Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
@Z_jr: Dat had ik al meteen gedaan toen ik schokken in de animaties had ontdekt (2 minuten na het voor het eerst aanzetten van het toestel) :). Nu staat hij op .5 en tot op heden nog geen schokken gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 09:32
Ik heb inmiddels ook de update binnen.....en 'helaas' geen verbetering op de punten waar ik verbetering had gehoopt.

Zo duurt het bijv. nog steeds véééls te lang voordat thumbnails worden gegenereerd in de galerie. QuickPic doet dit véle malen sneller.
Ook mijn probleem met de stock browser, die vastloopt op het moment dat ik pagina's wil sluiten (waarvan er nu 5 open staan) is niet opgelost.
Voor beide zaken is een andere/betere app beschikbaar maar ik vind dat de stock apps zonder problemen moeten werken.
Misschien moet ik mijn zegeningen tellen want ik heb geen last van smearing, ghosting, rode of paarse waas of andere 'hardware' problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Ik krijg nog niets binnen.
Hoe kan ik zien of ik een branded of unbranded toestel heb?
Ik heb hem in elk geval bij T-mobile gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Hoe zit het met battery life bij deze update? Snap dat het beetje kortdag is maar ik draai nog mdf en ben nooit zo'n fan van alles opnieuw instellen enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
mytheory schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:10:
Ik krijg nog niets binnen.
Hoe kan ik zien of ik een branded of unbranded toestel heb?
Ik heb hem in elk geval bij T-mobile gekocht.
*#1234# in de dialer geeft je een drietal codes (PDA/PHONE/CSC)
Vergelijk met de codes hier:
NL: http://www.sammobile.com/...-I9505&pcode=PHN#firmware
Vodafone: http://www.sammobile.com/...-I9505&pcode=VDF#firmware
T-Mobile: http://www.sammobile.com/...-I9505&pcode=TNL#firmware

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Thanks, ik heb de eerste.
Dus dan zou ik de update toch moeten krijgen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup.

Maar ik doe het nu via Odin. Werkt sneller (buiten het downloaden van de file :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Senor Sjon schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:28:
Jup.

Maar ik doe het nu via Odin. Werkt sneller (buiten het downloaden van de file :X).
Of heeft dit te maken met dat ik hem geroot heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Root moet niet uitmaken.
Via Odin zelf duurt het bij mij consequent 7 minuut 44. :P

Ondanks de PHN update vindt Kies het nog steeds een Vodafone toestel.

Edit
Ah, ik moet de CSC ook nog aanpassen, jammer genoeg werkt de *#272*<IMEI># niet meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 14-05-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Hij lijkt na de update iets responsiever... Ik zie echter wel met CPU Spy dat de CPU in 3 uur gebruik slechts 50 seconde naar 1.9GHz geschaald heeft, 30 minuten 1.5GHz en 1 uur op 384MHz dus wellicht hebben die haperingen ook nog wel iets met de CPU Governer te maken. Kan iemand anders dat eens checken? (ik speel nauwelijks games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ik moet ook zeggen dat het nu allemaal wat vloeiender en soepeler aanvoelt naarmate ik er meer mee speel. Animaties gaan vloeiend (met .5) en algemene user experience is verbeterd. Nog steeds niet 1.9GHz/2GB/Quad-core waardig, maar het gaat iig de goede kant op.

@Rctworld: Je bedoelt dat je het vreemd vindt dat de CPU zo weinig hoog geklokt wordt?

Edit: Waar ik trouwens wel erg tevreden over ben (ook voor de update) is de GPS prestatie. Snelle fix en vaak ook een erg hoge nauwkeurigheid van minder dan 3m, zelfs binnenshuis.

[ Voor 20% gewijzigd door Anteros op 14-05-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:53
Zijn er nog galaxy s4's die simlocked zijn?

Wil er een gaan halen maar diegene heeft hem bij een Vodafone abbo gehaald en ik weet niet of de toestellen van tegenwoordig nog een simlock hebben.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Meestal niet. Is met overstappen erg onhandig. Je ziet het nog wel vaak bij prepaid.

Vodafone heeft zoals gezegd wel een eigen CSC met wat bloatware. Ook vraagt ie elke keer dat ik opstart of ik toch echt niet McAfee protect wil installeren.

Vraag aan de verkoper de codes van *#1234# conform mijn bovenstaande post, dan zie je gelijk of ie branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Heeft iemand de update al op zijn geroote phone gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die vraag hoef je niet elke drie uur te stellen. Ondertussen was je met Odin al klaar geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
http://www.nu.nl/tech/342...wil-verbod-galaxy-s4.html

Apple wil de S4 toevoegen in hun patent klachten tegen Samsung

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Senor Sjon schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:07:
Die vraag hoef je niet elke drie uur te stellen. Ondertussen was je met Odin al klaar geweest. :P
Yep je hebt gelijk, ik zal er vanavond eens induiken hoe dat werkt.
Maar ik ben gewoon benieuwd of je die op een geroote telefoon ook binnen krijgt.
Sorry voor het vragen, ik zal mijn mond wel houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Laatst online: 02-07 09:32
Senor Sjon schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:07:
Niet iedereen leest 57 pagina's terug om te controleren of een vraag al eerder is gesteld. En praat me niet over het gebruik van de zoekfunctie. Helaas maar waar. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Uhm, 10-20 posts terug is toch niet zo'n drama? Vooral niet als het maar een paar uur daarvoor is gevraagd, terwijl dit topic niet zo hard loopt. :?

Root moet niets uitmaken voor een OTA update. Als je je toestel via KIES kan updaten, dan is ie ook geschikt voor OTA. De CSC maakt wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik wordt ook al hele dag gestalkt met update berichten en ik twijfel heel erg, ik heb niet zo veel problemen met mijn toestel, geen last van smering en ik wil er ook geen last van hebben na een update, mij batterij gaat meer dan 2 dagen mee en ik wil dat ook zo houden. Ik denk dat ik even wacht tot meer mensen hebben update heeft gedraaid.

Twijfels… twijfels…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Nou, ik vind het een goede verbetering hoor. Merkbaar sneller. Als je een compleet zwart scherm hebt in het donker bij een zwarte achtergrond (zonder rode gloed) en je hebt nu geen last van smearing, dan kan je gerust updaten.

Verder is mijn accu zowel voor als na de update prima. Haal makkelijk twee dagen, mede omdat ik het scherm niet veel heb aanstaan.

Nee, ik zou niet twijfelen maar gewoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fricandel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02 10:37
Update uitgevoerd . Toestel stuk sneller ook de tip hierboven met de 3 aanpassingen gedaan vind me s4 erg snel nu ! Hij schakelt als de brandweer tussen de vensters zonder haperingen,gloed,lag etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Reptile-X schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:26:
Ik wordt ook al hele dag gestalkt met update berichten en ik twijfel heel erg, ik heb niet zo veel problemen met mijn toestel, geen last van smering en ik wil er ook geen last van hebben na een update, mij batterij gaat meer dan 2 dagen mee en ik wil dat ook zo houden. Ik denk dat ik even wacht tot meer mensen hebben update heeft gedraaid.

Twijfels… twijfels…
De batterij lijkt in de eerste instantie in standby minder snel leeg te gaan. Ik heb nu gsam battery monitor. Deze geeft de geschatte resterende tijd weer. als ik de telefoon een tijdje neer leg en dan de resterende tijd check, is deze een stuk langer dan voor de update.

Al zal ik dat in de komende dagen pas echt kunnen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Bedankt heren, ik ga het toch proberen het is ook geen ramp als het tegen valt. Dan wachten we tot volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29

WTM

mytheory schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:06:
Heeft iemand de update al op zijn geroote phone gekregen?
Nee, hij zegt toestel aangepast. Odd, want triangle away zegt dat de flashcounter op 0 weer staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 15:39
WTM schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:20:
[...]

Nee, hij zegt toestel aangepast. Odd, want triangle away zegt dat de flashcounter op 0 weer staat.
Dat kan door verschillende zaken komen:
- Root --> Iets anders dan SuperSU en de bijbehorende su-binary geeft al de status 'aangepast'. Dit gebeurd dus bijv. bij de opensource SuperUser van ClockWorkMod
- Door een recovery zoals CWM of TWRP krijg je ook direct aangepast.

Alleen rooten met de motochopper & mijn aangepast zip (SuperSU ipv SuperUser) zorgen nog steeds voor status officiëel. Ook het verwijderen van apps heeft de status bij mij niet veranderd.

Je kunt natuurlijk altijd met Odin de rom nog eens flashen, al verlies je daardoor wel je recovery en root.

EDIT: kleine correctie, blijkbaar niet goed gekeken aangezien apparaat nog wel aangepast is.. Zo eens kijken of we dat kunnen verhelpen zonder hard-reset.. Wordt dus bijgehouden via de flash-counter.

[ Voor 25% gewijzigd door Mr_Q op 14-05-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:48
Heb mijn toestel geflasht geroot* met CF-auto-root van Chainfire en daarna de flashcounter gereset. Ik kon niet OTA updates krijgen maar wel via KIES.

Fyi :)

edit: typo

[ Voor 8% gewijzigd door RBNMK op 14-05-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste update binnen, dit is waarom ik van Samsung hou!:D

Kwa snelheid is hij ongeveer hetzelfde: retesnel, iets sneller lijkt het, maar kan ook tussen mn ore zitten.

Wat wel verbetert is is de battery duur, die is een stuk beter geworden, vooral in standby.

Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Iemand al eens Watchon getest icm upc horizon-box? Watchon vindt mijn tv wel, maar mijn Horizonbox niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Horizon is een Samsung kastje.

Mijn DVR is van Cisco en die werkt wel, maar nou niet echt wereldschokkend. Vaak pakt ie nummers niet, hoewel de Cisco-box een notoir slechte ontvanger heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 21:29

WTM

heutsm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:20:
Iemand al eens Watchon getest icm upc horizon-box? Watchon vindt mijn tv wel, maar mijn Horizonbox niet.
Idem hier, Horizon kent hij niet. (Ook niet onder samsung, horizon is gelabelde samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Update gister middag gekregen (gotta love samsung :P). En het lijkt in standby tijd idd veel minder snel leeg te lopen. Maar het beste van de update is dat de kleine lag vermindert is. O.a bij het schakelen tussen aps is het weg. Werkt een stuk vloeiender. Het enige waar nog wel lag in zit is in het widgetsmenu.

Oja er zijn 2 nieuwe achtergronden en 1 is er verandert (de egaal blauwe)

[ Voor 10% gewijzigd door DeeSung op 15-05-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Is deze update de eerder uitgerolde XXUAMDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Als wij straks deze software ook kunnen flashen zou dat wel heel gaaf zijn :D

Gaat vast gebeuren... how hard can it be?! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Misschien kan je op je normale s4 ook kiezen of je stock android of touchwiz wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:53

PBP

Als dat waar is ben ik blij dat ik gewacht heb met de aanschaf :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Wat ze er helaas nog niet uitgehaald hebben is de micro-studder welke je kan zien in maps, Sygic, etc. Op mijn vorige HTC One X en Galaxy S3 was Sygic en maps 'buttery smooth'. Echter zie je nu micro-studder als je de kaart in maps of Sygic beweegt. Ik weet niet of iedereen het kan zien, maar mij valt het goed op.

Op naar de volgende update :). Misschien is het idd mogelijk, als de geruchten waar zijn, om de Google-experience S4 ROM op ons toestel te krijgen. Waarschijnlijk wel en XDA zal ons daarbij kunnen helpen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Laatst online: 12-09 17:23
Lijkt me heel erg interessant, maar dan ben je ook alle features zoals Smart Scroll, Air Gestures, de camerafuncties etc. etc. kwijt neem ik aan?

Het zou dan wel weer ubercool zijn als je die een voor een zelf zou kunnen reinstallen.

[ Voor 12% gewijzigd door Xeanor op 15-05-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Xeanor schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:42:
[...]

Lijkt me heel erg interessant, maar dan ben je ook alle features zoals Smart Scroll, Air Gestures, de camerafuncties etc. etc. kwijt neem ik aan?

Het zou dan wel weer ubercool zijn als je die een voor een zelf zou kunnen reinstallen.
Yup...

Persoonlijk heb ik het er voor over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ik ook. Het enige wat ik echt zal missen is "Adapt-sound". Voor mij is dat een fijne toevoeging. Misschien dat iemand op XDA hiervan een app kan maken om te installeren.

Iig ga ik vanavond de 3 uur durende keynote bekijken op mijn beamer met een lekker biertje erbij :D. Hoezo "nerd" :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejoma
  • Laatst online: 14-08-2022
Ik zeg wat de S4 betreft: innovatieve snufjes zijn overdone. Er zitten zoveel nutteloze dingen op...

Verder is het een lekker toestelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
josephusmarinus schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:44:
Ik zeg wat de S4 betreft: innovatieve snufjes zijn overdone. Er zitten zoveel nutteloze dingen op...

iedereen klaagt over het "Touchwiz-gedoe", maar koopt het ding daar uiteindelijk wel voor (ben zelf geen uitzondering)..

en dat ROMmen en Pure Vanilla is wel allemaal leuk, zeker als je je het tijdperk met één à twee update per jaar nog kunt herinneren, maar na een tijdje komen toch de spontane reboots en heb je ruzie met je vriendin omdat je dat belangrijke gesprek niet kon aannemen.. terwijl je dat wel had gewild.. ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
josephusmarinus schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:44:

Dat jij het niet interessant vind betekent niet dat het nutteloos is. Genoeg mensen die het wel interessant vinden. Onder andere ik. Bovendien zijn die dingen ook innovatief en nieuw, dus er zal nog verder aan ontwikkeld moeten worden om ze perfect te krijgen.

Wat voor verschil is er anders nog tussen de toestellen? Alleen het uiterlijk, en dat boeit mij niet zo heel veel.

De accuduur in standby is trouwens erg goed na de update. Na 12 uur had ik nog 91% over.

[ Voor 17% gewijzigd door The Anarchist op 15-05-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb na upgrade naar AME2 in combinatie met KPN sim only ineens erg traag en slecht reagerend internet. wel 3G/H/H+ maar volgens speedtest ping van 120 down ca. kbps up 1mbp.
Normaal haal ik ca 5mbps down van de max 7.2 van mijn abo.
Wifi is wel normaal.
Div keren gereboot. Data aan/uit enz.
Heeft iemand dit ook en heeft een oplossing (factory reset, liever niet, moet ik alles weer opnieuw instellen.)

Edit:
Weer goed gekregen door terug te gaan naar fabrieksinstellingen, let wel op, alles van het interne geheugen is weg, ook foto's.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 18:50 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=40243541,noline]De accuduur in standby is trouwens erg goed na de update. Na 12 uur had ik nog 91% over.
Ik heb vergelijkbare ervaringen. Bij mij is er de afgelopen 12 uur ook maar ongeveer 10% weggelopen (heb daarbij ook nog af en toe een mailtje gechecked en iets op internet opgezocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:45:
[...]

Ik heb vergelijkbare ervaringen. Bij mij is er de afgelopen 12 uur ook maar ongeveer 10% weggelopen (heb daarbij ook nog af en toe een mailtje gechecked en iets op internet opgezocht).
Als dit zo is kan ik niet wachten tot ik ook de update krijg! Heb zo'n T-Mobile variant en heb geen zin om dat te moeten wijzigen.

Ik neem aan dat die update ook voor de T-Mobile variant komt?

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:45:
[...]

Ik geloof dat ze de standby tijd verbeterd hebben, echter hebben ze daardoor misschien een ander issue veroorzaakt. Althans, dat denk ik. Ik gebruik een pattern-unlock en elke keer als ik nu mijn telefoon aanzet en ga unlocken, dan schokt de boel verschrikkelijk tijdens het swipen van het patroon. Als ik eventjes wacht voordat ik dat doe, dan gaat het wel goed. Het kan misschien gerelateerd zijn aan de verbeterde standby tijd, maar dat moet ik nog ff uit gaan zoeken. Iig, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Zeemon123 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:52:
Is deze update de eerder uitgerolde XXUAMDM?
Nee, dit is de ME2 die ook al op XDA circuleert.Kwam voor het eerst op 2 mei uit in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
tomhster schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:19:
[...]

Nee, dit is de ME2 die ook al op XDA circuleert.Kwam voor het eerst op 2 mei uit in andere landen.
Ok thanks :)

Heb zelf de MDM geïnstalleerd (Duitse).
Heb daar nog steeds lag her en der, wel een stuk minder dan de versie die er eerst op stond..

Vanavond deze maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Katala schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Als dit zo is kan ik niet wachten tot ik ook de update krijg! Heb zo'n T-Mobile variant en heb geen zin om dat te moeten wijzigen.

Ooit. Soms slaan ze een update over en duurt het wat langer. Zie de updates van de S3 en je ziet dat de branded toestellen nog steeds een update zouden moeten krijgen. Wat ik al zei, via Odin is het echt een eitje (ik was er eerst huiverig voor) en veel sneller dan via Kies. Dan heb je ook gelijk de nieuwste updates.

Nieuwe update bevalt goed, accu gaat bijna niet achteruit. Dat ben ik van de S2 wel anders gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 18:43
Katala schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Ik heb hem gisteren al kunnen installeren. Even checken of ie beschikbaar is.
Ja ik heb de SG4 van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
galaxy s4 Google edition komt op 26 juni. Gericht was dus waar. Nu hopen dat xda het mogelijk gaat maken om deze rom op onze telefoons te kunnen draaien. Komen leuke tijden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Anteros schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:01:
galaxy s4 Google edition komt op 26 juni. Gericht was dus waar. Nu hopen dat xda het mogelijk gaat maken om deze rom op onze telefoons te kunnen draaien. Komen leuke tijden aan.
Ik denk van wel, het is de i9505 die in Nederland wordt verkocht (althans, ik neem het aan i.v.m. de LTE support).

Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2013/05/Google-IO-2013-Google-Samsung-Galaxy-S4-010-630x354.jpg

Vraag me alleen af hoe alle sensors etc. dan benut gaan worden? Gaat Google hier zelf apps etc. voor ontwikkelen of zitten bijv. de temperatuur en de sensors voor de oog detectie/gestures er voor niets in?

[ Voor 28% gewijzigd door J0ey op 15-05-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Laatst online: 08-09 15:39
J0ey schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:44:
[...]

Ik denk van wel, het is de i9505 die in Nederland wordt verkocht (althans, ik neem het aan i.v.m. de LTE support).

[afbeelding]

Vraag me alleen af hoe alle sensors etc. dan benut gaan worden? Gaat Google hier zelf apps etc. voor ontwikkelen of zitten bijv. de temperatuur en de sensors voor de oog detectie/gestures er voor niets in?
Ik denk inderdaad dat het hooguit bij een API blijft, waar third-party programma's gebruik van maken, op zijn best..

Dank voor de afbeelding! De AT&T en T-Mobile varianten zijn inderdaad een variant van de i9505 die met name in Nederland verkocht wordt. Vandaag heeft mijn collega zijn S4 gehad van phoneshop, maar die heeft de i9500 gekregen, import uit Polen. Waar ik zelf van dezelfde shop nog een i9505 (NL-model) heb gekregen, maar daar heb ik dan ook 40 euro meer voor betaald. :) Pech voor hem of geluk voor mij..

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Q op 15-05-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:22
J0ey schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:44:
[...]

[afbeelding]

Volgens mij zal het niet lastig zijn om die dingen uit de Samsung ROM te halen en in de stock Google ROM te verwerken, of leuker nog, je kan ook de stock Samsung ROM flashen aangezien de hardware hetzelfde is :+

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Koldur schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:15:
[...]

Volgens mij zal het niet lastig zijn om die dingen uit de Samsung ROM te halen en in de stock Google ROM te verwerken
Dat zal je nog verbazen dan.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:22
SCARfaceE schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:06:
[...]

Dat zal je nog verbazen dan.
Het probleem was altijd dat de custom AOSP ROMs de drivers er niet in hadden, dit is nu wel het geval waardoor het gewoon een software dingetje wordt. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar aangezien het nu allemaal officiële firmware wordt, zal het een stuk makkelijker worden om de ROMs AOSP te customizen zonder functionaliteit te missen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 19:07

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Hmmm,

Overgestapt van de iphone 4 naar de galaxy s4.

SPIJT!!!

wat een achteruitgang zeg. Oké, het is natuurlijk wat je gewend bent en ik eil het ding zeker een eerlijke kans geven.

Maar wat verbaasd mij het meeste:

Na 2 jaar met de iphone 4 gedaan te hebben kon de accu nog 2 dagen mee. Met de s4 kan ik na 20 minuten internetten via wifi alleen al 10% accu afboeken ?
Dan heb ik de energiebespaar stand aan, de update van deze week geïnstalleerd en het toestel gereset.

what's going on? Da's toch niet normaal...

Nokia verzamelaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hoe lang heb je hem al? Want de eerste paar keer gaat de accu hard vanwege o.a. het indexeren van media op het apparaat.
- Schakel Google Now uit, die vreet je accu.
- Hoeveel accounts sync je? En doe je dit middels push?
- Helderheid scherm automatisch?
- Onthoud, de iPhone 4 heeft een klein scherm met een lage resolutie en een statisch OS, Android gebruikt widgets, live achtergronden en geeft je een fullHD 5" scherm.
- Schakel eventueel wat gadgets uit zoals air gesture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Naast de adviezen van Senor Sjon ook nog dit:

Zorg bij instellingen in Google Maps dat automatische locatiebepaling uitstaat. Dit verlengt bij mijn S3 de batterijduur van ongeveer 20 naar ongeveer 45 uur. Dit zal voor de S4 niet anders zijn gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Sws, het is algemeen bekend dat Amoled veel batterij slurpt bij browsen, omdat vaak het grootste deel van de sites wit is. Dit kost eenmaal meer stroom dan bij LCDs. Daarbij komt nog dat het een full hd 5" is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Dus vandaag de i9500 ingeruild voor een i9505.. (zie vorige screenshots)

ik moet zeggen dat de i9500 opmerkelijk sneller is dan de i9505.

maar vind ik dan het bereik iets beter bij de i9505...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Olgeros schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:40:
[...]
Ik heb hem gisteren al kunnen installeren. Even checken of ie beschikbaar is.
Ja ik heb de SG4 van T-mobile.
Dan klopt er weer ergens iets niet =/ Voor mij was gister nog niets beschikbaar... zal vanavond nog eens kijken.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Ook bij Vodafone is de update er sinds vanochtend. Merk er echter tot nu toe niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik kreeg vanochtend ook de update van Vodafone. Gelijk werd alle Vodafone troep weer opnieuw geïnstalleerd of geactiveerd, helaas zijn er ook een aantal apps bijgekomen die niet verwijdert of gedeactiveerd kunnen worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Over die Google Edition, Google geeft toch altijd alles vrij aan broncodes e.d.? Dus als ze dat ook voor de S4 GE doen is het enkel bootloader unlocken (wat allang gebeurt is) en knallen maar... ehh toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemon123 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:03:
Google geeft toch altijd alles vrij aan broncodes e.d.?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbinh0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-03 12:11
Hhm ok sinds de update heb ik k een vreemd probleem. De sms diensten app heb ik op verborgen staan (wie gebruikt dat ding überhaupt) en sinds de update popt dat kreng steeds vrolijk terug in het app menu iedere keer als ik het toestel opstart!

Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er al mensen die dit verholpen hebben? ik hoor t graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb net mijn nieuwe SanDisk 64GB binnen.
Moet ik deze eerst formateren in mijn telefoon of computer, of kan ik deze meteen gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:38:
Moet ik deze eerst formateren in mijn telefoon of computer, of kan ik deze meteen gaan gebruiken?
"Ziet" je telefoon hem als je hem er in doet? Zo ja: done. Zo nee: format?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
pappaleone schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:38:
Ik heb net mijn nieuwe SanDisk 64GB binnen.
Als dit noodzakelijk is vraagt hij hier zelf om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:50
Dit euvel heb ik ook.. maar dan op de Galaxy S1.
Het verslepen van het icoon maakt niets uit, bij een restart van de telefoon wordt deze vrolijk teruggezet.
Wat ik doel te zeggen is dat dit euvel dus niet S4 specifiek is.
Robbinh0 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:13:
Hhm ok sinds de update heb ik k een vreemd probleem. De sms diensten app heb ik op verborgen staan (wie gebruikt dat ding überhaupt) en sinds de update popt dat kreng steeds vrolijk terug in het app menu iedere keer als ik het toestel opstart!

Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er al mensen die dit verholpen hebben? ik hoor t graag ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Zeemon123 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:48:
[...]

Als dit noodzakelijk is vraagt hij hier zelf om.
Dank voor de antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasin76 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 01:26:
Dus vandaag de i9500 ingeruild voor een i9505.. (zie vorige screenshots)

ik moet zeggen dat de i9500 opmerkelijk sneller is dan de i9505.

maar vind ik dan het bereik iets beter bij de i9505...
Ha, op jouw interessante post wordt geeneens gereageerd!

Sneller als in dat er nu wel een (kleine) lag is?

Wat de accuduur betreft kan je niet echt goed vergelijken denk ik want de i9500 heb je niet zo lang gehad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Volgens mij heeft Samsung de FW voor de 9505 gewoon nog niet op orde, die lag is nog steeds aanwezig immers.

Als ze dat voor de Exynos wel al goed geoptimaliseerd hebben vindt ik het niet zo gek dat er een merkbaar verschil in zit. Hij zal sowieso wel iets sneller zijn overigens, maar merkbaar...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, vergelijken zal lastig worden en yasin76 is vooralsnog de enige die het voorrecht heeft gehad beiden te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbinh0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-03 12:11
DonJunior schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:49:
Dit euvel heb ik ook.. maar dan op de Galaxy S1.
Het verslepen van het icoon maakt niets uit, bij een restart van de telefoon wordt deze vrolijk teruggezet.
Wat ik doel te zeggen is dat dit euvel dus niet S4 specifiek is.

[...]
Ok thx!
Dan is dat in iedergeval helder, maar helaas blijft t wel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 19:07

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Senor Sjon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:52:
Hoe lang heb je hem al? Want de eerste paar keer gaat de accu hard vanwege o.a. het indexeren van media op het apparaat.
- Schakel Google Now uit, die vreet je accu.
- Hoeveel accounts sync je? En doe je dit middels push?
- Helderheid scherm automatisch?
- Onthoud, de iPhone 4 heeft een klein scherm met een lage resolutie en een statisch OS, Android gebruikt widgets, live achtergronden en geeft je een fullHD 5" scherm.
- Schakel eventueel wat gadgets uit zoals air gesture.
Thanks voor de tips!
*2 weken in gebruik in nu
*uhm... wat is google now, en hoe schakel ik dit uit?
*ik sync :? 7 mail accounts, 1 x per uur laat ik de mail ophalen. Dropbox synct alleen in de buurt van wifi.
* helderheid van het scherm staat op automatisch.
* gadgets als air gesture/view zijn al uitgeschakeld...

Nokia verzamelaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, heb mijn S4 nu twee dagen en het valt me nu op dat ik over de gehele lengte van de telefoon helemaal links een groene lijn door het scherm heb lopen.
Net of het scherm teveel naar rechts is geplaatst, of dat een hele rij pixels dood is.

Heb geprobeerd het op camera vast te leggen.

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/622/img01271a.jpg

Heeft iemand dit al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Zeemon123 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:23:
Volgens mij heeft Samsung de FW voor de 9505 gewoon nog niet op orde, die lag is nog steeds aanwezig immers.

Als ze dat voor de Exynos wel al goed geoptimaliseerd hebben vindt ik het niet zo gek dat er een merkbaar verschil in zit. Hij zal sowieso wel iets sneller zijn overigens, maar merkbaar...?
Tja ik weet het niet, de Exynos hebben ze geheel zelf gemaakt en af kunnen stellen, wellicht was het ook het doel om wereldwijd eigenlijk de Exynos versie uit te brengen (zoals bij de S3, buiten de LTE versie) en is er pas relatief laat in het proces gebleken dat de productie niet hoog genoeg zou zijn om aan de productie te voldoen en er daarom ook relatief weinig tijd is geweest voor optimalisatie. Praktisch gezien zijn de 9500 en de 9505 buiten het design/behuizing, scherm, camera en sensoren gewoon twee totaal verschillende telefoons welke qua prestaties toevallig erg dicht bij elkaar liggen.

Het enige waar ik enigszins bang voor ben is dat straks de vraag daalt, de productie stijgt en er enkel nog de 9500 geleverd wordt waardoor de ondersteuning van de 9505 achter zal blijven. Aan de andere kant, de trouwe mensen van het eerste uur hebben overwegend een 9505 dus echt heel verstandig zou het niet om uitgerekend die groep in de kou te laten staan :P
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:22:
[...]

Heeft iemand dit al meegemaakt?
Doet hij dit ook al bij het boot logo? Zo ja, dan zie ik het somber in...

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 16-05-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Nou dit lijkt me duidelijk een gevalletje hardware foutje? Lijkt idd alsof je scherm niet goed zit ofzo... Evt factory reset of zie je het met het booten ook al?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdjus schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:25:
Nou dit lijkt me duidelijk een gevalletje hardware foutje? Lijkt idd alsof je scherm niet goed zit ofzo... Evt factory reset of zie je het met het booten ook al?
Bij booten laat hij de groene lijn zien zodra daar het samsung logo door heen glijdt.
Dus denk ik hardware matig.
Zal cool blue eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:32:
[...]

Bij booten laat hij de groene lijn zien zodra daar het samsung logo door heen glijdt.
Dus denk ik hardware matig.
Zal cool blue eens bellen.
Dit is een rij stuck pixels, dit had ik ook op mijn S2. Hardware probleem dus, dit word omruilen....

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-v op 16-05-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:38:
[...]

Dit is een rij stuck pixels, dit had ik ook op mijn S2. Hardware probleem dus, dit word omruilen....
Wat kan je er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat staat er in z'n laatste drie woorden? Is een hardwareprobleem, Coolblue contacten, regelen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:42:
Wat staat er in z'n laatste drie woorden? Is een hardwareprobleem, Coolblue contacten, regelen!
Niet goed gelezen. Ga nu bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet hem retour sturen. Gaan ze kijken of ze hem repareren of ik een nieuwe krijg. Zal wel een hele tijd overheen gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Bah dat zuigt altijd. Heb je net een nieuw toestel krijg je dat gezeik. Deed ie dit gelijk al vanuit de doos eigenlijk of pas na een paar uur / dagen. Anders mag hij zoiezo retour en beroep je je op je "ik zie van de koop af recht" en vraag je een nieuwe aan.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 11-09 18:22
Zijn er meer mensen die Story Board niet aan de praat krijgen? Niet dat ik het heel vaak gebruik, maar tijdens het importeren/selecteren van de foto's crasht de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Rctworld schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:24:

Tja ik weet het niet, de Exynos hebben ze geheel zelf gemaakt en af kunnen stellen, wellicht was het ook het doel om wereldwijd eigenlijk de Exynos versie uit te brengen (zoals bij de S3, buiten de LTE versie) en is er pas relatief laat in het proces gebleken dat de productie niet hoog genoeg zou zijn om aan de productie te voldoen en er daarom ook relatief weinig tijd is geweest voor optimalisatie. Praktisch gezien zijn de 9500 en de 9505 buiten het design/behuizing, scherm, camera en sensoren gewoon twee totaal verschillende telefoons welke qua prestaties toevallig erg dicht bij elkaar liggen.

Het enige waar ik enigszins bang voor ben is dat straks de vraag daalt, de productie stijgt en er enkel nog de 9500 geleverd wordt waardoor de ondersteuning van de 9505 achter zal blijven. Aan de andere kant, de trouwe mensen van het eerste uur hebben overwegend een 9505 dus echt heel verstandig zou het niet om uitgerekend die groep in de kou te laten staan :P
De snapdragon was gewoon gepland voor de S4, dit is juist om wat je zegt; de LTE versie. LTE & Exynos Octa zijn niet zulke vriendjes :9

Echter, wat ik wil zeggen; de One voelt op dit moment sneller aan met dezelfde (zelfs lager geklokte) chip.
Dat betekend dus dat er nog meer uit te halen valt dan wat we nu krijgen en de 9500 en 9505 dan dichter bij elkaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:57:
Moet hem retour sturen. Gaan ze kijken of ze hem repareren of ik een nieuwe krijg. Zal wel een hele tijd overheen gaan :(
Bij Coolblue doen ze echt niet moeilijk. Ik zou ervan uitgaan dat je gewoon een nieuwe krijgt. Binnen 14 dagen kun je hem sowieso retourneren. Succes.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
offtopic:
Hee Bill, nog bedankt voor je Motorola Milestone ;)
EDIT @ Hieronder: Don't know, is alweer 'n tijdje van de hand :)

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 16-05-2013 15:53 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:48:
offtopic:
Hee Bill, nog bedankt voor je Motorola Milestone ;)
offtopic:
;) Doet ie het nog?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemon123 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:58:
De snapdragon was gewoon gepland voor de S4, dit is juist om wat je zegt; de LTE versie. LTE & Exynos Octa zijn niet zulke vriendjes :9
De Koreaanse Exynos versie ondersteunt een paar 4G/LTE-banden die wij ook gewoon in Nederland gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
pacod schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:13:
Zijn er meer mensen die Story Board niet aan de praat krijgen? Niet dat ik het heel vaak gebruik, maar tijdens het importeren/selecteren van de foto's crasht de app.
mij lukt t wel. ..
Heb gisteren een net ff beetje mee zien klooien (want werkt niet optimaal met foto's organizen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 18:43
Vannacht iets heel bijzonders meegemaakt:
Ik werd wakker van de blub geluidjes die je telefoon maakt als je cijfers intoetst als je wil bellen.
Ik had voor het slapen gaan mijn telefoon op nachtkastje gelegd, aan de stroom. Rond 2 uur werd ik dus wakker en keek op scherm van de telefoon. Die had de telefoon app geactiveerd en was nummers aan het intoetsen! Onregelmatig tempo en voornamelijk 2, 3 en 4 als getal. Inmiddels had de telefoon al zo'n 7 getallen ingetoetst!

Afijn, ik heb direct de homeknop ingedrukt om het te stoppen.

Zijn er meer mensen die dit spontane gedrag van hun S4 meegemaakt hebben?
Voor duidelijkheid: de S4 heeft scherm unlocked, de telefoon app gestart en is cijfers gaan intoetsen. ZONDER menselijke interventie!!

Erg spooky dit. Enige wat nu anders is dan de nachten daarvoor is dat ik een andere USB lader + kabel gebuik.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olgeros schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:50:
Voor duidelijkheid: de S4 heeft scherm unlocked, de telefoon app gestart en is cijfers gaan intoetsen. ZONDER menselijke interventie!!
Wist niet dat ze reeds met deel 5 bezig waren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Olgeros schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:50:
Vannacht iets heel bijzonders meegemaakt:
Ik werd wakker van de blub geluidjes die je telefoon maakt als je cijfers intoetst als je wil bellen.
Ik had voor het slapen gaan mijn telefoon op nachtkastje gelegd, aan de stroom. Rond 2 uur werd ik dus wakker en keek op scherm van de telefoon. Die had de telefoon app geactiveerd en was nummers aan het intoetsen! Onregelmatig tempo en voornamelijk 2, 3 en 4 als getal. Inmiddels had de telefoon al zo'n 7 getallen ingetoetst!

Afijn, ik heb direct de homeknop ingedrukt om het te stoppen.

Zijn er meer mensen die dit spontane gedrag van hun S4 meegemaakt hebben?

Erg spooky dit. Enige wat nu anders is dan de nachten daarvoor is dat ik een andere USB lader + kabel gebuik.......
Heb je wellicht de "hanschoenmodus" ingeschakeld? Het scherm wordt dan ERG gevoelig... (insecten gevoelig? 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Dat is wel heel eng...
Gelukkig (nog)niet meegemaakt. . Heb trouwens ook toetsgeluid uit, dus zou ook niet wakkert van worden gemaakt.
Maar het blijft eng.. Had je dat niet gedroomd
Pagina: 1 ... 15 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV