Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:15:
[...]

Alles geprobeerd vandaag. Maar er bleef een vertraging. Je zag het scherm gewoon opbouwen. Was wel old school Windows 93. Maar zo hoort het niet. Nu nieuwe aan lader
Welke schermen bedoel je dan, ik heb alleen in de widget schermen last van lichte lag.
Windows 93? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:34
(jarig!)
Sj44k13 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:11:
[...]

Volgens mij stel ik mij ook aan. In welke stand hebben jullie het scherm trouwens staan? Ik heb nu geprutst met filmmodus. Ik vind die wel mooi :).
Ik heb normaal. Iedereen vind wat anders mooi dus gewoon doen wat je het beste vind voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel er verschillende apps zijn om het batterijverbruik aan banden te leggen, komt (verrassend) Qualcomm met'n neuwe accu-app voor alle Snapdragons. Alhoewel BatteryGuru positief is ontvangen, draait het eigenlijk om een software-optimalisatie. De optimalisatie gebeurd op CPU basis, bij de bron, de processor (o.a. snapdragon 600) wordt op stroomverbruik geoptimaliseerd (driver update, tweaks ??). Dat zou het batterijverbruik -ingrijpend- moeten aanpassen aan dagelijks gebruik . Ik zeg niet dat de accu v.d. S4 slecht is, maar Qualcomm's BatteryGuru zou'm nog beter moeten maken. Wat is de praktijkervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
W84 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:13:
Even over het probleem met de USB-kabels... dit is dus het hele euvel:
[afbeelding]

Links een normale USB-kabel en rechts van Samsung. Do the math! :+
je hebt de andere op de kop beste jongen, dat stukje aan de onderkant bij de samsung kabel steekt bij mij niet uit ofzo, is flush. dus dan zou dat toch niet veel moeten uitmaken?

Logitech USB kabel die ik bij mijn touchpad kreeg werkt gewoon, USB OTG adapter = no go dit zijn mijn kabels, en de linker werkt alleen als ik hem stukje omhoog buig lichtjes terwijl die in telefoon zit, zo snel ik loslaat = verbinding verbroken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hmVYzuJ.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Tiduz op 29-05-2013 06:48 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:27:
Alhoewel er verschillende apps zijn om het batterijverbruik aan banden te leggen, komt (verrassend) Qualcomm met'n neuwe accu-app voor alle Snapdragons. Alhoewel BatteryGuru positief is ontvangen, draait het eigenlijk om een software-optimalisatie. De optimalisatie gebeurd op CPU basis, bij de bron, de processor (o.a. snapdragon 600) wordt op stroomverbruik geoptimaliseerd (driver update, tweaks ??). Dat zou het batterijverbruik -ingrijpend- moeten aanpassen aan dagelijks gebruik . Ik zeg niet dat de accu v.d. S4 slecht is, maar Qualcomm's BatteryGuru zou'm nog beter moeten maken. Wat is de praktijkervaring ?
ben inderdaad erg benieuwd.....wellicht zelf maar even testen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:27:
Ik zal 'm ook eens proberen. Kan nu 2 dagen zonder opladen, maar hoe meer hoe beter=)

Volgens die app moet ik over 2 dagen verschillen zien, dus wanneer m'n accu net weer vol is.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Ik laad de telefoon in de auto op met een oude Nokia kabel. Gaat niet heel erg van harte, maar die past er gewoon helemaal in.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55
's Nachts laat ik hem op via een oude BB-lader van 700mAh, dat werkt maar iets trager natuurlijk. :)
In de auto heb ik een eBay 'iPad-lader', zo'n dubbele die op 1 uitgang 2.1A geeft. Samen met een kort kabeltje van 30cm. Dat gaat lekker vlot. Met de GPS aan is hij toch binnen het uur opgeladen :)

Net die Qualcomm-app ook maar eens erop gezet, ben benieuwd, want nu haal ik toch maar iets van een 20u op 1 lading.
Scherm en Maps nemen elk ongeveer 25%, hoewel ik Maps helemaal niet gebruik (maar ik heb geen zin om die Location Services uit te zetten...)

[ Voor 30% gewijzigd door Fire69 op 29-05-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Tiduz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 06:46:
[...]

je hebt de andere op de kop beste jongen, dat stukje aan de onderkant bij de samsung kabel steekt bij mij niet uit ofzo, is flush. dus dan zou dat toch niet veel moeten uitmaken?

Logitech USB kabel die ik bij mijn touchpad kreeg werkt gewoon, USB OTG adapter = no go dit zijn mijn kabels, en de linker werkt alleen als ik hem stukje omhoog buig lichtjes terwijl die in telefoon zit, zo snel ik loslaat = verbinding verbroken.

[afbeelding]
LOL, op z'n kop? Droom lekker verder beste jongen. Kijk 's goed! ;) Ik wil nog wel een foto maken van beide andere kant. Die Samung connectors heb 2 extra gleufjes aan de andere kant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in het bezit van mijn S4.. na van iphone gekomen te zijn.
Valt me op dat als ik een app sluit, dat hij soms haperig weg vloeit... Meer mensen die dit hebben?

En hoe krijg ik op mijn LOCK screen, mijn agenda zichtbaar?
Ik kan wel andere widgets plaatsen daar, maar geen agenda :(

En iemand nog tips hoe ik andere mooie widgets kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:00
Dat haperig weg vloeien hoort er bij had ik begrepen. Ik kom zelf ook van een iPhone 4S (waarin vrijwel alles erg vloeiend gaat) en moet zeggen dat me dat wel erg tegen valt aan de S4. Ook als ik het scherm aan zet, het lockscreen tevoorschijn komt met zo'n mooi 'licht' animatie schokt die altijd. Had juist verwacht dat met zulke dikke hardware er totaal geen vertragingen/schokjes zouden zijn. Maar goed, had begrepen uit dit forum dat dat vooral aan Android (en dan met name Touchwhiz) ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:03:
Ook in het bezit van mijn S4.. na van iphone gekomen te zijn.
Valt me op dat als ik een app sluit, dat hij soms haperig weg vloeit... Meer mensen die dit hebben?

En hoe krijg ik op mijn LOCK screen, mijn agenda zichtbaar?
Ik kan wel andere widgets plaatsen daar, maar geen agenda :(

En iemand nog tips hoe ik andere mooie widgets kan vinden?
Probeer dashclock maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichelHartogNL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:42:
Dat haperig weg vloeien hoort er bij had ik begrepen. Ik kom zelf ook van een iPhone 4S (waarin vrijwel alles erg vloeiend gaat) en moet zeggen dat me dat wel erg tegen valt aan de S4. Ook als ik het scherm aan zet, het lockscreen tevoorschijn komt met zo'n mooi 'licht' animatie schokt die altijd. Had juist verwacht dat met zulke dikke hardware er totaal geen vertragingen/schokjes zouden zijn. Maar goed, had begrepen uit dit forum dat dat vooral aan Android (en dan met name Touchwhiz) ligt...
Kan niet wachten dan tot de schone rom uitkomt die we erop kunnen knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me trouwens ECHT tegenvalt is dat je niet net als bij de iphone,
je whatsapp notificaties op je lockscreen te zien kan krijgen..

Je kan wel binnen whatsapp een of andere popup aan zetten, maar dit is niet zoals op de iphone een notificatie dropdown balk met al je berichten.. jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
je kan je voorgaande post editten
Die pop-up is toch niets mis mee? Een hele notificatiebalk met berichten lijkt me juist irritant. Maar ik zit ook niet in 10 Whatsapp groepen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 19:34
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:59:
Wat me trouwens ECHT tegenvalt is dat je niet net als bij de iphone,
je whatsapp notificaties op je lockscreen te zien kan krijgen..

Je kan wel binnen whatsapp een of andere popup aan zetten, maar dit is niet zoals op de iphone een notificatie dropdown balk met al je berichten.. jammer :(
Ja inderdaad vind het ook erg jammer bij bijv Windows Phone was dit ook netjes geregeld hoop dat het in de toekomst er ook zo mag uitzien op de andriod: Afbeeldingslocatie: http://i1-news.softpedia-static.com/images/news-700/Windows-Phone-8-s-Lock-Screen-to-Sport-More-Notifications.png?1347278417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
(jarig!)
Ik kom van een galaxy note 2 en heb nu een galaxy s4 maar heb toch echt het gevoel dat de note 2 sneller is en die hapert vrijwel nooit. Maar goed het zal ook wel komen door alle extra functies op de s4 en zal wel beter worden met updates of een schone rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:51
michaeltjeh1 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:04:
[...]

Ja inderdaad vind het ook erg jammer bij bijv Windows Phone was dit ook netjes geregeld hoop dat het in de toekomst er ook zo mag uitzien op de andriod: [afbeelding]
Waarom download je de widget 'Missed It" niet? Kun je ook dat soort dingen mee doen.

Missed it @ Google Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat zijn notificaties, niet de inhoud :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
McPoowl schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:08:
[...]

Waarom download je de widget 'Missed It" niet? Kun je ook dat soort dingen mee doen.

Missed it @ Google Play
Thx ga eens kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
McPoowl schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:08:
[...]

Missed it @ Google Play
Zoals ik schreef dashclock is een widget met gigantisch veel plugins
Google Play: DashClock Widget..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
(jarig!)
mytheory schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Zoals ik schreef dashclock is een widget met gigantisch veel plugins
Google Play: DashClock Widget..
Wou ik net zeggen dashclock is toch wel de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Meulendijks89 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:06:
Ik kom van een galaxy note 2 en heb nu een galaxy s4 maar heb toch echt het gevoel dat de note 2 sneller is en die hapert vrijwel nooit. Maar goed het zal ook wel komen door alle extra functies op de s4 en zal wel beter worden met updates of een schone rom.
Mijn vader heeft ook een Note 2, maar die heeft natuurlijk een stuk minder pixels aan te sturen. Verder is dat ook geen stumpertje qua processor en het lijkt alsof de Note serie beter geoptimaliseerd is omdat het tweede high-end toestel is in een jaar. De ervaringen van de recentste Sx toestellen worden dan meegenomen.

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de Note3. Wellicht dat ik mijn S4 daarvoor weer verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
Meulendijks89 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:18:
[...]

Wou ik net zeggen dashclock is toch wel de beste
Misschien wel een heel stomme vraag maar hoe krijg ik uiteindelijk Dashclock op mn vergrendelscherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
michaeltjeh1 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:54:
[...]

Misschien wel een heel stomme vraag maar hoe krijg ik uiteindelijk Dashclock op mn vergrendelscherm...
Als je op het vergrendelscherm bent, moet je daar een widget toevoegen. Daar zet je dan de Dashclock neer.

Ben alleen nog op zoek hoe ik extensies toe kan voegen van Whatssapp en Hotmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:51
Krasloos schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Als je op het vergrendelscherm bent, moet je daar een widget toevoegen. Daar zet je dan de Dashclock neer.

Ben alleen nog op zoek hoe ik extensies toe kan voegen van Whatssapp en Hotmail...
Downloaden uit de Play store, maar volgens mij hoort dit onderwerp eerder in het Google Play topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup, maar het is wel een hele goede tip. Het GP topic is mij een te algemeen om iets nuttigs te vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Senor Sjon schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:13:
Jup, maar het is wel een hele goede tip. Het GP topic is mij een te algemeen om iets nuttigs te vinden. :P
Dat wordt het hier ook

Ik zie alleen maar vragen over algemene android langskomen, die bij elk toestel gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Krasloos schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:01:
[...]

En dan natuurlijk niet vergeten om het standaard vergrendelscherm te verwijderen (naar prullenbak vegen) en dashclock als standaard te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
Je moet het allemaal maar weten ^^

Thx!

[ Voor 11% gewijzigd door michaeltjeh1 op 29-05-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
FreshMaker schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:22:
[...]

Dat wordt het hier ook

Ik zie alleen maar vragen over algemene android langskomen, die bij elk toestel gesteld worden.
Mwah, elke Android werkt ongeveer wel hetzelfde, dus vandaar algemene vragen. Dat moet kunnen. Bijvoorbeeld de widget toevoegen aan het vergrendelscherm hoort hier wel thuis.. ach ja, ben geen moderator.. In mijn ogen moet het best kunnen...
McPoowl schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:02:
[...]

Downloaden uit de Play store, maar volgens mij hoort dit onderwerp eerder in het Google Play topic.
Het is gelukt, bedankt :) was even zoeken, maar staat onder Dash Clock. Erg mooie widget :D
mytheory schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:23:
[...]

En dan natuurlijk niet vergeten om het standaard vergrendelscherm te verwijderen (naar prullenbak vegen) en dashclock als standaard te gebruiken.
Inderdaad dat is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:30
Sinds maandagavond in het bezit van de S4.
Sinds gisteravond ook in gebruik (simkaart van nano naar micro overzetten).
Kom van een iPhone 5 af.

Het blijft toch weer wennen. Maar de flexibiliteit, notificatie led en scherm maken veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:09:
Kan het zijn dat het scherm een tikkeltje rozig is? Als ik goed valt dit mij op. Ook lijkt het scherm aan de onderkant net iets meer dit te hebben dan op de rest van het scherm. Het is minimaal, maar ik vroeg het me wel af. Op een foto zie je het overigens niet, dus het zal wel meevallen. Amoled schermen zijn zelden helemaal 'echt' wit toch?
Dit viel mij ook op. Met name bij apps met veel witte achtergronden (o.a. Nu.nl) lijkt het alsof het scherm een roze/grijze tint heeft. Als ik echter het servicemenu opstart, is het scherm wel hagelwit, dus wellicht dat die tint te maken heeft met de betreffende app en/of de helderheid van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zie het vooral als ik hem op tafel heb liggen en dus vanuit een grote hoek kijk. Vanaf de andere kant wordt hij dan trouwens iets blauwiger... Maar vanuit een hoek verkleuren de meeste schermen wel iets, dus het is niet zo boeiend. Ik zie het ook meer omdat mijn oude desire juist groenig was :p. Bij de helderheid op zijn laagst verkleurt hij ook iets, maar dat doe je toch nooit... Daarnaast lees ik op XDA hele topics hierover, dus het komt vaker voor. Geen zin om mee terug te gaan, aangezien hij het goed doet. Laat staan dat een verkoper het überhaupt ziet/ gelooft.

[ Voor 45% gewijzigd door Cobiwan op 29-05-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
W84 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:12:
[...]

LOL, op z'n kop? Droom lekker verder beste jongen. Kijk 's goed! ;) Ik wil nog wel een foto maken van beide andere kant. Die Samung connectors heb 2 extra gleufjes aan de andere kant. :+
Je hebt idd gelijk, i blame the time i posted (mooi excuus)
maar euh, foutje bedankt :P

Maar nog steeds raar, mijn logitech kabels hebben die gleufjes niet en die werken wel perfect... het is puur mijn OTG dingetje wat niet werkt :'(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Haha, geeft niet man! :p

Maar het enige wat ik nog kan bedenken is dat wanneer een connector van een bepaalde USB-kabel maar een fractie dikker is of afwijkt, dan niet meer (goed) past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ja lijkt me ook, ik wacht die DX bestelling wel af, zal wel maand duren voor ik het binnen heb maar voor 2 dollar mag ik niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBerry Q10 outselling the Galaxy S4 in France

France Telecom SFR met 21 miljoen gebruikers is een succes voor Blackberry.

Top 5 SFR - Blackberry Q10 - Samsung S4 - Blackberry Z10 - Samsungs 3 - Iphone 5

Wel 2x samsung in top 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lol, is dat net als die order in de VS van 1 miljoen telefoons? En is dit april? Hoop het niet voor de rest, want de S4 is maar 3-4 dagen in april leverbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Als ik een bericht aan het typen ben voelt het scherm echt heel goed aan. Op een of andere manier ligt het toestel prima in mijn handen en het lijkt net of je op een sponsje zit te typen. Het toestel voelt net wat fijner aan dan de HTC One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:04:
BlackBerry Q10 outselling the Galaxy S4 in France

France Telecom SFR met 21 miljoen gebruikers is een succes voor Blackberry.

Top 5 SFR - Blackberry Q10 - Samsung S4 - Blackberry Z10 - Samsungs 3 - Iphone 5

Wel 2x samsung in top 5
Meestal klopt daar geen bal van,ze zijb beetje bb aan het promoten omdat die zo slecht verkoopt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Heb hem sinds vandaag ook binnen! Erg tevreden, alleen kort (misschien dom) vraagje:
Als jullie over de cameralens "aaien" horen jullie dan ook een geluidje van een krakend folietje?
Ik heb voorzichtig geprobeerd of dit een fabrieksfolietje is, maar durf er geen nagel in te zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zit een strakke folie overheen. Kan er gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hoort die folie er ook af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Is transportbescherming, bij mij zat er t.p.v. de lens een luchtbelletje onder de folie. Paar pagina's terug staat al het relaas over dit lastig te verwijderen plakketje. Zo zit er ook folie op de metaalkleurige zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Senor Sjon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:30:
Is transportbescherming, bij mij zat er t.p.v. de lens een luchtbelletje onder de folie. Paar pagina's terug staat al het relaas over dit lastig te verwijderen plakketje. Zo zit er ook folie op de metaalkleurige zijkanten.
Haha, idd, ik heb de bescherming nog over de lens zitten, in dit geval maakt hij ook prima foto's.
De folie die op de metaalkleurige zijkant zit heb ik een week lang meegedragen, ze zijn amper te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Ik had echt totaal geen moeite om de folie weg te halen en vind het ook niet mooi als het er nog op zit. Je nagels kun je er best inzetten... Knap als je met je nagels een kras op het scherm of op je lens weet te zetten. Dan kun je je vriendin beter ook niet meer aanraken :P

[ Voor 10% gewijzigd door misterdjus op 30-05-2013 09:36 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Het is eraf! Hij zat Idd nog onder de folie... Alleen het 4g stickertje heb ik laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Sj44k13 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:21:
Het is eraf! Hij zat Idd nog onder de folie... Alleen het 4g stickertje heb ik laten zitten.
4G stickertje? Zat er bij mij niet op.. Waarschijnlijk heb ik geen 4G toestel dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb aan de bovenkant iets van Qualcomm 4g staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Ik heb en had ook geen 4g stickertje...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Sj44k13 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:23:
Ik heb aan de bovenkant iets van Qualcomm 4g staan
Ooh, naast de Earjack 3.5 mm? Daar zat inderdaad ook een stickertje met Qualcomm erop.. Volgens mij zijn alle S4 4G toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ja naast de 3.5mm idd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Hmm ik zal hem er wel afgepeld hebben in mijn enthousiasme ;) En ja alle S4's moeten 4G aankunnen. Ander zou je nog meer modelnamen moeten hebben...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdjus schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:59:
Hmm ik zal hem er wel afgepeld hebben in mijn enthousiasme ;) En ja alle S4's moeten 4G aankunnen. Ander zou je nog meer modelnamen moeten hebben...
Meer model namen ?
Het is gewoon een galaxy S4, en die naam heeft toch niets met 4G te maken.

De s4 I9505 is 4g, de s4 I9500 niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Nee precies, maar ik bedoel als er onderscheid was tussen 4g en niet 4g had je bv de: I9595G en I9505 gehad ofzo en nu heb je alleen de I9505 en de I9500 (niet 4G maar ook andere processor)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

RawChild

PSN: Rawchild

Nu bijna een maand in gebruik, is mijn eerste android telefoon en over android zelf ben ik zeer tevreden.
Ondanks dat ik de s4 in tegenstelling tot veel anderen wel heel mooi vind ben ik niet helemaal tevreden.
Ik heb echt alle extra opties uitgezet want ik werd echt helemaal gek van automatisch gescrol, filmpjes die zomaar op pauze gaan en niet meer automatisch verder gaan. Vind al die nieuwe dingen maar slecht werken, althans, ik ervaar ze als irritant. Ook die vreemde kleurverandering als ik door menu's scroll zien er raar uit.

Zijn er hier ook bezitters die in het bel menu de optie contact (rechts bovenaan) veel te ver naar rechts hebben staan? Het woord past er bij mij net niet op, valt een stukje van de t weg...echt slecht.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
(jarig!)
RawChild schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:42:
Nu bijna een maand in gebruik, is mijn eerste android telefoon en over android zelf ben ik zeer tevreden.
Ondanks dat ik de s4 in tegenstelling tot veel anderen wel heel mooi vind ben ik niet helemaal tevreden.
Ik heb echt alle extra opties uitgezet want ik werd echt helemaal gek van automatisch gescrol, filmpjes die zomaar op pauze gaan en niet meer automatisch verder gaan. Vind al die nieuwe dingen maar slecht werken, althans, ik ervaar ze als irritant. Ook die vreemde kleurverandering als ik door menu's scroll zien er raar uit.

Zijn er hier ook bezitters die in het bel menu de optie contact (rechts bovenaan) veel te ver naar rechts hebben staan? Het woord past er bij mij net niet op, valt een stukje van de t weg...echt slecht.
Bij mij werken veel dingen wel goed behalve met de ogen scrollen vind ik ook niks maar je moet ook weten hoe het werkt.
Het balkje in het bel menu kan je naar links en rechts schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:42:
Past hier prima :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-05-30-12-26-10_irisgs42013-05-30_12-26-25.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
@Peppernoot
Bij mij komt het er niet helemaal op, dat van de contacten. Ik kan het balkje wel heen en weer schuiven (links - rechts).
Bij jou is de notificatiebalk ook anders, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Volgens mij is dat een andere launcher of rom? Bij mij staat contacten er ook net niet helemaal op tot je hem naar links sleept.

[ Voor 47% gewijzigd door Cobiwan op 30-05-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:46:
Volgens mij is dat een andere launcher of rom? Bij mij staat contacten er ook net niet helemaal op tot je hem naar links sleept.
Andere launcher, rom, font en notificatie-mod inderdaad :P Aldus hier ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Misschien staat bij de launcher die Peppernoot gebruikt wel contacten helemaal erop.. zoniet is het net als bij ons.. ik vind die notificatiebalk echt tof.
@Peppernoot, haha, top, bedankt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Krasloos op 30-05-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
(jarig!)
Krasloos schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:50:
Misschien staat bij de launcher die Peppernoot gebruikt wel contacten helemaal erop.. zoniet is het net als bij ons.. ik vind die notificatiebalk echt tof.
@Peppernoot, haha, top, bedankt :)
Is niet alleen de launcher ook de custom rom en de lettertype. notificatie balk zit in de custom rom. En bij iedereen is het zo dat contacten niet helemaal leesbaar is tot je het balkje verschuift. Of je moet dus een custom rom er op zetten maar dan heb je geen garantie meer mits je alles goed kunt resetten.

[ Voor 3% gewijzigd door DM89 op 30-05-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Goede middag beste tweakers.
Ik heb sinds begin deze week ook een S4.

Ff wennen zeg als je van een iphone afkomt.

misschien een stomme vraag maar hoe krijg ik Air gesture aangezet? hij is groen in het pull down menu.Maar het icoontje komt niet in boven in beeld.

En hoe kan ik apps kopen in de store als je geen credit card hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik gebruik 3vcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
Ik bepaalde onderdelen zoals SVoice, de videospeler en andere Samsung crapware volledig kunnen uitschakelen. Ik kreeg wel de melding dat er mogelijk conflicten kunnen optreden maar tot nu toe werkt de S4 al een paar dagen verder. Zelfs de launcher heb ik kunnen uitschakelen en is ook niet meer zichtbaar als ik kijk in het actief of in het cache geheugen.

Gevolg: Alles gaat een pak vlotter.

Uiteraard heb ik ook alle annimaties volledig uitgeschakeld.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Denthis schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:35:
Goede middag beste tweakers.
Ik heb sinds begin deze week ook een S4.

Ff wennen zeg als je van een iphone afkomt.

misschien een stomme vraag maar hoe krijg ik Air gesture aangezet? hij is groen in het pull down menu.Maar het icoontje komt niet in boven in beeld.

En hoe kan ik apps kopen in de store als je geen credit card hebt?
Komt alleen in beeld als je een app hebt die air gestures gebruikt zoals de mail en internet app van Samsung zelf. Ik heb het snel weer uitgezet. In landscape internetten en dan met je duim ergens langs gaan levert ook al 'resultaat'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Senor Sjon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:03:
[...]

Komt alleen in beeld als je een app hebt die air gestures gebruikt zoals de mail en internet app van Samsung zelf. Ik heb het snel weer uitgezet. In landscape internetten en dan met je duim ergens langs gaan levert ook al 'resultaat'.
ja wil het gewoon even getest hebben he :P.

dat menutje van aan de linkerkant. valt soms bij mij van zelf uit.
als ik dan multi window uit en aan zet werkt die weer. hebben hier meerdere last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
is er geen click and buy principe?
dus je moet altijd iets van een creditcard aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Denthis schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:11:
[...]

ja wil het gewoon even getest hebben he :P.

als ik dan multi window uit en aan zet werkt die weer. hebben hier meerdere last van?
Dat menuutje IS multiwindow volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Denthis schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:11:
[...]

Blijf je niet per ongeluk de back-button te lang indrukken?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
SCARfaceE schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:25:
[...]

Blijf je niet per ongeluk de back-button te lang indrukken?
ik denk dat dat de bood doener is :).
Wist niet dat die optie erop zat.
dankje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
Je kan multiwindow ook gewoon helemaal uitzetten, zodat het ingedrukt houden van de back button ook niets meer doet.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Koldur schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:30:
Je kan multiwindow ook gewoon helemaal uitzetten, zodat het ingedrukt houden van de back button ook niets meer doet.
Nee, vind het wel een handig menutje.
alleen jammer dat je er niet elke gewenste app in kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
Denthis schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:31:
[...]

Nee, vind het wel een handig menutje.
alleen jammer dat je er niet elke gewenste app in kunt zetten.
Jawel hoor, het kan evengoed, ook al vind je het een handig menu, maar het hoeft niet ;)
Als je root kan je wel elke gewenste app ermee gebruiken, moet je wel meer dan alleen rooten, maar is niet zo heel veel extra werkt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Koldur schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:34:
[...]

Jawel hoor, het kan evengoed, ook al vind je het een handig menu, maar het hoeft niet ;)
Als je root kan je wel elke gewenste app ermee gebruiken, moet je wel meer dan alleen rooten, maar is niet zo heel veel extra werkt.
Ja klopt, heb ooit mijn oude HTC's geroot en mijn iphones gejbt.
Ik heb hem net een paar dagen, even kijken hoe alles werkt en hoe ik het wil hebben.
daarna begin ik pas aan rooten zodat ik weet welke rom en dergelijke ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Wat wil je bereiken met rooten? Een andere interface? Ik heb er bij de S4 niet echt behoefte aan... Bij mijn oude Desire moest ik wel omdat die nonstop vol zat zonder a2sd mogelijkheden en omdat de oude Sense rom te beperkt/ traag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Sj44k13 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:39:
Wat wil je bereiken met rooten? Een andere interface? Ik heb er bij de S4 niet echt behoefte aan... Bij mijn oude Desire moest ik wel omdat die nonstop vol zat zonder a2sd mogelijkheden en omdat de oude Sense rom te beperkt/ traag was.
om toch nog meer parameters naar eigenwens aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Mijn hoofd rede om te Rooten is om de ads weg te krijgen ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, laat ik voorop stellen dat ik heel tevreden met de s4 ben. Maar als ik een foto maak en ik kijk hem terug is ie perfect, mooi scherp en echt kwalitatief heel goed. Ook in je eigen galerij of album. Zodra ik echter deze foto verstuur naar facebook , wassap of naar een vriend/ vriendin lijkt de kwaliteit ineens stukken minder, ofja dat lijkt niet dat is zo….Wat heb ik dan aan zo’n goede kwaliteit camera als zodra je een foto verstuurt de kwaliteit weer heel ‘normaal’ is?

nog iemand met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:41:
Vraagje, laat ik voorop stellen dat ik heel tevreden met de s4 ben. Maar als ik een foto maak en ik kijk hem terug is ie perfect, mooi scherp en echt kwalitatief heel goed. Ook in je eigen galerij of album. Zodra ik echter deze foto verstuur naar facebook , wassap of naar een vriend/ vriendin lijkt de kwaliteit ineens stukken minder, ofja dat lijkt niet dat is zo….Wat heb ik dan aan zo’n goede kwaliteit camera als zodra je een foto verstuurt de kwaliteit weer heel ‘normaal’ is?

nog iemand met dit probleem??
Tsjah, dat is omdat deze gecomprimeerd worden i.v.m. capiciteit.

13 MP foto's zijn uiteraard erg groot (5 MB? geen idee eigenlijk) terwijl WhatsApp bijvoorbeeld dit terugbrengt naar ± 120 KB. Anders zou je op mobiel internet minuten aan het uploaden zijn en worden de servers veel meer belast, etc etc.

Wat heb je er dan aan? Je vakantiefoto's haal je er gewoon in goede kwaliteit van af :)
Ook kan je met Dropbox of Google+ in de volle glorie je foto's back-uppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemon123 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:46:
[...]
Ook kan je met Dropbox of Google+ in de volle glorie je foto's back-uppen!
En/of WhatsApp+ installeren en aanvinken dat je wilt versturen in het originele formaat :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/13699254022820.png

Zet dat zelf altijd uit aangezien het geen feest is om elke keer megabytes te moeten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:53:
[...]

En/of WhatsApp+ installeren en aanvinken dat je wilt versturen in het originele formaat :)

[afbeelding]

Zet dat zelf altijd uit aangezien het geen feest is om elke keer megabytes te moeten versturen.
Ohh wow, die is nieuw voor mij... zit er nog niet lang in zeker? *zet het meteen aan*

Edit: las niet goed, WhatsApp PLUS :P

Wel een goede reden dat eens te gaan proberen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zeemon123 op 30-05-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemon123 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:54:
[...]
... zit er nog niet lang in zeker? *zet het meteen aan*
Zit er al een héééle tijd in hoor :P Maar ja, er zitten dan ook "nogal" wat opties in dat appie hè :)

[Edit] Ah okay, dat verklaart alles :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:08

Satom

Verzamel ervaringen

Sj44k13 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:39:
LBE security master _/-\o_ , bepaal welke apps welke permissie/rechten krijgt! En om ads te verwijderen, misschien ook nog systeemapps (alhoewel je vrijwel alles al kan uitzetten zonder root)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou uhm,...net die Whatsapp plus gedownload maar doet niks haha. Ik kom in een scherm waar ik kan kiezen uit stickers! en als ik dan op de plus klik kom ik op een lege internet pagina en stopt het internet opeens...vaag!! Voor de rest, thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:07:
nou uhm,...net die Whatsapp plus gedownload maar doet niks haha.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1624514
en stopt het internet opeens...
Da's niet waar, ben hier constant online geweest! 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elomen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 06:47
64 gb kaartje van Samsung net ontvangen,aanvraag was 6 mei.
Ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
elomen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:24:
64 gb kaartje van Samsung net ontvangen,aanvraag was 6 mei.
Ben er blij mee.
Hier ook vandaag ontvangen. Aangevraagd op 27-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook m'n sd-card ontvangen. Heb nu alleen iets heel geks.

Heb de sd-card via de S4 geformatteerd en wilde 'm op de pc gaan vullen dus probeer de samsung sd-card te verwijderen. Ik kan de sd-card gewoon losklikken maar krijg hem vervolgens maar ongeveerd 0,5 cm uit de sd-card houder en vervolgens is er geen (uitwaartse) beweging in te krijgen, alleen er weer terug inschuiven is mogelijk. Heb al op YouTube gekeken hoe iemand de sd-card er probleemloos uitschuift maar bij mij dus totaal niet. Iemand meer hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:45

WTM

hier nog geen kaart ontvangen. Kreeg bericht op 21 mei dat 't over twee weken binnen zou komen, nog niet voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:29:
Vandaag ook m'n sd-card ontvangen. Heb nu alleen iets heel geks.

Heb de sd-card via de S4 geformatteerd en wilde 'm op de pc gaan vullen dus probeer de samsung sd-card te verwijderen. Ik kan de sd-card gewoon losklikken maar krijg hem vervolgens maar ongeveerd 0,5 cm uit de sd-card houder en vervolgens is er geen (uitwaartse) beweging in te krijgen, alleen er weer terug inschuiven is mogelijk. Heb al op YouTube gekeken hoe iemand de sd-card er probleemloos uitschuift maar bij mij dus totaal niet. Iemand meer hier problemen mee?
Je kan m gewoon in laten zitten om te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:16

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik heb de Galaxy S4 gekocht bij een NL webshop en wil mijn toestel registreren met de eerder aangevraagde code. Nu zie ik dat mijn EAN niet klopt omdat mijn toestel uit Rusland oid lijkt te komen. gezien de letters op de stikker waar het IMEI en EAN op staan.

Ik voel me dus genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:07:
nou uhm,...net die Whatsapp plus gedownload maar doet niks haha. Ik kom in een scherm waar ik kan kiezen uit stickers! en als ik dan op de plus klik kom ik op een lege internet pagina en stopt het internet opeens...vaag!! Voor de rest, thnx voor de info!
Net ook geïnstalleerd bij mij werkt deze goed _/-\o_
Heb je wel het goede bestand?

Download

[ Voor 14% gewijzigd door DM89 op 30-05-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:16

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Is er ook al iemand die een buitenlandse S4 geflashed heeft naar stock NL en waarbij de CSC ook goed staat zodat updates via KIES kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel de vraag naar de S4 groter is (t.o.v. de SIII) dan verwacht (Samsung’s Galaxy S4 is the fastest-selling Android phone Ever!), vinden verschillende mensen de S4 te groot. Good News, Folks. Samsung introduceert de S4 mini (as in SMALLER then the S4 Flagship).
Ze reageren -op de grote vraag naar kleinere schermen met de S4 Feel en Looks.
De S4 mini garandeert je dezelfde premium design en S4 features als de SGS4.

Vind je 5 inch te groot ?
Overweeg dan de S4 mini. Premium feel and as snappy as the bigger S4. Good luck Folks and Njoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 01:49:
Premium feel and as snappy as the bigger S4. Good luck Folks and Njoy.
Newsflash. Just like de vorige mini heeft ook deze niéts to do met zijn big broer. Misinformatie folks, g'night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Mijn SD kaartje is ook binnen.. blijk er alleen niet zoveel aan te hebben op dit moment!
- Spotify kan niet naar de SD-card schijven
- Apps kan je niet (meer) verplaatsen naar de SD-card. (Kon ik de S2 nog wel)

Op deze manier heb je er natuurlijk niet zoveel aan :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 01:49:
Alhoewel de vraag naar de S4 groter is (t.o.v. de SIII) dan verwacht (Samsung’s Galaxy S4 is the fastest-selling Android phone Ever!), vinden verschillende mensen de S4 te groot. Good News, Folks. Samsung introduceert de S4 mini (as in SMALLER then the S4 Flagship).
Ze reageren -op de grote vraag naar kleinere schermen met de S4 Feel en Looks.
De S4 mini garandeert je dezelfde premium design en S4 features als de SGS4.

Vind je 5 inch te groot ?
Overweeg dan de S4 mini. Premium feel and as snappy as the bigger S4. Good luck Folks and Njoy.
Heb je ook een Samsung tatoeage? :P

De S4 mini is net als de S3 mini en de S2 plus een uitmelkvehikel. Ze delen de designtaal en daar houdt elk vergelijk ongeveer op.

Pagina: 1 ... 20 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV