Beste Tweakers,
Ik heb geen vraag over het apparaat wel over de "beste" pre conditions/scan techniek.
Mocht een moderator een andere plaats beter vinden voor deze vraag verplaats hem gerust.
Afgelopen week hebben ze bij mij de spouwmuur met EPS korrels gevuld alleen zijn ze volgens mij wat lui geweest met gaten boren en naïef met inblazen (ook zijn ze stukken compleet vergeten te vullen)
Boven/tegen de aanbouw met een zadeldak hebben ze alleen tot waar ze bij konden geboord en gevuld, ik vermoed dus dat er boven de nok niets zit wat wel weer de muur van een slaapkamer op de eerste verdieping is. Het aparte is dat ze ook niets in die muur op de begane grond hebben gespoten dus ik ben benieuwd of de korrels zijn blijven plakken op de eerste verdieping.
Aan mijn woonkamer is ook een stukje aangebouwd d.m.v. plat dak maar hier heb ik het idee dat ze het op de eerste verdieping in de spouw geblazen hebben en dit dus uit de spouw op het valse plafond is gevallen want ik hoorde het op het plafond vallen en volgens mij hebben ze het pistool maar gewoon uit gezet bij die gaten boven de woonkamer.
Een goede vriend van mij komt donderdagavond met de warmtebeeldcamera van zijn werk scans maken. (hij zit in de elektrische vrachtwagens)
Is het nu de bedoeling dat ik de kamers op de eerste verdieping op stook om een zo groot mogelijk "warmte" contrast te krijgen of kan dit ook nadelig werken omdat dit juist de warmte(stroming) verkeerd verspreid?
De radiator van die kamer hangt toevallig wel precies waar ik vermoed dat juist geen of weinig korrels zitten, geeft dit "overbelichting" of ruis o.i.d. op het plaatje.
Stook ik dan de woonkamer juist ook op of iets minder?
Graag hoor ik jullie adviezen en/of ideeën, zodat ik beslagen ten ijs kan komen mochten de werkzaamheden echt belabberd zijn uitgevoerd.
Het bovenste huis op de afbeelding is mijn huis.
[
Voor 6% gewijzigd door
Vogels60 op 16-01-2023 08:20
]