[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.442 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Denniz0229 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:22:
[...]

ik kan je eventueel wel helpen aan de timing app van soft pauer.
alleen heb ik geen idee of je met die APK alleen wat kan, ik ben helaas niet zo ver met dat soort dingen :+
Nee, daar ga ik het helaas niet mee redden denk ik.
Ik ben trouwens net even wezen zoeken, en het lijkt er op dat alle apps die vorig jaar live timing aanboden nu allemaal weg zijn (op de officiële na). Ook zag ik dat http://formula1livetiming.com/ offline is gehaald op last van de F1 Corp.
Uiteindelijk valt de timing data ook onder de copyright van 'Formula One World Championship Limited', en mag het officieel dus niet gebruikt worden. Misschien is het beter dat maar te laten rusten als ze er actief mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Leuke unveiling! De MP4-28 lijkt veel op de 27. Ik zie een hoger chassis, iets andere sidepods, strakkere achterkant... Ik had een klein beetje hoop op een speciale livery, omdat ze nu 50 jaar bestaan, maar ondanks dezelfde livery als de laatste 6 jaar, blijft het een beauty!

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/25zqur8.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door V3g3ta op 31-01-2013 12:44 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
mphilipp schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:30:
[...]

Bij Williams mag Suzie anders wél rijden. Het kan dus best, je moet alleen willen. Wat mij betreft gaan die anti-test regels ook veel te ver en missen ze hun doel. Het doel was kostenbesparen, maar je ziet alleen maar dat de rijke teams nu naar de simulator gaan (Jenson heeft al in de nieuwe auto gereden) die de arme teams niet kunnen betalen. Het blijft dus gewoon hetzelfde, met dit verschil dat de kleine teams ook niet op een achteraf circuit kunnen gaan testen. Sauber testte bijvoorbeeld altijd op Nogaro in Z-Frankrijk. Dat kunnen ze nu dus niet meer.
Dat komt meer omdat Suzie familie van is...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Senor Sjon schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:11:
[...]
oh really? ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:06
V3g3ta schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:43:
Leuke unveiling! De MP4-28 lijkt veel op de 27. Ik zie een hoger chassis, iets andere sidepods, strakkere achterkant... Ik had een klein beetje hoop op een speciale livery, omdat ze nu 50 jaar bestaan, maar ondanks dezelfde livery als de laatste 6 jaar, blijft het een beauty!

[afbeelding]
Dat hogere chassis komt omdat hij op pootjes staat hoor ;)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hakkow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:41:
Helaas niet.. Deze data is niet publiekelijk beschikbaar, en ik heb nog geen mogelijkheid of bron gevonden die te scrapen is. Helaas willen de paar mensen die dit wel gelukt is niet graag meewerken om dit beschikbaar te maken voor iemand anders. Ik wil dit in de toekomst wel toevoegen, maar dan zal ik een programmeur moeten vinden die dit als hobby leuk vind om een interface voor te schrijven :)
F1LT (www.f1lt.pl) heeft misschien code die je kunt gebruiken. De broncode is voor een QT linux app (geweldig ding overigens, opslaan van timing om later terug te kijken, driver tracker, head-to-head vergelijkingen, online-archief van timingdata etc. Echt heel fijn voor de desktop). Je gebruikt je eigen account op formula1.com om live-timing data op te halen.

F1LT heeft overigens ook een kant-en-klare android app. Die vind je alleen niet in de market, ik neem aan dat dat is omdat het geen officiele app is, en ze gedonder over de live timing data willen voorkomen. Dat is ook wel iets om op te letten als je zoiets in je app wilt opnemen, het is zeker een risico IMHO.

Edit:

F1LT is weer gebaseerd op code van live-f1 (https://launchpad.net/live-f1/) Daar zou je een complete protocol description plus implementatie in C moeten kunnen vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door u_nix_we_all op 31-01-2013 15:26 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mooi lijstje van Reddit:

2013 Season
Car launches and other dates.
Date Event
1/2 Ferrari
1/2 Force India
2/2 Sauber
3/2 Red Bull
4/2 Mercedes
4/2 Toro Rosso
5/2 Caterham
5/2 Test 1: Jerez
19/2 Williams
19/2 Test 2: Barcelona
28/2 Test 3: Jerez
15/3 Australian Grand Prix

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:17

fynrd1

Fooled by Randomness

V3g3ta schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:43:

[afbeelding]
Chassis is op (bijna) alle wagens hetzelfde als 2-3 jaar terug. Alleen teams met een slecht chassis zouden met iets anders kunnen komen.. Maar dat geld gaat denk ik naar 2014.
seninha schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:24:
Vorige seizoen zag ik al veel auto's ermee rijden en de niewue Lotus heeft het weer.
Vraag me nou af waar dit voor dient?

Het gaat dus om de opening in het bodywork (met rood gemerkt)

[afbeelding]
Het is iets gecompliceerder dan slechts een openening voor de warme lucht. Het is een gegeven dat de de lucht onder het bodywork een veel lagere snelheid heeft dan rondom de auto. De lagere snelheid zorgt voor minder downforce en de luchtsnelheid fluctueert aardig wat zorgt voor onvoorspelbaarheden in het rijgedrag. Ferrari laat deze warme lucht op onbelangrijke plekken vrij en kent daardoor het probleem niet (Niet op dat punt). En een Team als Lotus laat het op een aardig kritiek punt vrij, wat dan leuk is, is dat ze het probleem van warme en langzame stromende lucht moet oplossen. Ik hou het even kort, maar de openeing is in lengte en diameter zodanig gevormd dat de warme lucht in de outtake accelereert tot dezelfde snelheid in de omgeven luchtstroom. Maar warme lucht is energetischer dan de koudere lucht, dit betekend dat het relatief gezien over minder energie beschikt. Maar zonder data weet ik niet precies waar deze warmere stroom precies naartoe stroomt. Mijn vermoeden is de onderkant van de mainplane en de eventueel aanwezige monkeyseat.

[ Voor 63% gewijzigd door fynrd1 op 31-01-2013 16:59 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/543787_464231053643944_105168575_n.jpg

Vind het zelf wel jammer dat er steeds minder bewegingsruimte is voor de techniek. Een revolutionair idee, of het nu werkt of niet, als de zeswieler is uitgebannen omdat er praktisch alleen een beetje met de aerodynamica gespeeld mag worden. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Senor Sjon schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:11:
[...]
en Frijns geen tieten heeft... :+

Kiest u maar:
Afbeeldingslocatie: http://static2.volkskrant.nl/static/photo/2012/6/9/5/20121018130229/media_xl_1393295.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2012/susie_wolff_01.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door mphilipp op 31-01-2013 22:29 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mwa... make up + photoshop doet wonderen voor sommige vrouwen blijkbaar ;)

Ik denk dat ik meer opgewonden zou raken als ik in een F1 wagen zou mogen rijden dan van haar in bed :+ :$

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:27

DDX

Hakkow schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:12:
Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn; Ik heb zojuist de 2013 update voor F1 Weather & News in de Play Store gezet :)
Zag hem vanmorgen als update langskomen, dank.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

nero355 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:30:

Ik denk dat ik meer opgewonden zou raken als ik in een F1 wagen zou mogen rijden dan van haar in bed :+ :$
Ik zou het echt nog heel moeilijk gaan krijgen met die keuze. Mag ik mijn combinatie inzetten, lekker knus in de F1 wagen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

nero355 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:30:

Is goed. Pak jij Frijns, ontferm ik me over Suzie...veel plezier ;) Ik zie ze toch liever als een ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mphilipp schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 01:20:
Is goed. Pak jij Frijns, ontferm ik me over Suzie...veel plezier ;) Ik zie ze toch liever als een ongeluk.
Je mag ze beiden hebben van mij : Ik wil mijn F1 wagen ervaring !!! :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

peeth schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:09:
[...]

Then what is this:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BB8WzAhCAAA5fEp.jpg
Zou een neus van de McLaren moeten zijn die er dankzij het nieuwe paneel dat is toegestaan lijkt op de wagen van vorig jaar.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

nero355 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 01:54:
[...]
Je mag ze beiden hebben van mij : Ik wil mijn F1 wagen ervaring !!! :P
Mij best, ik pas voorlopig toch niet in zo'n ding... Suzie daarentegen... :+ En ik heb al ooit een rondje in een Ferrari en een Porsche gereden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

peeth schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:09:
[...]
Nope, hij is echt hoger.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/76322_464132083653841_1190832398_n.jpg
Lèg dat nou aan mij of staat ie nou ook zo voorover net als de Red Bull? Of is dat gewoon zoals ze 'm neerzetten?

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/843740_464200326980350_49792486_o.jpg
Van boven zie je ook dat ie best wel anders is als die van vorig jaar. Misschien geen volledig redesign, maar ze hebben 'm wel op punten aangepast. Zou gek zijn als ze dat niet hadden gedaan want ze kwamen soms tekort op de RB's.

[edit]
Ik zie dat die laatste foto niet helemaal klopt. De auto's zijn even lang, maar de banden zijn anders. Ik weet niet hoe ze dat doen, maar misschien is die foto onder een hoek genomen. Het klopt iig niet helemaal. De banden zijn gewoon een ander formaat. Verder is wel te zien dat er een aantal dingen anders zijn: cockpitpositie en de body achter de rijder lijkt langer/breder (minder slank). Of ligt dat ook aan de hoek?

[ Voor 21% gewijzigd door mphilipp op 01-02-2013 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 12:06
Guido twittert net het volgende, zal mij benieuwen

‏@GvanderGarde

This afternoon I will announce my future plans! stay put!

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Toch wel een hoop verschillen zo te zien. En die foto's van bovenaf zijn niet 100% van boven en waarschijnlijk groothoek. Je ziet het bij de luchtinlaat boven de coureur; 100% van boven zou je die niet kunnen zien en nu zie je ze bij alle drie.

Overigens wel maf dat die neus hoger is; ik had verwacht dat ze de limiet wel opgezocht hadden. En volgend jaar kunnen ze de neus van de MP4-24 erop zetten (al is die waarschijnlijk nog niet laaf genoeg).

[ Voor 29% gewijzigd door MrSleeves op 01-02-2013 08:24 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ladies and gentlemen: the F138!
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/820706_464481530285563_930865323_o.jpg
Geen stepped nose :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Nilsinho schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:14:
Ladies and gentlemen: the F138!
[afbeelding]
Geen stepped nose :D
lijkt me eerder dat ze net als mclaren een modesty panel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

ColTju schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:18:
[...]

Technisch weet ik er het fijne er niet af, maar ik ben blij eindelijk van dat gedrocht op de neus af te zijn, al is het maar door zo'n modesty panel ;).

[ Voor 1% gewijzigd door Nilsinho op 01-02-2013 10:57 . Reden: hele vage spellingsfout :| ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Even wennen aan het zwart aan de onderkant met het witte lijntje. Het staat 'm in ieder geval niet verkeerd. Maar ik blijf erbij dat de scharlaken metallic rode Ferrari's van een paar jaar terug nog steeds de mooiste zijn.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Supervet die Ferrari zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

[...]

Kan alleen niet zien hoe dat hier zou werken. Het modesty panel mag geen aero-functie hebben en moet makkelijk afbreken (toch?). Ik dacht dat het modesty panel vooral voor de zijkant werkte en dat een soort geul in het midden zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

peeth schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:16:
Guido twittert net het volgende, zal mij benieuwen

‏@GvanderGarde

This afternoon I will announce my future plans! stay put!
Tweede stoeltje dan toch voor hem? Of andere raceklasse? Ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:59

Sargan

Filmfreak...

Volgens het AD:

Guido van der Garde rijdt komend seizoen in de Formule 1. Dat maakt hij later vandaag bekend in Amsterdam, meldt AD Sportwereld.

Waarschijnlijk wordt hij bij Caterham teamgenoot van de Fransman Charles Pic. Van der Garde (27) was het afgelopen seizoen testrijder bij de Brits/Maleisische renstal.

http://www.ad.nl/ad/nl/10...oeltje-in-Formule-1.dhtml

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Lee McKenzie
@LeeMcKenzieF1

From our F1 friends in Finland RT @OskariSaari: Caterham to announce v.d. Garde today. Kovalainen without a seat for 2013.
Zou het dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dat zou nice zijn :D Eindelijk weer ergens NED bij een naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Sargan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:42:
Volgens het AD:

Guido van der Garde rijdt komend seizoen in de Formule 1. Dat maakt hij later vandaag bekend in Amsterdam, meldt AD Sportwereld.

Waarschijnlijk wordt hij bij Caterham teamgenoot van de Fransman Charles Pic. Van der Garde (27) was het afgelopen seizoen testrijder bij de Brits/Maleisische renstal.

http://www.ad.nl/ad/nl/10...oeltje-in-Formule-1.dhtml
Apart dat ze niet tegelijkertijd komen met het nieuws, mits het waar is. Tweede zitje van Caterham is redelijk gewild (naast FI's zitje)...Ik zeg Kovalainen als test- en reservecoureur bij Force India?

Over Force India gesproken:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/793751_464504023616647_1038137985_o.jpg

Ziet er blits uit, maar hoe goedkoop wil je je je presentatie hebben :|?

[ Voor 4% gewijzigd door Nilsinho op 01-02-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46
Nilsinho schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:53:
[...]

Apart dat ze niet tegelijkertijd komen met het nieuws, mits het waar is. Tweede zitje van Caterham is redelijk gewild (naast FI's zitje)...Ik zeg Kovalainen als test- en reservecoureur bij Force India?

Over Force India gesproken:
[afbeelding]

Ziet er blits uit, maar hoe goedkoop wil je je je presentatie hebben :|?
En nog belangrijker, alleen Paul di Resta is erbij al coureur!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Volgens geruchten is Vijay Mallya het gezeur op het tweede stoeltje zat en schijnt hij de beleidsmedewerker (?, wie is die vent?) die samen met Paul Di Resta de auto ontdoekt te promoveren tot racecoureur. Hij schijnt al een spoedprocedure voor de superlicentie te hebben aangevraagd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Buitenlandse "molen" is een uur geleden ook aangezwengeld...
Fresh speculation claims that Giedo van der Garde will be announced as a race driver at Caterham for the upcoming season.

"This afternoon I will announce my future plans! stay put!" tweeted the 27-year-old Dutchman on Friday morning, who raced for the team in GP2 last season and also served as Caterham reserve driver at six grands prix.

Van der Garde finished sixth overall in the feeder series in 2012, recording two wins, is not the only GP2 driver set to move up according to the rumour mill.

Luiz Razia, who finished runner-up last year, has been linked with the vacancy at Marussia where, assuming he gets the drive, the Brazilian would partner Max Chilton, who finished fourth overall.

Meanwhile Jules Bianchi, who competed in GP2 before switching to Formula Renault 3.5 last year, looks set to be revealed by Force India, where he is already reserve.

Sky Sports F1's Martin Brundle tweeted: "If Bianchi,Van der Garde and Razia are confirmed at Force India, Caterham and Marussia as anticipated it will continue a GP2 coup of the F1 paddock."
Bron: SkySports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Tuurlijk. Anders kreeg je nooit zo'n hoge neus. Misschien dat ze bij Mercedes en Lotus nu ook even naar de Gamma fietsen om een stukje MDF en een pak spijkers te halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Creative: Oef, Valsecchi zal zich genaaid voelen. de nummers 2, 4 en 6 krijgen racestoeltjes (zij het in de achterhoede), terwijl hij "slechts" reservecoureur is bij Lotus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Bron is wel Telegraaf, maar ach...
VAN DER GARDE IN FORMULE 1
door Frank Woestenburg

AMSTERDAM - Giedo van der Garde zal op zondag 17 maart bij de Grand Prix van Australië in Melbourne zijn debuut maken als Formule 1-coureur. De Amsterdammer heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een contract met Caterham, de renstal van de Maleisische eigenaar Tony Fernandes en teambaas Cyril Abiteboul, en wordt vrijdagmiddag in een van de Amsterdamse vestigingen van zijn sponsor McGregor officieel gepresenteerd. Van der Garde is de eerste Nederlander in de koningsklasse van de autosport sinds Christijan Albers in 2007.

Startnummer 21

Afgelopen jaar stond Van der Garde (27) al als testcoureur onder contract bij Caterham en in die hoedanigheid nam hij een groot aantal vrijdagtrainingen voor zijn rekening. Daarnaast kwam hij in de GP2-klasse uit voor Caterham Racing, het satellietteam van de F1-renstal. Bij Caterham wordt hij teamgenoot van de Fransman Charles Pic, die eerder al overkwam voor Marussia. Beide rijders kennen elkaar nog vanuit de GP2-klasse, waarin ze een jaar elkaars teamgenoten waren bij Addax. De Caterham-bolide van Van der Garde krijgt het startnummer 21.

Tiende in de WK-stand

Met de vaste rijders Heikki Kovalainen en Vitaly Petrov eindigde Caterham vorig seizoen als tiende in de WK-stand. Beide coureurs hebben nog geen ander team gevonden.

Van der Garde, die wordt gesponsord door McGregor, was al lange tijd in onderhandeling met de teamleiding van Caterham, maar er waren meer kapers op de kust. Ook Petrov, de Braziliaan Bruno Senna en het Braziliaanse talent Luiz Razia waren met Caterham in gesprek. Momenteel zijn er nog slechts twee stoeltjes voor komend seizoen te vergeven: één bij Force India en één bij Marussia.
Dus op naar de PC Hooft? :O

@ Nilsinho

Ik denk dat het maar net afhangt van wat je doel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
MrSleeves schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:23:
[...]

Overigens wel maf dat die neus hoger is; ik had verwacht dat ze de limiet wel opgezocht hadden. En volgend jaar kunnen ze de neus van de MP4-24 erop zetten (al is die waarschijnlijk nog niet laaf genoeg).
Volgens mij heb ik echt iets gemist maar ik weet niet beter of heel die 2014 aerodynamica regelgeving is de prullenbak in gegaan omdat het de Formule 1 veel te langzaam zou maken.

De lage neus van 2014 gaat dan toch ook niet door? Persoonlijk vind ik het wel zonde om de neus verplicht lager te maken, ze zitten nu juist net op het grensgebied tussen pull-rod / push-rod voorwielophanging. Lagere neus en de pull-rod ophanging is weer onmogelijk gemaakt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

De Subleague op F1teammanager.nl is begonnen!

Naam Subleague: Got F1 Racing
Toegangscode: F12013

Inschrijven kost nu wel €1,50 geloof ik, eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
En kogel is nu door de kerk:
Formule 1 komende drie jaar live bij Sport1
Vrijdag 1 februari 2013, 12:10

Vanaf maart is de Formule 1 live te zien op Sport1. We hebben met het Formula One Management een overeenkomst voor de komende drie seizoenen. Naast de race zijn ook alle vrije- en kwalificatietrainingen live en in HD te volgen.

Daarnaast maakt Sport1 op de meeste racedagen meerdere feeds beschikbaar op de diverse Sport1 kanalen, zodat de kijker zelf kan bepalen vanuit welk gezichtspunt hij of zij wil kijken.

Uiteraard is de Formule 1 ook via Sport1.nl te bekijken en worden de kwalificaties en races pay-per-view beschikbaar gemaakt via de platformen van UPC, Ziggo en KPN. Over de verdere invulling en de verschillende online-abonnementen maken we in de loop van de week op een speciale info-pagina meer bekend.

Will Moerer, Vice-President van Film1/Sport1: ‘Natuurlijk ben ik blij dat het gelukt is om de Formule 1 aan ons toch al rijke pakket topsport toe te voegen. Sebastian Vettel en Fernando Alonso voegen zich bij onder meer Messi, Ronaldo, Federer, Nadal, McIlroy, Woods, LeBron James, Bryant, Bolt en Lorenzo.'

'Meerdere kanalen en ook live cockpitbeelden'

'We zullen op racedagen de Formule 1 op meerdere kanalen beschikbaar maken zodat de racefans zelf kunnen kiezen of ze de race willen volgen of bijvoorbeeld een kijkje willen nemen in de pitstraat of misschien een stukje willen meerijden met Alonso of Vettel. Kortom fans van de Formule 1 hoeven geen kilometer te missen’.

Sport1 zal dit raceseizoen nauw samenwerken met Veronica dat de Grand Prixs van Canada, Brazilië en Amerika live zal uitzenden. Daarnaast zal er zowel op Sport1 als op Veronica na afloop van iedere Grand Prixs een samenvatting te zien zijn.
Bron: Sport1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Nice, nu nog zien wie het commentaar gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 04:10
V3g3ta schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:50:
Nice, nu nog zien wie het commentaar gaat leveren.
Misschien hebben ze Olaf wel gecontracteerd.

Maar ik hoop dat Sport 1 een speciaal abbo hiervoor gaat maken die dan toch iets goedkoper is

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:40

Mystikal

It never hurts to help!

Dat hoop ik ook. Ik vind 15 euro toch best veel geld eigenlijk. (en dat vind ik niet snel :P )

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb Sport1 al voor NBA en MotoGP, maar w00t! Live cockpit beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

XyritZz schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:23:
[...]

Volgens mij heb ik echt iets gemist maar ik weet niet beter of heel die 2014 aerodynamica regelgeving is de prullenbak in gegaan omdat het de Formule 1 veel te langzaam zou maken.

De lage neus van 2014 gaat dan toch ook niet door?
Wel dus, die regelwijziging blijft: Wikipedia: 2014 Formula One season
Die regel is ook meer vanwege veiligheid dan aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Alleen jammer dat Sport1 niet te krijgen is icm een glasvezel abonnement. Tenminste niet bij Lijbrandt voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Mystikal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:53:
Dat hoop ik ook. Ik vind 15 euro toch best veel geld eigenlijk. (en dat vind ik niet snel :P )
Ben ik met je eens, maar je kunt al besparen door de maanden dat er geen Formule 1 is, het abonnement op te zeggen. Dit kun je al voor de laatste race opzeggen (maand opzegtermijn) en dan maar hopen dat het abonnement niet per ongeluk eerder stopgezet wordt :)
Ken. schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:55:
Ik heb Sport1 al voor NBA en MotoGP, maar w00t! Live cockpit beelden :)
Interessant :)

[ Voor 17% gewijzigd door CreativeS op 01-02-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Creative S schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:58:
[...]

Ben ik met je eens, maar je kunt al besparen door de maanden dat er geen Formule 1 is, het abonnement op te zeggen. Dit kun je al voor de laatste race opzeggen (maand opzegtermijn) en dan maar hopen dat het abonnement niet per ongeluk eerder stopgezet wordt :)
Je sluit het abonnement echter wel af voor 1 jaar? En daarna pas maandelijks opzegbaar (als ik het goed begrijp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mooooooi zo :) Eindelijk ook vrije trainingen en zo fatsoenlijk kunnen kijken wanneer ik dat wil. Top.

Ergens eind deze maand Sport1 maar eens even aanvinken in m'n instellingen van interactieve TV 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 08:46
Ziggo heeft momenteel een aanbieding de eerste 3 maanden kost het slechts 5 Euro per maand, en maandelijks opzegbaar. Toch maar even proberen. :)

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Nu online
http://www.gpupdate.net/n...et-dit-jaar-in-formule-1/
Van der Garde bij Caterham dit jaar. Die gaat lekker achteraan rijden, en is volgend jaar weer verdwenen denk ik.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Solictice schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:04:

Je sluit het abonnement echter wel af voor 1 jaar? En daarna pas maandelijks opzegbaar (als ik het goed begrijp)
Bij UPC is een "extra zenderpakket" altijd maandelijks opzegbaar en sluit je deze niet gelijk af voor één jaar.
Je contract

Je contract loopt door totdat je het opzegt. De opzegtermijn is 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Creative S schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:13:
[...]

Bij UPC is een "extra zenderpakket" altijd maandelijks opzegbaar en sluit je deze niet gelijk af voor één jaar.

[...]
Ah, dan zal ik eens moeten kijken hoe dat bij Delta is geregeld. Hopen dat er een speciaal abonnement voor puur Formule 1 komt, zou goed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Laatst online: 10-09 14:44
Mooi! Dit bevestig toch wel mijn vermoeden dat de coverage van de Formule 1 naar een hoger niveau wordt getild bij Sport 1. Live kwalificatie en vrije trainingen, plus meerdere feeds tijdens de race! Nu hopen dat dat elke race zo is, want zo staat het niet vermeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dr. Horrible schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:22:
Mooi! Dit bevestig toch wel mijn vermoeden dat de coverage van de Formule 1 naar een hoger niveau wordt getild bij Sport 1. Live kwalificatie en vrije trainingen, plus meerdere feeds tijdens de race! Nu hopen dat dat elke race zo is, want zo staat het niet vermeld..
Zie hier: https://abonneren.sport1.nl/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Voor de mensen met Ziggo heb ik nog wel een adresje voor goeiekope abonnementen. Doe maar een DM, dan stuur ik je wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

mphilipp schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:05:
Voor de mensen met Ziggo heb ik nog wel een adresje voor goeiekope abonnementen. Doe maar een DM, dan stuur ik je wel door.
Boef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

mphilipp schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 02:43:
[...]

Nope, hij is echt hoger.

[afbeelding]
Lèg dat nou aan mij of staat ie nou ook zo voorover net als de Red Bull? Of is dat gewoon zoals ze 'm neerzetten?

[afbeelding]
Van boven zie je ook dat ie best wel anders is als die van vorig jaar. Misschien geen volledig redesign, maar ze hebben 'm wel op punten aangepast. Zou gek zijn als ze dat niet hadden gedaan want ze kwamen soms tekort op de RB's.

[edit]
Ik zie dat die laatste foto niet helemaal klopt. De auto's zijn even lang, maar de banden zijn anders. Ik weet niet hoe ze dat doen, maar misschien is die foto onder een hoek genomen. Het klopt iig niet helemaal. De banden zijn gewoon een ander formaat. Verder is wel te zien dat er een aantal dingen anders zijn: cockpitpositie en de body achter de rijder lijkt langer/breder (minder slank). Of ligt dat ook aan de hoek?
Chassis is hetzelfde :) En daar is niks mis mee want die was gewoon uitstekend gebleken de laatste jaren.
Ferrari valt mij een beetje tegen, ik hoopte dat ze toch wat aan de cokebottle hadden gedaan.. Maar goed, tijdens de gp van barcelona of canada zal wel weer een revisie uitkomen omdat ze een zeepkist blijken te hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Laatst online: 10-09 14:44
Daar staat niet dat elke race live wordt uitgezonden met pitstop en onboard feed, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Heeft zo'n vanity panel geen aerodynamisch voordeel? Lijkt mij toch dat de luchtstroom toch wel iets beïnvloed wordt door zo'n kap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:57:
Heeft zo'n vanity panel geen aerodynamisch voordeel? Lijkt mij toch dat de luchtstroom toch wel iets beïnvloed wordt door zo'n kap.
Nee, vrij neutraal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:09:
[...]

Chassis is hetzelfde :) En daar is niks mis mee want die was gewoon uitstekend gebleken de laatste jaren.
Lees ik dit nu goed over McLaren? Was jij niet diegene die in het vorige topic een pagina's lange discussie aanzwengelde dat de mclaren niet meer verder ontwikkeld kon worden? Dat ze te langzaam zouden zijn etc?
:?
Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dr. Horrible schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:11:
[...]

Daar staat niet dat elke race live wordt uitgezonden met pitstop en onboard feed, of wel?
Het was de bedoeling om Solictice te quoten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat deze Nederlander ook niet bij een topstal terecht komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dr. Horrible schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:11:
[...]

Hier wel:
'We zullen op racedagen de Formule 1 op meerdere kanalen beschikbaar maken zodat de racefans zelf kunnen kiezen of ze de race willen volgen of bijvoorbeeld een kijkje willen nemen in de pitstraat of misschien een stukje willen meerijden met Alonso of Vettel. Kortom fans van de Formule 1 hoeven geen kilometer te missen’.
http://www.sport1.nl/nieu...jaar-live-bij-sport1.html
"Op racedagen" lijkt mij het hele seizoen te dekken.

Staat ook op de vorige pagina hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://translate.googleus..._gAAognHpFMYWk57H8SoIAZGQ

Mooie foto's bij!

Die verbrande Williams vind ik erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
En van der garde dus idd bevestigd bij Caterham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Precies... 6 minuten geleden officieel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J0yqna40nAEip9GJ4TaaFWUl/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door CreativeS op 01-02-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:52
Ik zal tzt het proef abbo van Ziggo afnemen. 3 maanden voor 15 euro is een leuk begin. Of ik het daarna ga voortzetten weet ik niet. Zal zeker afhangen van de kwaliteit van presentatie/ commentaar.

Leuk voor Giedo dat hij de F1 in kan. Ben alleen bang dat het een jaars achteraan rijden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Denk dat ik dat ook doe. Bestel wel pas na 9 maart, want dan loopt de aanbieding t/m 9 juni (kon niets vinden in de voorwaarden dat het kalendermaanden zijn). Anders loop je Canada mis (al wordt die GP ook door Veronica en BBC uitgezonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tleilaxu schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:26:
[...]

Lees ik dit nu goed over McLaren? Was jij niet diegene die in het vorige topic een pagina's lange discussie aanzwengelde dat de mclaren niet meer verder ontwikkeld kon worden? Dat ze te langzaam zouden zijn etc?
:?
Of begrijp ik het verkeerd?
Ging over de gekozen aero-filosofie, halverwege het seizoen hebben ze deze filosofie omgeslagen waardoor ze weer meededen voor de overwinning. Heeft niks met het chassis te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:45:
[...]

Ging over de gekozen aero-filosofie, halverwege het seizoen hebben ze deze filosofie omgeslagen waardoor ze weer meededen voor de overwinning. Heeft niks met het chassis te maken.
Ok, i stand corrected. In mijn herrinering ging dat juist over het hoog/laag verhaal met het chassis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tleilaxu schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:54:
[...]

Ok, i stand corrected. In mijn herrinering ging dat juist over het hoog/laag verhaal met het chassis. :)
En dat heeft dan wel degelijk weer met aero te maken, verschillen in hoogtes van chassis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

De nieuwe Sauber heeft een nieuw kleurtje!

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2pyx6a8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/29dv0jn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/nujhk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

Ziet er goed uit als je het mij vraagt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:03
Very nice! Die Sauber ziet er echt super uit!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het verbaasd mij altijd dat Sauber de meest reclame vrije auto van het veld heeft. Erg mooi

[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 02-02-2013 12:53 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Heerlijk die sinistere liveries. Alleen jammer dat ze Kamui 'Ninja' Kobayashi niet meer hebben om het plaatje compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

MegaTronics schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:07:
Kan haast niet meer wachten tot het begin van het seizoen. Ben wel benieuwd of er nog een team is dat qua kleurstelling dit jaar de boel omgooit.
Nice oOo

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 20:13
Wat zijn nou eigenlijk de legale mogelijkheden om het hele F1 seizoen te kunnen kijken zonder een Sport1 abonnement af te nemen?

Via de BBC word ongeveer de helft uitgezonden en Veronica zend ook drie races uit waarvan er ééntje is die niet door de BBC wordt uitgezonden (Verenigde Staten).

Ik meen gelezen te hebben dat er live-verslag wordt gedaan op BBC Radio, klopt dit? En op welke zender (1 t/m 5, World Service)?

En de Duitsers? Zenden zij races uit op RTL of een andere zender die te ontvangen is zonder extra pakket?

Ik ben geinteresseerd in de combinatie BBC Radio + Duitse zender op mute omdat mijn Duits prut is en ik er ook niet graag naar luister.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
McLaren bestaat 50 jaar en heeft een filmpje ter ere uitgebracht. Manly tears have been shed.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=23E1m8ZxFmU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

NitroX infinity schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:03:
Wat zijn nou eigenlijk de legale mogelijkheden om het hele F1 seizoen te kunnen kijken zonder een Sport1 abonnement af te nemen?

Via de BBC word ongeveer de helft uitgezonden en Veronica zend ook drie races uit waarvan er ééntje is die niet door de BBC wordt uitgezonden (Verenigde Staten).

Ik meen gelezen te hebben dat er live-verslag wordt gedaan op BBC Radio, klopt dit? En op welke zender (1 t/m 5, World Service)?

En de Duitsers? Zenden zij races uit op RTL of een andere zender die te ontvangen is zonder extra pakket?

Ik ben geinteresseerd in de combinatie BBC Radio + Duitse zender op mute omdat mijn Duits prut is en ik er ook niet graag naar luister.
Wat je zegt klopt: zonder Sport1 moet je het met BBC + RTL+ + Veronica (eventueel) doen.
Probleem met de BBC radio is dat deze wel eens blokkeert tijdens GP's, maar dat weet ik niet zeker.
Daarnaast is er nog een initiatief dat o.a. Olav Mol vorig jaar heeft gestart: http://www.grandprixradio.nl/
Geen idee wat we daar van mogen verwachten.

Ik ga denk ik op 11 maart een proefabo Sport1 nemen, die ik vervolgens per 11 juni weer opzeg (dagje speling): 15 euro voor voor 7 GP's (waarvan er ook nog 3 op de BBC uitgezonden worden) vind ik wel redelijk. En moet ik nog voor 6 GP's iets verzinnen (wat dan RTL+ wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ken. schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:31:
[...]

Hier wel:

[...]

http://www.sport1.nl/nieu...jaar-live-bij-sport1.html
"Op racedagen" lijkt mij het hele seizoen te dekken.

Staat ook op de vorige pagina hier..
Eronder staat dus: "Op de meeste racedagen." Ik ben nog sceptisch. Upc is ook net een maand te vroeg om sport1 zender van de maand te maken |:(

Als dit de toekomst is van de F1 dan ben ik blij!!

[ Voor 11% gewijzigd door AtlAntA op 02-02-2013 21:39 . Reden: quote vergeten. ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 20:13
Dafuq? Dat lijkt wel een tekenfilm-racewagen :D

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
NitroX infinity schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:40:
Dafuq? Dat lijkt wel een tekenfilm-racewagen :D
Het is dan ook een animatie. :P Er wordt al jaren gesproken over een gesloten cockpit in de F1. Zou het er dan ongeveer zo uit zien dan vind ik het best.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:51

Hoogie2004

Whohooooo

Die nieuwe sauber is echt MOOI :9~

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

AtlAntA schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:44:
[...]
Eronder staat dus: "Op de meeste racedagen." Ik ben nog sceptisch. Upc is ook net een maand te vroeg om sport1 zender van de maand te maken |:(
Dat slaat op meerdere feeds. Misschien zijn er een paar events tegelijk met iets van voetbal of golf en dan hebben ze maar één kanaal. Maar alle races zijn live te zien, dat lijkt me duidelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door mphilipp op 02-02-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ben dan ook vooral benieuwd op welk kanaal ze het uitzenden, aangezien je op de satelliet maar 3 kanalen van Sport1 hebt (Sport1 Select HD, Sport1 Voetbal en Sport1 Golf). Zul je net zien dat ze het uit gaan zenden op Sport1 Extra 1 en 2. Niet dat het mij veel uit maakt, aangezien ik toch al via Sky kijk, maar voor de 'normale' schotel kijker is het wel van belang.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

[video]

De pagani huayra rijdt al rond met actieve aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Geinig, maar weinig realistisch. Het zal best kunnen, daar niet van (ik kan het niet beoordelen), maar dit soort 'concepts' vind ik altijd een beetje dom. Het is gewoon een design oefening van een buro of ontwerper die een beetje naam wil maken. Het is geen opdracht van Ferrari of de FIA geweest om zoiets te onderzoeken en dit soort dingen mogen ook helemaal niet volgens de reglementen. Het heeft dus weinig van doen met de toekomst van de F1, maar meer met de dagdromen van iemand die goed overweg kan met een ontwerpprogramma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

De nieuwe Red Bull:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/602904_465477706852612_1948140533_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Heel gaaf dat paars/blauwe effect in de verf. Voor de rest maar meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Dat Infinity Paars is leuk, fris... Maar die neus?! Die is nog lelijker dan die van vorig seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:17

Pierre

Van nature lui!

Wen er maar aan, die zien we het hele nieuwe seizoen heel vaak in beeld :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Pierre61 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:33:
Wen er maar aan, die zien we het hele nieuwe seizoen heel vaak in beeld :)
Ik hoop het. Rokend langs de kant *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Die neus wel duidelijk FUGLY ja, maar de paint job. WOW! Zoals al eerder vermeld, Ferrari ook terug naar het donker rood metallic, dan de shiny McLaren ernaast. De sinistere Sauber en hopelijk een glitter Mercedes. Leuk voor de races onder kunstlicht!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

BM schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:54:
[...]

Ik hoop het. Rokend langs de kant *O*
Ben zeker geen fan hoor, maar ik vermoed dat we dit seizoen vaak een Red Bull vooraan zien

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Laat het dan maar die van Webber zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

V3g3ta schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:54:
Laat het dan maar die van Webber zijn. :)
Toch zie ik dan liever die Duitser ;w langs de kant, die Aussie is een coole gast :)

Pagina: 1 ... 3 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.