten dan de juiste tijd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 'gegevensgebruik' kun je per app instellen of het toestel externe data mag binnenhalen via de telefoonprovider, of dat dat alleen mag hij een wifi verbinding.
Dat is handig, want zo kun je nodeloos duur verbruik van mobile data beperken.

Een uitzondering vormt het Android systeem zelf. Daar kun je niets aan instellen, terwijl Android wel regelmatig data binnenhaalt. Weet iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefken153
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-04 11:55
na de laatste update (gisteren) werkt de ingebouwde app s-health nog altijd niet;
weet iemand hoe dat kan verholpen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefken153 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:23:
na de laatste update (gisteren) werkt de ingebouwde app s-health nog altijd niet;
Ik gebruik die app niet, maar heb even gecontroleerd of hij het doet en dat is het geval.
Wellicht de algemene recepten eens proberen als updaten van de app en restarten van de S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:06:
Wellicht de algemene recepten eens proberen als updaten van de app en restarten van de S4.
En/of data clearen en dergelijke inderdaad ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kwam de update naar 4.3 OTA.
Vandaag heb ik Kies geupdate naar Kies3 en deze meldt dat er een firmwareupdate is naar 4.3.
Hij meldt daarbij het volgende:
Huidige firmwareversie : PDA:MK8 / PHONE:MK8 / CSC:MK8 (DBT)
Laatste firmwareversie : PDA:MKE / PHONE:MKE / CSC:MKE (DBT)
Kan iemand dit uitleggen?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:15:
....
Er is een kleinere update gekomen na de 4.3 update, omdat daarin wat foutjes zaten (Wifi,security en batterij).
Werd alleen nog gedistribueerd via Kies, maar dat was volgens mij de MK8.

Ik heb de MKE zelf nog niet zien staan in Kies; lijkt een release die verder alleen in Duitsland beschikbaar is?
Staat er een changelog van?

http://androidromupdate.c...pdate-on-galaxy-s4-i9505/

[ Voor 39% gewijzigd door emmerx op 30-11-2013 16:15 . Reden: URL toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:27:
[...]

Met alle respect maar twee dagen problemen hebben en nul keer opnieuw opstarten is iets dat ik echt niet kan begrijpen. Moeten issues gewoon zomaar verdwijnen of zo. Een reboot duurt nog geen minuut :?
tja ik had er gewoon niet aan gedacht dit keer.

clock widget is verder niet bijzonder ofzo

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emmerx schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:20:
[...]

Er is een kleinere update gekomen na de 4.3 update, omdat daarin wat foutjes zaten (Wifi,security en batterij).
Werd alleen nog gedistribueerd via Kies, maar dat was volgens mij de MK8.

Ik heb de MKE zelf nog niet zien staan in Kies; lijkt een release die verder alleen in Duitsland beschikbaar is?
Staat er een changelog van?

http://androidromupdate.c...pdate-on-galaxy-s4-i9505/
Aha! Vzv ik me zo herinner stond er in de changelog de zelfde tekst als bij de eerdere update naar 4.3, Mijn S4 is inderdaad een Duitse versie, terwijl hij wel bij een Nederlandse firma is gekocht. Het is eigenlijk alleen te merken aan het feit dat er een aantal Duitse apps in zitten, zoals Kauf-DA, Mytaxi en Bild. De Bild app had ik verwijderd maar zit er vrolijk weer in bij de update naar 4.3.. :)

Bij deze laatste update zit nog een app die ik eerder niet had: Knox. Ook heb ik de indruk dat het scherm iets helderder is dan eerder, dat er van het interne ramgeheugen meer vrij is en dat sommige apps sneller opstarten.
Helaas was ik op deze mogelijk effecten niet voorbereid, anders had ik voor de update wat dingen gericht kunnen bekijken, wat nu helaas niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs van een accupack voor de S4 is relatief hoog. De reden daarvan is dat de NFC sensor in het accupack zit verwerkt. Is bekend waarom Samsung voor die constructie heeft gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:50

W84

Nou, da's knap... m'n S4 altijd in een case gehad (eerst Spigen Neo Hybrid, nu Samsung Protective Cover+) en er zit gewoon een scheur in die chromen rand rond het display! :( Ik hoop echt zo dat ze op metaal overstappen, want dit is gewoon zonde en het slaat ook eigenlijk nergens op; stevig glas waar een dun plastic randje omheen zit. Dat had echt van metaal gemoeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:06:
De prijs van een accupack voor de S4 is relatief hoog. De reden daarvan is dat de NFC sensor in het accupack zit verwerkt. Is bekend waarom Samsung voor die constructie heeft gekozen?
- Boven en onderzijde zitten al vol met antennes
- NFC-antenne moet aan achterzijde: je wil niet je scherm tegen een lezer houden
- NFC heeft de minst goede antenne-prestaties nodig (korte afstand) en weinig problemen met demping door accu (t.o.v. Wifi, 2/3/4G, GPS en Tesla).

Daarbij vinden ze het heel fijn als je een originele Samsung accu koopt: verdienen ze aan en scheelt de marketingafdeling gezeur en problemen met gloeiende en ontploffende S4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Jer-r schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:15:
[...]

[...]

Hier zelfde probleem. regelmatig spontane reboots! S/N van batterij zit in de BD1D serie.

vanmiddag contact gehad met samsung en deze sturen een nieuwe batterij toe.
Wanneer je bel moet je wel al je gegevens bij de hand hebben zoals imei en s/n van telefoon en batterij.

Mij is wel gevraagd de defecte batterij retour te sturen naar een antwoordnummer.
Hier hetzelfde ook. BD1D serie, batterij is heel dik en blijft in een boot loop zitten, tenzij ik de powercable eraan hang. Zal contact opnemen met Samsung vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:15:
Vandaag heb ik Kies geupdate naar Kies3 en deze meldt dat er een firmwareupdate is naar 4.3.
Hij meldt daarbij het volgende:
Huidige firmwareversie : PDA:MK8 / PHONE:MK8 / CSC:MK8 (DBT)
Laatste firmwareversie : PDA:MKE / PHONE:MKE / CSC:MKE (DBT)
MKE is de laatste firmware. In de MK8 zitten nog wat bugs waardoor de update ook tijdelijk was stopgezet.

MKE is nog niet in Nederland uitgebracht maar verwacht hem wel een dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mo501
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-04-2022
Sinds de laatste update MK8.. ziet de muziekplayer de muziek op mijn SD kaart NIET...wat t voorheen wel zo was.... via 'mijn bestanden' kan ik ze wel 1 voor 1 afspelen..

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en hoe dit eventueel op te lossen is

Het probleem hierboven is opgelost...
na een aantal dagen googlen kwam ik dit tegen
http://androidforums.com/...-sd-card.html#post6099733

[ Voor 27% gewijzigd door mo501 op 04-12-2013 11:27 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Garret1410 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:45:
[...]

MKE is de laatste firmware. In de MK8 zitten nog wat bugs waardoor de update ook tijdelijk was stopgezet.

MKE is nog niet in Nederland uitgebracht maar verwacht hem wel een dezer dagen.
Met mijn Duitse firmware ook deze binnen gehad.
Totnutoe loopt hij prima, geen problemen ontdekt. Overigens wel factory reset gegeven na update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
W84 schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:18:
Nou, da's knap... m'n S4 altijd in een case gehad (eerst Spigen Neo Hybrid, nu Samsung Protective Cover+) en er zit gewoon een scheur in die chromen rand rond het display! :( Ik hoop echt zo dat ze op metaal overstappen, want dit is gewoon zonde en het slaat ook eigenlijk nergens op; stevig glas waar een dun plastic randje omheen zit. Dat had echt van metaal gemoeten...
Klopt, ik heb ook twee scheurtjes in dat plastic. Heel raar, het komt zeker niet door gebruiksfouten, want het zijn 2 echt rechte "mooie" sneetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:50

W84

Ja, dat klopt precies. Een perfect recht sneetje (bij mij naast de volumeknop). Ik behandel 'm serieus met liefde, dus het is mij een raadsel. Maar ik vraag me wel af of het misschien onder garantie valt omdat het een zwakke plek is. Ik denk gewoon dat het zware glas op een gegeven moment teveel kracht op dat dunne plastic randje uitoefent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nniicc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09-2023
Is dit het juiste topic om vragen te stellen over de s4 mini? Ik vindt geen topic met "s4 mini" in het onderwerp.

Ik wil voor de eerste keer een smartphone kopen. Ik heb al heel wat reviews gelezen en de s4 mini bevalt me tot nu toe het meest. Ik zit nog met een paar vragen...

De look en feel van de user interface vindt ik wat minder. Kun je dit gemakkelijk aanpassen zodat die eruit ziet als standaard android?

Samsung installeert nogal wat software die ik niet echt wil. Kun je die eraf krijgen zonder te rooten? Of op z'n minst zorgen dat ze de smartphone niet vertragen?

Als ik het goed begrijp is de android versie ondertussen upgegrade van 4.2.2 naar 4.3. Krijgt dit toestel ook 4.4? Is er een kans dat dit toestel volgende upgrades ook nog krijgt? Of is het daar al te oud en mid-range voor?

Kun je bij het nemen van een foto het nep sluiter geluid uitschakelen? Op deze pagina http://siliconrepublic.co...eview-samsung-galaxy-s4-m staat een filmpje waarin de mogelijkheden van de camera gedemonstreerd worden. 20 foto's in één keer nemen lijkt me wel leuk. Maar het geluid dat dit maakt is precies een mitrailleur. Als dit niet kan zonder geluid zal ik dat nooit ergens durven gebruiken.

Ik wil er meteen een SDHC kaartje bijkopen omdat het (vrije) geheugen nogal beperkt is. Welke snelheid is hiervoor aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
nniicc schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:00:

Samsung installeert nogal wat software die ik niet echt wil. Kun je die eraf krijgen zonder te rooten? Of op z'n minst zorgen dat ze de smartphone niet vertragen?
Dit heb ik ook met de gewone S4. Die krijg je er dus niet af zonder te rooten. Erg irritant.
Cewe smartphoto, Bild, HRS Hotels, KaufDA, mytaxi, S Health, Story album, Samsung Wallet, Play Games, Play books, Flipboard, Knox, Play Kiosk.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15-09 10:31
Gewoon een mapje maken en daar alles inflikkeren. Doe ik ook altijd. Mapje wordt alleen steeds groter. :X

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Senor Sjon schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:00:
Gewoon een mapje maken en daar alles inflikkeren. Doe ik ook altijd. Mapje wordt alleen steeds groter. :X
Je kan ze ook zonder root toch gewoon uitschakelen? En de meeste launchers hebben toch wel een optie om apps te verbergen mocht je iets niet willen of kunnen uitschakelen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kan ook. Maar mocht ik ze nodig hebben, dan kan ik er gewoon bij zonder ze op te gaan zoeken. En ik heb nu een Note3, voor de meeste S-pen opties heb je TouchWiz wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Laatst online: 04-09 16:37
Sinds de update naar 4.3 (I9505XXUEMJ7) behoorlijk last van random reboots.
De ene keer 2x per dag, dan weer 2-3 dagen niet, dan zomaar weer 3 dagen achter elkaar.

Meer mensen dit probleem, al dan niet een oplossing voor dit erg irritante probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Mistermo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:49:
Sinds de update naar 4.3 (I9505XXUEMJ7) behoorlijk last van random reboots.
De ene keer 2x per dag, dan weer 2-3 dagen niet, dan zomaar weer 3 dagen achter elkaar.

Meer mensen dit probleem, al dan niet een oplossing voor dit erg irritante probleem??
Via Kies3 updaten naar MK8 of MKE ?
Verhielp bij mijn S4 met 4.3 enkele problemen met o.a. vastlopen, accu en wifi; leverde daarnaast helaas een nieuw 'probleem' op (zie onder).

Wel heb ik sinds MK8 een probleem met mijn profile manager (Profile Scheduler).
Deze (en ook andere door mij geprobeerde profiel manager apps) kunnen nu een BT-device niet meer detecteren: regels die daarop zijn gebaseerd worden niet meer uitgevoerd.
Mijn S4 blijft wel netjes verbinding met de BT-devices maken.

Bv het detecteren van mijn BT-autoradio/carkit en dan automatisch uitschakelen van Wifi en het opstarten van de kilometeradministratie app en volumes aanpassen werkt nu niet meer...

Detectie van een andere specifieke specifieke connectie (Wifi/ lader/ headset) door Profile Scheduler werken wel prima.
Zal iets met specifieke rechten zijn in Android, die deze BT-informatie niet meer doorgeeft aan Apps.

EDIT
Na het deze week installeren/verwijderen van verschillende profile managers, diverse keren een reboot en verschillende BT-devices werd ik wat moedeloos.
Vandaag Profile Scheduler gewist, reboot S4 en daarna Profile Scheduler weer geïnstalleerd (zonder restore van mijn gebruikersdata); en hij doet het weer!
Lijkt dan toch geen probleem van MK8 te zijn :)

[ Voor 26% gewijzigd door emmerx op 04-12-2013 19:31 . Reden: Werkt weer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Zal eens kijken of ik met Kies kan updaten.
Voorheen altijd updates gedaan via Odin.

EDIT:
Volgens Kies is dit al de meest recente firmware
PDA: MJ7
PHN: MJ7
CSC: MJ6

[ Voor 34% gewijzigd door Mistermo op 04-12-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:27
thewizard2006 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:49:
[...]

Dit heb ik ook met de gewone S4. Die krijg je er dus niet af zonder te rooten. Erg irritant.
Cewe smartphoto, Bild, HRS Hotels, KaufDA, mytaxi, S Health, Story album, Samsung Wallet, Play Games, Play books, Flipboard, Knox, Play Kiosk.
Gewoon te verwijderen vanuit applicatie beheer, en de rest is gewoon uit te zetten.
Verder heb je een Duits toestel, en/of een Duitse rom geflashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik heb MK8 erop geflashed met odin en ben zeer tevreden. Geen reboots of andere problemen.

Batterijduur is gewoon goed. Bij licht gebruik haal ik makkelijk twee dagen.
Verder nog geen lag ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Garret1410 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:44:
Ik heb MK8 erop geflashed met odin en ben zeer tevreden. Geen reboots of andere problemen.

Batterijduur is gewoon goed. Bij licht gebruik haal ik makkelijk twee dagen.
Verder nog geen lag ontdekt.
MK8 alleen beschikbaar als Duitse firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Mistermo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:48:
[...]

MK8 alleen beschikbaar als Duitse firmware?
Nee hoor, heb hem al (een week?) op mijn Nederlandse S4, via KIES(3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Barock schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:52:
[...]

Nee hoor, heb hem al (een week?) op mijn Nederlandse S4, via KIES(3).
Bij welke provider zit je?

Voor Vodafone is deze nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Mistermo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:45:
[...]

Bij welke provider zit je?

Voor Vodafone is deze nog niet beschikbaar.
Niet van belang, unbranded Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
S4 van mij was t mobile branded. Heb er een unbranded rom op geflashed omdat geen zin had om maar te blijven wachten.

Moet eerlijk zeggen dat er geen grote verschillen te merken zijn tov 4.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefken153
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-04 11:55
jefken153 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:23:
ik kan melden dat na een update van s-health nu alles weer functioneert als voorheen:
s-health draait weer, heb alles moeten terug instellen;
wifi problemen opgelost (was waarschijnlijk te wijten aan die s-health)
batterijwerking terug nomaal.
ook updaten via samsung kies 3(nieuwe versie) gaat zonder steeds te moeten herinstalleren.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Sinds korte tijd krijg ik regelmatig de melding:
"Weinig ruimte - Bepaalde systeemfuncties werken mogelijk niet"
Het merendeel, zeg maar gerust 66%, komt van "DocumentSync" folder, welke gelinkt staat aan dropbox.

Ik heb een 32 gb microsd in mn telefoon zitten, waarop de meeste apps en bestanden op staan. Ik heb geprobeerd om bij de app info van dropbox, de dropbox app te verplaatsen naar mn SD, maar de optie die je normaliter kan gebruiken, kan niet worden gebruikt voor dropbox. Ik vermoed omdat dropbox een 'standaard' application is, welke niet van je telefoon verwijdert of verplaatsen kan.

Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen?

Interne opslaginstellingen: Totale ruimte 9.25 GB
Apps - 1.38 GB
Foto's Video's - 38 MB
Audio - 20 MB
Downloads - 3 MB
Cachegegevens - 6 MB
Diverse bestanden - 7.03 GB (waarvan 6.12 GB documentsync)
Beschikbare ruimte - 480 MB

[ Voor 19% gewijzigd door Z_Jr op 08-12-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z_Jr schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:21:
Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen?
Kan je die sync niet uit zetten dan? Hier synct Dropbox helemaal niets. Als ik wat nodig heb download je dat en inderdaad komt het dán wel te staan in /data/com.dropbox bladiebla. Gelukkig niet automatisch. Zou geen feest zijn ook, heb er iets van 42GB of zo online staan. Selectief syncen is prima, alles is echt een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:49:
[...]

Kan je die sync niet uit zetten dan? Hier synct Dropbox helemaal niets. Als ik wat nodig heb download je dat en inderdaad komt het dán wel te staan in /data/com.dropbox bladiebla. Gelukkig niet automatisch. Zou geen feest zijn ook, heb er iets van 42GB of zo online staan. Selectief syncen is prima, alles is echt een no-go.
Ik heb de sync aanstaan omdat ik het handig vind om mn fotos te syncen met dropbox. Dus liever niet dat de sync uitgaat.
Hoe sync je selectief? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z_Jr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:37:
Ik heb de sync aanstaan omdat ik het handig vind om mn fotos te syncen met dropbox. Dus liever niet dat de sync uitgaat.
Hoeveel data nemen die foto's in beslag dan? Plus dat is telefoon --> Dropbox sync, en da's prima uiteraard.
Geen idee wat DocumentSync is, heb dat niet. Dropbox zelf synct op je mobiel normaal gesproken niets (als in van Dropbox náár telefoon), er moet dus een of andere extra app op staan die dat doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 10-12-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emmerx schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:38:
[...]

Via Kies3 updaten naar MK8 of MKE ?
Verhielp bij mijn S4 met 4.3 enkele problemen met o.a. vastlopen, accu en wifi; leverde daarnaast helaas een nieuw 'probleem' op (zie onder).
Wat is het verschil tussen Samsung Kies en Samsung Kies 3? Ik heb nog steeds behoorlijk veel last van reboots en gisteren viel die zelfs 5 keer op een dag uit en dat kort achter elkaar. Ik kreeg een mail van Samsung en daarin stond dat ik het moest herstellen. Ik installeer nu de nieuwe update. Ik ga misschien mijn telefoon vanavond herstellen. Maar je kunt dit probleem dus ook oplossen via Samsung Kies 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:09:
[...]

Wat is het verschil tussen Samsung Kies en Samsung Kies 3? Ik heb nog steeds behoorlijk veel last van reboots en gisteren viel die zelfs 5 keer op een dag uit en dat kort achter elkaar. Ik kreeg een mail van Samsung en daarin stond dat ik het moest herstellen. Ik installeer nu de nieuwe update. Ik ga misschien mijn telefoon vanavond herstellen. Maar je kunt dit probleem dus ook oplossen via Samsung Kies 3?
Batterij al gecheckt of die is opgezwollen? Past namelijk precies bij dit beeld..zie ook eerdere pagina's in dit topic. Scheelt behoorlijk wat tijd tov herstellen namelijk :) en je telefoon werkt daarna weer als vanouds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiroz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:02:
[...]

Batterij al gecheckt of die is opgezwollen? Past namelijk precies bij dit beeld..zie ook eerdere pagina's in dit topic. Scheelt behoorlijk wat tijd tov herstellen namelijk :) en je telefoon werkt daarna weer als vanouds!
Heb dat inderdaad al gecheckt en die is niet opgezwollen! Snap echt niet waar dit probleem vandaan komt. Heb net de nieuwe update 4.3 uitgevoerd en hoop dat het daarmee overgaat, maar denk van niet.. Iemand nog andere ideeën waarom die uitvalt? Soms start die vanzelf op en soms moet ik 'm zelf aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:15:
Heb dat inderdaad al gecheckt en die is niet opgezwollen!
Geen BD-serienummer ook dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:)
Brad Pitt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:32:
[...]

Geen BD-serienummer ook dus?
Nope! Snap echt niet waar het aan ligt..

Edit: Hij valt alweer uit -.-

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:20:
>:)
[...]

Nope! Snap echt niet waar het aan ligt..

Edit: Hij valt alweer uit -.-
Hier hetzelfde probleem! Inmiddels een nieuwe batterij erin zitten, maar het probleem blijft.
Soms tijden niet en dan weer een aantal keer! Zelfs als hij aan de lader ligt en 100% vol is.

Toestel al een reset gegeven dmv fabrieksinstellingen maar probleem blijft.
Vanavond de update naar MK8 eens doen via Kies 3. Als dat geen oplossing geeft gaat hij naar een Samsung service center!

Uitvallen is hier niet dagelijks maar af en toe! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jer-r schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:31:
[...]

Hier hetzelfde probleem! Inmiddels een nieuwe batterij erin zitten, maar het probleem blijft.
Soms tijden niet en dan weer een aantal keer! Zelfs als hij aan de lader ligt en 100% vol is.

Toestel al een reset gegeven dmv fabrieksinstellingen maar probleem blijft.
Vanavond de update naar MK8 eens doen via Kies 3. Als dat geen oplossing geeft gaat hij naar een Samsung service center!

Uitvallen is hier niet dagelijks maar af en toe! 8)7
Hoe doe je zo'n update naar MK8 via de Kies 3? Iemand die mij dat kan uitleggen? Heb net de Kies 3 ff geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Z_Jr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:37:
[...]

Selectief? Zie hier: Google Play: Dropsync (Dropbox Autosync)
Werkt GEWELDIG!!! Dchaf daarom de Pro licentie ook aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:36:
[...]

Hoe doe je zo'n update naar MK8 via de Kies 3? Iemand die mij dat kan uitleggen? Heb net de Kies 3 ff geïnstalleerd.
Gewoon je toestel aan de pc hangen. Dan krijg je vanzelf de melding dat je toestel te updaten is.
Batterij moet wel voldoende vol zijn. maar dat geeft die dan vanzelf aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barock schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:10:
Selectief? Zie hier: Google Play: Dropsync (Dropbox Autosync)
Werkt GEWELDIG!!! Dchaf daarom de Pro licentie ook aan!
Dropbox op de telefoon synct niéts. Da's de issue ook niet. Er is al een app actief blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jer-r schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:30:
[...]

Gewoon je toestel aan de pc hangen. Dan krijg je vanzelf de melding dat je toestel te updaten is.
Batterij moet wel voldoende vol zijn. maar dat geeft die dan vanzelf aan!
Er staat dat ik de MK9 al heb?

• Garret1410
MK9 is vodafone. Met andere woorden, je hebt al de nieuwste firmware.

Wat het uitvallen betreft, lijkt het me een garantie gevalletje aangezien je ook al een factory reset gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Owh wat is dat Kies toch een erg programma.
Ik start Kies en hij zegt er is update, prima, ga je gang. Uitgevoerd en reboot gedaan. Kies weer opgestart en weer "er is update" maar die heb ik net gedaan. Dus punt is, als ik update blijft hij bij het oude.
Dan alles maar laten verwijderen. Kies opnieuw gedownload en geinstalleerd. kies gestart en weer "er is een update" . Ik word gek. Als ik kijk bijv. via software verwijderen staat daar Kies in de lijst als zijnde de laatste versie, de 3114.22 geloof ik op het einde. Maar als ik Kies open en kijk is het oudere versie.
Nu Kies opgestart en update weggedrukt. De firmware wil ik. Doorloop het stappenplan en daarna download hij hem en dan gaat Kies op donker grijs en niks meer.

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik merk ineens dat de glasplaat van mijn S4 aan de linkerkant wat hoger lijkt te liggen dan aan de andere zijden van het toestel. Het komt zeg maar iets boven de plastic rand uit. Je kan het ook een beetje terugduwen aan die kant, alsof er iets van lijm een beetje los zit zeg maar. Ik heb mn S4 wel één keer goed laten vallen (2,5 maand geleden), en laatst viel die van ongeveer 30 cm op laminaat. Dus voor garantie zal het wel niet in aanmerking komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Mijn vriend heeft zijn s4 laten vallen , het toestel werkt niet meer, was gevallen in het water...

wat kan hij hiervoor doen om het toestel aan de praat te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben bang dat je dat toestel kan afschrijven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kaya10 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:52:
Mijn vriend heeft zijn s4 laten vallen , het toestel werkt niet meer, was gevallen in het water...

wat kan hij hiervoor doen om het toestel aan de praat te krijgen
Inboedelverzekering?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje.

Ik heb mijn mobiel net hersteld. Ik had een kopie van mijn notities gemaakt en deze heb ik net weer teruggezet. Probleem is alleen dat ik op sommige notities een wachtwoord had en ben deze dus vergeten te verwijderen. Normaal gesproken is dat volgens mij geen probleem. Ik heb ook notities waar geen wachtwoord op zit en die kan ik wel openen, maar de notities waar een wachtwoord op zit niet. Er staat dat mijn wachtwoord fout is, terwijl ik wel het goede wachtwoord invul. Er is 1 notitie met een wachtwoord dat ik wel kan openen. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

EDIT: Ik heb m'n wachtwoord al gevonden. Had blijkbaar 2 verschillende, lekker slim hahaha. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mobiel valt nu zelfs 8 keer per dag uit, nog vaker dan normaal én dat terwijl ik 'm gisteren heb hersteld.. Morgen maar met Samsung contact opnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Bij mij is de batterijduur echt slecht. Ik geef toe dat ik Google Now aan heb staan (vind het gewoon een handige feature), maar dat ik dan geen eens één volle dag op dit toestel haal is toch schandalig. In BBS is er naast de Google Service wackelock niet een ander noemenswaardige verbruiker. Toch verliest dit toestel zo'n 5-6% batterij per uur als je enkel af en toe wat gebruik maakt van whatsapp. Scherm aan tijd haal ik vaak niet meer dan 2 uur.

Met mijn S2 en S3 was dit ook al zo. Is toch te gek voor woorden dit. De Iphone 5 van mijn pa haalt ALTIJD minimaal één dag. Ook al zit hij uren candy crush te spelen. En ook die Iphone 5 heeft een Google Now achtige functie, hij krijgt namelijk ook reistijden naar werk en andere locaties vooraf te zien.

Maar goed, een discussie is niet nodig. Wel zou ik graag weten of de batterijduur bij jullie nou ook zo slecht is. Ik heb trouwens niet een gebolde batterij of een serienummer met de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

d0s

sssst

Dit is iets voor V&A, niet in een topic.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 16-12-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn S4 werkt de kompasfunctie niet meer. Voor de update naar 4.3 nog wel, de update lijkt de oorzaak. Iemand die zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:18:
Bij mijn S4 werkt de kompasfunctie niet meer. Voor de update naar 4.3 nog wel, de update lijkt de oorzaak. Iemand die zelfde ervaring?
Al gereset, al achtjes gedraaid, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:20:
Mijn mobiel valt nu zelfs 8 keer per dag uit, nog vaker dan normaal én dat terwijl ik 'm gisteren heb hersteld.. Morgen maar met Samsung contact opnemen!
Same here, mijn accu zat in de BD1 serie. Krijg nu een nieuwe accu doorgestuurd, hopen dat deze er snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47

Sorcerer8472

Mens sana?

-Edwin-: Google Now is op m'n SGS3 wel echt een battery killer. Ook al staat GPS verder uit :/

SGS3 doet idle op wifi 2% per uur, idle op 3G 4% per uur (met zeer goed Vodafone-signaal en met wifi uitgeschakeld hoewel dat vrij weinig uit lijkt te maken), idle zonder dataverbinding (ook 3G goed signaal) 0.5% per uur. Met Google Now aan ging er nog zo'n 2-3% bij per uur ongeacht verbinding...

Ik zou Now gewoon uitzetten. Vind het ook niet zo heel veel toevoegen eigenlijk, maar da's natuurlijk persoonlijk.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:38:
[...]

Al gereset, al achtjes gedraaid, etc.?
Bedankt voor je reactie. Ik heb de oorzaak inmiddels ontdekt: het blijkt het gebruikte beschermhoesje te zijn. Daarin zit een magneet sluiting. De magneet verstoort de sensor. Hoesje er af en na het bekende draaien is de sensor weer gereset en klopt de aanwijzing weer. Wellicht ook een tip voor anderen, want ik las elders inmiddels ook vergelijkbare klachten over het niet goed werken van de kompasfunctie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:20:
Al nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 18:26
Mijn S4 is opgestuurd voor garantie naar de mediamarkt, bij het open maken merkte in dat de batterij bol stond. Verklaard ook meteen de uitval problemen die ik ondervond. Duurt 2 tot 5 weken voor ik hem terug krijg en mijn toestel was geflashed en geroot.

Iemand met het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mwoah... heb je verder teruggelezen dan de laatste post? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Senor Sjon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:59:
Mwoah... heb je verder teruggelezen dan de laatste post? ;)
Mooie: 10 minuten lezen had 2-5 weken zonder mobiel kunnen schelen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 18:26
Ja heb gebeld alleen mijn accu was geen BD1, had het ook gemeld aan de balie dat er een foute serie was....

Ondertussen een Note 3 gehaald en als ik mijn S4 terug krijg maar in de verkoop doen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen jullie ook gewoon meldingen (geluid) van whatsapp als de blokkeerstand aanstaat? Waarin ik dus meldingen heb uitgezet en alleen bellen toesta.

Heel irritant dat dit niet werkt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Jep, heb helaas het hetzelfde..daardoor is die functie vrij nutteloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiroz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:44:
Jep, heb helaas het hetzelfde..daardoor is die functie vrij nutteloos..
Nogal. :/

Weet er iemand een goeie app die dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:32:
-Edwin-: Google Now is op m'n SGS3 wel echt een battery killer. Ook al staat GPS verder uit :/

SGS3 doet idle op wifi 2% per uur, idle op 3G 4% per uur (met zeer goed Vodafone-signaal en met wifi uitgeschakeld hoewel dat vrij weinig uit lijkt te maken), idle zonder dataverbinding (ook 3G goed signaal) 0.5% per uur. Met Google Now aan ging er nog zo'n 2-3% bij per uur ongeacht verbinding...

Ik zou Now gewoon uitzetten. Vind het ook niet zo heel veel toevoegen eigenlijk, maar da's natuurlijk persoonlijk.
wat ik merk als ik het uitzet,dan kan ik niet meer zoeken via google.
Als ik google now aanzet en ik zoek krijg ik meteen snel resultaat.
Als ik het uitzet en in de widget tik krijg ik niks te zien, als ik daarna ok geef om te zoeken dan duurt het heel lang voordat er uberhaupt het resultaat van google te zien is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:43:
Krijgen jullie ook gewoon meldingen (geluid) van whatsapp als de blokkeerstand aanstaat? Waarin ik dus meldingen heb uitgezet en alleen bellen toesta.

Heel irritant dat dit niet werkt zeg.
Dat had ik inderdaad ook. Maar sinds de update naar Android 4.3 op de S4 werkt de blokkeerstand ook icm WhatsApp naar behoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Edwin- schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:42:
Dat had ik inderdaad ook. Maar sinds de update naar Android 4.3 op de S4 werkt de blokkeerstand ook icm WhatsApp naar behoren :)
Hier niet. Toetert gewoon door, ondanks de stille tijden instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:42:
[...]

Ik zit ook op 4.3

Werd vannacht nog wakker door een whatsappje, vandaar mn frustratie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad gebeld met Samsung, maar de enige oplossing is een reparatie volgens hun. Heb namelijk wel een goede accu en daar is niks mee aan de hand. Maar ik kan écht geen maand zonder deze mobiel, dus weet niet zo goed wat ik ermee moet.

Misschien handig om te vermelden. Ik merk vaak dat mijn mobiel ook uitvalt als ik snapchat aan heb, zou deze app effect kunnen hebben hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
-Edwin- schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:58:

Maar goed, een discussie is niet nodig. Wel zou ik graag weten of de batterijduur bij jullie nou ook zo slecht is. Ik heb trouwens niet een gebolde batterij of een serienummer met de problemen.
Ik vind accuduur wel goed tov andere Androids. Ik doe er ongeveer 1 a 2 dagen mee.

Wat me wel opvalt is dat whatsapp en facebook continu voor een wakelock zorgen waardoor accu snel leeg is.

Ik schakel wifi/3g nu handmatig en dan gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte gisteren dat de equalizer in Google Play Music niet meer werkte. Heb een aantal 3th party equalizers geprobeerd, maar ook die hebben geen effect op het geluid.
Ik zie dit probleem op veel fora voorbijkomen. Heeft iemand van jullie een oplossing gevonden?
Garret1410 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:32:
Wat me wel opvalt is dat whatsapp en facebook continu voor een wakelock zorgen waardoor accu snel leeg is.
Die tweede is notoir inderdaad (kan je beter een andere app voor gebruiken), WA geeft hier geen wakelocks.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Whatsapp geeft hier ook geen wakelocks. Facebook kan je met Greenify keurig in slaap brengen en deze geeft dan ook geen wakelocks meer :)

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik volgens mijn telefoon een prima verbinding heb, dus 3g of h, maar ik niet kan internetten. Ik krijg dan in de browser meldingen over dns problemen. WhatsApp lijkt wel te werken, want die heeft 2 vinkjes.

Ik heb overigens tele2. Naar vliegtuig modus en terug of de telefoon rebooten lijkt te helpen. Komt dit toevallig iemand bekend voor? Is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_the_knight
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Vanmorgen upgrade ontvangen via OTA naar I9505XXUEMKF.

Iemand info wat daar aan wijzigingen in zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ja verschillende bugfixes. Zal de lijst even opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Garret1410 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:50:
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd :). Bedankt voor de moeite.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:50:
Uniek. Meestal is een update "Stabiliteits verbeteringen", punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbijl
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hallo ,

Ik irriteer me mateloos aan de (onder andere chaton) software die samsung op mijn gs4 zet zonder dst ik de mogelijkheid heb om die software te verwijderen, als je verwijder komt het nog steeds overal terug en neemt ook nog geheugen in beslag, en ik bepaal zelf(klaarblijkelijk niet dus) welke software ik op mijn telefoon heb staan.
Hoe krijg ik die rommel eraf ? Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Rooten, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik had namelijk ook de gezwollen batterij serie maar had via de live chat op de samsung support site het zo geregeld niet naar de winkel of de telefoon kwijt voor aantal dagen of weken.had hem in 5 dagen in de brievenbus liggen.moest alleen de oude retour sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik had een zacht PU hoesje, vandaag kwam m'n slim armor binnen, gekocht via eBay met de €10 korting actie begin van de week. Kostte me nu welgeteld 1 euro!

Wat een heerlijke cover is dit!

Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV