Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 09:25
Senor Sjon schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:42:
[...]

CSC veranderen vereist root en maakt een volledige wipe van je telefoon. Ook handig voor mensen die via de goedkopere aanbieders opeens een Pools toestel hebben en naar de NL firmware willen. Ondanks de Vodafone CSC kan je wel de generieke NL (PHN) versie draaien, je kan alleen niet meer OTA/KIES updaten maar alleen via Odin. Dit is echt iets voor het Root topic overigens. Vroeger kon je de CSC veranderen met een sneltoets in je dialer, maar dat is sinds JellyBean niet meer mogelijk.
Dit is niet helemaal waar in mijn ervaring:

1. Vodafone branded toestel met ODIN voorzien van stock image (geen root oid nodig)
2. via recovery mode toestel opgestart en optie Wipe Cache Partition gedraaid.
3. Telefoon is nu unbranded (PHN) en updates via KIES werkt zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ok, die route had ik nog niet gevonden. :)

Is al je data dan ook exit?

[ Voor 26% gewijzigd door Señor Sjon op 21-05-2013 09:57 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:33
Ik wil toch ff reageren, want in mijn ogen ga je iets te kort door de bocht :).
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 05:00:
[...]
de besproken "lag" is discutabel en gaat tussen de verschillende android toestellen (Samsung,Sony, HTC, etc.)

[...]

In jouw geval, m.b.t. "hangende schermen...", No Issue.
Dat wil niet zeggen dat Android niet verder geoptimaliseerd moet worden. Ook al worden steeds weer nieuwe features toegevoegd/geintegreerd, software optimalisatie is een doorlopend proces. In dat opzicht loopt IOS KILOMETERS achter. m.a.w. IOS is gewoon een -door de jaren heen- verfijnd UNIX-based-schil.
Je hebt af en toe wel hangende schermen in Android. Zelf gezien op diverse toestellen, ook op de mijne. Maar definieer eerst de tijd voordat je iets classificeert als "hangend". Ik vind hangend al <0.5s.

Verder loopt iOS mijlen voor als je kijkt naar optimalisatie. Doordat ze idd relatief weinig nieuwe features toevoegen in elke iteratie van iOS, kunnen ze de software goed optimaliseren. Door de jaren heen verfijnd dus :). Je hebt gelijk vwb toegevoegde features, dat is bija niet bestaand in iOS.
Android vs. appple verschillen:
- Android is i.t.t apple's beleid,Open, je bent vrij m.a.w. je bent niet afhankelijk van Apple's regels zoals o.a. verplicht itunes gebruik, en bij android worden steeds weer vernieuwende features toegevoegd.
- GROTER en duidelijk leesbaarder scherm, meer pixels, smallere randen (less 2 hold, more 2 C).
- Meer RAM, meer Cores, keuze uit tig verschillende toestellen, keuze uit verschillende android-schillen, meer Innovaties (met maar 2 cores beperk je jezelf apple, hoe wil je innoveren ?)
- meer Hihg-EndHardware vergt meer accuverbruik (eye-opener)
- alu is out-dated ! Back 2 Poly or what ?
- A simple (i)OS doesn't need advanced hardware, Big Battery nor high PPI. hence apple's 5S Dual-core will do.
- Apple addicts are bored, switching 2 android. That's a sign,Right ?
Meer ram en meer cores is een kul argument. Waarom zou je dat zoeken in een telefoon? Je wilt de beste en snelste user experience en dat kan je ook eventueel bereiken met een minder aantal cores en geheugen. De Android high-end toestellen hebben idd meer Raw power maar android is veeeeeeeeel minder efficiënt. Dit komt mede door de fundamentele architectuur van Android. Alle apps runnen in een Virtual machine en bestaan uit byte-codes. Tijdens het runnen worden byte-codes omgezet naar de actuele machinetaal die een onderliggende CPU begrijpt. Dit kost tijd en vergt meer geheugen. iOS apps bestaan uit native code wat veel sneller kan zijn. Er is geen conversie-slag. Je hebt daardoor minder geheugen en processing power nodig. Beiden hebben zo zijn voor- als nadelen maar daar ga ik nu niet op in. Feit is dat vele apps sneller zijn op iOS dan op Android. Browsen op iOS is sneller, "Camscanner" is sneller op de iPhone 5, dan op mijn S4. Apps starten sneller op in iOS dan met Android. Dit heeft echt niet met het aantal feautures te maken, maar meer hoe je je bestaande hardware platform gebruikt.
[...]
zoals eerder beschreven zijn android en ios soft- en hardwarematig- 2 verschillende platforms. Android is steeds weer vernieuwend en innoverend. De constante vernieuwingen en verschillende hardware, moeten steeds weer geoptimaliseerd worden. Apple hoeft enkel maar bestaande software te verfijnen, snappier maken. In dat opzicht is "lag" subjectief. Rekening houdende met de steeds weer nieuwe features. In dat opzicht mag je er vanuit gaan dat de SGS4 vernieuwend en -mede dankzij de updates- supersnel is.
Het klopt dat Android vernieuwend is en sneller innoveert dan iOS. Echter zijn de hardware platformen vergelijkbaar. De hardware architectuur is zo verschillend nog niet. Het zijn meer de software architecturale verschillen. Het is goed te verklaren waarom Android zoveel trager is dan iOS op vergelijkbare platformen. Het is ook goed te verklaren waarom de iOS GUI vloeiend is en waarom Android dat niet is. Het heeft met de architectuur van het, in dit geval, fundamentele graphics sub-system te maken. Apple doet graphics compleet anders dan Android. Kort door de bocht komt het erop neer dat iOS meer frame-buffers gebruikt voor elk GUI element. Alle manipulaties zoals scrollen, animeren, vergroten/verkleinen, composition, enz gebeurt in hardware. Android gebruikt in het algemeen een enkel frame-buffer en daar moet de applicatie zelf alle GUI elementen opnieuw tekenen bij het scrollen, animeren of scalen. Dit kost veel meer tijd en gaan vaak niet altijd even vloeiend. Ze kunnen de GUI performance nog wel wat verbeteren, maar het kost veel meer moeite (ook voor app developers) om de GUI schokvrij te krijgen zonder een nieuwe graphics architectuur te ontwikkelen.

Btw, ik heb de S4 en deze is zeker niet "supersnel". Ik heb het gevoel dat de S4 constant op zijn tenen aan het lopen is. Vergelijkbaar met de S3 (ook gehad) is de S4 marginaal sneller. Dit in tegenstelling tot mijn vorige iPhone 5 die wel "Supersnel" is.
[...]

Exactly, met deze uitspraak tref je de spijker op de kop! Waarom vergelijk je android dan met ios ???
Beide zijn operating systems waar gebruikers mee te maken krijgen. Beide gebruiken de GUI om interactie met de gebruiker mogelijk te maken. Vandaar de vergelijking.
[...]
Neen hoor, daar heb je absoluut geen High-End hardware voor nodig, enkel software-optimalisatie. Zoals je weet, krijgt android -in tegenstelling 2 ios- steeds weer nieuwe features, die op hun beurt rekenkracht en optimalisatie vergen. Brute RekenKracht is in dat geval wel een luxe :) Wat IOS betreft....No Changes. d.w.z.geen optimalisatie nodig m.a.w. een simpele CPU will do. As Simple as that 8)
Veel te kort door de bocht. Zoals ik al zei, het zijn niet de features die Android vertragen. Of bij gebrek, iOS versnellen. Uiteraard speelt echt multi-tasken (android) en task-switchen (iOS) een rol, maar andere architecturale verschillen zijn meer bepalend voor performance verschillen. Software-optimalisatie is maar deels de oplossing voor prestatieverbeteringen.

Even voor de goede orde, ik ben fan van beide operating systemen om diverse redenen. Beide OSen hebben hun voors en tegens. Ieder moet voor zichzelf bepalen wat hij/zij belangrijk vindt om vervolgens "hun" operating systeem te kiezen. Op dit moment kies ik voor Android doordat Android sneller nieuwe features krijgt, echt multi-tasking biedt, grotere schermen ondersteunt en goed integreert met Google apps. Het kan goed zijn dat ik tzt weer switch naar iOS. Ik ben zeg maar een "zwevende kiezer" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Meer info en foto's van de S4 Active (I9295)
http://nl.hardware.info/n...tere-versie-van-galaxy-s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 09:32
Anteros schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:36:

Btw, ik heb de S4 en deze is zeker niet "supersnel". Ik heb het gevoel dat de S4 constant op zijn tenen aan het lopen is. Vergelijkbaar met de S3 (ook gehad) is de S4 marginaal sneller. Dit in tegenstelling tot mijn vorige iPhone 5 die wel "Supersnel" is.
Ik ben verre van een tech junkie maar heb deze ervaring ook. Soms denk ik dat ik de echte snelheid pas echt zou ervaren als ik ICS op mijn S4 zou zetten en dan vergelijken met mijn S2.

Even wat anders;

Ik had de vraag een pagina of 10 al gesteld maar geen reactie:
Wie heeft er (ook) problemen met de stock browser van de S4? Als ik via vensterbeheer pagina's wil sluiten loopt de app vast en krijg ik het bericht 'internet is gestopt' waarna de app zich opnieuw opstart.

Als er mensen zijn die dit ook hebben dan hoor ik het graag, maar nog liever hoor ik een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Als je naar "Settings">"Applicatiebeheer" gaat en dan "alles" klikt en je zoekt "Internet" op en je klikt op "Gegevens Wissen" Doet ie het daarna dan nog?

Edit: Ik sluit namelijk dagelijks pagina's en heb het nog niet 1x gehad...

[ Voor 21% gewijzigd door misterdjus op 21-05-2013 14:21 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb dat niet, maar ik gebruik Dolphin meestal. De stock browser vergeet elke keer het vinkje over desktop sites wel/niet openen en heeft onhandig tabbladbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
misterdjus schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:15:
Als je naar "Settings">"Applicatiebeheer" gaat en dan "alles" klikt en je zoekt "Internet" op en je klikt op "Gegevens Wissen" Doet ie het daarna dan nog?

Edit: Ik sluit namelijk dagelijks pagina's en heb het nog niet 1x gehad...
Als ik dat doe dan worden idd alle open pagina's gesloten/verwijderd maar het 'probleem' blijft. Terugzetten in standaardinstellingen helpt ook niet.
De browser zelf werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Hmm eventueel een factory reset, maar daar wordt je vast minder gelukkig van... Heb je hem geupdate naar de laatste fw? Zo ja had je het daar voor al?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
misterdjus schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:34:
Hmm eventueel een factory reset, maar daar wordt je vast minder gelukkig van... Heb je hem geupdate naar de laatste fw? Zo ja had je het daar voor al?
Factory reset zit ik iid niet op te wachten (hoewel je niet altijd alles kwijt raakt, toch?).
Ik had juist gehoopt dat de update het probleem zou oplossen. Ik had het dus vóór de update al en na de updat is het niet verholpen.
Wat ik me niet (meer) kan herinneren is of ik het al had toen ik mijn telefoon net kreeg. Ik dacht van niet maar durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Lastig... Nee je "SD" blijft zoiezo ongewijzigd. Intern en extern dus afbeeldingen en andere dingen blijven bestaan, maar de software van je tel wordt wel gereset. dus geen apps meer en geen settings, contacten enz (staan als het goed is bij Google in de cloud ;)) Dus meestal niet al te veel werk. Denk toch dat je die kan op moet denken of een andere browser moet proberen... Vervelend. Tenzij iemand anders nog een briljante ingeving heeft ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
Alsnog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 09:25
Senor Sjon schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:56:
Ok, die route had ik nog niet gevonden. :)

Is al je data dan ook exit?
Beetje laat maar toch 8) : Het is aan te raden om na deze actie een factory reset te doen. hiermee ben je al je data kwijt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Niet wat op je int en ext sd staat.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag volgens mij nog een update gehad, want kreeg een meldig van upgedate naar laatste versie...

de bovenste informatie balk is nu ook weg, nu is hij doorzichtig, eerst was dat niet zo...

Iemand nog iets gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:56
Iemand hier die mij wil helpen?
*Knip*

Niet in een toesteltopic.

[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 21-05-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Er is ook een video opgedoken van de S4 Active.
http://youtu.be/CxkQavIz9wA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:56:
ik heb vandaag volgens mij nog een update gehad, want kreeg een meldig van upgedate naar laatste versie...

de bovenste informatie balk is nu ook weg, nu is hij doorzichtig, eerst was dat niet zo...

Iemand nog iets gemerkt?
Die was altijd doorzichtig, tenzij je een andere launcher gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:14:
[...]

Die was altijd doorzichtig, tenzij je een andere launcher gebruikte.
Huhh das dan heel raar, want heb het nu sinds kort, en heb altijd dezelfde launcher gebruikt en wallpaper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
abusimbal schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:51:
Er is ook een video opgedoken van de S4 Active.
http://youtu.be/CxkQavIz9wA
Hmm, in het filmpje wordt een dual core(MSM8960) vermeld en op de foto van gsm arena een quad core cpu. :?

btw. Mogen we een aparte topic openen voor de active?
Zo ja, iemand die daar zin in heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: als ik mn s4 via de laptop oplaad duurt het een eeuw voordat hij volledig is opgeladen, maar via de stopcontact is hij in no-time opgeladen.....Heeft iemand dit ook?

Snap wel dat het via de laptop wat langzamer gaat, maar heb hem nu ongeveer 2 uur aan de laptop hangen en hij is maar ong 20% opgeladen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:01:
vraagje: als ik mn s4 via de laptop oplaad duurt het een eeuw voordat hij volledig is opgeladen, maar via de stopcontact is hij in no-time opgeladen.....Heeft iemand dit ook?

Snap wel dat het via de laptop wat langzamer gaat, maar heb hem nu ongeveer 2 uur aan de laptop hangen en hij is maar ong 20% opgeladen....
Is normaal, zet in je instellingen (mits dit op 4.2.2 stock zit) je telefoon op laden only bij usb instellingen. Heb zelf geen s4, dus doe het even uit het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• distelron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-01 11:17
Hallo forum gebruikers

Sinds 2 dagen ook een s4 in bezit top toestel hoor alleen ik zit met 1 ding.
Als ik een whatsapp bericht krijg blijft mijn popup notificatie zolang aan.
Bij mijn s3 kreeg ik een whatsapp bericht en popup maar bleef ongeveer 3 seconden het scherm aan en ging dan uit met de s4 blijft het 2 minuten aan en ik krijg het niet weg.
Wie kan me helpen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Dat kan je toch instellen in Whatsapp zelf? Instellingen > Meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Batterij-gebruik bij S4 is best goed.. zeker na de S3..

Maar het valt mij op dat de Weer-widget van Samsung zelf veel gebruikt..

Na het uitzetten van "Weer op locatie" springt dit "weer" aan bij het verversen van gegevens..

Ook staat na de update van Maps locatie-geschiedenis vaak spontaan aan..

Met allebei uit verbruikt het ding minder dan 2% per uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• distelron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-01 11:17
Nou nee ik kan het niet vinden het gaat erom als de telefoon in standby ligt en je krijgt een whatsapp krijg je een popup op je scherm en dat blijft bij mij 2 minuten aan ipv bij de de s3 dat het automatisch na 3 seconden je scherm weer zwart wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:41

Satom

Verzamel ervaringen

Hopelijk zit ik hier goed voor de volgende vraag, ik heb vanochtend mijn SIV binnengekregen en bij een standaard wallpaper/achtergrond (dus die in het systeem zitten) is de topbar transparant. Zodra als ik mijn eigen wallpaper pak, is het niet meer transparant.. Iemand die hier raad mee weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:42

W84

LOL, iemand al opgevallen dat die beam zichtbaar is? :D

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/DSC_0690_zps32a0d766.jpg

Prachtig toestel trouwens, maar wel even wennen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
W84 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:03:
LOL, iemand al opgevallen dat die beam zichtbaar is? :D

[afbeelding]

Prachtig toestel trouwens, maar wel even wennen! :9
Zichtbaar? Op de foto wel ja, maar dat is met alle IR afstandsbedieningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik vind het best grappig en nice dat ze bij elk nieuwe generatie Galaxy S telefoons "Over the horizon" veranderen. Ik vind in deze versie weinig terug van bijv de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:34:
[...]

Zichtbaar? Op de foto wel ja, maar dat is met alle IR afstandsbedieningen.
Is ook dé manier om te testen of een ir zender nog werkt, bekijk hem via een camera

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
Satom schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:22:
Hopelijk zit ik hier goed voor de volgende vraag, ik heb vanochtend mijn SIV binnengekregen en bij een standaard wallpaper/achtergrond (dus die in het systeem zitten) is de topbar transparant. Zodra als ik mijn eigen wallpaper pak, is het niet meer transparant.. Iemand die hier raad mee weet?
Dit is idd alleen bij de standaard wallpapers, je kunt wel bij de Nova launcher de topbar transparant maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Chris Smoove schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:56:
Ik vind het best grappig en nice dat ze bij elk nieuwe generatie Galaxy S telefoons "Over the horizon" veranderen. Ik vind in deze versie weinig terug van bijv de S3.
2 zielen 1 gedachte. Daarom blijf ik bij mijn s3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickochet94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-07 12:31
Heuj allemaal,

Ik woon in de buurt van Tilburg. Wij hebben als TV-provider Ziggo.
Maar als ik de WatchON app wil configureren staat er geen Ziggo tussen.
Ik heb keuze uit de volgende serviceproviders:
-Canaldigitaal
-Glashart Media B.V.
-Koninklijke KPN N.V.
-SES Astra

Ik heb ook gelijk toen ik de Galaxy S4 had aangeschaft gekeken en een bericht gestuurd dat mijn serviceprovider er niet tussen stond. Maar hier heb ik nog geen reactie op.
Is het mogelijk dat Ziggo er tussen staat, maar dan onder een andere naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiakNL
  • Registratie: September 2010
*knip*

Ik heb recent een Samsung Galaxy S4 gekocht.

Het toestel werkt prima maar ik heb een imperfectie in het scherm glas gevonden.
Zo te zien op de foto zie je 2 vlekjes en een soort van kronkeltje.

Foto van scherm:
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.us/scaled/large/716/fotoaoq.jpg

Als ik goed poets dan gaan deze weg maar zodra ik er een keer met een vinger overheen ga zijn ze direct weer terug.

Ik heb geen idee of ik dit op een of andere manier kan schoonpoetsen of dat er misschien iets aan de hand is met het glas. Misschien moet ik een of ander gek goedje kopen waarmee ik het permanent kan wegpoetsen.

*knip* Ik verzoek je even in te lezen in het algemeen beleid betreffende de forum gebruiken, zie ook Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 22-05-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ManiakNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:34:
Ik heb recent een Samsung Galaxy S4 gekocht.
Het toestel werkt prima maar ik heb een imperfectie in het scherm glas gevonden.
Zo te zien op de foto zie je 2 vlekjes en een soort van kronkeltje.
[...]
Als ik goed poets dan gaan deze weg maar zodra ik er een keer met een vinger overheen ga zijn ze direct weer terug.
Het AMOLED scherm is -d.m.v.een bindmiddel- versmolten met het GorillaGlass3. Lijkt me een zeldzaam gevalletje "imperfectie" tussen amoled scherm en GG3 frontglas.
Ik heb geen idee of ik dit op een of andere manier kan schoonpoetsen of dat er misschien iets aan de hand is met het glas. Misschien moet ik een of ander gek goedje kopen waarmee ik het permanent kan wegpoetsen.
LOL you're joking, right ?
Aangenomen dat het een zeldzaam gevalletje is waarbij amoled of GG3 niet perfect zijn versmolten,
dan kun je poetsen tot je een ons weegt...
Alle gekheid op een stokje, volgens mij zal niemand moeilijk doen om jouw S4 om te ruilen.
Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiakNL
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:41:
[...]
Het AMOLED scherm is -d.m.v.een bindmiddel- versmolten met het GorillaGlass3. Lijkt me een zeldzaam gevalletje "imperfectie" tussen amoled scherm en GG3 frontglas.

[...]
LOL you're joking, right ?
Aangenomen dat het een zeldzaam gevalletje is waarbij amoled of GG3 niet perfect zijn versmolten,
dan kun je poetsen tot je een ons weegt...
Alle gekheid op een stokje, volgens mij zal niemand moeilijk doen om jouw S4 om te ruilen.
Succes 8)
Balen! Hoe kan het eigenlijk als ik hem goed schoonmaak dat het helemaal niet meer te zien is en dat het weer zichtbaar wordt als ik er met mijn vinger erover heen wrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ManiakNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:48:
[...]
Balen! Hoe kan het eigenlijk als ik hem goed schoonmaak dat het helemaal niet meer te zien is en dat het weer zichtbaar wordt als ik er met mijn vinger erover heen wrijf?
Pffff... geen flauw idee. Om daar een zinnig antwoord op te geven zou ik het toestel eerst -in real life- moeten zien. Waarschijnlijk is er een afwijking -tussen de 2 lagen- van een 100/1000 ste van een mm. Als je druk uitoefent met schoonmaken, druk je -waarschijnlijk- bindmiddel tussen de "imperfectie", waardoor de vlekken onopvallend worden. Na een vingerbeweging haal je de spanning tussen de onregelmatigheden weer weg waardoor ze weer zichtbaar worden? Again, moeilijk te verklaren. Balen? Kan ik me voorstellen, Shit Happens. Thank God dat je alsnog kunt omruilen, Toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiakNL
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:23:
[...]

Pffff... geen flauw idee. Om daar een zinnig antwoord op te geven zou ik het toestel eerst -in real life- moeten zien. Waarschijnlijk is er een afwijking -tussen de 2 lagen- van een 100/1000 ste van een mm. Als je druk uitoefent met schoonmaken, druk je -waarschijnlijk- bindmiddel tussen de "imperfectie", waardoor de vlekken onopvallend worden. Na een vingerbeweging haal je de spanning tussen de onregelmatigheden weer weg waardoor ze weer zichtbaar worden? Again, moeilijk te verklaren. Balen? Kan ik me voorstellen, Shit Happens. Thank God dat je alsnog kunt omruilen, Toch ?
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:23:
[...]

Sorry voor de vragen hoor! Maar kan het niet mogelijk zijn dat dit veroorzaakt wordt door het residu van het plakplaatje die erop zat toen ik dit ding kocht? Dat er misschien een of ander residu is overgebleven Moet zeggen dat ik niks apparts voel als ik mijn vinger over het gedeelte beweegt, overigens blijft het kronkeltje en de 2 plekjes wel constant ook al poets ik het weg en wrijf er weer met mijn vinger overheen (meerdere keren geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Snap er niets van: wanneer ik met s planner een agendaafspraak maak en een herinnering toevoeg, wordt standaard '15 minuten van te voren' voorgesteld. Ik zet dit iedere keer handmatig op 0 minuten.
Het aantal minuten moet toch ook ergens in te stellen zijn?! :?
Kan niet moeilijk zijn, maar googelen en handleiding geven me niet het antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Rickochet94 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:19:
Heuj allemaal,

Ik woon in de buurt van Tilburg. Wij hebben als TV-provider Ziggo.
Maar als ik de WatchON app wil configureren staat er geen Ziggo tussen.
Ik heb keuze uit de volgende serviceproviders:
-Canaldigitaal
-Glashart Media B.V.
-Koninklijke KPN N.V.
-SES Astra

Ik heb ook gelijk toen ik de Galaxy S4 had aangeschaft gekeken en een bericht gestuurd dat mijn serviceprovider er niet tussen stond. Maar hier heb ik nog geen reactie op.
Is het mogelijk dat Ziggo er tussen staat, maar dan onder een andere naam?
Je moet je postcode zonder letters invullen: 1234 ipv 1234AB

Dat was in elk geval bij mij de oplossing.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Katala schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:48:
[...]

Of een paar keer drukken op zoeken. zonder letters postcode idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ManiakNL schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:46:
[...]

[...]

Sorry voor de vragen hoor! Maar kan het niet mogelijk zijn dat dit veroorzaakt wordt door het residu van het plakplaatje die erop zat toen ik dit ding kocht? Dat er misschien een of ander residu is overgebleven Moet zeggen dat ik niks apparts voel als ik mijn vinger over het gedeelte beweegt, overigens blijft het kronkeltje en de 2 plekjes wel constant ook al poets ik het weg en wrijf er weer met mijn vinger overheen (meerdere keren geprobeerd)
Kan ook nog zijn dat daar de anti-vettevinger(oleophobic)coating niet gehecht heeft aan het glas. Gewoon teruggaan, dit is zo zeldzaam. De hoeveelheid imperfecte modellen valt mij sowieso wel mee. Productie hebben ze goed voor elkaar.
heutsm schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:03:
Snap er niets van: wanneer ik met s planner een agendaafspraak maak en een herinnering toevoeg, wordt standaard '15 minuten van te voren' voorgesteld. Ik zet dit iedere keer handmatig op 0 minuten.
Het aantal minuten moet toch ook ergens in te stellen zijn?! :?
Kan niet moeilijk zijn, maar googelen en handleiding geven me niet het antwoord...
S-planner is een tyfusding (pardon my English).
Ik werk met Exchange:
- Gesynchte afspraak wordt standaard een vergaderverzoek met mijzelf als organisator. Dat terwijl ik hem in Outlook niet zo gemaakt heb. Dit zorgt er ook voor dat afspraken gemaakt in Outlook op de telefoon soms niet aan te passen zijn.
- Nog steeds kent ie geen categorieën, come on Google! Dat is wel zo basaal voor een agenda. Oplossing van Google is om per categorie een agenda te gebruiken... |:(
- Een herhalingsafspraak zoals een jaarlijkse verjaardag verschuift één uur, maar niet bij alle jaarlijkse dingen natuurlijk... Opnieuw aanmaken op telefoon of Outlook maakt niets uit. In Outlook staat ie wel gewoon goed.
- De herinnering moet je niet aantikken als je een afspraak maakt. Dan staat ie ook niet aan. Je kan ook even in je instellingen kijken via de menutoets of je zelf de voorkeur voor een herinnering hebt aangezet. Als je elders een afspraak maakt, moet ie daar natuurlijk ook uit staan. En vaak krijg je vergaderverzoeken van mensen die niet weten hoe Outlook werkt en dan heb je weer die reminders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
S planner, instellingen, standaard tijdstip herinneringen? Daar staat het bij mijn s3

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
reyals schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:03:
S planner, instellingen, standaard tijdstip herinneringen? Daar staat het bij mijn s3
Bij mijn S3 ook, maar niet bij de S4...
.
.
.
Senor Sjon schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:50:
[...]

- De herinnering moet je niet aantikken als je een afspraak maakt. Dan staat ie ook niet aan.
Ook een manier van probleem omzeilen: werkt het niet, gewoon niet gebruiken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ah, ik lees nu dat hij de standaard tijd in wilt stellen... my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickochet94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-07 12:31
Katala schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:48:
[...]

Dankje, dit is inderdaad ook de oplossing voor mij. Ziggo staat er nu wel bij. :)
Ik ga het gelijk uitproberen zodra ik thuis ben of de WatchON app goed werkt :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Rickochet94 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:05:
[...]

Dankje, dit is inderdaad ook de oplossing voor mij. Ziggo staat er nu wel bij. :)
Ik ga het gelijk uitproberen zodra ik thuis ben of de WatchON app goed werkt :9 .
Ik ben weer terug naar m'n oude afstandsbediening... maar die werkt dan ook niet via infrarood geloof ik.

WatchON vond ik enorm traag en beperkt t.o.v. de afstandsbediening die met de TV is meegeleverd.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 01-09 12:03
Katala schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:12:
[...]

Ik ben weer terug naar m'n oude afstandsbediening... maar die werkt dan ook niet via infrarood geloof ik.

WatchON vond ik enorm traag en beperkt t.o.v. de afstandsbediening die met de TV is meegeleverd.
Heerlijk juist die WachtOn >:) Gister weer bij de plaatselijke snackbar zitten kloten door alle tv's uit te zetten >:)

Of bij je schoonfamilie elke keer als iemand de tv zapt een kanaaltje verder te zappen :*)

De reacties die je krijgt zijn echt PRICELESS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat had je vroeger al met die horloges.

Ik ben ook nog niet gelukkig met WatchOn. Een hoop dingen werken net niet en de UPC decoder pikt het signaal alleen op als ie zin heeft. Meerdere nummers achter elkaar (bv kanaal 302) hoef je al helemaal niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Zo'n IR zapper is gewoon een leuke gimmick waarmee je niks praktisch kan. Wie gaat er nu met zijn vette chips vingers met zijn telefoon zappen? App zoeken, opstarten, zappen, enz. Lijkt me gewoon handiger om dat met de AB te doen. Die kan veel meer hebben, heeft geen last van vette vingers en ligt meestal binnen bereik.

Maar goed, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Anteros schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:52:
Zo'n IR zapper is gewoon een leuke gimmick waarmee je niks praktisch kan. Wie gaat er nu met zijn vette chips vingers met zijn telefoon zappen? App zoeken, opstarten, zappen, enz. Lijkt me gewoon handiger om dat met de AB te doen. Die kan veel meer hebben, heeft geen last van vette vingers en ligt meestal binnen bereik.

TV kijken kan ook zonder chips :/

Ik vind het handig hoor, 's nachts als ik in bed ga nog ff wat chille muziek aan. Daarna zo vanuit bed monitor en speakers (logitech werkt ook :)) uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Anteros schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:52:

Je telefoon veeg je zo schoon, de kruimels van de chips tussen de rubberen ab-toetsen niet.

En, gewoon omdat het kan. :P

Ik gebruikte al de netwerkapps van Yamaha en Panasonic voor Receiver+TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Zou wel tof zijn als je juist Air Browse kan gebruiken om te zappen of volume te wijzigen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
Zijn er hier al mensen die ervaringen delen over de Black T (branded versie van Tmobile)? En zijn deze positief of negatief.

Ik sta nu voor de keuze voor een branded of een unbranded (30,- meer) maar als het alleen wat bloatware is kan ik daar wel mee leven. Echter een tmobile logo oid. op de buitenkant vind ik echt niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Ik heb vandaag het probleem dat de SGS4 twee keer uit zich zelf een reboot heeft gehad. Daarvoor voel ik twee keer een korte trilling. Vreemd, ik heb niet echt applicaties oid verder nog geinstalleerd. Iemand een idee...of wordt het (indien het nog vaker voor komt) toch een factory reset?

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc0pe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:31:
Zijn er hier al mensen die ervaringen delen over de Black T (branded versie van Tmobile)? En zijn deze positief of negatief.

Ik sta nu voor de keuze voor een branded of een unbranded (30,- meer) maar als het alleen wat bloatware is kan ik daar wel mee leven. Echter een tmobile logo oid. op de buitenkant vind ik echt niet kunnen.
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd... alhoewel updates voor non-branded versies wel een stuk eerder beschikbaar zijn wat die 30 euro het wel waard maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was trouwens in eerste instantie geneigd om HTC One te kopen maar al dat geouweh%&r qua gaps, dode pixels, scheve speakergrills, etc. ga ik gewoon voor de S4. Kunststof of niet, ik hoor niet tot nauwelijks klachten dat het toestel niet goed in elkaar steekt. Misschien alleen wat software maar dat is op te lossen met updates.

Voor dat geld moet het toestel in 1x goed zijn... heb je eindelijk je toestel kun je hem weer inruilen! belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:56:
[...]

Daar ben ik ook wel in geinteresseerd... alhoewel updates voor non-branded versies wel een stuk eerder beschikbaar zijn wat die 30 euro het wel waard maken.
Wat is eerder? Een week? Een maand? Want dan is een unbranded idd wel het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:22
sc0pe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:20:
[...]

Wat is eerder? Een week? Een maand? Want dan is een unbranded idd wel het overwegen waard.
Je kan branded ook gewoon unbranded flashen, zelfs zodat KIES het allemaal als officieel ziet. Is 5 minuten werk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:59:
Ik was trouwens in eerste instantie geneigd om HTC One te kopen maar al dat geouweh%&r qua gaps, dode pixels, scheve speakergrills, etc. ga ik gewoon voor de S4. Kunststof of niet, ik hoor niet tot nauwelijks klachten dat het toestel niet goed in elkaar steekt. Misschien alleen wat software maar dat is op te lossen met updates.

Voor dat geld moet het toestel in 1x goed zijn... heb je eindelijk je toestel kun je hem weer inruilen! belachelijk...
Vergeet niet dat HTC bijna op omvallen staat... dan kan je updates wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Koldur schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:22:
[...]

Je kan branded ook gewoon unbranded flashen, zelfs zodat KIES het allemaal als officieel ziet. Is 5 minuten werk.
Oke maar aan de buitenkant zie je er dus niks van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
Ik heb bij de s4 de speakergrill scheef zitten.. Rechts steekt hij boven het scherm uit en links ligt hij gelijk met het scherm...

Hoe hoort hij te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
LukaKian schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:43:
Ik heb bij de s4 de speakergrill scheef zitten.. Rechts steekt hij boven het scherm uit en links ligt hij gelijk met het scherm...

Hoe hoort hij te zitten?
Horizontaal boven de Samsung logo, tussen de sensoren in.

Edit: Ah, ik had al een gevoel dat er iets niet klopte aan mijn reactie. Inderdaad een klein beetje boven het scherm.

[ Voor 15% gewijzigd door SCARfaceE op 23-05-2013 15:07 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Haha ik denk dat de diepte bedoeld werdt of zie ik het verkeerd? Hij ligt bij mij ietsje hoger dan het scherm, maar wel gelijk.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ietsje hoger dan het scherm, mag geen naam hebben. Wel gewoon recht. Steekt ongeveer even ver uit als de home-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
SCARfaceE schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:45:
[...]

Horizontaal boven de Samsung logo, tussen de sensoren in.

Edit: Ah, ik had al een gevoel dat er iets niet klopte aan mijn reactie. Inderdaad een klein beetje boven het scherm.
Lol... Zou wel heel erg zijn als het niet zo was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
misterdjus schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:48:
Haha ik denk dat de diepte bedoeld werdt of zie ik het verkeerd? Hij ligt bij mij ietsje hoger dan het scherm, maar wel gelijk.
Ja ja idd de diepte.. links ligt hij gelijk met het scherm en rechts steekt hij iets uit... schoonheidsfoutje.. mijn vorige s4 had een dode pixel in het midden van het scherm dat stoorde mij meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Kan je hem er niet voorzichtig in drukken? Weet niet of dat mogelijk is hoor, maar kan me er zo iets bij voorstellen...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Bij mij steekt die speakergrill ook uit, maar niet storrend. Bouwkwaliteit is trouwens prima verder, al blijft het een plastic bak. :P Ik kom van een Xperia S en was ook plastic, maar voelde wel wat degelijker aan. Alleen ook gelijk lomper en vooral zwaarder, haha! Ik blijf het zonde vinden dat ze die rand niet van metaal hebben gemaakt... Gemiste kans vind ik zelf. Maar goed, waanzinnig toestel verder en toch wat interessanter dan een Sony moet ik zeggen. Al kan basic soms ook fijn zijn. :)

Ik moet trouwens nog steeds wennen aan de achterkant van de zwarte versie, blijft apart en het is ook net een spiegel. Ik heb gisteren een witte achterklep besteld en even kijken hoe dat staat. :9 Geen dode pixels hier gelukkig trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Vind het toestel zelfs nog 'plasticer' aanvoelen dan de S2 :/

Maar goed, daar zijn de hoesjes voor (altijd leuk die iFans die hun goed aanvoelende iPhone als een duur glaswerk behandelen als hij ook maar even uit het hoesje is). Daarnaast is polycarbonaat een zeer geschikt materiaal voor een toestel, daarmee praat ik het altijd maar weer goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Laatst online: 13-09 15:55
Ik heb sinds vanmiddag ook een S4. Prachtig apparaat maar ik heb 1 probleem waar ik tegen aanloop. Als ik watchOn probeer in te stellen gebeurt er eigenlijk niks. Als ik als land Nederland kies blijft hij daar op dat scherm staan en gaan niet verder. Als ik voro bijvoorbeeld Australië kies gaat hij wel naar het volgende scherm van postcode enz. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
jacco5555 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:14:
Ik heb sinds vanmiddag ook een S4. Prachtig apparaat maar ik heb 1 probleem waar ik tegen aanloop. Als ik watchOn probeer in te stellen gebeurt er eigenlijk niks. Als ik als land Nederland kies blijft hij daar op dat scherm staan en gaan niet verder. Als ik voro bijvoorbeeld Australië kies gaat hij wel naar het volgende scherm van postcode enz. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Kijk even of er een update is in de market, en anders even gegevens wissen via applicatiebeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
W84 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:04:
Bij mij steekt die speakergrill ook uit, maar niet storrend. Bouwkwaliteit is trouwens prima verder, al blijft het een plastic bak. :P Ik kom van een Xperia S en was ook plastic, maar voelde wel wat degelijker aan. Alleen ook gelijk lomper en vooral zwaarder, haha! Ik blijf het zonde vinden dat ze die rand niet van metaal hebben gemaakt... Gemiste kans vind ik zelf. Maar goed, waanzinnig toestel verder en toch wat interessanter dan een Sony moet ik zeggen. Al kan basic soms ook fijn zijn. :)

Ik moet trouwens nog steeds wennen aan de achterkant van de zwarte versie, blijft apart en het is ook net een spiegel. Ik heb gisteren een witte achterklep besteld en even kijken hoe dat staat. :9 Geen dode pixels hier gelukkig trouwens! :D
De speakergrill hoort ook iets uit te steken. Maar bij mij ligt hij scheef in het glas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Oh, op die fiets... Da's wel minder dan ja! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Niemand anders een reboot gehad met de S4 (van T-Mobile, non-branded)? Het systeem reboot zo na twee korte trillingen. Erg vreemd. Ik heb hem sinds 27 april. Ik heb ook geen applicaties geinstalleerd. Wel heb ik auto updaten van apps aanstaan via WiFi.

Vandaag twee keer gehad, vanochtend en zojuist.

[ Voor 9% gewijzigd door Step op 23-05-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Step schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:20:
Niemand anders een reboot gehad met de S4 (van T-Mobile, non-branded)? Het systeem reboot zo na twee korte trillingen. Erg vreemd. Ik heb hem sinds 27 april. Ik heb ook geen applicaties geinstalleerd. Wel heb ik auto updaten van apps aanstaan via WiFi.

Vandaag twee keer gehad, vanochtend en zojuist.
Eentje uit de oude doos proberen; zijn de accucontactjes helemaal schoon enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Zeemon123 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:22:
[...]

Eentje uit de oude doos proberen; zijn de accucontactjes helemaal schoon enzo?
Ik heb de batterij nog niet eens verwijderd, zouden deze vies moeten raken zonder dat er iets veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Laatst online: 13-09 15:55
Zeemon123 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:16:
[...]

Kijk even of er een update is in de market, en anders even gegevens wissen via applicatiebeheer.
Werkt niet helaas. Gekke is wel dat er 2 versies bij applicatiebeheer staan? een versie 1.0.89 en 4.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Step schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:24:
[...]

Ik heb de batterij nog niet eens verwijderd, zouden deze vies moeten raken zonder dat er iets veranderd is?
Dat niet natuurlijk, maar als er net bij plaatsing een folietje mee naar binnen is gegaan of iets dergelijks....

Of de pinnetjes die niet helemaal recht staan...

Never hurts to check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Zeemon123 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:31:
[...]

Dat niet natuurlijk, maar als er net bij plaatsing een folietje mee naar binnen is gegaan of iets dergelijks....

Of de pinnetjes die niet helemaal recht staan...

Never hurts to check :)
Done, niets bijzonders gezien. Alles gewoon ff een reseat gedaan van simkaart en batterij. :) Nu weer afwachten of het nog steeds voor komt, maar ik denk dat nog steeds een update de veroorzaker is (iets van Google Play oid wat ik gister zag). Maar goed als niemand anders het heeft dan zou dat haast niet kunnen.

Als het zich nu nog voor doet doe ik wel een factory reset, iemand een goede tip om het gehele apparaat te backuppen? Eerste keer dat ik een Android device heb (altijd iPhone gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Step schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:35:
[...]

Done, niets bijzonders gezien. Alles gewoon ff een reseat gedaan van simkaart en batterij. :) Nu weer afwachten of het nog steeds voor komt, maar ik denk dat nog steeds een update de veroorzaker is (iets van Google Play oid wat ik gister zag). Maar goed als niemand anders het heeft dan zou dat haast niet kunnen.

Als het zich nu nog voor doet doe ik wel een factory reset, iemand een goede tip om het gehele apparaat te backuppen? Eerste keer dat ik een Android device heb (altijd iPhone gehad).
Zoek op XDA naar de geschikte CWM, daar staat alles uitgelegd. deze kan je toestel volledig als een snapshot back-uppen.

Wel zet dit je flashcounter op 1, hier kan je meer over vinden in het custom firmware topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Weet iemand of je 'm kan resetten zoals gekocht met al die welkomsintellingen etc.? En krijg je die 50GB Dropbox automatisch als je een nieuw account aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
W84 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:51:
Weet iemand of je 'm kan resetten zoals gekocht met al die welkomsintellingen etc.? En krijg je die 50GB Dropbox automatisch als je een nieuw account aanmaakt?
Reset:
Schakel apparaat uit -> hou volume omhoog + home + power ingedrukt tot je in een menu komt.
Kies daar m.b.v. volumeknoppen en powerknop wipe data/factory reset -> done.

Die dropbox ruimte krijg je inderdaad als je inlogt met bijgeleverde dropbox app (kan even duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de simpelste manier is om b.v. data, of een filmpje van je computer naar de S4 te verplaatsen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:36:
Weet iemand wat de simpelste manier is om b.v. data, of een filmpje van je computer naar de S4 te verplaatsen ??
- Dropbox gebruiken
- microSD kaartje (icm verloop microSD --> SD)
- met USB kabel aan computer

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Airdroid in google play store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
KiesAir en wifi direct kunnen ook nog. Zat opties dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:36:
In de laatste editie van het computerblad Computer!totaal waren ze erg tevreden over Dukto R6. Het kreeg 4,5/5 sterren.

https://code.google.com/p/dukto/
http://www.msec.it/blog/?page_id=11

Moet het zelf nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wie heeft er last van instant overheating? Na een tijdje wifi browsen of gamen wordt het zeer heet aan de bovenkant van de telefoon, achterkant en zelfs de camera... Niet normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een discussie topic, niet een ik-ben-1000%-pro-samsung-S4-topic-en-flame-ga-hier-anderen-in-onderuit-halen-topic. Gebruik het dus ook als een discussie topic over de S4.

[ Voor 113% gewijzigd door janvanduschoten op 24-05-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:51:
Extra data ruimte voor je dropbox krijg je inderdaad na aanmelding. Dropbox zegt zelf op de website dat het een kleine 24 uur kan duren voordat het erbij geschreven is, zelf had ik een aantal minuten na inloggen de extra ruimte erbij! :+

De wekker werkt niet goed.. iemand hier meer last van, ik heb het toestel nu drie dagen en twee dagen achter elkaar gaat de wekker niet 's ochtends :? Er zijn toch geen speciale instellingen voor nodig, toestel staat wel op stil..

[ Voor 18% gewijzigd door Satom op 24-05-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Satom schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:23:
[...]
De wekker werkt niet goed.. iemand hier meer last van, ik heb het toestel nu drie dagen en twee dagen achter elkaar gaat de wekker niet 's ochtends :? Er zijn toch geen speciale instellingen voor nodig, toestel staat wel op stil..
Ik gebruik de wekker elke dag en werkt perfect, geen speciale instellingen gedaan gewoon standaard. Gaat de wekker wel af maar hoor je geen alarm of gaat het alarm helemaal niet af? Dat hij op stil staat maakt niet uit.

Ik heb op een scherm een aantal alarm widgets staan die ik snel aan en uit kan zetten afhankelijk van hoe laat ik op moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik hoor niets en zover ik kon zien was de wekker ook niet gegaan, maar zojuist opnieuw ingesteld en nu ging de wekker wel af.. zou ik hem dan gister- en vanochtend niet gehoord hebben? 8)7 haha We zien het morgenvroeg wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Satom schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:34:
Ik hoor niets en zover ik kon zien was de wekker ook niet gegaan, maar zojuist opnieuw ingesteld en nu ging de wekker wel af.. zou ik hem dan gister- en vanochtend niet gehoord hebben? 8)7 haha We zien het morgenvroeg wel O-)
Ik heb het ook gehad en kwam erachter dat ik de wekker gewoon niet hoorde. Ik had het toestel altijd op z'n rug liggen. Nu leg ik hem steeds andersom (op mijn leren hoesje zodat het scherm niet beschadigt) en hoor ik de wekker perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
Satom schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:34:
Had je toevallig de blokkeerstand ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Chris Smoove schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:55:
Wie heeft er last van instant overheating? Na een tijdje wifi browsen of gamen wordt het zeer heet aan de bovenkant van de telefoon, achterkant en zelfs de camera... Niet normaal..
GoT is garantie voor een hete S2 in Dolphin, bij de S4 valt het mee. Vooral bewegende smilies trekt dat ding erg slecht om een of andere reden. Ook op bv. geenstijl komen bewegende elementen voor die de telefoon belasten.

Qua wekker:
Die is niet veranderd ten opzichte van eerdere versies. Ik denk dat je erdoorheen hebt geslapen of de verkeerde dag hebt aangetikt. Als je hem zet, dan krijg je ook een klein tekstje dat het alarm over xx uur en yy minuten afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
morscha schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:07:
In mijn contacten hebben sommige contacten een profiel foto. Doet fb dit? Ik heb contacten ertussen zitten waarvan de contact foto erg slecht is qua resolutie. Wie weet hoe je dit beter kan krijgen en kan synchen met de profielfoto's van fb?
Heeft niemand last hiervan?

Aub advies :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

EnigmaNL schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:46:
[...]

Ik heb het ook gehad en kwam erachter dat ik de wekker gewoon niet hoorde. Ik had het toestel altijd op z'n rug liggen. Nu leg ik hem steeds andersom (op mijn leren hoesje zodat het scherm niet beschadigt) en hoor ik de wekker perfect.
Dat gaan we even proberen! Ikheb de telefoon inderdaad ook met de speaker op mijn hoesje liggen :9
En nee, blokkeer stand stond (en staat uit), had ik ook al gekeken.
Pagina: 1 ... 17 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV