Heb contact gehad met ze, en ze beweren dat zolang CAI Harderwijk DVB-C blijft leveren, er niets verandert. Ben heel benieuwd 

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
[Voor 10% gewijzigd door datacom80 op 12-06-2019 23:29]
Yep, vermoedelijk moet er alleen een db geupdated worden. Alleen is er op de 1-vezel netwerken geen CATV mogelijk (DVB-C/Analoog). Kan technisch wel over 1 vezel alleen is dat commercieel niet rendabel. Dus dan is IPTV de enige optie.datacom80 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:16:
Levert Xsyou ook nog op nieuwbouw adressen in Ermelo, waar kpn nog slechts 1 vezel beschikbaar heeft ? @DJSmiley weet dat mogelijk vast.
Met postcodecheck op site xsyou is te lezen dat er geen diensten geleverd kunnen worden. Of de postcode zijn nog niet verwerkt . Op kpn kanvas postocdetool is er wel Ftth beschikbaar..
.
DJSmiley schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:50:
[...]
Yep, vermoedelijk moet er alleen een db geupdated worden. Alleen is er op de 1-vezel netwerken geen CATV mogelijk (DVB-C/Analoog). Kan technisch wel over 1 vezel alleen is dat commercieel niet rendabel. Dus dan is IPTV de enige optie.
Nee, alleen internet.datacom80 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:10:
Het antwoord is dus nee.
Xsyou levert dus geen dvb-c op deze adressen?
[...]
Vakmanschap is meesterschap
1) Ben jij de Frans die ik denk dat je bent? Heb ik bij jou op het ccnv in de klas gezeten?FutureCow schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:19:
Als je tvheadend gebruikt voor de omzetting van dvbc naar "iptv", dan kun je gewoon gebruik maken van de epg data die op de dvbc signaal staat. Werkt hier al 10 jaar als een trein.
Ander vraagje, heeft iemand al ipv6 binnen Harderwijk? Heb laatst Solcon nog eens gevraagd, die gaf aan dat het "probleem" bij CAI HWK zat?
Ha Martin, wij hebben zeker samen in de klas gezeten op het CCNVmati1983 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:55:
[...]
1) Ben jij de Frans die ik denk dat je bent? Heb ik bij jou op het ccnv in de klas gezeten?
2) Die gebruik ik dus niet..Heb een simpele hdhomerun met 4 tuners in de meterkast geschroefd, welke ik via xteve aan mijn Plex aanbied. Heb wel een semi-legale xml feed, maar weet niet hoe betrouwbaar die is en blijft, naast het feit dat ik me het dingetje zoek bij het instellen doordat er in die xml tig duizend zenders vermeld staan...
3) Kan en zal ik eens voor je navragen..![]()
4) Brutale vraag, nee heb ik, ja kan ik hooguit krijgen.... Is er voor jou een mogelijkheid om die epg stream te publishen online zodat ik 'm van je kan 'lenen'?
Klopt, 16 december is opleverdatum. Zal ervaringen posten!RadioAir schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:04:
Bij mijn weten eigendom van de provider. Caiway bijvoorbeeld heeft een andere genexis dan Solcon.
Ga je over naar Tweak? Zo ja, ik hoor graag ervaringen ;-)
[Voor 0% gewijzigd door Gumball op 09-12-2020 13:08. Reden: Verkeerde datum, 16 ipv 11 december]
Yep hier zelfde verhaal, had het ook wel beetje verwacht a.d.v. de verhalen op internet. Eind oktober besteld, half november een keer gebeld wanneer ik wat kon verwachten, "je hoort vanzelf van ons" vorige week nog een keer contact, "binnenkort" afgelopen woensdag mailtje met 16 december erin. Toen via chat gevraagd hoe het met Genexis/media converter zat. Wisten ze niet, als ik er een nodig had moest ik het maar zeggen, dan werd het opgestuurd? Ik begreep dus dat er niemand langs komt.Gumball schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:00:
Ik stap op 11 december over op Tweak. Ik vond de communicatie erg slecht en heb meerdere malen zelf gebeld met de vraag of ik ooit nog aangesloten zou worden.
Na anderhalf maand radiostilte eindelijk te horen gekregen dat ik de 11e kan overstappen. Ik kom van Caiway. Ben benieuwd hoe de overstap zal gaan. Ik houd jullie op de hoogte
[Voor 4% gewijzigd door Gumball op 09-12-2020 11:34]
Tweak zou er wel leverbaar moeten zijn via WBA, KPN-WBA is op dat netwerk (Cai Harderwijk) namelijk een operator.Gumball schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:32:
[Afbeelding]
Spullen voor de aansluiting vanuit CaiH zijn binnen met een begeleidende brief waar Tweak niet eens wordt genoemd als Serviceprovider.
Er wordt een Genexis Fibertwist P2410 geleverd.
Tweak is nu dus al leverbaar via eigen cambrium netwerk en niet via KPN.Dennis-L schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:45:
[...]
Tweak zou er wel leverbaar moeten zijn via WBA, KPN-WBA is op dat netwerk (Cai Harderwijk) namelijk een operator.
Ze mogen hun brieven wel eens updaten, Telfort is niet echt bestelbaar meer
Ik wist niet dat Cambrium daar ook een operator was.FutureCow schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:03:
[...]
Tweak is nu dus al leverbaar via eigen cambrium netwerk en niet via KPN.
@Gumball
Jij moet zeker je oude Genexis terug sturen omdat dit modem+convertor is? Bij mij zijn deze apart. Gok dus dat ik mijn bestaande Genexis zal houden. We zullen zien!
Geen idee, nog niets over gehoord van Caiway/CaiHFutureCow schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:03:
[...]
Tweak is nu dus al leverbaar via eigen cambrium netwerk en niet via KPN.
@Gumball
Jij moet zeker je oude Genexis terug sturen omdat dit modem+convertor is? Bij mij zijn deze apart. Gok dus dat ik mijn bestaande Genexis zal houden. We zullen zien!
Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021
•
Hosting door True