Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:48

W84

Ik kreeg vandaag een update binnen en eindelijk is die animatie-lag weg... dat heeft lang geduurd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja echt (wederom) een waardeloze beslissing. Goed uitkijken dus. Primitieve maatregelen dit allemaal :X

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:44:
[...]
Ja echt (wederom) een waardeloze beslissing. Goed uitkijken dus. Primitieve maatregelen dit allemaal :X
Dat is wel balen idd, maar er zal wel een fix voor komen denk/hoop ik.
Ik wilde volgend jaar mijn S2 gaan vervangen door of een S3 of S4, dan ontkom ik er niet aan natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Tsja, ik kan me er nog niet heel druk om maken. Als je veel buiten Europa komt kan ik me voorstellen dat je het ellendig vindt. En op XDA hebben ze vast wel binnen no-time een manier om het ongedaan te maken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senor Sjon schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:18:
Tsja, ik kan me er nog niet heel druk om maken. Als je veel buiten Europa komt kan ik me voorstellen dat je het ellendig vindt. En op XDA hebben ze vast wel binnen no-time een manier om het ongedaan te maken.
Wat is er ellendig aan als je buiten Europa komt? Je koopt hiér een SGS4/5/6, doet er hiér een (lokale) Sim-kaart in, gaat naar land-buiten-Europa X en je kan gewoon bellen hoor.

Het toestel van "hier" werkt alleen niet met een Sim-kaart van "daar". Niet zo'n mega probleem imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik ga maar 's nieuwe batterij vragen, want het is mooi geweest... blijf opladen. In het begin deed ik 2 à 3 dagen met die batterij. Iemand idee of dat gewoon via een Vodafone winkel kan?

• aeraldil
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 23:28
Even een vraag om advies. Mijn vriendin heeft de S4 gehaald bij Studentmobiel.
Na de eerste nacht aan de lader stonden de widgets op haar homescreen verkeerd (datum en ook het batterijpercentage). Ik dacht dat dat kwam door een 3rd party widget maar ook de originele Samsung widget had hier last van.

Omdat ik toch al naar het Samsung service center moest voor mijn S3, die van haar meegenomen en de klacht uitgelegd. De beste man daar heeft opnieuw de firmware erop gezet en hem even opengemaakt.
Bij het openmaken bleek dat de USB-connector niet goed was (en dat hij die daar al kon vervangen. Kostte 15 minuten tijd.

Het punt is dat de mobiel nu 3 dagen in haar bezit is, dus eigenlijk zou hij gewoon terug moeten kunnen.
Is het handiger om open kaart te spelen en de situatie dus uit te leggen?

Of toch maar de originele klacht (die van de vastlopende widgets) opsturen en hopen op vervanging van het toestel?

Ze zijn sowieso in het weekend niet te bereiken dus daar informeren gaat nu niet.
aeraldil schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:52:
Het punt is dat de mobiel nu 3 dagen in haar bezit is, dus eigenlijk zou hij gewoon terug moeten kunnen.
Is het handiger om open kaart te spelen en de situatie dus uit te leggen?
De USB-connector was kapot bij een gloednieuwe telefoon? Dan had ik die niet laten maken nee.

• aeraldil
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:58:
[...]

De USB-connector was kapot bij een gloednieuwe telefoon? Dan had ik die niet laten maken nee.
Nouja, het gaat me meer om de communicatie richting Studentmobiel nu.
Aangezien een andere partij naar het toestel heeft gekeken vraag ik mij nu af of we dat kunnen gebruiken als 'bewijs'. Wat kunnen we dan het beste als reden voor het retouren opgeven?

Aangezien er een klacht bij moet, kunnen we gewoon zeggen: usb-connector kapot?

[ Voor 10% gewijzigd door aeraldil op 28-09-2013 16:07 ]

aeraldil schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:05:
Aangezien een andere partij naar het toestel heeft gekeken vraag ik mij nu af of we dat kunnen gebruiken als 'bewijs'.
Wat die man heeft gedaan heeft niets opgelost? Geloof niet echt dat vastlopende widgets komen door het toestel zelf eigenlijk.
Wat kunnen we dan het beste als reden voor het retouren opgeven?
Apparaat doet het niet goed (vanwege zus en zo), hij komt weer retour naar jullie, klaar toch?

• aeraldil
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:09:
[...]

Wat die man heeft gedaan heeft niets opgelost? Geloof niet echt dat vastlopende widgets komen door het toestel zelf eigenlijk.

[...]

Apparaat doet het niet goed (vanwege zus en zo), hij komt weer retour naar jullie, klaar toch?
De tijd in de widget bleef hangen op het tijdstip dat ze de telefoon aan de oplader heeft gehangen, dus misschien toch iets gerelateerd. Al blijft het een raar verhaal. Hij gaat sowieso terug en ik denk dat we er zo iets van maken ja.
aeraldil schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:15:
De tijd in de widget bleef hangen op het tijdstip dat ze de telefoon aan de oplader heeft gehangen, dus misschien toch iets gerelateerd. Al blijft het een raar verhaal. Hij gaat sowieso terug en ik denk dat we er zo iets van maken ja.
Factory reset al eens geprobeerd? Neem aan dat het toestel nu toch nog vrij leeg is dus doet weinig harm ;)

• W84

W84

Het zal wel aan mij liggen, maar als bij mij een apparaat niet goed blijkt te functioneren net na aankoop gaat die mooi terug en laat ik er niet aan sleutelen. Geld retour of omruilen voor een nieuwe wel goed functionerende. :)

• aeraldil
W84 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:26:
Het zal wel aan mij liggen, maar als bij mij een apparaat niet goed blijkt te functioneren net na aankoop gaat die mooi terug en laat ik er niet aan sleutelen. Geld retour of omruilen voor een nieuwe wel goed functionerende. :)
Even ter informatie, er is nog niet aan gesleuteld. Alleen de firmware is er opnieuw opgezet. Een gloednieuw toestel moet het gewoon doen. Het is nu ook meer dat mocht het niet voorkomen, je toch weet dat er iets niet goed is met dat ding.

Hij gaat dus terug. Maar zoals ik al zei gaat het me er meer om of we kunnen zeggen dat het service center geconstateerd heeft dat de usb-connector niet goed is en dat we daarom een nieuwe willen.
aeraldil schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:32:
[...]

Even ter informatie, er is nog niet aan gesleuteld.
Come again?

"...en hem even opengemaakt. Bij het openmaken bleek dat de USB-connector niet goed was (en dat hij die daar al kon vervangen. Kostte 15 minuten tijd."

• W84

W84

Hmmm, ok zo... Tja, extra bevestiging kan nooit kwaad lijkt me. Alleen heb je kans dat ze zeggen dat je gelijk bij hun had moeten aankloppen. Lastig...
W84 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:44:
Hmmm, ok zo... Tja, extra bevestiging kan nooit kwaad lijkt me. Alleen heb je kans dat ze zeggen dat je gelijk bij hun had moeten aankloppen. Lastig...
Je moet het metéén bij hen laten doen natuurlijk, verkopende partij is verantwoordelijk. Wat zij er verder mee doen moeten zij weten. Als je zelf initiatieven gaat nemen m.b.t. garantiezaken ben je verkeerd bezig.

• W84

W84

Dat is waar.

• aeraldil
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:43:
[...]

Come again?

"...en hem even opengemaakt. Bij het openmaken bleek dat de USB-connector niet goed was (en dat hij die daar al kon vervangen. Kostte 15 minuten tijd."
Ja sorry dat was niet helemaal duidelijk uit mijn verhaal. De fix zou 15 minuten duren maar dit heb ik niet laten doen omdat ik hem terug wil sturen wat hij me ook aanraadde. Wel apart dat hij zelf even besluit om hem open te schroeven zonder even een bevestiging te vragen maar dat is een ander punt.

Het lijkt me zelf handiger om hem retour te sturen met als punt dat hij niet werkt omdat de er blijkbaar iets niet goed gaat tijdens het opladen. Iets in die trant. Hij gaat sowieso terug dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zojuist een update ontvangen die de stabiliteit zou verbeteren. Weet iemand misschien wat dit inhoud? Het viel mij op mijn Antutu score van 25000 naar 27000 is gegaan, maar dat is een momentopname en dat schommelt flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ik heb geen problemen met stabiliteit. Wat voor update is het dan want kan niets vinden over een update op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke update verbetert de stabiliteit. Is ongeveer de enige changelog die Samsung standaard opgeeft.

De score van 27000 bij Antutu is trouwens ook voor de update te halen, is een gemiddelde, mooie, score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Viel mij ook al op en AnTuTu score 28242 hier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

Na de update hebben jullie ook nu een "Security Enhanced for Android update"
Dit zorgt er voor dat ik steeds whatsapp moet afsluiten (volgens de nieuwe update is deze "schadelijk").
En als ik het wil accepteren dan krijg ik nadat hij probeert te verbeinden met de server de volgende medeling "Update mislukt vanwege netwerkproblemen".

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
Update gehad, Werkt allemaal prima.

Alleen krijg ik nu de hele tijd een bericht dat er een speciale beveilingsupdate is, maar als ik die wil downloaden zegt hij "Geen netwerkverbinding" terwijl ik dat gewoon heb.

Ik heb al gelezen dat meer mensen hier last van hebben, iemand hier ook?

Edit: Zelfde als Geckoo dus, alleen hoef ik whatsapp niet af te sluiten?

[ Voor 12% gewijzigd door joeriz9 op 01-10-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik krijg na de update af en toe een bericht over internal storage onderin (ook echt in het Engels). Hij zegt dan dat er bijvoorbeeld nog 2.8gb vrij is... Beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Update ook geinstalleerd, maar ik heb geen issues zoals hierboven. Ik heb wel een boel apps uitgezet, ook van Samsung zelf, misschien dat dat het verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Voor de swype wizards hier, hoe swypen jullie: 's avonds ?

van alles geprobeerd maar wil niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36
Ik swype 's avonds hetzelfde als overdag, waarom?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Fire69 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:03:
Ik swype 's avonds hetzelfde als overdag, waarom?

:+
Misschien begint 's avonds de drank te werken bij hem? Ik heb geen idee wat hij bedoeld.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Nou vooruit dan :P

ik bedoelde: hoe swype je het woord "'s avonds" of het woord "'s morgens"?

Normaal ga ik gewoon over de leestekens heen en dan pakt ie die, in dit geval echter niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Philflow op 01-10-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Nu online
jerry_a schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:13:
[...]

Ik swype 's avonds hetzelfde als overdag

Misschien begint 's avonds de drank te werken bij hem? Ik heb geen idee wat hij bedoeld.
LOL _/-\o_ ik kwam niet meer bij

[ Voor 8% gewijzigd door Garret1410 op 01-10-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Hahahah, LOL!

Ik heb ook een vraag aan jullie allen.

Sinds gisteren heb ik een update gehad van ongeveer 45mb. naar baseband versie I9505XXUDMHB. Echter heb ik sindsdien continu een melding dat Whats app gedwongen gestopt is vanwege een onbevoegde poging om systeem op mijn apparaat te openen. Dit zou kunnen worden opgelost door de updateservice voor beleid. Echter als ik dat wil doen (ik zie ook een update beveiligingsbeleid gereed staan, maar deze kan geen verbinding maken met de servers van Samsung vanwege netwerkproblemen (zowel via wi-fi als over KPN 4G)), lukt mij dit niet...

Ik heb Whats app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ook zonder resultaat.

Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:30
Delete

[ Voor 98% gewijzigd door Msi92 op 01-10-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Msi92 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:27:
Samsung Again Caught Inflating Benchmarking Scores, Phil Schiller Calls 'Shenanigans'

Like it did with its Galaxy S 4 smartphone, Samsung has once again been caught artificially increasing CPU speeds on its Galaxy Note 3 phone when benchmark apps are running, reports Ars Technica.

Samsung uses special code inside its operating system to identify benchmarking apps by name to boost CPU clock speeds and prevent CPU cores from entering low-power modes. As a result, Ars discovered, Galaxy Note 3 benchmarks report CPU performance roughly 20 percent faster than most apps will experience on the device.

Lekker bezig Samsung....
De Note 3 is dan nog steeds de snelste, maar niet zo overdreven als door dat valsspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 23:27
Testversie Android 4.3 gelekt.
Flashen met Odin.
https://mega.co.nz/#!BUZG...xI-FJOMktyD-YAwAUbE88Z1vg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verder niet naar gekeken nog maar indien fakt up bootloader included zou ik nadenken voordat je zoiets klakkeloos flasht. Zo niet: flash maar raak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heatbreaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 17:05
renskoenraadt schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:24:
Hahahah, LOL!

Ik heb ook een vraag aan jullie allen.

Sinds gisteren heb ik een update gehad van ongeveer 45mb. naar baseband versie I9505XXUDMHB. Echter heb ik sindsdien continu een melding dat Whats app gedwongen gestopt is vanwege een onbevoegde poging om systeem op mijn apparaat te openen. Dit zou kunnen worden opgelost door de updateservice voor beleid. Echter als ik dat wil doen (ik zie ook een update beveiligingsbeleid gereed staan, maar deze kan geen verbinding maken met de servers van Samsung vanwege netwerkproblemen (zowel via wi-fi als over KPN 4G)), lukt mij dit niet...

Ik heb Whats app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ook zonder resultaat.

Wie heeft de oplossing?
Dat heb ik ook! Ik heb T-mobile, en krijg dezelfde melding. :|

Is er al een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Nu online
Heb ik ook.

Heb op een forum dit gelezen.

"Had this same problem and it has now been fixed by "Live chat with Samsung Tech".
The phone has to be re-set to factory spec doing a complete backup to my pc before you begin.
After re-set just re-instal from the backup and the problem goes away and I have lost non of my apps, contacts etc etc .
Whole process takes no more than an hour to complete and the problem has not returned in the last four days."

Maar daar heb ik geen zin in. Wacht wel dat Samsung dit op gaat lossen.

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 02-10-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Garret1410 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:02:
Heb ik ook.

Heb op een forum dit gelezen.

"Had this same problem and it has now been fixed by "Live chat with Samsung Tech".
The phone has to be re-set to factory spec doing a complete backup to my pc before you begin.
After re-set just re-instal from the backup and the problem goes away and I have lost non of my apps, contacts etc etc .
Whole process takes no more than an hour to complete and the problem has not returned in the last four days."

Maar daar heb ik geen zin in. Wacht wel dat Samsung dit op gaat lossen.
Bij mij is het probleem inmiddels al een half uurtje verdwenen. Even m'n toestel opnieuw opstarten did the trick (for now in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Nog een andere vraag,

Wat is volgens jullie de makkelijkste manier om agenda items die nu (per ongeluk) in de Samsung account opgeslagen staan naar mijn Google agenda kan verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 15:40
Ik heb al even lopen zoeken in de fora hier, maar ik heb nu een probleem met mijn S4 waarbij b.v. eeen download vanuit box.net of het runnen van een applicatie wordt gestopt en ik een melding krijg dat deze wegens een security policy geblocked is.

De melding kwam van een proces genaamd "spd_v1_1307_4_1" maar die kan ik nergens vinden, laat staan deleten.

Wel zag ik dat deze een "shitload" aan rechten had...

Ik begreep dat dit mogelijk met een securityprogramma genaamd KNOX te maken zou hebben...

Ook krijg ik regelmatig meldingen dat ik de security poliy van Samsung moet updaten, maar als ik dat doe krijg ik altijd een melding dat het connecten met de server niet gelukt is...

Komt bovenstaande verhaal iemand hier toevallig bekend voor? (Ik weet het, het is redelijk vaag, maar ik wordt er een beetje gek van :( ).

Zoeken op google gaf nog niks waar ik wat aan had...

EDIT: dit is dus hetzelfde probleem als wat renskoenraadt hier boven meldt :'(

[ Voor 4% gewijzigd door hgoor op 02-10-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
renskoenraadt schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:52:
Nog een andere vraag,

Wat is volgens jullie de makkelijkste manier om agenda items die nu (per ongeluk) in de Samsung account opgeslagen staan naar mijn Google agenda kan verplaatsen?
https://www.google.nl/sea...h+google+calendar&spell=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik heb vandaag een S4 van iemand overgenomen (had een Sony Xperia S).

Op mijn Xperia heb ik met TB een backup gemaakt van de app+data.

Heb via Play Store op mijn S4 normaal whatsapp kunnen installeren en starten.
Echter natuurlijk zonder history.
Dus met TB weer een restore van whatsapp gedaan...alleen de DATA.

En vervolgens krijg ik zo'n beveiligingsmelding en crashed whatsapp.
Ik lees dat er meerdere mensen last van hebben, hopelijk wordt het snel opgelost.

Het rare is alleen, dat als ik via Play Store whatsapp installeer...dan werkt alles wel goed.
Maar een backup terug zetten zorgt voor de problemen :(

Edit : ik vermoed dat het probleem ligt in Titanium Backup. Ook een andere applicatie (Seriesguide) crashed zodra ik een backup terug zet.

[ Voor 10% gewijzigd door speedme op 02-10-2013 20:48 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

hgoor schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:36:

Komt bovenstaande verhaal iemand hier toevallig bekend voor? (Ik weet het, het is redelijk vaag, maar ik wordt er een beetje gek van :( ).
Ja. Toen ik de update had gedaan en uiteraard meteen weer hat geroot werden er dingen tegen gehouden. Ik vind het best dat Samsung zo bezorgd is maar ik hou er niet van. Tegenhouden mag wel maar dan moet er een mogelijkheid zijn om toch toestemming te geven. Ik heb die niet kunnen ontdekken dus heb ik Knox maar onklaar gemaakt.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
jerry_a schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:57:
[...]

Ja. Toen ik de update had gedaan en uiteraard meteen weer hat geroot werden er dingen tegen gehouden. Ik vind het best dat Samsung zo bezorgd is maar ik hou er niet van. Tegenhouden mag wel maar dan moet er een mogelijkheid zijn om toch toestemming te geven. Ik heb die niet kunnen ontdekken dus heb ik Knox maar onklaar gemaakt.
Hoe verwijder je Knox compleet dan ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 06:20:
Hoe verwijder je Knox compleet dan ?
Rooten en verwijderen uit /system/app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Brad Pitt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:31:
[...]

Rooten en verwijderen uit /system/app.
Dat probeer ik ook, maar elke keer komt er toch weer een onderdeel terug (Know containeragent).

Als het nog lang duurt, ga ik wel een oudere (pre-Knox) stock rom terug flashen....
In ieder geval mijn Whatsapp moet werken, die is belangrijk voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:45:
Dat probeer ik ook, maar elke keer komt er toch weer een onderdeel terug (Know containeragent).
Hmmm, /system/app/KNOXAgent.apk, /system/app/KNOXStore.apk, /system/app/KLMSAgent.apk verwijderen is niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb al een tijdje dat Google Chrome op mijn s4 af en toe ontzettend traag draait als in haperen. Dit kan van het ene op het andere moment gebeuren. Als ik switch naar een andere app gaat mijn telefoon zelf niet traag. Chrome bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrome is zo ongeveer de meest brakke browser op Android imho. Snap niet dat men dat gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Sync met desktop bladwijzers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan met AOSP ook alleen dan 3x sneller en 100x soepeler :) Maar ieder zijn ding, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:32
Kreeg net deze melding, goed beveiligingsbeleid en de melding voor update beveiligingsbeleid lezen en natuurlijk dit https://account.samsung.com/membership/pp?paramLocale=nl_NL

1: Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2j0w1V3Z3J0q/Screenshot_2013-10-02-20-15-53.png

2: Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/3F3x3B193r3s/Screenshot_2013-10-02-20-52-31.png

3: Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2q3A0Z2T3V20/Screenshot_2013-10-02-20-53-47.png

4: Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/3T2l0U2A2s3S/Screenshot_2013-10-02-20-53-57.png

Werd :?

[ Voor 58% gewijzigd door anubis_offline op 03-10-2013 10:50 ]

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Brad Pitt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:54:
[...]

Hmmm, /system/app/KNOXAgent.apk, /system/app/KNOXStore.apk, /system/app/KLMSAgent.apk verwijderen is niet genoeg?
Ik vermoed dat Knox verwijderd is, maar Whatsapp werkt nog steeds niet bij me.

Het gaat echter alleen verkeerd als ik een data-restore doe met Titanium Backup.

En niet alleen bij Whatsapp, maar ook als ik data van andere programma's restore met Titanium Backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:55:
Het gaat echter alleen verkeerd als ik een data-restore doe met Titanium Backup.

En niet alleen bij Whatsapp, maar ook als ik data van andere programma's restore met Titanium Backup.
Okay dat is vaag, restoren van apps+data gaat hier prima met zowel Samsung als wel CM-based Roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Brad Pitt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:57:
[...]

Okay dat is vaag, restoren van apps+data gaat hier prima met zowel Samsung als wel CM-based Roms.
Ik werk al jaren met Android en met Titanium Backup en TB heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Omdat ik sinds gisteren een S4 heb (daarvoor had ik een Sony Xperia S waar ik de TB backup gemaakt heb), wilde ik natuurlijk mijn Whatsapp history restoren.

Ik denk dat ik voor de grap eens een pre-Nox stock ROM ga flashen om te kijken of er dan nog problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:35:
Ik werk al jaren met Android en met Titanium Backup en TB heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Backup/restore map wel aangepast, legacy en 0-gebeuren en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:15
Ik vind de browser van de S4 echt wel slecht ivm die van de S3. Uit de Tweakers review bleek al dat die wat trager is in het laden van de frontpage. Maar als ik naar een site ga, kan ik net na het laden van die site, even niet scrollen (of het gaat haperend). Dit duurt dan een seconden of 10 waarna ik normaal kan scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Edwin- schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:17:
Ik vind de browser van de S4 echt wel slecht ivm die van de S3.
Gelukkig is het een Android telefoon en staat de Play Store vól met betere browsers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

speedme schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:35:
[...]

Ik denk dat ik voor de grap eens een pre-Nox stock ROM ga flashen om te kijken of er dan nog problemen zijn.
Als je dat doet krijgt je telefoon overigens een bepaalde flag aangemeten die niet meer te resetten is (eFuse), ook is het dan niet meer mogelijk om gebruik te maken van bepaalde Knox features. Ook vervalt in principe je garantie, maar dat zou in Nederland niet uit moeten maken (dus dat wordt een stukje recht hebben en recht krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Deze week galaxy s4 gekocht! Had er een goed gevoel bij en de meeste dingen klopten wel tijdens de koop, toch begin ik steeds meer te twijfelen.

De simkaart reader was kapot en normaal geen probleem voor mij op te vervangen. Deze besteld, maar blijkt niet te passen.

Heb op internet geprobeerd om te kijken en te vergelijken, maar kom er niet uit.

Graag jullie mening over dit toestel:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img594/9092/j84n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img856/5922/1vb1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img11/5072/2kio.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img62/9876/e0h8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img856/4043/x7w4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img109/2962/lp6h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img14/4964/b6lm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img844/9997/3jym.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Waarom heb je het niet teruggebracht naar de winkel/webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:15
Wat zijn jullie ervaringen met 4G op de S4. Ik zit bij Hi en mag voor een meerprijs van 10 euro per maand mijn 3G abonnement omzetten naar 4G, waarbij ik ook een 4gb bundel krijg ipv een 1gb bundel.

Nu vraag ik mij af of het prijsverschil het waard is dus ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Op zich ben ik over het algemeen wel tevreden met 3g op de S3. Maar bijvoorbeeld in de trein is de 3g verbinding niet vooruit te branden, daar irriteer ik me erg aan.

Ook las ik iets erover dat je in principe overal 4g hebt (in de randstad) waar je normaal ook 2g hebt, vanwege de frequenties. Nu heb ik in gebouwen vaak alleen maar 2g, is dit met 4g beter?

Ik weet dat het niet een S4 specifieke vraag is. Maar aangezien ik de S4 als toestel hebt vraag ik het jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
Heb hem via marktplaats gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:36
Nou ik heb een s4 met 4g en hi..1 woord: SNEL
DUS qua snelheid en databundelbis het die 10 euro waard:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
speedme schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:36:
-knip-

En vervolgens krijg ik zo'n beveiligingsmelding en crashed whatsapp.
Ik lees dat er meerdere mensen last van hebben, hopelijk wordt het snel opgelost.

Het rare is alleen, dat als ik via Play Store whatsapp installeer...dan werkt alles wel goed.
Maar een backup terug zetten zorgt voor de problemen :(

Edit : ik vermoed dat het probleem ligt in Titanium Backup. Ook een andere applicatie (Seriesguide) crashed zodra ik een backup terug zet.
Voor de volgende keer; Whatsapp heeft zelf ook een backup functie, werkt net zo goed as TBackup en misschien zelfs beter :)

De backup functie maakt een backup van je 'geschiedenis' naar de SD kaart (zo heb ik het ervaren), maar maakt (dacht ik) geen backup van je media (foto's en dergelijke).

De backup functionaliteit kun je terugvinden in de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Nu online
diederick89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:38:
Deze week galaxy s4 gekocht! Had er een goed gevoel bij en de meeste dingen klopten wel tijdens de koop, toch begin ik steeds meer te twijfelen.

De simkaart reader was kapot en normaal geen probleem voor mij op te vervangen. Deze besteld, maar blijkt niet te passen.

Heb op internet geprobeerd om te kijken en te vergelijken, maar kom er niet uit.

Graag jullie mening over dit toestel
ik vind de bezel aan dikke kant. vergelijk maar eens met eentje op de site van samsung.
de rest ziet er goed uit. Tenminste ik ga ervan uit dat je de achterkant eraf gehaald heb want normaal zie je de printplaat niet.

edit: achteraf gezien valt het wel mee. Lijkt me toch wel origineel. Wat je kan testen is de kleur van het display. Als het goed is dan is het display een beetje gekleurd als het uit staat. Imitatie is vaak zwart.
Wanneer het display aan is dan moet zwart echt pikzwart zijn en niet een beetje grijs zoals met lcd panelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Garret1410 op 04-10-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb inmiddels Whatsapp aan de praat....

Ik heb eerst geprobeerd een eerdere ROM te flashen waarin Knox nog niet aanwezig was.
Resultaat : ODIN gaf een foutmelding (natuurlijk nadat het NAND geheugen geschreven werd) en telefoon startte niet meer op.

Vervolgens gaan zoeken en ik kwam een rom "I9505XXUDMH8-PRE-ROOTED-KNOX_FREE-ODEX-FULL.rar" tegen.
Resultaat : Flashen ging goed, opstarten van de telefoon ook. Zelfs al mijn apps waren er nog (met data). En Whatsapp kon ik direkt gebruiken (bij het starten de melding dat er een backup gevonden was en of ik deze wilde herstellen.

En over eFuse maak ik me vooralsnog geen zorgen.
Ik weet bijna zeker dat de erg kundige devs van XDA er iets op vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
Garret1410 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:17:
[...]

ik vind de bezel aan dikke kant. vergelijk maar eens met eentje op de site van samsung.
de rest ziet er goed uit

edit: achteraf gezien valt het wel mee. Lijkt me toch wel origineel. Wat je kan testen is de kleur van het display. Als het goed is dan is het display een beetje gekleurd als het uit staat. Imitatie is vaak zwart.
Wanneer het display aan is dan moet zwart echt pikzwart zijn en niet een beetje grijs zoals met lcd panelen.
Maar de simkaart reader die ik nieuw besteld heb past niet!

Het lijkt een hele andere te zijn en als ik filmpjes op internet bekijken van het moederbord lijkt deze ook anders!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
diederick89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:21:
[...]

Het lijkt een hele andere te zijn en als ik filmpjes op internet bekijken van het moederbord lijkt deze ook anders!?
Het kan zo simpel zijn....

Via de Play Store kun je een programma downloaden dat heet "Genuine Galaxy S4/S3/NoteII"
Deze dus : Google Play: Genuine Galaxy S4/S3/Note II

App installeren en uitvoeren, het controleert of je een echte S4 gekocht hebt op niet.

Ik zie trouwens wel dat het het GT-I9500 model is, terwijl over het algemeen de GT-I9505 verkocht wordt.
Misschien heb je een simkaart reader voor de GT-I9505 besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:35:
[...]

Kan met AOSP ook alleen dan 3x sneller en 100x soepeler :) Maar ieder zijn ding, uiteraard.
mja geen zin in rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
EN-IS schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:15:
[...]

Voor de volgende keer; Whatsapp heeft zelf ook een backup functie, werkt net zo goed as TBackup en misschien zelfs beter :)

De backup functie maakt een backup van je 'geschiedenis' naar de SD kaart (zo heb ik het ervaren), maar maakt (dacht ik) geen backup van je media (foto's en dergelijke).

De backup functionaliteit kun je terugvinden in de app zelf.
Ik ken de backup functie van Whatsapp zelf en ik heb er slechte ervaringen mee.
Met name tussen het wisselen van telefoons met verschillende versie's van Android.
Mijn ervaring is dat dan juist die backups niet werken, terwijl juist TB mij nooit gefaald heeft.
En ook nu weer niet, ware het niet dat die Knox beveiligingsupdate roet in het eten gooide.
Ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
speedme schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:38:
[...]

Het kan zo simpel zijn....

Via de Play Store kun je een programma downloaden dat heet "Genuine Galaxy S4/S3/NoteII"
Deze dus : Google Play: Genuine Galaxy S4/S3/Note II

App installeren en uitvoeren, het controleert of je een echte S4 gekocht hebt op niet.

Ik zie trouwens wel dat het het GT-I9500 model is, terwijl over het algemeen de GT-I9505 verkocht wordt.
Misschien heb je een simkaart reader voor de GT-I9505 besteld ?
Met de app zegt hij "I'm afraid you're not using a Galaxy s4" !

Nep dus neem ik aan?

Hij geeft als rood gekleurd het volgende aan:

Total RAM: 971.91 MB

Total ROM: 1008.29 MB

Screen Resolution: 1280 * 720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
@diederick89,

Misschien kan ik het mis hebben maar het lijkt wel of de binnenkant van jouw telefoon afwijkt van bijvoorbeeld deze.

Het volgende valt mij namelijk ook op.
Wat is het ronde kleine ding wat op een extra batterij lijkt wat rechtsonder bij de accu zit?
Rechts langs de accu loopt een dunne antenne draad, en als ik de binnenkant van een andere SG4 vergelijk met die van jou lijkt dit ook af te wijken. Zo zijn er nog een aantal andere punten op de printplaat te zien waarbij ik me afvraag of je echt een SG4 in handen hebt. Nogmaals mijn kennis gaat niet zover maar het zijn wel verschillen die mij opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
diederick89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:18:
[...]

Nep dus neem ik aan?

Ik heb onlangs ook een S4 via MP gekocht en direkt tijdens de aankoop eerst dit programmaatje geinstalleerd om te kijken of het een echte S4 was. Ik kreeg de melding dat hij echt was.
Anders had ik hem niet eens gekocht.

een echte S4 heeft een scherm resolutie van 1920x1080 (full HD) en heeft 2 GB geheugen (en geen 1 GB zoals hier bij jou staat aangegeven).

Ik ben bang dat het een neppert is.

Kun je wel Air Gestures gebruiken ? (het scrollen door internet pagina's d.m.v. hand bewegen boven het scherm).
En zo zijn er nog wat mooie leuke foefjes die een echte S4 wel heeft en de meeste nep-S4's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hetzelfde probleem, alleen hoef ik niet whatsapp af te sluiten. Weet je al hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:35:
Ja ik heb hetzelfde probleem, alleen hoef ik niet whatsapp af te sluiten. Weet je al hoe dit op te lossen is?
Zie mijn oplossing een aantal posts terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeriz9 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:40:
Update gehad, Werkt allemaal prima.

Alleen krijg ik nu de hele tijd een bericht dat er een speciale beveilingsupdate is, maar als ik die wil downloaden zegt hij "Geen netwerkverbinding" terwijl ik dat gewoon heb.

Ik heb al gelezen dat meer mensen hier last van hebben, iemand hier ook?

Edit: Zelfde als Geckoo dus, alleen hoef ik whatsapp niet af te sluiten?
Ik heb dus precies hetzelfde probleem als jou, ik heb er nou al bijna een week last van, weet jij of misschien iemand hoe ik dit kan verhelpen. Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:39:
[...]

Zie mijn oplossing een aantal posts terug....
Zou je het nogmaals kunnen sturen, ik kan het niet vinden, ik heb net 5 min geleden een account gemaakt op dit forum dus weet niet precies hoe alles werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:01:
Zou je het nogmaals kunnen sturen, ik kan het niet vinden, ik heb net 5 min geleden een account gemaakt op dit forum dus weet niet precies hoe alles werkt
speedme in "[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 07:38
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:55:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde probleem als jou, ik heb er nou al bijna een week last van, weet jij of misschien iemand hoe ik dit kan verhelpen. Alvast bedankt ;)
Ik had dit probleem gister na aanschaf ook. Ik heb de telefoon een keer overnieuw opgestart en het probleem was verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:50
DvMaasakker schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:09:
[...]

Ik had dit probleem gister na aanschaf ook. Ik heb de telefoon een keer overnieuw opgestart en het probleem was verholpen!
Je hebt 2 meldingen. Die dat de app (bijv. WhatsApp) is afgesloten, kan je 30 dagen niet meer terug laten komen (geen rare dingen tot gevolg met bijv. WhatsApp). De update melding moet je gewoon Annuleren.

Daarna krijg je als goed is de meldingen niet meer. Ik heb ze nu al week niet meer gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door jordy5 op 04-10-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik heb de laatste update gehad (vorig weekend) en ik zie in mijn applicatiebeheer scherm (instellingen - applicatiebeheer - alle) Knox en Knox store aanwezig. In mijn appdrawer zie ik echter geen Knox terug. Ik draai geen custom ROM, heb niet geroot (is uniek voor mij na mijn Nexus ;-) ) Ik heb een Vodafone toestel GT9505. Is het normaal dat je nog niet gebruik kunt maken van de Knox features zoals met die secure containers via een app of is er iets mis gegaan met de update? Iemand een idee?

PS: Ik heb ook geen probleem met Whatsapp of welke andere app dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik heb dan nu het eerste probleem met de telefoon ooit en direct een zeer vervelend probleem.

Ik leg de telefoon aan de lader en ga slapen.
Als ik sochtends wakker word komt het 2/10 keer voor dat het notificatie ledje blauw brandt. Als ik dan probeer de telefoon te ontgrendelen gebeurt er helemaal niets. Wat ik ook doe, welke knopcombinatie Ik ook gebruik.

De enige oplossing is om de batterij eruit te trekken en te hardbooten. Daarna werkt alles weer perfect.

Probleem is. ... de wekker gaat dan ook niet af. ..
Groot probleem dus

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hoeft dan ook niet, als je >=OS4.3 hebt, op 4.2.2 zou het ook nog kunnen werken, niet zelf getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
Nu zit ik toch echt met een vervelend probleem.

Ik heb een melding ergens van maar ik weet dus niet van wat. Een soort van help scherm met een vink optie onderaan. En als ik mijn S4 opstart zie ik hem even, als mijn alarm afgaat ziet ik hem ook even, enz.

Hoe kan ik nu achterhalen welk programma dit was?

Het lijkt precies dat het ergens in een cache zit even tevoorschijn komt en dan weer wordt overschreven door het programma dit uitgevoerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
diederick89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:21:
[...]

Om eerlijk te zijn....Intern lijkt het niet eens op een S4.

Ik heb de app ook even gedraaid en heb een "genuine Galaxy S4"

Wat wordt er door de app verder nog aangegeven? (cpu, Device model, ik zag bv. dat je een i9500 ipv de hier geleverde i9505)

EDIT: Hier even een foto van mijn I9505 van binnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-HQOSQNYQ.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door kendo op 04-10-2013 21:02 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

diederick89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:18:
[...]

Nep dus neem ik aan?

Heel erg nep helaas. Het is deze denk ik:
http://www.chombie.my/product-736517.html

63 euro.

Wel erg dat er zoveel oplichters actief zijn. Ik koop / verkoop nooit meer elektronica op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
knakworst schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:22:
[...]

Heel erg nep helaas. Het is deze denk ik:
http://www.chombie.my/product-736517.html

63 euro.

Wel erg dat er zoveel oplichters actief zijn. Ik koop / verkoop nooit meer elektronica op marktplaats.
Die is het ook niet, want die heeft maar een resolutie van 540x960, terwijl die van Diederick een resolutie van 1280x720 heeft.

Electronica kopen via MP kan goed hoor, maar je moet er altijd rekening mee houden dat hele populaire producten (en zeker hele populaire telefoons) ontzettend gecloned worden in China en er dus een levendige (illegale) handel in is

Erg spijtig voor Diederick dat hij zo opgelicht is.
Hopelijk kan hij nog met de verkoper op 1 of andere manier contact opnemen en zijn geld terug krijgen.

@Diederick : mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Nu online
Marktplaats staat er vol mee en de clonen worden steeds beter.

je zult ter plekke de genuine app moeten gebruiken. Ik heb hem ook via marktplaats gekocht maar wist van tevoren een beetje waar ik op moest letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ja, er zijn al clones met Air Gestures enzo.....die Chinezen clonen alles erg goed hoor.
Maar het is altijd "net niet" hetzelfde als het origineel.
Software-matig kunnen ze het exact laten lijken op het origineel, maar hardware-matig nooit.
Een clone is dus altijd hardware-matig inferieur aan het origineel.
Vandaar ook de app "Genuine Galaxy S4" die juist naar de hardware kijken en zich niet wijs laat maken door de software.

Gelukkig staat er vaak duidelijk "kloon" of "clone" of "nep" (of iets dergelijks) in de omschrijving van het produkt, omdat men verplicht is dit aan te geven als men het verkoop. Wil men legaal blijven dan.
Een heel ander probleem wordt het als men moedwillig een produkt als ECHT verkoopt, terwijl het een nep produkt is. Dan is men illegaal bezig en dus strafbaar.

Stel nu dat Diederick 200 euro betaald heeft voor de "echte" S4, dan had jij kunnen weten dat het niet pluis was. Want voor 200 euro heb je echt geen ECHTE S4, die zijn namelijk veel duurder.
Heeft hij er echter 400 euro voor betaald, tja...dan is hij echt opgelicht en is de verkoper dus echt wel strafbaar. Hopelijk kunnen ze dan de verkoper/oplichter achterhalen en krijgt hij zijn verdiende loon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Hebben andere ook last van batterij drains door google services?

Alle google apps staan uitgelogd enz en toch draint google services zoveel batterij..
Ook google now uitgezet maar helpt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Is het mogelijk om mapjes van de sd kaart te delen met dropbox?
Ik maak zelfs altijd foto albums aan.
En ik wil deze graag laten uploaden naar dropbox.
of moet ik dan altijd zelf de foto's apart selecteren (met een max van 500 foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denthis schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:12:
Is het mogelijk om mapjes van de sd kaart te delen met dropbox?
Google Play: Dropsync :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Was me gelijk al duidelijk dat het een neppe was, want een S4 heeft geen FM-radio. Viespeuken op MP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Even iets anders.....

Ik kom er gisteren achter dat de S4 ook een infrarood poort heeft, terwijl een collega zijn HTC One vol trots laat zien met een universele afstandsbediening erop dit sterk lijkt op de Logitech universele afstandsbediening.

Hij vertelde me dat zijn HTC One met die app kan leren van de normale afstandbediening.
Oftewel : hij legt zijn eigen afstandbediening tegenover zijn telefoon en zo herkent de telefoon de afstandsbediening en kan hij dus voortaan ook zijn telefoon gebruiken.

Is er een soortgelijke app, die dus hetzelfde kan, voor de S4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:55:
Is er een soortgelijke app, die dus hetzelfde kan, voor de S4 ?
De S4 heeft alleen een IR transmitter en geen receiver. Een no-go dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:34:
[...]

De S4 heeft alleen een IR transmitter en geen receiver. Een no-go dus :)
Duidelijk en jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
hoe kan je nog meer controleren aan de doos of s4 dat deze origineel is?
gesealed?
Pagina: 1 ... 40 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV