[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste
Acties:
  • 255.959 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:50
^^
Met zo'n sig kun je daar geen oordeel over vellen })

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:08

B64

Quote van Bild.de
11.55 Uhr
Journalist wollte in Schumis Zimmer

Michael Schumachers Pressesprecherin Sabine Kehm sagte nach der Pressekonferenz, dass ein Journalist versucht habe, als Priester verkleidet in Schumis Krankenzimmer zu gelangen!
Dus niet in de operatiekamer - ik neem aan dat-ie op intensive care ligt?

Zo'n journalist mogen ze op z'n minst direct z'n perskaart afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, ik heb bij hersenletsel altijd het idee dat elk geval uniek is en dat je geen vergelijking kunt maken met andere gevallen waarin iets soortgelijks is gebeurd.

Schrok er toch wel van toen ik het hoorde, want hoewel hij er al een complete carriere op heeft zitten is hij eigenlijk nog best een jonge vent en voor hem was zijn 'gewone' leventje waarin hij veel tijd met zijn gezin en familie kon doorbrengen nog maar net begonnen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kwam dit artikel op de BBC nog tegen over wat de nieuwe regelgeving en wat de gevolgen zijn voor de wagens.
Staan wel wat interessante dingen tussen. Het maakt mij in elk geval nieuwsgierig naar welke creatieve oplossingen de teams aan het begin van het jaar zullen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Zamorano schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:04:
Ik kwam dit artikel op de BBC nog tegen over wat de nieuwe regelgeving en wat de gevolgen zijn voor de wagens.
Staan wel wat interessante dingen tussen. Het maakt mij in elk geval nieuwsgierig naar welke creatieve oplossingen de teams aan het begin van het jaar zullen laten zien.
Als ik dit zo lees dan zou ik als klein team (Caterham/Marussia) misschien maar de gok nemen om de eerste race het hele ERS systeem uit te schakelen na de kwalificatie. Dan zit je misschien 2 seconden off-pace maar als er echt zoveel uitvallers kunnen zijn zou die gok wellicht beloond kunnen worden met een finish in de buurt van de top 10 en dat zou het hele seizoen in één klap goed kunnen maken voor zo een klein team.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Qua technische regels vind ik het eigenlijk allemaal wel best, en dat ligt toch ook vast.

Maar die dubbele punten vind ik echt niet kunnen. Inmiddels is bekend dat Mercedes (groot) voorstander is en willen zelfs nog meer races met dubbele punten (waardoor het spannend tot het einde ook nergens meer op slaat, want zij stelden dubbele punten per regio voor).
Als ze dat per se willen, dan ook dubbele raceafstand.. :) En zonder bijtanken.. >:) (zij die sjeiks in Abu Dhabi ook gelijk genezen).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:34
Geniaal, meer races met dubbele punten. Want dan creëer je natuurlijk niet gewoon één groot smeergeldbuffet tussen de circuits om te zien wie de eer binnenhaalt om de enige race van de regio te zijn die ertoe doet.

Walgelijk, t zou de Fifa kunen zijn (hey, kijk, dat scheelt maar één f woord. Ik heb er wel één dat dat FIA kan lenen).

Man, ze zijn het plot weer totaal aan het verliezen. Ik voorzie weer zeven magere jaren voor de fans na de relatieve gouden periode die we gehad hebben.

Check mijn historiek in deze topicreeks, als dit overkomt als de zoveelste doemdenker. Ik ben met die dubbele punten van mijn optimisme gevallen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
DexterBelgium schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:04:
Geniaal, meer races met dubbele punten. Want dan creëer je natuurlijk niet gewoon één groot smeergeldbuffet tussen de circuits om te zien wie de eer binnenhaalt om de enige race van de regio te zijn die ertoe doet.

Walgelijk, t zou de Fifa kunen zijn (hey, kijk, dat scheelt maar één f woord. Ik heb er wel één dat dat FIA kan lenen).

Man, ze zijn het plot weer totaal aan het verliezen. Ik voorzie weer zeven magere jaren voor de fans na de relatieve gouden periode die we gehad hebben.

Check mijn historiek in deze topicreeks, als dit overkomt als de zoveelste doemdenker. Ik ben met die dubbele punten van mijn optimisme gevallen.
Ik vind eigenlijk dat we al 7 magere jaren hebben gehad :)
De afgelopen jaren zijn voor mij de minst interessante jaren zolang ik de formule 1 volg(vanaf 1994).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:34
Mmmm, de laatste 7 seizoenen. Dan hebben we het dus over 2007, 2008 (spanning tot letterlijk laatste bocht), 2009 (brawn GP/button), 2010, 2011, ok mss niet het beste seizoen qua spanning, maar het had zijn hoogtepunten, nee echt, 2012 (damn, hoe close kwam Alonso in een wagen die aan het begin van het seizoen nog geen redbull zeepkistenrace had gewonnen) en 2013 (minste van al die, maar nog bekijkbaar)...

Kijk, dan weet ik echt niet wat je zoekt in de sport. Zeker niet als kijker die ook al ongeveer zo lang kijkt, en me van bepaalde seizoenen (indestructible banden met groeven in comes to mind) toch écht niks meer kan herinneren, buiten de eeuwige Schumi dominantie.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:58

Player1S

Probably out in the dark

dubbele punten haalt ook niks uit. Als het gat nu 26 punten is dan kun je idd nog kampioen worden met 50 punten voor een overwinning maar P2 levert ook dubbele punten op dus moet de huidige leider haast uitvallen voor het nut heeft.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:19
het zorgt er vooral voor dat de kans dat de laatste race ergens om gaat een stuk groter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
rik86 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:36:
het zorgt er vooral voor dat de kans dat de laatste race ergens om gaat een stuk groter is
Dan moet je doen dat je in de laatste race 1000 punten kunt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

rik86 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:36:
Het zorgt er voor dat het er in andere races minder om gaat. Het moet er m.i. vanaf race 1 "om gaan". Of wees eerlijk en laat openlijk het aantal te verdienen punten afhangen van de hoeveelheid geld die geboden wordt door de organisatoren aan de FIA. Het ligt er tenslotte niet dik bovenop dat tegelijk de laatste race ook verplaatst is naar de zandbak, toch? 8)7

Even serieus: verschillende hoeveelheden punten per race maakt m.i. de toevalsfactor te groot. Een uitval in een "belangrijke" race heeft dan ineens veel meer impact dan een in een "normale" race, terwijl uitvallen lang niet altijd te wijten is aan het team of de coureur zelf.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:35

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dankbericht op de site van Schumacher.
http://www.michael-schumacher.de/

Jammer van de typo in de Engelse versie, maar een mooi gebaar van de familie richting de fans.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ATS schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Even serieus: verschillende hoeveelheden punten per race maakt m.i. de toevalsfactor te groot. Een uitval in een "belangrijke" race heeft dan ineens veel meer impact dan een in een "normale" race, terwijl uitvallen lang niet altijd te wijten is aan het team of de coureur zelf.
Daarom hadden ze beter in de geschiedenis van de sport moeten kijken en xx races van de 19 mee laten tellen. Zodat een uitvalsbeurt niet direct het einde van de wereld is..

MrSleeves in "[F1] Seizoen 2013"
Firesphere schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:20:
Dankbericht op de site van Schumacher.
http://www.michael-schumacher.de/

Jammer van de typo in de Engelse versie, mooi gebaar van de familie richting de fans.
Als je "sent" bedoelt, dan is het geen typo.

[ Voor 25% gewijzigd door MrSleeves op 02-01-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

MrSleeves schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:23:
[...]

Als je "sent" bedoelt, dan is het geen typo.
Sking vs. Skiing doelde ik op.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Maar is het dan niet makkelijker spannend te maken door het hele veld punten te geven ipv alleen de top 10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38

AzzKickah

06-CENSORED

Hippocampus schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:37:
Maar is het dan niet makkelijker spannend te maken door het hele veld punten te geven ipv alleen de top 10 ?
Dan haal je weer de spanning weg of de achterhoede-teams een punt gaan pakken dat jaar.

Dat geknoei met de punten slaat echt nergens op. Dat de eerste 10 plaatsen punten krijgen ipv de eerst 6 (of later 8 ) is wel een prima verandering geweest, maar wat ze nu allemaal aan het bekokstoven zijn... ze zijn echt van god los daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

AzzKickah schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:45:
Dan haal je weer de spanning weg of de achterhoede-teams een punt gaan pakken dat jaar.
Dus door de kans op punten te behalen te verkleinen maakt men het spannend voor alles buiten de top 10 ?
Dat zijn 5 of 6 teams die praktisch voor piet snot meedoen en geen kans hebben om het de top teams moeilijk(er) te maken.

Daarbij komt dat 1 win is nu zoveel waard dat je na 3 of 4 races al een gat kan slaan waar de achterblijvers al redelijk kansloos door worden met als logisch gevolg dat de spanning weg kan zijn halverwege het seizoen.

En met die dubbele punten in de laatste race moeten de nummers 2 en 3 een auto hebben die ineens al die achterstand in één klap kan opheffen ? Spannend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hippocampus schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:02:
[...]

Dus door de kans op punten te behalen te verkleinen maakt men het spannend voor alles buiten de top 10 ?
Dat zijn 5 of 6 teams die praktisch voor piet snot meedoen en geen kans hebben om het de top teams moeilijk(er) te maken.

Daarbij komt dat 1 win is nu zoveel waard dat je na 3 of 4 races al een gat kan slaan waar de achterblijvers al redelijk kansloos door worden met als logisch gevolg dat de spanning weg kan zijn halverwege het seizoen.

En met die dubbele punten in de laatste race moeten de nummers 2 en 3 een auto hebben die ineens al die achterstand in één klap kan opheffen ? Spannend hoor.
De kans op punten te verkleinen? Juist niet, gewoon op de eerste 10 plekken laten staan.
Ik zeg niet dat we terug moeten naar de eerste 6 of 8 plaatsen. Zo was het vroeger. De kans op punten is dus vergroot. Je moet de kans op punten niet 100% maken. Dan is er juist geen spanning.

En als P1 25 punten krijgt en P22 1 punt, blijven de achterblijvers net zo hard achter op de topteams dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

AzzKickah schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:13:
De kans op punten te verkleinen? Juist niet, gewoon op de eerste 10 plekken laten staan.
Ik zeg niet dat we terug moeten naar de eerste 6 of 8 plaatsen. Zo was het vroeger. De kans op punten is dus vergroot.
Ik bedoelde in plaats van iedereen punten in een race t.o.v. alleen de top 10, is dus de puntenkans verkleinen.
Je moet de kans op punten niet 100% maken. Dan is er juist geen spanning.
Door iedereen punten te geven heeft iedere rijder een echte plaats in het klassement om voor te (st)rijden.
En als P1 25 punten krijgt en P22 1 punt, blijven de achterblijvers net zo hard achter op de topteams dan anders.
Klopt, daarom zou bij voorbeeld 1 plek = 1 punt vele malen spannender zijn toch ?
Dus 22 starters = nummer 1 pakt 22 punten, nummer 2 pakt 21 punten enz.

Ik roep maar wat, maar het is toch echt de punten verdeling die het wk wel of niet spannend maakt.
Of een gp nu spannender word betwijfel ik nog steeds, want als nummer 1 gewoon 1 seconde sneller is per ronde dan nummer 2 dan voelen we de bui al hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hippocampus schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:26:
[...]

Klopt, daarom zou bij voorbeeld 1 plek = 1 punt vele malen spannender zijn toch ?
Dus 22 starters = nummer 1 pakt 22 punten, nummer 2 pakt 21 punten enz.

Ik roep maar wat, maar het is toch echt de punten verdeling die het wk wel of niet spannend maakt.
Of een gp nu spannender word betwijfel ik nog steeds, want als nummer 1 gewoon 1 seconde sneller is per ronde dan nummer 2 dan voelen we de bui al hangen.
Nee, juist niet: want waarom zou je een risico nemen als je op P2 rijdt en P1 geeft je maar één punt extra.
Puntensysteem is prima zo, niks aan veranderen.
Hooguit x van de 19 (of hoeveel zijn het er?) mee laten tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Alle rijders punten geven zou ik ook totaal geen problemen mee hebben. Daarmee maak je de strijd achterin het veld een stuk leuker.

Nu wint Marussia van Caterham vanwege één dertiende positie, terwijl het me niets zou verbazen als Caterham van Marussia had gewonnen wanneer er punten aan alle rijders werden uitgedeeld. Ik heb niet de tijd/zin om dit uit te pluizen, maar volgens mij heeft Caterham het merendeel van het jaar voor de Marussia's gereden.

Nu is die gelukkig gevallen dertiende positie bepalend voor het seizoen, terwijl het geen realistische weergave is van de krachtsverhouding tussen de twee langzaamste teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

MrSleeves schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:46:
Nee, juist niet: want waarom zou je een risico nemen als je op P2 rijdt en P1 geeft je maar één punt extra.
Ok, dan geef je de top 3 wat meer verschil, ik denk dat juist ieder punt rete belangrijk word als het dichter bijelkaar komt te liggen.
Puntensysteem is prima zo, niks aan veranderen.
Afgelopen jaar zijn er 1919 punten uitgedeeld waarvan de nummer 1 er bijna één vijfde van heeft opgeslokt, en het eigenlijk alleen spannend was rond plaatsen 3,4,5 en 6.
Maar zeg nou zelf, die plekken zijn eigenlijk niet interessant buiten het feit dat je fan bent van de betreffende coureur.
Hooguit x van de 19 (of hoeveel zijn het er?) mee laten tellen.
Dat is in mijn ogen hoe dan ook beter dan dubbele punten op de laatste gp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 18:33

rally

Deyterra Consultancy

En waarom een paar punten toevoegen voor de kwalificatie? Of bijvoorbeeld 1 punt voor pole?
Of de top 10 extra punten. Maakt het ook belangrijker om in Q3 te komen.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Bijzondere verwoording vanuit Ferrari, mbt Alonso en Raikkonen:
Teambaas Stefano Domenicali heeft duidelijk gemaakt dat het een eer is om voor Ferrari te rijden, maar dat het ook een bepaalde verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Als iemand voor zichzelf wil rijden, moet hij maar een eigen team beginnen. Bij Ferrari hebben we regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:04
Tja ik vind dat hij wel een punt heeft. Zonder team heb je geen auto, toch wel het meest essentiele onderdeel van auto sport. :)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 06:41
We zitten trouwens in 2014, niet tijd voor een nieuw topic? :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14
Even een vraagje uit de oude doos:
Minardi heeftooit uit de inventarisatie van het failiete Arrows 5 A23's gekocht. Deze zijn opnieuw over gespoten, voorzien van een nieuwe naam (Minardi PS04) en men heeft ermee getest. De wagens waren zonder al te veel af te stellen net zo snel als de PS03's waar men op dat moment mee reed. Waarom hebben ze nooit verder getest/geraced met de PS04's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ge-flopt schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:07:
Even een vraagje uit de oude doos:
Minardi heeftooit uit de inventarisatie van het failiete Arrows 5 A23's gekocht. Deze zijn opnieuw over gespoten, voorzien van een nieuwe naam (Minardi PS04) en men heeft ermee getest. De wagens waren zonder al te veel af te stellen net zo snel als de PS03's waar men op dat moment mee reed. Waarom hebben ze nooit verder getest/geraced met de PS04's?
Het waarom kan alleen Minardi zeggen natuurlijk, maar ik gok dat geld hier een grote rol in heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:26

DDX

Volgens wiki :

Wikipedia: Arrows A23
A comparison test next the Minardi PS03 proved it to be largely on the same level of performance as the PS03 but with worse reliability. Thus the decision was made to modify the PS03 for the 2004 season, resulting in the Minardi PS04B

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Daarnaast hadden ze waarschijnlijk meer kennis over de eigen auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Een tamelijk grote tekortkoming van de Arrows was de nogal kleine tankinhoud.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:33
En later wel weer(aangepast) door Super Aguri ingezet... Mooi team was dat, vooral door de prestaties van Takuma Sato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:58

Player1S

Probably out in the dark

Firesphere schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:50:
Bijzondere verwoording vanuit Ferrari, mbt Alonso en Raikkonen:

[...]
Klinkt meer als een laatste waarschuwing richting Alonso. Heeft afgelopen jaren vaak genoeg het team beledigd. Prost was er ooit al eens voor ontslagen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

L1nt schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 07:41:
[...]

Klinkt meer als een laatste waarschuwing richting Alonso. Heeft afgelopen jaren vaak genoeg het team beledigd. Prost was er ooit al eens voor ontslagen.
Op mij kwam het meer over als een boodschap richting Kimi, dat die zich niet van alles in de kop hoeft te halen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Gynnad schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:13:
We zitten trouwens in 2014, niet tijd voor een nieuw topic? :)
Ik ga wel even bouwen vandaag :D

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Nieuw jaar, nieuw seizoen, nieuw topic: [F1] Seizoen 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

IkWilbert

Het is mij!

Nog even silly season

Kobayashi, Van der Garde en Frijns naar Caterham in 2014.
In ieder geval volgens www.speedweek.com

Sorry, zie dat er een nieuw topic is ;)

[ Voor 16% gewijzigd door IkWilbert op 17-01-2014 13:49 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

[F1] Seizoen 2014 is the place to be now ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.