Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[CAI Harderwijk/CIF] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:

• RadioAir
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:51
Het beste voor TV blijft wat mij betreft DVB-C met HbbTV, óf een oplossing a la KPN met goed snelle ontvangers (vip2963).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13-04 14:29
Ik zou graag horen hoe het nu zit met die pilot van KPN op het glas netwerk van CIF.
Indien die pilot succesvol zou verlopen, zou men verder gaan met toegang op het CIF netwerk.

Dus.. hoe staat het met die pilot, mag de rest van Nederland met een Cif vezel in huis zich gaan verheugen ?

• elhopo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14-04 12:28

elhopo

nemo sine cruce

Gumball schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:36:
[...]

Inmiddels opgezegd en ga per 1 december over naar Caiway. Ben benieuwd. Scheelt uiteindelijk het eerste jaar een paar euro en je krijgt er dan ook nog tv bij.
Interessante keuze... Ik ben overgestapt naar XSYou, ook een stukje voordeliger. Sinds dag 1 had ik Solcon, maar de laatste tijd gebeurde daar maar weinig kwa snelheidsverhogingen enzo. Daarnaast werd het abonnement steeds duurder, dus voor mij was het ook tijd om wat anders te zoeken. In het verleden veel nare verhalen gehoord over Caiway, maar ze hebben intussen vast wel hun leven gebeterd.

Hundreds of years from now, it will not matter what my bank account was, the sort of house I lived in, or the kind of car I drove... But the world may be different because I did something so bafflingly crazy that my ruins become a tourist attraction.

• datacom80
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-09-2020
ook hier een overstap van Solcon naar Caiway, en ook ik ben vanaf Cai fiber over coax periode al klant bij Solcon. en bij mij ook geen verleng aanbod mogelijk, borg heb ik al retour gehad bij eind factuur .

Ik ben nu ook super tevreden met Caiway. IP -TV de entone kamai werkt perfect snel en super beeld full HD 1080 beeld om van te smullen en op 1e 2e TV ook het CAI aanbod over de coax.

voor de duidelijkheid bij CAIWAY is en blijft er 100 mb op de lijn ook als je tv kijkt via glasvezel . het tv signaal gaat via een eigen VLAN .

verdere voordeel is dat als je het pluspakket van caiway erbij neemt je dan ook een smartcard ontvangt met gratis cai Harderwijk pluspakket over coax. dit geldt ook voor film1 en ziggosport. :)
Gumball schreef op zondag 10 september 2017 @ 09:41:
[...]

Zat ik ook aan te denken maar die maken voor zover ik weet van hetzelfde netwerk gebruik als Solcon. En hogere netwerkkosten was de reden voor de prijsstijging. Ik wilde niet het risico lopen om kort na overstap alweer een verhoging om de oren te krijgen.

[...]

Zelfde verhaal hier. Ze konden niet voor mij betekenen. Heb bij opzeggen nog aangegeven dat ze contact met mij mochten opnemen om mij eventueel nog als klant aan te houden. Tot nu toe echter alleen de opzegpapieren gehad.
Ben trouwens benieuwd of ze mijn borg niet gaan vergeten terug te storten als ik alles heb terug gestuurd.

[Voor 13% gewijzigd door datacom80 op 14-09-2017 21:01]

• DJSmiley
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 23:46

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Voor degene die het nog niet meegekregen hadden en coax (DVB-C) van Cai hebben: Naast netwerk-ID 2244 kun je ook 3355 gebruiken.

Je kan dan gebruik maken van oa simulcast, en hebt dan dus de HD zenders ook gewoon vooraan (Dus RTL4HD op 4, ipv op 404 enz).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mosselmann
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 01-10-2018
Roberto heeft wel meer soms een grote duim :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• datacom80
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-09-2020
Vanaf heden kunnen er ook pakketten van provider Delta besteld worden in Harderwijk.

Wat interessant is dat er 4K iptv ontvangers uitgegeven worden en ook 4K zenders beschikbaar zijn.
Ook ligt de snelheid op maximaal 750 mbps.

https://www.delta.nl/glasvezel

[Voor 10% gewijzigd door datacom80 op 12-06-2019 23:29]

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:37
Ik stap op 16 december over op Tweak. Ik vond de communicatie erg slecht en heb meerdere malen zelf gebeld met de vraag of ik ooit nog aangesloten zou worden.
Na anderhalf maand radiostilte eindelijk te horen gekregen dat ik de 16e kan overstappen. Ik kom van Caiway. Ben benieuwd hoe de overstap zal gaan. Ik houd jullie op de hoogte

[Voor 0% gewijzigd door Gumball op 09-12-2020 13:08. Reden: Verkeerde datum, 16 ipv 11 december]

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:37

Spullen voor de aansluiting vanuit CaiH zijn binnen met een begeleidende brief waar Tweak niet eens wordt genoemd als Serviceprovider.

Er wordt een Genexis Fibertwist P2410 geleverd.

[Voor 4% gewijzigd door Gumball op 09-12-2020 11:34]

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True