Mocht het niet mogelijk zijn verwacht ik dat dit tijdens de update procedure wel duidelijk wordt. Mocht hij niet direct naar 4.3 kunnen dan verwacht ik een tussen stap.jbbrans schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:06:
Voor een computer analfabeet heb ik een paar jaar geleden een 1511+ nas bij hem neergezet met dsm 3.x. Deze is naar mijn weten nooit geupdate.
Zelf heb ik een 1512+ en deze update ik wel regelmatig en heb persoonlijk geen problemen gehad met updates, maar dit is een grotere stap.
Kan hij zonder data verlies de diverse updates installeren totdat hij weer bij 4.3 is?
Ook staan zijn harddisks in raid-5, kan hij alsnog (uiteraard zonder data verlies) over schakelen naar shr i.v.m omwisselen van 2TB harddisks naar 4TB?
Jij als comp analfabeet die het hem aangesmeerd heb, mag het gaan uit testen
* schumi2004 zegt dat dat 1 van de redenen is waarom ik niet meer dergelijke zaken doe, je wordt tot in lengte van dagen verantwoordelijk gehouden!
Edit:
Zomaar uit nieuwsgierigheid. Waarom heb je die van jezelf wel geupdate en niet die persoon ingeligd dit ook te doen? Laxigheid?
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 17-02-2014 23:13 ]