• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:31
blamauci schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:55:
[...]

meh het is niet super belangrijk voor vandaag maar kwam er achter toen ik voor utorrent een poort open wilde gooien. bel ze morgen wel even maar ik weet nou al hoe dat gesprek gaat verlopen... kun je de router resetten etc etc alles wat je al geprobeerd hebt mag je weer gaan doen.
handige tip, voordat hun iets kunnen zeggen moet je even opsommen wat je al hebt gedaan, dan merken ze dat ze geen domme klant hebben.

vragen of zij wel de interface kunnen benaderen, gooi er wat leuke termen tegenaan en dan gaat het wat makkelijker :)

PSN: Europhea

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:52
Nuevocasa schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:27:
[...]

Ja, ik had ook Z3+tv met 50% korting. 2 dagen terug ook overgestapt naar Z2.... Had een jaar contract met 6mnd 50% korting, zit nu in mijn 8e maand. Ben benieuwd of deze actie Ziggo echt veel oplevert...

[...]

Je bedoelt dat je bij het einde van je contract op 1 juni een hd recorder wil of heb je nu die hd-recorder gekregen bij het overstappen naar Z2? Vorig jaar was ik overgestapt van AIE naar Z2 en zat toen niet direct vast aan een jaar contract. Later toen ik 50% korting had bedongen zat ik aan een jaarcontract vast. Wel zo logisch....
Is het nieuwe Z2 abonnement dan maandelijks opzegbaar? Ik heb namelijk geen behoeften aan een nieuw jaar contract geen idee hoelang ik hier nog zit namelijk :+

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Razenko schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:18:
[...]

handige tip, voordat hun iets kunnen zeggen moet je even opsommen wat je al hebt gedaan, dan merken ze dat ze geen domme klant hebben.

vragen of zij wel de interface kunnen benaderen, gooi er wat leuke termen tegenaan en dan gaat het wat makkelijker :)
Duh.. gewoon ff vragen of ze de router een fabrieksreset willen geven, Dan maakt het niet uit wie je aan de lijn hebt. En vragen of zij de interface kunnen bereiken? Die komen niet verder dan WAN kant. Helpdesk kan geen settings in het modem aanpassen alleen uitlezen.

Seriously? Nope, not a bit...

Verwijderd

Vanmorgen is mijn telefonie geporteerd naar CheapConnect dus vanavond maar eens gebeld met Ziggo.

De meneer aan de telefoon was nogal gewillig met opzeggen :D Geen vragen waarom en was allemaal geen probleem. Maaarrrrrr, dat was nu net wat ik niet wilde ;) Dus zelf het gesprek maar gestuurd op of ik na afloop maanden moest wachten om nieuwe klant te worden met de korting op TV + Z2. Toen had ie het door en vanaf 1 maart heb ik dus 6 maanden voor 30 euro, zoals ik wilde.
Enige opmerking was dat het een contract voor 2 jaar is, maar aangezien je altijd kan opschalen en bij prijsverhogingen mag opzeggen zie ik dat niet als een probleem of risico.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:15
Xessive schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:07:
[...]

Duh.. gewoon ff vragen of ze de router een fabrieksreset willen geven, Dan maakt het niet uit wie je aan de lijn hebt. En vragen of zij de interface kunnen bereiken? Die komen niet verder dan WAN kant. Helpdesk kan geen settings in het modem aanpassen alleen uitlezen.
De kabelmodems hebben verschillende interfaces:
- CM/DOCSIS: dit is het private network tussen modem en Ziggo
- LAN: dit is het private network tussen modem en klant
- WAN: :P
- MTA: dit is de interface die gebruikt wordt voor VoIP

Ziggo communiceert enkel via de CM/DOCSIS interface met je modem. Dat is heel wat anders dan WAN. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mawlana op 15-02-2014 11:18 . Reden: MTA toegevoegd :P ]

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:34
sylvesterrr schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:17:
[...]

De kabelmodems hebben verschillende interfaces:
- CM/DOCSIS: dit is het private network tussen modem en Ziggo
- LAN: dit is het private network tussen modem en klant
- WAN: :P

Ziggo communiceert enkel via de CM/DOCSIS interface met je modem. Dat is heel wat anders dan WAN. :)
En daarnaast. De webinterface is misschien niet te bekijken maar vanuit de helpdesk kun je wel zien of er met het modem gerommeld is. En welke aanpassingen er gedaan zijn

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:48

The Executer

Lekker belangrijk!

Wie is verantwoordelijk voor de aansluitdoos/wcd in de woonkamer (huurhuis)?

Destijds zat er in de meterkast een koppelstuk, waarna de groene kabel verder naar de woonkamer gaat. Dit doet mij vermoeden dat ik bij Ziggo en nieuwe aan kan vragen.

Helaas heeft de vorige bewoner "allesz netjez gezausd", inclusief de wcd (connectors zijn tot diep binnenin smerig). Daarnaast zit deze er vermoedelijk ook al lang in aangezien de aansluitingen uitgelubberd beginnen te raken. Doordat de DECT-telefoon nu stoort op het signaal wil ik alles vervangen, wcd, kabel, connectors.

Is een kant-en-klaar kabel van Hirschman beter als een los stuk KOKA799 met losse connectoren?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sylvesterrr schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:57:
[...]

Ik ben benieuwd of zij de GUI kunnen benaderen via de CM (cablemodem) interface . :o
Er is een soort 2e helpdesk die (betaald) meer kan doen op je modem dan gewoon resetten en resetten naar default.

Vertelde een ziggo doos aan me.

Dit nadat ik had gevraagd een router naar default te zetten.
30 minuten door een script te gaan met onlogische vragen en suggesties. waarna de doos zei. nu kan ik nog 1 ding doen..... naar default resetten. en anders die special services of hoe dat ook heette

&&)(^^&^*^*&. doe dan gelijk was ik je vraag .. doos

Details ?

Er waren alleen maar wifi devices in huis en het modem was niet meer via wifi te bereiken.
kunt u dit 1 ,,, nee want ik heb geen verbinding
kunt u dit 2 ,,, nee want ik heb geen verbinding
kunt u dit 3 ,,, nee want ik heb geen verbinding
....
HALLLOOOOO ... ik heb geen verbinding ..
kunt u dit 4 ,,, zucht .....

Iperf

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38
The Executer schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:58:
Wie is verantwoordelijk voor de aansluitdoos/wcd in de woonkamer (huurhuis)?

Destijds zat er in de meterkast een koppelstuk, waarna de groene kabel verder naar de woonkamer gaat. Dit doet mij vermoeden dat ik bij Ziggo en nieuwe aan kan vragen.

Helaas heeft de vorige bewoner "allesz netjez gezausd", inclusief de wcd (connectors zijn tot diep binnenin smerig). Daarnaast zit deze er vermoedelijk ook al lang in aangezien de aansluitingen uitgelubberd beginnen te raken. Doordat de DECT-telefoon nu stoort op het signaal wil ik alles vervangen, wcd, kabel, connectors.

Is een kant-en-klaar kabel van Hirschman beter als een los stuk KOKA799 met losse connectoren?
De aansluitdoos/WCD is klant verantwoording als groen in meterkast binnenkomt. Je AOP zit tenslotte aan het einde van groen of dit nu een koppelstuk, SOP of WCD is maakt niet uit.

Kant en Klare hirschmann kabels zijn KOKA799 met losse connectoren. Alleen zijn deze er alvast opgezet voor je. Dus in de kwaliteit maakt dat eigenlijk niets uit. In de praktijk kom ik het zelf nog wel eens tegen dat de connectoren toch niet helemaal goed zitten en de kabel daardoor "problemen" geeft. Check bij een kant en klare wel even over de connectoren goed zitten.

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 16:31
Crazyanz schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:06:
[...]

Is het nieuwe Z2 abonnement dan maandelijks opzegbaar? Ik heb namelijk geen behoeften aan een nieuw jaar contract geen idee hoelang ik hier nog zit namelijk :+
Ja! Ik heb geen gebruik gemaakt van een actie of iets dergelijks.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dag mensen.

Mijn vrouw en ik hebben de buik een beetje vol van ons huidige KPN internet + TV abonnement.
Nu is er verder weinig keuze hier dus, is ons oog gevallen op Ziggo.

Wij zouden graag een Ziggo Z2 abonnement afsluiten en dan televisie kijken middels een CI+ module.
Dat dat kan is ons inmiddels bekend. Onze televisie ( Philips 47pfl8804 ) ondersteund dat kennelijk ook.
Nu wil echter mijn vrouw graag nog één en ander opnemen en daar hebben wij een vraag over.
Om kort te zijn... Kan dat ?

Onze televisie heeft zover ons bekend geen uitgang waarmee we kunnen opnemen en dat zou zover mijn kennis reikt ook betekenen dat ik dan moet opnemen wat ik kijk. Dat is niet echt een optie.
We zouden dus graag zoals bij KPN een soort cloud dienst afnemen om op te nemen. ( lekker makkelijk met je smartphone iets programmeren als je niet thuis bent.

Wie kan ons vertellen of dat kan ?

Een tweede vraag is.

Bij KPN moet de tv ontvanger direct worden aangesloten of de dramabox ( lees: experiabox) is dat bij Ziggo net zo of, kan ik gewoon een splitter op dat wanddoosje klikken en dan 1 kabel na de TV en 1 naar het modem ? Ik zie op de Ziggo website nergens een aansluitschema staan.

Andere vraag is, hoe is de kwaliteit van het TV beeld bij Ziggo ? Bij KPN is dat zelfs in HD niet om over na huis te schrijven. Ik heb in dit topic gelezen dat de meeste met Ziggo wel content zijn. Is dat nog steeds zo ?

Nog iets wat ik niet kan vinden is de snelheid van het Z2 pakket. Is dat 60down/6up en dan moet er nog een tv stream vanaf ? (wat blijft er dan over ?) of is dat 60/6 en dan gooit Ziggo er een schepje bovenop voor de TV streams ?

ik hoop dat jullie ons wat wegwijs kunnen maken.
Andere suggesties m.b.t. onze vragen zijn van harte welkom natuurlijk ;)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Turbo-Puppy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:04:
Dag mensen.

Mijn vrouw en ik hebben de buik een beetje vol van ons huidige KPN internet + TV abonnement.
Nu is er verder weinig keuze hier dus, is ons oog gevallen op Ziggo.

Wij zouden graag een Ziggo Z2 abonnement afsluiten en dan televisie kijken middels een CI+ module.
Dat dat kan is ons inmiddels bekend. Onze televisie ( Philips 47pfl8804 ) ondersteund dat kennelijk ook.
Nu wil echter mijn vrouw graag nog één en ander opnemen en daar hebben wij een vraag over.
Om kort te zijn... Kan dat ?

Onze televisie heeft zover ons bekend geen uitgang waarmee we kunnen opnemen en dat zou zover mijn kennis reikt ook betekenen dat ik dan moet opnemen wat ik kijk. Dat is niet echt een optie.
We zouden dus graag zoals bij KPN een soort cloud dienst afnemen om op te nemen. ( lekker makkelijk met je smartphone iets programmeren als je niet thuis bent.

Wie kan ons vertellen of dat kan ?

Een tweede vraag is.

Bij KPN moet de tv ontvanger direct worden aangesloten of de dramabox ( lees: experiabox) is dat bij Ziggo net zo of, kan ik gewoon een splitter op dat wanddoosje klikken en dan 1 kabel na de TV en 1 naar het modem ? Ik zie op de Ziggo website nergens een aansluitschema staan.

Andere vraag is, hoe is de kwaliteit van het TV beeld bij Ziggo ? Bij KPN is dat zelfs in HD niet om over na huis te schrijven. Ik heb in dit topic gelezen dat de meeste met Ziggo wel content zijn. Is dat nog steeds zo ?

og iets wat ik niet kan vinden is de snelheid van het Z2 pakket. Is dat 60down/6up en dan moet er nog een tv stream vanaf ? (wat blijft er dan over ?) of is dat 60/6 en dan gooit Ziggo er een schepje bovenop voor de TV streams ?

ik hoop dat jullie ons wat wegwijs kunnen maken.
Andere suggesties m.b.t. onze vragen zijn van harte welkom natuurlijk ;)
Opnemen kan alleen met een TV met USB aansluiting dmv een externe harddisk, óf met een harddisk recorder (zoals bijv het model wat Ziggo aanbied voor nieuwe abonnees).
Voor TV maakt Ziggo gebruik van COAX, dus dat komt uit de wandcontactdoos in de woonkamer.
Als dat de eerste doos in de installatie is, noemen we dat het AOP. Vaak komt er dan een groene kabel in binnen. In dat geval moet je de contactdoos vervangen door het exemplaar wat je van Ziggo krijgt.

Het kan ook zijn dat je AOP in de meterkast zit, en je daar dus het modem moet aansluiten (en het doosje vervangen).

Hier zie je meer info: https://static.ziggo.nl/i...ule_1-v15_tcm14-34966.pdf

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mag ik jou bedanken voor je antwoord !

Nu ik het zo zie in dat schema is het niet anders dan 15 jaar terug bij Regiolicht aka Wanadoo, wat later als Casema en nu als Ziggo door het leven gaat.
Die groene kabel komt hier idd ook gewoon binnen in de meterkast. Dus dat zou betekenen dat ik wat meters UTP kabel moet gaan trekken.

Dat opnemen is zoals ik al verwacht had. Onze tv heeft wel USB maar daar kun je niet mee opnemen.
Die is enkel om media af te spelen. Gelukkig staat er een nieuwe Sony in de planning. Ik zal eens dubbel checken of die wel die mogelijkheid biedt.

Ik lees net dat de streams in HD bij Ziggo 12 tot max 20Mbit zijn, dat zou betekenen dat we dan bij opnemen en kijken een kleine 30Mbit over houden voor internet. Dat lijkt me wel voldoende.
Kan iemand nog bevestigen dat bovengenoemde correct is ?

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:27:
Ik lees net dat de streams in HD bij Ziggo 12 tot max 20Mbit zijn, dat zou betekenen dat we dan bij opnemen en kijken een kleine 30Mbit over houden voor internet. Dat lijkt me wel voldoende.
Bij kabel-TV worden je de multiplexen (dus 'normaal' TV kijken, zonder on-demand dingen en zo) los van je internetsignaal gestuurd. Niet als IP-stream, maar alsof je het uit de ether plukt met een antenne (je kunt -theoretisch- een onbeperkt aantal ontvangers aansluiten die naar een stream kijkt).

Met andere woorden, waarnaar je kijkt op TV heeft geen invloed op je internetsnelheid. Uiteraard wordt dit iets anders als je allerlei extra diensten gebruikt, maar daar leek me in jouw voorbeeld geen sprake.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:39
Met een TV kun je vrijwel uitsluitend opnemen wat je kijkt, alleen Panasonic heeft een model met twee CI+-sleuven waardoor deze twee versleutelde zenders tegelijk kan verwerken. Verder zijn TV en internet onafhankelijk van elkaar, congestie daargelaten moet je gewoon 60/6 halen.

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Klopt het dat als je bellen vollop hebt (of neemt) dat je dan ook gratis belt naar mobiele nummers?

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

marcel23456 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:04:
Klopt het dat als je bellen vollop hebt (of neemt) dat je dan ook gratis belt naar mobiele nummers?
Vanaf 1 april wel ja.

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Thanxs.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Turbo-Puppy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:27:
Mag ik jou bedanken voor je antwoord !

Nu ik het zo zie in dat schema is het niet anders dan 15 jaar terug bij Regiolicht aka Wanadoo, wat later als Casema en nu als Ziggo door het leven gaat.
Die groene kabel komt hier idd ook gewoon binnen in de meterkast. Dus dat zou betekenen dat ik wat meters UTP kabel moet gaan trekken.

Dat opnemen is zoals ik al verwacht had. Onze tv heeft wel USB maar daar kun je niet mee opnemen.
Die is enkel om media af te spelen. Gelukkig staat er een nieuwe Sony in de planning. Ik zal eens dubbel checken of die wel die mogelijkheid biedt.

Voor zover ik weet gaan de HD streams bij Ziggo niet af van de bandbreedte van je internet. Zou er uit zien ook trouwens.
Ik snap dat je dat van ADSL gewend bent, maar zo werkt het in kabelland dus niet. Wat je ook kijkt, bandbreedte en snelheid van je internetverbinding moet gewoon gelijk blijven :)

Inhoudelijk op je eerste vraag: Doe jezelf een lol, sluit een Alles in 1 abo (inclusief telefoon, is ws nog goedkoper dan KPN ook) af en dan heb je voor 49 euro een HD decoder met recorder er bij. Koop je d'r zelf nog een losse CI+ module en losse smartcard bij (kost je resp 4 a 5 tientjes en 2 tientjes voro de smartcard) en klaar ben je. Kan je vrouw opnemen en gewoon TV kijken doe je vie je TV. Andersom kan ook, alleen is een losse HD recorder aanzienlijk duurder dan een CI+ en een losse ziggo kaart :)
Die laatste twee zou je overigens ook voor nog minder van MP kunnen halen; genoeg mensen die gaan verhuizen en hem kwijt willen omdat ze hem toch niet meer kunnen gebruiken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

The Eagle schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:33:
[...]

Inhoudelijk op je eerste vraag: Doe jezelf een lol, sluit een Alles in 1 abo (inclusief telefoon, is ws nog goedkoper dan KPN ook) af en dan heb je voor 49 euro een HD decoder met recorder er bij.
Krijg je tegenwoordig ook bij een TV+Internet abonnement, alles in 1 voor deze actie nemen is niet (meer) nodig ;)
hcQd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:44:
Met een TV kun je vrijwel uitsluitend opnemen wat je kijkt, alleen Panasonic heeft een model met twee CI+-sleuven waardoor deze twee versleutelde zenders tegelijk kan verwerken. Verder zijn TV en internet onafhankelijk van elkaar, congestie daargelaten moet je gewoon 60/6 halen.
Het aantal ci+ sloten is niet leidend voor het aantal streams dat je kan gebruiken.
Het aantal tuners echter wel. Nu heeft die panasonic met twee ci+ sloten ook twee tuners, dus wat je zegt klopt wel :)

In principe zou je aan 1 ci+ module genoeg moeten hebben, mits deze het ondersteunt om twee zenders tegelijk te decoderen. De vraag is dus hoeveel streams de ziggo cams tegelijk aankunnen.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 18-02-2014 11:23 ]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:11
Heb de laaste tijd dat fox hd slecht doet. Alleen maar fox hd doet slecht. Ik gebruikt een humax 5100c decoder. Waar kan het aan liggen.

• Venlonaerke
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
jaaoie17 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:38:
Heb de laaste tijd dat fox hd slecht doet. Alleen maar fox hd doet slecht. Ik gebruikt een humax 5100c decoder. Waar kan het aan liggen.
Wat bedoel je precies met slecht?

Beeldkwaliteit of storingsmeldingen.

• jaaoie17
Venlonaerke schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:46:
[...]

Wat bedoel je precies met slecht?

Beeldkwaliteit of storingsmeldingen.
beeldkwaliteit rare blokjes enzo.

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:39
Heb je dat ook bij RTL5? Schijnt dat de kabelaars last hebben van de nieuwe 4G apparatuur:
http://www.mediazoo.nl/zi...toring-door-4g-netwerken/

Vaak loont een goede Hirschmann kabel of kabel-keur spullen wel.

[ Voor 81% gewijzigd door dvdheiden op 18-02-2014 13:00 ]

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:57
jaaoie17 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:38:
Ik heb precies hetzelfde gehad, maar het is bij niet alleen Fox Sports 2 wat het slecht doet. Alle zenders worden in bundels (transportstromen) aangeleverd, zo ook Fox Sports 2. In diezelfde reeks zit uit mijn hoofd ook Eurosport (20), Ketnet (27) en nog een paar. Bij mij deden al deze zenders het slecht of gaven een E37-32 melding. Zie hier voor een stappenplan, wat bij mij niet werkte.

Een aantal malen met de Ziggo Helpdesk gebeld. Zodat ik een capabele medewerker aan de lijn had en niet eentje die continue refereerde naar het stappenplan op de site. Met degene alles getest en gedaan, maar eigenlijk kwam daaruit dat het aan mijn binnenhuis installatie lag. Iets wat maanden goed gewerkt heeft en sinds de overgang naar HD van Fox Sports 2 niet meer functioneerde. Of ik kwam er toen pas achter, omdat ik nooit naar Eurosport en Ketnet keek. Om een lang verhaal kort te maken, er is een Ziggo monteur langs geweest om alles door te meten en vanuit Ziggo (lees wijkcentrale) komt er voldoende signaal binnen om alles goed aan te bieden. Toen de monteur een kabel rechtstreeks van het AOP naar de decoder trok deden alle zenders het perfect.

Conclusie, het ligt bij mij in ieder geval aan mijn binnenhuisinstallatie. Maar ik heb gewoon geen zin om alle kabels opnieuw te trekken, heb in alle leidingen CAI met UTP getrokken. Hiervoor een dunnere CAI-kabel gekozen omdat je dit makkelijker kon trekken, maar dit nekt mij nu waarschijnlijk omdat de kabel minder goed is afgeschermd. De monteur liet wel weten dat het tegenwoordig allemaal zo nauw luistert en dat het kleinste breukje al voor signaalverlies (en dus die E37) melding kan zorgen. Er zit bij nu ook een König versterker tussen in plaats van een gecertificeerde Hirschmann, daar vestig ik stiekem mijn hoop op. Een oom heeft er nog een die die niet meer gebruikt, dus die wil ik er nu eerst tussen monteren om te kijken of het soelaas biedt.

Ben bang dat ik veroordeeld ben tot 927 voor Fox Sports 2 en niet in HD…

• jaaoie17
ArieR schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:03:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gehad, maar het is bij niet alleen Fox Sports 2 wat het slecht doet. Alle zenders worden in bundels (transportstromen) aangeleverd, zo ook Fox Sports 2. In diezelfde reeks zit uit mijn hoofd ook Eurosport (20), Ketnet (27) en nog een paar. Bij mij deden al deze zenders het slecht of gaven een E37-32 melding. Zie hier voor een stappenplan, wat bij mij niet werkte.

Een aantal malen met de Ziggo Helpdesk gebeld. Zodat ik een capabele medewerker aan de lijn had en niet eentje die continue refereerde naar het stappenplan op de site. Met degene alles getest en gedaan, maar eigenlijk kwam daaruit dat het aan mijn binnenhuis installatie lag. Iets wat maanden goed gewerkt heeft en sinds de overgang naar HD van Fox Sports 2 niet meer functioneerde. Of ik kwam er toen pas achter, omdat ik nooit naar Eurosport en Ketnet keek. Om een lang verhaal kort te maken, er is een Ziggo monteur langs geweest om alles door te meten en vanuit Ziggo (lees wijkcentrale) komt er voldoende signaal binnen om alles goed aan te bieden. Toen de monteur een kabel rechtstreeks van het AOP naar de decoder trok deden alle zenders het perfect.

Conclusie, het ligt bij mij in ieder geval aan mijn binnenhuisinstallatie. Maar ik heb gewoon geen zin om alle kabels opnieuw te trekken, heb in alle leidingen CAI met UTP getrokken. Hiervoor een dunnere CAI-kabel gekozen omdat je dit makkelijker kon trekken, maar dit nekt mij nu waarschijnlijk omdat de kabel minder goed is afgeschermd. De monteur liet wel weten dat het tegenwoordig allemaal zo nauw luistert en dat het kleinste breukje al voor signaalverlies (en dus die E37) melding kan zorgen. Er zit bij nu ook een König versterker tussen in plaats van een gecertificeerde Hirschmann, daar vestig ik stiekem mijn hoop op. Een oom heeft er nog een die die niet meer gebruikt, dus die wil ik er nu eerst tussen monteren om te kijken of het soelaas biedt.

Heb et over die normale fox hd zender die standaard op kanaal 11 staat. Even Eurosport en Ketnet getest. Daar heb ik het probleem niet.

• jaaoie17
HackZois schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:49:
Heb je dat ook bij RTL5? Schijnt dat de kabelaars last hebben van de nieuwe 4G apparatuur:
http://www.mediazoo.nl/zi...toring-door-4g-netwerken/

Vaak loont een goede Hirschmann kabel of kabel-keur spullen wel.
fox hd zit er tussen met mijn netwerknummer. Heb zon oud kastje van @home nog genaamd ctu-01. Dat is gesplitst in 3 signalen radio, tv en data. als ik die kabel vervang door betere kabels is dat goed genoeg of moet ik die hele ctu-01 ook vervangen?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:08
ArieR schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:03:
[...]

Als je een mini breukje ergens hebt, dan gaat een versterker (van een beter merk) ook niet helpen, die zal de ruis ook versterker namelijk ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ArieR
martinusz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:44:
[...]

Als je een mini breukje ergens hebt, dan gaat een versterker (van een beter merk) ook niet helpen, die zal de ruis ook versterker namelijk ;)
Dat vermoeden heb ik ook al, maar dit is wel het makkelijkste om snel te vervangen en te testen. Heb echt geen zin om alle kabels weer opnieuw te trekken, maar dat zal het hoogstwaarschijnlijk wel worden...

• dvdheiden
jaaoie17 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:37:
[...]

fox hd zit er tussen met mijn netwerknummer. Heb zon oud kastje van @home nog genaamd ctu-01. Dat is gesplitst in 3 signalen radio, tv en data. als ik die kabel vervang door betere kabels is dat goed genoeg of moet ik die hele ctu-01 ook vervangen?
De kabels is sowieso interessant om te controleren, zeker als het "zelfgemaakte" kabels of standaard kabels met plastic connectoren zijn. Vooral de Hirschmann connectoren zijn echt qua kwaliteit een stukje beter dan wat je bij de gemiddelde bouwmarkt koopt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/56UwjS4.jpg?1

Die CTU-01 zou het probleem niet moeten zijn, voor zover ik nu kan inschatten zou dat gewoon moeten werken. Zou het eerst met de kabels proberen en anders toch die UMU-01 kit die je van Ziggo hebt gekregen aansluiten.

[ Voor 10% gewijzigd door dvdheiden op 18-02-2014 14:05 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:08
ArieR schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:56:
[...]

Dat vermoeden heb ik ook al, maar dit is wel het makkelijkste om snel te vervangen en te testen. Heb echt geen zin om alle kabels weer opnieuw te trekken, maar dat zal het hoogstwaarschijnlijk wel worden...
Kijk ook eens gewoon naar de connectors zelf, dat scheelt ook een hoop, zet er een paar van deze op en dat scheelt ook al enorm!

edit: zoals hierboven staat ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 18-02-2014 14:21 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ArieR
martinusz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:20:
[...]

Kijk ook eens gewoon naar de connectors zelf, dat scheelt ook een hoop, zet er een paar van deze op en dat scheelt ook al enorm!

edit: zoals hierboven staat ;)
Die connectoren zitten er overal al op! :) Als WCD heb ik deze gemonteerd, dus misschien dat omdat alles zo op elkaar gepropt zit dit voor de interferentie zorgt. Maar ben bang dat het in de kabels zit...

• dvdheiden
Ziggo adviseert altijd om het zo direct mogelijk aan te sluiten, maar begin eens met de kabels controleren. Sluit je tv eens via een andere kabel aan.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38
ArieR schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:08:
[...]

Die connectoren zitten er overal al op! :) Als WCD heb ik deze gemonteerd, dus misschien dat omdat alles zo op elkaar gepropt zit dit voor de interferentie zorgt. Maar ben bang dat het in de kabels zit...
Dan ben ik eerder bang je WCD. Niet iedere WCD is geschikt voor digitale TV. Waar analoog er wel goed door komt heb je digitaal slecht signaal of net andersom. WCD is een punt wat vaak wordt overgeslagen en verkeerd ingeschat wordt bij het verhelpen van storingen.

Een WCD is vaak een bron van ellende.

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

In navolging van mijn vorige post voor het vervangen van de WCD ben ik vandaag de installatie even nagelopen.

De kabel van de wijkkast (afstand 10 meter) komt binnen in de meterkast. Voorheen zat hier een koppelstukje op, waarna de groene kabel vervolgde naar de woonkamer. Bij de installatie van AiE is deze situatie veranderd door de monteur:

De kabel komt binnen in de meterkast. De F-connector is eraf geknipt en vervangen voor een TRAS-1000B (1 gats-doos, niet meer geaard, snoer is door monteur ingekort maar doordat ik het verplaatst heb nu te kort). Hierbovenop is de UMU-01 (Schakelaar op UIT) geplaatst. Vanaf hier gaat een kabel naar een Triax 3-weg splitter (5-2400MHz). Hierop zijn de kabel naar de woonkamer en 1 naar de eerste verdieping aangesloten.

De WCD in de woonkamer ben ik voornemens te vervangen, maar twijfel welk type ik zal pakken. Keuze uit:
- Tratek TRAS-2000KK
- Hirschmann ECD1000

Ik neem aan dat ik op dit punt geen TRAS-1000B meer mag plaatsen (aangezien er maar 1 aansluiting gebruikt wordt), maar voor 1 van bovenstaande moet kiezen? Mijn keus gaat op dit moment naar de Tratek, aangezien Ziggo hier zelf ook mee werkt.
Qua kabel ga ik in elk geval voor de KOKA799. Vanwege de kleur van de muur (antraciet) zit ik er aan te denken zelf een kabel te maken van een los stuk kabel. Welke stekkers moet ik nemen? Ik zie ze van Hirschmann, de bekende KOKWI en KOSWI, maar ook bijvoorbeeld van de webshop van Ziggo:

Afbeeldingslocatie: https://www.sluitallesaan.nl/prodimages/11100700_460.png

Welke hebben hier de voorkeur?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Miepermans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Miepermans

BIEM!

Zo, Tijd om mijn gal weel eens rijkelijk te spuwen... Ik ben de laatste dagen zeer ontevreden over mijn Ziggo All in One abbo. Een kleine opsomming :

1. Mijn IP is al 4 maal gewijzigd in zeer korte tijd, Ondanks dat ik weet dat ik geen statisch IP heb, is dit wel erg vaak. Mijn update scripts kunnen het maar amper bijhouden ;)
2. Mijn IPv6 tunnels, welke ik nodig heb om fatsoelijk gebruik te kunnen maken van internet anno 2014, doen het niet, als mijn externe IP wijzigt.
3. Ziggo levert NOGSTEEDS geen IPv6... Komop! we leven in 2014
4. De webcade van Ziggo zegt eenvoudig in een tweet "Op dit moment is IPV6 nog niet een optie, Ziggo is hier wel mee bezig. Wanneer dit uitgerold gaat worden is nog niet bekend.^HD"... DAFUQ ? niet een optie ? IPv6 is al bijna weer uitgefaseerd zolang bestaat het al.. Waarom kan het op hun zakelijke afdeling dan wel. Zelfs de Ziggo core is al IPv6 compatible ( heb ik gechecked met kennissen die daar werken :) ). Houd mensen niet voor de gek! rol IPv6 uit, Jammer dat die sniff apparatuur daar niet mee overweg kan, dat mag geen reden zijn om mensen te betuttelen!.

Nee, ik ben geen standaard internetgebruiker, Ja ik ga op mijn strepen staan. Waarom vraagt u ? Omdat ik van Ziggo al vanaf 2012 te horen krijg, dat Ziggo datzelfde jaar nog IPv6 uit gaat rollen.... Wees dan eerlijk en duidelijk dat je het niet kan, en ga mensen niet aan het lijntje houden!

Grom... langzaam raak ik uitgeraast... prettige avond :)

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
1. Neem dan Ziggo zakelijk als een vast ip adres een must is.
2. Zie 1.
3. Dat is leuk IPv6, terwijl de rest nog vrolijk op IPv4 zit. Kortom, niet echt zinvol.
4. Medewerkers moeten het ook maar doen met de informatie die ze hebben/krijgen.

Mijn ip adres is trouwens het laatste jaar niet gewijzigd, daarvoor eenmalig toen Ziggo bezig was met onderhoudswerkzaamheden. :)

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Miepermans schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:59:
Zo, Tijd om mijn gal weel eens rijkelijk te spuwen... Ik ben de laatste dagen zeer ontevreden over mijn Ziggo All in One abbo. Een kleine opsomming :

....
Nee, ik ben geen standaard internetgebruiker, Ja ik ga op mijn strepen staan. Waarom vraagt u ? Omdat ik van Ziggo al vanaf 2012 te horen krijg, dat Ziggo datzelfde jaar nog IPv6 uit gaat rollen.... Wees dan eerlijk en duidelijk dat je het niet kan, en ga mensen niet aan het lijntje houden!

Grom... langzaam raak ik uitgeraast... prettige avond :)
Als je te gierig bent om het te betalen moet je niet klagen maar slikken.

• Mawlana
  • Laatst online: 17:15
Jammer dat die sniff apparatuur daar niet mee overweg kan, dat mag geen reden zijn om mensen te betuttelen!.
Dat is simpelweg wetgeving.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:41
Ik heb problemen met de ftp-server van ziggo:

Antwoord: 220---------- Welcome to Pure-FTPd [privsep] [TLS] ----------
Antwoord: 220-You are user number 70 of 500 allowed.
Antwoord: 220-<<
Antwoord: 220-Welkom bij Ziggo Webspace.
Antwoord: 220-
Antwoord: 220-Log in op deze server met uw MAIL-ADRES en wachtwoord.
Antwoord: 220-
Antwoord: 220-Inloggen kan alleen als u webspace geactiveerd hebt.
Antwoord: 220->>
Antwoord: 220-Local time is now 08:51. Server port: 21.
Antwoord: 220-This is a private system - No anonymous login
Antwoord: 220 You will be disconnected after 15 minutes of inactivity.
Commando: USER *******@home.nl
Antwoord: 331 User ***********@home.nl OK. Password required
Commando: PASS ********
Antwoord: 230-User *******@home.nl has group access to: 1218884
Antwoord: 230 OK. Current restricted directory is /
Commando: OPTS UTF8 ON
Antwoord: 200 OK, UTF-8 enabled
Status: Verbonden
Status: Mappenlijst ophalen...
Commando: PWD
Antwoord: 257 "/" is your current location
Commando: TYPE I
Antwoord: 200 TYPE is now 8-bit binary
Commando: PASV
Antwoord: 227 Entering Passive Mode (172,25,1,47,125,144)
Status: Server genereerde een passief antwoord met een ontraceerbaar adres. Gebruikt het serveradres in de plaats.
Commando: MLSD
Fout: Verbinding verloren
Fout: Ontvangen van mappenlijst is mislukt

Wat is er mis?
Probeer het eens door gebruik te maken van active ftp ipv passive ftp.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

2. Mijn IPv6 tunnels, welke ik nodig heb om fatsoelijk gebruik te kunnen maken van internet anno 2014, doen het niet, als mijn externe IP wijzigt.
Daar heb je toch scriptjes voor? Althans, ik heb een keer een poging gedaan er een te schrijven, maar nog niet mee verder gegaan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• valkenier
active ftp ziggo idem?

Commando: PORT 192,168,2,15,165,40
Antwoord: 200 PORT command successful

Ben ik de enige?

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12 13:58
ik haal sinds een paar dagen niet meer de snelheid die ik eerst haalde en er is voldoende storing om youtube filmpjes nog al eens te laten stotteren...

de oorzaak denk ik ik:

downstream bonded channels: kanaal 2:

2 Locked unknown 228000000 Hz -6.3 dBmV 0.0 dB

modulatie is unknown en er zit geen signaal op... zou dit de oorzaak kunnen zijn van het probleem ?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
Volgens mij is het eerder deze maand al besproken in dit topic, maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden:
December 2013 klant geworden (I+TV Z1), tablet gekregen. Als ik nu opzeg, mag ik de tablet dan houden?

Door de gewijzigde voorwaarden twijfel ik of ik nog bij Ziggo wil blijven. In de mail die ze stuurden stond:
Wilt u naar aanleiding van bovenstaande overstappen naar een ander abonnement of opzeggen? Dan kan dat zonder kosten tot 1 april 2014.
Of gaan ze dat verrekenen op de laatste factuur ofzo?

Of gewoon even bellen en een korting lospeuteren O-)

[ Voor 24% gewijzigd door ThinkPad op 20-02-2014 13:56 ]

• vlijmen
  • Laatst online: 15-11 18:32
[b]ThinkPad schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:45:
Of gaan ze dat verrekenen op de laatste factuur ofzo?
Zoals je zelf al quote, je kunt kosteloos opzeggen. De tablet mag je dus houden zonder kosten.
[b]ThinkPad schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:45:
Of gewoon even bellen en een korting lospeuteren O-)
Je kunt het altijd proberen, maar in dit soort situaties geven ze niet snel een korting. Jammer om te zien dat je €1,- verhoging een reden tot opzeggen vindt. Al heb ik het vermoedden dat het je er meer om gaat dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

• ThinkPad
Dat is mooi.

Ik weet niet zeker of ik echt wil opzeggen. Al met al ga ik dan 39,95 per maand betalen voor 20/2 en TV. Voor die diensten is ADSL redelijk concurrend. Bij Telfort zou ik 33,50 per maand kwijt zijn (6,45 per maand goedkoper), voor 30/3 internet. Op papier ga ik er qua diensten er niet op achteruit (eigenlijks zelfs vooruit, van 20/2 > 30/3).

Vandaar dat ik alles nog eens wil bekijken. En weten waar ik dan aan vast zit (of juist niet) bij Ziggo is wel zo handig dan ;)

Dus eigenlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar wil iedereen in dit topic dat niet ;) ? En aan de andere kant wel twijfels, omdat de diensten die ik wil, wel goedkoper beschikbaar zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 20-02-2014 14:13 ]

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:23

rally

Deyterra Consultancy

ThinkPadd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:12:
Dat is mooi.

Ik weet niet zeker of ik echt wil opzeggen. Al met al ga ik dan 39,95 per maand betalen voor 20/2 en TV. Voor die diensten is ADSL redelijk concurrend. Bij Telfort zou ik 33,50 per maand kwijt zijn (6,45 per maand goedkoper), voor 30/3 internet. Op papier ga ik er qua diensten er niet op achteruit (eigenlijks zelfs vooruit, van 20/2 > 30/3).

Vandaar dat ik alles nog eens wil bekijken. En weten waar ik dan aan vast zit (of juist niet) bij Ziggo is wel zo handig dan ;)

Dus eigenlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar wil iedereen in dit topic dat niet ;) ? En aan de andere kant wel twijfels, omdat de diensten die ik wil, wel goedkoper beschikbaar zijn.
Nou... dan ga je er wel degelijk op achteruit, want bij Telfort gaat de bandbreedte nodig voor TV af van de beschikbare bandbreedte voor internet. Voor HD kanalen is dat 5-10Mbit... dusss....

http://www.deyterra.com

• tiguan
  • Laatst online: 16:55
Als je denkt dat ADSL kwalitatief vergelijkbaar is met kabel, dan snap ik dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Ik betaal graag wat meer voor kwaliteit en stabiliteit. En het overstappen elke 6 maanden is ook niet echt mijn ding.

[ Voor 31% gewijzigd door tiguan op 20-02-2014 14:17 ]

• ThinkPad
Ik ben het met je eens dat kabel kwalitatief beter is dan ADSL. Maar het lijkt me sterk dat Telfort een onbruikbaar product verkoopt. Zeker als je geen intensieve downloader bent dan heb je wat minder eisen ;)
En overstappen en besparen is juist wel mijn ding, zeker omdat het via internet tegenwoordig allemaal zo geregeld is :)

Ik ben eigenlijk op zoek naar een site waar je voor je postcode kunt zien wat de daadwerkelijke snelheden zijn. Genoeg sites waar je voor ADSL kunt zien wat de theoretisch max. haalbare snelheid is, maar ik zou juist graag de daadwerkelijke, door gebruikers gemeten, snelheden willen zien. Kent iemand zo'n site?

Ik kan wel gewoon blind naar Telfort gaan, maar als de stabiliteit/snelheid nou echt ruk is dan zit ik er gelijk een jaar aan vast :/

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 20-02-2014 14:25 ]

Verwijderd

Sinds een week hebben we eindelijk een aansluiting in ons nieuwe appartement! :9~ 60Mbit abbonement, met HD recorder en de hele reutemeteut.

Ik moet trouwens zeggen dat die nieuwe modems van hun erg prettig werken, vooral door de mogelijkheid om twee SSiD's te kunnen benutten.

• tiguan
  • Laatst online: 16:55
op speedtest.nl kan je zien wat mensen zelf hebben getest op postcodes.

• rally

rally

Deyterra Consultancy

ThinkPadd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:24:
Ik ben het met je eens dat kabel kwalitatief beter is dan ADSL. Maar het lijkt me sterk dat Telfort een onbruikbaar product verkoopt. Zeker als je geen intensieve downloader bent dan heb je wat minder eisen ;)
En overstappen en besparen is juist wel mijn ding, zeker omdat het via internet tegenwoordig allemaal zo geregeld is :)

Ik ben eigenlijk op zoek naar een site waar je voor je postcode kunt zien wat de daadwerkelijke snelheden zijn. Genoeg sites waar je voor ADSL kunt zien wat de theoretisch max. haalbare snelheid is, maar ik zou juist graag de daadwerkelijke, door gebruikers gemeten, snelheden willen zien. Kent iemand zo'n site?

Ik kan wel gewoon blind naar Telfort gaan, maar als de stabiliteit/snelheid nou echt ruk is dan zit ik er gelijk een jaar aan vast :/
Voor 30Mbit moet je VDSL hebben en daarvoor kun je de postcode check van Telfort gebruiken. De snelheden voor VDSL zijn namelijk erg accuraat

Het "toeval" wil dat ik zowel een Telfort als Ziggo abonnement heb
Voor ADSL (via Online) moest ik "max" 8Mbit kunnen halen (in de praktijk 4) maar na de overstap op VDSL haalde ik keurig de 50Mbit (nu 30 i.v.m. de lagere snelheid waar ik op ben overgegaan).

Maar de snelheid en latency van ZIggo vind ik beter.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
valkenier schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:27:
active ftp ziggo idem?

Commando: PORT 192,168,2,15,165,40
Antwoord: 200 PORT command successful

Ben ik de enige?
Probeer het eens met je firewall uit of anders op http://ftptest.net/

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Sinds een week krijg ik enorm veel spam via een email adres dat ik ALLEEN voor Ziggo gebruik en nergens anders voor. Ook gebruik ik het adres niet voor uitgaande communicatie o.i.d. noch heb ik hem ooit op een website/forum gepubliceerd.

Hebben andere mensen hier ook last van?

Overigens krijg ik vrijwel dezelfde spam op email addressen die ik alleen voor dropbox en monsterbaord gebruik.

Geen flauw idee hoe ze daar achter zijn gekomen, tenzij er iets/iemand is gehacked :(

Verwijderd

Mwha, je gegevens worden gewoon verkocht door partijen als monsterboard en dropbox.

• Reloader
  • Laatst online: 01-12 13:58
kan iemand me vertellen of deze waardes goed, acceptabel of slecht zijn?

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR
1 Locked QAM256 244000000 Hz -6.1 dBmV 35.9 dB
2 Locked unknown 228000000 Hz -6.4 dBmV 0.0 dB
3 Locked QAM256 236000000 Hz -5.7 dBmV 33.2 dB
4 Locked QAM256 252000000 Hz -6.7 dBmV 36.1 dB
5 Locked QAM256 260000000 Hz -7.2 dBmV 36.4 dB
6 Locked QAM256 268000000 Hz -7.8 dBmV 35.2 dB
7 Locked QAM256 276000000 Hz -5.9 dBmV 37.7 dB
8 Locked QAM256 284000000 Hz -4.3 dBmV 39.1 dB

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:59:
Mwha, je gegevens worden gewoon verkocht door partijen als monsterboard en dropbox.
Sch**ss*! :(

Bij dropbox had ik dat wel verwacht, maar niet bij Ziggo en monsterboard.

Maar om daar als "beloning" nu allerlei obscure SPAM van te ontvangen had ik ook niet verwacht :(

• valkenier
Inmiddels op het ziggo-gebruikersforum kunnen zien dat ik NIET de enige ben met ftp-problemen, heeft dus niets met een evt firewall van mij van doen (je lijkt de ziggo-webcare wel ;)). Probleem is vannacht ontstaan. Na 3.50 wordt de site van mijn weerstation niet meer bijgewerkt, door een probleempje bij Ziggo

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Wat een drama is Ziggo zeg. Als je eenmaal internet hebt werkt het best snel, maar laat dat nou net te wensen overlaten. Ik ken geen enkele provider die zo vaak per maand (aangekondigde) werkzaamheden heeft. Gemiddeld ben je per maand ongeveer 12 uur zonder Internet vanwege die werkzaamheden. Dat het vooral 's nachts plaats vindt interesseert me niet. Een beetje goede provider heeft twee keer per jaar werkzaamheden, niet drie keer per maand.

Verder komt het geregeld wordt, echt een paar keer per week, dat internet ineens 2-3 minuten uitvalt. Dit overkomt zowel mij als mijn neef (die in een andere stad woont), dus het ligt niet aan mijn router of mijn kabel. Ik zit er serieus over na te denken om een andere provider te nemen. Iemand suggesties?

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11 13:59
Ik herken de problemen die jij aangeeft niet? Nooit last gehad van uitvallend internet en de werkzaamheden vallen bij mij ook best mee. Een paar maanden geleden wel een paar keer in 1 maand gehad maar de laatste geplande werkzaamheden waren ook al weer in november...

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Reloader schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:11:
kan iemand me vertellen of deze waardes goed, acceptabel of slecht zijn?
Kijk eens in de topicstart.

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

MysticSnake schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:38:
Wat een drama is Ziggo zeg. Als je eenmaal internet hebt werkt het best snel, maar laat dat nou net te wensen overlaten. Ik ken geen enkele provider die zo vaak per maand (aangekondigde) werkzaamheden heeft. Gemiddeld ben je per maand ongeveer 12 uur zonder Internet vanwege die werkzaamheden. Dat het vooral 's nachts plaats vindt interesseert me niet. Een beetje goede provider heeft twee keer per jaar werkzaamheden, niet drie keer per maand.

Verder komt het geregeld wordt, echt een paar keer per week, dat internet ineens 2-3 minuten uitvalt. Dit overkomt zowel mij als mijn neef (die in een andere stad woont), dus het ligt niet aan mijn router of mijn kabel. Ik zit er serieus over na te denken om een andere provider te nemen. Iemand suggesties?
Suggestie: ipv hier te klagen, ga naar Ziggo. Of per mail/telefoon of via twitter.

-= Very annoying forum person =-

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30
Al 3 jaar Ziggo, heel erg tevreden, mede ook door de HD-kwaliteit van de Tv zenders.

Maar sinds afgelopen dinsdag lijkt de scherpte van een aantal uitzendingen minder.
Bijvoorbeeld dinsdag CL voetbal, was de hele uitzending een beetje flets in de studio, ook de wedstrijd was minder dan normaal. Ook op RTL 4 een aantal uitzendingen van programma's die minder van kwaliteit waren.
Het rare is is dat de reclame's wel gewoon scherp zijn.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Doorgifte van de zenders aan Ziggo?
Het is niet op alle zenders, alleen op NED 1, 2, 3, en RTL 4

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
henkyyyyyyy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:59:
Al 3 jaar Ziggo, heel erg tevreden, mede ook door de HD-kwaliteit van de Tv zenders.

Maar sinds afgelopen dinsdag lijkt de scherpte van een aantal uitzendingen minder.
Bijvoorbeeld dinsdag CL voetbal, was de hele uitzending een beetje flets in de studio, ook de wedstrijd was minder dan normaal. Ook op RTL 4 een aantal uitzendingen van programma's die minder van kwaliteit waren.
Het rare is is dat de reclame's wel gewoon scherp zijn.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Doorgifte van de zenders aan Ziggo?
Het is niet op alle zenders, alleen op NED 1, 2, 3, en RTL 4
Wat is je postcode? Aan de hand daarvan controleren of toevallig NL123 en RTL4 in dezelfde Transportstroom zitten.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30
SAWYER schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:07:
[...]

Wat is je postcode? Aan de hand daarvan controleren of toevallig NL123 en RTL4 in dezelfde Transportstroom zitten.
Zuid-West, zitten op verschillende transsportstromen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 21:51
SAWYER schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:07:
[...]

oh kun je dat ergens opzoeken dan? en zo ja, waar?
Niet dat ik problemen heb, integendeel. Maar vind het handig voor het geval dat...
schwarzenegger schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:39:
oh kun je dat ergens opzoeken dan? en zo ja, waar?
Ja, daar :)

EDIT: Na een beetje doorklikken zou je bij deze post uitkomen voor Ziggo/Casema/Multikabel. Het @Home gebied staat gewoon in het eerstgenoemde topic.

[ Voor 31% gewijzigd door Jerrythafast op 20-02-2014 22:06 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:35

Sandyman538

SandstorM [148839]

henkyyyyyyy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:59:
Bijvoorbeeld dinsdag CL voetbal, was de hele uitzending een beetje flets in de studio, ook de wedstrijd was minder dan normaal.
Grappig, ik had dat idee namelijk ook maar dacht dat het wel weer aan mij zou liggen dus er eigenlijk geen aandacht aan geschonken. Ik ga het eens in de gaten houden, niet echt storend, maar inderdaad fletser beeld (ik heb nog even aan de scherpstelling van de beamer gedraaid aangezien ik dacht dat het daar aan lag).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 16:31
Sandyman538 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:50:
[...]

Grappig, ik had dat idee namelijk ook maar dacht dat het wel weer aan mij zou liggen dus er eigenlijk geen aandacht aan geschonken. Ik ga het eens in de gaten houden, niet echt storend, maar inderdaad fletser beeld (ik heb nog even aan de scherpstelling van de beamer gedraaid aangezien ik dacht dat het daar aan lag).
Ik heb hetzelfde... dacht ook dat het aan de TV lag, maar niet dus... hopelijk blijft dit niet zo!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Zijn er nog meer mensen met problemen met de FTP server van ziggo?
Heeft altijd perfect gewerkt, en ineens kan ik niet meer connecten. Niets veranderd qua settings ook (staat gewoon in filezilla).
Status: Resolving address of homedrive.ziggo.nl
Status: Connecting to 212.54.40.6:21...
Status: Connection established, waiting for welcome message...
Response: 220---------- Welcome to Pure-FTPd [privsep] [TLS] ----------
Response: 220-You are user number 75 of 500 allowed.
Response: 220-<<
Response: 220-Welkom bij Ziggo Webspace.
Response: 220-
Response: 220-Log in op deze server met uw MAIL-ADRES en wachtwoord.
Response: 220-
Response: 220-Inloggen kan alleen als u webspace geactiveerd hebt.
Response: 220->>
Response: 220-Local time is now 12:30. Server port: 21.
Response: 220-This is a private system - No anonymous login
Response: 220 You will be disconnected after 15 minutes of inactivity.
Command: USER ********@ziggo.nl
Response: 331 User ********@ziggo.nl OK. Password required
Command: PASS ********
Response: 230-User ********@ziggo.nl has group access to: 2205984
Response: 230 OK. Current restricted directory is /
Command: OPTS UTF8 ON
Response: 200 OK, UTF-8 enabled
Status: Connected
Status: Retrieving directory listing...
Command: PWD
Response: 257 "/" is your current location
Command: TYPE I
Response: 200 TYPE is now 8-bit binary
Command: PORT 192,168,0,108,210,88
Response: 200 PORT command successful
Command: MLSD
Error: Connection timed out
Error: Failed to retrieve directory listing
Hij lijkt dus wel gewoon in te loggen en paswoord te accepteren, maar even later gaat het fout?
valkenier schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:25:
Inmiddels op het ziggo-gebruikersforum kunnen zien dat ik NIET de enige ben met ftp-problemen, heeft dus niets met een evt firewall van mij van doen (je lijkt de ziggo-webcare wel ;)). Probleem is vannacht ontstaan. Na 3.50 wordt de site van mijn weerstaion niet meer bijgewerkt, door een probleempje bi Ziggo
Wachten dus?

Staat iig niet op hun site onder storingen...

[ Voor 12% gewijzigd door Bartjuh op 21-02-2014 12:38 ]

• valkenier
Als je even terug had gelezen, had je gezien dat je niet de enige was.
Inmiddels werkt het weer. Wel hebben ze een backup versie teruggezet van de data. Ik had opeens een oud bugje in mijn webpagina terug, die ik een paar dagen geleden toch al heb rechtgezet.
Nu ja, nu maar handjes af van die server Ziggo.

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:26
Heya all, gebruik nu sinds enige tijd het nieuwe Cisco EPC3928 modem van Ziggo en moet zeggen dat ik best onder de indruk ben. We hebben ook nog aparte access points voor Wifi door het huis, naast wat de 3928 uitgeeft en als ik een LAN throughput test doe kom ik rond de 889.61 Mbps uit en naar het Web op 147.7Mb down en 14.89Mb up, dus volgens mij werkt het als een tiet allemaal.

Had er nog over gedacht mijn RV320 router erachter te plaatsen in eerste instantie en dan dus de 3928 in bridge te laten zetten (maar wil toch ook wel graag aan de Wifispots meedoen) maar so far vind ik niet echt iets wat de 3928 niet goed doet, ook port forwards en dergelijken werken allemaal naar behoren.

Nog iemand ervaringen?

[ Voor 5% gewijzigd door tcviper op 23-02-2014 13:45 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• Maardiweb
  • Laatst online: 13:53
Hoi allen,

Mijn vriendin is onlangs verhuisd (ja, we LATten nu :X ) en heeft een eigen appartement elders in het land. Ze verwacht daar niet heel lang te wonen, dus heeft ze een Ziggo TV+internet abbo afgesloten, sinds je bij Ziggo wel maandelijks kan opzeggen.

Nu ben ik hier laatst het internet e.d. wezen installeren, en nu blijkt dat de hoofdaansluiting voor de kabel in haar slaapkamer zit. Haar TV wil ze echter graag in de woonkamer zetten, en daar is geen aansluiting. De vorige bewoner had Digitenne en dus geen kabel nodig, maar nu zit mijn vriendin met het feit dat ze niet echt makkelijk aan TV in haar woonkamer kan komen. We hebben een aantal opties doorgesproken om dit toch mogelijk te maken:

- Gat boren in de muur en kabel trekken
> Volgens mij wel te doen, maar het is een flink dikke muur. Doen we dus niet 'even'.

- Kabel via deuren naar woonkamer leiden
> Kan, maar dan sluiten de deuren weer slecht / minder goed, plus kost veel kabel.

- TV kijken via internet
> Ziggo heeft alleen apps voor android en iOS en via laptop kijken kan dus niet (meer).

- Ziggo opzeggen en digitenne nemen
> Eigenlijk geen optie, want Ziggo was juist de enige waar je niet aan een jaarcontract vastzit

Mijn vraag aan jullie: Zien wij opties over het hoofd? There's nothing like je kabelsignaal draadloos streamen, toch? Ik ga dr het liefst met een grote boor langs om een kabel door de muur te janken, maar zij twijfelt nog. Probleem is vooral dat ze er niet lang zal wonen, en we dus niet al te veel moeite willen doen ;)

Iemand nog ideeën?

Thnx in advance!

PS: Sorry als dit verkeerde topic is, kon niet echt iets vinden over kabelTV :P

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• racnor2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:22
[b]Maardiweb schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:18

Mijn vraag aan jullie: Zien wij opties over het hoofd? There's nothing like je kabelsignaal draadloos streamen, toch? Ik ga dr het liefst met een grote boor langs om een kabel door de muur te janken, maar zij twijfelt nog. Probleem is vooral dat ze er niet lang zal wonen, en we dus niet al te veel moeite willen doen ;)

Iemand nog ideeën?

Thnx in advance!

PS: Sorry als dit verkeerde topic is, kon niet echt iets vinden over kabelTV :P
Android stick + Ziggo app ?

• Driek
  • Laatst online: 01-12 21:56
Maardiweb schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:18:

- Gat boren in de muur en kabel trekken
> Volgens mij wel te doen, maar het is een flink dikke muur. Doen we dus niet 'even'.
2 min of 5 min boren maakt niet veel uit.
Dus gewoon goede machine, en een lange nieuwe boor en gaan.

Tijd van werken, tijd van rusten

• tcviper
tcviper schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:44:
Heya all, gebruik nu sinds enige tijd het nieuwe Cisco EPC3928 modem van Ziggo en moet zeggen dat ik best onder de indruk ben. We hebben ook nog aparte access points voor Wifi door het huis, naast wat de 3928 uitgeeft en als ik een LAN throughput test doe kom ik rond de 889.61 Mbps uit en naar het Web op 147.7Mb down en 14.89Mb up, dus volgens mij werkt het als een tiet allemaal.

Had er nog over gedacht mijn RV320 router erachter te plaatsen in eerste instantie en dan dus de 3928 in bridge te laten zetten (maar wil toch ook wel graag aan de Wifispots meedoen) maar so far vind ik niet echt iets wat de 3928 niet goed doet, ook port forwards en dergelijken werken allemaal naar behoren.

Nog iemand ervaringen?
Anyone? :P

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 12:57

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

@tcviper: wat hoop je te horen? Als je er blij mee bent, dan is het prima toch? :P

Sommigen hebben liever een eigen router achter het Cisco-modem van Ziggo, omdat het andere specs heeft (bijv. een AC-router, meer/beter bereik), maar dat zal van persoon tot persoon verschillen.

... en oranje! :P

• tcviper
Naja, je hebt ook gelijk :P Was meer ter confirmatie, maar voor WIFI specifiek doe ik het toch niet omdat we sowieso eigen xs points hebben door het huis. Ging zich mij meer om te checken of anderen betere throughput hadden of niet met hun eigen router.

• FlorisD
  • Laatst online: 28-11 08:49
Wat mij betreft is het grootste probleem van zowel de Cisco als de Ubee het na een paar minuten verbreken van slapende verbindingen (o.a. heel irritant bij Whatsapp, want daardoor komen berichten regelmatig pas een uur later binnen). Dat zou een reden kunnen zijn om 'm in bridge te laten zetten en er zelf een router achter te hangen (want dan heb je daar geen last meer van). Zelf heb ik dit echter (nog) niet gedaan, dus zó erg is het nu ook weer niet.

• tcviper
FlorisD schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:23:
[...]

Wat mij betreft is het grootste probleem van zowel de Cisco als de Ubee het na een paar minuten verbreken van slapende verbindingen (o.a. heel irritant bij Whatsapp, want daardoor komen berichten regelmatig pas een uur later binnen). Dat zou een reden kunnen zijn om 'm in bridge te laten zetten en er zelf een router achter te hangen (want dan heb je daar geen last meer van). Zelf heb ik dit echter (nog) niet gedaan, dus zó erg is het nu ook weer niet.
Dat time out is inderdaad zeer irritant ja, vooral als je SSH sessies open hebt staan. Is dus niks aan te doen buiten je eigen router gebruiken?

• tcviper
Heb maar es even dat ding in Bridge modus laten zetten en nu eigen Cisco RV320 router erachter, werkt toch wat lekkerder, en meer opties.

• Maardiweb
  • Laatst online: 13:53
racnor2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 01:36:
[...]

Android stick + Ziggo app ?
Goeie tip. Had ik wel aan gedacht, maar gezien de TV waar we over spreken uit het jaar KRUIK komt (lees: 4:3 beeldbuis van ~15 inch) geen optie 8)7
Driek schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:04:
[...]

2 min of 5 min boren maakt niet veel uit.
Dus gewoon goede machine, en een lange nieuwe boor en gaan.
Lijkt me prima plan. Zal ff een boor gaan opsnorren :+

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:30
Allen,

Ik was even nieuwsgierig of er meer mensen zijn die problemen hebben (gehad) met Ubee modems (de standaard modem welke Ziggo levert). Ik heb het forum gescanned en kwam wel een aantal problemen tegen.

Zelf heb ik vandaag mijn 5e nieuwe Ubee modem ontvangen. Ik heb het 60mbit abonnement van Ziggo en wanneer alles goed draait dan haal ik ook precies 60mbit uit de muur. Alleen afgelopen vrijdag was het weer zo ver... Vanuit het niets wil mijn laptop geen verbinding meer maken. Na wat probleemoplossers te laten lopen heb ik uiteindelijk weer (een beetje) verbinding; namelijk 0,7 tot 1,2 mbit. Daarnaast ligt de telefoon er dan volledig uit en kan ik dus niet meer bellen (vaste lijn).

Vanochtend is de modem wederom vervangen en nu is het probleem opgelost. Zijn er meer mensen die dergelijke problemen gehad hebben? En zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost?

De monteur die was namelijk stom verbaasd en had dit (op mij na) nog niet eerder meegemaakt (hij was de vorige keren ook de monteur die bij mij de boel vervangen had).

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver87 op 25-02-2014 16:01 ]

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-11 12:37
Ook ik heb sinds kort ook de EPC3928AD in gebruik.
Nadat mijn router de geest had gegeven ( deze hing nog achter de "oude" UBEE die geen wifi had ) gewoon ff gebeld en gevraagd of ik zo'n modem met wifi kon krijgen aangezien ze de oude UBEE's toch in 2014 gaan omruilen voor wifi-modellen.
Geen probleem en een paar dagen later had ik hem al in huis.

Ook ik moet zeggen dat hij prima bevalt, tot dusver geen uitval of storing van mijn draadloze netwerk gehad.
( Dit in tegenstelling tot de UBEE's die mijn beide dochters bij een Ziggo-abonnement hadden gekregen; constant wegvallende wifi-verbindingen :( )

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:12
Robbartelds schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:00:
...
Vanuit het niets wil mijn laptop geen verbinding meer maken. Na wat probleemoplossers te laten lopen heb ik uiteindelijk weer (een beetje) verbinding; namelijk 0,7 tot 1,2 mbit. Daarnaast ligt de telefoon er dan volledig uit en kan ik dus niet meer bellen (vaste lijn).

Vanochtend is de modem wederom vervangen en nu is het probleem opgelost. Zijn er meer mensen die dergelijke problemen gehad hebben? En zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost?
ik heb wel mijn wireless , radiosettings ingesteld op N only;
Daarna geen klapperende verbinding meer.

gewaarwordingshorizon

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb een z2 abonnement en tot voor kort werkte het wel goed, iig stabiel. Maar nu valt de verbinding geregeld weg. Dat merk ik vooral bij het streamen van muziek of youtube, Doe ik de ziggo speedtest, dan krijg ik 9 van de 10x zulke grafiekjes. Keurige downloadsnelheid met een duidelijke dip helemaal naar 0 toe. Wat kan dit wezen? Router van het stroom doe ik geregeld maar helpt niets.

Afbeeldingslocatie: http://www.timschuhmacher.nl/dump/z2.jpg

• IkWilbert
  • Laatst online: 16:38

IkWilbert

Het is mij!

Net bridge modus uit laten zetten door Ziggo. Mijn eigen router is defect en moet opgestuurd worden. Had binnen 1 minuut iemand aan de lijn en het was zo geregeld. Nu weer wifi thuis al is het bereik wel een stuk minder... ach, het is tijdelijk.

I intend to live forever. So far, so good.

• Melkaz
  • Laatst online: 01-12 13:26

Melkaz

Melkazar

Zijn er meer mensen met DNS problemen? Al mijn apparaten hadden zeer traag tot geen internet verbinding behalve mijn server. De server stond op de google dns(8.8.8.8) dus deze maar ingevuld op de router en voila..overal weer volle bak internet.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-12 20:00
Melkaz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:27:
Zijn er meer mensen met DNS problemen? Al mijn apparaten hadden zeer traag tot geen internet verbinding behalve mijn server. De server stond op de google dns(8.8.8.8) dus deze maar ingevuld op de router en voila..overal weer volle bak internet.
Jep ik ondervond die problemen ook.
Dan had ik weer een uurtje internet en dan weer een 15 tot 3min niet.
Dacht eerst dat het aan de router lag maar als ik een pc rechtstreeks op het modem aansloot precies hetzefde

PSN: McMillan0984

• Melkaz
  • Laatst online: 01-12 13:26

Melkaz

Melkazar

Clavat schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:31:
[...]

Dacht eerst dat het aan de router lag maar als ik een pc rechtstreeks op het modem aansloot precies hetzefde
Dat is altijd het vervelende van dit soort storingen inderdaad, ik heb eerst de switch er tussen uit gehaald, de main pc direct op de modem aangesloten en toen pas bedacht ik me dat de DNS van de server op die van Google stond, toch weer mooi 30 min verder :9

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Clavat schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:31:
[...]

Mmm dan ligt het mogelijk toch aan ziggo en niet aan een defecte router... ik had bridge al uit gezet omdat ik dacht dat mij router defect was. Ga morgen wel even testen.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-12 20:00
Ja ik dacht eerst ook al mijn Router stuk??
En ook de server alles eens om de beurt getest..

Denk dat ziggo een probleempje heeft

PSN: McMillan0984

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Router weer aangesloten. Nu nog router achter router, gaat tot nu toe weer goed...

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-11 20:13
Ik ben dus niet de enige. Ik heb Ziggo erover gebeld, nadat zij hadden doorgemeten en nadat ik de computer had aangesloten op de UBEE kreeg ik wel weer internet. In- en uitpluggen van de modemrouter > Router kabel heeft het weer gefixt. Alleen de verbinding viel net wéér weg...

Hoop dat dit niet lang duurt want het is strontvervelend. Heb nu de Google DNS servers aangezet... Alles deed het (weer) en doet het nog steeds. :+ NOG wel.

[ Voor 12% gewijzigd door KoploperMau op 26-02-2014 22:26 ]

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023
master_viper schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:04:
[...]

Suggestie: ipv hier te klagen, ga naar Ziggo. Of per mail/telefoon of via twitter.
Het één sluit het ander niet uit, beste Ziggo-vriend. Dat heb ik natuurlijk al gedaan. Maar dit is een topic voor Ziggo ervaringen en die van mij zo ronduit slecht. Zeer slecht kun je wel stellen. Iedereen die erover nadenkt om Ziggo als provider te kiezen zou ik het ten alle tijden ten zeerste af raden.

• White_Collar
  • Laatst online: 18:55
Natuurlijk is jou ervaring voor iedereen relevant en toepasbaar. Maar vriend, onderhoud is gewoon nodig aan netwerken. Hoe vaak heb jij er daadwerkelijk last van?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:09
wij zitten meestal met telefoon rond de 40/50 euro per maand.
als wij de bundel nu nemen "volop bellen"

kunnen we dan gratis bellen naar mobiele nummers? 06?

want bij de ene site gratis bellen naar mobiele nummers, en ergens anders staat "tegen een laag tarief"

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Volop bellen, vanaf 1 april gratis naar vaste en mobiele nummers bellen.

Pagina: 1 ... 67 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]