Files die via die pakketten op de share worden gezet worden niet "opgemerkt" door de index-service. Dat is niet echt op te lossen. Er is een script dat je in de taakplanner kunt zetten en dat files aan de indexering toevoegt, maar ik heb daar nog niet echt hele goede ervaringen mee (ook dan werkt het niet altijd)
mijn probleem:
Ik heb een aantal backuptaken lopen van mijn Synology naar een externe Synology, en terug. Ik probeer hiermee onder andere mijn foto's (25Gb, de Photo-share) te backuppen, maar deze taak wil niet voltooien.
Ik krijg continue deze fout nadat de taak ergens tussen de 10 min en paar uur heeft gelopen:
Error: Connection to the destination server is timeout. Please check the following and try again:The destination server is connected to a stable network.Backup client and server is busy.
Inmiddels is 4Gb overgezet, maar veel verder gaat ie niet.
Op beide routers staan de poorten 873 en 22 geforward. Van de externe synology is één taak ongeveer 33Gb groot, en deze heeft 2 weken geleden volledig gelopen (nu alleen nog incrementele backup). De andere backuptaken van de externe Syno naar de mijne lopen zonder problemen.
Ik heb van mijn Syno naar de externe 2 andere taken lopen die 9Gb groot zijn. Ook deze lopen zonder problemen en hebben initieel in één keer alles verstuurd.
Nu heb ik al langer het idee dat mijn router niet helemaal stabiel is: ik moet regelmatig rebooten omdat forwards niet goed lopen, en daarnaast komt het zéér regelmatig voor dat wanneer één apparaat aangezet wordt alle andere even de verbinding kwijt zijn.
De forwards op mijn router hebben echter niks te maken met het verkeer van mijn Syno naar de externe. Het tweede probleem doet zich maar af en toe voor en speelt niet altijd op het moment dat de backup taak niet doorloopt.
Iemand een idee?
edit: het is wel zo dat ie telkens wat meer data toevoegt. Als dat betekent dat ALS dan eindelijk alles over is, dat ie dan incrementeel wel net alles afkrijgt is dat ook goed, maar handig is het niet met een upload van 200kb/s
[
Voor 15% gewijzigd door
Stefke op 18-11-2013 16:41
]