Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dank je, binnenkort de soldeerbout maar weer eens opstokenEdje_Kroketje schreef op maandag 04 november 2013 @ 07:26:
[...]
Ja hoor, kijk hier maar eens.
Mijn ervaring is dat het vervangen van C17,18, 22 en 23 al voldoende is.
Het kan inderdaad, alleen staat nergens wat het kost. Daarvoor moet je de bestelpagina bekijken, maar daarvoor moet je eerst je postcode invullen. Tip: postcode 8200AD, huisnummer 158.TexMex schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:49:
Bij Scarlet kun je wel FOX Sports Eredivisie afsluiten: http://www.scarlet.nl/nl/...amily/951-zenderpakketten . Zij bieden zowel Digitenne aan als interactieve tv. Beide opties zijn aan te vullen met FOX Sports.
Fox Sports kost €12,50/maand bij Scarlet.
Wat heeft dit voor gevolgen? En wanneer gaat het eigenlijk in? Ketnet zou ik plaats kunnen komen van de pr0n van Kim, maar wat doe je met de verplichte lokale zender. Dat kan niet eens met de huidig muxen! Komen er dan lokale zendmastjes zoals er een paar jaar geleden mee wer geëxperimenteerd?
Tellen de betaalzenders van Fox Sports mee? Vast niet, het gaat natuurlijk om een digitaal basispakket en dan zou er ook nog eens een tweede digitaal dividend komen per 2015.
Hey verhip, waarom staat dat dan zo verstopt op hun website? Gezien het feit dat scarlet alsnog € 23.61 (vs €25,00 voor Digitenne) ga ik er niet aan beginnenW3ird_N3rd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:29:
[...]
Het kan inderdaad, alleen staat nergens wat het kost. Daarvoor moet je de bestelpagina bekijken, maar daarvoor moet je eerst je postcode invullen. Tip: postcode 8200AD, huisnummer 158.
Fox Sports kost €12,50/maand bij Scarlet.
[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 06-11-2013 16:25 ]
Al met al nu gemiddeld over een looptijd van 2 jaar € 16 per maand goedkoper uit voor triple play én een Apple TV toe! KPN heeft zich toch duidelijk helemaal uit de markt geprijst met die prijsstijging naar € 12,50.
Als ik een 2dehands Topfield KPN digitenne ontvanger koop, kan ik dan (zonder smartcard en abbo e.d.) de free-to-air zenders Ned 1, 2, en 3 ontvangen? Niet dat KPN het dicht geen getimmerd ofzo, dat het alleen op hun abbo's werkt ofzo ....
Ik geef namelijk alleen om de publieke zenders... en mijn tv ondersteund geen DVB-T (oudere plasma).
[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 14-11-2013 17:30 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Topfield (juist de oude) vind ik mooier beeld geven, maar dat is persoonlijk. Nieuwere antenne's lijken wel juist beter.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Die Samsungs hadden last van slechte condensatoren, niet ondenkbaar dus dat die kapot zijn.franssie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:26:
Betaal niet te veel voor zo'n oud ding, in de recycle container bij mijn vuilstort zie ik de samsungs ook liggen.
Topfield (juist de oude) vind ik mooier beeld geven, maar dat is persoonlijk. Nieuwere antenne's lijken wel juist beter.
Of tweedehands van een particulier kopen natuurlijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Mentalist op 14-11-2013 23:36 ]
Pst, Samsung SMT-1000 kopen?W3ird_N3rd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:36:
Je kan ook nog kringloopwinkels proberen, ik gok dat die goedkoper zijn dan usedproducts.
Hardwareversie 1, dus met wipschakelaar aan de achterkant. Staat ook meestal uit, dus geen bolle elco's.
Ik denk dat ik maar tweedehands van een particulier ga kopenW3ird_N3rd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:36:
Je kan ook nog kringloopwinkels proberen, ik gok dat die goedkoper zijn dan usedproducts.

Verwijderd
Van de SMT1000 die ik hier heb liggen (met schakelaar idd) is de processor overleden, niet de voeding. Die heeft perfect gewerkt totdat de processor overleed, ergens vorig jaar.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 13:45 ]
Hier, 3 stuks, allen 25 euroVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:41:
Laten we nou eerst maar eens naar die UP winkel gaan kijken. Als ze er meer hebben dan is de kans groot dat ze fonkel nieuw zijn. De enigste die ik kon vinden zit in Zeist en die vraagt 40 dus die is 't kennelijk niet.
Van de SMT1000 die ik hier heb liggen (met schakelaar idd) is de processor overleden, niet de voeding. Die heeft perfect gewerkt totdat de processor overleed, ergens vorig jaar.
http://www.usedproductsenschede.nl/webshop/?p=10
Verwijderd
Volgens mij kan je bij Used Products gewoon pingelen. Gewoon zeggen dat je het er wel voor over had gehad als ze nieuw waren geweest maar dat ze gebruikt gewoon te duur zijn!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 04:20 ]
Mooi. Dan mag dit ook wel weer terug in dit TS.W3ird_N3rd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:15:
Hmm.. 0b staat wel in oude topicstarts als Het grote Digitenne topic deel 6. Basis en pr0n, geen sport.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stb-2013-461.html
Of heb ik wat gemist?
O, dus KPN heeft de publicaties in het Staatsblad gemist. Wordt dan een dure grap voor ze als ze het op 1 januari niet geregeld hebben.Edje_Kroketje schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:58:
volgens mij heb je niets gemist.
Ik weet het niet, misschien komt het doordat je online hebt. Ik durf het nu niet zomaar weer aan te passen zonder precies te weten hoe het nu in elkaar zit.Hageneis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:02:
[...]
Mooi. Dan mag dit ook wel weer terug in dit TS.
Verwijderd
Lijkt mij trouwens sterk dat KPN verschillende id's mee zend enkel en alleen om de wholesale aanbieders te plezieren. Als ze nou allemaal verschillende pakketten zouden aanbieden zou ik me er iets bij voor kunnen stellen maar dat is niet zo.
ik zal er 1 noemen. Weekenden waar het voetbal wordt vrij geschakeld als warm makertje gelden niet voor iedereen. En ja je kan kiezen om geselecteerde kaarten dat te geven. Je kan ook een andere code gaan uitzenden die de een wel en de ander niet op zijn kaart heeft. Is iets simpeler
Sorry voor mijn late reactie EK; het gebeurt uitsluitend wanneer de TBC5000 in de spaarstand staat (dit is zonder klokweergave); zuinigheid wordt dus bestraft ha ha ha.Edje_Kroketje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:11:
Het is mij niet bekend. Wordt de ontvanger wel gewekt uit de spaarstand en komt de initialisatie van het USB device te laat of wordt hij helemaal niet wakker?
3 (!) Ja, waarvan 2 in continu gebruik en één voor reserve als ie obverhoopt stuk gaat.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:36:
Hee rac, had jij niet 3 van die dingen?
racinfo in "\[DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 10"
[...]
Nee, het gaat om actueele opnamen, dus een week vooruit.Zoals alsnog opnames maken die al lang en breed verlopen zijn?
Pedagogisch verantwoord: geen reclame en nauwelijks geweld.Edje_Kroketje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:59:
wat heb jij toch met die zender ;-)
Overigens nog steeds niet te zien. KPN is dus nu formeel in overtreding. Zo dadelijk maar een melding maken bij CvdM.
[ Voor 21% gewijzigd door Hageneis op 01-01-2014 11:15 ]
Lijkt er op dat KPN geen zin heeft om aan de mediawet te voldoen ze hebben voor de Vlaamse zenders dan ook ontheffing aangevraagd.Hageneis schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:13:
[...]
Pedagogisch verantwoord: geen reclame en nauwelijks geweld.
Overigens nog steeds niet te zien. KPN is dus nu formeel in overtreding. Zo dadelijk maar een melding maken bij CvdM.
http://www.mediamagazine....-niet-aan-nieuwe-mediawet
KPN voelt zich kennelijk boven de (Media)wet verheven. Wat een ongelooflijke arrogantie! Dit zat er al anderhalf jaar aan te komen. In de Eerste Kamer was het een hamerstuk. Ze hebben al ontheffing voor lokale zenders en hoeven 5 zender minder door te geven in het basispakket.aart44 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 08:27:
[...]
Lijkt er op dat KPN geen zin heeft om aan de mediawet te voldoen ze hebben voor de Vlaamse zenders dan ook ontheffing aangevraagd.
http://www.mediamagazine....-niet-aan-nieuwe-mediawet
Commissariaat voor de Media regaart ook niet eens op mijn melding van begin januari...zal wel met bericht van Mediamagazine te maken hebben.
Update
Gisteren eindelijk na dik drie weken antwoord van CvdM. Ze nemen het allemaal heel ernstig en handhaven streng (jaja), maar KPN heeft ontheffing aangevraagd. Als we dit zouden vertalen naar betaald parkeren zou ik dus nooit ergens hoeven te betalen, want ja de ontheffing cq. vergunning heb aangevraagd, echt waar.
Ik snap niet waarom er een opschortende werking zou moeten uitgaan als KPN een ontheffiing aanvraagt nadat een wet in werking is getreden....
[ Voor 23% gewijzigd door Hageneis op 25-01-2014 13:44 . Reden: antwoord CvdM ]
Het is inderdaad overduidelijk dat KPN er totaal geen interesse meer in heeft. Zelfs de wettelijk verplichte doorgave van drie VRT-zenders lappen ze aan hun laars.franssie schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:42:
Misschien dat KPN digitenne wel verkoopt omdat het niet meer core is. Dat zou op zich geeneens slecht nieuws hoeven te zijn als het overgenomen wordt door een partij die er wel brood in ziet.
Zou ik helemaal geen slecht idee vinden. Kan dit niet op een slimme manier gedaan worden. Stichting of iets dergelijks. Hoeft geen winst uit gehaald worden natuurlijk. Er is nog zoveel mogelijk met dit product.franssie schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:42:
Misschien dat KPN digitenne wel verkoopt omdat het niet meer core is. Dat zou op zich geeneens slecht nieuws hoeven te zijn als het overgenomen wordt door een partij die er wel brood in ziet.
En op dit moment is het alleen maar een bijproduct van KPN, waar ze op terugvallen als je geen iTV kunt krijgen of meerdere TV's wil aansluiten.
Als er een slimme overname manier is, zou ik er zo aan meedoen.
Tsja, er zijn wel belangrijkere zenders die ik mis. Neem een Duitse zender als ARD (voor het voetbal) of ZDF, TV5 (voor de scholieren/studenten). Wat moet ik met Fox Sports op Digitenne? Neemt alleen maar ruimte in. Evenals Investigation Discovery -> we hebben al 13th Street denk ik dan. Plaats daar een Discovery Science of World of Syfy. De Fox Sports kanalen kunnen gebruikt worden om de Duitse zenders op te plaatsen.Hageneis schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:46:
[...]
Het is inderdaad overduidelijk dat KPN er totaal geen interesse meer in heeft. Zelfs de wettelijk verplichte doorgave van drie VRT-zenders lappen ze aan hun laars.
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. 13th street zijn gewoon fictionele series, puur vermaak zonder realisme. Investigation Discovery gaat vooral over echt gebeurde zaken en legt dan ook uit hoe dingen werken of zijn achterhaald.. Dat trekt echt een totaal ander type kijker.William_H schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:24:
[...]
Tsja, er zijn wel belangrijkere zenders die ik mis. Neem een Duitse zender als ARD (voor het voetbal) of ZDF, TV5 (voor de scholieren/studenten). Wat moet ik met Fox Sports op Digitenne? Neemt alleen maar ruimte in. Evenals Investigation Discovery -> we hebben al 13th Street denk ik dan.
Dan kan je beter zeggen: flikker 13th street er maar af, want dat soort series komt al genoeg op RTL/Net5/Veronica/SBS. Het soort series dat op Investigation komt zie je echter bijna niet meer bij het gewone Discovery-kanaal want daar zijn ze alleen maar bezig met krabben vangen, troep veilen en naar Alaska vliegen.
Tussen TLC en Investigation Discovery zit meer overlap.
QFT.W3ird_N3rd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 01:24:
[...]
<> Het soort series dat op Investigation komt zie je echter bijna niet meer bij het gewone Discovery-kanaal want daar zijn ze alleen maar bezig met krabben vangen, troep veilen en naar Alaska vliegen.
<>
Verwijderd
Ik gebruikt de smartcard die ik voorheen in mijn digitenne kastje gebruikte (de kaart is dus geactiveerd)
Echter kan ik alleen Nederland 1-3 ontvangen. Voor alle commerciële zenders krijg ik de volgende melding:
de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Wat ook vreemd is, is dat als ik de instellingen van de module wil aanpassen (Sony W6, menu CA module instellen), ik zwart beeld krijg en er dus geen menu wordt geopend.
Is nogal een ontwerpfout dat het niet echt duidelijk is hoe een en ander te assembleren, loop er zelf ook vaak mee te prutsen.
De TV ondersteund wel DVB-T neem ik aan?
Verwijderd
Verwijderd
"verkeerde kaart".
In het menu bij instellen van de smartcard staat bij kaart: "geen" .
Iemand enig idee wat hier het probleem is. Helpdesk digitenne kon mij uiteraard niet verder helpen:/
[ Voor 27% gewijzigd door Mentalist op 27-03-2014 22:57 ]
Dus inderdaad omdraaien, ding kan er zelfs op vier manieren in
bijvvorbeeld:
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:17:
Probleem opgelost, heb de smartcard maar eens omgedraaid en nu werkt alles naar behoren. hartelijk dank!
[ Voor 87% gewijzigd door franssie op 27-03-2014 23:00 . Reden: verwoording ]
Verwijderd
* Mentalist heeft nog wel een oudere smartcard.
[ Voor 23% gewijzigd door Mentalist op 27-03-2014 23:51 ]
Verwijderd
Kaartlezer vh apparaat gaat vrijwel nooit kapot?
In ieder geval bedankt voor alle reacties/hulp tot zover!
SMT-1000 is 100% zeker gelockt. Ik had hem tot voor kort namelijk ook. Werkte niet met Online-smartcard.franssie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:32:
oh ik had gemist dat het een ouder apparaat was dat misschien gelocked is. Dan wordt het lastig denk ik.
O, is dat zo? Hoe zou dat dan in zijn werk moeten gaan? Met een speciale unlockcode?Edje_Kroketje schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:11:
Volgens mij kan je gewoon de helpdesk bellen en de CAM-lock laten verwijderen.
Bij de TF-5300k is dat toch via OTA firmware-update gegaan?
Ik heb nu oude tuner via Marktplaats nog kunnen verpatsen. Bij mijn Online Flex-TV zat al een ontvanger + smartcard. Ik hooefde alleen voor de TF-5300k een extra smartcard erbij te nemen. O ja, en nog een Apple TV cadeau omdat ik nu het totaal-pakket afneem
Zoals al eerder gezegd, ik heb de mijne niet meer. Wel vreemd dat dit nooit is gemeld door KPN. Klantcommunicatie is helaas niet echt des KPN's. Als het dan tenminste nog goedkoop was gebleven...Edje_Kroketje schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:56:
Producten worden niet meer ondersteund misschien? Verder is het ook nog steeds niet zeker of het klopt wat ik zeg, totdat iemand dat hier meldt.
Wat is er nou zo moeilijk aan en hoe krijg je hun zover dat ze de encoders een schop geven? Gaat vast weer maanden duren voordat die prutsers het überhaubt doorhebben.
4:3 op andere zenders zoals Blair Witch Project op Ned 3 en Ernst, Bobbie en de rest op RTL8 gaat dan weer wél goed.
Sorry dat ik hier nu nog op terug kom, maar dit is gewoon niet waar dat er alleen maar fictieve series op 13th Street komen. Heb je het wel eens gekeken? 's Avonds genoeg van die uitlegseries zoals; Born To Kill, Killer Instinct, Most Likely To. Vergelijkbare programma's waar je bij Investigation Discovery helemaal mee doodgegooit wordt.W3ird_N3rd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 01:24:
[...]
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. 13th street zijn gewoon fictionele series, puur vermaak zonder realisme. Investigation Discovery gaat vooral over echt gebeurde zaken en legt dan ook uit hoe dingen werken of zijn achterhaald.. Dat trekt echt een totaal ander type kijker.
Tussen TLC en Investigation Discovery zit meer overlap.
Daarnaast zie je series als Covert Affiars en Intelligence dus NIET op een SBS/NET5/RTL terug.
13th Street is juist dankzij Digitenne een veel meer bekeken zender (ook doordat hij bij kabelaars in apart pakket zit net als Investigation Discovery).
En je zegt het zelf al, als TLC en Investigation Discovery meer overlap hebben, dan kan 1 dus verdwijnen en is er meer ruimte voor een andere zender met ander soort content. 13th Street heeft veel meer variatie dan Investigation Discovery.
Zo, en hier laat ik het ff bij. Lijkt mij genoeg argumenten voor 13th en tegen Investigation Discovery.
Andere muxen werken wél goed.
LOL Ik denk niet dat KPN voor jou dat handmatig aan gaat passen. Die flag wordt volgens mij gewoon doorgezet dus als die er in de bron niet is.....Hageneis schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:33:
Ik zie op een opname van vrijdagmiddag dat KPN BS het 4:3-beeld op Canvas weer eens ten onrechte als anamorf flagt.
Wat is er nou zo moeilijk aan en hoe krijg je hun zover dat ze de encoders een schop geven? Gaat vast weer maanden duren voordat die prutsers het überhaubt doorhebben.
4:3 op andere zenders zoals Blair Witch Project op Ned 3 en Ernst, Bobbie en de rest op RTL8 gaat dan weer wél goed.
Mijn ervaring met VRT is dat die juist erg secuur zijn met dit soort dingen. Was vroeger met de PDC ook al zo. Mijn ervaring met KPN BS daarentegen is dat ze daar regelmatig zitten te slapen en dat er na een paar maanden er in één keer achter komen dat de encoder een reboot nodig heeft, waarna de instellingen zowaar ineens zomaar weer goed staan.Edje_Kroketje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:01:
[...]
LOL Ik denk niet dat KPN voor jou dat handmatig aan gaat passen. Die flag wordt volgens mij gewoon doorgezet dus als die er in de bron niet is.....
Vind je het dan heel raar dat ik het probleem eerst bij je vrienden van KPN BS zoek? De desinteresse van KPN met Digitenne straalt er maar weer eens duidelijk vanaf.
Klopt helemaal, na 15 min was er weer verbinding!Edje_Kroketje schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:21:
Geen Rara maar duurt maximaal 15 minuten voordat alles weer vrij geschakeld is.
nieuws: KPN wil ook na aflopen vergunning Digitenne blijven aanbieden
Mogelijk moet daar staan: "KPN wil ook na aflopen vergunning, de frequentie uit handen van de concurrentie houden"Hageneis schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:28:
Je zou het niet zeggen, maar KPN wil wel degelijk door met Digitenne:
nieuws: KPN wil ook na aflopen vergunning Digitenne blijven aanbieden
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Door de bomen zie ik het bos niet meer, want meerdere aanbieders en vaak weinig informatie over de dienst op de website.
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk TV ontvangen met 1 TV
Dit lijkt met DVB-T te zijn, maar IPTV lijkt ook goedkoop. Probleem met IPTV wordt eventuele tijd om het aan te sluiten.
Daarom graag op DVBT (onze TV heeft DVBT-tuner en CAMsleuf), inclusief de commerciele zenders. Liefst dus via CAM-module, zodat er maar 1 afstandsbediening is en minder stroomverbruik.
Wat ik heb opgezocht:
Scarlet lijkt het goedkoopst (€11,11/m), maar heeft heel weinig info op de website staan.
http://www.scarlet.nl/nl/prodlines/details/461-scarlet-tv
Zo te zien kun je zowel interactieve IPTV (Glasvezel) als DVBT krijgen voor diezelfde prijs...?
Via KPN-Digitenne zit je op 12,50 per maand. met CAM-module. Maar een interactieve decoder is even duur?
Canaltenne is niets meer over te vinden?
Tele2 Digitenne bestaat ook niet meer?
Bij Telfort kan het alleen als uitbreiding als je al interactieve IPTV hebt, voor je extra TV's?
Wie kan mij uitleg dan wel oplossing geven
Wat is daar mee aan de hand dan? Die wordt toch gewoon doorgegeven?Hageneis schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:23:
Voor wat betreft het dossier Canvas/Mediawet is de volgende stap gezet: de Consumentenbond gaat nu opheldering vragen aan het Commissariaat voor de Media. Wat is er toch zo moeilijk aan het voldoen aan wettelijke verplichtingen en nog is er zo moeilijk aan het handhaven van een wet?
My bad. Ik bedoelde Ketnet/OP12.Joen schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:38:
[...]
Wat is daar mee aan de hand dan? Die wordt toch gewoon doorgegeven?
De aangepaste wet zegt dat er 3 publieke Vlaamse zenders dienen te worden aangeboden in het basispakket.Joen schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:34:
Volgens mij moesten wettelijk België 1 (nu één) en België 2 (nu Canvas) doorgegeven worden en dat gebeurd nu. Ik zie geen probleem daar in. Extra zenders is dus een keus en aangezien het krap is in frequenties zullen daar vast niet zomaar veranderingen in komen.
Vanwege de beperkte bandbreedte hoeft Digitenne maar 25 zenders in het basispakket te hebben.
Wet is per 1 januari ingegaan volgens alle democratische procedures die er zijn. Maar KPN heeft daar vierkant schijt aan, CvdM heeft geen zin om te handhaven en de Consumentenbond vindt het ook allemaal wel best zo.
Tot zoverre de Nederlandse rechtsstaat
Het gaat er niet zozeer om wat jij of ik aan zenders willen kijken, het gaat erom dat de Staten-Generaal een wetswijziging hebben doorgevoerd die niet wordt opgevolgd door KPN. En dat er aan die overtreding geen consequenties verbonden zijn.Joen schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:23:
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wel best. Ik kijk zelf zelden naar de belgen en al helemaal nooit naar BBC.
Diot geeft ons dan weer een opening om het downloadverbod te omzeilen: sorry, we zijn er nog niet klaar voor een downloadverbod en we vragen ontheffing aan en totdat daar een besluit over wordt genomen downloaden we vrolijk door*
Mij wordt nu door KPN het wettelijk recht op Ketnet/OP12 ontzegd zonder dat dit voor hun consequenties heeft. Dat noem ik ondermijning van de rechtsstaat. Daarnaast heeft de Consumentenbond mij nu bewezen ook geen nut te hebben.
* in het hypothetische geval dat het downloadverbod ook daadwerkelijk te handhaven zou zijn
Op de mediasite Totaaltv vind je overigens nog dit interessante bericht van 25 maart. Hierin staat dat het nog onderzocht wordt wat betreft zowel Digitenne (van KPN) en CanalDigitaal (geeft het wel door maar in een aanvullend pakket).Hageneis schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:45:
[...]
Het gaat er niet zozeer om wat jij of ik aan zenders willen kijken, het gaat erom dat de Staten-Generaal een wetswijziging hebben doorgevoerd die niet wordt opgevolgd door KPN. En dat er aan die overtreding geen consequenties verbonden zijn.
Mij wordt nu door KPN het wettelijk recht op Ketnet/OP12 ontzegd zonder dat dit voor hun consequenties heeft. Dat noem ik ondermijning van de rechtsstaat. Daarnaast heeft de Consumentenbond mij nu bewezen ook geen nut te hebben.
Quote "Ik kan algemeen mededelen dat het Commissariaat actief zal toezien op naleving van de per 1 januari gewijzigde doorgifteverplichtingen. In dit kader is dan ook een onderzoek begonnen. Op basis van de uitkomsten van dit onderzoek zullen wij nadere stappen bepalen." De woordvoerder laat weten dat KPN voor Digitenne een ontheffingsverzoek voor de doorgifte van Ketnet/Op12 heeft ingediend. Dit verzoek is nog in behandeling bij ons, laat de woordvoerster weten.
Sindsdien is het stil hieromtrent inderdaad. Je zou contact op kunnen nemen met Totaaltv zodat zij er weer eens achteraan kunnen gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 26-05-2014 16:05 ]
Graag een eensluidend antwoord van iedereen
+ 1franssie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:04:
Die meiden van holland, echt een zender voor mensen zonder internet (en die zitten hier niet)
Wanneer ga je het dan omzettenEdje_Kroketje schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:34:
Welke huidig programma zou Digitenne moeten verwijderen om dat programma beschikbaar te maken?
Graag een eensluidend antwoord van iedereen

Inderdaad wel een goed idee.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:56:
Dan maak ik er +4 van...
Alternatief, timesharing? Overdag Ketnet en om 18:00 overschakelen naar porno.
Mochten de kids dan nog niet op bed liggen, ach, gratis biologieles. Leren de kids waar kids vandaan komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 27-05-2014 16:39 ]
+1franssie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:04:
Die meiden van holland, echt een zender voor mensen zonder internet (en die zitten hier niet)
Mijn baas wilt meerdere tv's ophangen voor het wk en geen zin om met meerdere decoders te kloten
Het zou in totaal gaan om 4 tv's en 1 beamer(aangesloten via tulp aansluiting video)
Is deze bijvoorbeeld te splitten en dan te versterken oid?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dit topic is gesloten.