hopelijk is dit niet het ophalen van een dood topic, maar dit leek me de meest relevante.
Ik ben opzoek naar een warmtebeeldcamera, want ik wil komende winter goed kijken naar de isolatie en tochtdicht maken van mijn huis, wat een aardige uitdaging is met een jaren 30 woning waar alle kozijnen nog origineel zijn.
En daarnaast zijn gadgets ook gewoon leuk, we blijven natuurlijk nerds.
Maar het doel is dus vooral voor zelf gebruik voor isoleren, en later ook voor CV inregelen met vloerverwarming en potentieel later een warmtepomp.
Na dit topic en https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2155978 doorgelezen te hebben kom ik uit op de volgende opties:
1) HIKMICRO Mini2 V2
2) Guide PC210/IR E2
3) Mileseey TR256E (of
Nu is de HIKMICRO makkelijker verkrijgbaar in NL, maar ik vind het niet erg om iets op ali te bestellen.
De Guide PC210 lijkt niet meer verkrijgbaar te zijn, en de IR E2 is echt een klap duurder.
Hoe ik er nu naar kijk is de TR256E een mooie optie voor de prijs/kwaliteit.
Hoe kijken jullie daar tegen aan? is de TR256E een goede optie of zouden jullie zeggen geef een klein beetje extra uit voor de HIKMICRO?
Of is er een optie die ik over het hoofd heb gezien en ook zou moeten overwegen?
Ik ben opzoek naar een warmtebeeldcamera, want ik wil komende winter goed kijken naar de isolatie en tochtdicht maken van mijn huis, wat een aardige uitdaging is met een jaren 30 woning waar alle kozijnen nog origineel zijn.
En daarnaast zijn gadgets ook gewoon leuk, we blijven natuurlijk nerds.
Maar het doel is dus vooral voor zelf gebruik voor isoleren, en later ook voor CV inregelen met vloerverwarming en potentieel later een warmtepomp.
Na dit topic en https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2155978 doorgelezen te hebben kom ik uit op de volgende opties:
1) HIKMICRO Mini2 V2
2) Guide PC210/IR E2
3) Mileseey TR256E (of
Nu is de HIKMICRO makkelijker verkrijgbaar in NL, maar ik vind het niet erg om iets op ali te bestellen.
De Guide PC210 lijkt niet meer verkrijgbaar te zijn, en de IR E2 is echt een klap duurder.
Hoe ik er nu naar kijk is de TR256E een mooie optie voor de prijs/kwaliteit.
Hoe kijken jullie daar tegen aan? is de TR256E een goede optie of zouden jullie zeggen geef een klein beetje extra uit voor de HIKMICRO?
Of is er een optie die ik over het hoofd heb gezien en ook zou moeten overwegen?
:strip_exif()/f/image/TwqgV9IkEeIlTy9K3SHkzzJT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jLLVyct9g9ixTgCTcP5HYysr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/anYx3o4xaoaPIbAk8QCuIJDL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c8hUZcm8CKdni8xRfgOHpsEs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m15epy8LkFE8Ja2xjCO5jH0h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WrxSUNbGDtezyAaZyT3JmpvO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VJOw7TM9wLUpZpbbZ56ylhUJ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/bXx3Dej4QIq8PyeCQojXOw8z.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/K0sQZmujTmO14TZEK14eYMdp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/r807sePi8LICF4xsGPig20l9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/XMhmaTXHicRf7JmEzX43sFF6.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/hQGzOSZcbi1uDHB0Gs6qL794.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Ujs1tTlvY4aYotrwjAfRzPNy.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jPtk3GOtrstxiofzYsbV3rLF.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LIWUCGWJuYnxsMxFBmxj6Tfv.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/L2vWErXVthBQbUTiYCCtbRMD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/wkgu49Hm50nkuIAhxCz7yXsd.jpg?f=fotoalbum_large)