10 000 miaaaaaw
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 19:55 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 19:55 ]
Ik teken nergens meer voor
Ja, 1 gebruiker.Quakie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:13:
Praten we over 1 gebruiker?
Praten we over standaard Cloudstation lokaties?
[ Voor 4% gewijzigd door NIMIC op 23-10-2014 10:24 ]
Thanks, die noodgreep kan ik altijd nog toepassen.job schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:58:
Je kan DSM gewoon opnieuw installeren met behoud van de data: https://www.synology.com/en-us/knowledgebase/tutorials/493
Lees de de instructies goed door, en zorg er ook voor dat je de schijven niet formatteert.
[...]
goede aanvulling.
Wat ook nog optie is, is zelf handmatig de HD volschrijven met bestanden en deze weer verwijderen.
Als de koper dan een recovery toepast kan je zelf bepalen wat er wordt teruggevonden
Mocht je software willen gebruiken om de schijf te wissen kan je inderdaad dd gebruiken, onder Windows kan dit ook via ccleaner. Of je downloadt de dban iso.
Het grootste verschil zit hem wat processor betreft in performance. Let ook op het aanwezige geheugen en het aantal schijven dat erin past.gerwintb schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:20:
Wat is het grote verschil met de verschillende processoren, zoals de Marvell Armada XP, Freescale of Intel Atom? Zij bijvoorbeeld sommige packages niet compatibiliteit? Of is er veel performance verschil?
Je kunt het converteren ook laten doen door jouw Syno. Afhankelijk van het model kan dit wel lang duren (het duurt altijd langer dan op jouw PC). Echter kun je het via een Cronjob automatisch laten doen. Je moet dan wel FFmpeg recompilen. Zie voor uitleg deze links: Atom CPU of ARM CPU.Robberto schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:34:
Maar de originele AVCHD bestanden worden eigenlijk slechts 1 keer geconverteerd, namelijk bij het importeren van iMovie/Final Cut Pro. Ik weet niet of een AppleTV/iPad hiermee om kunnen gaan. De films in iTunes zijn al geconverteerd of geschikt ( '.mov', '.m4v' of '.mp4') en hebben dus geen conversie nodig van de Synology.
"vroeger" had cloudstation moeite met zoveel data. Geen idee of dit nog speelt. Sowieso had een tweaker 2 a 3 maanden geleden ook problemen met soort gelijke setup.NIMIC schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:04:
[...]
Ja, 1 gebruiker.
Ik weet niet wat standaard cloudstation lokaties zijn.
Op 1 pc synchroniseer ik alle synology mappen met mappen op de pc, die synchroniseer ik met 3 gedeelde mappen op de nas. (Video, Photo, Documents)
Op de andere pc synchoniseer ik 1 map binnen documents.
Dus:
NAS, shared folders:
- Video
- Photo
- Documents
PC1
- Videos (d schijf)
- Pictures (e schijf)
- Documents (c schijf)
PC2 (surface)
- Documents nas (synchroniseert alleen de map belangrijk in de documents map)
In totaal zijn het best veel bestanden, volgens mij ongeveer 200.000.
- Video (10.000)
- Photo (60.000)
- Documents (130.000) (belangrijk map is misschien 1000)
p.s. is er eigenlijk logging van om te controleren wat er precies mis gaat?
Een nadeel voor nieuwkomers is het gemak en mogelijkheden van een uitgebreide NAS. Ze kunnen meer dan je denkt.. Als je hem gebruikt ga je hem waarderen...gerwintb schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:20:
Beste tweakers, afgelopen tijd ben ik mij aan het verdiepen om mijn eerste synology nas aan te schaffen. Ik twijfel nog een beetje welk model ik excact wil maar misschien kunnen jullie mij uit de brand helpen met de volgende vraag; Ik heb op internet proberen rond te zoeken maar heb nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden. Ik heb er niet bijster veel verstand van dus hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Wat is het grote verschil met de verschillende processoren, zoals de Marvell Armada XP, Freescale of Intel Atom? Zij bijvoorbeeld sommige packages niet compatibiliteit? Of is er veel performance verschil?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Knip je via File Station?Rossi46 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:30:
Aangezien ik vermoed dat mijn "probleem" meer met m'n NAS (DS214) te maken heeft dan met m'n Mac (MacBook Pro), stel ik de vraag toch maar in dit topic..
Ik download op dit moment middels de Synology Download Station. Gaat allemaal prima, de downloads komen terecht in een aparte "Downloads" map op de NAS.
Echter, als ik de download in kwestie naar een andere map wil verplaatsen binnen de NAS, dan wordt het bestand verplaatst alsof het vanaf een andere schrijf komt. Erg langzaam dus. Dat terwijl ik het bestand in feite enkel van de ene naar de andere map verplaats. Hebben anderen dezelfde ervaring?
Overigens staan de schrijven in RAID1 geschakeld. Maar dat zou naar mijn idee geen invloed hoeven hebben op de snelheid van het verplaatsen.
Nope, puur middels de "Finder" op m'n Mac. Even kijken of het via de File Station wel soepel gaat.
Via File Station zou het wel snel moeten gaan. Via Finder haal je de file eerst lokaal om hem vervolgens weer terug te sturen naar je nas. Dat werkt trager. Correct me if I'm wrongRossi46 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:35:
[...]
Nope, puur middels de "Finder" op m'n Mac. Even kijken of het via de File Station wel soepel gaat.
Ik heb zelf een DS413. Prima apparaat en doet wat ik wil. Alleen packages die Mono nodig hebben (zoals bijv. NZBdrone), doen het er niet op, omdat Mono niet werkt op de processor van dit apparaat. Check dus vooraf welke dingen je echt wilt kunnen draaien, alvorens je wat aanschaft.gerwintb schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Heb je toevallig een link hiervoor, want dat ben ik ook vergeten voordat ik mijn 415+ aanschafte. Daar zijn nog geen packages voor.Jorgen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:41:
[...]
Check dus vooraf welke dingen je echt wilt kunnen draaien, alvorens je wat aanschaft.
You're right! Via File Station werkt veel sneller.mickjuh schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:37:
[...]
Via File Station zou het wel snel moeten gaan. Via Finder haal je de file eerst lokaal om hem vervolgens weer terug te sturen naar je nas. Dat werkt trager. Correct me if I'm wrong
PSN: TDBtje
Zijn er wel, maar nog niet allemaal vs de DS412+. Dit is een kwestie van tijd omdat Synology een bepaald key moet vrijgeven zodat de community hun apps kunnen aanpassen..NIMIC schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:46:
[...]
Heb je toevallig een link hiervoor, want dat ben ik ook vergeten voordat ik mijn 415+ aanschafte. Daar zijn nog geen packages voor.
En inderdaad, via File Station gebeurt het verplaatsen van een bestand in een oogwenk. Thanks voor het advies, dit werkt een stuk prettiger.Rossi46 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:35:
[...]
Mijn boefje is liev!
[ Voor 0% gewijzigd door emperor66 op 24-10-2014 09:40 . Reden: mb moest gb zijn ]
Simpel en goedkoop houden... Een 213j met 2 x 2tb of 3tb schijven. Als apart volume en de ene gebruiken om versioned backups te draaien van de andere, of in mirroring, maar dan zou ik nog wel naar en extra externe back-up kijken.emperor66 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:31:
Ik wil graag een Synology NAS aanschaffen voor het volgende gebruik (zakelijk gebruik):
1. Cloudstation (300 mb aan office bestanden, foto's en overige bestanden)
2. Backup van een lokale pc (max 500 mb)
Welke nas is hiervoor het meest geschikt ? (in ieder geval 2-bay - zakelijk gebruik >> DS214SE, DS214 of DS213J). Moet in het gebruik wel een goede performance hebben.
Is het noodzakelijk de nas op een 1gb poort aan te sluiten? (er is nu alleen een adsl router met 100mb poorten)
Een goede performance met wat? En als je het over 800 MB hebt, kan je dat dan niet beter denken aan een online backup?emperor66 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:31:
Ik wil graag een Synology NAS aanschaffen voor het volgende gebruik (zakelijk gebruik):
1. Cloudstation (300 mb aan office bestanden, foto's en overige bestanden)
2. Backup van een lokale pc (max 500 mb)
Welke nas is hiervoor het meest geschikt ? (in ieder geval 2-bay - zakelijk gebruik >> DS214SE, DS214 of DS213J). Moet in het gebruik wel een goede performance hebben.
Is het noodzakelijk de nas op een 1gb poort aan te sluiten? (er is nu alleen een adsl router met 100mb poorten)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 27% gewijzigd door royalt123 op 23-10-2014 23:28 ]
Verwijderd
Er zijn packages die je kan aanpassen zodat deze op de 415+ ook zonder probleem draaien.Quakie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:52:
![]()
[...]
Zijn er wel, maar nog niet allemaal vs de DS412+. Dit is een kwestie van tijd omdat Synology een bepaald key moet vrijgeven zodat de community hun apps kunnen aanpassen..
Dat is dus een wezenlijk verschil met hierboven.. Daar wordt de cpu serie dom weg niet ondersteund en waarschijnlijk wegens complicaties ondersteunen de apps dat model niet. Ook niet in de toekomst.
En dan denk ik nog dat dit niet is wat je bedoelt.emperor66 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:41:
Sorry, Mb moest Gb zijn.
Dus 300 Gb (aan data) en 500 Mb (voor backup)
Hoi!
Jorik
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
kan me niet voorstellen dat dit kan zonder een format of iets. Je zal alles moeten verplaatsen ben ik bang. Hoop voor je dat ik het verkeerd hebSeñor Sjon schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:54:
Goed, ik kom er even niet uit
Situatie:
DS411 met 2x3TB in RAID1 (volume1).
Inmiddels 2x4TB erbij, ook in RAID1 (volume 2) en nog leeg, behalve een DSM reservering.
Wat wil ik: Volume 2 moet alle data van Volume 1 gaan bevatten en ook Volume 1 gaan heten. Het oude Volume 1 komt dan te vervallen en wordt dan als twee losse disks van 3 TB ingezet.
Dus, gewenste eindsituatie:
2x4TB RAID 1 (volume 1)
1x3TB (volume 2)
1x3TB (volume 3).
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Zie ik een optie over het hoofd?
[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 24-10-2014 14:10 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik laat hem lekker aanstaan, er staan maar 4 bestanden gesynced nog. Ik vermoed dat hij de rest indexeert en scant of het wel of niet gesynced moet worden.job schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:38:
Waarschijnlijk komt dit doordat je eerst de gehele user folder liet synchroniseren. Gewoon lekker door laten ratelen.. je bent pas een uur bezig.
Gewoon de documenten en foto's op de juiste plek zetten en gewoon morgen nog eens kijken.
Je kan in de home folder op je syno overigens zien wat er allemaal gesynchroniseerd is.
Kost idd wat tijd maar riskantSeñor Sjon schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:09:
Klinkt vooral erg bewerkelijk en relatief riskant.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 24-10-2014 15:12 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden?maarud schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:46:
Ik zat laatst Cloud Station te bekijken om tussen 2 Syno's te syncen, en het schijnt dat je kon instellen dat bestanden boven een bepaalde limiet niet gesynced mogen worden.
Dat komt goed uit want ik wil backuppen (elk weekend) over een 1MB upload lijntje. Normaal geen probleem maar soms zitten er backup images bij van computers die 100GB+ zijn. Die wil ik natuurlijk handmatig doen.
Maar ik kan die optie nergens vinden? Bestaat het uberhaupt wel?
[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 24-10-2014 19:13 ]
Ja die bestaat. Gewoon te vinden bij de synchronisatieregels.maarud schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:46:
[ Voor 20% gewijzigd door job op 24-10-2014 21:24 ]
Die optie staat wel in de client trouwens. In de windows client kun je dat instelen onder map instellingen en geavanceerd.maarud schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:46:
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Heb ik ook last van en anderen ook:catchingfire schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:24:
Aargh. 5.0b4528 update geïnstalleerd en nu kan ik niet meer inloggen! Inlogscherm blijft na invullen credentials op "loading" staan!?
Is je doel je NAS te bereiken of wil je dit echt via NFS alleen doen.Opi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:42:
Ik probeer m'n NAS via NFS op een Windows 7 Enterprise bak te bereiken.
Op de NAS is NFS geactiveerd en het IP-adres van de bak is geselecteerd. Ter verificatie heb ik gekeken of het via andere devices (mediaspeler, tv) werkt en op die devices is de NAS via NFS bereikbaar.
Op Windows heb ik Services for NFS geactiveerd, waarbij Identity Mapping source leeggelaten is. Daarmee resulteert een mount in een NET HELPMSG - 53 (the network path was not found) bericht. Ik gebruik voor mounting de string: mount -o nolock \\<IP>\<documents
Heeft iemand tips om het werkend te krijgen?
Je moet aangeven aan welke schijfletter je de share wilt mounten.Opi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:42:
Ik gebruik voor mounting de string: mount -o nolock \\<IP>\<documents
Heeft iemand tips om het werkend te krijgen?
[ Voor 29% gewijzigd door job op 25-10-2014 10:48 ]
Ja dat kan. Zie de Help van Synologytboheeren schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:12:
Hoi allemaal,
Vandaag draait men 211J volledig in RAID1. Aangezien die raid1 vooral nodig is voor familiefoto's en documenten is het een beetje jammer dat al mijn films en series ook gemirrored worden. Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om een partitie te maken in RAID1 (foto's, muziek, docs etc). En dan een 2de partitie in RAID0 waarop dan maximaal volume wordt gehaald (moview, series etc). Kan zo iets?
Het doel is echt om het via NFS te doen. Via Samba lukt het me.MikeOO schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 08:38:
Is je doel je NAS te bereiken of wil je dit echt via NFS alleen doen.
Dank voor de suggesties. Als ik je eerste optie probeer, dan krijg ik dezelfde foutmelding. Als ik je tweede optie probeer, dan krijg ik een lijst met allerlei mogelijkheden van mount te zien. Ook wanneer ik eventueel het volume expliciet benoem, levert dit niets op (mount -o nolock \\192.168.1.100\Volume1\documents X:).job schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:37:
[...]
Je moet aangeven aan welke schijfletter je de share wilt mounten.
edit: oh, en waarschijnlijk moet je / gebruiken ipv \
En let op hoofdlettergebruik.
Probeer dus iets als: mount -o nolock \\192.168.1.100\documents X:
& mount -o nolock //192.168.1.100/documents X:
Dus ik moet dan meerder volumes aanmaken? Ook alle data backuppen aangezien er geformat wordt veronderstel ik?
Had al een vermoedenOpi schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:11:
[...]
Het doel is echt om het via NFS te doen. Via Samba lukt het me.
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
[ Voor 7% gewijzigd door Apie! op 25-10-2014 18:39 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Niemand een idee? Mijn zoekacties lopen ook op niks uit.jorikw schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:25:
Sinds kort een probleem met de app DS Download. Alles wat ik via de app binnenhaal middels een magnet-link naar de NAS geeft de fout "ongeldige torrent".
Terwijl als ik de torrent als file via download centre in DSM 5 vanaf de computer upload werken dezelfde torents wel.
Software op de NAS is DSM 5.0 en de app op mijn nexus 5 is ook de laatste versie.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Jorik
Jorik
Ik heb het gisteren nog gebruiktjorikw schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:16:
Het heeft een hele poos gewerkt. Of ze moeten het ineens niet meer ondersteunen.
Verwijderd
Dat zou best een kunnen. Plex transcodeert de file namelijk. En voor zover ik heb begrepen doet de WD LIve niet aan iso's.surfing john schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
Dit is ook het geval, alleen Plex staat geïnstalleerd op de 212J, dat is het enige verschil en ik kan geen Plex toevoeging vinden voor de 214, kan het hier aan liggen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 12:28 ]
Zo'n vraag hoort eerder thuis in een osx topic, maar om je te helpen:Rossi46 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:45:
En daar gaat het mis... Ik zit nu al twee uur te zoeken op Google, YT tutorials te kijken, te pielen in terminal, maar ik krijg het tot nu toe niet voor elkaar.
Wie kan mij op weg helpen?
[ Voor 20% gewijzigd door job op 26-10-2014 13:49 ]
Whole lot of stars ***
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Thx! Opgelostjob schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:17:
Je pc een vast ip geven in de zelfde range als je syno.
192.168.0.100 bijvoorbeeld.
Inloggen op je syno, ip wijzigen naar een in de nieuwe range (of dhcp). pc terugzetten naar dhcp en klaar.
Of... je syno een reset geven (maar dan reset je ook het admin wachtwoord, de firewall, etc..).
[ Voor 90% gewijzigd door DukeBox op 26-10-2014 15:40 ]
De WD TV Live Hub kan wel degelijk ISO files afspelen, dus daarkan het niet aan liggen.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:23:
[...]
En voor zover ik heb begrepen doet de WD LIve niet aan iso's.
Dat kan natuurlijk ook. Maar de Mac staat toch altijd aan, dus dat leek mij handiger418O2 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:06:
Is het niet makkelijker op plex op je Nas te draaien?
Thanks, het is gelukt. Fluitje van een cent eigenlijk, ik zat duidelijk in de verkeerde hoek te zoekenjob schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:46:
[...]
Zo'n vraag hoort eerder thuis in een osx topic, maar om je te helpen:
Je syno ondersteund nfs, smb en apple talk.
Richt je op smb... erg eenvoudig, geen terminal nodig en uitleg op duizenden pagina's.
bijvoorbeeld: http://support.apple.com/kb/ht4829
Moet de mount echt aan een folder gehangen worden:
http://superuser.com/ques...r-as-a-drive-in-os-x-lion
Poort 80 openzetten?Xi-s schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:46:
Misschien kunnen jullie mij helpen met een connectieprobleem.
Sinds enige tijd kan ik mijn Synology niet meer buiten mijn privé-netwerk bereiken op poort 5000. Https op poort 5001 werkt wél. Op mijn interne netwerk werkt http op poort 5000 wel gewoon goed.
Op mijn router is niks gewijzigd, en het lijkt echt iets met de NAS te zijn, aangezien de NAS die ik bij mijn ouders heb geplaatst éxact hetzelfde probleem heeft. Firewall uitschakelen heb ik ook geprobeerd, maar heeft ook geen effect.
Iemand enige idee waar het aan kan liggen? Misschien is het iets heel simpels, maar ik kom er echt niet meer uit.
Nou de DS File app is redelijk beperkt in het openen van files in andere apps / opslaan van foto's op je iDevice zelf.job schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:18:
In welke zin zoek je een alternatief? Wat moet het ding kunnen?
Je zou bijvoorbeeld op je syno webdav aan kunnen zetten en op je iphone een webdav app.
Poort 80 staat er helemaal los van lijkt me...
Misschien je publieke ip adres die gewijzigd is dan? Kan je allebei even controleren denk ik.Xi-s schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:54:
[...]
Poort 80 staat er helemaal los van lijkt me...
Maar hoe dan ook, ik draai een webserver op beide apparaten en die werkt gewoon!
Wel een goed idee.job schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:18:
In welke zin zoek je een alternatief? Wat moet het ding kunnen?
Je zou bijvoorbeeld op je syno webdav aan kunnen zetten en op je iphone een webdav app.
👉🏻 Blog 👈🏻
WebDAV werkt volgens mij niet zo lekker op dit moment. Bij DSM versie 5.0-4528 lijkt het erop alsof de shared folders niet zichtbaar worden met WebDAV. Ik heb al meerdere forums gelezen en gebruikers die exact hetzelfe melden.kraades schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:13:
[...]
Wel een goed idee.
Heeft iemand een tip voor een goede iOS app?
Bij voorkeur eentje waar ik niet zoveel hoef te klikken als in DS File als ik iets wil verplaatsen bijvoorbeeld.
Ik heb nu WebDAV Nav geprobeerd maar dat vind ik maar niks.
👉🏻 Blog 👈🏻
Gebruik jij ook Windows 8.1 of dat niet?kraades schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:48:
Volgens mij werkt het bij mij wel goed? Ik zie volgens mij alle folders die ik ook in DS File zie...
DS211 met laatste DSM versie en WebDAV via http op port 5005.
Tja.. daar ga je waarschijnlijk op zo'n klein scherm en zonder muis niet aan ontkomen.kraades schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:13:
Bij voorkeur eentje waar ik niet zoveel hoef te klikken als in DS File als ik iets wil verplaatsen bijvoorbeeld.
Ik heb nu WebDAV Nav geprobeerd maar dat vind ik maar niks.
[ Voor 78% gewijzigd door job op 26-10-2014 20:19 ]
Mee eens. Zou een mooie aanvulling zijn.NVD schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:53:
Nou de DS File app is redelijk beperkt in het openen van files in andere apps / opslaan van foto's op je iDevice zelf.
En wat ik voorstelde is geen verbetering?Dus wat ik zoek is een alternatief voor de DS File app die meer functies bevat.
Nee, dat heb ik niet gedaan.job schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Mee eens. Zou een mooie aanvulling zijn.
Heb je je wensen ook gemeld bij synology?
[...]
En wat ik voorstelde is geen verbetering?
Nee, ik gebruik iOS. Op Windows 8.1 gebruik ik SMB.
Op een iPad valt het wel mee qua grootte.job schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:01:
[...]
Tja.. daar ga je waarschijnlijk op zo'n klein scherm en zonder muis niet aan ontkomen.
Je zou ook aan de slag kunnen via telnet en alles via de command line kopieren. Zit je alleen wel op zo´n klein onscreen toetsenbord te fröbelen
Ik denk nog even voor je na... als ik nog een idee voor je heb kom ik er op terug.
[ Voor 63% gewijzigd door technorabilia op 26-10-2014 20:55 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Je hebt het zelfs gequoteNVD schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:35:
[...]
Nee, dat heb ik niet gedaan.
Sorry, welke app rade jij dan aan?
Is de 415+ wel te bootstrappen zodat je in ieder geval via ipkg wat optware dingen kan installeren ? Sta ook op het punt deze aan te schaffen.NIMIC schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:46:
[...]
Heb je toevallig een link hiervoor, want dat ben ik ook vergeten voordat ik mijn 415+ aanschafte. Daar zijn nog geen packages voor.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq