Weer wat probleempjes gehad met Solcon.
Vorige week wat problemen gehad met tv.
Maandag gebeld met deze vraag. Alles stond goed en moest LAN 3 maar eens testen. Thuis aangekomen uit mijn werk getest (klantenservice gesloten natuurlijk) maar geen resultaat.
Dinsdag weer gebeld.
Er stond toch iets niet goed, apart de dag er voor nog wel...
Zijn oplossing werkte ook niet. Dus door de medewerker van Solcon is de box gereset op afstand. Want de problemen bij de TV kwamen door de nieuwe update van de Fritzbox. Ik mocht geen updates installeren ivm het tv haperige/blokkerige signaal... Prima. Gevolg bij het opnemen van de vaste lijn werd bij de beller een boodschap gegeven dat de persoon die u probeert te bellen niet bereikbaar is.
Dus zelf de fritzbox opnieuw ingesteld met de oude software.
Afgelopen weekend (begon op vrijdag) was er storing met de IPTV. Dit was zaterdag volgens Solcon opgelost.
Tot gisteravond geen signaal gehad op de IP/TV.
Door de medewerker werd gevraagd wederom LAN 3 te testen. Werkte ook dit keer niet.
Weer terug op LAN 4 en wederom de Fritzbox gereset.
Werkte niet en duurde een half uur om IP-adres te verkrijgen.
Vervolgens zegt de medewerker dat ik oude software op de Fritzbox heb staan.......
Dus ik het verhaal uitgelegd maar volgens Solcon was er een nieuwere update en heeft deze update vervolgens geupdate.
Versie nummer gecheckt. 6.20. Dit stond er ook al op voordat de "oudere" software op de Fritzbox stond sinds vrijdag.
Maar alles werkt weer. Alleen de haperingen zijn nog niet uit de zenders.
De medewerker vertelde inderdaad over een update van de Dune waarbij de UI ook veranderd zou worden en opnemen/pauzeren ook mogelijk zou moeten worden.
Ik hoop dus dat als morgenochtend de Dune geupdate is de haperingen eruit zijn maar ook pauze/opnemen mogelijk is.
En dat het UI even wat professioneler eruit gaat zien.
Ben benieuwd!!
[
Voor 3% gewijzigd door
JLL87 op 25-02-2015 13:50
]