Ik ben het inmiddels wel gewend, mensen die onterecht nog steeds denken dat ze evenveel kunnen krijgen als in 2007/2008, nog steeds met hun hoofd in de wolken. Dat zijn nog steeds grote groepen. Zonder meer informatie is de kans statistisch gezien zeer groot dat jij ook bij die groep hoort.St@m schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:33:
[...]![]()
Hou op joh. Huizen hier in de straat/buurt gaan als warme broodjes. Geen uitspraken doen als je niet weet over welk deel van Nederland, welke stad en überhaupt welke wijk het gaat. Ik geloof best dat er een algemene trend is in het dalen van de huizenprijzen, maar dat betekend niet dat een specifiek huis ook maar direct 30/40K in waarde hoort te dalen omdat dat de trend is. Hence ook de extra ~20K die gestoken is in het huis (verbouwing, meer ruimte). Dus ja, mijn huis is evenveel waard als in 2008, misschien wel meer. Komt bij dat het huis wel groter is geworden, en geheel gemoderniseerd, en dat er voor zo'n 30K aan verspijkerd is. Maar goed, je hebt nooit de garantie dat je je investeringen in je huis weer terug ziet komen in de verkoopwaarde. Voor 2008 niet, en nu ook niet.
Dus, welke stad/buurt?