• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Een kitten heeft op een paar plaatsen aan mijn oplader kabel zitten kauwen. De adapter doet het nog, maar je ziet er zwarte draadjes doorheen. Is dit een probleem en/of onveilig voor mijn s4?

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Sj44k13 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:24:
Een kitten heeft op een paar plaatsen aan mijn oplader kabel zitten kauwen. De adapter doet het nog, maar je ziet er zwarte draadjes doorheen. Is dit een probleem en/of onveilig voor mijn s4?
Zolang het zwarte draadjes zijn zit het volgens mij wel goed.
Als het metalen draden (koper oid) zijn zou ik hem niet meer gebruiken.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:53
ACM schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:51:
[...]

Met mijn Galaxy S4 mini had ik net nadat ik 'm had zo'n 5 dagen aan accuduur bij weinig gebruik. Sinds de vorige update (of toevallig rond datzelfde moment) een paar weken geleden is dat ineens ingezakt naar minder dan 2 dagen.

En bij mij ook alles zuinig ingesteld: dus GPS uit, location services uit, wifi alleen aan als het scherm aan is, scherm automatische helderheid, zuinige stand aan, etc. En volgens het batterijgebruiksoverzicht zit het ook allemaal in "Apparaat in standby-stand" (51%) en "Mobiel standby" (44%). Ik heb wel de indruk dat die Mobiele standby eerder minder gebruikte... maar ik heb dat niet erg goed bijgehouden, dus weet 't niet zeker.
Ik heb vandaag wat testen gedaan tussen XZ en S4 en ook tijdens internetten en youtube bekijken is de XZ zuiniger.

Volgen gsam battery monitor verbruikt Android OS (kernel) en Android system het meest terwijl dit bij de Sony maar een paar procent is.
Ook wordt de S4 erg heet. Kan niet anders dan dat er ergens een bug in zit.
Ik zal het toestel eens een fabrieks reset geven.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56
Doe geen moeite, elke S4 wordt heet als hij echt gebruikt wordt.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wat hij zegt. Komt door de zware processor en ook nog wat hoger geklokt dan de HTC One. Ook de HTC One wordt na een tijdje heet, dus doe geen moeite. Al is het wat minder heet geworden sinds de paar laatste updates (geen bevestiging, maar mijn gevoel)

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Ook mijn S4 verbruikt veel meer batterij na de laatste update. Wat mij opvalt is dat na 20 uur gebruik en 1,5 u schermtijd het scherm en Google Services resp. 34 en 31% van de batterij verbruiken. Nu had ik Google Services voor de update veel lager in mijn batterij-verbruik lijst staan. Google Now en Locatieservices/GPS staan de hele dag uit. Iemand die dit herkent of kan verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaggyEggs
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 11:39
De fix daarvoor staat ergens stukje terug in het topic. Het is geloof ik iets met locatieservices voor google aanzetten. En daarna verbruikt google now nog maar paar procent batterij. Even terugzoeken in het topic dus.
suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Was het niet dat je beide moest uitzetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Zowel Google Now als locatieservices staat uit dus daar kan het niet aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pienokio
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-11-2020
Ik heb met mijn S4 een raar probleem.
Als ik aan het Whazappen ben en ik word gebeld dan is dit niet zichtbaar.
Ik krijg dan wat later een berichtje dat ik een gemist gesprek heb.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Chupaman schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:33:
Zijn er mensen die ervaring hebben met vianen phone winkel http://www.marktplaats.nl/verkopers/16470636.html
https://www.facebook.com/pages/Vianen-Phone/141006316039411

Los toestelprijs van een samsung s4 is conurrerend bij Vianen phone. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd of het daadwerkelijk om een gt-i9505 gaat.

Zijn er mensen nog met ervaring met deze winkel?
Zat maar weer half te lezen en vergiste me in de naam.....ik heb dus bij Vianen Telecom mijn telefoon gehaald!!

Net mijn S4 GT-9505 opgehaald bij Sammy (Vianen Telecom) en mijn Xperia Z ingeruild, primadeluuks en aan te raden. :*)

Ik was ook wat huiverig ten opzichte van dit soort verkopen maar Vianen Telecom heeft al bijna 8 jaar dezelfde marktplaats account. KvK gegevens kan je ook zo bekijken, maar ik ben wel zelf langsgeweest.

Mijn ervaring is dus echt top en heb gewoon een prima S4 meegekregen (frans doosje en stond ook op franse taal maar dat boeit mij nakkes) :>

[ Voor 5% gewijzigd door NightHawk4 op 06-09-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
hallo
ik weet niet waar ik voor deze vraag moet zijn?
ben op zoek naar een app of widget die mijn gps aan en uit kan zetten zonder dat ik eerst in instellingen kom
gewoon aan en uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Via de notificatie toggles kun je toch gewoon de gps aan/uit zetten. Of wil je perse een widget op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Heb de telefoon alleen maar aan/uit gezet en nu lijkt de batterijduur beter. Moet ik nog even goed testen maar heb het gevoel dat de telefoon minder heet word en Android systeem staat niet meer bovenaan maar gewoon het scherm wat normaal is.

Nog even wat anders:

Hoe ervaren jullie de Auto Brightness functie. Bij mij werkt het nogal traag, het duurt ongeveer 3s voordat scherm helderder wordt of dimt. Ook gebeurt dit in grote stappen ipv vloeiend. Dit is erg irritant als je gebeld wordt en je de telefoon uit je broekzak pakt en dan even moet wachten voordat je kan zien wie er belt.
In het servicemenu lijkt de licht sensor gewoon goed te werken.

Als dit normaal is oke, anders ga ik terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Garret1410 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:24:
Via de notificatie toggles kun je toch gewoon de gps aan/uit zetten. Of wil je perse een widget op je scherm.
Ja dat is wat il zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Kan ik je niet mee helpen helaas. Mijn andere telefoon (Xperia Z) heeft standarad widgets voor dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
1475paul schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:55:
hallo
ben op zoek naar een app of widget die mijn gps aan en uit kan zetten zonder dat ik eerst in instellingen kom
gewoon aan en uit .
Wat er het meest op lijkt:

Toevoegen van een widget "Settings" aan home screen; daarna kiezen voor Location Services.

Zo heb ik het; wel nog steeds 2x klikken....

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:36

Satom

Verzamel ervaringen

NightHawk4 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:48:
[...]

Ik was ook wat huiverig ten opzichte van dit soort verkopen maar Vianen Telecom heeft al bijna 8 jaar dezelfde marktplaats account. KvK gegevens kan je ook zo bekijken, maar ik ben wel zelf langsgeweest.
Als ik het goed lees, zeg jij dat ze al 8 jaar hetzelfde marktplaats account gebruiken. Maar op Marktplaats staat dat ze maar 2 jaar actief zijn.. Of kijk ik weer eens niet goed? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:53:
[...]
Of kijk ik weer eens niet goed? :X
Dan nog. Een winkel die adverteert met de tekst die er staat wil ik nog niet gratis iets bij kopen. YMMV d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-07 23:58
Ik ben al een tijdje aan het prutsen met mijn contacten. Blijkbaar waren niet alle contacten gesynchroniseerd van mijn oude htc wildifre. (nog steeds niet) Ik snap niet hoe dit komt. Het is precies of de contacten van het laatste jaar dat ik op mijn wildfire heb toegevoegd er niet bij op komen.

Ook komt er bij mijn sms app als ik een nieuw bericht wil sturen en een contact begin te type alle contacten van de verschillende account. Ik hoef echt niet een contact met alleen een mailadres te zien als ik een sms wil sturen. In mijn contacten boek staan alleen contact met een telefoon nummer zichtbaar, maar in de sms app komen deze dan toch zichtbaar.

Ik heb nu de synchronisatie van de contacten van mijn mailadress etc afgezet maar kan ik deze reeds gesynchroniseerde contacten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1475paul schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:55:
hallo
gewoon aan en uit .
Standaard weet ik dat niet zo 1-2-3 voor elkaar te krijgen, maar via de (betaalde) app Beautiful Widgets kun je dat makkelijk voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Mijn S4 heeft een kleine beschadiging op de zilveren randje langs het scherm, is dit een deel van het scherm of hoor dit bij de rest van het zilveren frame?

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peatsmoke schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:36:
Standaard weet ik dat niet zo 1-2-3 voor elkaar te krijgen, maar via de (betaalde) app Beautiful Widgets kun je dat makkelijk voor elkaar krijgen.
Nope, die werkt ook niet. Je komt ook weer even in Instellingen terecht. Hetgeen logisch is aangezien Google's API het niet toestaat dat apps zomaar GPS in-en uit schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikadoo schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:08:
Mijn S4 heeft een kleine beschadiging op de zilveren randje langs het scherm, is dit een deel van het scherm of hoor dit bij de rest van het zilveren frame?
Dat maakt deel uit van het frame, maar daarvoor moet je dus alles omzetten.
Brad Pitt schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:15:
[...]
Nope, die werkt ook niet. Je komt ook weer even in Instellingen terecht. Hetgeen logisch is aangezien Google's API het niet toestaat dat apps zomaar GPS in-en uit schakelen.
Heb inderdaad eens even gekeken en dan kom je inderdaad uit in de GPS instelling... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Peatsmoke schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:32:
[...]

Dat maakt deel uit van het frame, maar daarvoor moet je dus alles omzetten.

[...]

Heb inderdaad eens even gekeken en dan kom je inderdaad uit in de GPS instelling... 8)7
Ohh nja dan laat ik het maar zo daar heb ik geen zin in :p

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peatsmoke schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:32:
[...]
Staat ook gewoon in de omschrijving hoor, het is (helaas/gelukkig (rogue apps)) een standaard Android issue :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1378711104_picsay-1378711104_kdqsgs42013-09-09_09-18-32s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasmatronNL
  • Laatst online: 06-04-2024
Beste mensen, iedereen met een 4g abbonement al aan de slag met 4g?

Mijn bauwe s4 is mogelijk afkomstig vanuit Duitsland. (besteld bij belsimpel.nl )

4G update is alleen voor Nederlandse toestellen. Ben nu in discussie met Samsnung Nederland.

Jullie nog tips of ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasmatronNL
  • Laatst online: 06-04-2024
Als ik 'm root zou ik wel een 4g update moeten ontvangen denk jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PlasmatronNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:00:
Als ik 'm root zou ik wel een 4g update moeten ontvangen denk jij?
Met een andere Rom er op heb je meteen 4G ontvangst hoor, geen enkele update voor nodig :)

Maar goed, off-topic hier, daar is weer een andere thread voor hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Mijn Galaxy S4 heeft zomaar de manier waarop ik een gesprek opneem verandert. Normaal moet je swipen om te accepteren of weigeren maar nu staan er gewoon twee knoppen waar accept en reject op staan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer verander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

EnigmaNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:11:
Mijn Galaxy S4 heeft zomaar de manier waarop ik een gesprek opneem verandert. Normaal moet je swipen om te accepteren of weigeren maar nu staan er gewoon twee knoppen waar accept en reject op staan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer verander?
Instellingen -> Mijn Apparaat -> Oproepen -> Oproepen beantwoorden/beeindigen?? Ik zie daar enkele instellingen staan wat lijkt op je punt...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Cybpraetorian schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:57:
[...]

Instellingen -> Mijn Apparaat -> Oproepen -> Oproepen beantwoorden/beeindigen?? Ik zie daar enkele instellingen staan wat lijkt op je punt...
Daar kun je alleen instellen dat je een oproep wilt openen met de home knop, spraakopdracht of de aan/uit toets. Niet wat ik zoek dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

EnigmaNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:02:
[...]

Daar kun je alleen instellen dat je een oproep wilt openen met de home knop, spraakopdracht of de aan/uit toets. Niet wat ik zoek dus. :(
Ok, poging 2: auto stand aan staan toevallig? Of voice commando's aan staan?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Cybpraetorian schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:11:
[...]

Ok, poging 2: auto stand aan staan toevallig? Of voice commando's aan staan?
Verdorie, het was inderdaad de auto stand. Daar had ik nu echt niet aan gedacht. Je bent geweldig :)

Nu rest de vraag, hoe is deze aan gegaan? Ik kan me niet herinneren dat ik hem aangezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Staat tussen de icoontjes in je notification bar, misschien daar er per ongeluk op gedrukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

EnigmaNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:13:
[...]

Verdorie, het was inderdaad de auto stand. Daar had ik nu echt niet aan gedacht. Je bent geweldig :)

Nu rest de vraag, hoe is deze aan gegaan? Ik kan me niet herinneren dat ik hem aangezet heb.
Kijk, denk ik eens hard na, komt het toch nog goed. O-) Zit ie toevallig in de quick-toggle lijst bij je meldingen scherm, of wanneer je die die lijst naar links of rechts swiped? Kan perongeluk eens gebeuren...
Fire69 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:16:
Staat tussen de icoontjes in je notification bar, misschien daar er per ongeluk op gedrukt :)
Ghehe zelfde idee dus...

[ Voor 18% gewijzigd door DerOllie op 09-09-2013 13:17 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Blijkbaar heb ik mijn notificatie balkje opzij geswiped en per ongeluk auto stand aangetikt. De auto-stand staat normaal niet bij de eerste vijf.

Vreemd verhaal :)

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Kan iemand voor me bevestigen of de micro usb van de S4 voor op te laten het zelfde is als de S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin03 schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:45:
Kan iemand voor me bevestigen of de micro usb van de S4 voor op te laten het zelfde is als de S3?
Is zelfde ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Oke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 22:44
Iemand ervaring met de S4 via een USB-HDMI kabeltje aan een domme TV koppelen? Wil als het straks beschikbaar is Netflix op mijn TV kijken en een TV uit 2011 is natuurlijk te oud hiervoor...
Kan natuurlijk een Android HDMI stick kopen, maar een kabeltje klinkt goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

kevin03 schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:45:
Sterker nog, ik laad mijn S4 mini regelmatig met de lader van mijn oude S op (die heeft een veel langer snoer). Dat is het voordeel van een standaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaggyEggs
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 11:39
sikman schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:19:
Iemand ervaring met de S4 via een USB-HDMI kabeltje aan een domme TV koppelen? Wil als het straks beschikbaar is Netflix op mijn TV kijken en een TV uit 2011 is natuurlijk te oud hiervoor...
Kan natuurlijk een Android HDMI stick kopen, maar een kabeltje klinkt goedkoper.
Ik heb op ebay een usb hdmi kabeltje gekocht (minder dan 20e incl verzenden) die direct van de telefoon in de tv gestopt kan worden zonder externe oplader of extra hdmi kabel van de tv. Werkt perfect allemaal. Ik krijg hetzelfde beeld op mijn 720p tv als op de 1080p telefoon. Geluid op TV werkt ook gewoon goed. Een aanrader!

Ik had eentje die hier op leek (al is dit een andere verkoper en iets andere kabel...): http://www.ebay.nl/itm/Mi...ash=item4ac791df36&_uhb=1

[ Voor 15% gewijzigd door SwaggyEggs op 10-09-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ACM schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:44:
[...]

Sterker nog, ik laad mijn S4 mini regelmatig met de lader van mijn oude S op (die heeft een veel langer snoer). Dat is het voordeel van een standaard ;)
Eerlijk gezegd ben ik daar ook altijd van uitgegaan, maar nadat ik mijn S2 eens ooit aan een andere (micro-usb) gehangen had, was de plug daardoor verbogen en kreeg ik allemaal rare meldingen van wel opladen als die niet aan de kabel hing tot niet opladen als hij er wel aan hing... Verdere details zal ik sparen.

Ik zou persoonlijk kiezen voor een originele langere (zwarte) kabel ipv een oudere of andere kabel, maar wellicht heb ik ook gewoon pech gehad en had de usb-plug het anders ook begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Volgens mij heb je dan toch gewoon (ongemerkt misschien) de kabel scheef getrokken of zo. :)
Tenzij het natuurlijk geen 100% micro-usb standaard was en je je connector van je S2 hebt kapot gedrukt.

Ik laat mijn S4 (en allerlei andere apparaten met micro-usb) gewoon op met de eerste de beste lader die ik tegenkom, en dat werkt altijd goed. :)
Afhankelijk van de mAh kan het wat trager gaat natuurlijk, maar verder zou het geen problemen mogen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

De lader van de S3 is 1A en die van de S4 is 2A. Dus als je niet precies het goede kabeltje hebt laad hij met de S3 lader langzamer op.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerry_a schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:21:
De lader van de S3 is 1A en die van de S4 is 2A. Dus als je niet precies het goede kabeltje hebt laad hij met de S3 lader langzamer op.
Hij zal met de S3-lader sowieso langzamer opladen, welke USB-kabel je daar ook voor gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Laatst online: 15-09 14:53
Ik heb me uitvoerig in het (draadloos) laden van mobiele devices (van de S4 tot auto's en motorfietsen) verdiept, veel zelf gemeten en het laden via USB is eigenlijk eenvoudig.

S4 kan het beste geladen worden met de bijgeleverde lader én USB-kabel (met scherm uit):5,1V 1900mA (ca 10W)

Andere USB-kabel (zonder verbonden shielding) leidt tot een lagere laadstroom,
bv vaak ook het gebruik van een USB-verlengkabel.
Ook gebruik van andere lader leidt tot langzamer laden, als de weerstanden voor de D+ en D- ontbreken.
Door deze spanning op die pinnen weet de telefoon dat hij aan een 'zware' USB-lader (>5W) is verbonden en veel stroom mag afnemen zonder gevaar voor oververhitting en smelten van de kabel.

Laatst nog een iPhone4 gezien die geladen werd door eBay-ladertje en waarbij de connector te heet was geworden door de slechte kwaliteit van de kabelconnector. Is dus wel slim dat ze deze toevoegingen inbouwen bij de nieuwere laders.

Meer info over de kwaliteit van verschillende USB-laders: http://www.righto.com/201...gers-in-lab-apple-is.html

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
sikman schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:19:
Ik had zo'n kabel voor de S2 maar deze werkt niet meer met de S4.

Je moet geloof ik een mhl 2.0 kabel hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
ik ben al een tijdje opzoek naar een goede connector voor in mijn auto voor mijn S4. Maar op amazon vind ik alleen maar connectoren van 1A. Daarom dacht ik deze te gaan gebruiken omdat in de commentaren positieve reacties stonden over de snelheid van het opladen. http://www.amazon.co.uk/g...psc=1&smid=A15FOLI3KUWCSQ

Maar nu lees ik hier dat de S3 maar een oplader van 1A heeft. Heeft iemand een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

http://dx.com/p/car-cigar...d-ipad-2-dc-12-24v-114975

Zoeken op car charger ipad in dealextreme does the trick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij reageert het scherm vaak niet, het toestel springt dan vaak op het lockscreen. De hardwareknoppen werken dan wel, maar ik kan er dan niks meer mee. Iemand enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
kevin03 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:32:
ik ben al een tijdje opzoek naar een goede connector voor in mijn auto voor mijn S4. Maar op amazon vind ik alleen maar connectoren van 1A. Daarom dacht ik deze te gaan gebruiken omdat in de commentaren positieve reacties stonden over de snelheid van het opladen. http://www.amazon.co.uk/g...psc=1&smid=A15FOLI3KUWCSQ

Maar nu lees ik hier dat de S3 maar een oplader van 1A heeft. Heeft iemand een goed alternatief?
Ik heb 3 van deze in de auto (overkill zou je denken, maar nee hoor :+ ), werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Fire69 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:44:
[...]

Ik heb 3 van deze in de auto (overkill zou je denken, maar nee hoor :+ ), werkt perfect :)
Met werkt perfect bedoel je: Mijn S4 laad voldoende op terwijl ik gps functie of iets dergelijks gebruik? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:55
Na 2 maanden gebruik is hier dan eindelijk mijn uitgebreide review van de Galaxy S4.

Video verwijderd .

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben .
Natuurlijk heb ik nog meer reviews en unboxingen op mijn youtube pagina.

[ Voor 9% gewijzigd door diquan2001 op 15-09-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
kevin03 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:48:
[...]

Met werkt perfect bedoel je: Mijn S4 laad voldoende op terwijl ik gps functie of iets dergelijks gebruik? :D
Met 'werkt perfect' bedoel ik 'mijn S4 laadt in sneltempo op terwijl ik de gps functie of iets dergelijks gebruik'
Is dat niet de bedoeling? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Fire69 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:06:
[...]

Met 'werkt perfect' bedoel ik 'mijn S4 laadt in sneltempo op terwijl ik de gps functie of iets dergelijks gebruik'
Oke bedankt dan ga ik die zeker proberen! (ja dat is de bedoeling, maar sommige geven gewoon voldoende stroom zodat de batterij gwn niet zakt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Fire69 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:06:
[...]

En de ene kabel is de andere niet. Wat voor kabel heb jij?

hoi

Verwijderd

Al mijn foto's uit de cameramap zijn weg. Wellicht per ongeluk verwijderd, ik weet het niet...

Nu wil ik die recoveren, maar dat kan met de bestaande programma's alleen als je ze een stationsletter kunt toewijzen, maar zo verschijnt de S4 niet in Windows.
Weet iemand hoe ik dit toch kan oplossen of hoe ik de telefoon een letter toe kan wijzen?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Hey mensen!

Ik heb twee en half jaar geleden ongeveer mijn SGSII met veel plezier aangeschaft.
Na 1 jaar custom roms gaan draaien en vooral met mijn laatste (cyanogenmod) veel plezier beleefd.
Maar aan alles komt een einde en zo ook mijn twee jarig abonnement. (ja half jaar in buitenland gewoond en tijdelijk gepauzeerd)

Ik moet nu dus gaan kiezen voor een nieuw toestel en schrok op het begin toen ik las dat een custom rom niet ondersteund werd op de SGS4. Nadat ik verder had gelezen was dat gelukkig niet het geval maar een gerucht o.i.d. (ik haat touchwiz, touchwiz mij ook waarschijnlijk)

Nu ben ik alleen wel gaan twijfelen doordat de SGS4 al even uit is en de LG en Sony (Z1) met nieuwe telefoons komen. Vooral de Z1 trok mijn aandacht en is onder de motorkap ongeveer overal beter in.
Maar ik lees veel te veel negatieve verhalen over het scherm van de Sony telefoons (inkijkhoek) dus ben ik daar een beetje huiverig voor.

Toch twijfel ik heel erg, water en stofdicht is toch wel super gaaf. En die camera... _/-\o_

Wat zouden jullie doen? In principe kan ik ook nog wel wachten met sim only etc. Maar over een half jaar komen er pas weer nieuwe -goede- telefoons uit.

Waar ik mij bij de SGSII heel erg aan geërgerd heb is de tijd die hij nodig heeft om scherp te stellen.
Als ik in de auto zit en we rijden langs een bord "Utrecht" dan wil ik daar al rijdend een foto van maken en niet als ik druk dat ik dan het weiland er achter heb. Mijn neef heeft een iPhone en bij hem lukt dit wel gewoon. Verder ben ik anti-Apple (lees: te hoge prijs voor wat je krijgt en je kunt zelf niks met custom roms doen etc.)

Proost!
diquan2001 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:59:
Na 2 maanden gebruik is hier dan eindelijk mijn uitgebreide review van de Galaxy S4.

[video]

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben .
Natuurlijk heb ik nog meer reviews en unboxingen op mijn youtube pagina.
Ik zou deze video graag willen kijken, maar ik krijg er geen geluid bij? :-(

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Fire69
jerry_a schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:00:
[...]

En de ene kabel is de andere niet. Wat voor kabel heb jij?
Kabeltje van 30cm dat ik van Ebay gehaald heb. :)

• diquan2001
Leoon. schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:35:
Hey mensen!

Ik heb twee en half jaar geleden ongeveer mijn SGSII met veel plezier aangeschaft.
Na 1 jaar custom roms gaan draaien en vooral met mijn laatste (cyanogenmod) veel plezier beleefd.
Maar aan alles komt een einde en zo ook mijn twee jarig abonnement. (ja half jaar in buitenland gewoond en tijdelijk gepauzeerd)

Ik moet nu dus gaan kiezen voor een nieuw toestel en schrok op het begin toen ik las dat een custom rom niet ondersteund werd op de SGS4. Nadat ik verder had gelezen was dat gelukkig niet het geval maar een gerucht o.i.d. (ik haat touchwiz, touchwiz mij ook waarschijnlijk)

Nu ben ik alleen wel gaan twijfelen doordat de SGS4 al even uit is en de LG en Sony (Z1) met nieuwe telefoons komen. Vooral de Z1 trok mijn aandacht en is onder de motorkap ongeveer overal beter in.
Maar ik lees veel te veel negatieve verhalen over het scherm van de Sony telefoons (inkijkhoek) dus ben ik daar een beetje huiverig voor.

Toch twijfel ik heel erg, water en stofdicht is toch wel super gaaf. En die camera... _/-\o_

Wat zouden jullie doen? In principe kan ik ook nog wel wachten met sim only etc. Maar over een half jaar komen er pas weer nieuwe -goede- telefoons uit.

Waar ik mij bij de SGSII heel erg aan geërgerd heb is de tijd die hij nodig heeft om scherp te stellen.
Als ik in de auto zit en we rijden langs een bord "Utrecht" dan wil ik daar al rijdend een foto van maken en niet als ik druk dat ik dan het weiland er achter heb. Mijn neef heeft een iPhone en bij hem lukt dit wel gewoon. Verder ben ik anti-Apple (lees: te hoge prijs voor wat je krijgt en je kunt zelf niks met custom roms doen etc.)

Proost!

[...]

Ik zou deze video graag willen kijken, maar ik krijg er geen geluid bij? :-(
Ja klopt het is jammer dat youtube het geluid heeft uitgezet omdat ik 2 liedjes liet horen in mijn review.
triest van youtube :-(

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

En waarschijnlijk terecht, copyright..

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:59
Kun je met de S4 ook "prioriteiten" aangeven bij je wifinetwerken :?

Sinds ik ziggo wifispots heb ingesteld gaat m'n telefoon regelmatig op de "public" (tragere) wifi.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Grolsch schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:28:
Kun je met de S4 ook "prioriteiten" aangeven bij je wifinetwerken :?
Op CM10.2 sowieso wel :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-09-12-12-30-42_mbssgs42013-09-12_12-31-02s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-09-12-12-36-20_ikksgs42013-09-12_12-36-37s.png
Sinds ik ziggo wifispots heb ingesteld gaat m'n telefoon regelmatig op de "public" (tragere) wifi.
Klopt, vanwege die reden m'n eigen router naar "boven" gesleept :)

• Grolsch
Brad Pitt schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:34:
[...]

Op CM10.2 sowieso wel :P

[afbeelding] [afbeelding]

[...]

Klopt, vanwege die reden m'n eigen router naar "boven" gesleept :)
Maar ik heb geen CM10.2 :(

Is dit ook mogelijk met de standaard ROM :?

Grolsch schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:47:
Is dit ook mogelijk met de standaard ROM :?
Instellingen / Wifi / (menu knop drukken) Geavanceerde instellingen. Staat het daar? Mooi. Niet? Bummer :)

• Grolsch
Brad Pitt schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:54:
[...]

Instellingen / Wifi / (menu knop drukken) Geavanceerde instellingen. Staat het daar? Mooi. Niet? Bummer :)
Bummer :(

Probeer deze app anders even dan. Niet geschoten...

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb nu net mijn S4 geupdate, maar ik heb nog steeds geen 4G mogelijkheid |:(

Ik kon de update niet downloaden, aldus mijn telefoon, want er was niet genoeg ruimte voor de update van 40 MB. Op de SD kaart was nog 5GB vrij en op het interne geheugen nog 1 GB, dus ook dat was al vreemd.

Nu via Kies geupdate en dat lukte wel.
Softwareversie MH5
(build nr: JDQ39.I9505XXUDMH5)

Via TelInfo heb ik 4G wel geactiveerd, maar het idee was om dat te doen totdat het in de telefoon beschikbaar zou zijn. Nu moest ik geduld hebben voor de update, komt er eindelijk een update: kan ik alsnog geen 4G activeren. Ik heb geen idee hoe mijn S4 nu zo anders is dan de andere S4s. Iemand die deze versie herkent en wel of ook geen 4G/LTE kan selecteren bij preferred network mode?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Welke provider heb je?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Hann1BaL

Hann1BaL

Vodafone, maar als ik google op het versienummer van de ROM dan lijkt het wel op een Duitse ROM. (Verder werkt 4G niet meer via de TelInfo app. |:( )

[ Voor 8% gewijzigd door Hann1BaL op 13-09-2013 15:24 ]

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Laatste versie kun je vinden op sammobile.com

Overigens moet je niet alleen naar het pda nummer kijken maar ook naar scs nummer.

Zie verder mijn eerdere bericht: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40746998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Goof2000 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:32:
Laatste versie kun je vinden op sammobile.com

Overigens moet je niet alleen naar het pda nummer kijken maar ook naar scs nummer.

Zie verder mijn eerdere bericht: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40746998
CSC is I9505OXADMH5
Gezien het nr lijkt het nieuwer adn de versies die ik hier op het forum lees. Ik kan natuurlijk de firmware van Sammobile downloaden en die flashen, maar dan mag ik de telefoon weer opnieuw gaan instellen. De vraag is of het me dat waard is. Download de firmware toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Leoon. schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:35:
Hey mensen!

Heb bovenstaande even ingekort.

Om antwoord te geven op je vraag; Ik heb heb zelf ook wel getwijfeld en twijfel nog steeds.

Ik heb de Xperia Z en de S4. Beiden hebben voor en nadelen. De Z1 is eigenlijk wat de Z had moeten zijn vind ik.

Nadeel van de Z1 vind ik de grootte en dat het scherm niet het contrast heeft van een AMOLED.
De Z1 is groter dan de Z maar heeft wel rondere hoeken, maar toch zal het voelbaar zijn in je broekzak.

Het zwart bij een IPS scherm is lang niet zo goed als bij een AMOLED. Het wit en helderheid is vaak wel weer goed. Ook denk ik dat het scherm van de Z1 geen WOW factor heeft, wat de S4 wel heeft qua kleuren en diepte.

Ander nadeel zijn de kijkhoeken. Op zich niet erg maar als je je telefoon wel eens plat neerlegt op de tafel of zo, dan zul je zien dat het beeld flets wordt.

Voordelen van de Z1 is de goede camera en het voelt echt heel goed aan als ik berichten mag geloven. De XZ vindt ik ook veel steviger en beter in de hand liggen dan de S4. De S4 glijdt makkelijk uit je hand.

Waterdicht is leuk als je weleens in bad met je telefoon speelt. Ook kun je hem schoonmaken onder de kraan maar let wel op dat speakers eerst weer moeten drogen willen ze volop geluid geven.

Ander nadeel van de Z en waarschijnlijk ook van de Z1 is dat er shatterproof folie over het scherm zit wat heel snel krast. Dus meteen een protector eroverheen plakken.

De Xperia Z is heel zuinig met accu wanneer je hem niet zo vaak gebruikt dus de Z1 zal dat ook wel zijn. De Z1 heeft een grotere accu dan de Z en S4 dus even afwachten wat dat in de praktijk brengt.

Al met al zou ik eerst eens wat reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:03

W84

Echt, wat een klote batterij de laatste tijd zeg. Ik doe precies hetzelfde als toen ik 'm net had en ik zie de procenten echt zo snel zakken. Geen GPS, al die gimmick functies uit, spaarstand aan, scherm op minder dan 50%. Of het komt door de laatste update of de batterij is kaduuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
W84 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:36:
Echt, wat een klote batterij de laatste tijd zeg. Ik doe precies hetzelfde als toen ik 'm net had en ik zie de procenten echt zo snel zakken. Geen GPS, al die gimmick functies uit, spaarstand aan, scherm op minder dan 50%. Of het komt door de laatste update of de batterij is kaduuk...
Check even met BetterBatteryStats wat het is, kan zijn dat je een app hebt die wakelocks veroorzaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door SCARfaceE op 13-09-2013 21:00 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik heb het ook een keer gehad. Toestel uitgezet en weer aangedaan. Probleem weg. Het lijkt te simpel maar je kunt het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 13:28
Ik heb deze telefoon nu een maand of twee, helemaal tevreden en bijna geen problemen. In die tijd ben ik twee keer naar het stadion geweest voor een voetbalwedstrijd, en tijdens beide wedstrijden reboot mijn toestel zichzelf spontaan aan de lopende band. Telkens een korte tril, en als ik dan op de telefoon kijk zie ik het Samsung-logo en mag ik mijn pincode weer geven.
Aangezien het alleen tijdens de voetbal is heb ik het idee dat het iets te maken heeft met het feit dat het dan natuurlijk uber druk is op het netwerk, zo druk dat je niet kan internetten en nauwelijks bereikbaar bent. Zodra de wedstrijd is afgelopen en we het stadion-terrein verlaten hebben doet ie weer normaal.

Klinkt dit iemand bekend in de oren en wat is er aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:47
Ik heb een wat raar probleem met mijn S4.

Als ik een filmpje aan het afspelen ben (via de standaard videospeler) en ik druk vervolgens op pause dan komt er een balk in beeld met de tijdlijn. als ik dan weer op play druk dan gaat het filmpje gewoon verder alleen de balk die bijft staan. Als ik mijn scherm even rechtop zet en weer terugdraai dan is de balk weg. Het is een work around maar wel een irritante.

Heeft iemand anders ook dit probleem gehad? Draai gewoon de laatste NL stock rom. Wel geroot maar dat moet niks uitmaken.

Met een andere videospeler (MXspeler) heb ik dit probleem niet. alleen dan gaat de pause balk weg nadat je op play drukt. Bij de stock videospeler gaat de balk normaal gesproken na een paar seconden weg als deze op pause staat.

[ Voor 17% gewijzigd door Megapaul op 15-09-2013 12:53 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Megapaul schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:47:
Ik heb een wat raar probleem met mijn S4.

Als ik een filmpje aan het afspelen ben (via de standaard videospeler) en ik druk vervolgens op pause dan komt er een balk in beeld met de tijdlijn. als ik dan weer op play druk dan gaat het filmpje gewoon verder alleen de balk die bijft staan. Als ik mijn scherm even rechtop zet en weer terugdraai dan is de balk weg. Het is een work around maar wel een irritante.

Heeft iemand anders ook dit probleem gehad? Draai gewoon de laatste NL stock rom. Wel geroot maar dat moet niks uitmaken.

Met een andere videospeler (MXspeler) heb ik dit probleem niet. alleen dan gaat de pause balk weg nadat je op play drukt. Bij de stock videospeler gaat de balk normaal gesproken na een paar seconden weg als deze op pause staat.
Ja heb precies hetzelfde, en heb ook precies dezelfde workaround uitgevonden :P Ik kan me herinneren dat in het begin de balk wel gewoon weg schoof, maar sinds een laatste update dit niet meer doet.
Een oplossing heb ik echter ook nog niet, maar heb me er ook nog niet voldoende aan geërgerd. Iemand die wel een oplossing heeft, laat het weten...

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 15-09-2013 13:00 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Nou nogmaals weer de Uitgebreide review van de Samsung Galaxy S4 (met geluid)

Na mijn vorige review waar het geluid uit verwijderd was heb ik weer een nieuwe gemaakt.
Hopelijk hebben jullie er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Een vraag aan alle S4 gebruikers.

Ik wil een andere S4 kopen. Wat is de kans dat ik een scherm krijg die niet uniform qua kleur is en waarvan wit niet wit is.
Ik heb diverse filmpjes (ook hierboven) en reviews gezien en nergens zie ik dit probleem, alleen op XDA lees ik wat. Daarom denk ik dat de kans niet groot is, maar toch.

Dit vraag ik omdat ik nu een S4 heb die dit probleem heeft. Mij valt het op, anderen misschien niet. Zal even kijken of ik een foto ervan kan maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Garret1410 op 15-09-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Garret1410 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:12:
[...]

De Xperia Z is heel zuinig met accu wanneer je hem niet zo vaak gebruikt dus de Z1 zal dat ook wel zijn. De Z1 heeft een grotere accu dan de Z en S4 dus even afwachten wat dat in de praktijk brengt.

Al met al zou ik eerst eens wat reviews afwachten.
Ik had een Xperia Z, en was er heel tevreden over. Vooral design en afwerking was subliem.
Bij de mijne knapte alleen, tijdens het laden, het scherm finaal en spontaan doormidden wat volgde in een maand lang litigeren. Uiteindelijk mijn gelijk gekregen en hem toch maar ingeruild voor een S4.

Heb dus met allebei veel ervaring en in mijn ervaring was het juist zo dat de Xperia Z niet kan tippen aan de batterijduur van de S4. Ik ben een heel intensief gebruik, ik internet zo'n 4-5 uur per dag bedrijfsmatig met de telefoon in de auto of het OV en dan was de Xperia Z altijd aan een oplaadbeurt toe.

Nu met de S4 kom ik s'avonds thuis en dan heb ik nog zo'n 10% over.
Moet ik er wel bijzeggen, ik had een HELE vroege Xperia Z.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Klopt helemaal wat je zegt. Ik zeg ook dat de Z zuinig is wanneer je hem weinig gebruikt. De S4 is zuinig wanneer je hem veel gebruikt.

Ik heb beiden en bij licht gebruik, dus voornamelijk bellen, gaan ze evenlang mee. Als je veel spelletjes of filmpjes kijkt dan doet de S4 het stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
De Galaxy S4 heb ik nu al weer enkele weken in mijn bezit, maar sinds gisteren loop ik tegen een probleem aan. Het was mij nog niet eerder opgevallen maar blijkbaar werkt de schermrotatie (ook na de instellingen te hebben aangepast) niet waardoor apps die het toelaten niet meedraaien.

Na vandaag te hebben gezocht naar een oplossing ben ik er ook achtergekomen dat de andere sensors op de Galaxy S4 ook niet (meer) functioneren.

Mij is onbekend of dit probleem zich al vanaf het begin voordoet of dat dit pas sinds enkele dagen het val is. Mogelijk dat iemand uit dit forum verder kan helpen. De telefoon is overigens verder niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

PixellBox schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:05:
Mij is onbekend of dit probleem zich al vanaf het begin voordoet of dat dit pas sinds enkele dagen het val is. Mogelijk dat iemand uit dit forum verder kan helpen. De telefoon is overigens verder niet geroot.
Staat het allemaal wel aan?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Voor wat ik in de instelling heb kunnen vinden staat alles (schermrotatie etc.) aan, al heb ik bijvoorbeeld geen menu kunnen vinden waar ik zaken als de thermometer aan of uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij taakbeheer geeft mijn tel aan 1.78 gb ram te hebben, komt dit omdat touchwizz iets claimt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gigabyte, gibibyte, zelfde verhaal als de hard disks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

PixellBox schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:19:
Voor wat ik in de instelling heb kunnen vinden staat alles (schermrotatie etc.) aan, al heb ik bijvoorbeeld geen menu kunnen vinden waar ik zaken als de thermometer aan of uit kan zetten.
Geen idee. Er zijn ook programma's die dit tegenhouden.

Zo heb ik dat hij spontaan in de trilstand schiet. Zonder dat ik wat doe. Ik had hem laatst in mijn hand toen dit gebeurde. Waardoor dat komt. is mij een raadsel.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
In mijn zoektocht kwam ik op een forum terecht waar een member het probleem omschrijft wat ik nu ook heb, zie: KLIK. In een daaropvolgende post schrijft hij dat volgens Samsung het moederbord vervangen moet worden.

Ik wacht nog enkel dagen een mogelijk reactie van andere Tweakers af en zal binnenkort nog wel een hard reset doen. Anders wordt het een trip naar een Samsung service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:32
Hey mensen.

Ik heb mijn glaasje van mijn S4 gebroken ; Nu heb ik wel wat rond gezocht maar geen sluitend antwoord gevonden. Weten jullie of ik slechts het glaasje kan vervangen? Camera doet het nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Wouter lucassen schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:19:
Hey mensen.

Ik heb mijn glaasje van mijn S4 gebroken ; Nu heb ik wel wat rond gezocht maar geen sluitend antwoord gevonden. Weten jullie of ik slechts het glaasje kan vervangen? Camera doet het nog gewoon.
Lijkt me wel:
http://www.ebay.com/itm/S...ble-ZVFC594-/380656471538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je wel weer voor in Amerika wonen, hetgeen een klein detail is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Als ik films via de netflix app bekijk dan blijven de menu&back buttons branden, erg irritant. Hebben dat andere Galaxy S4 gebruikers ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Brad Pitt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:29:
[...]

Da's met de AOSP browser (op CM10.2). Veel sneller, soepeler en fijner dan de stock browser sowieso.
Wat is eigenlijk de laatste versie van de AOSP browser? Heb hem draaien icm Omega, maar heb hem dus van XDA afgehaald een paar maand geleden. Lijkt me sterk dat dat nog steeds de nieuwste versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:34:
Wat is eigenlijk de laatste versie van de AOSP browser? Heb hem draaien icm Omega, maar heb hem dus van XDA afgehaald een paar maand geleden. Lijkt me sterk dat dat nog steeds de nieuwste versie is.
Geen idee... In CM zit die uiteraard ingebakken dus draai zelf deze versie:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-09-16-15-17-59_qdnsgs42013-09-16_15-18-18s.png

Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV