Als het in Nederland zou werken zoals het in de VS zou werken, zou ik het zeker gebruiken. Ik vind het geeneens erg om in het Engels te praten, maar sommige dingen zoals "stuur SMS naar Greetje Grachtenberg" of "navigeer naar 's Gravenhage" zijn dan niet echt te doen. Ik betwijfel dat zelfs als hij het verstaat, hij dan ook weet waar straten en steden liggen als je 'm niet op Nederlands zet.Peunage schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:21:
Hoe goed/handig werkt google now eigenlijk hier in Nederland? Ik kan me voorstellen dat niet alles werkt zoals in de VS, maar vinden jullie het een handige functie?
Heb een aantal testjes gedaan met gewoon dingen googlen als "how fast runs a tiger", of "set alarm in 10 minutes`, `what´s the weather like` en `what are pizza places near me`. Dat ging prima, hij kon mijn brakke Engels accent gewoon verstaan. Jammer dat hij niet echt verstand had van Pizza in Nederland, naast een paar Domino´s. Leuk dat hij rechtstreeks antwoord geeft bij vragen als `how fast runs a tiger`. Had nog ietsje beter gekund (Siri bijvoorbeeld begrijpt sommige vragen beter en kan wat directer antwoord geven ipv te gaan googlen), maar is zeker bruikbaar. Van die cards weet ik nog niet zoveel, en hoe dat werkt in Nederland. Ben er wel benieuwd naar, of dat echt handig is in dagelijks gebruik. Op zich wil ik wel het weer weten voordat ik naar werk/school ga.