Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag, ik ben helemaal nieuw hier, en ga proberen te ontdekken hoe dit forum werkt.
Sinds woensdag in bezit van de Galaxy S4!
Hiervoor had ik de S2, en.... Ik mis mijn S2 accuweather! :-(
Ik vind die op de S4 te groot, en vernieuwt véél minder vaak, en ook slechter. Ik heb drie plaatsen ingevoerd, en die zie ik niet alle drie.

Wat doe ik fout??

Op de S2 had ik een knopje met symbolen, waar dan ;-) of :-) of :-( bijstond. De S4 heeft dit niet! Vind ik écht heel jammer.
Is er een app te downloaden (zo ja, welke?) waardoor ik dit bij m'n toetsenbord heb?

Ik kwam ergens een vraag tegen over filmen. Filmpjes maken is écht veel beter dan bij de S2. Je kunt bij het filmen inzoomen, en als het filmpje opgenomen is, en je wilt het afspelen, kun je ook inzoomen.
Als je inzoomt, moet je het toestel wel stil houden, wat natuurlijk bij filmen wel logisch is.

Foto's maken....
Als ik een foto maak (héle mooie scherpe foto's) blijven mijn foto's "hangen". Met andere woorden: ik moet eerst naar de 'terug-knop' voor ik een nieuwe foto kan maken.

Hoe kan ik dit uitschakelen??

Alvast bedankt voor reacties.
(vragen stellen kan natuurlijk ook! ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik probeer al een dag me s view cover lam te maken zodat die dicht blijft maar hij blijft maar eigenwijs een stukje open >_<

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV.

[ Voor 34% gewijzigd door 13art op 26-05-2013 15:28 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:08

Satom

Verzamel ervaringen

LukaKian schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:08:
[...]

Dit is idd alleen bij de standaard wallpapers, je kunt wel bij de Nova launcher de topbar transparant maken..
Beetje hele late reactie, maar bedankt :) Heb het gevonden en werkt perfect! Alleen kan ik geen S-Planner widget gebruiken buiten TouchWiz om? Het gaat om de maand planner.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninne1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 13:26
Hoi,

ik heb sinds donderdag ook de s4, en moet zegen dat het echt een fijn toestel is.
Moet alleen even wennen aan de grote.

Heb 2 vraagjes/probleempjes

-hoelang duurt het normaal dat je de 50GB van dropbox krijgt?
Heb nog steeds niks ontvangen, of moet je daar nog iets voor doen?
Had al een account, dus heb daar gewoon mee ingelogd.

- Story album werkt bij mij niet.
Als ik de foto's heb geselecteerd en daarna op album maken klik geets hij een melding dat story album is gestopt.
Zijn er meer mensen met dat probleem, en hoe kan ik het oplossen?
Heb de telefoon al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat heeft niet gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

ninne1 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:49:
Hmm.. Ik heb ook een bestaande account gebruikt en binnen 5 minuten na inloggen op de S4 had ik al extra ruimte, op de site staat geloof ik dat het maximaal 24 uur kan duren. In jouw geval duurt het al langer en als ik jouw was, zou ik een mail sturen naar Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Even een vraagje: Hebben jullie bij de touch menuknop er ook een soort van transparant vierkantje omheen zitten en bij de terugknop half? Dit zie je vooral goed als je je toestel onder het licht houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hoi,

ik heb sinds donderdag ook de s4, en moet zegen dat het echt een fijn toestel is.
Moet alleen even wennen aan de grote.

Heb 2 vraagjes/probleempjes

- Story album werkt bij mij niet.
Als ik de foto's heb geselecteerd en daarna op album maken klik geets hij een melding dat story album is gestopt.
Zijn er meer mensen met dat probleem, en hoe kan ik het oplossen?
Heb de telefoon al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat heeft niet gewerkt.
Dropbox 25 GB had ik binnen een seconde. Super snel.

Story Album, werkt bij mij ook niet fijn, is een heel gedoe, en maak liever gewoon op internet een leuke albumpje, haha.
W84 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:29:
Even een vraagje: Hebben jullie bij de touch menuknop er ook een soort van transparant vierkantje omheen zitten en bij de terugknop half? Dit zie je vooral goed als je je toestel onder het licht houdt.
Nee, ik heb dat niet, bij mij is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hmmm, vaag! :/ Het viel me net pas op en het ziet er bij mij zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/DSC_0728_zps0440c10c.jpg

/Edit: Als ik er overheen wrijf/druk is het weg, dus het glas komt steeds lichtjes naar boven en ik heb het idee dat het door de pocket case komt aangezien die vrij strak zit en blijkbaar de zijkanten naar binnen drukt.

[ Voor 39% gewijzigd door W84 op 26-05-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik me dan ook maar even melden.

De bovengenoemde transparantie viel mij gisteravond ook op toen ik toevallig pal onder een plafondspot zat, alleen dan boven het scherm, rond de speakergrille en de sensors. In eerste instantie dacht ik dat het om kleine uitsparingen in de onderliggende behuizing ging die in direct licht als het ware oplichtten. Maar na het scherm even kort aangedrukt te hebben, was er niets meer van te zien.

Het toestel zit in een originele flip-cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, als je het aandrukt is het even weg en als je het toestel maar even gebruikt is het terug. Volgens mij is het een soort van folie aan de binnenkant die loslaat of toch het glas wat omhoog komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Dat is best wel vervelend man als dat naar boven komt, het ziet er in ieder geval niet uit... We hebben dezelfde hoes, even kijken hoe het bij mij gaat, al heb ik een witte versie van de S4.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Met de witte versie valt het waarschijnlijk ook minder op, maar je moet je toestel met een beetje schuine hoek in het licht houden en dan zou je het moeten zien. Trouwens, zover ik weet is het niet het geval... Maar zit er geen screenprotector op en dat dat het euvel is? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, sinds een paar dagen krijgt mijn vriendin de melding : deze tag wordt niet ondersteund bij bv telefoon ontgrendelen met de ontgrendelings patroon. Of bv wanneer ze een whatsapp venster sluit of een applicatie verwijderd. De s4 doet dan wel wat ze wil doen maar ze krijgt alsmaar die melding.
Heeft iemand hier ervaring mee en of een oplossing ervoor? Ze draait gewoon stock android rom zonder root etc.

EDIT : het is al opgelost ze had haar ov kaart bij de telefoon in gedaan en had nfc aan 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:44:
Hoi, sinds een paar dagen krijgt mijn vriendin de melding : deze tag wordt niet ondersteund bij bv telefoon ontgrendelen met de ontgrendelings patroon. Of bv wanneer ze een whatsapp venster sluit of een applicatie verwijderd. De s4 doet dan wel wat ze wil doen maar ze krijgt alsmaar die melding.
Heeft iemand hier ervaring mee en of een oplossing ervoor? Ze draait gewoon stock android rom zonder root etc.

EDIT : het is al opgelost ze had haar ov kaart bij de telefoon in gedaan en had nfc aan 8)7
Slim gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik heb zonet een S4 aangeschaft. Nu zit ik met het volgende, namelijk dat hij constant apps niet wilt downloaden uit de Play Store. De ene app doet het wel, de andere weer niet. Hij blijft dan constant steken op de "Downloaden..." fase. Maar haalt de apps niet binnen. Ik heb geprobeerd de update van Playstore te verwijderen maar zonder verder succes. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Geeft hij bij jou ook de melding dat je opslag geheugen vol zit? Ik heb nog 7 gig over en was al bang dat het aan mij lag. Cache gewist en opnieuw opstarten haalt niks uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Nee hij geeft geen melding! Maar het probleem lijkt ondertussen te zijn verholpen... wonderbaarlijk genoeg uit zichzelf!

[ Voor 17% gewijzigd door thijsken op 27-05-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Op de site van dropbox.com moet je de "getting started" doorlopen.
Als je 6 van de 7 items hebt voltooid, krijg je direct de 50GB ( en hun 2GB ) erbij geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb ook mijn mailtje gehad van Samsung :)

Geachte heer, mevrouw
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben uw aanvraag gehonoreerd.
U zult binnen enkele weken uw promotie ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Susanne
Samsung Mobile Consumer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Na wat spelen met de camera ben ik toch benieuwd naar jullie ervaringen. Ik merk dat ik tot mijn spijt de camera minder vind werken dan de camera van de S2. Als er voldoende licht is werkt de camera echt prima en is hij super scherp met foto's, maar als de belichting minder is merk ik dat mijn foto's dit ook worden. Ik krijg heel moeilijk een foto scherp als ik binnenshuis ben. Zo was ik gister uit eten en moet ik tot 3x toe een foto maken omdat hij gewoon niet scherp is en er lichte bewegingen in de foto zitten.

Hoe ervaren jullie dit en gebruiken jullie wellicht een andere stand? Ik heb hem meestal op auto staan, maar met de sport stand bv merk ik ook geen verschil. Hoe schieten jullie binnen zonder de camera en het object helemaal super steady te houden?

Edit: Typo

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik deel je mening hierover jammergenoeg. Vaak moet ik ook foto's 2x maken, maar met kinderen is dat vaak niet echt mogelijk aangezien het moment dan gepasseerd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Heb deze telefoon nu ook sinds vrijdag. Bevalt erg goed! Allemaal extra opties vind ik vrij nutteloos maar het scherm is een plaatje en het design vind ik eg goed! Ook vind ik hem erg licht en hij lijkt niet zo groot als de Xperia Z van mijn vriendin.
Ik denk wel dat ik in de toekomst overga op custom roms (zeker als de schone android versie uit is) omdat de hoeveelheid bloated software toch hoog is en ik denk dat hij nog wel vloeiender kan lopen met een beter geoptimaliseerde versie.
Daarnaast last gehad van 1 bugje, ik kon niet meer ontgrendelen door te vegen. Wel door een omweg (naar instellingen gaan via dropdown en dan terug). Hopelijk komt dit niet te vaak voor.
Ook ben ik nog op zoek naar een goedwerkend alternatief voor Watchon zodat ik mijn tv kan fatsoenlijk bedienen maar dit zal ik ook nog wel vinden.

Desondanks zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Fire69 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:10:
Ik deel je mening hierover jammergenoeg. Vaak moet ik ook foto's 2x maken, maar met kinderen is dat vaak niet echt mogelijk aangezien het moment dan gepasseerd is :(
Ok gelukkig ben ik niet de enige dus. Ik heb er verder echt nog bijna niks over gelezen en iedereen is vol lof over de camera dus ik dacht dat het aan mij lag maar dit zou voor mij een serieuze rede zijn om toch maar weer naar een custom te gaan... Laat de customs maar komen!

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
misterdjus schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:26:
[...]

Ok gelukkig ben ik niet de enige dus. Ik heb er verder echt nog bijna niks over gelezen en iedereen is vol lof over de camera dus ik dacht dat het aan mij lag maar dit zou voor mij een serieuze rede zijn om toch maar weer naar een custom te gaan... Laat de customs maar komen!
Er zijn verschillende camera-app's

Maar als het goed is, kan je ergens in de settings uitzetten dat je een preview wilt hebben.
Zelf prefereer ik JB camera+, maar ook camera zoom FX is een fijne ( met snel-schiet-functie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Vraagje, als men uit het toestenbord op symbolen drukt, dan krijgt men een vol hartje en een leeg hartje (<3)

Als ik dit naar een HTC stuur dan zegt S4 dat het sms waarschijnlijk beschadigd zal zijn.
Als ik van een S3 dit hartje naar men S4 gestuurt krijg werkt dit perfect.

Ook vn andere S4 gebruikers hetzelfde gehoord.
Het hartje veranderd bij andere toestellen naar een ??

Iemand nog dit probleem en mss een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik ben sinds twee dagen ook een zeer tevreden S4 bezitter, wat een schoonheidje is het :) Terwijl ik vrijwel nooit state-of-the-art producten koop.

Enige nadeeltje is dat het intern geheugen als een sd card is gemount. In combinatie met de 32 gb sd card die ik erin heb gedaan heb je eigenlijk twee vrijwel identieke paths. Met bepaalde applicaties (ES File Browser) weet je daardoor soms niet goed of je de externe of interne sd card aan het browsen bent.

Ben ook onder de indruk van de headset, goed geluid! Alleen jammer dat hij in het wit kwam terwijl ik een zwarte S4 heb... zijn er ook mensen met een zwarte headset? Is die eventueel ergens om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
misterdjus schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:00:
Na wat spelen met de camera ben ik toch benieuwd naar jullie ervaringen. Ik merk dat ik tot mijn spijt de camera minder vind werken dan de camera van de S2. Als er voldoende licht is werkt de camera echt prima en is hij super scherp met foto's, maar als de belichting minder is merk ik dat mijn foto's dit ook worden. Ik krijg heel moeilijk een foto scherp als ik binnenshuis ben. Zo was ik gister uit eten en moet ik tot 3x toe een foto maken omdat hij gewoon niet scherp is en er lichte bewegingen in de foto zitten.

Hoe ervaren jullie dit en gebruiken jullie wellicht een andere stand? Ik heb hem meestal op auto staan, maar met de sport stand bv merk ik ook geen verschil. Hoe schieten jullie binnen zonder de camera en het object helemaal super steady te houden?

Dit had ik eerst ook. Ik maak buiten echt pareltjes, maar binnen (ook met daglicht) zijn ze een stuk minder. Vooral scherpte mis ik en er zit soms ook veel ruis op.

Het is me wel op gevallen dat er sinds kort enorm snel geflitst wordt. Hier zat ik eerst 5 seconde op te wachten (dus die zijn nooit stabiel) maar dat is nu vrijwel meteen. Ik heb geen update voorbij zien komen (zit ik nog steeds op te wachten terwijl hier mensen 'm al lang hebben:( )

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdjus schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:00:

Klopt. Ik heb hetzelfde. Ik denk dat het een kwestie van even wennen is. Hoop ik.
Op je scherm even aanraken, om zo te laten focussen helpt wellicht.

Heb jij ook dat de foto's blijven staan, en je dus op de "terugknop" moet drukken om een volgende foto te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Nee mijn foto's blijven niet staan. Ik kan gelijk verder gaan met foto's schieten. Ik heb even snel gekeken en als je bij je camera op de menu knop drukt en kiest voor het derde icoontje (instellingen) kun je hier overzicht aan of uit zetten. Als je hem uit zet heb je ook niet meer dat de foto in beeld komt en kun je doorgaan.

Ik focus altijd wel eerst eigenlijk maar valt me op dat als het object of persoon binnenshuis maar de kleinste beweging heeft ik hem gewoon bijna niet scherp krijg. Pas ook met kids naar een binnenpretpark geweest maar daar is geen fatsoenlijke foto te schieten....

Vind de flitser ook niet optimaal. Hoewel ik bij de S2 nog wel eens merkte dat het overbelicht was met ik dat bij de S4 het breik kleiner is. Dus als ik een foto met flits maak is de foto wel goed maar echt op een bepaald punt. alles achter dat punt is te donker. Maar nogmaals snap ik niet dat dit in geen enkele review naar voren komt... Het binnenshuis foto's maken met bewegende dingen en het flitsen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Wat merwaardig, ik heb geen last van bovenstaande problemen.

Voor de mensen die dit wel hebben; Hebben jullie de laatste update al ontvangen? (ik zag 1 persoon wie dit niet had). Bij deze update wordt de camerafirmware namelijk ook geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Mijn toestel zegt: De laatste updates zijn al geinstalleerd. Zit op: JDQ39.I9505XXUAME2

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Laatst online: 17-06 21:59
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:17:
[...]
Heb jij ook dat de foto's blijven staan, en je dus op de "terugknop" moet drukken om een volgende foto te nemen?
Is het niet zo dat jij meteen in nabewerking terecht komt na het schieten van een foto?
In het engelse menu heet het Review, bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
misterdjus schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:35:
Mijn toestel zegt: De laatste updates zijn al geinstalleerd. Zit op: JDQ39.I9505XXUAME2
Dat zegt ie bij mij ook, maar dan I9505XXUA MDC

Dit is een T-Mobile branded.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Hmmm, er is vast wel een manier om de camera FW versie op te vragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeemon123 op 27-05-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Waarschijnlijk zelfde manier als op de S3, niet ?
YouTube: Samsung Galaxy s3 (HOW TO CHECK FOR CAMERA FIRMWARE UPDATES)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

S13F0SAGB39 ook hier...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Net de bevestigingsmail dat mijn registratie e.d. in goede orde zijn ontvangen. Twee weken geleden verstuurd, nu bevestiging en binnen twee weken zou ik de kaart moeten ontvangen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik ook net mail gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn aanvraag is geweigerd voor een gratis geheugen kaart. Reden niet het juiste toestel :? gewoon in Nederlandse webshop(redcoon) gekocht...hij was wel helemaal in duits. Dus vermoedelijk komt die telefoon uit duitsland en die valt niet binnen de voorwaarden...fijn dat ze even melden dat het om een "europees" model gaat...

dat wordt een mail naar zowel samsung(vind gewoon dat ik recht heb omdat het in een nederladse webshop gekocht is) als de webshop(voor sturen van een "duitse" telefoon)

ps. Moet nog even die nummer controleren maar geen idee waar mijn vriendin het doosje gelaten heeft

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Wut? Welke shop gekocht dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redcoon.nl
https://www.redcoon.nl/B4...m-Smartphones-Simlockvrij

staat ook niets over dat het een "europees/duits" model is. Inmiddels EAN nummer gecheck en inderdaad, staat niet in de lijst. Bij de specs op tweakers staat 2 EAN codes namelijk 8806085560352 en 8806085629103. De **103 staat wel in de lijst maar de **352 die ik heb dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Redcoon is notoir voor parallelimport omdat zij een Duitse oorsprong hebben.

Je moet van het doosje de barcode opzoeken, in de actievoorwaarden staan de volgende codes benoemd:
Actiegebied: De Actie geldt alleen op goederen die in Nederland aangekocht zijn met de volgende EAN codes:

8806085669727
8806085629004
8806085586000
8806085586024
8806085605848
8806085629103
8806085586604
8806085586628

Actiemodellen: De Actie is enkel geldig op het volgende model: Samsung Galaxy S4 (GT-I9505). Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van het Actiemodel bij uw verkooppunt.
Zo te zien acht codes voor de drie providers + één algemeen NL model in beide kleuren?

Dat is dus een Duitse code, uit de specs van je link:
MicroSD-Steckplatz
:P

[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 27-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:08:
Redcoon is notoir voor parallelimport omdat zij een Duitse oorsprong hebben.

Je moet van het doosje de barcode opzoeken, in de actievoorwaarden staan de volgende codes benoemd:

[...]

Zo te zien acht codes voor de drie providers + één algemeen NL model in beide kleuren?
Zie bovenstaande. Ik ga dus ook niet meer iets daar bestellen. Levertijd was ook dramatisch. Anderhalve week na release. Ik kan ook niets in hun voorwaarde terug vinden dat het uit duitsland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

LOL, ja Redcoon. :+ Daar staan ze bekend om en bestel ik ook niks meer... altijd gezeik met garantie ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:10:
[...]

Zie bovenstaande. Ik ga dus ook niet meer iets daar bestellen. Levertijd was ook dramatisch. Anderhalve week na release. Ik kan ook niets in hun voorwaarde terug vinden dat het uit duitsland komt.
Ik zou zeggen, schrijf een shopreview. Maar er staat ook nergens dat ze niet uit Duitsland komen. Je kan hem NL flashen, je kan de NL taal erin zetten, je hebt alleen de actie niet (adverteren ze ook niet mee...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:11:
[...]

Ik zou zeggen, schrijf een shopreview. Maar er staat ook nergens dat ze niet uit Duitsland komen. Je kan hem NL flashen, je kan de NL taal erin zetten, je hebt alleen de actie niet (adverteren ze ook niet mee...).
Hij is verder gewoon in de Nederlandse taal(gewoon instelbaar). Daarom had ik er ook niet zoveel problemen mee, maar had geen rekening gehouden met het feit dat ik dus buiten de actie zal vallen. Een shop hoeft volgens mij ook niet te vermelden welke leveranciers ze hebben (deden ze dat maar).

Heb nu 2 mails verstuurd, 1 naar samsung over het feit dat ik in een Nederlandse shop een telefoon besteld heb en dus gewoon recht zou moeten hebben ongeacht wat de shop mij aanlevert. En 1 naar redcoon zelf. Vind het not done. Ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg alsnog een kaartje te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

W84 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:10:
Hmmm, vaag! :/ Het viel me net pas op en het ziet er bij mij zo uit:

[afbeelding]

/Edit: Als ik er overheen wrijf/druk is het weg, dus het glas komt steeds lichtjes naar boven en ik heb het idee dat het door de pocket case komt aangezien die vrij strak zit en blijkbaar de zijkanten naar binnen drukt.
Ik heb trouwens contact gehad met Samsung en dit zou een normaal uiterlijk kenmerk zijn, dus vreemd dat jullie het niet hebben. :+ Het is bij mij vooral zichtbaar als ik er met vette vingers overheen wrijf/druk en dan kan ik het weer wegpoetsen waarna het weer terugkomt... echt heel vaag, maar het zal wel. Ik wilde eerst ruilen, maar ik heb liever dit dan dode pixels of iets. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Klopt. Ik heb hetzelfde. Ik denk dat het een kwestie van even wennen is. Hoop ik.
Op je scherm even aanraken, om zo te laten focussen helpt wellicht.

Hier ook hetzelfde verhaal buiten schitterende foto's. Binnen slechte foto's. Ben nu in Thailand, en probeer net een foto binnen te maken. Heel veel ruis en grof. De S3 was stukken beter. Zit hier op Omega V3rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
W84 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:40:
[...]

Ik heb trouwens contact gehad met Samsung en dit zou een normaal uiterlijk kenmerk zijn, dus vreemd dat jullie het niet hebben. :+ Het is bij mij vooral zichtbaar als ik er met vette vingers overheen wrijf/druk en dan kan ik het weer wegpoetsen waarna het weer terugkomt... echt heel vaag, maar het zal wel. Ik wilde eerst ruilen, maar ik heb liever dit dan dode pixels of iets. 8)7
Als ik in een donker ruimte de telefoon bedien en ik druk op de home-knop, komt er wel verlichting achter de menu- en terugknop. In het daglicht geeft het ook wel licht af, maar merk je er niet veel van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
W84 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:40:
[...]

Lijkt mij niet normaal, maar goed. Zoveel verhalen over dode pixels of andere gebreken lees ik niet. Zeker niet gezien de hoeveelheid geleverde telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, maar het zal wel. :9 Er schijnen wel veel gevallen te zijn met dode pixels en ik ben al blij dat ik dat niet heb, want ik kom van een Xperia S met dode en stuck pixels... heel irritant kan ik je melden. :+

@Krasloos: Huh, ja maar dat is het niet hè. Er zitten bij mij een soort van vlekken om die menu-/terugknop die met poetsen wegtrekken en dan na gebruik van die toetsen weer verschijnen. Het schijnt onderdeel van het ontwerp te zijn en het enige wat ik kan bedenken is dat het te maken heeft met de touch en dat het een laagje is voor de touch-functionaliteit. En waarschijnlijk bij mij meer zichtbaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Oh, heel vreemd, bij mij zie ik het niet wat jij hebt, als het zo hoort bij het ontwerp, zal het vast alleen bij de zwarte versie zo zijn ;) @W84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:46:
Het schijnt onderdeel van het ontwerp te zijn en het enige wat ik kan bedenken is dat het te maken heeft met de touch en dat het een laagje is voor de touch-functionaliteit.
Dat zou betekenen dat er bij mijn toestel weer iets compleet anders aan de hand was, aangezien ik die plekken rond m'n speaker en sensors had. Het leek er toch sterk op dat er lucht/ruimte onder de glasplaat zat.
Maar goed, sinds ik de boel één keer heb aangedrukt is het ook niet meer teruggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 HTC one met cameraproblemen nu maar de keuze gemaakt voor S4. Paar uur bezig nu en nog geen spijt. Loopt allemaal net wat soepeler. En camera werkt zoals hij moet, zonder haperingen en problemen met scherpstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull72
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 16:46
Ik heb net een negatieve reactie van Samsung op mijn aanmelding voor de 64 Gb kaart. Ik heb het toestel bij T-mobile gekocht via voorinschrijving op 2 april. Dit is ook gelijk mijn factuurdatum terwijl het toestel pas op 2 mei is geleverd. Samsung zegt dat de factuurdatum voor 26 april ligt en daardoor voldoe ik niet aan de voorwaarden van de actie....Toen ik me inschreef bij T-mobile is er wel geadverteerd met deze actie...Ik voel me nu enigzins bekocht...Ook flauw van Samsung aangezien het toestel nergens in NL kon worden gekocht op 2 april..Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:53:
[...]

Dat zou betekenen dat er bij mijn toestel weer iets compleet anders aan de hand was, aangezien ik die plekken rond m'n speaker en sensors had. Het leek er toch sterk op dat er lucht/ruimte onder de glasplaat zat.
Maar goed, sinds ik de boel één keer heb aangedrukt is het ook niet meer teruggekomen.
Hmmm, ok daar heb ik het dus ook. Ik heb nu echt sterk het vermoeden dat het door het hoesje komt, want die zit dus vrij strak en de boel blijkbaar omhoog drukt. Wat heb je precies gedaan dan, gewoon met je vingers stevig aangedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik had een OTG usb besteld, deze: die werkt alleen ff als ik hard druk en dat lijkt me niet goed voor me S4. kan iemand me er een aanraden die het 100% doet? ze hadden ook een met stukje kabel maar dan moet ik minimaal een week wachten :(

http://www.kabeltje.com/u...ter-met-on-the-go-functie

het gekke is als ik druk doet die het wel, alsof de connector niet diep genoeg gaat, maar op me xperia s werkt die perfect...

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Tiduz schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:29:
ik had een OTG usb besteld, deze: die werkt alleen ff als ik hard druk en dat lijkt me niet goed voor me S4. kan iemand me er een aanraden die het 100% doet? ze hadden ook een met stukje kabel maar dan moet ik minimaal een week wachten :(

http://www.kabeltje.com/u...ter-met-on-the-go-functie

het gekke is als ik druk doet die het wel, alsof de connector niet diep genoeg gaat, maar op me xperia s werkt die perfect...
Dit heb ik precies hetzelfde met (meerdere) willekeurige usb kabels.. Die passen niet lekker en ik durf het ook niet verder "aan te duwen" :X (Bang dat ik iets breek/stuk maak). Heeft Samsung iets verandert aan de aansluiting heeft verandert?

[ Voor 4% gewijzigd door Satom op 27-05-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Huh, net geprobeerd en inderdaad alleen USB-kabels van Samsung passen goed. :o En ik denk dat ik weet waarom, want kijk maar 's aan de bovenzijde van de connector... daar zitten 2 gleufjes. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaxvo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10-2023
Kan iemand mij aan het HTC One Keyboard helpen voor het mijn Galaxy S4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:51:
Huh, net geprobeerd en inderdaad alleen USB-kabels van Samsung passen goed. :o En ik denk dat ik weet waarom, want kijk maar 's aan de bovenzijde van de connector... daar zitten 2 gleufjes. :p
Ik gebruik anders geen samsung kabels en ik heb geen problemen hoor.
De kabels van bv nokia passen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nou, ik durf ze net als Satom al zei niet verder te duwen. Maar ik had hier nog een USB-kabel van Samsung liggen en die heeft net als die van de S4 2 gleufjes aan de bovenkant van de connector zitten en alle andere kabels die ik heb geprobeerd niet. Blijft vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ben ik niet de enige dus! In eerste instantie wou ik de witte Usb kabel in mijn etui doen en een 2meter Usb kabel in de (witte) stekker doen.. Maar denk dat ik het even anders moet gaan doen :9 Heb hier nog wel een stekker met "vaste" micro Usb aansluiting liggen, maar die heeft een output van 0,55A terwijl de witte stekker 2A output heeft. Dit verschil zorgt ervoor dat de S4 4x zo langzaam oplaad, toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Jup! Hoe lager, hoe langer het opladen zal duren. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door W84 op 27-05-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:22:
[...]

Hmmm, ok daar heb ik het dus ook. Ik heb nu echt sterk het vermoeden dat het door het hoesje komt, want die zit dus vrij strak en de boel blijkbaar omhoog drukt. Wat heb je precies gedaan dan, gewoon met je vingers stevig aangedrukt?
Gewoon aangedrukt inderdaad. Niet eens overdreven stevig. Mijn toestel zit in een flip-cover, die heef naar mijn weten gewoon dezelfde achterkant als de standaard backcover.

Het is al eens eerder gemeld dacht ik, maar dat bovenste randje sluit ook net niet aan bij de glasplaat. Het scheelt niet meer dan een halve millimeter, maar dat is genoeg voor stof om er tussen te kruipen. Het zijn allemaal maar kleine minpuntjes, maar i.c.m. een schijnbaar loszittende glasplaat was ik toch even bang dat er stof onder het glas zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, daar ben ik ook bang voor. Ik heb mijn toestel bij Coolblue besteld en die hebben wel goede service zover ik weet en ik woon in buurt, dus misschien ga ik een keertje langs en kijken of ik 'm eventueel kan ruilen voor een hopelijk beter afgewerkt toestel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag s4 gekocht. Dacht dat het wel meeviel met die lags maar het valt me vies tegen. Echt storend. Morgen weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:18:
Vanmiddag s4 gekocht. Dacht dat het wel meeviel met die lags maar het valt me vies tegen. Echt storend. Morgen weer terug
Heb je de laatste update gedaan? Het kan zijn dat die er nog niet op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag de S4. Hij is helemaal perfect, alleen als je hem op een tafel neerlegt lijkt hij iets 'scheef' te liggen. Links onderin zit een soort roostertje en daar zit een klein bochtje in naar buiten. Hoort dat? Als je links op de telefoon duwt kantelt de telefoon amper, rechts kantelt ie redelijk snel opzij. Gelukkig gebruik je hem meestal in je handen of leg je hem op een hoesje of zo, waardoor het niet echt boeiend is. Komt dit overigens meer voor? Ik heb trouwens totaal geen last van lags gehad nog...

[ Voor 13% gewijzigd door Cobiwan op 27-05-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:18:
Heb je misschien een sd kaartje met veel foto's en mp3-tjes erin geplaatst. In het begin had mijn oude sd kaartje er nog niet in gedaan en liep het als een trein. Nadat ik het kaartje erin had gedaan merkte ik veel verschil. Maar na een tijd was het weg. Om je S4 na een paar uur weer terug te sturen vind ik trouwens echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Sj44k13 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:32:
Ik heb sinds vandaag de S4. Hij is helemaal perfect, alleen als je hem op een tafel neerlegt lijkt hij iets 'scheef' te liggen. Links onderin zit een soort roostertje en daar zit een klein bochtje in naar buiten. Hoort dat? Als je links op de telefoon duwt kantelt de telefoon amper, rechts kantelt ie redelijk snel opzij. Gelukkig gebruik je hem meestal in je handen of leg je hem op een hoesje of zo, waardoor het niet echt boeiend is. Komt dit overigens meer voor? Ik heb trouwens totaal geen last van lags gehad nog...
Ja, dat hoort gebogen te zijn. Daardoor hoor je dus de speaker als je 'm bijvoorbeeld op de tafel legt. ;)

Hier ook geen lag, wel een beetje gehad met de firmware uit de doos... na update totaal geen lag meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vroeg het mij ook af, maar de Note2 heeft het ook. Het is om te zorgen dat geluid nog erlangs kan als ie plat op de tafel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
W84 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:44:
[...]

Ja, dat hoort gebogen te zijn. Daardoor hoor je dus de speaker als je 'm bijvoorbeeld op de tafel legt. ;)

Hier ook geen lag, wel een beetje gehad met de firmware uit de doos... na update totaal geen lag meer! :)
Ah hij hoort dus iets scheef te liggen, gelukkig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Jup, en daardoor gaat trouwens je toestel ook een leuk rondje draaien als je trillen aan hebt staan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Haha ok dan. Morgen gaat er een simkaart in als ik een hoesje heb gekocht bij de Phonehouse. Ik wil eigenlijk een gripis, maar die is nog niet verkrijgbaar voor de s4. Weet iemand nog een leuk spel om de 3d capaciteiten van de S4 aan de kaak mee te stellen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Dat viel mij ook gelijk op, ik vroeg aan mijn vriendin; hoort dit zo? Zij heeft ook een Samsung en zij had ook klein bochtje op het roostertje waar het geluid vandaan komt. Dus het is iets van Samsung dus, haha. Wel grappig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Is het mogelijk om de apps in de appdrawer op alfabet te sorteren? Ik las ergens dat dat normaal niet kan, toch wel een beetje irritant. Ik heb de optie niet kunnen vinden.

Nvm... ineens kon ik wel bij de appdrawer het kiezen. Ben nog nieuw met Touchwizz.. Kom van een desire af met sense en daarna een cleane Mildwild rom:)

[ Voor 31% gewijzigd door Cobiwan op 27-05-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Sj44k13 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:03:
Is het mogelijk om de apps in de appdrawer op alfabet te sorteren? Ik las ergens dat dat normaal niet kan, toch wel een beetje irritant. Ik heb de optie niet kunnen vinden.

Nvm... ineens kon ik wel bij de appdrawer het kiezen. Ben nog nieuw met Touchwizz.. Kom van een desire af met sense en daarna een cleane Mildwild rom:)
App-menu > menu-knop > Weergavetype > Alfabetisch raster / alfabetisch lijst. ;)

Edit: Oh je edit stond er ook al haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Krasloos op 27-05-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ja eerst kreeg ik alleen maar app verwijderen als ik dat deed. Beetje raar... Nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Mijn toestel weigert Wifi automatisch in- en uit te schakelen als ik binnen of buiten de range van mijn wifi-thuisnetwerk geraak. 'Controleren op internetservice' staat ingeschakeld. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik kende de optie 'controleren op internetservice' nog niet, heb even moeten achter zoeken.
Wat is het nut er eigenlijk van? Als ik buiten het bereik van mijn wifi thuis ben (of een andere gekende wifi natuurlijk), dan ga ik automatisch over op 3G. Is dat bij jou dan niet het geval? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Dat is inderdaad het geval. Je bespaart echter veel stroom als je toestel niet voortdurend blijft zoeken naar wifi-netwerken terwijl je op 3g zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Weten jullie hoe je auto-correct op het toetsenbord aan zet?
Als ik op spatie druk corrigeert ie de woorden niet, best wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ergens bij de instellingen? Ik vind autocorrect via spatie juist een onding.

Meer mensen die Google Play Music telkens zien verschijnen bij actieve apps? Waar komt dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
lowizi schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:15:
Weten jullie hoe je auto-correct op het toetsenbord aan zet?
Als ik op spatie druk corrigeert ie de woorden niet, best wel lastig.
Even de moeite nemen om op dit forum te zoeken.
Deze vraag is al meerdere keren gesteld.
Senor Sjon schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:06:
Vind het ook veel fijner zonder de autocorrect.
Meer mensen die Google Play Music telkens zien verschijnen bij actieve apps? Waar komt dat vandaan?
Deze heb ik ook sinds de nieuwe firmware dacht ik.

[ Voor 43% gewijzigd door mytheory op 28-05-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16

Heb ik ook op mijn Note1 Android 4.1.2, komt dus vaker voor en niet alleen bij S4

[ Voor 6% gewijzigd door scientist456 op 28-05-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:49:
Jup! Hoe lager, hoe langer het opladen zal duren. ;)
Ja dat dacht ik al! :9 Trouwens, weet iemand ook of je de apps die in je notificatie bar komen te staan als je oortjes aansluit kunt veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninne1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 13:26
Zijn er meer mensen die bij instellingen / schermvergrendeling de "shortcuts" instellingen missen?
De rest heb ik wel gewoon erin staan, alleen die niet :'(

[ Voor 22% gewijzigd door ninne1 op 28-05-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Satom schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:52:
[...]
Ja dat dacht ik al! :9 Trouwens, weet iemand ook of je de apps die in je notificatie bar komen te staan als je oortjes aansluit kunt veranderen?
Daar ben ik ook opzoek naar. Elke keer als ik de oortjes aan sluit, krijg ik iedere keer andere apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Kan het zijn dat het scherm een tikkeltje rozig is? Als ik goed valt dit mij op. Ook lijkt het scherm aan de onderkant net iets meer dit te hebben dan op de rest van het scherm. Het is minimaal, maar ik vroeg het me wel af. Op een foto zie je het overigens niet, dus het zal wel meevallen. Amoled schermen zijn zelden helemaal 'echt' wit toch?

Edit: ik vergelijk het overigens met een Samsung TN 24 inch paneel, dus die zal ook niet 100% correct zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Cobiwan op 28-05-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:34
(jarig!)
Sj44k13 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:09:
Kan het zijn dat het scherm een tikkeltje rozig is? Als ik goed valt dit mij op. Ook lijkt het scherm aan de onderkant net iets meer dit te hebben dan op de rest van het scherm. Het is minimaal, maar ik vroeg het me wel af. Op een foto zie je het overigens niet, dus het zal wel meevallen. Amoled schermen zijn zelden helemaal 'echt' wit toch?

Edit: ik vergelijk het overigens met een Samsung TN 24 inch paneel, dus die zal ook niet 100% correct zijn.
Heb hier geen last van. Bij mijn S4 is wit echt wit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Bij mij ook, hagelwit zelfs. Normaal hebben dit soort schermen een blauwe waas/tint... not anymore! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Is een screen protector eigenlijk wel nodig bij de S4? Hij heeft immers gorilla glass en wat ik op youtube zag is dat behoorlijk krasbestendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphs schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:38:
Is een screen protector eigenlijk wel nodig bij de S4? Hij heeft immers gorilla glass en wat ik op youtube zag is dat behoorlijk krasbestendig.
Eén vervelend zandkorreltje en je GG3-scherm is alsnog doomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Offtopic, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 28-05-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Even over het probleem met de USB-kabels... dit is dus het hele euvel:
Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/DSC_0730_zpsc6ff54b3.jpg

Links een normale USB-kabel en rechts van Samsung. Do the math! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Lees voor je wat post eerst de topicwaarschuwing, daarin staan ook de bijbehorende topics.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:47:
[...]

Heb hier geen last van. Bij mijn S4 is wit echt wit _/-\o_
Volgens mij stel ik mij ook aan. In welke stand hebben jullie het scherm trouwens staan? Ik heb nu geprutst met filmmodus. Ik vind die wel mooi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mytheory schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:42:
[...]

Heb je misschien een sd kaartje met veel foto's en mp3-tjes erin geplaatst. In het begin had mijn oude sd kaartje er nog niet in gedaan en liep het als een trein. Nadat ik het kaartje erin had gedaan merkte ik veel verschil. Maar na een tijd was het weg. Om je S4 na een paar uur weer terug te sturen vind ik trouwens echt belachelijk.
Alles geprobeerd vandaag. Maar er bleef een vertraging. Je zag het scherm gewoon opbouwen. Was wel old school Windows 93. Maar zo hoort het niet. Nu nieuwe aan lader
Pagina: 1 ... 19 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV