Verstekbakker schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:58:
Waarom betalen mensen nog voor TV Extra als de zenders gelijk worden getrokken met TV Plus?
Ik denk (ben geen ziggo medewerker) dat je bij TV Plus straks geen on demand meer hebt.
Dit heb je dan denk ik voor de €4 extra bij TV Extra zitten.

En kan je bij TV Extra kiezen voor de Horizon box en bij Plus niet

Nogmaals dit is wat ik denk gezien de verhalen de afgelopen dagen

[ Voor 7% gewijzigd door MdO82 op 23-02-2015 20:00 ]

2250 WP Zuid PVoutput

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:11
Zou het goed vinden, als upc'er als er een Tv Plus naast Tv Royaal/Extra komt, zonder die filmkeus erbij. Want voor die films heb ik nog geen stuiver over. Vanzelfsprekend ga ik er van uit dat Plus paar euros cheaper wordt.

En daarnaast dan TV Starter, en basis/DKTV. Denk ik, maar we zullen het meemaken.

[ Voor 34% gewijzigd door Sjah op 23-02-2015 20:22 ]

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:07
Is straks het enige verschil van TV plus en TV Extra straks alleen een paar zenders en het on-demand kijken van films? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
On-demand kijken deden we bijna nooit en van die paar extra zenders kunnen we waarschijnlijk wel afscheid nemen. Is toch 13 euro per maand.
mike123 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:49:
Is straks het enige verschil van TV plus en TV Extra straks alleen een paar zenders en het on-demand kijken van films? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
On-demand kijken deden we bijna nooit en van die paar extra zenders kunnen we waarschijnlijk wel afscheid nemen. Is toch 13 euro per maand.
Als ik de berichten een beetje heb kunnen volgen dan worden plus en extra gelijk getrokken, het prijsverschil is €4 p/m.

Met het enige verschil dat je bij extra de on-demand diensten hebt.

Maar goed we weten het pas zeker als er bericht vanuit Ziggo komt ;)

2250 WP Zuid PVoutput

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-12 11:49
Welke tweaker heeft nog een modem-only versie van Ubee liggen die ik mag hebben?
Ik heb het dan over de EVM3200 van elke jaren (zonder ingebouwde router dus).

Word namelijk een beetje gek van de Cisco EPC3928 modemrouter die bij mijn ouders thuis welke minimaal wekelijks een reboot nodig heeft. Het ding staat nota bene in bridge mode en de signaalwaardes zijn top, geen T3/T4 time-outs. Voor mij is de stabiliteit erg achteruit gegaan sinds ze modemrouter combinaties zijn gaan uitleveren 3-4 jaar terug.

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

XallaX

Meow

andy88 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:35:
Welke tweaker heeft nog een modem-only versie van Ubee liggen die ik mag hebben?

Word namelijk een beetje gek van de Cisco EPC3928 modemrouter die bij mijn ouders thuis welke minimaal wekelijks een reboot nodig heeft. Het ding staat nota bene in bridge mode en de signaalwaardes zijn top, geen T3/T4 time-outs. Voor mij is de stabiliteit erg achteruit gegaan sinds ze modemrouter combinaties zijn gaan uitleveren 3-4 jaar terug.
Even marktplaats checken of de lokale facebook verkoop site, daar heb ik er ook 1 extra opgedoken.
Hou er wel rekening mee dat Ziggo de 'nieuwe' modem moet activeren, uit zichzelf werkt hij niet, of ze dat nog doen met een zelf aangeschafte EVM3200 is dus de vraag want de modem maakt onderdeel uit van je internetpakket.

[ Voor 5% gewijzigd door XallaX op 23-02-2015 22:44 ]

• andy88
Heb 2 reacties op Marktplaats reeds uitstaan alleen ik heb hem liever vandaag dan morgen vervangen. Activeren komt wel goed ben zelf ex Ziggo medewerker en heb er nog wat buddies rondlopen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Pfff laatst is er hier groot onderhoud geweest en sinds de wisseling van frequentie en dergelijke is het tv signaal niet meer stabiel. Regelmatig ruis in beeld, regelmatig dat het signaal 1 a 2 seconden weg is wordt er gek van. Meer mensen last?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Simpele tijdschakelaar uit de grabbelbak van de Gamma? Elke nacht om 4:00 even 5 minuten van de stroom af?

Ik laat de router (WRT54GL) bij m'n ouders elke nacht via een cronjob rebooten. Hoor nooit klachten :9

• andy88
Ik wilde het al niet zeggen maar die hangt er dus al een tijd.

Zelfs dan hangt het ding regelmatig vast, frustrerend is dat als je bedenkt dat er een ubiquiti edgerouter aan vast hangt die alleen doet rebooten bij stroomuitval eens in net jaar of zo.

• GE Elbert
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-04-2023
IK heb er nog wel e'e'n
Mag je voor 10euro ophalen
Mail naar
elbert.ge@gmail.com
lokatie twente

dusty-2011 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:19:
Er zijn vandaag weer nieuwe zenderoverzichten gepost door Ziggo. Er zijn een aantal fouten uitgehaald, maar er staan nog steeds fouten in.

Zie https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht-nieuw/
Pffffft. Er klopt inderdaad nog steeds geen reet van. Welke TV-aanbieder is nou niet in staat om een kloppende lijst van de zenders op haar eigen netwerk te publiceren? 1x raden. Hint: het is by far de grootste TV-aanbieder van 'Olland. Hoezee.

Op het tabblad "Te bekijken zonder Smartcard" hebben ze in de kolom "Nieuwe positie" RTL4 op 4, RTL5 op 5, enzovoorts. Dat lijkt mij ook een foutje 8)7 Zonder smartcard zitten die zenders immers op 928 en verder.

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MdO82 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Als ik de berichten een beetje heb kunnen volgen dan worden plus en extra gelijk getrokken, het prijsverschil is €4 p/m.

On-demand, dus films waarvoor je moet betalen, blijft bij alle paketten, alleen heb je bij tv-extra ook een aantal gratis films.

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

martinusz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:02:
Pfff laatst is er hier groot onderhoud geweest en sinds de wisseling van frequentie en dergelijke is het tv signaal niet meer stabiel. Regelmatig ruis in beeld, regelmatig dat het signaal 1 a 2 seconden weg is wordt er gek van. Meer mensen last?
Ik vermoed dat je internet en tv hebt onder de steen waar je leeft? ;)

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8
Fusie Ziggo en UPC: gevolgen voor de consument
http://www.totaaltv.nl/ni...ring-na-harmonisatie.html
http://www.rtvutrecht.nl/...elijk-door-4gnetwerk.html

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Jerrythafast schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:14:
[...]

Op het tabblad "Te bekijken zonder Smartcard" hebben ze in de kolom "Nieuwe positie" RTL4 op 4, RTL5 op 5, enzovoorts. Dat lijkt mij ook een foutje 8)7 Zonder smartcard zitten die zenders immers op 928 en verder.
Voor de mensen met een SD-ontvanger zit RTL 4 op 4, met of zonder smartcard.

Hoe het precies zit voor de mensen met een HD-ontvanger weet ik niet. Het kan zijn dat je automatisch de SD-versie krijgt zodra je de smartcard er niet in hebt zitten, en RTL 4 gewoon op 4 zit. Dat zou wel zo netjes zijn. Het zou ook kunnen dat je naar 928 moet gaan.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:46
Ik heb sinds een week of twee steeds korte disconnects. Dacht in eerste instantie dat het aan een maat van me lag want die was net verhuisd. Echter nu speelde ik zelf een mmo en had ik ongeveer elke 5-10 minuten een seconde of 2 dat er geen acties verwerkt werden.

Vervolgens heb ik mijn NAS aan het werk gezet en een file van 9 GB laten downloaden. Elke keer dat er een "lag spike" was in de game zakte ook de download snelheid van de NAS terug van 5.7 MB/s naar een getal onder de 4.

Heb min of meer alles uitgesloten door een 20 meter kabel direct van mijn Cisco modem naar mijn gigabit switch te leggen. Daarnaast ook diverse apparatuur losgekoppeld zoals powerlines en 2 wifi routers. Tot slot zelfs een ander (100mbit) switch geprobeerd. Heb ook nog geprobeerd mijn Cisco modem te ontlasten door er een gigabit switch voor te zetten zodat er maar 1 kabel in de Cisco zit ipv 4.

Kan iemand hier nog wat mee (Dit is na reboot, heb de power er even afgehaald. Ik meen me ter herrineren dat één van detimeouts op 200 stond)?
Downstream Channels

Channel 1:
Channel ID: 37
Downstream Frequency: 274000000 Hz
Modulation: 256 QAM
Power Level: -6.3 dBmV
Signal to Noise Ratio: 37.2 dB
MER: 0.0 dB
Correctable FEC: 289 codewords
Uncorrectable FEC: 576 codewords
Channel 2:
Channel ID: 33
Downstream Frequency: 242000000 Hz
Power Level: -6.8 dBmV
Signal to Noise Ratio: 37.4 dB
Correctable FEC: 764 codewords
Uncorrectable FEC: 1024 codewords
Channel 3:
Channel ID: 34
Downstream Frequency: 250000000 Hz
Power Level: -6.9 dBmV
Correctable FEC: 621 codewords
Uncorrectable FEC: 1321 codewords
Channel 4:
Channel ID: 35
Downstream Frequency: 258000000 Hz
Power Level: -6.8 dBmV
Signal to Noise Ratio: 37.5 dB
MER: 37.1 dB
Correctable FEC: 755 codewords
Uncorrectable FEC: 51 codewords
Channel 5:
Channel ID: 36
Downstream Frequency: 266000000 Hz
Power Level: -7.0 dBmV
Correctable FEC: 694 codewords
Uncorrectable FEC: 1530 codewords
Channel 6:
Channel ID: 38
Downstream Frequency: 282000000 Hz
Power Level: -6.6 dBmV
Signal to Noise Ratio: 36.7 dB
Correctable FEC: 695 codewords
Uncorrectable FEC: 1174 codewords
Channel 7:
Channel ID: 39
Downstream Frequency: 290000000 Hz
Power Level: -6.3 dBmV
Signal to Noise Ratio: 36.6 dB
Correctable FEC: 341 codewords
Uncorrectable FEC: 883 codewords
Channel 8:
Channel ID: 40
Downstream Frequency: 298000000 Hz
Power Level: -6.0 dBmV
Signal to Noise Ratio: 36.8 dB
Correctable FEC: 1024 codewords
Uncorrectable FEC: 197 codewords

Upstream Channels

Channel1:

Channel ID: 4
Upstream Frequency: 58800000 Hz
Modulation: 64 QAM
Bit Rate: 30720 kBits/sec
Power Level: 47.0 dBmV
Channel2:

Channel ID: 1
Upstream Frequency: 52000000 Hz
Power Level: 45.9 dBmV
Channel3:

Channel ID: 2
Upstream Frequency: 44500000 Hz
Power Level: 43.9 dBmV
Channel4:

Channel ID: 3
Upstream Frequency: 36000000 Hz
Power Level: 44.9 dBmV

Statistics

T3Timeouts: 0 timeouts
T4Timeouts: 1 timeouts

System Uptime: 0 days 01h:35m:20s

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003

icecreamfarmer

en het is

sdk1985 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 01:12:
Ik heb sinds een week of twee steeds korte disconnects. Dacht in eerste instantie dat het aan een maat van me lag want die was net verhuisd. Echter nu speelde ik zelf een mmo en had ik ongeveer elke 5-10 minuten een seconde of 2 dat er geen acties verwerkt werden.

Vervolgens heb ik mijn NAS aan het werk gezet en een file van 9 GB laten downloaden. Elke keer dat er een "lag spike" was in de game zakte ook de download snelheid van de NAS terug van 5.7 MB/s naar een getal onder de 4.

Heb min of meer alles uitgesloten door een 20 meter kabel direct van mijn Cisco modem naar mijn gigabit switch te leggen. Daarnaast ook diverse apparatuur losgekoppeld zoals powerlines en 2 wifi routers. Tot slot zelfs een ander (100mbit) switch geprobeerd. Heb ook nog geprobeerd mijn Cisco modem te ontlasten door er een gigabit switch voor te zetten zodat er maar 1 kabel in de Cisco zit ipv 4.

Kan iemand hier nog wat mee (Dit is na reboot, heb de power er even afgehaald. Ik meen me ter herrineren dat één van detimeouts op 200 stond)?

[...]
Heb daar ook lang problemen mee gehad. Was pas verholpen toen we een nieuwe kabel kregen naar de straatkast.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Medic
  • Laatst online: 19-12 21:14
sdk1985 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 01:12:

[...]
Zie start topic voor de juiste signaal waardes.
Die van jou zijn laag, maar niet extreem

Kijk na even flinke online activiteit of je T3 en T4 oplopen.

Desnoods je modem even direct op AOP, zonder UMU, die dempt volgens mij ook zo'n 10db
Die was laatst bij mij defect
Ziggo gebeld, gratis een nieuw AOP gekregen (had nog een roestige TRAS1000)

[ Voor 8% gewijzigd door Medic op 24-02-2015 11:32 ]

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

andy88 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:48:
Heb 2 reacties op Marktplaats reeds uitstaan alleen ik heb hem liever vandaag dan morgen vervangen. Activeren komt wel goed ben zelf ex Ziggo medewerker en heb er nog wat buddies rondlopen.
Ik heb ook nog wel een non-wifi modempje voor je liggen, contact via DM :)

• CooleSmurf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-12 21:09
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:11:
[...]

check ff of je voeding niet stuk is, bij mij was alleen de voeding stuk van dezelfde ubee, voeding van externe harde schijf eraan en gaaannnn, al meer als een jaar.
Je had toch gelijk!
Net monteur geweest en de voeding was inderdaad kapot. Hij gaf aan dat de originele voedingen te weinig vermogen leveren.

Wel apart dat na aansluiten ik opeens een 200/20 mbit verbinding heb tegen eerder (conform abbo) 180/18.

[ Voor 11% gewijzigd door CooleSmurf op 24-02-2015 15:48 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-12 23:48

Tags NL

Harmful or Harmless?

CooleSmurf schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:29:
[...]

Wel apart dat na aansluiten ik opeens een 200/20 mbit verbinding heb tegen eerder (conform abbo) 180/18.
Zakelijk abbo neem ik aan?

https://powershellisfun.com

• sdk1985
Medic schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:26:
[...]

Zie start topic voor de juiste signaal waardes.
Die van jou zijn laag, maar niet extreem

Kijk na even flinke online activiteit of je T3 en T4 oplopen.

Desnoods je modem even direct op AOP, zonder UMU, die dempt volgens mij ook zo'n 10db
Die was laatst bij mij defect
Ziggo gebeld, gratis een nieuw AOP gekregen (had nog een roestige TRAS1000)
Heb een groene kabel die in een box met daarop UMU-01 gaat. Een AOP heb ik niet kunnen ontdekken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o7dSebyGGR0YxShtrXpzrRa2/thumb.jpg

Overigens is speedtest nog wel prima (ook al haalde ik vorig jaar 5ms en exact 90mbit ipv 87):
http://www.speedtest.net/my-result/4167493345

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 24-02-2015 16:19 ]

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-12 17:39
AOP is die box waar de groene kabel in gaat vermoed ik. Overigens is zo'n bijna 180 graden bocht in je modem kabel heel slecht voor je signaal..!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:42
RadioAir schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:30:
Overigens is zo'n bijna 180 graden bocht in je modem kabel heel slecht voor je signaal..!
Klopt, coax mag je niet knikken of in een te kleine bocht leggen, dat staat ook in de specs van de kabel. Deze message maakt het nog wat duidelijker.
Iemand hier bekend met het van zichzelf verzetten van de zenders op een samsung dcb-h380r.
Kijk je eerst op kanaal 25 dan verspringt hij naar kanaal 24

2250 WP Zuid PVoutput

• ---==AiRWoLf==---
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12 22:30
Net is mij opgevallen dat bij een nieuwe klant met alles in een plus de snelheid op 120/12 lag.
Toeval? ik ga er vanuit dat dit de nieuwe snelheid wordt voor dit pakket.

• plizz
  • Laatst online: 16:01
---==AiRWoLf==--- schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:53:
Net is mij opgevallen dat bij een nieuwe klant met alles in een plus de snelheid op 120/12 lag.
Heb je een plaatje die je bevinding ondersteunt? Ben benieuwd wat de andere snelheden zijn.
Dat zouden als het goed is straks de nieuwe snelheden moeten zijn

2250 WP Zuid PVoutput

• ---==AiRWoLf==---
Hier een foto van de speedtest:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img673/9105/UX5llh.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ---==AiRWoLf==--- op 24-02-2015 17:10 ]

• plizz
  • Laatst online: 16:01
Dus Ziggo gaat zijn internetsnelheid van alles-in-pakket gelijk trekken als UPC. Dat is wel mooi.
Welke regio ?

2250 WP Zuid PVoutput

• CooleSmurf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-12 21:09
Nee, prive.
Zie speedtest.net resultaat.

• ---==AiRWoLf==---
Dit was midden limburg in Reuver,

Modem reset haalt niks uit, had ik hier ook al geprobeerd.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
---==AiRWoLf==--- schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:37:
[...]

Dit was midden limburg in Reuver,

Modem reset haalt niks uit, had ik hier ook al geprobeerd.
same :'( :P 8)7

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
MdO82 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:48:
Iemand hier bekend met het van zichzelf verzetten van de zenders op een samsung dcb-h380r.
Dat gebeurt hier bij TLC op de samsung dcb360R. En dat is een SD zender met voldoende bereik, zelfs op de slaapkamer met 10m+ kabel werkt die nog.. En dan begint de vrouw te mekkeren natuurlijk 8)7 Het is ook echt de enige zender die idioot doet.

Net nieuwe 1,5m Hirschmann kabel gehaald en nog steeds exact hetzelfde beroerde beeld bij HD zenders. Pffff dan moet maar weer een monteur langskomen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

RonaldDesigns schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:26:
[...]

Dat gebeurt hier bij TLC op de samsung dcb360R. En dat is een SD zender met voldoende bereik, zelfs op de slaapkamer met 10m+ kabel werkt die nog.. En dan begint de vrouw te mekkeren natuurlijk 8)7 Het is ook echt de enige zender die idioot doet.

Net nieuwe 1,5m Hirschmann kabel gehaald en nog steeds exact hetzelfde beroerde beeld bij HD zenders. Pffff dan moet maar weer een monteur langskomen
Ik vond het eigenlijk wel een gek verhaal een apparaat met eigen leven ;)
Zag ook nog dat ze hele oude coax kabels gebruikte want het werkte altijd goed ...
Toch maar aangegeven om deze te vervangen.
Daarnaast ook nog een klaarstaande update geïnstalleerd.
Ben benieuwd of het probleem nu verholpen is :D

2250 WP Zuid PVoutput

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:43
Ook hier is de snelheid verhoogd naar 200MB/20MB.Ik zit nu 2 weken op het Ziggo netwerk (nieuwe klant dus) maar voorheen altijd 180/18.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4167882657.png

[ Voor 37% gewijzigd door menalert op 24-02-2015 18:44 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

200MB/20MB? Jouw speedtest-resultaat zegt heel wat anders :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:43
Raven schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:47:
200MB/20MB? Jouw speedtest-resultaat zegt heel wat anders :+
Goed gezien :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Scheelt een factor 8 :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• sdk1985
RadioAir schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:30:
AOP is die box waar de groene kabel in gaat vermoed ik. Overigens is zo'n bijna 180 graden bocht in je modem kabel heel slecht voor je signaal..!
Oké ga ik even aanpassen 8) .

Is overigens zo geinstalleerd door een Ziggo monteur. Groene kabel komt uit de grond. De korte onderbrekingen komen overigens niet op de t3/t4 timeout teller. Staat nog steeds op 0/1.

[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 24-02-2015 19:08 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
MdO82 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:32:
[...]

Ik vond het eigenlijk wel een gek verhaal een apparaat met eigen leven ;)
Zag ook nog dat ze hele oude coax kabels gebruikte want het werkte altijd goed ...
Toch maar aangegeven om deze te vervangen.
Daarnaast ook nog een klaarstaande update geïnstalleerd.
Ben benieuwd of het probleem nu verholpen is :D
Een reset hielp niet, netwerkinstallatie hielp niet & software updaten stond op 'grijs'

Keek ik net weer opnieuw, stond software bijwerken opeens beschikbaar :) 10 min laten updaten en opeens staan nu de hd zenders juist, 19 werkt opeens ook weer.

Alleen RTV utrecht is nog steeds in de lucht opgegaan. #care

Kijken of het nu goed blijft werken dan ben ik, maar vooral m'n vrouw erg blij :P

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• SMSfreakie
  • Niet online
MdO82 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:48:
Voeding die onstabiel wordt gok ik..

bij mn schoonouders staat er ook 1tje.. daar is de 7812* in de voeding gewoon een kookplaat aan het na doen..

binnenkort eens vervangen voor een verse en meteen een heatsinkje mee geven... :)

404 Signature not found

• SMSfreakie
  • Niet online

Apart dat de EPC3928 fratsen krijgt :D
zelf moet ik Ziggo nog eens lief aan kijken... en vragen als ze mn Ubee uit het systeem kunnen trappen en een Cisco EPC3912 weer er in willen zetten :D

gezien ik toch geen behoefte heb aan WiFi zooi van de ubee.. ( gezien het toch bridgen moet :+ )

404 Signature not found

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 22:42
Momenteel heb ik wel hele vreemde snelheden bij mijn internet.
Na meerdere malen testen kom uit op deze resultaten:
http://www.speedtest.net/my-result/4167984214

Na mijn weten heb ik een 90MB om 9MB, Z2 abbonement.
Ik haal als download maar 1/3 de...
Om dit probleem op te lossen heb ik mijn modem al gereset en heb ik mijn pc rechtstreeks op de modem aangesloten. (Dus zonder tussen komst van versterkers of routers.) Helaas is dit nog steeds niet opgelost.

Heb al contact gezocht met Ziggo maar weet iemand hier waar dit aan kan liggen?

• SMSfreakie
  • Niet online
begin eens met de signaalwaarden in je modem?

404 Signature not found

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12 08:54
Chris89 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:35:

Om dit probleem op te lossen heb ik mijn modem al gereset en heb ik mijn pc rechtstreeks op de modem aangesloten. (Dus zonder tussen komst van versterkers of routers.) Helaas is dit nog steeds niet opgelost.

Same here, sinds enkele weken stotterende streams (netflix, yt etc.) Nu max 70 a 80mb down op een max inet abbo. Morgen monteur op bezoek. We zullen het zien. :?

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Chris89
Chris89 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:35:

SMSfreakie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:
begin eens met de signaalwaarden in je modem?
Hier de waardes:

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR Microreflections
1 Locked QAM256 306000000 Hz 8.5 dBmV 39.9 dB -29 dBc
2 Locked QAM256 274000000 Hz 7.3 dBmV 39.5 dB -29 dBc
3 Locked QAM256 282000000 Hz 7.4 dBmV 39.3 dB -34 dBc
4 Locked QAM256 290000000 Hz 7.1 dBmV 39.4 dB -30 dBc
5 Locked QAM256 298000000 Hz 7.0 dBmV 39.4 dB -33 dBc
6 Locked QAM256 314000000 Hz 8.7 dBmV 39.9 dB -34 dBc
7 Locked QAM256 322000000 Hz 8.6 dBmV 39.9 dB -34 dBc
8 Locked QAM256 330000000 Hz 8.4 dBmV 39.9 dB -32 dBc

Correctables Uncorrectables
2002 18

Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency Power
1 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 52000000 Hz 42.8 dBmV
2 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 44500000 Hz 41.5 dBmV
3 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 36000000 Hz 42.0 dBmV
4 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 58800000 Hz 42.0 dBmV

Counter
T3 Timeout 1
T4 Timeout 1

Status
System Up Time 32 days 05h:25m:45s

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bekijk ik net de nieuwe facturen voor Maart 2015 met daarin de nieuwe prijzen, zie ik dat de abonnementskorting voor Film1 en Sport1 vanaf 01-03-2015 (beiden -€0.55) niet als zodanig wordt toegepast bij de combinatie-korting. Dus bij afname van beide pakketten is het voordeel t.o.v. voor 01-03-2015 €0.00. WTH?

Testing, one, two ...

• Tochjo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12 21:35
Dat klopt. Op deze pagina schrijft Ziggo dat het tarief voor het extra zenderpakket Film1 & Sport1 niet verandert.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tochjo schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:
Dat klopt. Op deze pagina schrijft Ziggo dat het tarief voor het extra zenderpakket Film1 & Sport1 niet verandert.
Ik zie het nu, maar ik zou het als abonnee wel verrekte prettig hebben gevonden als ze me ook zelf op de hoogte hadden gesteld van alle wijzigingen, zonder daar via o.a. deze website achter te moeten komen.
Ik ga er toch even mijn ongenoegen over kenbaar maken, als ze me anders ook via de mail kunnen bereiken met vrij nutteloze info dan mag dit bij abonnements-aanpassingen zeker wel worden gedaan.

Testing, one, two ...

Verwijderd

salutem schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:28:
[...]

Same here, sinds enkele weken stotterende streams (netflix, yt etc.) Nu max 70 a 80mb down op een max inet abbo. Morgen monteur op bezoek. We zullen het zien. :?
Bij mij is voor het weekend nog een monteur geweest omdat mijn internetsnelheid totaal van de leg was. Ook staat mijn Cisco vaak half duplex terwijl mijn netwerkkaart aangeeft van niet. Gooi ik de kabel in een andere poort (netwerkpoort op de pc, of in het Cisco modem) dan is het weer goed, en even later weer half duplex. Monteur kon helemaal niets vinden wat op een instabiele lijn leek. Alle kabels zijn zo goed als nieuw, geen ruis, geen knikken. Ook in de centrale was er niets te zien wat er op duid dat ik niet de beoogde snelheid kan halen.

Het vreemde is dat ik voor de harmonisatie helemaal en absoluut nergens last van had. Nu zie ik hier allerlei speedstesten maar die kloppen van geen hout. Speedtest.net is net zo betrouwbaar als de regering, niet. Ik heb een Z2 abbootje en haal 153mbit. Test erna geeft weer 75mbit aan, de test erna 110mbit. Ga ik naar Ziggo dan krijg ik hele andere resultaten te zien en die lijken wel te stroken met de werkelijkheid.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4168310411.png

• XallaX
  • Nu online

XallaX

Meow

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:
[...]
Het vreemde is dat ik voor de harmonisatie helemaal en absoluut nergens last van had. Nu zie ik hier allerlei speedstesten maar die kloppen van geen hout. Speedtest.net is net zo betrouwbaar als de regering, niet. Ik heb een Z2 abbootje en haal 153mbit. Test erna geeft weer 75mbit aan, de test erna 110mbit. Ga ik naar Ziggo dan krijg ik hele andere resultaten te zien en die lijken wel te stroken met de werkelijkheid.

[afbeelding]
Ik krijg de speedtests ook wisselend tussen de 100-120Mbit op een 120 lijn, als ik op de volgende pagina lekker door de 1000mb files klik en deze tegelijk download trek ik hem wel tot/over max.

http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin

• Chris89
Bij mij zitten dus de speedtest.net en de speedtest van Ziggo op precies hetzelfde.
Glasvezel.nu met een bin file downloaden ook op dezelfde snelheid.

Ik zit in het ouwe Multikabel gebied en is altijd al zon waardeloze verbinding geweest.
Paar maanden terug heb ik alles vervangen en vernieuwd maar nog steeds dezelfde belabberde snelheid...

Ben der ondertussen klaar mee... Dus zoek een oplossing hiervoor!

• XallaX
  • Nu online

XallaX

Meow

Chris89 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:
Ben der ondertussen klaar mee... Dus zoek een oplossing hiervoor!
Heb je de Ubee EVM3200 of de nieuwe Ubah met wifi?

• Chris89
XallaX schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:57:
[...]

Heb je de Ubee EVM3200 of de nieuwe Ubah met wifi?
Hardware Version 3.9.2
Software Version 9.9.6004
Cable Modem Serial Number EVW320B00263267

Staat nog niet in Bridge modus. Maar WIFI is disabled.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hier helaas nog altijd 90/9, hopelijk zet Ziggo de verhoging snel door. Misschien gebeurd dit tegelijk met het veranderen van de TV-frequenties? :D

• nooberke
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:
[...]

Bij mij is voor het weekend nog een monteur geweest omdat mijn internetsnelheid totaal van de leg was. Ook staat mijn Cisco vaak half duplex terwijl mijn netwerkkaart aangeeft van niet. Gooi ik de kabel in een andere poort (netwerkpoort op de pc, of in het Cisco modem) dan is het weer goed, en even later weer half duplex. Monteur kon helemaal niets vinden wat op een instabiele lijn leek. Alle kabels zijn zo goed als nieuw, geen ruis, geen knikken. Ook in de centrale was er niets te zien wat er op duid dat ik niet de beoogde snelheid kan halen.

[afbeelding]
Te hoge en zwaar fluctuerende snelheden zag je vroeger vaak bij bepaalde antivirus producten

Zet al je beveiliging firewall/antivirus e.d. is uit?

Dat duplex probleem heb ik al wel is vaker gehoord... Tijd voor bridge modus?

Tv zit hier al op UPC netwerk maar helaas geen 120Mbit (Zevenbergen/Moerdijk)

• XallaX
  • Nu online

XallaX

Meow

Chris89 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:59:
[...]
Hardware Version 3.9.2
Software Version 9.9.6004
Cable Modem Serial Number EVW320B00263267

Staat nog niet in Bridge modus. Maar WIFI is disabled.
Zou wel redelijk kunnen werken, bridge is een aanrader op die dingen.

Mijn eigen voorkeur: koop een 2e hands EVM3200, hang er een 2A voeding aan (de 1A is niet zwaar genoeg en kapt er meestal na een paar jaar mee) als die niet stabiel is mogen ze je lijn echt eens komen checken. Zie hier allerhande wifi modems bij buren die continu problemen geven en een 3200 heeft die problemen gewoon niet, daar is ie te simpel voor.

Ik weet dus alleen niet of Ziggo ze nog wil activeren want zonder activatie werkt hij niet ...

Verwijderd

Op de testservers van Ziggo haal ik de snelheid die geadverteerd wordt. Maar de praktijk laat anders zien. Bij het downloaden uit nieuwsgroepen is de snelheid de helft van wat het zou moeten zijn. Download ik een BIN file dan kom ik uit op 25mbit.

@Nooberke
Ik heb diverse antivirusprogramma's uitgeprobeerd, ook zonder een antivirusprogramma getest en zonder/met firewall (Windows) maar niets helpt helaas. Volgens de monteir is er niets vreemd te zien in het modem, een Cisco. Alles is nagelopen en dubbel gecheckt. Schiet mij maar lek.

Maar bridge modus? Hoe kan ik zien of dat zo is, of niet? Moet ik Ziggo voor bellen lijkt mij om dat te bewerkstelligen.

• lom0r
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11 18:16
@ Tuintje: Newsgroepen via ziggo zelf hebben een snelheidsbeperking. Maar indien ook jij via een paysever werkt kan het inderdaad zijn dat de snelheid totaal niet gehaald word. Ik had hetzelfde probleem, dit in combinatie met de takedowns ben ik maar gestopt met nieuwsgroepen.

Sowieso haal ik via de wifi mijn snelheid bijna nooit (zowel download als via de speedtest). Daarnaast valt om de haverklap mijn modem weg, dit resulteerd in geen internet verbinding en het uitvallen van de telefonie (modem is ook via ip adress zowel bedraad als wireless niet meer bereikbaar).
Heb van alles geprobeerd (zowel bedraad als wireless gebeurt hetzelfde), van geen antivirus, geen dect toestel in de kamer, het los/vast draaien van de aansluitingen en ook de hotspots aan/uit zetten maar niks werkt.
Daarom de vraag,indien ik een ander router koop en erachter hang is mijn ubee modem dan alleen een doorgeef luik of voert dat kreng nog echt een taak uit ? Zal dit mijn verbindingsproblemen oplossen ?

[ Voor 17% gewijzigd door lom0r op 24-02-2015 22:30 ]

• nooberke
lom0r schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:25:
@ Tuintje: Newsgroepen via ziggo zelf hebben een snelheidsbeperking. Maar indien ook jij via een paysever werkt kan het inderdaad zijn dat de snelheid totaal niet gehaald word. Ik had hetzelfde probleem, dit in combinatie met de takedowns ben ik maar goed estopt met nieuwsgroepen.

Sowieso haal ik via de wifi mijn snelheid bijna nooit (zowel download als via de speedtest). Daarnaast valt om de haverklap mijn modem weg, dit resulteerd in geen internet verbinding en het uitvallen van de telefonie (modem is ook via ip adress zowel bedraad als wireless niet meer bereikbaar).
Heb van alles geprobeerd (zowel bedraad als wireless gebeurt hetzelfde), van geen antivirus, geen dect toestel in de kamer, het los/vast draaien van de aansluitingen en ook de hotspots aan/uit zetten maar niks werkt.
Daarom de vraag,indien ik een ander router koop en erachter hang is mijn ubee modem dan alleen een doorgeef luik of voert dat kreng nog echt een taak uit ? Zal dit mijn verbindingsproblemen oplossen ?
Als ook telefonie wegvalt is er echt wat aan de hand, ik ben bang dat bridge modus dat niet zal oplossen... Toevallig misschien een te zwakke adapter? Anders de modem waarden is bekijken?

Wat bridge modus inhoud? Je modem fungeert dan enkel als modem in plaats van als modem/router waarna je een eigen router zult moeten aansluiten

Verwijderd

@lom0r
Ik zit niet op wifi, en download niet vanuit de Ziggo nieuwsgroepen. Dat wat ik download kan onmogelijk een N&T hebben. Zeker als je nagaat dat ik voor de harmonisatie nergens last van had.

@Nooberke
Volgens de monteur zijn de modemwaarden goed. Maar waarom dan deze instabiele lijn? Waar vind ik die modemwaarden in de Cisco EPC3928AD? Dan post ik ze hier.

En telefonie heb ik niet. Ziggo Z2 abonnement.

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12 08:54
ligt imho aan het "nieuwe" netwerk van ziggo/upc. Voorheen nergens last van. Nu streams die alles behalve soepel lopen, via speedtest.net snelheden die niet in de buurt komen van mn abbo 180/18.
ook via de ziggo speedtest is het prut, max kom ik uit op 50mb.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Merk het ook de laatste dagen. Dacht dat het aan mijn Mac lag. Als Ziggo dit niet vlot oplost ben ik er foetsie.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12 17:05

Zorian

What the fox?

Hier werkt het gelukkig wel prima. Haal altijd, maar dan ook echt altijd, de volle 180/18 binnen.

• sdk1985
Heb ondertussen de scherpe bocht uit de kabel gehaald. Waardes zijn circa gehalveerd nu... Wat een oelewapper die "Ziggo" monteur...
Channel 1:
Channel ID: 39
Downstream Frequency: 290000000 Hz
Power Level: -2.9 dBmV
Signal to Noise Ratio: 37.4 dB
Correctable FEC: 1 codewords
Uncorrectable FEC: 0 codewords
Channel 2:
Channel ID: 33
Downstream Frequency: 242000000 Hz
Power Level: -3.3 dBmV
Signal to Noise Ratio: 38.6 dB
Correctable FEC: 0 codewords
Channel 3:
Channel ID: 34
Downstream Frequency: 250000000 Hz
Power Level: -3.3 dBmV
Signal to Noise Ratio: 38.6 dB
Channel 4:
Channel ID: 35
Downstream Frequency: 258000000 Hz
Power Level: -3.5 dBmV
Signal to Noise Ratio: 38.3 dB
MER: 37.5 dB
Correctable FEC: 2 codewords
Channel 5:
Channel ID: 36
Downstream Frequency: 266000000 Hz
Power Level: -3.6 dBmV
Signal to Noise Ratio: 38.1 dB
Correctable FEC: 2 codewords
Channel 6:
Channel ID: 37
Downstream Frequency: 274000000 Hz
Power Level: -2.9 dBmV
Signal to Noise Ratio: 37.8 dB
Channel 7:
Channel ID: 38
Downstream Frequency: 282000000 Hz
Power Level: -3.2 dBmV
Signal to Noise Ratio: 37.5 dB
Channel 8:
Channel ID: 40
Downstream Frequency: 298000000 Hz
Power Level: -2.8 dBmV

Upstream Channels

Channel1:

Channel ID: 4
Upstream Frequency: 58800000 Hz
Power Level: 40.5 dBmV
Channel2:

Channel ID: 1
Upstream Frequency: 52000000 Hz
Power Level: 40.7 dBmV
Channel3:

Channel ID: 2
Upstream Frequency: 44500000 Hz
Power Level: 39.7 dBmV
Channel4:

Channel ID: 3
Upstream Frequency: 36000000 Hz
Power Level: 39.2 dBmV
Morgen is er toevallig onderhoud. Hopen dat daarna mijn lijn weer stabiel is...

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
MdO82 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Het lijkt er wel op dat alles van Plus en Extra gelijk word getrokken. Het zenderoverzicht vanaf 1 april laat dat zien op de site van Ziggo.
Dan gaan we maar terug naar Plus als alles zo blijft volgens dit overzicht en dan ook maar van Alles-in-1-Extra naar Alles-in-1-Plus dat scheelt ook weer 10 euro dus 14 euro per maand. De upload was wel prettig van 18Mb voor elke week een back-up naar een andere locatie maar denk dat ik ook wel wat langer kan wachten. 's nachts slaap ik. :)

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
Worden de internet pakketten van Ziggo en UPC ook gelijk getrokken?

Want Ziggo gebruikt nu voor Alles in een pakket 30/3 en UPC 50/5

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Jordyz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:03:
Worden de internet pakketten van Ziggo en UPC ook gelijk getrokken?

Want Ziggo gebruikt nu voor Alles in een pakket 30/3 en UPC 50/5
De verwachting is dat dat inderdaad gaat gebeuren later dit jaar.

• grun93
hjs schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:16:
De verwachting is dat dat inderdaad gaat gebeuren later dit jaar.
Als dat zo is, dan ligt in de lijn der verwachting dat alles-in-een-extra naar 200/20 gaat, waarna die klanten, waaronder ik, het meest betalen maar er procentueel het minst op vooruit gaan. Dan ga ik liever terug naar aio plus of zelfs naar aio basis. Dat scheelt 10 euro/maand respectievelijk 20 euro/maand.

Afgelopen week kreeg ik een mailtje met de aangekondigde zenderwijzigingen, waarin ook de hoop werd uitgesproken dat ik daar blij mee zou zijn. Zo niet, dan mag ik kosteloos het contract veranderen of opzeggen. Maar op mijnziggo staat nog steeds de einddatum van mijn jaarcontract, oktober 2015.

edit: na een modemreset bleek de snelheid idd al aangepast naar 200/20.

[ Voor 4% gewijzigd door grun93 op 25-02-2015 13:18 ]

• hjs
  • Niet online

hjs

Je eind datum veranderd ook niet, je mag wel je abo aanpassen ;)

• grun93
hjs schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:38:
Je eind datum veranderd ook niet, je mag wel je abo aanpassen ;)
Ik denk het toch wel. Lijkt me sterk dat ze me aanbieden om tot 1 april kosteloos op te zeggen (of aan te passen), dan ik dan wel de abonnementskosten tot en met oktober moet voldoen. Dat kun je niet echt kosteloos noemen.

• hjs
  • Niet online

hjs

Oh, opzeggen mag ook.
Maar eind datum van het contract veranderd pas na opzegging. Dat veranderd niet zonder aktie van jouw kany.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Wat mij opvalt is dat telefonie weer duurder geworden is. Je betaald nu meer dan 10 jaar geleden over de analoge lijn.Dit terwijl de kosten voor de providers bijna 0 zijn.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

TFHfony

Professional Weirdo

icecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:57:
Wat mij opvalt is dat telefonie weer duurder geworden is. Je betaald nu meer dan 10 jaar geleden over de analoge lijn.Dit terwijl de kosten voor de providers bijna 0 zijn.
Vandaar dat ik mijn telefonie ook al weer enige tijd heb opgezegd. Via de mobiel bellen is goedkoper ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:17
Hmm heb mijn contract verlengd met een jaar en kon telefonisch voorkeur aangeven voor welke decoder, Humax dus... Nu komt vandaag de Samsung binnen en zeggen ze dat er geen andere mogelijkheden meer zijn.

Deze maar terugsturen, contract ontbinden, en een dongle kopen voor mijn 5100C... Helaas.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Raar, je kon voorheen nooit kiezen welke decoder je wil hebben. Het is maar net wat er op de plank ligt in het distributiecentrum. Denk dat die heer of dame aan de telefoon gewoon zomaar wat zei in dit geval.

[ Voor 23% gewijzigd door tiguan op 25-02-2015 12:34 ]

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-11 18:32
Phusebox schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:30:
Hmm heb mijn contract verlengd met een jaar en kon telefonisch voorkeur aangeven voor welke decoder, Humax dus... Nu komt vandaag de Samsung binnen en zeggen ze dat er geen andere mogelijkheden meer zijn.

Deze maar terugsturen, contract ontbinden, en een dongle kopen voor mijn 5100C... Helaas.
Op basis van wat wil je je contract ontbinden dan? Misschien bedenktermijn (weet niet of dat in dit geval kan) maar vanwege het type decoder is natuurlijk ongegrond.
voor·keur (de; v(m); meervoud: voorkeuren)
1 keus van het een boven het ander: de voorkeur geven aan

Bron: http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=voorkeur&lang=nn

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:17
vlijmen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Op basis van wat wil je je contract ontbinden dan? Misschien bedenktermijn (weet niet of dat in dit geval kan) maar vanwege het type decoder is natuurlijk ongegrond.

[...]
Twee weken bedenktermijn op een aankoop op afstand (abonnement plus fysiek product).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:02

Tijntje

Hello?!

Hier vanochtend ook de omzetting van Ziggo gehad voor de televisie kanalen.
Na een herstart van de Ubee modem nu ook de nieuwe internet snelheden van UPC.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NsTSXLj.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:36
vlijmen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:36:
[...]

[...]
Ik kan dat sowieso op basis van de wijzigingen binnen mijn abonnement:
Zelfde prijs, meer zenders
Met alle extra zenders haal je voortaan nog meer kijkplezier uit je abonnement, zonder extra kosten. We hopen dat je blij bent met bovenstaande wijziging van je abonnement. Als dat niet het geval is heb je tot 1 april 2015 de mogelijkheid kosteloos je abonnement aan te passen of op te zeggen.

• vlijmen
Joster schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:22:
Ik kan dat sowieso op basis van de wijzigingen binnen mijn abonnement:
Die wijzigingen gelden inderdaad op je oude contract, maar aangezien je een nieuw contract bent aangegaan waarin deze wijzigingen reeds waren opgenomen als ik mij niet vergis kun je dus niet om die reden opzeggen.

Of heb je dat bericht pas gekregen nadat je je nieuwe contract bent aangegaan?

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tijntje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:45:
Hier vanochtend ook de omzetting van Ziggo gehad voor de televisie kanalen.
Na een herstart van de Ubee modem nu ook de nieuwe internet snelheden van UPC.
[afbeelding]
Onder het motto, maar eens proberen, je weet maar nooit het modem even van de stroom gehaald en ja hoor, heb nu ook 120/12 met Alles-in-één plus in Zwolle.

_/-\o_ :*) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/loipO7C.png

[ Voor 4% gewijzigd door easyriider op 25-02-2015 13:49 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:36
vlijmen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:29:
[...]

Die wijzigingen gelden inderdaad op je oude contract, maar aangezien je een nieuw contract bent aangegaan waarin deze wijzigingen reeds waren opgenomen als ik mij niet vergis kun je dus niet om die reden opzeggen.

Of heb je dat bericht pas gekregen nadat je je nieuwe contract bent aangegaan?
Ja :D

• vlijmen
Lucky you ;)

ps: Regio 5251 is ook 200/20 geworden na een modem reboot.

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 08:37
Hier (regio Sneek) heeft een reboot van het modem geen effect, ik heb nog steeds 30 i.p.v. 50.

• SMSfreakie
  • Niet online
dejong12 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:09:
Hier (regio Sneek) heeft een reboot van het modem geen effect, ik heb nog steeds 30 i.p.v. 50.
hier is het ook nog steeds 180/18... en dat 12km vanaf sneek :+

404 Signature not found

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:02

Tijntje

Hello?!

In mij geval is het regio Tilburg

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:30:

Omdat je geen Humax krijgt ga je proberen je contract te ontbinden. Ik heb de Humax ook gehad en heb nu de Samsung recorder en kan niets anders zeggen dat het een heel fijn apparaat is. Ja het opstarten duurt wat langer maar dat is ook alles.

Dat gezeur over contracten ontbinden omdat je niet krijgt wat je wilt heb ik ook weleens gedaan. Eigenlijk is het gejammer om niets.

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Phusebox schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:42:
[...]

Twee weken bedenktermijn op een aankoop op afstand (abonnement plus fysiek product).
Stuur eens een PM heb misschien wel wat tips voor je O-)

• osmanov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-12 22:45
Tijntje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:14:
In mij geval is het regio Tilburg
Ik zit ook in regio Tilburg, vandaag na de zogenaamde 'harmonisering' de modem even gereset, en met resultaat: de UPC snelheden ipv de gewone 90 Mbps. Misschien heeft dit iets te maken met de indeling van de regios (of omdat wij in oud @Home gebied zitten)?

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4170020653.png

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12 13:49

Wailing_Banshee

You're Next

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:28:
[...]

Omdat je geen Humax krijgt ga je proberen je contract te ontbinden. Ik heb de Humax ook gehad en heb nu de Samsung recorder en kan niets anders zeggen dat het een heel fijn apparaat is. Ja het opstarten duurt wat langer maar dat is ook alles.
Wij hebben ze beide. Het probleem van de samsung is dat je de opgenomen programma's daar niet vanaf kunt halen... (de humax staat in de slaapkamer en de woonkamer heeft een CI+ module en alles wat opgenomen is kijken via de NAS)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 08:37
osmanov schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:54:
[...]

Ik zit ook in regio Tilburg, vandaag na de zogenaamde 'harmonisering' de modem even gereset, en met resultaat: de UPC snelheden ipv de gewone 90 Mbps. Misschien heeft dit iets te maken met de indeling van de regios (of omdat wij in oud @Home gebied zitten)?

[afbeelding]
Ik zit ook in voormalig @home gebied en ik ben 4 februari omgezet, maar de snelheid die ik heb is nog steeds gelijk aan het oude.

• Yonix
  • Laatst online: 14:07
Ook hier in de binnenstad van Tilburg lijkt de te verwachten snelheidsverhoging doorgevoerd te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4170049761.png

Ook de (nieuwe) zenders waren binnen enkele minuten (opnieuw) toegevoegd. Ik zeg: top gedaan Ziggo! :*)

• nooberke
Gisteren na herstart nog 90/9 nu na herstart netjes 120/12

Snelheidsverhoging zonder voorafgaande melding >:) :*)

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:55:
[...]

Wij hebben ze beide. Het probleem van de samsung is dat je de opgenomen programma's daar niet vanaf kunt halen... (de humax staat in de slaapkamer en de woonkamer heeft een CI+ module en alles wat opgenomen is kijken via de NAS)
Onze tv kan die bestanden van de humax niet lezen. Is ook een vrij obscuur formaat.

• vlijmen
nooberke schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:37:
Snelheidsverhoging zonder voorafgaande melding >:) :*)
Dat is opzich niet heel uiterzonderlijk, in het verleden werden snelheidsverhogingen vaker uitgevoerd zonder communicatie vooraf. Omdat het stapsgewijs gaat kan het marketingtechnisch beter zijn om te roepen dat de verhoging er is dan dat hij er aan komt. Mensen gaan dan mopperen als het bij hun langer duurt dan bij een ander. Zeker bij een kleine verhoging puur om het gelijk te trekken met UPC is dit niet super interessant.

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-12 12:33
Regio Hilversum modem reset geeft ook 200/20.
Pagina: 1 ... 122 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]