Nickname does not reflect reality
Gewoon via een nederlandse webschop kopen of in de winkel.Aggressor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:55:
hoe kan je nog meer controleren aan de doos of s4 dat deze origineel is?
gesealed?
Je kunt op je duim nagaan dat je een keer besodemieterd wordt als je via marktplaats koopt.
En zeker voor de prijzen die ze hanteren.
als er een bon met imeinr enz bij zit, dna kan je er wel van uitgaan dat het origineel is toch?
of zijn er nog truukjes?
Wegen met een extreem nauwkeurige weegschaal, röntgen foto van maken, opties zat dunkt mijAggressor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:03:
of zijn er nog truukjes?
Als je van de koper de app "Genuine Galaxy S4" niet mag installeren, is het verdachtAggressor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:03:
nee maar vraag me gewoon af hoe je origineel kunt controleren
als er een bon met imeinr enz bij zit, dna kan je er wel van uitgaan dat het origineel is toch?
of zijn er nog truukjes?
Ja da's handig. Uitpakken, aanzetten, Google account installeren, app installeren. Zou ik ook niet tof vindenknakworst schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:20:
Als je van de koper de app "Genuine Galaxy S4" niet mag installeren, is het verdacht
Als er eerst wordt gelapt wel. Maar als ik iets gesealed verkoop ga ik dat niet voor het betalen uitpakken.
Geen idee, Kies nooit gebruikt aangezien dat het meest brakke programma ooit is.Aggressor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:45:
nee iddmaar als je je toestel via Samsung kies kunt updaten... kan je er dan uitgaan dat het een origineel toestel is?
ook in vliegtuig modus blijft die actief, terwijl bijv wifi wel uit is gegaan ( zie pic)

Heb ik ergens bij de instellingen Nog iets aan staan?
(Locatie service staat ook uit)
Edit; telefoon gereboot, GPS staat niet meer aan (voorlopig)
[ Voor 8% gewijzigd door Eek2nd op 06-10-2013 04:58 ]
Wat is dat gele dingetje linksboven?Eek2nd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:55:
Heb ik ergens bij de instellingen Nog iets aan staan?
(Locatie service staat ook uit)
hoi
Galaxy s3
Niet1475paul schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:50:
Weet iemand waar ik het toetsenbord van galaxsy s4 kan vinden om te instaleren op een ander smartphone
Ik heb de app gedownload die kijkt of je een echte s4 heb , die vertelde dat ik inderdaad een echte s4 heb.
Waarom ik bij de voornoemde instellingen geen 4 mogelijkheden heb maar 3 is mijn niet duidelijk.
Ik heb wel de allerlaatste update erop staan
[ Voor 57% gewijzigd door kbijl op 06-10-2013 11:55 ]
Je hebt wel een 4G abo?kbijl schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:51:
Ja en daar staat dus niet de keuze 4g of lte bij, ik heb daar 3 mogelijkheden staan en niet 4
Nee.kbijl schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:56:
Nee geen 4 g abo.
Maar hij moet dan toch wel de providers met lte kunnen zien toch ?
Verwijderd
Ik heb ook geen 4G abo, maar zie wel de optie LTE.
Misschien omdat ik een vodafone abo heb ?
Dan hoef jij waarschijnlijk alleen nog maar de 4G Blox aan te laten zetten, ben je al voorbereid daarvoor.Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:46:
Ik heb ook geen 4G abo, maar zie wel de optie LTE.
Misschien omdat ik een vodafone abo heb ?
[ Voor 6% gewijzigd door kendo op 06-10-2013 14:24 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Of je draait nog een oude(re) software versie? Pas bij de latere is 4G er (standaard) bij gekomen.kbijl schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:58:
O sorry dat dacht ik, nou dan wachten we wel af totdat telfort ook lte aan gaat bieden, bedankt voor je reactie !
Ik heb dus ook geen LTE optie bij mijn mobiele netwerken staan.
Even terugkomend op Whatsapp en backups : het programma SMS Backup+ (gratis) kan een complete backup maken in een Gmail account.
Zelfs met media erbij.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Bon met imei zelfde als telefoon. Dan kun je er toch redelijkerwijs van uitgaan dat het origineel is. Imei kun je controleren door *#06# in te toetsen. 100% waterdicht is het denk ik niet.Aggressor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:03:
nee maar vraag me gewoon af hoe je origineel kunt controleren
of zijn er nog truukjes?
Op google kun je veel lezen over verschillen tussen real of fake.
De clones worden wel steeds beter maar volgens mij gebruiken ze geen amoled schermen dus daar kun je op letten.
Verwijderd
Ik heb ook T-mobile en geen 4G abbo maar wel de LTE optie staan sinds de laatste kleine update. Trouwens, T-mobile gaat geen apart 4g abbo doen maar stelt het beschikbaar met iedereen die een 4g toestel heeft.speedme schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:49:
Ik heb T-Mobile en geen 4G abbo.
Ik heb dus ook geen LTE optie bij mijn mobiele netwerken staan.
Even terugkomend op Whatsapp en backups : het programma SMS Backup+ (gratis) kan een complete backup maken in een Gmail account.
Zelfs met media erbij.
http://www.t-mobile.nl/4g
Nou we zie nog wel wat een komende update brengt.
Uiteraard allen bedankt voor de reactie
NiemandAstratuner schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:46:
Nu zit ik toch echt met een vervelend probleem.
Ik heb een melding ergens van maar ik weet dus niet van wat. Een soort van help scherm met een vink optie onderaan. En als ik mijn S4 opstart zie ik hem even, als mijn alarm afgaat ziet ik hem ook even, enz.
Hoe kan ik nu achterhalen welk programma dit was?
Het lijkt precies dat het ergens in een cache zit even tevoorschijn komt en dan weer wordt overschreven door het programma dit uitgevoerd werd.
Wanneer ik iemand bel en de telefoon tegen mijn oor aanhoudt, gaat het scherm, zoals het hoort, op zwart.
Als ik het toestel daarna weer van mijn oor afhoudt, blijft het scherm uit, totdat ik de home-toets indruk.
Het scherm gaat dus nooit meer vanzelf aan, en dat is best irritant.
Dit is ook te reproduceren met de ingebouwde sensor-app. Door *#0*# te bellen, en voor sensor te kiezen, gaat het scherm bijna meteen op groen. Als ik het toestel op tafel leg, en mijn hand steeds dichterbij het toestel houdt, wordt op een gegeven moment het scherm groen, als ik dan mijn hand weer omhoog beweeg zie ik de waarden van de proximity-sensor wel afnemen, maar het scherm wordt niet meer wit.
Dit heeft wel goed gewerkt en omdat ik het steeds kan reproduceren lijkt het wel een software-fout.
Enige wat ik nog kan testen is een factory-reset, maar ik wil al mijn data niet kwijt.
Bekend probleem, mogelijke oplossing?
Alleen over gelezen met mensen die er ook een screenprotector op hadden zitten. Zelf geen problemen mee.M-ThijZ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:12:
Screenprotector heb ik niet, ook nooit gehad. Laatste versie van de firmware staat er op.Brad Pitt schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:14:
[...]
Alleen over gelezen met mensen die er ook een screenprotector op hadden zitten. Zelf geen problemen mee.
Ook al met wat perslucht geprobeerd bij de headphone-aansluiting, maar helpt niet echt.
Ook het schuifje via de normale instellingen is niet om te zetten.
Iemand een idee?
Ik zal vanavond met KIES een backup maken en een Factory Reset uitvoeren.
UPDATE:
Helaas heeft een factory reset niet geholpen. Wifi gaat nog steeds niet aan. Dan maar terug naar Saturn waar het toestel gekocht is.
[ Voor 14% gewijzigd door Wreckerrm op 09-10-2013 08:46 ]
Je kunt ook naar een Samsung Service Point gaan, misschien dat zij een en ander voor je kunnen betekenen?Wreckerrm schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:24:
UPDATE:
Helaas heeft een factory reset niet geholpen. Wifi gaat nog steeds niet aan. Dan maar terug naar Saturn waar het toestel gekocht is.
Ga meestal idd naar zo'n point bijvoorbeeld bij KPN.EN-IS schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:59:
[...]
Je kunt ook naar een Samsung Service Point gaan, misschien dat zij een en ander voor je kunnen betekenen?
Vorige keer is daar binnen drie kwartier de hele voorkant van het toestel ontvangen en meteen voorzien van recente firmware.
Idd goede tip.
Kan twee/drie weken schelen.
ik heb het probleem niet. Als ik mijn hand een 6cm boven sensor houdt dan wordt het scherm groen en als ik mijn hand weghaal wordt het scherm weer wit.M-ThijZ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:12:
Heeft iemand anders ook problemen met de proximity-sensor?
Wanneer ik iemand bel en de telefoon tegen mijn oor aanhoudt, gaat het scherm, zoals het hoort, op zwart.
Als ik het toestel daarna weer van mijn oor afhoudt, blijft het scherm uit, totdat ik de home-toets indruk.
Dit is ook te reproduceren met de ingebouwde sensor-app. Door *#0*# te bellen, en voor sensor te kiezen, gaat het scherm bijna meteen op groen. Als ik het toestel op tafel leg, en mijn hand steeds dichterbij het toestel houdt, wordt op een gegeven moment het scherm groen, als ik dan mijn hand weer omhoog beweeg zie ik de waarden van de proximity-sensor wel afnemen, maar het scherm wordt niet meer wit.
Dit heeft wel goed gewerkt en omdat ik het steeds kan reproduceren lijkt het wel een software-fout.
Enige wat ik nog kan testen is een factory-reset, maar ik wil al mijn data niet kwijt.
Misschien eerst eens opnieuw opstarten en anders een reset
Het is een officiële Service PointWreckerrm schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:42:
Maakt dat niets uit? Saturn geeft aan dat je bij hun moet zijn voor garantie.. We hebben in de buurt echter wel een Samsung Service Point.
Ik raad je wel aan om dit in overeenstemming met Saturn te doen (voor het geval dat Saturn stug doet en je garantie weigert, wat ze dus in feite niet mogen want je gaat naar een officiële service point).
net ook alweer bijna verslapen
iemand anders ook hetzelfde probleem?
de telefoon al een paar keer gereset en alarm opnieuw ingesteld enzo maarre .,, alarm gaat wel alleen blijft het scherm uit en hoor je geen geluid.
als je het scherm unlockt zie je wel dat alarmschermdingetje.
Verwijderd
Is misschien je blokkeer stand ingeschakeld ?Webjunkie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:02:
m'n alarm doet sinds 2 dagen niet meer.
net ook alweer bijna verslapen
iemand anders ook hetzelfde probleem?
de telefoon al een paar keer gereset en alarm opnieuw ingesteld enzo maarre .,, alarm gaat wel alleen blijft het scherm uit en hoor je geen geluid.
als je het scherm unlockt zie je wel dat alarmschermdingetje.
Als de telefoon door het Samsung Service Point gerepareerd is, dan heeft Saturn er toch niet meer mee te maken? Of moet ik eerst zelf betalen bij het Service Point?EN-IS schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:56:
[...]
Ik raad je wel aan om dit in overeenstemming met Saturn te doen (voor het geval dat Saturn stug doet en je garantie weigert, wat ze dus in feite niet mogen want je gaat naar een officiële service point).
Ik ga vanmiddag maar even naar het Service Point toe om daar te overleggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Wreckerrm op 10-10-2013 08:03 ]
Ik heb een S4 (ja, een echte) van iemand overgenomen en deze is qua behuizing best al wat beschadigt.
Ik wil dus, misschien, de behuizing compleet vervangen.
(het scherm is trouwens punt-gaaf, geen krasje erop te bekennen).
Heeft er iemand ervaring mee of het makkelijk zelf te doen is ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
jup, die staat aan, maar alarm en timer uitschakelen staat daar niet aangevinkt.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:18:
[...]
Is misschien je blokkeer stand ingeschakeld ?
misschien bij het alarm de functie "herhalen" vergeten aan te vinken?Webjunkie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:04:
[...]
jup, die staat aan, maar alarm en timer uitschakelen staat daar niet aangevinkt.
had dit zelf de tweede week..
had alle dagen aangevinkt, maar niet "herhalen"..
alarm ging keurig iedere dag af, maar niet in de tweede week, want alle alarmen waren gebruikt..
verder kan het zijn, dat je per ongeluk op locatie hebt gedrukt.. dan gaat het alarm alleen maar af als je op die locatie bent en nergens anders..
Verwijderd
Ja, maar blijvende oplossing is het niet !M-ThijZ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:12:
Heeft iemand anders ook problemen met de proximity-sensor?
Je kunt met een busje druklucht voorzichtig in je speaker-roostertje blazen, of bij mij werkte het zelfs door met mijn mond er in te blazen, de sensor zit rechts van het oorspeakertje, en waarschijnlijk verzameld zich daar wat stof.
Mijn waarde ging van 52 naar 31 en dit werkt oke'
Wel zie ik dat de waarde weer langzaam oploopt richting de 40, en bij 43 zal de sensor niet goed terug schakelen waardoor het display in de testmode groen blijft.
Probeer iig de blaastest, anders zit er niets anders op dan naar een srvicepunt te gaan en de sensor te laten vervangen, het is geen software probleem, maar echt een stofprobleem waarschijnlijk door een ontwerpfoutje dat er voor zorgt dat fijnstof via het grilletje naar binnen komt.
eén troost,, je bent zeker niet de enige, Suc6!!
Gewoon rechtstreeks naar een Samsung service point gaan, als je de officiele bon van de winkel hebt is er niets aan de hand. Al je de telefoon bij Saturn inlevert komt hij ook bij een service center terecht.Wreckerrm schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:02:
[...]
Als de telefoon door het Samsung Service Point gerepareerd is, dan heeft Saturn er toch niet meer mee te maken? Of moet ik eerst zelf betalen bij het Service Point?
Ik ga vanmiddag maar even naar het Service Point toe om daar te overleggen.
Daar kunnen ze bij Saturn nooit moeilijk over doen.
Als ik met mijn HTC Desire S een bericht typ, en ik plaats een aanhalingsteken of symbool in dat bericht en vervolgens spatie, dan gaat het toetsenbord automatisch terug naar de letters (ipv de symbolen).
Het toetsenbord van mijn Samsung Galaxy S4 mini doet dat niet. Na het typen van een symbool moet ik eerst weer op de Sym (symbolen) knop drukken om terug te kunnen gaan naar de letters. En dat is een handeling extra ten opzichte van de HTC. Niet handig dus! Iemand hier een oplossing voor?
Jup en het metaalkleurige gedeelte is makkelijk te vervangen, maar de chromen rand helaas niet.speedme schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:38:
Even een cosmetisch vraagje :
Ik heb een S4 (ja, een echte) van iemand overgenomen en deze is qua behuizing best al wat beschadigt.
Ik wil dus, misschien, de behuizing compleet vervangen.
(het scherm is trouwens punt-gaaf, geen krasje erop te bekennen).
Heeft er iemand ervaring mee of het makkelijk zelf te doen is ?
Houdt maar rekening met opsturen.Wreckerrm schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:36:
De S4 ligt nu bij het Service Point. Ze hadden dit nog niet eerder gezien. Ze gaan het onderzoeken en proberen op te lossen. In het slechste geval moeten ook zij het opsturen.
Wifi module defect, heb ik ook gehad, telefoon was opgestuurd naar service point vanuit hi smartcare.
1 onderdeel vervangen, tweede onderdeel niet op voorraad, maand moeten wachten, uiteindelijk een nieuwe telefoon gekregen omdat het onderdeel voorlopig nog niet op voorraad zou zijn...
Vroeg ik miij ook al af.TranceDJ schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:49:
Ik heb sinds deze week een S4 mini. Nu heb ik een vraag aan jullie:
Als ik met mijn HTC Desire S een bericht typ, en ik plaats een aanhalingsteken of symbool in dat bericht en vervolgens spatie, dan gaat het toetsenbord automatisch terug naar de letters (ipv de symbolen).
Het toetsenbord van mijn Samsung Galaxy S4 mini doet dat niet. Na het typen van een symbool moet ik eerst weer op de Sym (symbolen) knop drukken om terug te kunnen gaan naar de letters. En dat is een handeling extra ten opzichte van de HTC. Niet handig dus! Iemand hier een oplossing voor?
Anderzijds was het wel eens lastig als je niet terug wilde en dan was dat weer een extra handeling, maar ik geeft toe dat je vaker een komma typt dan een ander symbool.
Wat wel kan en ik gebruik het zelf ook, is voorspellende tekst aanzetten. Als je dan de punt toets indrukt, krijg je bij de voorspellende tekst vanzelf een komma te zien. Hoef je dus niet om te schakelen.
Na een reboot doet ie het wel weer gewoon btw. Heb nu even de Buffer verwijderd bij de app, kijken of de effect heeft
[ Voor 19% gewijzigd door Tiroz op 11-10-2013 11:16 ]
Klopt helemaal. Ze kunnen het niet repareren. Het wordt opgestuurd. Als het onderdeel op voorraad is, duurt het 10 werkdagen. Anders meer. We wachten (on)geduldig af.RoyPeterse schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:33:
[...]
Houdt maar rekening met opsturen.
Wifi module defect, heb ik ook gehad, telefoon was opgestuurd naar service point vanuit hi smartcare.
1 onderdeel vervangen, tweede onderdeel niet op voorraad, maand moeten wachten, uiteindelijk een nieuwe telefoon gekregen omdat het onderdeel voorlopig nog niet op voorraad zou zijn...
Ik heb wat filmpjes zitten kijken op Youtube en het is inderdaad niet makkelijk om de chrome randen (front cover) te vervangen. Echter het is niet onmogelijk, kost alleen wat tijd.W84 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:57:
[...]
Jup en het metaalkleurige gedeelte is makkelijk te vervangen, maar de chromen rand helaas niet.
Helaas zijn juist die chrome randen bij mij redelijk beschadigt, dus ging het mij juist erom deze te kunnen vervangen.
Beter scherm er in, snellere processor, betere accu, of dat nou net niet?W84 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:14:
M'n vriendin heeft vandaag ook een S4 gehaald en die toestellen zien er best anders uit nu. Homeknop ligt hoger, lockknop gaat iets zwaarder, metaalkleurige rand is iets anders... overal beter afgewerkt. En bij haar staat made in Korea. Bij mij made by Samsung.
Wat is het typenummer van deze nieuwe versie van de S4 dan ?W84 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:14:
M'n vriendin heeft vandaag ook een S4 gehaald en die toestellen zien er best anders uit nu. Homeknop ligt hoger, lockknop gaat iets zwaarder, metaalkleurige rand is iets anders... overal beter afgewerkt. En bij haar staat made in Korea. Bij mij made by Samsung.
Die is er niet. Zal wel een habibabiwaaibomenhouten clone zijn.speedme schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:46:
Wat is het typenummer van deze nieuwe versie van de S4 dan ?
nee, dat stond allemaal goed._Nick__ schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
misschien bij het alarm de functie "herhalen" vergeten aan te vinken?
had dit zelf de tweede week..
had alle dagen aangevinkt, maar niet "herhalen"..
alarm ging keurig iedere dag af, maar niet in de tweede week, want alle alarmen waren gebruikt..
verder kan het zijn, dat je per ongeluk op locatie hebt gedrukt.. dan gaat het alarm alleen maar af als je op die locatie bent en nergens anders..
ik heb alle alarms maar gedelete en opnieuw ingesteld en het lijkt allemaal weer te werken..
iig bedankt voor het meedenken
Wat zegt dit programma?W84 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:14:
Er staat nu trouwens wel European SIM model op, bij mij niet. Maar goed die van mij is een launch model.
hoi
Ik denk, net als Brad Pitt, dat je een clone (nep-S4) gekocht hebt.W84 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:14:
Er staat nu trouwens wel European SIM model op, bij mij niet. Maar goed die van mij is een launch model.
Dat kun je controleren door het programma te downloaden en draaien, wat Jerry_a aangeeft.
Ze hebben de behuizing aangepast? Die kans is uiteraard nul. Er is maar één model S4, qua huls dan hè. Op de Active na natuurlijk. Maar een 9500 of 9505 hebben één en dezelfde buitenkant.W84 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:16:
Lijkt me sterk, want ze heeft 'm bij de Hi shop gehaald en de mijne komt van Coolblue. Ze hebben gewoon wat aanpassingen gedaan in de tussentijd. Software versies zijn wel gelijk.
Behuizing aangepast? Wie zegt dat? Er zijn gewoon wat wijzigen gemaakt als ik haar toestel met de mijne vergelijk. Dit is wat me opviel:Brad Pitt schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Ze hebben de behuizing aangepast? Die kans is uiteraard nul. Er is maar één model S4, qua huls dan hè. Op de Active na natuurlijk. Maar een 9500 of 9505 hebben één en dezelfde buitenkant.
-Metaalkleurige rand is iets meer grijs
-Homeknop ligt wat hoger en is makkelijker in te drukken
-Aan/uit/lockknop heeft een andere touch en klik
-Simkaarthouder ziet er iets anders uit
-Display is iets lichter van kleur en witter
-Touchknoppen hebben andere verlichting (feller en geen puntjes)
-Toestel en doos zeggen "Made in Korea"
-Op de doos staat "European SIM model"
-Gekocht bij Hi winkel

Volgens mij kwam er al een keertje voorbij dat er toestellen in Korea en China worden gemaakt en ik heb geen idee of de mijne uit China komt, want daar staat alleen "Made by Samsung", maar het toestel van m'n vriendin is sowieso beter afgewerkt.
"-Metaalkleurige rand is iets meer grijsW84 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:34:
Behuizing aangepast? Wie zegt dat?
-Homeknop ligt wat hoger en is makkelijker in te drukken
-Aan/uit/lockknop heeft een andere touch en klik"
Jij.
Okay, de behuizing is 100% identiek maar er zijn andere materialen, knoppen, plaatsingen, etc.W84 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:46:
Ja, dat is toch geen andere behuizing?Reviseren heet dat, niet?
Bedankt! Weet je toevallig of ik mijn telefoon eerst een factory reset moet geven voordat ik naar een servicepunt toe ga?Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:18:
[...]
Ja, maar blijvende oplossing is het niet !
Je kunt met een busje druklucht voorzichtig in je speaker-roostertje blazen, of bij mij werkte het zelfs door met mijn mond er in te blazen, de sensor zit rechts van het oorspeakertje, en waarschijnlijk verzameld zich daar wat stof.
Mijn waarde ging van 52 naar 31 en dit werkt oke'
Wel zie ik dat de waarde weer langzaam oploopt richting de 40, en bij 43 zal de sensor niet goed terug schakelen waardoor het display in de testmode groen blijft.
Probeer iig de blaastest, anders zit er niets anders op dan naar een srvicepunt te gaan en de sensor te laten vervangen, het is geen software probleem, maar echt een stofprobleem waarschijnlijk door een ontwerpfoutje dat er voor zorgt dat fijnstof via het grilletje naar binnen komt.
eén troost,, je bent zeker niet de enige, Suc6!!
Verwijderd
Werkt het verwijderen van Knox via instellingen niet .?Brad Pitt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:31:
[...]
Rooten en verwijderen uit /system/app.
Knox-instellingen / over Knox
Geen idee, flash nooit een Rom met die troep er in. Gewoon proberen?Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:02:
Werkt het verwijderen van Knox via instellingen niet .?
Knox-instellingen / over Knox
Dat Knox is toch nog niet wat het zou moeten zijn. Veel te strickt en geen goede interface waarin Knox goed te configureren is.
Een kloon heeft een grijs scherm als het uit staat, de echte is zwart. Wat bedoel je precies met het scherm is "lichter"?W84 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:46:
Ja, dat is toch geen andere behuizing?Reviseren heet dat, niet?
Dus niet. De echte heeft geen zwart scherm als het uit staat. LCD schermen zijn vaak zwart.D-TECH schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:25:
[...]
Een kloon heeft een grijs scherm als het uit staat, de echte is zwart.
Als het scherm aan staat is het andersom.
Garret1410 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:59:
[...]
Dus niet. De echte heeft geen zwart scherm als het uit staat. LCD schermen zijn vaak zwart.
Als het scherm aan staat is het andersom.

Het klopt dat er een blauwige gloed op een amoled scherm zit, maar een scherm wordt niet zwarter als het aangaat.
Ik twijfel er aan om deze te nemen, maar twijfel (nog steeds

Verwijderd
Hier ook mensen die dit ondervinden?
Ik heb de Samsung Galaxy S4 sinds de release in Nederland. Ik draai er weliswaar geen originele software op (S4 Google Play edition) maar tot nu toe is de batterij uitstekend (gebleven). Met mijn huidige gebruik haal ik er gemakkelijk 1,5 dag mee. Geen indicatie van een bolle accu. Al met al zeer tevreden mee.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:49:
Ik lees verhalen over een bolwordende batterij van de S4, en de slechte capaciteit van de batterij.
Klepjes? Ik heb helemaal geen klepjes.ProudElm schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:05:
Vraagje aan de eventuele S4 Active bezitters. Bevalt de telefoon nog steeds goed?
Ik twijfel er aan om deze te nemen, maar twijfel (nog steeds) over de klepjes. En dan met name die voor de oplader.
hoi
Midden onderaan.jerry_a schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:23:
Klepjes? Ik heb helemaal geen klepjes.

Waar kan ik instructies vinden om de Google Play ROM te installeren? En zijn er nog nadelen?x Edzio schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:06:
[...]
Ik heb de Samsung Galaxy S4 sinds de release in Nederland. Ik draai er weliswaar geen originele software op (S4 Google Play edition) maar tot nu toe is de batterij uitstekend (gebleven). Met mijn huidige gebruik haal ik er gemakkelijk 1,5 dag mee. Geen indicatie van een bolle accu. Al met al zeer tevreden mee.
Dit gaat over een Samsung Galaxy S4. Die heeft daar nooit een klepje gehad en zal er ook nooit een krijgen.
hoi
Beter lezen dan voortaan?jerry_a schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:04:
Dit gaat over een Samsung Galaxy S4. Die heeft daar nooit een klepje gehad en zal er ook nooit een krijgen.
Hint: Active.
Zelf heb ik de volgende handleiding gevolgd: http://www.technobuffalo....o-a-google-edition-phone/M-ThijZ schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:03:
[...]
Waar kan ik instructies vinden om de Google Play ROM te installeren? En zijn er nog nadelen?
Maar voor vragen over Rooten en Custom ROM's raad ik aan hier een kijkje te nemen:
[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's
Nadelen liggen persoonlijk. De batterijduur gaat lichtelijk omhoog. Je mist de TouchWiz features en toebehoren. Maar zelf ben ik een groot fan van vanilla-android. Werkt een stuk fijner en zeker in combinatie met Nova Launcher (pro). Nogmaals, dat ligt persoonlijk.
hoi
Die S4 Active is dus de water dichte variant van de gewone S4 (ok ok, iets mindere specs). Om nu een heel topic te openen voor die paar S4 Active bezitters
is dit je eerste rom?x Edzio schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:10:
[...]
Zelf heb ik de volgende handleiding gevolgd: http://www.technobuffalo....o-a-google-edition-phone/
Maar voor vragen over Rooten en Custom ROM's raad ik aan hier een kijkje te nemen:
[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's
Nadelen liggen persoonlijk. De batterijduur gaat lichtelijk omhoog. Je mist de TouchWiz features en toebehoren. Maar zelf ben ik een groot fan van vanilla-android. Werkt een stuk fijner en zeker in combinatie met Nova Launcher (pro). Nogmaals, dat ligt persoonlijk.
ik lees op het flash gedeelte dat ze deze rom "crap" vinden.
De Duitse site MobiFlip, laat weten dat maar liefst 30 procent van alle S4 gebruikers last heeft van dit feit.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:49:
Ik lees verhalen over een bolwordende batterij van de S4, en de slechte capaciteit van de batterij.
http://www.mobileaks.nl/29625/samsung-galaxy-s4-kampt-met-accu-problemen
Zelf heb ik dit ook sinds 3 dagen, vandaag lette ik er extra op en rebootte hij op 57% acculading
Daarna ging hij een keer of 5 rebooten en bleef uiteindelijk uit. Na een uurtje weer geprobeerd en hij kwam weer op en had 25% lading, maar ging ook al heel snel weer uit.
Ik heb een service formulier ingevuld op de Samsung site vanavond, and now we wait....
Verwijderd
Dat het een feit is, klopt. Dat het een GS4 of Samsung probleem is, klopt Niet. Iedere batterij-producer kan van gelijkwaardige ervaringen spreken. T'is nml. inherent aan lithium-ion techniek.aldjay schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:04:
[...] ... laat weten dat maar liefst 30 procent van alle S4 gebruikers last heeft van dit feit. Zelf heb ik dit ook sinds 3 dagen, vandaag lette ik er extra op en rebootte hij op 57% acculading![]()
Daarna ging hij een keer of 5 rebooten en bleef uiteindelijk uit. Na een uurtje weer geprobeerd en hij kwam weer op en had 25% lading, maar ging ook al heel snel weer uit.
Ik heb een service formulier ingevuld op de Samsung site vanavond, and now we wait....
Samsung is een van de ontwikkelaars die aan veilige en flexibele accu's werkt.Volgens mij is dat ook 1 van de redenen dat de accu revolutie nog niet is begonnen; Veiligheid.
Anyway; terugkomende op het feit dat een batterij kan opzwellen, een artikel op SamMobile bevestigd dat iedere GS4 bezitter een batterij gratis kan inruilen bij een Samsung Electronics service centre (waar zijn die in NL ?)
Google en gij zult (heel makkelijk) vinden: Samsung Service centersbij een Samsung Electronics service centre (waar zijn die in NL ?)
Zowel Apex als Nova launcher hebben een instelling om de scroll indicator uit te schakelen.SomerenV schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:49:
Mijn vriendin heeft sinds vandaag de Galaxy S4 (Mini) en ze wilde eigenlijk direct die screen-switcher-dinges op d'r home screens weghalen (dat gedeelte tussen je dock en de eerste rij icoontjes). Ik heb net even gezocht maar niet echt wat gevonden, mede doordat ik niet weet hoe dat gedeelte heet. Is het überhaupt mogelijk om dat weg te halen?
[ Voor 6% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-10-2013 16:15 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja dat is wanneer de vriendin gebruik maakt van Apex en of Nova, zo als ik het lees, heeft zij sinds vandaag een nieuwe Galaxy S4 mini en tweaker noemt Apex en Nova niet eensAllSeeyinEye schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:05:
[...]
Zowel Apex als Nova launcher hebben een instelling om de scroll indicator uit te schakelen.

Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV