Ik zie hier de logica niet in.
We hebben hier 2 TV's en er komt mogelijk nog een 3e TV.
Of je iets wil opnemen cq. bewaren zegt niets over het aantal TV's dat je hebt staan.
Maar het terugkijken kan alleen maar op dezelfde TV. Daarnaast zitten die kastjes compleet dichtgebouwd, dus echt iets doen met je opnames kan niet...
Daarom hebben we dus ook geen recorder van Ziggo genomen.
Gewoon een losse Humax van iets meer dan €100 gekocht en zelf een oude schijf aangehangen.
Heb ik de volledige zeggenschap over de opnames (die nu keurig in juiste formaat, zonder reclames en evt. met subtitles op de NAS staan).
Daarnaast probeer ik nu bij UPC bijv. het instap AiE-pakket te nemen met Horizon TV (om iets te kunnen opnemen in je huishouden), maar dat kan blijkbaar niet eens.
Je moet per se minimaal het duurdere Aie power-pakket nemen op te kunnen opnemen.
Sowieso is het van de zotte dat je maar 2 digitale ontvangers per huishouden mag hebben wat feitelijk neerkomt op 2 TV's per huishouden.
Nee, ik was altijd heel tevreden over Ziggo (juist gepushed om hier Ziggo te nemen) maar dat is nu in een klap verdwenen.

Nu Telfort glasvezel, met opnemen pakket en dat is echt ideaal hoor! Terugkijekn waar je maar wil. Maar ook opnames inplannen waar je maar wil! Verjaardag liep zaterdag iets uit, maar mijn vrouw wilde toch the voice kids kijken... Telefoon erbij, telfort app en inplannen die opname!
Dit is natuurlijk wel handig inderdaad. Zoiets zou ik ook wel willen bij de Humax inderdaad.
[
Voor 224% gewijzigd door
Piet91 op 23-02-2015 11:47
]