Ik ken iemand die zeer goed is ingevoerd in panelen en die is dus ook bezig deze in andere kleuren te gaan importeren juist vanwege de estetische overweging en om ze goed te laten kleuren bij je dak. En dit is zeker belangrijk want ik spreek zat mensen die zeggen dat ze geen panelen willen omdat het hun huis anders ontsiert. Dus ik ben echt niet de enige daarin.Anoniem: 239318 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:11:
@musicmasters
ik voel me niet belangrijk we zijn allemaal gelijk
echter dit punt ging naar mijn mening wel way out of topic
of je huis meer waard is met panelen of niet is niets met het opwekken te maken
dat jij zwarte panelen mooier vind dan blauwe is een voor jouw ethisch bepaalde keuze, niet omdat deze meer of minder opwekken
[...]
dus als ik een rood dak heb moet ik maar geen panelen leggen wederom niets met opwekken zelf te maken.
kroegtalk zou ik zeggen
Ik denk dat het zeker wijs is hier goed over na te denken alvorens tot aanschaf over te gaan en ik vind dat dit wel in dit topic thuis hoort.
Maar ik stop er wel weer mee want anders krijgen we dat off-topic gezeur weer. Overigens heet dit topic dan nog steeds verkeerd want dan moet het heten: De technische aspecten van het opwekken van electriciteit met zonnepanelen. Wat doen anders al die foto's hier van setjes?
Fijne avond en hopelijk morgen weer wat zon!