Handheld is wel veel meer voor hetzelfde geld of hetzelfde voor minder, die FLIR One is een enorm verouderd model dat totaal niet meer relevant is, dus vandaar de prijs.The Eagle schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:34:
https://www.amazon.nl/FLI...compatible/dp/B0728C7KNC/
Flir one staat nu weer voor 135 euro bij Amazon. Twijfel om dat ding te kopen.
Vorig jaar eentje van een collega geleend en aan de iPad gehangen, voldeed prima voor opsporen van koude zaken in huis.
Handheld ding heb ik eigenlijk niet nodig en voelt als overkill. Naar buiten ga ik er niet mee.
Lage resolutie uiteraard. Maar ie er een beter alternatief voor dat geld? Of moet ik gewoon roepen shut up and take my money?
Is dus zeker geen mooie deal, want de resolutie daarvan is zo verouderd dat je beter zo'n ding van 100 euro uit China kunt kopen, dan heb je betere kwaliteit foto'sPeacekeeperNL schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:04:
[...]
Zelf nog geen ervaring mee, maar dit vind ik een mooie deal! Voor dit geld bestel ik iig de FLIR wel, voordat ie wellicht uitverkocht is, terug kan ie altijd nog.
Ik zou het niet doen, zonde van het geld voor wat eigenlijk nu al e-waste is. Gewoon de paar tientjes extra uitgeven voor een mooie deal op een handheld, daar heb je 10x meer aanThe Eagle schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:39:
Iemand anders nog zinnig commentaar op de flir one? Doen of niet?
[ Voor 12% gewijzigd door Oon op 24-11-2024 19:47 ]