Goedemiddag, ik ben helemaal nieuw hier, en ga proberen te ontdekken hoe dit forum werkt.
Sinds woensdag in bezit van de Galaxy S4!
Hiervoor had ik de S2, en.... Ik mis mijn S2 accuweather!
Ik vind die op de S4 te groot, en vernieuwt véél minder vaak, en ook slechter. Ik heb drie plaatsen ingevoerd, en die zie ik niet alle drie.
Wat doe ik fout??
Op de S2 had ik een knopje met symbolen, waar dan ;-) of :-) of
bijstond. De S4 heeft dit niet! Vind ik écht heel jammer.
Is er een app te downloaden (zo ja, welke?) waardoor ik dit bij m'n toetsenbord heb?
Ik kwam ergens een vraag tegen over filmen. Filmpjes maken is écht veel beter dan bij de S2. Je kunt bij het filmen inzoomen, en als het filmpje opgenomen is, en je wilt het afspelen, kun je ook inzoomen.
Als je inzoomt, moet je het toestel wel stil houden, wat natuurlijk bij filmen wel logisch is.
Foto's maken....
Als ik een foto maak (héle mooie scherpe foto's) blijven mijn foto's "hangen". Met andere woorden: ik moet eerst naar de 'terug-knop' voor ik een nieuwe foto kan maken.
Hoe kan ik dit uitschakelen??
Alvast bedankt voor reacties.
(vragen stellen kan natuurlijk ook! ;-))
Sinds woensdag in bezit van de Galaxy S4!
Hiervoor had ik de S2, en.... Ik mis mijn S2 accuweather!
Ik vind die op de S4 te groot, en vernieuwt véél minder vaak, en ook slechter. Ik heb drie plaatsen ingevoerd, en die zie ik niet alle drie.
Wat doe ik fout??
Op de S2 had ik een knopje met symbolen, waar dan ;-) of :-) of
Is er een app te downloaden (zo ja, welke?) waardoor ik dit bij m'n toetsenbord heb?
Ik kwam ergens een vraag tegen over filmen. Filmpjes maken is écht veel beter dan bij de S2. Je kunt bij het filmen inzoomen, en als het filmpje opgenomen is, en je wilt het afspelen, kun je ook inzoomen.
Als je inzoomt, moet je het toestel wel stil houden, wat natuurlijk bij filmen wel logisch is.
Foto's maken....
Als ik een foto maak (héle mooie scherpe foto's) blijven mijn foto's "hangen". Met andere woorden: ik moet eerst naar de 'terug-knop' voor ik een nieuwe foto kan maken.
Hoe kan ik dit uitschakelen??
Alvast bedankt voor reacties.
(vragen stellen kan natuurlijk ook! ;-))