Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
TormentoR schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:23:
[...]

Inderdaad, zojuist gebeld en 4G moest aangevinkt worden bij mijn abo, ondanks dat ik RED-klant ben. (In de maand augustus gaat het sowieso automatisch om voor RED-klanten, maar daar kan ik niet op wachten natuurlijk)

Ben nu aan het rebooten...
Snap niet dat Vodafone het dan voor iedereen al uit doet rollen, zou ze een hoop belletjes naar de klantenservice schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinzzy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-09 09:47
Hoi allemaal,

mijn vriendin heeft sinds kort een galaxy s4 het is een prachtig ding. Mijn abbonoment is ook verlopen en ik twijfel nog over een nieuw abbonoment met een nieuwe S4 of een los abonomentje en eventueel een s4 kopen of wachten op de S5.

Het enige wat mij tegenhoud is de "kwetsbaarheid" van de s3 / s4 wat ik tot nu toe heb gezien en wat ik her en der lees is dat de s5 dat dubbel en dwars goed gaat maken.

Is het meer waard om te wachten op de s5 met "onbreekbaar scherm" en aluminium behuizing?

iemand hier wat meer bekend met de geruchten die ik op het internet lees?

Of is er al een "Galaxy S5 geruchten topic' (kon hem niet vinden met de zoekfunctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heinzzy schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:59:
Is het meer waard om te wachten op de s5 met "onbreekbaar scherm" en aluminium behuizing?
De kans op zo'n toestel is ongeveer nihil. Could be wrong uiteraard.

Haal gewoon een S3 of S4 en geniet daarvan. Hou hem netjes en verkoop hem eventueel weer tegen de tijd dat er een S5 is. Die, mijns inziens, echt niet van een of ander space-age materiaal gemaakt zal worden.

Een S4 in een okay hoesje (pakt meteen way fijner vast) is best te doen hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 13-08-2013 15:16 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Of is er al een "Galaxy S5 geruchten topic' (kon hem niet vinden met de zoekfunctie
We zijn wel snel hier op Tweakers, maar een opvolger voor 'n telefoon die 3,5 maand in de winkels ligt.. Neauh.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56
[...] en wat ik her en der lees is dat de s5 dat dubbel en dwars goed gaat maken.
Nu maak je me wel benieuwd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:59

W84

Er waren wel geruchten dat de nieuwe Galaxy-lijn uit alu zou bestaan en dat zou wel mooi zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:25
De Galaxy S5 is er al lang, je kunt er alleen zo moeilijk mee bellen :+ :+
http://www.mp3shop.nl/product/138878/samsung-galaxy-s-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:12:
Zie mijn eerdere posting: Verwijderd in "[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie"

Een update: waarschijnlijk is het moederbord kapot, mijn S4 is inmiddels opgestuurd naar e-repair voor reparatie onder garantie.
Helaas, mijn S4 is niet te repareren en is door de fabrikant terug genomen. Ben nu in afwachting van de komst van een papieren refund waarmee ik een nieuwe S4 kan afhalen. Vind het wel apart, eerst een defecte/inferieure batterij en nu dit, toestel was nog geen 2 mnd oud. Ik hoop dat het simpelweg pech is geweest !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:56:
hoi allemaal,

ik heb al een lange tijd een s4 waar ik heel tevreden mee was tot 4-5 dagen geleden, hij valt zomaar uit ook al heb ik nog genoed batterij. hij geeft soms een waarschuwing van 15% waarna hij na 2 min uitvalt of zonder dat ik samsung logo ziet zwarte scherm voor me krijg.
ligt dit aan de accu of is er iets mis met de telefoon
Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Het service center heeft toen geconstateerd met het doormeten van de accu dat deze defect/inferieur was. Bij mij werd de spanning niet constant vastgehouden maar stuiterde van laag naar hoog en weer terug. Een nieuwe accu (onder garantie, accu heeft 6 mnd garantie) verhielp dat probleem.

Helaas crashte een week later mijn toestel alsnog en weigerde op te starten en ook factory reset via de knoppen lukte niet meer. Blijkbaar beyond repair want Samsung heeft hem ingenomen.

Volgens de experts zijn dit 2 losse kwesties die toevallig vlak na elkaar gebeuren maar verder los staan van elkaar. Als ik jou was zou ik even langs eens samsung-service center gaan en het toestelbatterij iig even laten nakijken. Zij kunnen snel de kwaliteit van de batterij beoordelen en zolang deze nog geen 6 mnd oud is (aankoopbon meenemen) dan kun je via je verkoperleverancier een nieuwe accu krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Hoi allemaal,

mijn vriendin heeft sinds kort een galaxy s4 het is een prachtig ding.
Je vriendin of de s4
Sorry... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:33

The Executer

Lekker belangrijk!

Vanavond via de telefoon geprobeerd te updaten. Hierbij kreeg ik een melding dat er te vaak automatisch was geprobeerd te updaten en het daarom uitgeschakeld was. Advies was volgens de melding om het via Kies te proberen. Deze gedownload en geïnstalleerd waarna er eerst een update voor het programma gedownload moest worden. Blijkbaar niet de recentste versie op internet. Nadat de update geïnstalleerd was telefoon aangesloten. Deze wordt netjes door Kies herkend, en geeft een melding dat er een update beschikbaar is (Firmware eindigt op MNH4, MNH5 is beschikbaar). Gedownload, maar tijdens het installeren geeft Kies de melding dat er niet geconverteerd kan worden naar upgrade modus. Hierna keert Kies terug naar het beginscherm. De telefoon blijft dan hangen in het upgrade pRoces. Gelukkig heb ik hem kunnen rebooten, maar een prettig gevoel gaf dit niet. Hierna nog een keer geprobeerd, met hetzelfde resuLtaat.

Iemand een oplossing hiervoor?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

The Executer schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:41:
Vanavond via de telefoon geprobeerd te updaten. Hierbij kreeg ik een melding dat er te vaak automatisch was geprobeerd te updaten en het daarom uitgeschakeld was. Advies was volgens de melding om het via Kies te proberen. Deze gedownload en geïnstalleerd waarna er eerst een update voor het programma gedownload moest worden. Blijkbaar niet de recentste versie op internet. Nadat de update geïnstalleerd was telefoon aangesloten. Deze wordt netjes door Kies herkend, en geeft een melding dat er een update beschikbaar is (Firmware eindigt op MNH4, MNH5 is beschikbaar). Gedownload, maar tijdens het installeren geeft Kies de melding dat er niet geconverteerd kan worden naar upgrade modus. Hierna keert Kies terug naar het beginscherm. De telefoon blijft dan hangen in het upgrade pRoces. Gelukkig heb ik hem kunnen rebooten, maar een prettig gevoel gaf dit niet. Hierna nog een keer geprobeerd, met hetzelfde resuLtaat.

Wachten tot de update via OTA wel beschikbaar is? Dat doe ik, tis even een paar dagen wachten, op een gegeven moment ben je aan de beurt, en deze update brengt niet direct iets nieuws.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

De vorige update heeft, zoals ook bij een aantal andere mensen, mijn S4 een verminderde batterijduur gegeven. Daarnaast regelmatig vreemde zaken zoals een trillende telefoon terwijl er niets is, telefoon die plots warm wordt etc. Ik had gehoopt dit met de nieuwste firmware op te lossen, vandaar dat ik die graag binnen wilde halen.

Benieuwd wanneer ik hem via OTA aangeboden krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo1983
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 09:05
The Executer schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:41:
Vanavond via de telefoon geprobeerd te updaten. .... De telefoon blijft dan hangen in het upgrade pRoces. Gelukkig heb ik hem kunnen rebooten, maar een prettig gevoel gaf dit niet. Hierna nog een keer geprobeerd, met hetzelfde resuLtaat.

Vergis je niet in de duur van de update. Het verbaasd mij ook iedere keer weer. Neem als voorbeeld
de laatste update van 5 mb. Deze heb ik via Kies geïnstalleerd (OTA weigerde). Het begint bij de nieuwe Firmware te downloaden en dat gaat snel. Maar vervolgens gaat ie dat pakket uitpakken op je PC (je hebt ook 6 GB aan vrije schijfruimte nodig). Dit gehele proces heb ik ook bijna afgeblazen omdat deze bij 69% leek te blijven hangen. Er stond iets van binaire gegevens uitpakken o.i.d. Na 20 minuten wachten ging hij gelukkig verder naar 100% en dan is het een kwestie van je de Firmware installeren op je S4 wat 5 minuten duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
The Executer schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:24:
[...]
zoals een trillende telefoon terwijl er niets is,
[...]
Je hebt toch toevallig Slim Melden (Smart Alert) niet aanstaan?
Daar heb ik ook even over gedaan om te ontdekken waarom mijn telefoon steeds trilde als ik hem opnam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

speedo1983 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:04:
[...]

Vergis je niet in de duur van de update. Het verbaasd mij ook iedere keer weer. Neem als voorbeeld
de laatste update van 5 mb. Deze heb ik via Kies geïnstalleerd (OTA weigerde). Het begint bij de nieuwe Firmware te downloaden en dat gaat snel. Maar vervolgens gaat ie dat pakket uitpakken op je PC (je hebt ook 6 GB aan vrije schijfruimte nodig). Dit gehele proces heb ik ook bijna afgeblazen omdat deze bij 69% leek te blijven hangen. Er stond iets van binaire gegevens uitpakken o.i.d. Na 20 minuten wachten ging hij gelukkig verder naar 100% en dan is het een kwestie van je de Firmware installeren op je S4 wat 5 minuten duurt.
Na de melding van Kies dat er niet geconverteerd kan worden naar downloadmodus kapt hij er volledig mee. Kies gaat terug naar het beginscherm, heeft geen telefoon meer verbonden en mijn telefoon zelf zegt dat ik hem niet mag disconnecten. Het is dus niet dat het erg lang duurt. Direct bij het installeren gaat het al mis.
Fire69 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

Je hebt toch toevallig Slim Melden (Smart Alert) niet aanstaan?
Daar heb ik ook even over gedaan om te ontdekken waarom mijn telefoon steeds trilde als ik hem opnam :+
Heb even snel zitten kijken, maar kan die optie bij de uitgebreide opties niet vinden. Overigens trilt mijn telefoon letterlijk op willekeurige momenten. Dan ligt hij gewoon op mijn bureau en trilt hij plotseling alsof ik een whatsapp of email binnen krijg. Dan kijk ik, en is er helemaal niks aan de hand.

[ Voor 21% gewijzigd door The Executer op 14-08-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Even een vraagje over de S4.

Is het het waard om van de S3 naar de S4 over te stappen?

Dan heb ik het over de batterijduur etc. Mijn telefoon wordt de laatste tijd erg langzaam en gaat best snel leeg (bij weinig gebruik 5/6 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:22
The Executer schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:47:
[...]

Na de melding van Kies dat er niet geconverteerd kan worden naar downloadmodus kapt hij er volledig mee. Kies gaat terug naar het beginscherm, heeft geen telefoon meer verbonden en mijn telefoon zelf zegt dat ik hem niet mag disconnecten. Het is dus niet dat het erg lang duurt. Direct bij het installeren gaat het al mis.

[...]

Heb even snel zitten kijken, maar kan die optie bij de uitgebreide opties niet vinden. Overigens trilt mijn telefoon letterlijk op willekeurige momenten. Dan ligt hij gewoon op mijn bureau en trilt hij plotseling alsof ik een whatsapp of email binnen krijg. Dan kijk ik, en is er helemaal niks aan de hand.
Ik heb precies hetzelfde 'probleem'. Als ik hem oppak dan trilt hij zomaar, als het hoesje dichtklapt dan trilt hij. Soms ook op willekeurige moment krijg ik een korte tril. Ik weet me god niet wat dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy93
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08-2023
Gister had ik ineens iets raars met mijn S4. Ik ging karten en bij de kartbaan. Daar kon je een app installeren en dan kon je met een QR code telkens een nieuwe heat aanvragen. Verder kon je met de app tijden en baan info vinden. Allemaal leuk en aardig alleen toen ik de QR code van mijn telefoon wou laten lezen deed hij niks!
Dat vrouwtje achter de bar zei ook al "oh! dat is een nieuwe telefoon daarbij werkt het niet. Dat is een nieuw soort scherm" ik als tweaker zat al meteen te denken maar dat kan toch helemaal niet. Deze schermen worden al zovaak gebruikt in andere telefoons. Alle andere telefoons van vrienden waaronder iphone 4,5, htc sensation werkte perfect.

Maargoed nu aan jullie de vraag of het nou aan hun reader ligt of dat het echt mijn S4 is. Zou wel goed balen zijn want @ bios of vlieticket etc. gebruik ik regelmatig zoiets!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

WTM

mprkooij schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:41:
Even een vraagje over de S4.

Is het het waard om van de S3 naar de S4 over te stappen?

Dan heb ik het over de batterijduur etc. Mijn telefoon wordt de laatste tijd erg langzaam en gaat best snel leeg (bij weinig gebruik 5/6 uur).
Heel persoonlijk. Ik gebruik nu 4G op de S4, dat is wel een mooie aanvulling. Verder zou je evt. een nieuwe batterij in je S3 kunnen doen, eventueel eens je S3 helemaal kunnen schoonmaken en laatste firmware erop kunnen zetten. S3 en S4 heeft zeer veel overeenkomsten. S4 wat meer snufjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinzzy
  • Laatst online: 03-09 09:47
CLB schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:21:
[...]

We zijn wel snel hier op Tweakers, maar een opvolger voor 'n telefoon die 3,5 maand in de winkels ligt.. Neauh.
Ach ja speculeren mag altijd dan hebben we iets om naar uit te kijken toch :) En dat er een s5 gaat komen na de s1, s2, s3 & s5 zou haast wel voor handen liggen denk ik zo :)

En de geruchten machines lopen al volop
Maarja dat doen ze ook wel voor de iphone 6 :+
heutsm schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:52:
[...]

Je vriendin of de s4
Sorry... ;)
S4 met hoesje vriendin zonder hoesje :+
Pakken allebij wel lekker vast.
Fire69 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:27:
[...]

Nu maak je me wel benieuwd! ;)
Indien over vriendin zie vorige post :+ En anders zie stuk wat hier na komt...

Brad Pitt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:15:[/b]
[...]

De kans op zo'n toestel is ongeveer nihil. Could be wrong uiteraard.

Haal gewoon een S3 of S4 en geniet daarvan. Hou hem netjes en verkoop hem eventueel weer tegen de tijd dat er een S5 is. Die, mijns inziens, echt niet van een of ander space-age materiaal gemaakt zal worden.

Een S4 in een okay hoesje (pakt meteen way fijner vast) is best te doen hoor :)
[/quote]

Ik heb wat moeite met een telefoon netjes houden ;) Zie het namenlijk als een gebruiksobject en niet als een troetelobject. En doe da ook ongeveer een jaar met een goede telefoon.
Door of breuk of waterschade 8)7 Ben al eens gaan zwemmen met een telefoon nog in m'n broekzak.

Daarom wacht ik liever nog even op ene echte hufterproof telefoon dan dat ik nu een S3 of S4 koop want hoe je het ook draait of keert ik geef liever 1x 600 euro goed uit aan iets wat heel blijft dan nu een 400 oid wat een s4 kost voor iets waar ik een jaar mee doe en dan of afschrijf of nog 150 euro voor kan vragen door de beschadegingen . .. . .

En ja je kan zeggen doe dan netjes met je toestel. Maar helaas ik ga goed om met m'n spullen maar ben nogal onhandig en lomp soms.. Ben al lang blij dat m'n S2 nog heel is, wat een stevig toestel is dat wel niet _/-\o_ _/-\o_

En een hoesje vind ik inderdaad erg lekker pakken om de S4. Vind het in het geheel gewoon een mooi toestel maar het is het net niet.

En zo spage age is aluminium en een buigbaar scherm niet . . .
Het is al officieel gepresenteerd : ( Lees galaxy note achtig apparaat )
http://www.computeridee.n...oont-buigbaar-youm-scherm
en als ik dan de geruchten lees op een van de speculatie bloggen die ik tegen kwam
( Klik )

Dan kan ik zelf ook wel beetje 1+1 doen en zou samsung inderdaad niet echt handig bezig zijn als ze deze kans laten schieten om een hoop nieuwe mensen aan te trekken tot de S5.
Zeker als het YOUM scherm gepatenteerd bij hun is en geen ander het kan / mag gebruiken.

Zou het voor mij in ieder geval wel het wachten waard maken zolang de S2 nog mee kan.. ( en het is iets leuks om de 13e maand aan te besteden misschien ) :9 :9

Neemt niet weg dat de S4 een super toestel is maar vind het erg duur voor iets wat zo "fragiel" is..

Ik kwam ook al een "waterdichte" S4 tegen..
http://www.eurogamer.net/...g-galaxy-s4-active-review

Als dit een beetje een tipje van de sluier oplicht over hoe en wat met de S5 dan zie je dat samsung er echt wel toe in staat is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Laatst online: 16-09 13:08
weet er iemand of het mogelijk is om de 2 soft keys om te wisselen?

vond wel wat op google maar telkens als ik de generic.kl prober op te slaan zegt ie dat ie het bestand nie kan opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boosterbosch schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:15:
vond wel wat op google maar telkens als ik de generic.kl prober op te slaan zegt ie dat ie het bestand nie kan opslaan.
Rooted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
yup, heb em zelfs opnieuw geroot indien dat het problem was.

ook 2 verschillende file explorers gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boosterbosch schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
ook 2 verschillende file explorers gebruikt
Net geprobeerd, met Root Explorer prima te bewerken en op te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Vandaag de S4 weer terug, is omgerolen. Nu alles voor elkaar maken en dan kan ik hem eindelijk gebruiken. Maar eerst een update van zo`n 300mb. wat wel erg lastig is is dat de wifi telkens uitvalt. en dan weer aanspringt. Hoop dat het na de update opgelost is, en dat het niet aan de telefoon zelf ligt... anders kan ik hem weer terug sturen.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Brad Pitt schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:36:
[...]

Net geprobeerd, met Root Explorer prima te bewerken en op te slaan :)
lag aan de app die ik gebruikte!

bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
The Executer schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:47:
[...]

Appleman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:45:
[...]

Ik heb precies hetzelfde 'probleem'. Als ik hem oppak dan trilt hij zomaar, als het hoesje dichtklapt dan trilt hij. Soms ook op willekeurige moment krijg ik een korte tril. Ik weet me god niet wat dit is.
Instellingen - Mijn apparaat - Bewegingen en gebaren - Beweging - Slim melden.
Ja, het zit aardig ver weggestopt :)
rikadoo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:50:
Vandaag de S4 weer terug, is omgerolen.
[...]
8)7

Verwijderd

Als ik probeer om de laatste update probeer te downloaden via OTA geeft ie aan dat ie de software update niet kan downloaden, onvoldoende ruimte in opslagapparaat of op SD kaart. Iemand een idee?? Heb namelijk zeker wel genoeg ruimte voor die 5mb..
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:45:
Als ik probeer om de laatste update probeer te downloaden via OTA geeft ie aan dat ie de software update niet kan downloaden, onvoldoende ruimte in opslagapparaat of op SD kaart. Iemand een idee?? Heb namelijk zeker wel genoeg ruimte voor die 5mb..
Wellcht heb je hier wat aan: speedo1983 in "[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie"

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
rudy93 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:04:
..Daar kon je een app installeren en dan kon je met een QR code telkens een nieuwe heat aanvragen. Verder kon je met de app tijden en baan info vinden. Allemaal leuk en aardig alleen toen ik de QR code van mijn telefoon wou laten lezen deed hij niks!
Dat vrouwtje achter de bar zei ook al "oh! dat is een nieuwe telefoon daarbij werkt het niet. Dat is een nieuw soort scherm" ik als tweaker zat al meteen te denken maar dat kan toch helemaal niet.
Op festivals had ik dit ook voor onverklaarbare redenen. Toch kunnen verklaren.
In eerste instantie lag het aan mijn beschermende folie op 't scherm.
Daarna was het een kwestie van helderheid, contrast (zonlicht helpt hier niet mee!) en de grote!
Je zou kunnen denken dat een grotere QR code makkelijker te lezen is. Maar die scanners/ lezers hebben een beperkte oppervlakte dat ze scannen. Uitzoomen was mijn laatste stap voor oplossing.

• Hermanjdb
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik heb een S4 en Real Player ook geinstalleerd. Ik heb echter aangegeven op een vraag of ik altijd van de standaar player gebruik wilde maken deze bevestigd.
Hoe kan ik dat terugdraaien? Ik wil van de real player gebruik maken. Waar zit dit in de programmas verstopt?

• CLB
  • Niet online
Dan moet je de data/cache even clearen van de standaard video speler, onder instellingen - applicaties.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Hebben er meer mensen "last van" dat het lijkt alsof het beeld scherper is geworden na de laatste update? Ik moet ff wennen aan een andere scherpte van mijn lettertype. Ieder berichtje wat ik verstuur lijkt alles net wat scherper te zijn geworden. Whatsapp, FB, Instagram, SMS...

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ja, dat is mij ook opgevallen en ik heb niet lettertype scherpte verbeteren o.i.d. aan.

• Hermanjdb
CLB schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:21:
Dan moet je de data/cache even clearen van de standaard video speler, onder instellingen - applicaties.
Daar had ik al gekeken, maar de standard player staat daar niet tussen.....vast ander apps ook maar de cache leeg gemaakt maar zonder resultaat..... ;( http://tweakimg.net/g/s/sadley.gif

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Zojuist de 5MB OTA update alsnog binnen kunnen halen. Telefoon is nu bezig te installeren, eens zien wat voor verbeteringen erin zitten.

Edit: Ik merk hier niets van toegenomen scherpte o.i.d.. Kan verder ook geen verschillen vinden. Wordt er van dit soort updates eigenlijk ook een changelog bijgehouden? Ben wel benieuwd wat er veranderd is.

[ Voor 43% gewijzigd door The Executer op 15-08-2013 11:42 ]

Hermanjdb schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:30:
Daar had ik al gekeken, maar de standard player staat daar niet tussen.....vast ander apps ook maar de cache leeg gemaakt maar zonder resultaat..... ;( http://tweakimg.net/g/s/sadley.gif
Deze staan er wel tussen toch?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/videos.png

• Hermanjdb
Oef....je hebt gelijk....moest scherm naar links schuiven. 8)7 ....alle cache gewist en nu werkt het zoals ik het wil!
Thx!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:09

KL643

beeldaandemuur

Heb een nieuwe uitdaging...bestandsnamen van mijn folders op mijn ext sd kaart raken corrupt na een reboot. De bestanden in die folders (mp3's) zijn dan ook verdwenen. Iemand dit meegemaakt? Heb daar wel iets over gevonden op het web maar tot nu toe geen oplossing.

beeldaandemuur

KL643 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:09:
Heb een nieuwe uitdaging...bestandsnamen van mijn folders op mijn ext sd kaart raken corrupt na een reboot. De bestanden in die folders (mp3's) zijn dan ook verdwenen. Iemand dit meegemaakt? Heb daar wel iets over gevonden op het web maar tot nu toe geen oplossing.
Andere SD kopen :) Dingen hebben niet het eeuwige leven en sommigen zijn al brak bij aankoop :P

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 15-08-2013 17:11 ]

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Brad Pitt schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:10:
[...]

Andere SD kopen :) Dingen hebben niet het eeuwige leven en sommigen zijn al brak bij aankoop :P
Poep! Heb hem net een week |:( made by Samsung

[ Voor 3% gewijzigd door KL643 op 15-08-2013 17:15 ]

beeldaandemuur

KL643 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:14:
[...]
Poep! Heb hem net een week |:( made by Samsung
Ohhh dan zal het wel wat anders zijn, die zijn prima :) Is gewoon Fat32 geformatteerd en zo?

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Yup..via laptop, via G4, exFAT geprobeerd. Zit op een custom 4.3 rom van jamal.

Edit: Hoe kan ik de echtheid van dit kaartje checken? Heb hem gekocht via een webwinkel en nu hoor je wel eens dat er ook namaak kaartjes worden verkocht. Bij mijn device manager (laptop) komt hij tevoorschijn als SD kaart (staat geen Samsung bij).

Edit 2: Ben bang dat ik gewoon e.o.a. flutkaart heb ontvangen. Nogmaals geformatteerd, volledig maar help niets. Dat wordt dus een nieuwe 32GB kaartje scoren. Iemand een tip voor een goed werkend en snelle kaart?

Edit 3: Nieuwe besteld Samsung MB-SGBGB 32GB SDHC Card Class 10, UHS-I :)

[ Voor 91% gewijzigd door KL643 op 15-08-2013 21:45 ]

beeldaandemuur

• W84

W84

Haha, waarom staat dit in het servicemenu? Ben ik met instellingen bezig en staat dat er opeens tussen. 8)7

http://i1123.photobucket....-23-40-33_zps54f97898.png

[ Voor 49% gewijzigd door W84 op 16-08-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hermanjdb schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:14:
Oef....je hebt gelijk....moest scherm naar links schuiven. 8)7 ....
alle cache gewist en nu werkt het zoals ik het wil!
Thx!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Mijn S4 heeft de optie 4G nog niet beschikbaar. Het is wel de meest up to date softewareversie. Geen idee wat ik er aan kan doen :S

Ik zou graag overgaan op 4G (nu ik de XperiaZ aan het testen ben voor Vodafone :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je moet ook VF nog even bellen om het te laten activeren, voordat het het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

CLB schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:30:
Je moet ook VF nog even bellen om het te laten activeren, voordat het het werkt :)
De Telefoon moet eerst de Network Mode hebben voordat ik uberhaupt weet of het geactiveerd is op mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
W84 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:55:
Haha, waarom staat dit in het servicemenu? Ben ik met instellingen bezig en staat dat er opeens tussen. 8)7

http://i1123.photobucket....-23-40-33_zps54f97898.png
Volgens mij is dat een (oude) easteregg, heb hem al eens eerder voorbij zien komen :). In welk menu zit dat?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderBeerts
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-08 19:42
Ik heb een S4 op het oog op marktplaats, alles zit erbij ook de bon.
Maar op de foto's zie ik net dat er onderaan op de achterkant "Galaxy S4" staat, en ik vind dit niet op elk toestel terug. Heeft dit een betekenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThunderBeerts schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:44:
Maar op de foto's zie ik net dat er onderaan op de achterkant "Galaxy S4" staat, en ik vind dit niet op elk toestel terug. Heeft dit een betekenis?
Hoesje omheen? Die tekst heb ik ook ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 16-08-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderBeerts
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-08 19:42
Neen dat heb ik een paar keer gezien, maar het is de originele achterkant.
Hier is een foto:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2je1tky.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
De tekst Galaxy S4 staat er bij mij niet op.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dat is een buitenlands model. In de U.S. hebben ze dat trouwens ook zo staan. Beetje vaag dus...

@The Wizard: Haha, kan wel. Wel raar om te zien opeens en 't kwam tevoorschijn bij sensor tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Ik wil eigenlijk een autohouder gaan aanschaffen vooral voor me navigatie, maar er zijn er zoveel! Ik weet niet welke ik het beste kan kopen. Hebben jullie een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikevdkruk schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:21:
Ik wil eigenlijk een autohouder gaan aanschaffen vooral voor me navigatie, maar er zijn er zoveel! Ik weet niet welke ik het beste kan kopen. Hebben jullie een suggestie?
Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

ThunderBeerts schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:44:
Zou sowieso goed uitkijken op M.P. Staan ook veel nep S4's te koop voor echt.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:23

M-ThijZ

Riding on Rails

Vanwege de goede camera in de S4, ben ik van plan om op vakantie er veel foto's mee te maken.

Nu zag ik dat de default aspect ratio 16:9 is. Kan ik die niet beter op 4:3 zetten, zodat je alle 13MP gebruikt?

Van wat ik begrepen heb ik, is de 16:9 aspect ratio, niet anders dan een (software) uitsnede van de 4:3 foto. Als dat het geval is, schiet ik liever in 4:3, en kan ik achteraf de foto uitsnijden op 16:9, met hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hann1BaL schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:43:
[...]

De Telefoon moet eerst de Network Mode hebben voordat ik uberhaupt weet of het geactiveerd is op mijn abonnement.
Deze app installeren, kan je 4G modus forceren: Google Play: TelInfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij mij stond de camera standaard niet op 13 megapixel, maar een stand lager, waardoor je 16:9 kreeg. Toen ik 13 mp koos kreeg ik 4:3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hebben jullie ook weleens dat de aan-/uitknop niet goed reageert? Soms blijft het scherm even uit en dan opeens aan. Het lijkt net alsof het toestel dan niet weet wat-ie wil. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
@W84, nee geen last van.

Wel heb ik last van dat de telefoon vastloopt, na een paar seconden uitvalt en opnieuw opstart. Dit gebeurt na de 1 na laatste update, die ik heb geïnstalleerd. Hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Daar heb ik dan weer geen last van. Wel toen ik 'm net had, maar na de updates niet meer. Misschien resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Gebeurt beide bij mij alleen soms bij de ziggo app.. Zeer buggy.

[ Voor 6% gewijzigd door Chris Smoove op 17-08-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de laatste update is de optie anti trillen voor de foto camera uit gegrijst.
Weet iemand hoe de reden van?

Foto's scherp krijgen is nu echt een drama!

edit:

Automatische nacht detectie stond aan

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de laatste update is mn wifi echt retetraag. Pagina's laden langzaam of blijven even hangen en laden dan door. Whatsappberichten blijven 5 seconden op het klokje staan voordat ze verzonden zijn. Heel irritant.

Ook irritant is dat de deleteknop uit de galerij bij de foto zelf verdwenen is. Heel onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, dat laatste is zeker irritant. Aan die knop was ik echt gewend en doe het nog steeds verkeerd nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furian88 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:28:
[...]

betekend dat het onderliggende lcd kapot is, deze zal vervangen moeten worden.

bij een xl winkel voor 120 euro tenzij je uiteraard verzekerd bent via je provider...
Het was inderdaad het scherm en is inmiddels onder garantie vervangen (Samsung: _/-\o_ ). Daar ben ik erg blij mee, want anders had dit ongeveer 200,- gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Doordat de S4 redelijk groot is heb ik af en toe best problemen met het nemen van foto's. Vaak zijn ze wat wazig dus niet zo helder. Er zitten tal van functies op maar welke helpt nu echt? Welke functie corrigeert de foto goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikevdkruk schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:58:
Doordat de S4 redelijk groot is heb ik af en toe best problemen met het nemen van foto's. Vaak zijn ze wat wazig dus niet zo helder.
De sensor is gewoon brak. Omdat 13 megapixel zo enorm stoer staat op de spec-sheet zit die er in. Ze hadden veel beter kunnen blijven bij de vorige 8 megapixel sensor. Maar ja, dat verkoopt minder.

Alleen met héél veel licht maakt de S4 mooie plaatjes. Bij minder/slecht licht is het hit and miss. Voornamelijk helaas het laatste dus veel geduld hebben en veel foto's maken maar dan nog is het ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Foto's zijn brak? Mijn foto's zijn zo helder als wat, prima kwaliteit.
W84 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:20:
Daar heb ik dan weer geen last van. Wel toen ik 'm net had, maar na de updates niet meer. Misschien resetten?
Ik kan hem zeker een keer resetten. Hoe zit het dan met de gekochte apps? Als ik die er weer op wil hebben, moet ik dan opnieuw betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nee, zijn gelinkt aan je Google-account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krasloos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:41:
Foto's zijn brak? Mijn foto's zijn zo helder als wat, prima kwaliteit.
Iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteitsstandaard I guess. Foto's bij slecht licht zijn echter gewoon brak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
CLB schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:42:
Thanks, dus gewoon resetten en dan komt alles weer terug?
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:43:
[...]

Iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteitsstandaard I guess. Foto's bij slecht licht zijn echter gewoon brak 8)
Mijn enige minpunt is dat als ik foto maak met lucht + wolken, dat die vrijwel altijd wit zijn.. Het realistische is er niet. Dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krasloos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:51:
Mijn enige minpunt is dat als ik foto maak met lucht + wolken, dat die vrijwel altijd wit zijn.. Het realistische is er niet. Dat is wel jammer.
Dus "binnen" maak jij gewoon fluitend foto's die niet bewogen dan wel zonder detail maar vol ruis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Zijn prima foto's, als ik ze laat afdrukken op papier zijn ze scherp en helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krasloos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:55:
Zijn prima foto's, als ik ze laat afdrukken op papier zijn ze scherp en helder.
Zou bijna willen vragen om eens een binnenshuis/low-light foto te laten zien dan maar is toch niet zinvol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel verbindt opeens niet meer met Wi-Fi...Meer mensen problemen mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:34:
Mijn toestel verbindt opeens niet meer met Wi-Fi...Meer mensen problemen mee toevallig?
Wifi doet prima hier. Zou ook wel wat zijn als dat opeens bij iedereen niet meer zou werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:34:
Alleen je telefoon niet meer? Of ook andere apparaten niet meer?
Wat heb je al geprobeerd om de verbinding te herstellen? (denk aan reboot modem, telefoon, opnieuw aanmelden etc.)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel, je hebt 'mobile data' uitgeschakeld, zijn er apps die dit buiten jouw weten om "tijdelijk" in kunnen schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:11:
Stel, je hebt 'mobile data' uitgeschakeld, zijn er apps die dit buiten jouw weten om "tijdelijk" in kunnen schakelen?
Nee.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:43:
[...]

Bij minder licht zijn de foto's direct een stuk minder van kwaliteit ja. Bij minder licht gebruik ik Camera Zoom fx, geeft betere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik kreeg net automatisch een update binnen. Met stabiliteitsverbeteringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag in bezit van de S4 black en gelijk zijn er grote plus en minpunten te ontdekken voor mij...

De pluspunten:

Ondanks dat er veel mensen zeuren over de bouwkwaliteit vind ik het toestel er nog redelijk goed en modern uitzien. De "carbon" achterkant ziet er prima uit en ook de "metalen" zijkanten geven het wel een luxe uitstraling. Ook voelt de telefoon helemaal niet zo plastic aan als dat ik dacht.

Het scherm is echt prachtig alhoewel ik wel moet wennen aan de iets overdreven kleuren, maar dit zal per persoon verschillen wat zij er van denken.

De snelheid is ook prima, ik kan alleen niet echt hele grote verschillen ontdekken als je door het menu bladert ten opzichte van mijn oude telefoon ( htc sensation met CM 10.1 ). In games etc merk je het wel aanzienlijk.

De minpunten:

Tja als je van een stock android phone afkomt dan krijg je wel even een hele lading over je heen met apps en instellingen menu's en andere snufjes zoals air view enzo. Dit is uiteraard persoonlijk maar het liefste had ik dat allemaal niet gezien, veels te veel apps waar ik nooit gebruik van zal maken en die snufjes zijn echt onpraktisch. Verder schrok ik me rot met hoeveel dingen ik wel niet aan of uit kon zetten ( raakte haast verdwaalt in de menu's ) dus dit valt mij erg tegen.

Ook de kleurencombinaties vind ik erg slecht van het menu algemeen. Waar je aan de buitenkant nog dacht dat het om een premium toestel ging (carbon/metaal) beland je al snel in een speelgoedtelefoon (alle kleuren vd regenboog zijn zon beetje wel gebruikt in de iconen en menu's ).

Kort samengevat: Prima toestel kwa snelheid, afwerking en het scherm alleen is het menu imo te kinderachtig en te vol gestopt met apps ed die je nooit gebruikt.

Nu zal je je wel afvragen waarom ik de S4 dan heb gekocht: de nexus 4 en S4 waren beide gratis in abo, puur voor de specs heb ik de S4 gekozen. Ook in gedachte dat er een Google Edition uitgebracht is en ik dus altijd nog naar stock android terug kan mocht dit me niet bevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Als je de kleuren van het display te overdreven vind, ga je naar: Instellingen -> Mijn apparaat -> Display -> Scherm-modus. Daar zit vast iets voor je tussen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:25:
[...]

De sensor is gewoon brak. Omdat 13 megapixel zo enorm stoer staat op de spec-sheet zit die er in. Ze hadden veel beter kunnen blijven bij de vorige 8 megapixel sensor. Maar ja, dat verkoopt minder.

Alleen met héél veel licht maakt de S4 mooie plaatjes. Bij minder/slecht licht is het hit and miss. Voornamelijk helaas het laatste dus veel geduld hebben en veel foto's maken maar dan nog is het ruk.
Oke, zonde van zo'n duur en relatief goed toestel. Gelukkig ligt het niet aan mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:55:
Als je de kleuren van het display te overdreven vind, ga je naar: Instellingen -> Mijn apparaat -> Display -> Scherm-modus. Daar zit vast iets voor je tussen. ;)
Kijk dat was nu nog eens een top tip! Heb hem nu op film gezet en de kleuren zijn idd een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikevdkruk schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:58:
Doordat de S4 redelijk groot is heb ik af en toe best problemen met het nemen van foto's. Vaak zijn ze wat wazig dus niet zo helder. Er zitten tal van functies op maar welke helpt nu echt? Welke functie corrigeert de foto goed?
Anti tril functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:13:
[...]

Zou bijna willen vragen om eens een binnenshuis/low-light foto te laten zien dan maar is toch niet zinvol ;)
Snap hier ook geen r..t van, overdag met voldoende licht super foto's. Maar bij bewolking of binnenshuis is het bagger. Zit zeer veel ruis in en na een afdruk te hebben gemaakt op fotopapier hou nou huilen met de pet op. Dus Krasloos heeft waarschijnelijk een buitenaards toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Bij daglicht sta ik echt van de resultaten te kijken. In situaties met minder licht wordt het wat lastiger idd.

Zomaar een plaatje wat ik op vakantie laat op de avond heb gemaakt.
http://imgur.com/h2ckenV

Om vrienden ff een beeld van de omgeving te geven vind ik t niet echt slecht. Of heb ik dan te lage eisen hahaha

[ Voor 20% gewijzigd door Lowizi op 21-08-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
De foto's buiten zijn heel erg goed, zo goed ben ik ze op een telefoon nog niet tegen gekomen. Binnen moet je vaker een foto schieten om een goeie te hebben, dat is wel jammer

Ik heb nogal wat camera apps getest om de kans op mindere foto's kleiner te maken, en de winnaar voor mij kwam uit onverwachte hoek. De camera app van Perfectly Clear schiet bijna altijd raak binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Zit die erop dan? Hoe stel ik dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
lowizi schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:28:
Bij daglicht sta ik echt van de resultaten te kijken. In situaties met minder licht wordt het wat lastiger idd.

Zomaar een plaatje wat ik op vakantie laat op de avond heb gemaakt.
http://imgur.com/h2ckenV

Om vrienden ff een beeld van de omgeving te geven vind ik t niet echt slecht. Of heb ik dan te lage eisen hahaha
Je hebt inderdaad te lage eisen, kijk naar de korreligheid van je foto als je maar een beetje wil inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikevdkruk schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:22:
Zit die erop dan? Hoe stel ik dat in?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LX1sAjsl.png
bvbal79 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:37:
Je hebt inderdaad te lage eisen, kijk naar de korreligheid van je foto als je maar een beetje wil inzoomen.
Da's inderdaad een goed voorbeeld van een geheel detailloze/brakke low-light foto. Klein formaat op je scherm/foto van 15x10cm: prima. Beetje inzoomen dan wel een groter formaat foto: succes. Bijzonder spijtig.

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 21-08-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In vergelijk met mijn S2 mis ik dat toestel heel erg met foto's maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
De S2 had met AWB erg last van roze vlekken in het midden, ook na diverse firmwareupdates. Ik had één van de eerste types en het is nooit echt weggegaan. Enige oplossing was AWB niet gebruiken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 36 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV