Nickname does not reflect reality
Elimineren. Je kan toch kijken welke apps een netwerkverbinding maken op het moment dat je de melding krijgt? Heck, zelfs in BBS kan je dat zien, door een custom ref te plaatsen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Als er op de achtergrond een 24 processen actief zijn denk ik niet dat de gemiddelde vraagsteller hier dat eventjes voor elkaar krijgtAllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:22:
Elimineren. Je kan toch kijken welke apps een netwerkverbinding maken op het moment dat je de melding krijgt? Heck, zelfs in BBS kan je dat zien, door een custom ref te plaatsen.
Overigens denk ik dat er iets goed mis is met je instellingen als je daadwerkelijk 24 processen tegelijk actief hebt. Incusief een live wallpaper heb ik er nu 9, waarbij ook Instellingen er een is (omdat ik die nodig heb om te kijken wat er actief is)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Dat een tweaker dit weet en doet kan ik mij nog voorstellen in geval van problemen na een update, maar misschien wel 95% van de normale gebruikers die deze problemen krijgen na een update, zitten met hun handen in het haar.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:13:
Maar het is toch heel simpel te achterhalen welke app of service de booddoener is? Je hebt immers, zoals het hoort bij het wisselen van base (van 4.1 of 4.1 naar 4.3) een full wipe / fabrieksinstellingen reset uitgevoerd. Heb je dat niet gedaan, dan heb je geen reden tot klagen, want er kunnen altijd conflicten optreden tussen gewijzigde stukken code. Ook hebben sommige apps voor een andere versie van Android andere actieve delen.
Ik ben van mening dat er tenminste in de handleiding een waarschuwing moet staan dat in geval van problemen na een update het toestel naar de fabrieksinstellingen teruggezet moet worden.
Mja, heb hier nu "niks" draaien en dit is wat er allemaal actief/achtergrond/cached in het geheugen staat:AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:26:
Overigens denk ik dat er iets goed mis is met je instellingen als je daadwerkelijk 24 processen tegelijk actief hebt. Incusief een live wallpaper heb ik er nu 9, waarbij ook Instellingen er een is (omdat ik die nodig heb om te kijken wat er actief is)![]()

Uiteraard zal niet álles toegang tot Wifi gaan pakken als je dat aanzet maar vast wel een páár dingen.
Dat is iets wat ik denk, aangezien ik me geen andere app kan bedenken, die deze meldingen veroorzaken. Het moet een app zijn van samsung, aangezien ik alle playstore apps al eens opnieuw geïnstalleerd heb. Daarnaast als je de melding weg swype en dan vervolgens wifi aan/uit zet krijg je dan de melding weer te zien?DerOllie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:28:
[...]
Hoe zie jij dan dat het Samsung Link is die de dader is? Dat zie ik volgens mij niet...
Dus daar hoef je geen tweaker voor te zijn.
Denk dat een Factory reset het niet gaat verhelpen, aangezien de app die de melding weergeeft Knox notification manager is en deze na een reset gewoon weer terug is.. Het is aan Samsung om dit op software niveau te fixen.Garret1410 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:31:
Als je contact opneemt met support van provider of samsung dan wordt meestal een factory reset geadviseerd. Ik doe het ook altijd na een update of hele vage battery drains. Maak altijd eerst een backup en gaan met die banaan. Je mist alleen wel bijv. saved games enzo maar van veel apps houd ik gewoon de instellingen.
Hah!Garret1410 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:31:
Je mist alleen wel bijv. saved games enzo maar van veel apps houd ik gewoon de instellingen.
Mijn toestel is (nog) niet geroot. Mijn saved games zijn juist de reden om het NIET te doen. Je hebt geen idee hoeveel uuuuren in die games is gaan zitten
Overigens jammer dat nog niet duidelijk is welke app dan zonder rechten zit te kl*ten want op zich vind ik het een nuttige notificatie.
Google Play: Helium - App Sync and BackupAlsikhetwist schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:10:
Hah!
Mijn toestel is (nog) niet geroot. Mijn saved games zijn juist de reden om het NIET te doen. Je hebt geen idee hoeveel uuuuren in die games is gaan zitten
Iemand anders die dit ook heeft? Of is dit een instelling die ik verkeerd heb staan, kan zo niets vinden in instellingen van de videospeler.
lama, instelling gevonden... links naast de rewind button...

[ Voor 7% gewijzigd door DerOllie op 05-11-2013 16:51 ]
www.youtube.com/DerOllie
Ik neem aan dat je met de link een app wil aanbevelen die mijn gamedata wel back upped zonder root access. Daarvoor dank.
Ik moet wel zeggen dat de laatste 2 beoordelingen niet erg bemoedigend zijn;
"Unusable This appc oompletely freezes my galaxy s4 on 4.3 test rom from samsung"
"Lost all data Everything is gone"
anderen zijn wel positief.
Ik twijfel dus nog en in geval van twijfel ga ik op termijn denk ik toch voor titanium back up.
[ Voor 7% gewijzigd door Alsikhetwist op 05-11-2013 17:27 ]
Dat is verstandiger aangezien TB veruit superieur en vele malen sneller is. Alleen in deze thread off-topic jaAlsikhetwist schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:22:
[...]
Ik twijfel dus nog en in geval van twijfel ga ik op termijn denk ik toch voor titanium back up.
Verwijderd
En inderdaad de shuttersound

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 18:10 ]
Kreeg wel de melding 'Firmware kan niet worden toegepast/uitgevoerd' (iets in die geest), maar staat gewoon netjes 4.3 in de Toestel info en Software Update geeft ook geen resultaat. Eén van jullie ook iets soortgelijks meegemaakt?
Edit: Crap, krijg ook die Knox melding, hatelijk..
Edit2: Ondanks normale Batterijniveau (+/- 58% nu) start de telefoon alsnog soms niet op als de lader niet is aangesloten..gek...kijken of dit zo blijft als de telefoon helemaal is opgeladen
[ Voor 14% gewijzigd door Tiroz op 05-11-2013 20:13 ]
Verwijderd
op een kwart vanaf de onderzeide, komt mijn scherm een halve mm boven de rand uit. Dit is spontaan gebeurt. Het valt niet echt op en is minimaal, maar kan het scherm wel terug drukken.
Als ik de batterij eruit haal lijkt het scherm ook terug te vallen op zn plek.
iemand hier ervaring mee?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 00:15 ]
http://www.androidplanet....msung-galaxy-s4-batterij/
dan kan je die inwisselen, valt onder garantie.
Edit: Of werkt het zo dat als je via USB-kabel in een charger oplaadt er altijd USB staat? En dat er alleen 'Wall' staat als je een directe oplader aansluit, dus zonder USB-port maar gewoon stekker-kabel-mini-usb
[ Voor 34% gewijzigd door Tiroz op 06-11-2013 13:44 ]
Verwijderd
Dat is het thx! Ding staat redelijk bol...SwaggyEggs schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:28:
Misschien heb je last van een gezwollen batterij?:
Kan het kwaad overigens? Ook mbt het scherm?
Uit mijn hoofd staat er (AC) i.p.v. USB als je direct aan de muur laad met de originele lader. De lader van de S3 is bv. een stuk trager.Tiroz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:37:
Als je oplaadt via wall charger, zou dit dan ook moeten worden aangegeven onder 'Status' versus 'USB' als je via pc oplaadt? Lag gisteren gewoon aan de Samsung-lader en zag volgens mij bij de status daar staan USB, vandaar
Edit: Of werkt het zo dat als je via USB-kabel in een charger oplaadt er altijd USB staat? En dat er alleen 'Wall' staat als je een directe oplader aansluit, dus zonder USB-port maar gewoon stekker-kabel-mini-usb
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ah ok, maar mijn originele lader is wel zo'n USB lader waar je de kabel inprikt, dat bedoelde ik met wall charger, misschien verkeerd verwoordSenor Sjon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:59:
[...]
Uit mijn hoofd staat er (AC) i.p.v. USB als je direct aan de muur laad met de originele lader. De lader van de S3 is bv. een stuk trager.
[ Voor 7% gewijzigd door Tiroz op 06-11-2013 14:06 ]
Precies...sanane schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:50:
vanwege shuttersound blijf ik lekker bij 4.2.2 ik heb een hekel aan dat geluid. en ik begrijp ook niet waarom ze de 4.3 modus eruit hebben gesloopt. meerwaarde van 4.3 zie ik niet meer ...
(Is Europese wetgeving, maar dan de ene keer wel en ander keer geen shutter sound...)
Maar dat terzijde, ergste is dat veel mensen die knox melding blijft krijgen.
Dat is voornaamste reden dat ik voorlopig nog ff niet update
Dat klopt:Senor Sjon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:59:
Uit mijn hoofd staat er (AC) i.p.v. USB als je direct aan de muur laad met de originele lader.

De S3 laadt sowieso trager op, ook als de de S4 lader gebruikt. De S4 heeft een quickcharge chip i.t.t. de S3.De lader van de S3 is bv. een stuk trager.
Of het kwaad kan weet ik niet, maar volgens de Samsung helpdesk is het gebruik van een bolle batterij op eigen risico. Als je ze belt sturen ze gratis een nieuwe op en vragen ze je de oude terug te sturen.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:45:
[...]
Dat is het thx! Ding staat redelijk bol...![]()
Kan het kwaad overigens? Ook mbt het scherm?
Allright, zal even proberen vanavond! Als de telefoon dan toch USB aangeeft lijkt er iets mis te gaan in hoe de lader wordt herkend oid, kan zijn dat laden dan misschien ook trager gaat als het niet als AC wordt herkend..?Brad Pitt schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:07:
[...]
Dat klopt:
[...]
De S3 laadt sowieso trager op, ook als de de S4 lader gebruikt. De S4 heeft een quickcharge chip i.t.t. de S3.
Via USB laden zal, als je geen custom kernel draait, ongeveer een factor 4 trager zijn dan via de originele wandlader en kabel. Met een aftermarket lader/kabel kán je ook lagere laadwaardes hebben.Tiroz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:39:
Allright, zal even proberen vanavond! Als de telefoon dan toch USB aangeeft lijkt er iets mis te gaan in hoe de lader wordt herkend oid, kan zijn dat laden dan misschien ook trager gaat als het niet als AC wordt herkend..?
Even deze app installeren en kijken wat ie aangeeft. Een goede wandlader/kabel zal afhankelijk van de gebruikte firmware 1200/1900mAh aangeven (met scherm uit is het altijd 1900mAh).Tiroz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:48:
Mja origineel materiaal is het allemaal dus dat zou gewoon goed moeten werken. Ik laat het even weten, dank voor de info in ieder geval!
Via USB haal je meestal maar 300/400/500, afhankelijk van de kabel. Goede kabels zijn hard to find. Zelfs een thread voor geopend op XDA om er een te kunnen vinden. Was zinloos, heb er gewoon een heel aantal gekocht en gekeken welke wél goed was. Was er dus maar eentje. Heel bizar vind ik dat, maar goed, solved
Via XDA:
KNOXAgent.apk
KNOXAgent.odex
KLMSAgent.apk
KLMSAgent.odex
KnoxAttestationAgent.apk
KnoxAttestationAgent.odex
KNOXStore.apk
KNOXStore.odex
ContainerAgent.apk
ContainerAgent.odex
libknoxdrawglfunction.so
/data/data/com.sec.knox.seandroid
/data/data/com.sec.knox.store
/data/data/com.sec.knox.containeragent
/data/data/com.samsung.android.walletmanager
/system/etc/secure_storage/com.sec.knox.store
[ Voor 85% gewijzigd door SCARfaceE op 06-11-2013 17:57 ]
PSN ID: Beest41
De mijne staat nu azerty maar wil dit naar 4.3 krijgen, zoals als men belt.
Irritant dat ik elke keer voor naar symbols moet.
thanks
Je kan ook het punt symbool (rechts van de spatiebalk) inhouden om zo de meest/laatst gebruikte tekens in een 'popup' schermpje te krijgen. werkt iets lekkerder dan steeds naar symbols te gaan.Asprine schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:40:
Is het mogelijk een vraagteken in de eerste laag toetsenbord te krijgen?
Irritant dat ik elke keer voor naar symbols moet.
thanks
Gaat toch iets niet goed helaas... Net even geprobeerd te rebooten maar zonder charger valt de telefoon dan na 5 sec in het simkaartmenu uit en blijft vervolgens hangen in een bootloop. Charger eraan en direct werkt alles weer, maar Batterij niveau gelijk naar 1%, terwijl dat een minuut eerder 50% was. . Bah, wordt misschien toch een factor reset... Ga dit erkend even kijken hoe de batterij eruit ziet, nachtje eruit laten wellicht, en de rom nogmaals flashen met ODIN om te kijken of dat nog effect heeft.Brad Pitt schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:51:
[...]
Even deze app installeren en kijken wat ie aangeeft. Een goede wandlader/kabel zal afhankelijk van de gebruikte firmware 1200/1900mAh aangeven (met scherm uit is het altijd 1900mAh).
Via USB haal je meestal maar 300/400/500, afhankelijk van de kabel. Kabels zijn hard to find. Zelfs een thread voor geopend op XDA om er een te kunnen vinden. Was zinloos, heb er gewoon een heel aantal gekocht en gekeken welke wél goed was. Was er dus maar eentje. Heel bizar vind ik dat, maar goed, solved
Telefoon hangt nu aan officiële lader en Status geeft aan USB. Charger geeft aan 460,das ook te laag. Gaat iets niet goed. Wel gek, verder doet telefoon het prima!
Ga eens langs een Samsung service Centre, die kunnen het zo nakijken en met behoud van garantie opnieuw flashen!Tiroz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:54:
[...]
Gaat toch iets niet goed helaas... Net even geprobeerd te rebooten maar zonder charger valt de telefoon dan na 5 sec in het simkaartmenu uit en blijft vervolgens hangen in een bootloop. Charger eraan en direct weer alles weer, maar Batterij niveau gelijk naar 1%. Bah, wordt misschien toch een factor reset... Ga dit erkend even kijken hoe de batterij eruit ziet, nachtje eruit laten wellicht, en de rom nogmaals flashen met ODIN om te kijken of dat nog effect heeft.
Telefoon hangt nu aan officiële lader en Status geeft aan USB. Charger geeft aan 460,das ook te laag. Gaat iets niet goed. Wel gek, verder doet telefoon het prima!
Edit linkje naar de locaties waar ze zitten http://www.samsung.com/nl...supportServiceLocation.do
[ Voor 6% gewijzigd door scientist456 op 06-11-2013 22:57 ]
Als je hem daar achter laat, doen hun het voor je, scheelt weer werk, ben je em vaak max 1 werkdag kwijt. Ik ook gedaan, en apps komen terug als je dit ingesteld hebt in je backup opties, na schone versie. Evt .progressies bij spellen en logins ben je wel kwijtTiroz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:58:
Thanks voor de tip! Flashen gaat wel lukken en factors reset ook wel, heb er alleen totaal geen zin in hahaalles weer opnieuw instellen. Maar goed, wss stribbelen een paar van m'n 80 apps oid tegen.
Nu wordt de oplader opeens wel als AC herkend en laadt hij ook met 1200 met scherm aan... Apart weer haha
Dat is inderdaad de limiet met de nieuwere firmwares. Custom Rom/kernel en het is weer ouderwets 1900Tiroz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:23:
Nu wordt de oplader opeens wel als AC herkend en laadt hij ook met 1200 met scherm aan... Apart weer haha
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 07-11-2013 00:15 ]
QuickPic installeren is sowieso, op elke Rom en met elke firmware en op elke telefoon/tablet, een múst
Meh. Geen Picasa ondersteuning, dus zo'n must vind ik dat niet.Brad Pitt schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:58:
[...]
QuickPic installeren is sowieso, op elke Rom en met elke firmware en op elke telefoon/tablet, een múst
Verwijderd
Ik heb mijn animaties uit staan bij de ontwikkelaarsopties, na de update was deze weer terug gezet naar 1x
deze heb ik dus weer uit gezet, maar naar een paar minuten gaan hij automatisch weer aan op 1x....
Heeft iemand dit ook?
De bloated Samsung gallery app wordt er niet door overschreven hoor, je kan die altijd nog gebruikenAllSeeyinEye schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:27:
Meh. Geen Picasa ondersteuning, dus zo'n must vind ik dat niet.
I know, maar voor die twee mappen met camera foto's en Whatsapp afbeeldingen ga ik niet een extra fotoalbum app erop zetten, naast de 100 picasa albums die ik heb.Brad Pitt schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:03:
[...]
De bloated Samsung gallery app wordt er niet door overschreven hoor, je kan die altijd nog gebruiken
Was mij niet bewust dat ik eerst moest nadenken of een app AllSeeinEye-compatible was voor het melden.AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:05:
I know, maar voor die twee mappen met camera foto's en Whatsapp afbeeldingen ga ik niet een extra fotoalbum app erop zetten, naast de 100 picasa albums die ik heb.
Verwijderd
Is dat ook als je dat Samsung auto image adjust gedoe uit zet? Weet niet precies hoe het heet verderVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:13:
Nog een probleem na de update: als ik mn foto's in de galerij bekijk, gaan ze heel klein beetje flikkeren, ze worden iets waziger en dan weer normaal, lijkt wel of het scherm zich niet kan aanpassen ofzo.....je moet wel goed kijken om het te zien.
Verwijderd
die staat uit...Brad Pitt schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:15:
[...]
Is dat ook als je dat Samsung auto image adjust gedoe uit zet? Weet niet precies hoe het heet verder
Ja, ik. Maar bij mij zet ie alleen 'Animatieschaal overgang' weer op 1, de rest niet.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:45:
Heb een probleempje na de 4.3 update.
Ik heb mijn animaties uit staan bij de ontwikkelaarsopties, na de update was deze weer terug gezet naar 1x
deze heb ik dus weer uit gezet, maar naar een paar minuten gaan hij automatisch weer aan op 1x....
Heeft iemand dit ook?
Verwijderd
Na een paar keer de telefoon aan en uit te hebben gezet en de batterij eruit te hebben gehaald, lijkt hij weer normaal te doen, hopelijk blijft het ook zo.smartje74 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:57:
[...]
Ja, ik. Maar bij mij zet ie alleen 'Animatieschaal overgang' weer op 1, de rest niet.
Verwijderd
Heb mn gehele s4 voor enkel die brakke accu naar dynafix moeten opsturen. Die zien weer met 4 a 5 weken wel weer teugSwaggyEggs schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:28:
Misschien heb je last van een gezwollen batterij?:

Same here. Al gaat het nu weer een paar uur goed.smartje74 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:57:
[...]
Ja, ik. Maar bij mij zet ie alleen 'Animatieschaal overgang' weer op 1, de rest niet.
Edit: Eeeeeeen hij is weer terug op 1x, pff.
[ Voor 8% gewijzigd door SCARfaceE op 07-11-2013 20:37 ]
PSN ID: Beest41
Hij gaat weer op 1 als je de camera gebruikt.SCARfaceE schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:43:
[...]
Same here. Al gaat het nu weer een paar uur goed.
Edit: Eeeeeeen hij is weer terug op 1x, pff.
Verwijderd
Inderdaad zodra ik de camera opstart gaat hij naar 1x, anders niet.........hoop dat het snel word gefixt, zwaar irritant zo.KL643 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:41:
[...]
Hij gaat weer op 1 als je de camera gebruikt.
Ik heb ook zo'n opgezwollen accu. Contact opgenomen met Samsung chat en ze gaan me een nieuwe accu opsturen. Na ontvangst daarvan hoef ik pas de huidige terug te sturen.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:19:
[...]
Heb mn gehele s4 voor enkel die brakke accu naar dynafix moeten opsturen. Die zien weer met 4 a 5 weken wel weer teug
Waar ik mij het meest aan erger is de gewijzigde mail app.
Ik heb 4 mailboxen welke ik veel gebruik.
"Vroegâh" kon ik door van links naar rechts te slepen eenvoudig een andere mailbox pakken, en dit werkt nu niet meer (lekker).
Alleen als ik met akelige precisie helemaal links begin te slepen werkt het soms
Iemand daar al een oplossing voor gevonden
Hoe kan je na 4.3 je keyboard instellen?
De mijne staat nu azerty maar wil dit naar 4 x 3 krijgen, zoals het toetsenbord als men belt...
Zoek er een naar je gading in de Play Store?leducw schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:27:
Nogmaals =
Hoe kan je na 4.3 je keyboard instellen?
De mijne staat nu azerty maar wil dit naar 4 x 3 krijgen, zoals het toetsenbord als men belt...
Verwijderd
Ik had dat ook, was langs een samsung service punt gegaan en kreeg gelijk een nieuwe mee.PeYote schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 06:13:
[...]
Ik heb ook zo'n opgezwollen accu. Contact opgenomen met Samsung chat en ze gaan me een nieuwe accu opsturen. Na ontvangst daarvan hoef ik pas de huidige terug te sturen.
Let wel op dat je maar 6 maanden garantie hebt op je accu.
Verwijderd
Die van mij ging maar 4 /5 uur mee, bij ong. 10% viel de telefoon helemaal uit, opladen duurde een eeuw.Tiroz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:33:
Wat merkten jullie eigenlijk aan de werking van je telefoon met zo'n opgezwollen accu?
Ik heb daar nl. nogal wat probleempjes mee.
http://mupload.nl/img/q2nzu1q5d1d.png
Telefoon viel net op 30% uit bij kijken van een filmpje, even open gemaakt, batterij is inderdaad licht opgezwollen aan de onderkant. Zelfde type serienummer als waar de rest problemen mee heeft. Dusss, dat wordt even aankloppen bij Samsung voor een nieuwe. Zie dat er een service punt bij mij in de straat zit zowaar, dus dat is snel geregeld!Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:57:
[...]
Die van mij ging maar 4 /5 uur mee, bij ong. 10% viel de telefoon helemaal uit, opladen duurde een eeuw.
Als ik die heb ga ik toch voor de zekerheid 4.3 er nog eens met ODIN overheen flashen. En dan even kijken of de batterij het dan wel gewoon trekt en dat ik dan ook niet het bericht krijg 'Firmware update niet gelukt'
[ Voor 5% gewijzigd door Tiroz op 08-11-2013 21:04 ]
Ik doe dat en heb helemaal geen problemen. Alles synchroniseert mooi, mail en agenda.Barock schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:00:
Is er iemand die de standaard e-mail app gebruikt i.s.m. Microsoft Office 365? (Cloud)
Ik heb daar nl. nogal wat probleempjes mee.
Bij mij ook prima: email, tasks en calendar.-Edwin- schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:01:
[...]
Ik doe dat en heb helemaal geen problemen. Alles synchroniseert mooi, mail en agenda.
Draadloos laden op onze Zon
de s health bleef precies hangen en kon niet geopend worden;
ik heb hem dan verwijderd. Hoe kan ik die terughalen en laten werken?
iemand ook problemen hiermee?
Xposed framework installeren en GravityBox gebruiken. Dan kan je ook gelijk de toggles aanpassen en een ton aan overige opties bekijken!itsFuzeh schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:42:
Ik heb zojuist de GP edition op mijn S4 gezet, maar hoe krijg ik die irritante lockscreen animation weg? En hoe zet ik het batterijpercentage aan?
[ Voor 11% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-11-2013 18:56 ]
Deze week heb ik een S4 i9505 gekocht. Gelijk geroot en de Foxhound 2.0 ROM geinstalleerd. Nou was het bij de S3 met Foxhoud zo dat je wanneer het scherm uitstaat met de volume omhoog en omlaag naar het volgende en vorige nummer kon gaan door de knop in te houden. Helaas is dat nu niet meer zo en dit is voor mij een best wel belangrijke feature.
Weet iemand of er een manier is dit terug te krijgen ? Is hier misschien een app of iets voor ?
Normaal gesproken zou ik dit vragen bij de maker van de ROM maar helaas heb ik nog geen 10 post op XDA.
Heel erg bedanktAllSeeyinEye schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:05:
Xposed framework, o.a. GravityBox kan dit.
Wat je ervoor moet doen om zoiets simpels voor elkaar te krijgen is nogal lomp, maar het werkt en ik ben er blij mee !
Voordeel is dat het CRT effect nu ook uitstaat wat standaard in de ROM zit. Hoewel daar vast ook wel een andere manier voor is.
Wat ben ik trouwens blij dat er custom ROM's zijn. De kleuren en alles van de stock ROM is 3x niets
Dit is toch veel beter dan stock vind ik.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 09-11-2013 21:57 ]
1. Ik heb wifi uitstaan van middernacht tot 06.00. Ondanks de melding dat wifi om 06.00 aangaat, blijft de wifi toch echt uit
2. Als ik vanuit wifi off de wifi inschakel, dan krijg ik meteen de security melding dat er een app de system settings benadert
3. Als ik in mijn contacts lijst iemand bekijk en dan op zijn/haar foto druk en weer terug ga, dan kan ik geen contacten meer opvragen. Het tonen van de details duurt dan heel lang. Of als ik de foto wil aanpassen en ergens halverwege toch stop, dan is mijn contacts lijst helemaal leeg. Het komt vanzelf weer goed na lang wachten. Het lijkt wel of hij iedere wijziging (ook al cancel je halverwege) probeert te syncen met mijn Google account.
Toch vind ik Touchwizz het meest uitgebreid qua features. Ik heb Sense, Motoblur, Sony UI en stock Android gehad en allemaal misten ze wel wat. Vooral stock android mist hele simpele dingen die nu pas in 4.4 zitten.PilatuS schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:55:
Dat je 2 dingen moet installeren voor zo'n simpele feature die eigenlijk standaard zou moeten zijn op iedere telefoon vind ik wel redelijk lomp. Met uitzoeken erbij ben ik er 20 min mee bezig geweest. Zonder root is het sowieso niet eens mogelijk.
Voordeel is dat het CRT effect nu ook uitstaat wat standaard in de ROM zit. Hoewel daar vast ook wel een andere manier voor is.
Wat ben ik trouwens blij dat er custom ROM's zijn. De kleuren en alles van de stock ROM is 3x niets
Dit is toch veel beter dan stock vind ik.
[afbeelding]
Kleuren schema's en themes zijn natuurlijk subjectief. Het is maar net wat je mooi vind.
Had ik ook, na reboot weg...iexip66 schreef op zondag 10 november 2013 @ 08:55:
Niet dat ik 'm nou vaak gebruik, maar toch: na de 4.3 update werkt de helpfunctie vanuit instellingen meer. Er verschijnt heel kort een scherm dat vervolgens vanzelf weer afsluit.
Bij mij worden mijn submappen die ik heb gemaakt in POSTVAK IN niet mee gesynchroniseerd.-Edwin- schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:01:
[...]
Ik doe dat en heb helemaal geen problemen. Alles synchroniseert mooi, mail en agenda.
Ook heb ik (o.a.) een twee-tal andere mappen aangemaakt in Outlook 2007 t.w. "nog af te handelen" en "wacht op antwoord" ook deze zijn niet op mijn S4 te zien. In de cloud (Outlook Web App) staat alles wel, ook met de volledige inhoud.
Als ik bij account exchange instellingen - meer instellingen - op mijn S4 naar Synch-instellingen map ga staan niet alle mappen daar in. De periode voor synchronisatie kan ik alleen maar wijzigen in:
St.int account gebruiken, automatisch en 1 dag. Wat ik hier ook wijzig de melding "E-mail synchronisatie door server beperkt tot: 1 dag" verschijnt bij alle mappen.
De map Postvak IN en Postvak UIT zijn helemaal niet te wijzigen! (Zijn grijs).
Ik heb de hele account al eens gewist en opnieuw ingesteld maar ook dat bied geen soelaas.
Ben er al sinds juni mee bezig, wat gaat er toch dan in vredesnaam fout?
Alvast dank voor allen die hierop kunnen en willen reageren, ik heb werkelijk geen idee meer wat te doen om dit op te lossen.
Wellicht heeft Samsung die optie ook?
Wil ik wel eens proberen... waar te downloaden?AllSeeyinEye schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:52:
Ik gebruik dan niet de Samsung email client, maar de AOSP email apk, en daarin heb ik de optie om binnen zo'n map in Postvak In naar opties te gaan en daar bij sync opties 'deze map synchroniseren'aan te vinken.
Wellicht heeft Samsung die optie ook?
Je zou hem uit deze Rom kunnen proberen te vogelen maar allemaal off-topic hier want root nodig dan.Barock schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:12:
Wil ik wel eens proberen... waar te downloaden?
Verwijderd
Opmerkelijk dat het S4 scherm zo snel barst. Hiervoor had ik een S2 en die was veel steviger.
Helaas zit er niets anders op dan een nieuw schermpje in te zetten. Weet iemand een goed adres daarvoor? Heb wel wat sites gezien, maar die vragen 150-180 euro..!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Volgens mij, and correct me if I'm wrong, hoeft alleen het glas vervangen te worden omdat de digitalizer nog werkt (anders kon je nu niets meer met je telefoon touchscreen).Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:00:
Gisteren viel mijn S4 uit mn broekzak van ca. 60/70 cm hoogte (zat op een stoel). Je raadt het al.. pats, scherm kapot. Toestel werkt nog wel, maar ziet er natuurlijk niet uit. En ik heb em net 2 maanden!
Opmerkelijk dat het S4 scherm zo snel barst. Hiervoor had ik een S2 en die was veel steviger.
Helaas zit er niets anders op dan een nieuw schermpje in te zetten. Weet iemand een goed adres daarvoor? Heb wel wat sites gezien, maar die vragen 150-180 euro..!
en die kosten zijn nog redelijk om te laten repareren geloof ik.
Je zou het zelf kunnen doen, als je het glas los besteld en op Youtube even zoekt hoe je het glas kunt vervangen.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Heb ook barst in het scherm gehad..Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:00:
Gisteren viel mijn S4 uit mn broekzak van ca. 60/70 cm hoogte (zat op een stoel). Je raadt het al.. pats, scherm kapot. Toestel werkt nog wel, maar ziet er natuurlijk niet uit. En ik heb em net 2 maanden!
Hoewel het toestel was gekocht bij Mediamarkt ben ik ermee naar KPN Business Center geweest, een servicedesk van Samsung, waar het toestel onder garantie binnen drie kwartier gemaakt is..
Zou daar dus altijd eerst eens gaan vragen..
Verwijderd
Gebarsten schermen vallen echt niet onder garantie, bij jouw zal er ws iets specifieks gebeurt zijn of die medewerker vond je wel heel erg aardig._Nick__ schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:07:
[...]
Heb ook barst in het scherm gehad..
Hoewel het toestel was gekocht bij Mediamarkt ben ik ermee naar KPN Business Center geweest, een servicedesk van Samsung, waar het toestel onder garantie binnen drie kwartier gemaakt is..
Verwijderd
Oke, maar in hoeverre heb je garantie als je het toestel zelf hebt laten vallen..? Wel erg balen dat bij de eerste keer het scherm direct barst. Ik blijf er bij dat het scherm heel snel breekt en na wat rond neuzen op internet hebben veel mensen er last van._Nick__ schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:07:
[...]
Heb ook barst in het scherm gehad..
Ik heb inmiddels een site gevonden waar je voor 40 euro een S4 glaasje kan kopen. Zelf vervangen lukt me wel dus dat valt allemaal mee
[ Voor 98% gewijzigd door Tiroz op 12-11-2013 09:39 ]
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV