[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.440 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Het lijkt erop dat Ross Brawn's baantje op de tocht staat... Mercedes heeft Paddy Low aangetrokken. Paddy is momenteel Chief Technical Director bij McLaren.
bron
Het koppel Toto en Paddy zou Mercedes moeten gaan leiden. Op zich grappig; toen Niki Lauda bij Mercedes kwam, werd er al gespeculeerd dat Ross Brawn het veld zou moeten ruimen, wat toen ontkend werd. Volgens mij was dat ook weer Eddie Jordan die dat riep. Die man heeft toch erg diepe contacten overal. Hij roept vaak dingen die men (ik ook) ongeloofwaardig acht, maar het zijn dat echte lange termijn verhalen, want na een paar manden komt het nog uit ook. We mogen hem wel Deep Throat gaan noemen... :+
Een uitgebreider verhaal op BBC.

[ Voor 5% gewijzigd door mphilipp op 22-01-2013 14:43 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:42
Tja verbaasd me niets, na de dubbel-deks diffuser hebben ze weinig meer gepresteerd. Ik kan me voorstellen dat ze bij Mercedes toch wat meer hadden verwacht.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ze hebben zitten prutsen met de windtunnel en de overgang naar een ander soort windtunnelmodel (60%). Beetje vreemde move midden in het seizoen, maar ze zeggen dat ze uit de 'oude' modellen niet de juiste data kregen. Een beetje zoals Ferrari denk ik. Dus toen was hun seizoen zo'n beetje bekeken. Kun je zien hoe snel je goede naam verloren gaat. Roem komt te voet en gaat te paard zeggen ze wel eens. Ross Brawn is toch zeker geen prutser te noemen. Het zal een onvoorziene samenloop van omstandigheden geweest zijn, of bepaalde lui hebben een kuil voor 'm gegraven. Dát is ook nog altijd mogelijk. Hij is de baas, dus hij had het moeten zien etc.etc...

Nou ja, ik hoop dat het beter gaat bij Mercedes. Ik zou Rosberg toch graag wat meer zien winnen. En natuurlijk de kritikasters van de move van Hamilton te kakken zetten... ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
mphilipp schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:49:
Ze hebben zitten prutsen met de windtunnel en de overgang naar een ander soort windtunnelmodel (60%). Beetje vreemde move midden in het seizoen, maar ze zeggen dat ze uit de 'oude' modellen niet de juiste data kregen. Een beetje zoals Ferrari denk ik. Dus toen was hun seizoen zo'n beetje bekeken. Kun je zien hoe snel je goede naam verloren gaat. Roem komt te voet en gaat te paard zeggen ze wel eens. Ross Brawn is toch zeker geen prutser te noemen. Het zal een onvoorziene samenloop van omstandigheden geweest zijn, of bepaalde lui hebben een kuil voor 'm gegraven. Dát is ook nog altijd mogelijk. Hij is de baas, dus hij had het moeten zien etc.etc...
Tja weet je het gaat al 3 seizoenen niet echt veel beter. Ze kwamen vorig jaar 236 punten te kort op McLaren, een team met de zelfde motor. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar in Duitsland vrolijk van worden.
Nou ja, ik hoop dat het beter gaat bij Mercedes. Ik zou Rosberg toch graag wat meer zien winnen. En natuurlijk de kritikasters van de move van Hamilton te kakken zetten... ;)
Dat hoop ik ook, ik hoop dat we dit jaar gewoon 4 teams hebben die echt kans maken op de titel.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:01

Hoogie2004

Whohooooo

Het aftellen is weer begonnen, binnenkort ook maar Sport 1 nemen, zodat ik zeker kan kijken :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 22:59
Hoogie2004 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:26:
Het aftellen is weer begonnen, binnenkort ook maar Sport 1 nemen, zodat ik zeker kan kijken :)
Laat eerst maar eens zeker worden dat Formule 1 daadwerkelijk naar Sport1 gaat. Ik heb nog op geen enkele manier een bevestiging gehad. Ze zijn al manden bezig met "afrondende gesprekken".

Ik wacht op de definitieve bevestiging, het zal niet de eerste keer zijn dat het op het laatste moment toch niet doorgaat.

Bernie Ecclestone zal daar dan helemaal niet om rouwen, de markt van Nederland is veel te klein om serieus rekening mee te houden. Het zal mij niet verbazen dat, wanneer de deal met Sport1 toch niet doorgaat, er helemaal geen Formule1 live te zien is. Dit met uitzondering van de races op de BBC.

En zelfs als de deal met Sport1 doorgaat wil ik eerst zeker weten dat alle races daadwerkelijk live in HD te zien zijn. Als het voetbal voor de Formule 1 gaat waardoor er geen garantie gegeven kan worden kunnen ze mij ook doorstrepen als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

We waren Susie vergeten...de vrouw van Toto. Die werkt nog steeds bij Williams als test/ontwikkelingsrijder. Ze moeten er blijkbaar nog een beetje aan wennen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:01

Hoogie2004

Whohooooo

GertjanO schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:15:
[...]

Laat eerst maar eens zeker worden dat Formule 1 daadwerkelijk naar Sport1 gaat. Ik heb nog op geen enkele manier een bevestiging gehad. Ze zijn al manden bezig met "afrondende gesprekken".

Ik wacht op de definitieve bevestiging, het zal niet de eerste keer zijn dat het op het laatste moment toch niet doorgaat.

Bernie Ecclestone zal daar dan helemaal niet om rouwen, de markt van Nederland is veel te klein om serieus rekening mee te houden. Het zal mij niet verbazen dat, wanneer de deal met Sport1 toch niet doorgaat, er helemaal geen Formule1 live te zien is. Dit met uitzondering van de races op de BBC.

En zelfs als de deal met Sport1 doorgaat wil ik eerst zeker weten dat alle races daadwerkelijk live in HD te zien zijn. Als het voetbal voor de Formule 1 gaat waardoor er geen garantie gegeven kan worden kunnen ze mij ook doorstrepen als klant.
Dat is voor mij ook waarop ik wacht, de bevestiging.

Anders wordt het wel een probleem om F1 te kijken :S

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Hoogie2004 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:07:
[...]

Anders wordt het wel een probleem om F1 te kijken :S
Ach, gewoon de BBC i.c.m. RTL+. Alleen het commentaar is nog een probleempje.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanavond op de Belg: Michael Schumacher: Alles begon in Spa

Volgens mij heb ik al eens eerder een dergelijke duco gezien, maar ik geloof toch dat dit een nieuwe is ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Normaal gesproken zeg ik altijd dat iets pas zeker is als het officiëel ontkend wordt... ;)
Ross ontkent vertrek
Op zich klinkt dit wel logisch. Alleen zegt ie dat ie nog geen (laatste) lange-termijn commitment heeft gegeven aan Mercedes. Hij wil nog even kijken hoe het gaat. Maar hij zegt eigenlijk ook dat Paddy er is om hem op te volgen. Hoe lang is zijn lange-termijn commitment dan? Wil hij nog 2 jaar blijven en mag Paddy dan een beetje meekijken? Het lijkt me niet dat Paddy zich daarvoor laat betalen.

Voorlopig vind ik het nog een beetje vaag klinken allemaal. Zowel Toto als Ross hebben uitspraken gedaan waar we eigenlijk niets mee kunnen. Holle kreten waar je alle kanten mee uit kan. De rolverdeling tussen Ross en Toto kan ik me goed voorstellen. Toto was bij Williams ook geen technisch directeur. Maar wat moet Paddy dan gaan doen?
Krijgen we straks een statement van Brawn dat ie bij nader inzien toch maar vertrekt omdat ie denkt dat Paddy het team naar het volgende niveau kan tillen? Ik kan me niet voorstellen dat ze 'm voor joker bij McLaren hebben weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
7 maanden na de laatste F1 race op het circuit van Valencia... de staat van het circuit:

http://www.marca.com/2013.../formula1/1358937864.html

Taal boeit niet zo, beelden zeggen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 17:25

AzzKickah

06-CENSORED

Creative S schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:30:
7 maanden na de laatste F1 race op het circuit van Valencia... de staat van het circuit:

http://www.marca.com/2013.../formula1/1358937864.html

Taal boeit niet zo, beelden zeggen genoeg.
Zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd..?

Ik zie een circuit wat 1x per jaar gebruikt wordt, wat rommel buiten de baan (want 1x per jaar gebruikt) en een lantaarnpaal met het kapje eraf.

Maandje voor de wedstrijd even opruimen, aanvegen en kapje op de paal. Klaar.

Niet dat dit circuit niet geschrapt mag worden van mij. Integendeel.

[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 24-01-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nouja, is wel erger dan je stelt: hier zijn een paar koperdieven bezig geweest zo te zien. Het gaat namelijk niet om het kapje dat eraf ligt, maar de leegte erachter.
De voetgangerstunnel helemaal ondergelopen.
En de brug van 2 miljoen wordt nu alleen gebruikt door zwervers.

Voor een urban circuit met haven e.d., is het toch wat uitgestorven.

Maargoed, niets nieuws: ben in Athene wel eens naar het Olympisch park geweest; ook echt uitgestorven en alles stond leeg. Er wordt blijkbaar niet nagedacht wat er met een gebied moet gebeuren als het circus is vertrokken..

[ Voor 24% gewijzigd door MrSleeves op 24-01-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
AzzKickah schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:54:
[...]

Zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd..?

Ik zie een circuit wat 1x per jaar gebruikt wordt, wat rommel buiten de baan (want 1x per jaar gebruikt) en een lantaarnpaal met het kapje eraf.

Maandje voor de wedstrijd even opruimen, aanvegen en kapje op de paal. Klaar.

Niet dat dit circuit niet geschrapt mag worden van mij. Integendeel.
Dat is ondertussen 1x per 2 jaar geworden, de GP van Spanje wordt afwisselend in Barcelona en Valencia gereden. Dus tegen de tijd dat ze in 2014 weer in Valencia zijn, zal er flink opgeruimd moeten worden :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:17

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:01:
Nouja, is wel erger dan je stelt: hier zijn een paar koperdieven bezig geweest zo te zien. Het gaat namelijk niet om het kapje dat eraf ligt, maar de leegte erachter.
De voetgangerstunnel helemaal ondergelopen.
En de brug van 2 miljoen wordt nu alleen gebruikt door zwervers.

Voor een urban circuit met haven e.d., is het toch wat uitgestorven.

Maargoed, niets nieuws: ben in Athene wel eens naar het Olympisch park geweest; ook echt uitgestorven en alles stond leeg. Er wordt blijkbaar niet nagedacht wat er met een gebied moet gebeuren als het circus is vertrokken..
Ik zie het probleem niet

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MrSleeves schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:01:
Precies. En er zijn de laatste jaren geen Olympische Spelen of WK/EK voetbal voorbij gegaan of de maanden ervoor werd er geroepen dat het allemaal niet op tijd af zou komen. Als je je een maandje kwaad maakt met een stel aangewezen vrijwillige werkelozen, komt het weer dik in orde. Werkvolk zat in Spanje op dit moment... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tja, niemand maakt er toch een probleem van? Zal het circuit geen moment missen en gelukkig is het tot minstens 2014 niet in gebruik, maar goed, schijnbaar normaal om zo om te gaan met miljoenen kostende circuits. Zal wel gewenning zijn om dit normaal te vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Creative S schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:12:
schijnbaar normaal om zo om te gaan met miljoenen kostende circuits. Zal wel gewenning zijn om dit normaal te vinden :+
Het is schijnbaar normaal om miljoenen uit te geven aan een circuit dat maar één keer per jaar gebruikt wordt. In het kader van duurzaamheid zou dat gewoon verboden moeten worden. Kapitaalvernietiging enzo. Als iedereen het over het millieu heeft en op de kleintjes letten zou ik dit als eerste afstrepen.

Voor de Olympische Spelen eisen ze ook dat de accomodaties na de spelen een andere bestemming krijgen. Op papier is dat allemaal in orde, maar als ze het naderhand gewoon niet doen, kan het comittee niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 16:59
Dat circuit wordt ook voor een groot deel afgebroken als de GP is geweest, en het is een semi-straten circuit (over sommige stukken kan je zelfs heen rijden namelijk). Dat de afgesloten trajecten er zo uitzien is normaal omdat het geen Zandvoort of Hockenheimring dat ook de rest van de tijd als circuit wordt gebruikt.

Daarbij is het gebied bij de haven en die clubs (Las Animas enzo) een van de meest verloederde stukken van Valencia.

[ Voor 2% gewijzigd door Maks op 24-01-2013 21:57 . Reden: Zinsopbouw :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Originele circuit van Valencia is toch leuker en mooier dus niks aan de hand wat mij betreft :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Creative S schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:12:
Tja, niemand maakt er toch een probleem van? Zal het circuit geen moment missen en gelukkig is het tot minstens 2014 niet in gebruik, maar goed, schijnbaar normaal om zo om te gaan met miljoenen kostende circuits. Zal wel gewenning zijn om dit normaal te vinden :+
Nou wat wil je dan? Hoe moet er volgens jou mee omgegaan worden? Het is tevens een havengebied waar 3dagen per 2 jaar een gp wordt vereden, nou boehoe. Rij voor de gein eens een dag door Barcelona heen, dan zie je complete gedeeltes waar dit stukje baan nog mooi bij is. Nee, Spanje ziet er niet uit als een vakantieresort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

I MISS F1 :( Eerste tests begin februari toch?.

Had deze januari wat tijd over dus in een custom minecraft livery (qua autovorm eerder jaren 90), kon het jullie niet onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/16h2pzo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Net het filmpje van Robert Kubica's DTM test op Valencia bekeken. Dat wordt voorlopig helemaal niets met F1. Ik betwijfel zelfs of ie echt competetief DTM zal kunnen rijden. Nu heeft ie (zeggen hunnie) respectabele tijden neergezet, maar de baan was nat, dus dat zal wel meevallen.
Zijn rechterhand is zoals ik het op het filmpje kan zien geen klap waard. Als je ziet hoe hij al instapt, al hippend op zijn linkerbeen, ipv zich ondersteunend op zijn rechterhand op de stoel hijsen zegt genoeg. De hele tijd hangt die arm er maar een beetje bij. Hij zal wel spierkracht in de bicep hebben, anders komt ie denk ik ook niet rond met die DTM kar (stuurbekrachtiging op een raceauto is echt iets anders als bij de luxe wagen), maar hij mist inderdaad de fijne motoriek.

[YouTube: http://youtu.be/ttt9GWaC2OU]

Ik hoop met heel mijn hart dat ie dat nog met training voor elkaar kan krijgen, maar ik ben erg somber gestemd wat dat betreft. Jammer, heel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

mphilipp schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:27:
Net het filmpje van Robert Kubica's DTM test op Valencia bekeken. Dat wordt voorlopig helemaal niets met F1. Ik betwijfel zelfs of ie echt competetief DTM zal kunnen rijden. Nu heeft ie (zeggen hunnie) respectabele tijden neergezet, maar de baan was nat, dus dat zal wel meevallen.
Zijn rechterhand is zoals ik het op het filmpje kan zien geen klap waard. Als je ziet hoe hij al instapt, al hippend op zijn linkerbeen, ipv zich ondersteunend op zijn rechterhand op de stoel hijsen zegt genoeg. De hele tijd hangt die arm er maar een beetje bij. Hij zal wel spierkracht in de bicep hebben, anders komt ie denk ik ook niet rond met die DTM kar (stuurbekrachtiging op een raceauto is echt iets anders als bij de luxe wagen), maar hij mist inderdaad de fijne motoriek.

[video]

Ik hoop met heel mijn hart dat ie dat nog met training voor elkaar kan krijgen, maar ik ben erg somber gestemd wat dat betreft. Jammer, heel erg jammer...
Het is sowieso al lastig om je in zo'n karretje te hijsen. Zijn linkerhand probeert hij ook zo weinig mogelijk te gebruiken (deur-dak, hmm misschien toch maar niet gebruiken). Vraag me af hoe hij in een formulewagen instapt, ik denk dat we daar meer uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Nilsinho schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:01:
[...]

Het is sowieso al lastig om je in zo'n karretje te hijsen. Zijn linkerhand probeert hij ook zo weinig mogelijk te gebruiken (deur-dak, hmm misschien toch maar niet gebruiken). Vraag me af hoe hij in een formulewagen instapt, ik denk dat we daar meer uit kunnen halen.
Instappen is het probleem niet zo, daar mag je zo lang over doen als je wilt. Maar voor de veiligheid moet je ook binnen een paar seconden eruit kunnen zijn, anders mag je niet meedoen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://www.gpupdate.net/n...ans-uitgebreide-coverage/

Dat stemt mij toch op z'n minst positief *O*

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 26-01-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Laat Sport 1 dat eerst maar eens officieel maken.

Wat vinden we van een zwarte McLaren? Ik vind hem gaaf!

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2ai4y78.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sinister! Stoer design!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja supervet 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ja, helaas komt het niet van McLaren af, en gaan we deze auto niet zien. Ik zie al weken op FB allerlei auto's langs komen met fantasie liveries. Leuk, maar als ze het niet gaan maken, hebben we er weinig aan. McLaren zal voorlopig wel zilver blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Deze kleuren + Hugo Boss + Mercedes.. Sinister idd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:57

Pierre

Van nature lui!

Vandaag maar eens naar het overzicht van afgelopen jaar kijken, het is toch pokke weer. Om alvast in de mood te komen voor het nieuwe seizoen ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ik zou de link net posten hier. ;)

Maar stemt mij ook wel een beetje positief. Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik dat met die 2 (of meer) kanalen zou moeten tijdens de race. Schakel je over naar een onboard ben je alweer bang dat je wat mist op het main kanaal.

Misschien even nadenken over een 2e tv ernaast.. :9

edit:

Olav Mol ‏@Olav_Mol
@smets_michael dat valt nog te bezien. Op t moment is er nog niks tussen 'kort1' en mijzelf

[ Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 27-01-2013 19:30 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Picture in picture ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Goed idee maar te klein naar mijn mening. 2x40inch naast elkaar moet kunnen. :-)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb al met mijn F1 vrinden afgesproken dat we een lijstje moeten aanleggen wanneer we waar kijken. We doen dat altijd ombeurten, maar alleen ik heb Sport1. Dus de GP's die we bij hen kijken moeten op de BBC zijn, anders zitten we met reklamestops en Olav... ;)

En mocht het op Sport1 tegenvallen, ga ik toch maar eens een schotel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wat wordt ik triest van het filmpje van Kubica. Die kerel heeft geluk gehad dat het z'n leven niet heeft gekost, maar dit is wel jammer om te zien. Dat 'armpje' wat hij nog over heeft gaat hem nooit meer in een formulewagen krijgen. Ik kan me ook niet voorstellen dat het nog beter dan dit gaat worden voor hem. Heel z'n motoriek is ook aangepast. Z'n loopje op het eind van het filmpje bijvoorbeeld. Heel jammer.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

mphilipp schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:25:
Ik heb al met mijn F1 vrinden afgesproken dat we een lijstje moeten aanleggen wanneer we waar kijken. We doen dat altijd ombeurten, maar alleen ik heb Sport1. Dus de GP's die we bij hen kijken moeten op de BBC zijn, anders zitten we met reklamestops en Olav... ;)

En mocht het op Sport1 tegenvallen, ga ik toch maar eens een schotel installeren.
Het enige nadeel van schotel is meteen ook de meest vervelende, namelijk de kwaliteit van de cardshare server. Zo heb ik 1 maand een server gehad die tijdens elke race op sky f1 hd vastliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:50

Player1S

Probably out in the dark

mphilipp schreef op zondag 27 januari 2013 @ 02:01:
Ja, helaas komt het niet van McLaren af, en gaan we deze auto niet zien. Ik zie al weken op FB allerlei auto's langs komen met fantasie liveries. Leuk, maar als ze het niet gaan maken, hebben we er weinig aan. McLaren zal voorlopig wel zilver blijven.
Helaas :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Frijns is ook weer lekker bezig.
http://www.formule1.nl/ni...-teleurgesteld-in-sauber/
Ik krijg het idee dat het niet echt een mediawonder is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Tleilaxu schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:37:
Misschien een beetje Limburgse-coureur-eigen?

Heeft een dubbelinterview met Frijns en Verstappen in de Limburger gestaan en die laatste had één raad: zorg voor een eigen manager. Ik denk dat daar een kern van waarheid in zit, omdat Heinz naast Frijns ook Rosberg managed, en die zal toch iets meer aandacht krijgen dan Robin.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tleilaxu schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:37:
Waarom is ie geen mediawonder dan? Hij zegt niets verkeerds, alleen dat ie teleurgesteld is. Als Sauber dat niet leuk vindt, moeten ze 'm niet de indruk wekken dat ie iets belangrijks voor ze gaat doen, zo simpel is dat.

Ze kunnen dit soort dingen verwachten natuurlijk. De mannen die ze tekenen voor zo'n bogus contract moeten toch echt een keer iets tegen hun fans en sponsors kunnen zeggen. En ik geloof niet dat Frijns zo belangrijk is dat dit op de voorpagina van de NY Times komt te staan. Ook CNN zal zijn uitzendingen niet onderbreken voor dit soort nieuwtjes. Het verlaat Nederland niet denk ik.

Jammer voor Frijns. Welkom in de wondere wereld van F1.

Verstappen heeft het op een gegeven moment ook erg lang heel goed gedaan wat de media betreft. Steeds positief in interviews en zeggen dat er hard gewerkt wordt enzo. Maar op een gegeven moment komt er aan elke pik een eind. Daar kun je niet eeuwig op blijven trappen. Dus als het uiteindelijk allemaal bullshit geweest blijkt te zijn wat ze je verkocht hebben, dan houdt het op. Laten ze een ander in de maling nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
mphilipp schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:25:

Jij kan dan toch gewoon jouw smartcard meenemen? Mits hun dezelfde aanbieder hebben moet dat geen probleem zijn, gebeurd hier ook al veel met voetbal/eredivisie live ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
mphilipp schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:01:
[...]

Waarom is ie geen mediawonder dan? Hij zegt niets verkeerds, alleen dat ie teleurgesteld is. Als Sauber dat niet leuk vindt, moeten ze 'm niet de indruk wekken dat ie iets belangrijks voor ze gaat doen, zo simpel is dat.

Ze kunnen dit soort dingen verwachten natuurlijk. De mannen die ze tekenen voor zo'n bogus contract moeten toch echt een keer iets tegen hun fans en sponsors kunnen zeggen. En ik geloof niet dat Frijns zo belangrijk is dat dit op de voorpagina van de NY Times komt te staan. Ook CNN zal zijn uitzendingen niet onderbreken voor dit soort nieuwtjes. Het verlaat Nederland niet denk ik.

Jammer voor Frijns. Welkom in de wondere wereld van F1.

Verstappen heeft het op een gegeven moment ook erg lang heel goed gedaan wat de media betreft. Steeds positief in interviews en zeggen dat er hard gewerkt wordt enzo. Maar op een gegeven moment komt er aan elke pik een eind. Daar kun je niet eeuwig op blijven trappen. Dus als het uiteindelijk allemaal bullshit geweest blijkt te zijn wat ze je verkocht hebben, dan houdt het op. Laten ze een ander in de maling nemen.
Nou ja, met name omdat hij eerder al negatief over Red Bull was en nu zich alweer vrij snel negatief uit laat over Sauber. Ik weet natuurlijk niet precies wat er in zijn contract stond, maar op zich was het te verwachten dat hij als testrijder bij zo'n klein team niet al te veel te doen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tleilaxu schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:42:
[...]
Nou ja, met name omdat hij eerder al negatief over Red Bull was en nu zich alweer vrij snel negatief uit laat over Sauber. Ik weet natuurlijk niet precies wat er in zijn contract stond, maar op zich was het te verwachten dat hij als testrijder bij zo'n klein team niet al te veel te doen krijgt.
Dat van Red Bull viel achteraf wel mee volgens mij.

Aangezien wij niet weten wat er precies in zijn contract staat en ook niet wat ze tegen 'm gezegd hebben, moeten we ervan uitgaan dat hij zegt zoals het is: hem is wat tijd beloofd in de auto. En dat krijgt ie niet. Eigenlijk is het puur speculeren, maar volgens mij is die Frijns wel redelijk eerlijk.

Coureurs hebben wel ergere dingen gedaan en gezegd dan dat ze teleurgesteld zijn. Laten we dit niet erger maken dan het is. Test/reserverijder is een redelijk holle baan, maar dan moeten ze je ook niets beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:21
Ik kan nergens in het artikel vinden waar Frijns letterlijk zegt dat hij teleurgesteld is in Sauber. Dat maakt de journalist ervan. Frijns is eerder teleurgesteld dat hij dit jaar weinig aan racen/rijden toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Maar je weet toch waar je voor tekent bij zulke contracten ? Als daar niet in staat dat je een wintertest rijdt (maar alleen dat je daarvoor reserve bent) dan weet je toch al dat een ander in de auto zit. Of zou de communicatie met zijn manager een beetje fout gaan ?
Hij kan nu wel een beetje teleurgesteld gaan zitten wezen, maar dit was te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Aan de ene kant wel, maar ik zeg toch: wij weten niet wat er in de contracten staat en wat ze hem beloofd hebben. Ergo: discussie is zinloos. Wij weten de details niet. Alleen wat Frijns zegt.

Dus oordelen over hoe Frijns zich wel of niet zou moeten gedragen is ook niet op de plaats. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zodadelijk live unveil van de nieuwe lotus; YouTube: Lotus F1 Team

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:16
Ik spot een platypus-nose onder het doek :(

Edit: BURN!!!
Edit 2: #ImSexyAndIKnowIt? Op de zijkant, onder het rode gedeelte achter de seat.

[ Voor 56% gewijzigd door Hompu op 28-01-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
[quote]TheBleeder schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:23:
Ik spot een platypus-nose onder het doek :(
[/quote

DAT AUTO.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Vraag me af wat de rest doen: wel de cosmetische aanpassing of niet. Ik snap wel dat het niet echt prioriteit heeft. Misschien geeft het wel aan hoeveel tijd het team overheeft: de cosmetische 'platen' doe je toch als laatste; heb je tijd over bij het ontwerpen, kan je daar wat aandacht aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34

Harrie

NederVlaming

Ik was net te laat voor het doek eraf te zien gaan. Maar die reporter stelde ook al vragen over die neus :+
Raikkonen was ook weer typisch Kimi.
"Is McLaren kwestbaarder nu Hamilton daar weg is?"
- "Hopelijk ja" :)

edit: Dan hebben jullie deze vast ook al gezien:

echt wel slecht... :+

[ Voor 26% gewijzigd door Harrie op 28-01-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Jammer van die neus! Ja, ze kunnen er nog een plaat bovenop gooien later, maar had het liever nu al gezien. Hopelijk word het geen trend. Verder vind ik de kleur rood niet passen. Jammer, eerste beeld van een 2013 F1 wagen stelt me teleur.

[ Voor 10% gewijzigd door V3g3ta op 28-01-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
V3g3ta schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:33:
Jammer van die neus! Ja, ze kunnen er nog een plaat bovenop gooien later, maar had het liever nu al gezien. Hopelijk word het geen trend. Verder vind ik de kleur rood niet passen. Jammer, eerste beeld van een 2013 F1 wagen stelt me teleur.

[afbeelding]
Die neus moet je de FIA aan rekenen, niet de teams. De regel geving is gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik vind 'm eigenlijk wel mooi. Dat rood geeft 'm wel wat flitsends. Het zou me niets verbazen als dat vanwege de reclame gedaan is, beter contrast op tv enzo. Ferrari heeft toch ook ooit de kleur aangepast omdat dat beter uitkwam op tv?

Die neus wordt denk ik wel gefixed met zo'n plaatje erover. Of niet. Maakt niet uit, ik heb er vorig jaar alleen maar het voorseizoen over horen miepen. Zodra het circus weer los is, zijn we het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2zsd9jc.png

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2nvyt1x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vind dat rood nog niet zo lelijk :)

Die neus daarentegen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Jammer van de getrapte neus, maar wat een mooie strakke flitsende kleurencombo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Als ik de foto's bekijk ziet het rode er beter uit dan in de live uitzending.
Maar die neus blijft lelijk. Ik vond het vorig jaar al het hele seizoen geen gezicht, die belachelijke neuzen. Alleen de McLaren zag er geweldig uit, en ik denk dat dat ook dit jaar de mooiste gaat worden, maar goed, ik ben dan ook McLaren fan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Het is gewoon dezelfde wagen als vorig jaar? Ik denk dat iedereen met dezelfde wagen als vorig jaar komt, sowieso veranderen ze niks meer aan het chassis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De LotusF1 wagen ziet er goed uit, net zoals vorig jaar. Had zelf meer cocacola burn reclame verwacht, zo op de neus is het subtiel gedaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Vind het zeker van de zijkant gezien helemaal geen lelijke auto en livery.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

fynrd1 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:38:
Het is gewoon dezelfde wagen als vorig jaar? Ik denk dat iedereen met dezelfde wagen als vorig jaar komt, sowieso veranderen ze niks meer aan het chassis.
Ik geloof het ook. Er is niets aan de regels veranderd wat een redesign rechtvaardigt, tenzij je een 'dud' had in 2012 (wink-wink, nudge-nudge). Er zal op details wat veranderd zijn nav leerpunten van vorig jaar, maar dat zal je bij veel teams niet meteen aan de buitenkant zien.

Ik zie het sowieso nooit...ik ben niet zo analytisch met die auto's bezig. Ik heb er toch geen verstand van, dus ik wacht gewoon de races af. The proof of the pudding enzo... En we hebben aan Alonso gezien dat de coureur er heel veel toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
mphilipp schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:00:
[...]

Dat van Red Bull viel achteraf wel mee volgens mij.
Wat ik er van begreep heeft hij zich op zijn knietjes moeten verontschuldigen bij Christian Horner e.a.
En vervolgens mocht hij die dag een paar testrondjes rijden, maar geen low fuel getimede lap, waar de andere testers dit wel mochten.
Je weet natuurlijk nooit of dit direct gerelateerd was aan zijn uitspraken, maar al met al lijkt het me niet heeeel slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tleilaxu schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:50:
[...]
Wat ik er van begreep heeft hij zich op zijn knietjes moeten verontschuldigen bij Christian Horner e.a.
En vervolgens mocht hij die dag een paar testrondjes rijden, maar geen low fuel getimede lap, waar de andere testers dit wel mochten.
Je weet natuurlijk nooit of dit direct gerelateerd was aan zijn uitspraken, maar al met al lijkt het me niet heeeel slim.
Maar wat ie zei was imho niet zo heel dramatisch. Hij zei dat ie niet voor Red Bull wilde rijden omdat zij dan bepalen bij welk team hij zou moeten rijden en dat wilde hij niet. Nounou, wat een drama. Alsof ie de directeur had uitgescholden. Ik vond het behoorlijk overdreven en heel erg kinderachtig, die reactie. Als ze graag marionetten willen hebben die als een willoze zombie in hun auto stapt en instructies opvolgt, moeten ze dat erbij zeggen.

Maar goed, zo'n team laat meteen zien hoe ze zijn. Ik zou er ook niet voor willen werken als het zo moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
fynrd1 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:38:
Meestal is de presentatie volgens de regels van het jaar en de nieuwe livery. Soms weleens een nepdingetje om teams op het verkeerde been te brengen. Ze gaan echt niet al hun snufjes al presenteren.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:32:
Als ik de foto's bekijk ziet het rode er beter uit dan in de live uitzending.
Maar die neus blijft lelijk. Ik vond het vorig jaar al het hele seizoen geen gezicht, die belachelijke neuzen. Alleen de McLaren zag er geweldig uit, en ik denk dat dat ook dit jaar de mooiste gaat worden, maar goed, ik ben dan ook McLaren fan. :)
Ik ben absoluut geen McLaren fan (vind ze een beetje te stijf) maar ze hadden vorig jaar zeker de mooiste auto, dat moet ik toegeven.
Is er al iets over vd Garde bekend trouwens, voor kerst zat 'ie te tweeten dat hij binnenkort goed nieuws zou hebben. Zeker te vroeg gejuicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Die neus blijft ontzettend lelijk, dus hoop dat McLaren weer een mooie neus heeft dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
zo heren, ik ben me sinds gister ook maar even aan het klaar maken voor F1 2013.
aangemeld bij managers spelletje e.d.
android live timing app e.d. geinstalleerd, voor gratis :D (DM me maar als je hem wilt)

alleen zitten we bij ons thuis nog te twijfelen om sport 1 aan te gaan schaffen.
we kijken met 3 man, dus opzich is die 5 euro per maand wel op te brengen.
alleen voor de rest kijk ik nooit naar sport 1, het grootste nadeel is alleen dat ik nergens kan vinden of F1 nou 100% live wordt uitgezonden of dat voetbal voor gaat.
iemand een idee wanneer dat nou is bekend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Bij sport 1 gaat het beste voor en wordt zo aflopend over de zenders verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Nu online
ja maar wat is het beste...
is daar een lijst van o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 08:46
Is er ook een Tweakers groep op een F1 Manager site net als vorig jaar?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
fynrd1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:14:
voor zo ver ik weet is er nog niets rond met sport 1 en de fom, daarna zal wel duideljik worden hoe sport 1 er invulling aan gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb die zin nou een paar keer gelezen, maar ik heb geen idee wat je nou bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

mphilipp schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Ik heb die zin nou een paar keer gelezen, maar ik heb geen idee wat je nou bedoelt.
Het belangrijkste gaat voor en dat komt op het primekanaal. Omdat niet alle providers alle 7 de kanalen hebben loopt het qua relevantie en kanaal nummer dus af. Dat er op 1 tijdstip twee hele belangrijkere voetbalwedstrijden zijn + f1 lijkt mij sterk. Ik denk dat het probleem canal digitaal wordt, aangezien zij maar 3 kanalen hebben waarvan 1 HD. Wellicht zijn dat punten die de bekendmaking nog in de weg staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 16:23

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Hier meer in-depth info over de Lotus E21:
http://www.racecar-engineering.com/cars/lotus-e21/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Denniz0229 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:56:
zo heren, ik ben me sinds gister ook maar even aan het klaar maken voor F1 2013.
aangemeld bij managers spelletje e.d.
android live timing app e.d. geinstalleerd, voor gratis :D (DM me maar als je hem wilt)

alleen zitten we bij ons thuis nog te twijfelen om sport 1 aan te gaan schaffen.
we kijken met 3 man, dus opzich is die 5 euro per maand wel op te brengen.
alleen voor de rest kijk ik nooit naar sport 1, het grootste nadeel is alleen dat ik nergens kan vinden of F1 nou 100% live wordt uitgezonden of dat voetbal voor gaat.
iemand een idee wanneer dat nou is bekend wordt?
http://www.gpupdate.net/n...ans-uitgebreide-coverage/

Nee is nog niet zeker, weet ik. Maar het wordt ook allemaal niet zo miniem en summier als mensen hier willen doen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

HRT misschien toch "gered"?

http://www.autosport.com/news/report.php/id/105319
A group of Canadian and American investors are pushing to try and secure HRT's entry slot in Formula 1, AUTOSPORT can reveal, but they may have to wait until 2014 before being allowed to join the grid.
Ecclestone wrote to the Scorpion Racing investors saying: "Have you bought the HRT company? Because if you have, they [the FIA] would be accepting you."

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wellicht goed nieuws voor de monteurs e.d. van HRT die dan misschien niet werkloos raken, maar persoonlijk zie ik het liefst dat hele team verdwijnen.

En hoe willen ze in vredesnaam in 7 weken een auto bouwen?? Dat wordt dan dus sowieso 2014, ook al keurt de FIA goed dat ze dit jaar al op de grid mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 04:10
AzzKickah schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:11:
[...]

Wellicht goed nieuws voor de monteurs e.d. van HRT die dan misschien niet werkloos raken, maar persoonlijk zie ik het liefst dat hele team verdwijnen.

En hoe willen ze in vredesnaam in 7 weken een auto bouwen?? Dat wordt dan dus sowieso 2014, ook al keurt de FIA goed dat ze dit jaar al op de grid mogen.
Hoezo ze kunnen de auto's van vorig jaar gebruiken met her en der de aanpassing.
Dus 7 weken moet wel lukken dan.

Maar ik vrees dat ze dit jaar niet op de grid staan
of misschien later in hte jaar om de auto te testen

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Toen Stoddart Minardi overnam hebben ze binnen 7 weken een nieuwe auto gebouwd. Nu zijn er nauwelijks wijzigingen dus kunnen ze met een aangepaste F112 mee doen.

Volgens de FIA is de inschrijving voor 2013 sowieso al gesloten en willen ze geen uitzondering maken. Of Bernie moet ze op andere gedachten kunnen brengen en dan is het team (uiteindelijk) wel een toevoeging want hij steunt niet zomaar een team. Kijk alleen al hoe vaak hij de nieuwe teams heeft lopen bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

AzzKickah schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:22:
[...]
Nee is nog niet zeker, weet ik. Maar het wordt ook allemaal niet zo miniem en summier als mensen hier willen doen geloven.
In het nieuwe Sport1/Film1 programmaboekje staat, naast de aankondiging dat ze ook de MotoGP/Moto2/Moto3 volledig gaan uitzenden (training/quali/race), dat ze binnenkort de handtekening gaan zetten onder het F1 contract. Ik heb er wel goede hoop op dat het doorgaat. En zolang ze alles uitzenden vind ik het al lang best. Tenminste geen reclame. Uiteraard is het commentaar en de verslaggeving in het algemeen wel belangrijk, maar de reklame vind ik het ergste.

Ik denk dat ze nu alleen nog over details aan het steggelen zijn. Als je al zolang aan het onderhandelen bent, gaat het niet meer over het bedrag. Als je weet dat je het budget niet hebt en ze zitten er een heel eind af, haak je eerder af.

Daarbij denk ik dat Sport1 met MotoGP en F1 een nieuw publiek probeert aan te boren. Ze hebben nu concurrentie van Eredivisie Live vwb voetbal, dus als ze die motor/autosport goed doen, krijgen ze een hoop nieuwe abonnees. Ik hoop dat het een klein beetje in de richting van Sky gaat. Er zijn genoeg lui die verstand hebben van F1. Alleen hopen dat die lui ook een beetje interessant kunnen presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Clavat schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:14:
[...]

Hoezo ze kunnen de auto's van vorig jaar gebruiken met her en der de aanpassing.
Dus 7 weken moet wel lukken dan.
Ja dat moet inderdaad wel lukken.
Even 2 rijders erin. Van der Garde en Frijns? Goed voor hun carriere, race-ervaring op doen. Moeten ze wel eventjes aan de kant voor al die echte race-auto's op de baan.
En dan trappers onderin als vervanging van KERS?

Top d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mphilipp schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:47:
[...]

In het nieuwe Sport1/Film1 programmaboekje staat, naast de aankondiging dat ze ook de MotoGP/Moto2/Moto3 volledig gaan uitzenden (training/quali/race), dat ze binnenkort de handtekening gaan zetten onder het F1 contract. Ik heb er wel goede hoop op dat het doorgaat. En zolang ze alles uitzenden vind ik het al lang best. Tenminste geen reclame. Uiteraard is het commentaar en de verslaggeving in het algemeen wel belangrijk, maar de reklame vind ik het ergste.
[...]
Gelukkig laten ze bij Sport1 doorgaans de originele audiostream intact, dus dan zou je nog kunnen switchen naar de Engelse commentatoren. Dit is iig met de MotoGP en met NBA wedstrijden het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Laat dat HRT nou maar gewoon weg, dit is op voorhand al hopeloos.

Doe mij toch maar een zwarte Lotus! :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2rq1uld.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Vorige seizoen zag ik al veel auto's ermee rijden en de niewue Lotus heeft het weer.
Vraag me nou af waar dit voor dient?

Het gaat dus om de opening in het bodywork (met rood gemerkt)

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/zuplotuse21_zpse6ff3eda.jpg

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Afaik is dat gewoon de uitgang voor alle koeling van de motor, alle lucht die bij de sidepods naar binnen komt gaat hier op 1 plek er weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Zoals sommige misschien nog weten heb ik vorig jaar een F1 app gemaakt voor Android. Omdat er afgelopen jaar een hoop enthousiaste reacties zijn gekomen vanaf GOT, en de app aardig wat gedownload is over de hele wereld gaan we in 2013 gewoon weer verder!
Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn; Ik heb zojuist de 2013 update voor F1 Weather & News in de Play Store gezet :)

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/_6nsU557AZQa-fcDn9u1IKZTmDyS3fDDqjjhAFrjTxjpyWunOuqnn8Df8vay4TIXi-A=w124
Google Play: Formule 1 News & Weather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hakkow schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:12:
Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn; Ik heb zojuist de 2013 update voor F1 Weather & News in de Play Store gezet :)
Ik ga je voordragen voor een lintje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:40
Voor de liefhebbers: de onthulling van de nieuwe McLaren:
http://www.mclaren.com/formula1/page/MP4-28-car-reveal-live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hakkow schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:12:
Zoals sommige misschien nog weten heb ik vorig jaar een F1 app gemaakt voor Android. Omdat er afgelopen jaar een hoop enthousiaste reacties zijn gekomen vanaf GOT, en de app aardig wat gedownload is over de hele wereld gaan we in 2013 gewoon weer verder!

[afbeelding]
Google Play: Formule 1 News & Weather
is het mogelijk om ook live-timing te bekijken?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Helaas niet.. Deze data is niet publiekelijk beschikbaar, en ik heb nog geen mogelijkheid of bron gevonden die te scrapen is. Helaas willen de paar mensen die dit wel gelukt is niet graag meewerken om dit beschikbaar te maken voor iemand anders. Ik wil dit in de toekomst wel toevoegen, maar dan zal ik een programmeur moeten vinden die dit als hobby leuk vind om een interface voor te schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
mphilipp schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:56:
[...]

Maar wat ie zei was imho niet zo heel dramatisch. Hij zei dat ie niet voor Red Bull wilde rijden omdat zij dan bepalen bij welk team hij zou moeten rijden en dat wilde hij niet. Nounou, wat een drama. Alsof ie de directeur had uitgescholden. Ik vond het behoorlijk overdreven en heel erg kinderachtig, die reactie. Als ze graag marionetten willen hebben die als een willoze zombie in hun auto stapt en instructies opvolgt, moeten ze dat erbij zeggen.

Maar goed, zo'n team laat meteen zien hoe ze zijn. Ik zou er ook niet voor willen werken als het zo moet.
Even nog in reactie op onze eerdere discussie, het lijkt er op dat je gelijk hebt en dat teams er niet zo heel zwaar aan tillen:
http://www.formule1.nl/ni...ert-op-uitspraken-frijns/

Overigens lijkt de nieuwe mclaren onder het doek niet 'de neus' te hebben, zoals de lotus en de mercedes die wel hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Tleilaxu op 31-01-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zo te zien geen getrapte neus op de McLaren, als ik zo het doek zie liggen :p

Wel tof, die oude autos :)

Geen getrapte neus dus. Verder zie ik nog niet heel veel anders :)

[ Voor 40% gewijzigd door BM op 31-01-2013 12:17 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:40
nice die P1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Nu online
Hakkow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:41:
Helaas niet.. Deze data is niet publiekelijk beschikbaar, en ik heb nog geen mogelijkheid of bron gevonden die te scrapen is. Helaas willen de paar mensen die dit wel gelukt is niet graag meewerken om dit beschikbaar te maken voor iemand anders. Ik wil dit in de toekomst wel toevoegen, maar dan zal ik een programmeur moeten vinden die dit als hobby leuk vind om een interface voor te schrijven :)
ik kan je eventueel wel helpen aan de timing app van soft pauer.
alleen heb ik geen idee of je met die APK alleen wat kan, ik ben helaas niet zo ver met dat soort dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Weinig nieuws aan de McLaren zo op het eerste gezicht...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tleilaxu schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:42:
[...]
Even nog in reactie op onze eerdere discussie, het lijkt er op dat je gelijk hebt en dat teams er niet zo heel zwaar aan tillen:
http://www.formule1.nl/ni...ert-op-uitspraken-frijns/
Bij Williams mag Suzie anders wél rijden. Het kan dus best, je moet alleen willen. Wat mij betreft gaan die anti-test regels ook veel te ver en missen ze hun doel. Het doel was kostenbesparen, maar je ziet alleen maar dat de rijke teams nu naar de simulator gaan (Jenson heeft al in de nieuwe auto gereden) die de arme teams niet kunnen betalen. Het blijft dus gewoon hetzelfde, met dit verschil dat de kleine teams ook niet op een achteraf circuit kunnen gaan testen. Sauber testte bijvoorbeeld altijd op Nogaro in Z-Frankrijk. Dat kunnen ze nu dus niet meer.
Overigens lijkt de nieuwe mclaren onder het doek niet 'de neus' te hebben, zoals de lotus en de mercedes die wel hebben.
Volgens mij heeft ie ḿ wel (hoge neus) maar zit er een 'modesty panel' overheen.

Volgens Jenson lijkt de auto hetzelfde, maar is er wel degelijk veel veranderd. Hij rijdt echt heel anders, zei hij bij de presentatie.

Pagina: 1 2 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.