Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik had vannacht ook wat vaags..

- Ik word om 1.59 wakker
- Draai me om om verder te slapen
- Gaat mijn telefoon om 2.00 spontaan muziek afspelen (spotify app stond wel open)

Is de 1e keer dat dit gebeurd (of in elk geval merk dat het gebeurd)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Net om 9:45 weer een reboot gehad, zonder aanleiding, de 3e sinds twee dagen en ik heb hem sinds april. Ik vermoed dat ik een verse install moet doen als dit zo door gaat.. :|

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Step schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:56:
Net om 9:45 weer een reboot gehad, zonder aanleiding, de 3e sinds twee dagen en ik heb hem sinds april. Ik vermoed dat ik een verse install moet doen als dit zo door gaat.. :|
Geen battery savers als juicedefender geïnstalleerd? Die willen nog weleens dat soort grappen uithalen in combinatie met sommige kernels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Die battery savers verprutsen vaak meer dan ze goed doen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Senor Sjon schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:07:
Die battery savers verprutsen vaak meer dan ze goed doen.
Neen, eigenlijk helemaal geen apps geinstalleerd die echt zaken controleren oid (ABN Amro, Battle.net Autenticator en dat soort dingetjes). Ik heb de laatste tijd ook geen apps geinstalleerd. Het enige wat een keer in de zoveel tijd via WiFi gebeurt is het updaten van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Step schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:56:
Ik moet zeggen dat ik gister toevallig mijn eerste reboot heb gehad. Ik was aan het browsen in de trein en ineens reageerde de browser niet meer en binnen een sec of 2 sprong mijn scherm uit en kreeg ik het samsung logo in beeld. Een paar seconden wachten en hij was weer opgestart.

Ik heb het met originele roms niet eerder gezien, maar ik weet wel dat ik op mijn S2 met custom rom wel regelmatig tegen een spontane reboot aan liep. Hier bleek dat te liggen aan de rom, maar zou zo niet even kunnen achterhalen wat het met de originele rom is. Missch toch aan de hand van een eerder geinstalleerde ap...

bedenk mij net: Volgens mij had ik er minder last van nadat ik mijn custom rom geupdate had en vervolgens een factory reset had gedaan. Misschien dus wel na de update die geweest is even een fact reset doen. Met de juiste backup tools heb je alles er zo weer op staan :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

misterdjus schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Ik moet zeggen dat ik gister toevallig mijn eerste reboot heb gehad. Ik was aan het browsen in de trein en ineens reageerde de browser niet meer en binnen een sec of 2 sprong mijn scherm uit en kreeg ik het samsung logo in beeld. Een paar seconden wachten en hij was weer opgestart.

Ik heb het met originele roms niet eerder gezien, maar ik weet wel dat ik op mijn S2 met custom rom wel regelmatig tegen een spontane reboot aan liep. Hier bleek dat te liggen aan de rom, maar zou zo niet even kunnen achterhalen wat het met de originele rom is. Missch toch aan de hand van een eerder geinstalleerde ap...

bedenk mij net: Volgens mij had ik er minder last van nadat ik mijn custom rom geupdate had en vervolgens een factory reset had gedaan. Misschien dus wel na de update die geweest is even een fact reset doen. Met de juiste backup tools heb je alles er zo weer op staan :)
Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste backup tool voor contactpersonen, foto's/video's, apps (die ook met de hand zijn gedownload) e.d, dan toch binnenkort maar ff een factory reset doen idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Wat ik meestal doe is alleen mijn apps en WIFI acces points backuppen met Titanium backup en eigenlijk hoef je dan verder niks te doen. Een factory rest laat je sd's namelijk onbewerkt. Dus als je de reset hebt gedaan is je gallery onveranderd (foto's gaan bij mij zoiezo naar de Ext SD. Vervolgens add ik mijn Google account weer zodat alle contacten terugkomen (Wel Syncen dus). En zet ik met titanium mijn apps er weer op. Als je van te voren in b.v. Watsapp ff de backup optie gebruikt (schrijft het weg naar je interne sd) dan ziet ie dit gelijk na het installeren weer en heb je ook je history terug en ben je weer bij af :)

Btw iemand zijn Ext SD van de Samsung actie al binnen?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
misterdjus schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:27:

ik heb hem van de week pas opgestuurd.. vergat het telkens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Wat ik meestal doe is alleen mijn apps en WIFI acces points backuppen met Titanium backup en eigenlijk hoef je dan verder niks te doen. Een factory rest laat je sd's namelijk onbewerkt. Dus als je de reset hebt gedaan is je gallery onveranderd (foto's gaan bij mij zoiezo naar de Ext SD. Vervolgens add ik mijn Google account weer zodat alle contacten terugkomen (Wel Syncen dus). En zet ik met titanium mijn apps er weer op. Als je van te voren in b.v. Watsapp ff de backup optie gebruikt (schrijft het weg naar je interne sd) dan ziet ie dit gelijk na het installeren weer en heb je ook je history terug en ben je weer bij af :)

Ik heb wel bevestiging gekregen dat ik binnen 2 weken 'm heb.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22

Deze week bevestiging gehad van ontvangst bij Samsung, en dat ik hem binnen 2 weken mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Ok nice. Ik wacht mijn bevestiging nog ff af dan :) Zal ook een dezer dagen wel komen dan..

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hoe lang geleden verstuurd voor die bevestiging? Bij de S2 duurde het ook wel een maandje allemaal. Die SD gebruik ik nu in de S4 :P

Ik gebruik voor backuppen vaak MyPhoneExplorer. is algemeen voor Android en geeft ook de optie om je telefoon via je PC te bedienen. De backup via Kies om van S2 > S4 te gaan ging ook redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Senor Sjon schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:30:
Hoe lang geleden verstuurd voor die bevestiging? Bij de S2 duurde het ook wel een maandje allemaal. Die SD gebruik ik nu in de S4 :P

Ik gebruik voor backuppen vaak MyPhoneExplorer. is algemeen voor Android en geeft ook de optie om je telefoon via je PC te bedienen. De backup via Kies om van S2 > S4 te gaan ging ook redelijk goed.
Meteen op 27-4 verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Senor Sjon schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:25:
[...]

GoT is garantie voor een hete S2 in Dolphin, bij de S4 valt het mee. Vooral bewegende smilies trekt dat ding erg slecht om een of andere reden. Ook op bv. geenstijl komen bewegende elementen voor die de telefoon belasten.

Qua wekker:
Die is niet veranderd ten opzichte van eerdere versies. Ik denk dat je erdoorheen hebt geslapen of de verkeerde dag hebt aangetikt. Als je hem zet, dan krijg je ook een klein tekstje dat het alarm over xx uur en yy minuten afgaat.
Valt mee?... Browsen met wifi is echt niet veeleisend. Dat de telefoon dat 50 graden Celsius wordt valt echt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:31:
[...]

Ik heb wel bevestiging gekregen dat ik binnen 2 weken 'm heb.
ik heb de aanvraag direct verstuurd, heb je de bevestiging via mail of snailmail (post) ontvangen?
via mail heb ik niets ontvangen en mijn post al 2 weken niet gezien ivm vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ik wacht nog op de actie dus heb nog geen externe SD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Step schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:05:
[...]

Ik wacht nog op de actie dus heb nog geen externe SD :P
:? :? Die actie is toch al lang afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

haha vandaar dat hij denk ook de :P smily postte... Geen actie meer idd helaas. En insturen kon ook maar tot ergens in de 20e deze of volgende maand dacht ik?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik heb eindelijk me s4, allemaal erg leuk enzo maar me dlink 655 geeft dus ook de bekende Wifi problemen, in Guest Mode ook geprobeerd met WEP of WEP2 en allebei gooit die hem er telkens uit en verbind vervolgens niet meer.

Enige oplossing die al bekend zijn want ik baal flink :'(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die router was toch ook een probleem met de S3? Volgens mij stond er van de week ergens een bericht over dat die routers i.c.m. de Wifi niet echt lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
sja ik heb maar 1 GB data dus ik heb echt wifi nodig, maar die router werkt hier heerlijk dus om nou weer een nieuwe te kopen vind ik een beetje te zot... ik zie dat er een update voor de telefoon al is?

met WEP blijft die nu wel connected ineens maar dan zit je dus met G only..

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Tiduz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:52:
ik heb eindelijk me s4, allemaal erg leuk enzo maar me dlink 655 geeft dus ook de bekende Wifi problemen, in Guest Mode ook geprobeerd met WEP of WEP2 en allebei gooit die hem er telkens uit en verbind vervolgens niet meer.

Enige oplossing die al bekend zijn want ik baal flink :'(
Kijk hier eens. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2253471

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

iexip66 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:10:
[...]

:? :? Die actie is toch al lang afgelopen?
Ik heb het direct de 27e ingediend, maar het duurt nog een lange tijd voordat je de SD kaart krijgt, tot die tijd heb ik dus geen SD kaart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Step schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:33:
[...]

Ik heb het direct de 27e ingediend, maar het duurt nog een lange tijd voordat je de SD kaart krijgt, tot die tijd heb ik dus geen SD kaart. ;)
Hoor je ook een bevestiging te krijgen ofzo? Ik heb de gevraagde lading papierwerk opgestuurd, maar nog niks gehoord :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Zeemon123 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:39:
[...]

Hoor je ook een bevestiging te krijgen ofzo? Ik heb de gevraagde lading papierwerk opgestuurd, maar nog niks gehoord :|
Nee niets vernomen, dus ook niet of het goed of fout is oid. Afwachten maar! Eerst wil ik dat mijn telefoon weer normaal gaat doen zonder dat ik hem moet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Step schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:41:
[...]

Nee niets vernomen, dus ook niet of het goed of fout is oid. Afwachten maar! Eerst wil ik dat mijn telefoon weer normaal gaat doen zonder dat ik hem moet opsturen.
Ik verwacht nog wel problemen, ik MOEST de datum instellen op de datum dat ik het opstuurde ipv aankoopdatum omdat het niet werkte.

Ik las hier ergens dat je gewoon andere datum moest gebruiken... maar het zal mij benieuwen, er stond toch echt "aankoopdatum".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
Zeemon123 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:39:
[...]

Ik heb een bevestiging ontvangen -->

Beste Morscha,

Bedankt voor je registratie!

Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

De promotie zal binnen 2 weken worden verwerkt.

Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).

Met vriendelijke groet,
Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

morscha schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:55:
[...]

Beste Morscha,

Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).

Met vriendelijke groet,
Samsung
Top, straks maar even bellen dan hoe het met die van mij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
morscha schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:55:
[...]

Beste Morscha,

Met vriendelijke groet,
Samsung
Ok dan, hoe lang na verzending heb je dit ongeveer gehad?

Bedankt voor de info in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik heb net mijn blaadjes verstuurd, het is tot de 31e toch? ik had al een actiecode enzo dus ik hoop dat ik nog op tijd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
Zeemon123 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:05:
[...]

Ok dan, hoe lang na verzending heb je dit ongeveer gehad?

Bedankt voor de info in ieder geval :)
Mail van Samsung op 21 mei ontvangen. Volgens mij best wel lang nadat ik het allemaal had opgestuurd. Ik geloof dat ik het 2 mei op de post heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
morscha schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:10:
[...]

Mail van Samsung op 21 mei ontvangen. Volgens mij best wel lang nadat ik het allemaal had opgestuurd. Ik geloof dat ik het 2 mei op de post heb gedaan.
Ok, dan heb ik nog even geduld.

Thanks again voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Vandaag toch mijn HTC One maar terug gebracht naar de winkel.
In eerste instantie vond ik het wel jammer dat de aan/uit knop er scheef in zat, de bovenste speakergrill niet horizontaal is en later merkte ik ook dat het scherm er in zijn geheel niet recht in lag.
Had hoop een goed exemplaar te treffen maar helaas. Het toestel op zich vond ik erg prettig werken, maar ik mis toch echt wel wat afwerking en bouwkwaliteit. Dus vandaag geruild voor de S4!
Supergoede beslissing geweest, de bouwkwaliteit is subliem. Volgens mij halen veel mensen materiaalkeuze en bouwkwaliteit door elkaar wanneer ze beide toestellen vergelijken. Maar ik moet zeggen dat ik het polycarbonaat echt niet lelijk of goedkoop over vind komen.

Achteraf gezien vraag ik me ook af wat je met die lowlight performance van de One moet. Oke de foto's zijn lichter/helderder dan die van andere smartphones, maar nog steeds crap als je t mij vraagt :)
Zoe was wel n leuke feature, maar die blijven maar 180 dagen bewaard op de HTC servers.
Die stereospeaker aan de voorkant was wel handig, maar ik heb onlangs een Logitech UE boombox gekocht, goede vervanger.

De S4 mag misschien wat gekke features hebben die je niet elke dag gebruikt, maar hij is wel stukken beter gebouwd/afgewerkt dan de One moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:13:
[...]

- Dropbox gebruiken
- microSD kaartje (icm verloop microSD --> SD)
- met USB kabel aan computer
Bedankt voor de reacties, Heb nu div mogelijkheden geprobeerd maar het lukt niet echt om een simpel mp3tje vanaf de computer naar de s4 te verplaatsen, andersom gaat het wel. het simpelste zou natuurlijk zijn via de usb kabel aan de computer en even knippen en plakken maar dat lukt nog niet ook niet op een andere computer. het kan toch ook niet de bedoeling zijn dat je iedere keer je sd kaatje eruit moet halen !!
en die in de computer moet plaatsen, het rare is dat het met een samsung s3 wel lukt !! krijg een beetje het idee dat er iets met een instelling niet goed staat , maar weet alleen niet wat heb alles al div keren doorlopen, misschien weet iemand de gouden tip.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Klinkt misschien stom, maar maak je gebruik van de originele USB kabel? Ik heb zelf onlangs via het internet enkele USB kabels gekocht, die verkocht werden als HTC kabels, maar die zijn nep en werken erg slecht met mijn S4. Met de S2 daarentegen werkten ze perfect.. klinkt raar, ik weet het.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Ik vraag me af of ik de S4 ook met mijn xperia S lader kan opladen of dat ik dezelfde oplader naar elke kamer mee moet sleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:12
Tiduz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:53:
Ik vraag me af of ik de S4 ook met mijn xperia S lader kan opladen of dat ik dezelfde oplader naar elke kamer mee moet sleuren?
Ik hang hem gewoon nog steeds aan de S2 lader (orgineel). Vind die witte kabel van de S4 veels te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Thanks, ik heb nog lange logitech kabels liggen van me mx revolution, denk dat ik die is ga gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:17:
Klinkt misschien stom, maar maak je gebruik van de originele USB kabel? Ik heb zelf onlangs via het internet enkele USB kabels gekocht, die verkocht werden als HTC kabels, maar die zijn nep en werken erg slecht met mijn S4. Met de S2 daarentegen werkten ze perfect.. klinkt raar, ik weet het.. :X
nou dat is helemaal niet gek, zoiets heb ik ook eens gehad.
Maar ik heb het probleem gevonden...ik had namelijk een extra geheugenkaartje geplaats, en die werd ook herkend en speelde ook de muziek en filmpjes af die er opstonden, er werd ook niet gevraagd om te formatteren, maar ik heb het kaartje er weer uitgehaald en toen kon ik ineens wel alles naar de s4 overbrengen.....toen heb ik toch maar dat kaartje in computer geformatteerd , teruggedaan in de s4 toen kon ik ook naar de extra geheugen kaart kopieeren...dus alles opgelost , dus voortaan gewoon kaartje formatteren ook al vraagt de s4 er niet om...wat wel opviel was dat er wel installatie mappen van android opstonden , maar ook heel veel files die ik niet thuis kon brengen, en nu staan alleen die android mappen erop en die files zijn weg,,,gelukkig. goede leer voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Tiduz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:11:
sja ik heb maar 1 GB data dus ik heb echt wifi nodig, maar die router werkt hier heerlijk dus om nou weer een nieuwe te kopen vind ik een beetje te zot... ik zie dat er een update voor de telefoon al is?

met WEP blijft die nu wel connected ineens maar dan zit je dus met G only..
Ik heb ook op G only. Merk er toch geen bal van in de praktijk. Met N&G waar die eerst opstond haalde ik 35Mbit. Nu net over de 20Mbit, genoeg voor mijn gebruik met het toestel.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:39:
[...]

nou dat is helemaal niet gek, zoiets heb ik ook eens gehad.
Maar ik heb het probleem gevonden...ik had namelijk een extra geheugenkaartje geplaats, en die werd ook herkend en speelde ook de muziek en filmpjes af die er opstonden, er werd ook niet gevraagd om te formatteren, maar ik heb het kaartje er weer uitgehaald en toen kon ik ineens wel alles naar de s4 overbrengen.....toen heb ik toch maar dat kaartje in computer geformatteerd , teruggedaan in de s4 toen kon ik ook naar de extra geheugen kaart kopieeren...dus alles opgelost , dus voortaan gewoon kaartje formatteren ook al vraagt de s4 er niet om...wat wel opviel was dat er wel installatie mappen van android opstonden , maar ook heel veel files die ik niet thuis kon brengen, en nu staan alleen die android mappen erop en die files zijn weg,,,gelukkig. goede leer voor de volgende keer.
Klopt, via toestel formatteren kreeg ik ook grote mkv files erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
330d schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 23:39:
[...]

Ik heb ook op G only. Merk er toch geen bal van in de praktijk. Met N&G waar die eerst opstond haalde ik 35Mbit. Nu net over de 20Mbit, genoeg voor mijn gebruik met het toestel.
Vergeet niet dat meteen je hele netwerk, inclusief je bekabelde nodes, erg makkelijk voor de plaatselijke hackers te benaderen zijn. Je moet het zelf weten, maar WEP is erg onverstandig! Tenzij je een guest netwerk maakt voor je telefoon, maar wees gewaarschuwd, zou zonde zijn als je bankrekening ineens leeg is hierdoor.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

In de meeste reviews zie ik dat de videocamera op de S4 enorm bibbert, zelfs met stabilisatie aan. Wat is de ervaring van de S4-bezitters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Koldur schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:31:
[...]

Vergeet niet dat meteen je hele netwerk, inclusief je bekabelde nodes, erg makkelijk voor de plaatselijke hackers te benaderen zijn. Je moet het zelf weten, maar WEP is erg onverstandig! Tenzij je een guest netwerk maakt voor je telefoon, maar wees gewaarschuwd, zou zonde zijn als je bankrekening ineens leeg is hierdoor.
WiFi G is niet gelijk WEP only ....

Ik gebruik hier gewoon WPA voor, zou zelfs AES/TKIP kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik zie dat Google Play Music telkens actief is op de achtergrond, terwijl ik de app in z'n geheel niet gebruik. In de instellingen (en op google) heb ik geen manier gevonden om hier wat aan te doen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
logitech kabeltje werkte dus niet zo goed met originele lader, duurt ~7 uur om van 40 naar 100% te laden, met originele kabeltje een uurtje o_o

ik heb hem trouwens wel op wep moeten zetten in guestmode, want op die pagina kan ik alleen de security kiezen maar niet G... de rest van me netwerk is N dus dat ga ik natuurlijk niet op G gooien

[ Voor 41% gewijzigd door Tiduz op 25-05-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Tweaker1987 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:56:
[...]

Ik hang hem gewoon nog steeds aan de S2 lader (orgineel). Vind die witte kabel van de S4 veels te kort.
Eens, maar hij laadt wel dubbel zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
FreshMaker schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:16:
[...]

WiFi G is niet gelijk WEP only ....

Ik gebruik hier gewoon WPA voor, zou zelfs AES/TKIP kunnen zijn.
Als je even leest wat het probleem is, ze moeten juist WEP gebruiken, waardoor het G only wordt. Dus ja, het is WEP in dit geval.
Tiduz schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:43:
logitech kabeltje werkte dus niet zo goed met originele lader, duurt ~7 uur om van 40 naar 100% te laden, met originele kabeltje een uurtje o_o

ik heb hem trouwens wel op wep moeten zetten in guestmode, want op die pagina kan ik alleen de security kiezen maar niet G... de rest van me netwerk is N dus dat ga ik natuurlijk niet op G gooien
Op het moment dat je met je SGS4 connect op G snelheid dan zal ook je N snelheid naar G gaan. Zo werkt het helaas, zal meestal geen probleem opleveren, maar qua veiligheid zit je in ieder geval goed zo.
Alleen geen internetbankieren doen op je SGS4.

[ Voor 49% gewijzigd door Koldur op 25-05-2013 09:06 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een SGS4 binnengekregen, en sloot mijn UE600 oordopjes aan (die ik op meerdere toestellen heb gebruikt), en merk dat als ik de volume van mijn SGS4 wat hoger zet, de oordopjes enorm beginnen te kraken en storen.

Zijn er meerdere mensen die dit probleem (hebben) ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Koldur schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 09:04:
[...]

Als je even leest wat het probleem is, ze moeten juist WEP gebruiken, waardoor het G only wordt. Dus ja, het is WEP in dit geval.
Zo kan het toch ook?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2zi5u8i.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door 330d op 25-05-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Kom op, lees even! Er zijn bij die mensen problemen met WPA, dus moeten ze WEP gebruiken, dat zorgt er weer voor dat je automatisch naar G gaat. Omdat N alleen met WPA of hoger werkt als beveiliging.

Ja, G heeft ook WPA, maar dat is het punt dus helemaal niet....

Dit is dus een probleem van de huidige FW van de SGS4 met bepaalde routers, WPA zorgt voor een instabiele connectie, WEP niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Koldur op 25-05-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
dat kan de dlink bij mij niet ?, kijken of ik hem nu zo aan de praat kan houden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kjIyYGT.jpg

ik hoop iig dat het ooit opgelost word. oke je kan op g gewoon internetten enzo maar je zit wel in 2013, het is een beetje zot vind je niet.

ik las ook dat mensen zeggen dat die met AES het goed doet, bij mij is het juist met TKIP dat die niet wegvalt. in principe zou die nu op N moeten zitten volgens mij maar de speed is maar 16mbits.

[ Voor 26% gewijzigd door Tiduz op 25-05-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Koldur schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:19:
Kom op, lees even! Er zijn bij die mensen problemen met WPA, dus moeten ze WEP gebruiken, dat zorgt er weer voor dat je automatisch naar G gaat. Omdat N alleen met WPA of hoger werkt als beveiliging.

Ja, G heeft ook WPA, maar dat is het punt dus helemaal niet....

Dit is dus een probleem van de huidige FW van de SGS4 met bepaalde routers, WPA zorgt voor een instabiele connectie, WEP niet.
Watvis het punt dan. Als je g gebruikt icm wpa dan ben je toch klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Ik heb sinds kort de S4 en heb zit met het volgende. Ik gebruik de email app en heb aangegeven dat de emails op de server bewaard moeten worden(pop3). Dit doet die ook netjes. Echter zodra ze van de server verwijderd worden haalt ze ook uit het email programma op de telefoon.
Dit gebeurde bij mijn HTC niet. Daar moest ik ze na het binnen halen zelf nog verwijderen en zo wil ik dat nu ook weer hebben. Heeft iemand enig idee of dit kan en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
330d schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:45:
[...]

Watvis het punt dan. Als je g gebruikt icm wpa dan ben je toch klaar?
Het punt is dat WPA niet werkt, en dáárom over MOET worden gegaan op g, omdat wireless-n in de specificatie geen WEP toelaat.

Jij probeert een omgekeerd probleem oplossen, dat n niet werkt maar WPA wel...

[ Voor 11% gewijzigd door hugoy op 25-05-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 13:50

W84

Het kan misschien persoonlijk zijn, maar ik vind de home-knop niet echt fijn werken tot nu toe. Ik moet 'm erg hard indrukken en dat is vooral lastig als je met één hand de foon wilt bedienen. Bij de aan-/uitknop vind ik het echter wel weer fijn zodat niet constant je toestel aanspringt of ongevraagd reset of uitgaat. :)

Verder ben ik toch wel een soort van verliefd... wat een beest van een toestel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Even een vraagje m.b.t. de camera.. Als ik een foto schiet maakt de telefoon een geluidje. Dit doet hij ook als mijn telefoon helemaal op stil staat. Hoe krijg ik het geluid uit?

Ander vraagje. De standaard klok/weer van Samsung moet je met GPS vernieuwen.. dat vind ik een nadeel, wil dat het om het half uur via internet het weer vernieuwt. Welke widget is hiervoor voor mij goed? Die ik dan uit de Play Store kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Krasloos schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:31:
Even een vraagje m.b.t. de camera.. Als ik een foto schiet maakt de telefoon een geluidje. Dit doet hij ook als mijn telefoon helemaal op stil staat. Hoe krijg ik het geluid uit?

Ander vraagje. De standaard klok/weer van Samsung moet je met GPS vernieuwen.. dat vind ik een nadeel, wil dat het om het half uur via internet het weer vernieuwt. Welke widget is hiervoor voor mij goed? Die ik dan uit de Play Store kan halen..
Goweather is een goede weerwidget. Zelf heb ik beautiful widgets, maar daarvoor moet je betalen. Betreft de shuttersound, die kan niet uit om privacyredenen van samsung.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris Smoove op 25-05-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Chris Smoove schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:36:
[...]

Goweather is een goede weerwidget. Zelf heb ik beautiful widgets, maar daarvoor moet je betalen. Betreft de shuttersound, die kan niet uit om privacyredenen van samsung.
Camera krijg je alleen stil door via instellingen/toegankelijkheid en dan alle geluiden uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
hugoy schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:16:
[...]

Het punt is dat WPA niet werkt, en dáárom over MOET worden gegaan op g, omdat wireless-n in de specificatie geen WEP toelaat.

Jij probeert een omgekeerd probleem oplossen, dat n niet werkt maar WPA wel...
Ok het zal dan wel aan mij liggen, ik ben blij dat het zo wel werkt hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:12
iexip66 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:53:
[...]

Eens, maar hij laadt wel dubbel zo snel.
Dat klopt, maar de accu is meer dan voldoende om een dag van 6.00 (ochtend) tot 1.00 (nacht), Tsja ben postbode op zaterdag en je wilt toch ook nog leuke dingen doen zaterdagavond.

En aangezien ik hem toch alleen 's nachts oplaadt maak mij de oplaadtijd niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Kan je trouwens ergens dat waterdruppel-geluidje wijzigen bij elke aanraking? Kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 15:20
W84 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:07:
Kan je trouwens ergens dat waterdruppel-geluidje wijzigen bij elke aanraking? Kan het nergens vinden...
instellingen > mijn apparaat > geluid> aanraakgeluiden.

best logisch eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja uitzetten, maar het geluidje wijzigen in een ander geluidje gaat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
fwawer schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:41:
[...]

Camera krijg je alleen stil door via instellingen/toegankelijkheid en dan alle geluiden uitzetten.
Ik heb het geprobeerd, helaas hoor ik nog steeds geluid als ik een foto wil maken..
Chris Smoove schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:36:
[...]

Dit is zeker een goede en mooie weerwidget, helaas moet hier ook een gps aangezet worden. Ik zie graag een widget die alleen via internet draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zn sd kaartje al binnen? ik heb nog niks gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Het viel me trouwens op dat er 2 adressen zijn, namelijk: Samsung Galaxy S4 64 GB microSD kaart en Samsung Galaxy S4 geheugenkaart actie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik heb hem naar Samsung Galaxy S4 geheugenkaart actie gestuurd

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Over dat laden;
Het is wel een goede tip om zoveel mogelijk met usb of andere lader te laden. Hij laadt inderdaad veel sneller met originele, maar dit heeft wel verdriedubbeling aan slijtage aan je accu als gevolg...

Zelf laad ik alleen met de originele als ik thuiskom en snel nog even wat power nodig heb om weer weg te kunnen.

Ook kun je (in tegenstelling tot wat veel gedacht wordt) beter je telefoon op peil houden qua lading ipv helemaal leeg te laten gaan en dan pas weer te laden. Dat laatste was gunstig voor NiCd en NiMH, en JUIST niet voor Li-Ion(polymeer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Tiduz schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:18:
ik heb hem naar Samsung Galaxy S4 geheugenkaart actie gestuurd

:X
Hmmm, ja ik heb hier de envelop liggen en heb dus nog de keuze... beetje vaag zo. In de mail staat het 2e adres en in de voorwaarden het eerste adres. Help! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
W84 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:28:
[...]

Hmmm, ja ik heb hier de envelop liggen en heb dus nog de keuze... beetje vaag zo. In de mail staat het 2e adres en in de voorwaarden het eerste adres. Help! :P
Zelf zou ik dan persoonlijk voor het tweede adres kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, geheugenkaart actie lijkt mij logischer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Krasloos schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:00:
[...]

Ik heb het geprobeerd, helaas hoor ik nog steeds geluid als ik een foto wil maken..

Net even gekeken, voor de update werkte het, nu helaas niet meer :-(

[...]

Dit is zeker een goede en mooie weerwidget, helaas moet hier ook een gps aangezet worden. Ik zie graag een widget die alleen via internet draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
fwawer... Oh dat is balen man, is er verder een optie om alsnog het geluid te dempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
W84 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:16:
Het viel me trouwens op dat er 2 adressen zijn, namelijk: Samsung Galaxy S4 64 GB microSD kaart en Samsung Galaxy S4 geheugenkaart actie. 8)7
Het tweede adres is een antwoordnummer adres waar je in eerste instantie gratis je formulier naar kunt opsturen. Het eerste adres is een postbus adres waar ik iets na heb moeten sturen nadat ik een mail van ze gekregen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Als je op de widget tikt om het uitgebreide weer te zien kan je dan rechtsboven op die 3 horizontale streepjes tikken.
In het nieuwe scherm heb je dan rechtsboven een plusje om een nieuwe plaats toe te voegen.
Geen gps meer nodig dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Haha, die ingebouwde remote weet de TV's zelf te herkennen. :D Als je in een winkel bent, dan kan je alle TV's uitzetten... meer zeg ik niet! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb het antwoordnummer gebruikt. Ook logisch als je dingen moet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
Zeemon123 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:25:
Over dat laden;
Het is wel een goede tip om zoveel mogelijk met usb of andere lader te laden. Hij laadt inderdaad veel sneller met originele, maar dit heeft wel verdriedubbeling aan slijtage aan je accu als gevolg...

Zelf laad ik alleen met de originele als ik thuiskom en snel nog even wat power nodig heb om weer weg te kunnen.

Ook kun je (in tegenstelling tot wat veel gedacht wordt) beter je telefoon op peil houden qua lading ipv helemaal leeg te laten gaan en dan pas weer te laden. Dat laatste was gunstig voor NiCd en NiMH, en JUIST niet voor Li-Ion(polymeer).
Je kan ook je telefoon normaar gebruiken en niet nadenken over wat beter is. De accu is te vervangen en kost geen knoop wanneer je vindt dat de capaciteit minder wordt. Af en toe wordt ik echt 8)7 met al die hypothetische vragen over de accu en het laden ervan. Gebruik dat ging gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste probleem is een feit....hij laad niet meer op, heb hem al een paar keer aan en uit gezet en de batterij eruit gehaald, andere lader geprobeerd, maar zonder succes....maandag maar effe bellen met studentmobiel...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 22:10:
Mijn eerste probleem is een feit....hij laad niet meer op, heb hem al een paar keer aan en uit gezet en de batterij eruit gehaald, andere lader geprobeerd, maar zonder succes....maandag maar effe bellen met studentmobiel...
Heb je al geprobeerd de batterij eruit te halen en dan de stroomknop in te drukken? Dat wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---==AiRWoLf==---
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:01
W84 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:44:
Ja uitzetten, maar het geluidje wijzigen in een ander geluidje gaat toch niet?
Met root kun je het geluid wel wijzigen door het .ogg bestand te vervangen in de map /system/media/audio/
Of verwijderen om het uit te schakelen.

Maar minpunt is dat na iedere update de geluidjes weer stock zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:36:
Weet iemand wat de simpelste manier is om b.v. data, of een filmpje van je computer naar de S4 te verplaatsen ??
Heb geen S4, probeer eens instellingen (via ontwikkelaarsopties ?) en dan 'USB-foutopsporing' aanvinken. Met eerder genoemde voorstellen zou het dan moeten werken. Een andere optie is SideSync. Volgens mij de ideale integratie tussen PC en S4. De app kun je hier verkrijgen. Zou uiteraard op iedere willekeurige win 7/8 moeten werken. Check How To. Succes.
Edit: Issue seems 2 B resolved.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 04:43:
Het is een discussie topic, niet een ik-ben-1000%-pro-samsung-S4-topic [...]
Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt. 1000% pro S4 ? Overtreffende trap in overdrijven? De frustraties vliegen er vanaf Bro. Ik ben 99% voor de Note 3 ! Maar goed, jouw frustraties zijn niet mijn problemen. m.b.t. je opmerking, No Problem, Noted.
Gebruik hier de volgende keer de DM/PM voor en blijf gewoon ontopic.

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 26-05-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:41:
Ik heb vandaag een SGS4 binnengekregen, en sloot mijn UE600 oordopjes aan (die ik op meerdere toestellen heb gebruikt), en merk dat als ik de volume van mijn SGS4 wat hoger zet, de oordopjes enorm beginnen te kraken en storen.
Samsung bied je de optie om het geluid te calibreren. Ze noemen het Adapt Sound. o.a. phonearena heeft er een artikel aan gewijd. Heel interessante leesvoer. Verder kun je ook andere oordopjes (o.a. de meegeleverde?) proberen om te luisteren of dat verschil oplevert. Ik weet dat Samsung een issue met de audio connector aan het onderzoeken is. Maar of dat gerelateerd is aan jouw issue ? Check in elk geval of Adapt Sound een verbetering is. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

Al iemand ervaring met de videocamera? In reviews zie je dat de video op de S4 enorm bibbert. De digitale stabilisatie maakt het bibberen wat minder, maar ik ben niet onder de indruk. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat kan eigenlijk op 2 manieren

1 = root en dan zoals vermeld de "huttersounds" aanpassen
2 = andere camera app, ik gebruik camera+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door iexip66 op 26-05-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19
Als je root heb kan je ook dit doen: link.

Voordeel hiervan is dat je een menu krijgt waarin je het camerageluid (shutter sound) desgewenst aan
of uit kan zetten.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/d3d5dc237b8d32d056de218b03ad1a33.png

[ Voor 9% gewijzigd door Megapaul op 26-05-2013 11:10 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
nog een vraag over het waterdruppel-geluidje, op mijn toestel zit er ook nog een irritant tikkend geluid bij: filmpje. trillingsreactie staat uit.

meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tip van de dag en cross post: Boem... Galaxy S4 is nog maar 552 euro de komende week! http://www.saturn.nl/mcs/...72,610672.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius007 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 22:33:
[...]

Heb je al geprobeerd de batterij eruit te halen en dan de stroomknop in te drukken? Dat wil nog wel eens helpen.
Helaas, ik baal dr enorm van..... :(

Hoop dat ik gelijk een nieuwe krijg ipv wachten op reparatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaxvo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10-2023
Vraagje, ik heb de Galaxy 4 i.p.v. mijn HTC Desire maar ik kan maar niet wennen aan het Samsung Toetsenbord.

Iemand die weet of je ook een HTC toetsenbord op de Galaxy 4 kan krijgen?

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fricandel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02 10:37
Carfanatic schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:12:
nog een vraag over het waterdruppel-geluidje, op mijn toestel zit er ook nog een irritant tikkend geluid bij: filmpje. trillingsreactie staat uit.

Je kan bij taal en invoer bij samsung toetsenbord rechts op tandwieltje klikken dan geavanceerd dan onderaan beide uitzetten . Misschien helpt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
fricandel schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Je kan bij taal en invoer bij samsung toetsenbord rechts op tandwieltje klikken dan geavanceerd dan onderaan beide uitzetten . Misschien helpt dat ?
nope, probleem speelt niet alleen bij gebruik toetsenbord, maar ook bij het gebruik van de back button.

[ Voor 17% gewijzigd door Carfanatic op 26-05-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 22:18
Ik heb een hele irritante en vreemde bug in de stock mail app in combinatie met de standaard keyboard, als ik wil typen springt hij na regel 3 elke keer terug naar een willekeurige positie op regel 1 of 2. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb wel gelezen dat mensen met de standaard Swiftkey hier last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fricandel
Carfanatic schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:12:

Heb ff dat geluidje aan gezet en hoor dat geluid van de typemachine nu ook samen met die druppel dus het zit in het geluidje zelf van die druppel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
fricandel schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:58:
[...]

Heb ff dat geluidje aan gezet en hoor dat geluid van de typemachine nu ook samen met die druppel dus het zit in het geluidje zelf van die druppel :P
irritant hè? :( mijn s2 heeft dat tikje er niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fricandel
Carfanatic schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:59:
[...]

irritant hè? :( mijn s2 heeft dat tikje er niet in zitten.
Lol ff getest op geroote s2 klopt helemaal wat je zegt
ik zou hem terug brengen whahaha 8)7
Pagina: 1 ... 18 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV