Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:04:
In vergelijk met mijn S2 mis ik dat toestel heel erg met foto's maken...
Hahaha ja nogal! Gisteren de SGS2 opgestuurd naar de nieuwe en waarschijnlijk zeer tevreden eigenaar.

Een vriendin van mij heeft een S2 en als we dan bijv. een zonsondergang foto maken roept het resultaat bij haar euforische gevoelens op en na het zien van de mijne onderwerp ik de S4 nog nét niet aan een concrete-impact-test. Wat een misère :X Oh well, bij veel licht zijn ze heel mooi en de video's zijn ook wel okay :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Oke thanks, Anti trillen stond inderdaad uit. Nu hopen dat het beter is om foto's te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-07 23:58
Ik vandaag een S4 gekocht, ze hebben mijn sim kaart kleiner geknipt. Maar hij gaat er moeilijk in. Gaat hij er bij jullie gemakkelijk uit? Ik ben bang dat ik hem er niet meer uit krijg als ik hem te ver door duw... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:25
@kevin03 gewoon bij winkel van je provider langs gaan, die kunnen je een normaal klein kaartje leveren. (in elk geval bij Vodafone wel)
Ze kunnen hem ook per post sturen, maar dat is irritant dat je dan paar dagen moet wachten.

Note: let wel op dat je geen telefoonnummers ed op je simkaart hebt staan, die ben je daarna (uiteraard) kwijt.

[ Voor 20% gewijzigd door Goof2000 op 21-08-2013 12:10 . Reden: Note toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin03 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:38:
Gaat hij er bij jullie gemakkelijk uit? Ik ben bang dat ik hem er niet meer uit krijg als ik hem te ver door duw... :s
Dat gaat soepeltjes ja. Was wel een "originele" microsim maar dan nog. Stroef hoort het niet te gaan nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Oke bedankt allen. Ik ben hem ook meteen aan het opladen. Ook heb ik meteen de laatste update geinstalleerd. Maar nu is hij ondertussen wel heel warm... om niet te zeggen heet. Is dit normaal of pas conclusies trekken als die enkele keren gebeurt?

Edit: Ik heb hem ondertussen afgezet terwijl hij nog aan de lader hangt. Nu coolt hij af :) Straks eens zien of hij weer zo warm wordt als hij van de lader is.

[ Voor 25% gewijzigd door kevin03 op 21-08-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin03 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:11:
Oke bedankt allen. Ik ben hem ook meteen aan het opladen. Ook heb ik meteen de laatste update geinstalleerd. Maar nu is hij ondertussen wel heel warm... om niet te zeggen heet. is dit normaal of pas conclusies trekken als die enkele keren gebeurt?
Tijdens opladen + dingen doen wordt ie hier (aan de achterkant ong. bij de camera) ook enorm warm ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Brad Pitt schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:22:
[...]

Tijdens opladen + dingen doen wordt ie hier (aan de achterkant ong. bij de camera) ook enorm warm ja.
Kwam door het scherm heen, werd ambetant om nog te bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin03 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:22:
Kwam door het scherm heen, werd ambetant om nog te bedienen :)
Soort AUWMELED scherm werd het dus eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Haha ja inderdaad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Hoe is jullie ervaring met 1080p filmpjes kijken op YouTube (met de S4 natuurlijk)?

1080 blueray van een paar gb draait heel goed maar soms heb ik op YouTube het idee dat het hier en daar een beetje hapert. Dat doet hij bij sommige filmpjes wel en andere niet. YouTube: Samsung HD Demo - Colour Of China 1080p deze gaat heel goed terwijl bij ik noem maar wat Autoweek video's hij soms hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:40:
Hoe is jullie ervaring met 1080p filmpjes kijken op YouTube (met de S4 natuurlijk)?
Doe eens een filmpje die systematisch ergens hapert dan? Plus als die dan bij iedereen op hetzelfde punt hapert kan het natuurlijk ook nog aan het filmpje zélf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:43:
[...]

Doe eens een filmpje die systematisch ergens hapert dan? Plus als die dan bij iedereen op hetzelfde punt hapert kan het natuurlijk ook nog aan het filmpje zélf liggen.
YouTube: Kia pro cee'd GT

Deze keek ik bijvoorbeeld vandaag die af en toe bij beelden waar de auto van ver af te zien is heel even stottert. Die Chinese dame daarentegen gaat wel soepel. Ik zit op de nieuwste 5.0nogiets versie van YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:48:
Deze keek ik bijvoorbeeld vandaag die af en toe bij beelden waar de auto van ver af te zien is heel even stottert. Die Chinese dame daarentegen gaat wel soepel. Ik zit op de nieuwste 5.0nogiets versie van YouTube
Ik denk dat dat een video-conversie artefact (judder) is vanwege verschillende framerates. Video opgenomen met 24p en afgespeeld in 30/60Hz, zeg maar wat. Zie het op zowel de SGS4 en de PC, "dus" ligt aan video :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 21-08-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:36

Satom

Verzamel ervaringen

kevin03 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:38:
Ik vandaag een S4 gekocht, ze hebben mijn sim kaart kleiner geknipt. Maar hij gaat er moeilijk in. Gaat hij er bij jullie gemakkelijk uit? Ik ben bang dat ik hem er niet meer uit krijg als ik hem te ver door duw... :s
Mijn sim hebben ze ook geknipt, toen ik deze erin wou plaatsen ben ik gelijk weer terug gegaan naar de winkel. Het ging erg stroef, voelde gewoon niet goed. Heb uiteindelijk, na wat gezeur, een nieuwe sim gekregen.. (die dingen zijn immers toch gratis? :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:03:
[...]
Mijn sim hebben ze ook geknipt, toen ik deze erin wou plaatsen ben ik gelijk weer terug gegaan naar de winkel. Het ging erg stroef, voelde gewoon niet goed. Heb uiteindelijk, na wat gezeur, een nieuwe sim gekregen.. (die dingen zijn immers toch gratis? :9 )
Ik ben gewoon naar de vodafone winkel gegaan (had daar immers mijn abo van) en had binnen 1minuut een nieuwe simkaart gekregen voor niks. Past perfect en geen risico dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat dat een video-conversie artefact (judder) is vanwege verschillende framerates. Video opgenomen met 24p en afgespeeld in 30/60Hz, zeg maar wat. Zie het op zowel de SGS4 en de PC, "dus" ligt aan video :P
Ja ik heb zelf ook het idee dat het dan (deels) aan de video's moet liggen. Want sommige 1080p video's van youtube zijn wel gewoon smooth.

Deze is op mn laptop wel goed maar op de S4 niet: YouTube: Nvidia PureVideo HD 1080p Test

Heel storend is het niet omdat de meeste wel goed afspelen, maar zou ook zomaar deels aan het (mijn) toestel kunnen liggen. Misschien door de Adam kernel oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:02:
Heel storend is het niet omdat de meeste wel goed afspelen, maar zou ook zomaar deels aan het (mijn) toestel kunnen liggen. Misschien door de Adam kernel oid
Je zou ook kunnen kijken of je hem wel vloeiend af kan spelen als 'ie is gedownload op je S4, met zo'n YouTube grabber app weet je wel. Als ie dan nog stottert ligt het in ieder geval niet aan de netwerksnelheid.

Nu zijn 1080p-video's soms sowieso enorm zwaar, afhankelijk van de bitrate. Kan hier op het werk sommigen daarvan ook niet soepel afspelen. Dat een telefoontje er dan wat moeite mee zou hebben vind ik niet raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dmv TelInfo 4G geactiveerd op mijn S4. De optie zelf ontbreekt namelijk nog. 4G blijkt op mijn Red abonnement reeds actief. Ik doe voor Tweakers/Vodafone ook de 4G test met de XperiaZ en het bereik en snelheid is voor de telefoons (bijna) gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Hann1BaL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:58:
Dmv TelInfo 4G geactiveerd op mijn S4. De optie zelf ontbreekt namelijk nog. 4G blijkt op mijn Red abonnement reeds actief. Ik doe voor Tweakers/Vodafone ook de 4G test met de XperiaZ en het bereik en snelheid is voor de telefoons (bijna) gelijk.
Sinds de laatste firmware is die optie er gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franco10 schreef op woensdag 21 augustus 2013 12:40:

1080 blueray van een paar gb draait heel goed maar soms heb ik op YouTube het idee dat het hier en daar een beetje hapert. Dat doet hij bij sommige filmpjes wel en andere niet. YouTube: Samsung HD Demo - Colour Of China 1080p deze gaat heel goed terwijl bij ik noem maar wat Autoweek video's hij soms hapert.
Heb je niet toevallig slim pauzeren aan staan. Zodra je weg kijkt met je ogen zal de video stoppen en weer gaan lopen als je kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Hebben jullie ook de Dashclock widget? Is het mogelijk deze op het vergrendelscherm te zetten zonder root. (ik krijg hem wel als widget op een 2de vergrendelscherm maar niet op het eerste.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin03 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:05:
Hebben jullie ook de Dashclock widget? Is het mogelijk deze op het vergrendelscherm te zetten zonder root. (ik krijg hem wel als widget op een 2de vergrendelscherm maar niet op het eerste.)
Lang drukken op het eerste scherm en deze widget wegvegen lukt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Brad Pitt schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:12:
[...]

Lang drukken op het eerste scherm en deze widget wegvegen lukt niet?
Ik heb het gevonden dom van me. Is inderdaad gewoon de widget vegen naar de plaats van het standaard widget screen.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:08
zijn er nog mensen hier waar de NLpWakeLock enorm hoog is?

bij mij 82% van de tijd :s

heb al gezocht naar oplossingen maar niks werkt.

Verwijderd

Het wordt steeds gekker, sinds een paar dagen last van mijn Wi-Fi...deze blijft continu hangen tussen wel en niet verbinden, de optie is dan ook half 'belicht'' zeg maar in het menu. Soms pakt ie hem wel, vervolgens schakelt de telefoon zichzelf uit het niets uit, hoop ellende. Toen dacht ik nou dan laat ik hem uitstaan dat hele Wi-Fi gebeuren. Wat schetst mijn verbazing , hij schakelt zich af en toe gewoon weer ín'..althans dat probeert ie want hij maakt dus 9 van de 10 x geen verbinding.

Behalve dat dit zwaar irritant is vreet dit ook nog eens enorm veel batterij! Gisteravond voor het slapen gaan opgeladen...werd vanmorgen wakker stond ie gewoon nog maar op 38%!! ( dat is dus 10% per uur voor alleen in de standby functie staan...) Hij zit dus continu te kloten met die wifi verbinding wat dus heel veel batterij opslurpt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid uit of stopgezet.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Ik heb de modem van KPN en alle andere apparaten gecontroleerd en wi fi zou het gewoon moeten doen..ligt puur aan het toestel. Ik deed voorheen altijd 2 dagen met mijn batterij dus het is even wennen als ik em nu 2x per dag op moet laden.
grrrrrrrrrrrrr.........

• Hann1BaL
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

bvbal79 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:22:
[...]

Sinds de laatste firmware is die optie er gewoon
Al had je iets meer naar boven gescrolled had je gelezen dat ik TelInfo heb gebruikt, omdat mijn S4 helemaal niet vindt dat er een update is. Samsung geeft aan dat ze de update nog steeds aan het uitrollen zijn. Ik heb geen idee waarom de mijn anders is dan de rest. Mijn telefoon is up to date, maar die update heb ik nog niet gehad.

(Het vreemde is dat ik, gezien het versienummer, een nieuwere versie lijk te hebben dan telefoons die wel 4G enable hebben. De mijne eindigt op MGA, bij anderen op MEA.)

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:33:
Het wordt steeds gekker, sinds een paar dagen last van mijn Wi-Fi...deze blijft continu hangen tussen wel en niet verbinden, de optie is dan ook half 'belicht'' zeg maar in het menu. Soms pakt ie hem wel, vervolgens schakelt de telefoon zichzelf uit het niets uit, hoop ellende. Toen dacht ik nou dan laat ik hem uitstaan dat hele Wi-Fi gebeuren. Wat schetst mijn verbazing , hij schakelt zich af en toe gewoon weer ín'..althans dat probeert ie want hij maakt dus 9 van de 10 x geen verbinding.

Behalve dat dit zwaar irritant is vreet dit ook nog eens enorm veel batterij! Gisteravond voor het slapen gaan opgeladen...werd vanmorgen wakker stond ie gewoon nog maar op 38%!! ( dat is dus 10% per uur voor alleen in de standby functie staan...) Hij zit dus continu te kloten met die wifi verbinding wat dus heel veel batterij opslurpt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid uit of stopgezet.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Ik heb de modem van KPN en alle andere apparaten gecontroleerd en wi fi zou het gewoon moeten doen..ligt puur aan het toestel. Ik deed voorheen altijd 2 dagen met mijn batterij dus het is even wennen als ik em nu 2x per dag op moet laden.
grrrrrrrrrrrrr.........
Wat ik nog wel eens lees is: "wifi uitzetten, dan rebooten en wifi weer aan zetten" Zijn er ook meerdere wifi signalen aanwezig waardoor de telefoon steeds probeert te switchen?

Je kan ook een factory reset van het toestel proberen (na een backup natuurlijk)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Verwijderd

kendo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Wat ik nog wel eens lees is: "wifi uitzetten, dan rebooten en wifi weer aan zetten" Zijn er ook meerdere wifi signalen aanwezig waardoor de telefoon steeds probeert te switchen?

Je kan ook een factory reset van het toestel proberen (na een backup natuurlijk)
Ik denk idd dat er niks anders op zit dan dat laatste...nee ik heb maar 1 Wi-Fi signaal.

thnx

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56
boosterbosch schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:36:
zijn er nog mensen hier waar de NLpWakeLock enorm hoog is?

bij mij 82% van de tijd :s

heb al gezocht naar oplossingen maar niks werkt.
Same here.
Ik zit dan ook met een Awake-tijd van tussen de 30 en 50% :(
Ook al uren zitten zoeken, maar nog geen oplossing... :'(

• Goof2000
Hann1BaL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:50:
[...]

Al had je iets meer naar boven gescrolled had je gelezen dat ik TelInfo heb gebruikt, omdat mijn S4 helemaal niet vindt dat er een update is. Samsung geeft aan dat ze de update nog steeds aan het uitrollen zijn. Ik heb geen idee waarom de mijn anders is dan de rest. Mijn telefoon is up to date, maar die update heb ik nog niet gehad.

(Het vreemde is dat ik, gezien het versienummer, een nieuwere versie lijk te hebben dan telefoons die wel 4G enable hebben. De mijne eindigt op MGA, bij anderen op MEA.)
Voor Nederland is dit de laatste update: (let op de vorige versie had dezelfde PDA nummer alleen CSC was 1 nummer lager, namelijk 4 ipv 5)

PDA: I9505XXUBMGA

CSC: I9505PHNBMG5

MODEM: I9505XXUBMGA

Deze zorgt ervoor dat je ook LTE kan kiezen.
Ik heb zelf geupdate mbv ODIN met firmware van SamMobile.
Geen problemen behalve dat als ik mijn telefoon opnieuw opstart hij de Wifi wachtwoorden niet meer weet. Voordeel, inmiddels weet ik mijn wifi wachtwoord wel te dromen.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:08
Fire69 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:52:
[...]

Same here.
Ik zit dan ook met een Awake-tijd van tussen de 30 en 50% :(
Ook al uren zitten zoeken, maar nog geen oplossing... :'(
bizar genoeg sinds een reboot van de s4 is het problem nu weg

langst durende wakelock nu ... 1.9% :D

Verwijderd

kendo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Op nu.nl vandaag. Er zijn zoveel wifispots dat ze elkaar gaan tegenwerken en storingen gaan veroorzaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 09:46
Onlangs de update voor de S4 geïnstalleerd en de problemen rondom de verbinding met een Dlink met AES lijken voorbij na een paar dagen getest te hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door pstalman op 23-08-2013 17:10 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Wordt bij jullie sms ook omgezet naar mms bij een lang bericht bij de standaard bercihten app van samsung? Op het internet is hier wel wat over. Dit is blijkbaar al lang een probleem en ze raden meestal een andere sms app te gebruiken of te rooten.

Is dit ondertussen op te lossen zonder root of andere sms app? Anders moet ik overschakelen naar Go SMS pro, maar ik heb geen visa dus kan ik de premium niet kopen en krijg ik regelmatig reclame te zien. Dit is niet echt leuk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebber van het stock android uiterlijk/menu:

Ik heb Nova Laucher geinstalleerd en ik moet zeggen dat deze het meeste vervangt behalve de notificatiebar en de systeemmenu's zoals instellingen. Apps zoals S-Planner kan je ook makkelijk hernoemen naar Agenda en incoontjes worden aangepast zoals bij de Nexus 4 is.

Voordeel is dat je je telefoon niet hoeft te Rooten&Flashen en je kan het gewoon kosteloos downloaden via de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:16:
Voordeel is dat je je telefoon niet hoeft te Rooten&Flashen en je kan het gewoon kosteloos downloaden via de Play Store.
Al heeft de betaalde versie wel een paar hele leuke extra's.

Plus, een launcher gebruik je mijn inziens het meeste van allemaal zodat die paar euro een best te overzien uitgave is, imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:06:
[...]

Ik denk idd dat er niks anders op zit dan dat laatste...nee ik heb maar 1 Wi-Fi signaal.

thnx
Misschien buren met bijvoorbeeld een ziggo wifihotspot. Daar had ik ook last van. S4 bleef steeds switchen. Nu mijn eigen hotspot geblokkeerd. Dan kan ik ook niet op anderen maar het probleem is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:13:
[...]

Al heeft de betaalde versie wel een paar hele leuke extra's.

Plus, een launcher gebruik je mijn inziens het meeste van allemaal zodat die paar euro een best te overzien uitgave is, imho :)
Ik kon eigenlijk weinig leuks vinden in de betaalde versie behalve dingen die ik nooit zal gebruiken. Maar dat is persoonlijk, grootste nadeel blijft dat je een CC nodig hebt om iets te kopen. Hopelijk komt hier in de toekomst nog verandering in door bv iDEAL/Paypal of gewoon via je telefoonrekening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

99% van de betaalde apps is crapware (ook de gratis apps). Op de surface doe ik alles op de desktop browser ipv apps op android. En ik moet zeggen dat dat best aardig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:38:
Ik kon eigenlijk weinig leuks vinden in de betaalde versie behalve dingen die ik nooit zal gebruiken.
Apps die je nooit gebruikt verbergen, dock swipes en unread count zijn voor mij enorm belangrijk, ymmv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Laatst online: 20:33
Sinds nieuwe update gmail krijg ik geen notificatie meer, ook niet als ik opnieuw instel in labels. Meer mensen last van?

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
Hiervoor gebruik ik wifi connection manager.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:46:
[...]

Misschien buren met bijvoorbeeld een ziggo wifihotspot. Daar had ik ook last van. S4 bleef steeds switchen. Nu mijn eigen hotspot geblokkeerd. Dan kan ik ook niet op anderen maar het probleem is opgelost

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Heb een probleem als ik wifi inschakel gaat deze uit na een 30 tal seconden .Daarna zet ik hem terug aan en blijft die aan
Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Sinds een paar dagen heb ik ineens last van ongevraagde reclame op mijn S4.

Ik heb al reeds AirPush Detector en Ad Network Detector geinstalleerd maar die kunnen niets vinden.

Dus vraag ik mij af welke app nu die spam altijd als notification zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vandaag wil ik wat mp3's op mijn S4 zetten echter gebeurt er niks als ik de bestanden kopiëren. Het scherm van kopiëren verschijnt maar dan gebeurt er niks. Ook niet als het kopieer naar de card of het interne geheugen. Als ik de map wil selecteren na het kopiëren loopt die vervolgens vast. Heb Windows 7.

Meer mensen hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:16
Versteegrob schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:50:
Vandaag wil ik wat mp3's op mijn S4 zetten echter gebeurt er niks als ik de bestanden kopiëren. Het scherm van kopiëren verschijnt maar dan gebeurt er niks. Ook niet als het kopieer naar de card of het interne geheugen. Als ik de map wil selecteren na het kopiëren loopt die vervolgens vast. Heb Windows 7.

Meer mensen hier bekend mee?
hoe heb je je usb opslag staan? als media apparaat of als camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Media apparaat, snap er weinig van. Heb ook een Note 2 en daar werkt het altijd perfect.
Verder is de S4 pas een weekje oud. Aan het proces kan je volgens mij weinig fout doen.

Zie dat de foto's via importeren wel worden gekopieerd naar het probleem is van de pc naar de S4, dat werkt niet.

Als ik een nieuwe muziekmap wil aanmaken loopt het venster direct vast. De drivers van de S4 werden direct geinstalleerd bij het aansluiten van de kabel.
Kan xxxx niet kopieeren

Het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken.
Deze melding krijg ik als ik een foto kopieer naar de S4, foto is 5kb.

Gelukt, drivers bij apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

[ Voor 44% gewijzigd door Wackmack op 26-08-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:38:
Sinds een paar dagen heb ik ineens last van ongevraagde reclame op mijn S4.

Ik heb al reeds AirPush Detector en Ad Network Detector geinstalleerd maar die kunnen niets vinden.

Dus vraag ik mij af welke app nu die spam altijd als notification zet?
Heb je al geprobeerd lang op de notificatie te drukken en dan 'App info' te kiezen? Op die manier had ik vanmiddag in één keer de boosdoener van een spamnotificatie te pakken (een basketbalspelletje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Zo. Vorige week zaterdag mijn S3 omgeruild voor een S4. "Even" dit topic doorgelezen en helemaal bij.
4G werkt super. Tot nu toe ben ik er tevreden mee.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:55:
[...]

Heb je al geprobeerd lang op de notificatie te drukken en dan 'App info' te kiezen? Op die manier had ik vanmiddag in één keer de boosdoener van een spamnotificatie te pakken (een basketbalspelletje).
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Merci voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
Na 6 jaar ben ik overgestapt van iPhone/iOS naar Android, heb nu de Galaxy S4, het is even wennen :)

Ik heb me rot gezocht, ik hoop dat iemand mij in de juiste richting kan helpen. Hoe kan ik in de Mail app de mappen aanpassen?

Ik heb op dit moment bijvoorbeeld een POP3 account en 1 IMAP account, in het geval van de IMAP account maakt de mail app een eigen map Verzonden aan, wanneer al op de server een standaard verzonden map bestaat genaamd Verzonden Items.

Hoe kan ik deze wijzigen van de map 'Verzonden' naar 'Verzonden Items'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Iemand een idee hoe ik m'n browser(s) of android zo kan instellen dat hij niet overal mee stopt als het scherm uit gaat?
Ik sta af en toe op het punt om m'n S4 zo hard tegen een muur te flikkeren dat ze er bij de LHC nog wat van kunnen leren :(

Voorbeeld,
Ik wil een pagina laden met firefox, chrome of de standaard browser.
Pagina laadt langzaam (tja, tele2) dus leg ik 'm even weg, scherm gaat uit en ik pak hem dan na een minuutje om te kijken of de pagina inmiddels geladen is..

Helemaal niks gedaan in die tijd dus.. moet ik als een halve zool elke keer het scherm aan houden om hem dus die pagina te laten laden :(

Inmiddels (denkend) slimmer geworden (te zijn) laad ik pagina's van te voren..
Goed pagina staat op het scherm, ik doe het scherm uit, loop naar de gene die aan wie ik dan iets wil laten zien.... gaat ie gvd gewoon weer de pagina opnieuw laden als ik m'n scherm unlock!

Ook elke f*cking keer weer die geladen tab(s) opnieuw laden als je je telefoon unlockt.
Pagina's die niet door laden als je gebeld wordt tijdens browsen..

Man man man.. Helemaal gek word ik er van.

/rant

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Is het zo dat android met 2GB aan werkgeheugen meer apps juist non-actief in zijn geheugen laat staat totdat het weer wordt gebruikt? Want momenteel heb ik een SGS3 en erger mij kapot dat het elke keer weer 2 a 4 seconden moet wachten (ook na een factory reset) zodat het Dial-pad weer verschijnt, de Photo Galery kan doorbladeren, mijn Telefoon contacten weer kan inzien en zo meer.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met het 1GB werk geheurgen en daarvan te weinig overblijft als je WhatsApp, Skype, Twitter, etc etc op de achtergrond blijft draaien. Of bestaat dit probleem met de 2GB werkgeheugen nog steeds, want dan heeft voor mij SGS4 geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Fermion schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:06:
Is het zo dat android met 2GB aan werkgeheugen meer apps juist non-actief in zijn geheugen laat staat totdat het weer wordt gebruikt? Want momenteel heb ik een SGS3 en erger mij kapot dat het elke keer weer 2 a 4 seconden moet wachten (ook na een factory reset) zodat het Dial-pad weer verschijnt, de Photo Galery kan doorbladeren, mijn Telefoon contacten weer kan inzien en zo meer.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met het 1GB werk geheurgen en daarvan te weinig overblijft als je WhatsApp, Skype, Twitter, etc etc op de achtergrond blijft draaien. Of bestaat dit probleem met de 2GB werkgeheugen nog steeds, want dan heeft voor mij SGS4 geen zin.
Bij skype geen problemen alleen photo galery is een ramp. Elke keer bij het laden worden alle photo's weer opnieuw geladen bij scollen is dat een ramp. De S3 die ik hier heb heeft dat totaal niet, heb daarna quickpick erop gezet (deze app laad normaal heel snel) maar precies hetzelfde probleem. Ook hier duurt het erg lang voordat photo's zichtbaar worden Grrrr. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Net van een S2 naar een S4 gegaan. Op mijn S2 zat Swype er standaard op. Nu op de S4 kan ik het niet vinden?

Ik kan het natuurlijk kopen maar lijkt me toch vreemd dat het wel standaard op de S2 zit. Zit het ergens verborgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
Heb je al geprobeerd om te swypen? ;) Op mijn S4 stond het standaard al aan!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ja al geprobeerd, doet helaas niets. De enige invoer methoden die erop staan zijn Samsung toetsenbord en Google spraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn apparaat > Taal en invoer > Instellingen Samsung-toetsenbord > Doorlopende invoer aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:40:
Mijn apparaat > Taal en invoer > Instellingen Samsung-toetsenbord > Doorlopende invoer aanzetten?
Ah heel goed. Thanks. Ziet er iets anders uit dan op de S2 maar lijkt prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webjunkie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:36:
Iemand een idee hoe ik m'n browser(s) of android zo kan instellen dat hij niet overal mee stopt als het scherm uit gaat?
Totaal geen last van. Scherm uit tijdens inladen van de pagina. Na tien seconden scherm weer aan: pagina is geheel ingeladen. Tien tabs open en scherm uit. Scherm weer aan na een paar minuten: all tabs there.

Da's met de AOSP browser (op CM10.2). Veel sneller, soepeler en fijner dan de stock browser sowieso.

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
ik zal 's kijken of ik die er op kan krijgen.
draai wel standaard samdroid dus hoop dat t gaat.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik krijg vaak in me meldingen scherm het volgende: tijd tot werk 30min. En dan navigeer eronder. Dit is behoorlijk irritant vind ik. Gps staat uit dus ik snap niet dat het iedere keer in me meldingen komt! Hoe zet ik het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikevdkruk schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:08:
Ik krijg vaak in me meldingen scherm het volgende: tijd tot werk 30min. En dan navigeer eronder. Dit is behoorlijk irritant vind ik. Gps staat uit dus ik snap niet dat het iedere keer in me meldingen komt! Hoe zet ik het uit?
Google Now is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Een grote batterijslurper. Als je het niet gebruikt meteen uitzetten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Nee ik gebruik dat niet eigenlijk. En ik zie inderdaad dat het de grootste batterij alurper is, maar hoe zet ik die in 1 keer uit? Er staan namelijk behoorlijk wat google services op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Mikevdkruk schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:33:
Nee ik gebruik dat niet eigenlijk. En ik zie inderdaad dat het de grootste batterij alurper is, maar hoe zet ik die in 1 keer uit? Er staan namelijk behoorlijk wat google services op.
Daar hebben ze Google voor uitgevonden.

Een tip: Voortaan eerst zelf kijken.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
pappaleone schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:46:
[...]

Bij skype geen problemen alleen photo galery is een ramp. Elke keer bij het laden worden alle photo's weer opnieuw geladen bij scollen is dat een ramp. De S3 die ik hier heb heeft dat totaal niet, heb daarna quickpick erop gezet (deze app laad normaal heel snel) maar precies hetzelfde probleem. Ook hier duurt het erg lang voordat photo's zichtbaar worden Grrrr. :(
Wel jammer, met 2GB lijkt mij juist dat er ruimte is voor snelheids optimalisatie binnen Android. Bij Android mis ik dat enorm de snelheid. Feitenlijk zouden ze Android met 4 GB moeten uitrusten waarvan 2GB gereserveerd wordt om vooraf al in het geheugen te cachen. Werk geheugen is tegenwoordig niet meer het grootste factor dat het eindprijs bepaalt en de prijs van ruim 500+ euro voor een toestel laat dat naar mijn meening ook wel toe.

Ik meet dit af In tegenstelling tot een iPhone, waarvan ik niets moet hebben dan alleen het vlotte switchen van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Met watchon heb ik het probleem dat als ik zenders wil zappen dat deze steeds 2 zenders skipt... heel irritant. ik wil gewoon zender voor zender kunnen zappen. heeft iemand dit probleem ook? PS: Ik heb een KPN motorola kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Op de S2 had ik in de standaard rom dit toetsenbord:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/STv9aC5.png

In mijn S4 vodafone branded kan ik dit niet terug vinden. Hebben andere mensen dit toetsenbord wel? Of kan ik dit toetsenbord alleen krijgen als ik de Swype app koop? Ik werk nu met het standaard sasmung tobo maar daarop werkt swype toch minder goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, je moet Swype aanschaffen om die functionaliteit te krijgen, Swype is uit de beta fase.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Bestaat er een app dat sms berichten weergeeft zoals de berichten van de facebook messenger? Met die textballonen bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin03 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:48:
Bestaat er een app dat sms berichten weergeeft zoals de berichten van de facebook messenger? Met die textballonen bedoel ik :)
Het stikt in de Play Store van de SMS apps waarbij je de looks compleet kan aanpassen? GoSMS, Textra, ChompSMS, enz. enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:53
Even een vraag. Heb de zoekfunctie al geprobeerd maar ben niets tegen gekomen wat antwoord op mijn vraag geeft.

heb sinds kort een S4 en het valt me op dat het scherm, vooral wit, erg gelig/groenig is. Ik ga ervan uit dat dit normaal is en op zich niet zo erg zolang het uniform is maar bij mij is er een soort verschuiving te zien van gelig bovenin naar blauwig naar onderen. Niet extreem maar heel subtiel en alleen te zien bij witte achtergrond.

Ik ga ervan uit dat dit niet normaal is maar vroeg me toch af of er meer mensen zijn met dit "probleem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dit komt vaker voor. Mijn S4 is iets wat rozig en is aan de onderkant nog wat rozer dan op de rest van het scherm. Er is een soort 'gradient'. Als je XDA moet geloven zijn er aardig wat mensen met soortgelijke problemen. Ik zou als het niet erg is er niets aan doen, want er staan bijvoorbeeld ook berichten van mensen die al 5x een S4 hebben geruild en er slechter op zijn geworden. Zoek op XDA maar eens naar 'purple tint', dan vind je een aantal topics.

Daarnaast is het maar de vraag of je hem geruild krijgt. Ik heb het geprobeerd, maar dan zou hij moeten worden opgestuurd en is het maar de vraag of ze het probleem constateren, omdat het (bij mij iig) zelden echt zichtbaar is. Alleen bij nu.nl valt het vaak op. Bij een repareercentrum (Ricom Repairs) dat in principe meteen schermen kan fixen wilde ze hem ook opsturen, omdat het te weinig opviel om meteen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Bedankt voor je reactie.

Het is een beetje een twijfel gevalletje voor mij. Ik heb er niet direct last van, maar omdat het toestel nieuw is en dus nog garantie heb ik zoiets van laat ik het maar doen, maar ja ik heb ook geen zin om weken zonder telefoon te zitten.

Voor de rest een goed toestel tot nog toe alleen jammer van het scherm en dat wit niet wit is zoals ik gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:41
Ik zoek me rot maar kan dit niet vinden.

Ik had hiervoor een Gewone galaxy S en daar kon ik het belvolume automatisch laten toenemen tijdens de oproep.
Ik kan deze functie nergens vinden op deze mooie S4.
Iemand een idee?

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chupaman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08-2023
Zijn er mensen die ervaring hebben met vianen phone winkel http://www.marktplaats.nl/verkopers/16470636.html
https://www.facebook.com/pages/Vianen-Phone/141006316039411

Los toestelprijs van een samsung s4 is conurrerend bij Vianen phone. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd of het daadwerkelijk om een gt-i9505 gaat.

Zijn er mensen nog met ervaring met deze winkel?

[ Voor 3% gewijzigd door Chupaman op 03-09-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb het probleem dat ik geen locaties meer kan ontvangen via whatsapp. Heel irritant! Iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:41:
Ook ik heb het probleem dat ik geen locaties meer kan ontvangen via whatsapp. Heel irritant! Iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Niets aan de hand. Ik denk dat je bij je Lokatiesevices moet kijken.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerry_a schreef op woensdag 04 september 2013 @ 08:23:
Niets aan de hand. Ik denk dat je bij je Lokatiesevices moet kijken.
Dat zou toch relatief weinig uit moeten maken voor het ontvangen van een locatie zou je denken :P
Maar you never know. Voor zoiets je locatie services aanzetten lijkt me geen goed idee (*kuch* accu *kuch*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
is het mogelijk om de media van whatsapp op de geheugen kaart op te slaan?
Dit gaat standaard naar het telefoon geheugen.
Aangezien mijn geheugen op de telefoon vol begint te raken wil ik graag al mijn foto's en dergelijke op mijn geheugenkaart opslaan.

Als ik in galerij een foto album aanmaak, word deze ook automatisch op het telefoon geheugen opgeslagen. Is het mogelijk dat ik een album aanmaak op de geheugenkaart of deze te verplaatsen naar de geheugenkaart (zonder tussenkomst van PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denthis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:02:
is het mogelijk om de media van whatsapp op de geheugen kaart op te slaan?
Zonder kunstgrepen sowieso niet nee. Alleen met rooten en tools kan dat wel.
Als ik in galerij een foto album aanmaak, word deze ook automatisch op het telefoon geheugen opgeslagen. Is het mogelijk dat ik een album aanmaak op de geheugenkaart of deze te verplaatsen naar de geheugenkaart (zonder tussenkomst van PC).
Je kan in de camera app toch de externe SD als standaard opslag instellen? Erna gewoon met een filemanager de foto's van interne naar externe SD moven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
struik978 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:01:
Met watchon heb ik het probleem dat als ik zenders wil zappen dat deze steeds 2 zenders skipt... heel irritant. ik wil gewoon zender voor zender kunnen zappen. heeft iemand dit probleem ook? PS: Ik heb een KPN motorola kastje.
NIEMAND?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xopsterx
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:27
Ja ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat de S4 net iets te lang het signaal zendt waardoor het Motorola kastje dit als 2x het signaal opvangt en dus dubbel zapt. Ik heb geen oplossing, maar als die er is, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Smart remote werkt bij mij prima.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaggyEggs
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 11:39
Chupaman schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:33:
Zijn er mensen die ervaring hebben met vianen phone winkel http://www.marktplaats.nl/verkopers/16470636.html
https://www.facebook.com/pages/Vianen-Phone/141006316039411

Los toestelprijs van een samsung s4 is conurrerend bij Vianen phone. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd of het daadwerkelijk om een gt-i9505 gaat.

Zijn er mensen nog met ervaring met deze winkel?
Lijkt me te mooi om waar te zijn, eerlijk gezegd. Voor apparaten die een redelijk duidelijke minimum prijs hebben bij verschillende bekende ketens, zullen niet zomaar 100e goedkoper zijn bij een wat schimmige verkoper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Support-ticket aanmaken via de app, dan wordt het commando aangepast via een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Brad Pitt schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:29:
[...]

Zonder kunstgrepen sowieso niet nee. Alleen met rooten en tools kan dat wel.

[...]

Je kan in de camera app toch de externe SD als standaard opslag instellen? Erna gewoon met een filemanager de foto's van interne naar externe SD moven.
dan moet ik mij toch maar eens gaan geven aan het rooten.
Heb er eens vluchting naar gekeken maar kwam er niet helemaal aan uit.

Ja klopt, maar beetje lomp om telkens de foto's / mapjes te verplaatsen via een andere tool.
Dacht misschien kan dit ook rechtstreeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je moet het ook maar 1 keer verplaatsen natuurlijk, nadat je de optie verzet hebt om de foto's op de externe kaart te maken vanaf nu ;)

• struik978
xopsterx schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:13:
[...]

Ja ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat de S4 net iets te lang het signaal zendt waardoor het Motorola kastje dit als 2x het signaal opvangt en dus dubbel zapt. Ik heb geen oplossing, maar als die er is, hoor ik het graag.
Inderdaad ... erg irritant. Ik zal zoals aangegeven eens een ticket aanmaken hiervoor.

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
struik978 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:19:
[...]

Inderdaad ... erg irritant. Ik zal zoals aangegeven eens een ticket aanmaken hiervoor.
Bijna 3 maand geleden al gedaan. Kan dus nog wel FF duren. Smart remote werkt hier ook prima

• Roodey
  • Laatst online: 20:40
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik draai stock Touchwiz van Samsung.
Tijdje terug overgestapt van gmail naar outlook. Nu beviel dat redelijk qua mail, maar de agenda van google rocked! Dus weer terug bij google diensten. Echter is de automatische sync en push meldingen niet werkend te krijgen.
Die heb ik blijkbaar uitgeschakeld tijdens mijn overstap naar outlook.

Google en XDA levert niets op. Handmatig syncen lukt wel, maar automatisch kan ik niet vinden! :(
Wie heeft de oplossing?

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:03

W84

Meer hier last dat de batterij sneller leeg raakt? Ik weet niet of het met die laatste update te maken heeft, maar het viel me de laatste tijd op. De procenten slinken veel sneller en ik heb niks veranderd. Beetje vaag...

• xopsterx
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:27
W84 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:34:
Meer hier last dat de batterij sneller leeg raakt? Ik weet niet of het met die laatste update te maken heeft, maar het viel me de laatste tijd op. De procenten slinken veel sneller en ik heb niks veranderd. Beetje vaag...
Bij mij is het zo dat als de location services aan staan, de batterij erg snel leeg gaat. Procent of 4-5 per uur. Zelfs als ik de telefoon niet gebruik. Met location services uit heb ik bij laag gebruik een verbruik van rond de 2% per uur.

• The Wizard
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Roodey schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:50:
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik draai stock Touchwiz van Samsung.
Tijdje terug overgestapt van gmail naar outlook. Nu beviel dat redelijk qua mail, maar de agenda van google rocked! Dus weer terug bij google diensten. Echter is de automatische sync en push meldingen niet werkend te krijgen.
Die heb ik blijkbaar uitgeschakeld tijdens mijn overstap naar outlook.

Google en XDA levert niets op. Handmatig syncen lukt wel, maar automatisch kan ik niet vinden! :(
Wie heeft de oplossing?
Stomme vraag, maar heb je bij de Google accounts gekeken of alles wel aangevinkt staat?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Garret1410
W84 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:34:
Ik heb de telefoon maar net en merk dat de batterij duur erg tegenvalt. Ik ben een lichte gebruiker en haal niet eens twee dagen terwijl ik dat met de Xperia Z wel haal. In reviews wordt net gedaan alsof de batterij zo goed is, dus misschien heeft het met de laatste updates te maken.

Heb alles wat een wakelock kan veroorzaken verwijdert maar toch gaat de batterij best snel leeg ook al gebruik ik de telefoon niet.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Garret1410 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:12:
Ik heb de telefoon maar net en merk dat de batterij duur erg tegenvalt. Ik ben een lichte gebruiker en haal niet eens twee dagen terwijl ik dat met de Xperia Z wel haal. In reviews wordt net gedaan alsof de batterij zo goed is, dus misschien heeft het met de laatste updates te maken.
Met mijn Galaxy S4 mini had ik net nadat ik 'm had zo'n 5 dagen aan accuduur bij weinig gebruik. Sinds de vorige update (of toevallig rond datzelfde moment) een paar weken geleden is dat ineens ingezakt naar minder dan 2 dagen.

En bij mij ook alles zuinig ingesteld: dus GPS uit, location services uit, wifi alleen aan als het scherm aan is, scherm automatische helderheid, zuinige stand aan, etc. En volgens het batterijgebruiksoverzicht zit het ook allemaal in "Apparaat in standby-stand" (51%) en "Mobiel standby" (44%). Ik heb wel de indruk dat die Mobiele standby eerder minder gebruikte... maar ik heb dat niet erg goed bijgehouden, dus weet 't niet zeker.

• Roodey
  • Laatst online: 20:40
The Wizard schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:57:
[...]

Stomme vraag, maar heb je bij de Google accounts gekeken of alles wel aangevinkt staat?
Via Instellingen > Accounts > Google zie ik onder accounts mijn gmail staan met de melding:
Synchronisatie uitgeschakeld.

Hier kan ik dit niet instellen op automatisch. Ook niet als ik op die melding klik (daar kan ik alleen handmatig synchroniseren).

• Goof2000
Roodey schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:09:
[...]

Via Instellingen > Accounts > Google zie ik onder accounts mijn gmail staan met de melding:
Synchronisatie uitgeschakeld.

Hier kan ik dit niet instellen op automatisch. Ook niet als ik op die melding klik (daar kan ik alleen handmatig synchroniseren).
Op je account klikken en dan kan je per service aanklikken of die moet synchroniseren, anders Google account verwijderen en opnieuw toevoegen.
Pagina: 1 ... 37 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV