Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:42

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Pino112 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:45:
Nice, dat ziet er goed uit.

Gewoon stock firmware neem ik aan?
Ja, is nog volledig stock.
Snachts idd maar heel weinig, maar daarna in een korte tijd relatief veel verloren.
's Nachts zijn de lange stukken zonder WiFi, zodoende makkelijk te identificeren (3 stukken).
De snelle energie drops voor het slapen gaan komen door browsen en plaatjes van grappige katten bekijken.
Dat je vervolgens eenzelfde dip in energie ziet is omdat mijn ochtendritueel eenzelfde patroon heeft als ik nergens naar toe hoef. En aangezien het vakantie was... Ben ik dus opgestaan met browsen, ochtendnieuws checken, en verse plaatjes van grappige schattige katjes bekijken. ;)
Houd verder rekening met de relatief lange tijdspanne van de grafiek tov wat je mogelijk gewend bent. Dalingen zien er daardoor steiler uit dan wanneer de grafiek maar 24 uur zou laten zien.
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:47:
@Ultraman

Ik heb vandaag geleerd dat de grootste battery drain de mobile network signal is. Zolang je goed bereikt hebt (= groen), dan zal de batterij niet of nauwelijks omlaag gaan in slaapstand. Hoe slechter je bereik, hoe meer batterij het kost.
Jup, als je matig signaal hebt gaat het hard. Maar dat geldt voor vrijwel alle andere smartphones ook.
En vergeet ook het grote scherm niet, daar is ook energie voor nodig.
De telefoon echt gebruiken is waar de batterij aan op gaat bij mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 02-01-2013 02:32 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik heb net mijn eerste krasjes ontdekt op de voorkant. Helemaal niet diep, maar wel zichtbaar als het scherm uitstaat.
Waarschijnlijk door hem face down op tafel te leggen... Niet meer doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:47:
@Ultraman

Ik heb vandaag geleerd dat de grootste battery drain de mobile network signal is. Zolang je goed bereikt hebt (= groen), dan zal de batterij niet of nauwelijks omlaag gaan in slaapstand. Hoe slechter je bereik, hoe meer batterij het kost. Dat zie je ook aan de vlakke stukken in de grafiek.
Dat is volgens mij wel bij elke telefoon, slecht bereik = battery drain. Ik heb is een tijdje op een schip rond gelopen om een paar servers te installeren en dat elke keer binnen -> buiten lopen was echt funest voor me batterij, ik gebruikte toen der tijd een iPhone/Nexus One door elkaar.
mngm schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:45:
Ik heb net mijn eerste krasjes ontdekt op de voorkant. Helemaal niet diep, maar wel zichtbaar als het scherm uitstaat.
Yikes, bedankt voor de headsup. Ik was al aan het twijfelen over een hoesje/screen protector. Me Galaxy Nexus zit ook vol met mini krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
mngm schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:45:
Ja dat lijkt me logisch dat je dat sowieso niet moest doen. En de achterkant ook niet als je er geen bescherming op hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb in de protector (die er out-of-the-box op zat) op de achterkant gisteren een putje kunnen ontdekken. Die heeft me daar dus een kras bespaard waarschijnlijk. Achterop wil ik er zeker een houden, voor twijfel ik nog.
En ik twijfel ook nog over de Bumper Case, nog maar eens wat reviews lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:13
Ultraman schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:04:
Ik heb in de protector (die er out-of-the-box op zat) op de achterkant gisteren een putje kunnen ontdekken. Die heeft me daar dus een kras bespaard waarschijnlijk. Achterop wil ik er zeker een houden, voor twijfel ik nog.
En ik twijfel ook nog over de Bumper Case, nog maar eens wat reviews lezen.
Het "probleem" met protectors, is dat deze altijd veel sneller beschadigd raken dan het Gorilla 2 glas. Dus het putje in de protector (welke niet eens een echte, volwaardige protector is) hoeft niet te betekenen dat dit ook gekrast had op de Nexus 4.

Al met al ben ik van mening dat protectors zinloos zijn, mits je normaal met je telefoon omgaat en hem niet perse wilt doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Ik heb het toestel nu sinds vrijdag.

Ervaring:

Mobiel voelt helemaal niet kwetsbaar aan, ondanks dat de achterkant van glas is.

Scherm is stukken beter dan die van de desire HD, op 10% helderheid in de tram of onderweg kan ik alles heel goed zien. Met mijn DHD moest het scherm minimaal 50% staan om iets te zien. Kan komen omdat het scherm bijna niet vies wordt. Enige vervelende is dat de achterkant snel volzit met vette vingervlekken

De afwerking van de rand van het scherm vind ik heerlijk, vegen/slepen voelt naar mijn mening stuk lekkerder aan.

Een minpunt vind ik de vele handelingen voor het bereiken van de instellingen. (2 vingers naar beneden sliden is niet erg handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:07:
[...]

Het "probleem" met protectors, is dat deze altijd veel sneller beschadigd raken dan het Gorilla 2 glas. Dus het putje in de protector (welke niet eens een echte, volwaardige protector is) hoeft niet te betekenen dat dit ook gekrast had op de Nexus 4.

Al met al ben ik van mening dat protectors zinloos zijn, mits je normaal met je telefoon omgaat en hem niet perse wilt doorverkopen.
Ben het met je eens. Een case gebruiken om te voorkomen dat er een barst in je scherm komt (of erger) kan ik nog begrijpen. En waar ik het nut ook wel van in zie is een pouche. Kan je 'm makkelijk in je tas of broekzak gooien met sleutels en muntjes en stof en zand zonder dat-ie meteen vol krassen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:38
T homass schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:25:
Ik heb het toestel nu sinds vrijdag.

Ervaring:

Een minpunt vind ik de vele handelingen voor het bereiken van de instellingen. (2 vingers naar beneden sliden is niet erg handig)
En dat is niet instelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
T homass schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:25:
Dat is juist een heel handige optie, maar wel vervelend dat je het dan niet met één hand kan doen. Maar je kunt vanuit de meldingentab toch alsnog naar de schakelaars klikken?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Met een Custom ROM wel, ik heb met CM10.1 nu dat als ik aan de linkerkant naar beneden swype het 'quick settings'-schermpje verschijnt, en aan de rechterkant gewoon het notificatiegedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Pino112 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:17:
Met een Custom ROM wel, ik heb met CM10.1 nu dat als ik aan de linkerkant naar beneden swype het 'quick settings'-schermpje verschijnt, en aan de rechterkant gewoon het notificatiegedeelte.
Het is dus niet instelbaar. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Gonadan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:18:
[...]

Het is wel instelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Niet zoals je hem uit de doos haalt, je hebt immers een custom ROM nodig vertel je zelf. Niet iedereen is bereid dat soort kunstgrepen uit te voeren om extra functionaliteit te krijgen die niet standaard in de software zit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Gonadan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:30:
Niet zoals je hem uit de doos haalt, je hebt immers een custom ROM nodig vertel je zelf. Niet iedereen is bereid dat soort kunstgrepen uit te voeren om extra functionaliteit te krijgen die niet standaard in de software zit.
Dat klopt helemaal, maar het feit blijft dat het wel degelijk instelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:43

Rick-Jan

always connected

Gonadan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:18:
[...]

desnoods zet je een snelkoppeling naar instellingen op je homescreen?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:30:
Er zit gewoon een knopje rechtsboven als je de notification bar met 1 vinger naar beneden haalt, zodat je alsnog bij de quick settings komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Pino112 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:31:
Dat klopt helemaal, maar het feit blijft dat het wel degelijk instelbaar is.
Nee. Volgens die redenatie ondersteunt hij ook LTE, je hoeft immers alleen maar even met een soldeerbout aan de gang. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:43:
Er zit gewoon een knopje rechtsboven als je de notification bar met 1 vinger naar beneden haalt, zodat je alsnog bij de quick settings komt.
Precies, dus er is gewoon een workaround beschikbaar.

Wat het trouwens niet zo dat de 'schakelaars' meer snelkoppelingen naar instellingen waren? Of valt dat mee?

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 02-01-2013 16:02 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
Met die schakelaars schakel je ook daadwerkelijk. Als je hem lang indrukt kom je bij de instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

FabianNL schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:07:
Daar heb je gelijk in, het is immers zachter materiaal.
Het was wel een scherp klein ding, een korreltje of iets want het is er dwars doorheen gegaan.
Mja... ik vind ze doorgaans ook overkill of gewoon ronduit niet mooi.
Daarom twijfel ik ook of ik de protector die er nog op zit aan de voorkant zou vervangen voor een andere mocht hij ooit los gaan laten. Ik denk van niet... want het apparaat is juist zo mooi en smooth zonder.

Op de achterkant vind ik het nuttiger omdat hij daar altijd op komt te liggen en ik liever swirls of krassen in de protector heb dan in het glas. Dus voor de achterkant ben ik eerder geneigd er een op te plakken.
Gonadan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:55:
Wat het trouwens niet zo dat de 'schakelaars' meer snelkoppelingen naar instellingen waren? Of valt dat mee?
De een wel, de ander niet. Er is nog ruimte voor verbetering in ieder geval.
Zelf ben ik "verwend" door Cyanogenmod en AOKP op mijn Desire Z, waardoor ik al bijna twee jaar een power toggle bar in de notificatie dropdown gewend ben.

Ik heb daarom Play Store: Power Toggles geïnstalleerd en daarmee het "probleem" voor mij opgelost. Werkt prima op de stock ROM :)
Ik maak geen gebruik van de widget, enkel de bar in het notificatie dropdown ding.
Zoals hier:
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/n2f6NnNmli2sCPyyobQdhMROeN_fnoR58tzyBhJxUzf9kul2TmNKw7-gyv7mvorOZJd5
Ik verwacht dat Widgetsoid ook een prima optie is, die heb ik voorheen op mijn Z wel eens gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Ultraman op 02-01-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat is wel een grappige app moet ik zeggen. Kan je met die balk in de notificaties ook echt toggelen of gaat die alsnog naar de app zelf? Op dit moment heb ik nog een ingebouwde schakelaartab (MIUI), maar dit is misschien zelfs makkelijker.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Ultraman schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:28:

Ik heb daarom Play Store: Power Toggles geïnstalleerd en daarmee het "probleem" voor mij opgelost. Werkt prima op de stock ROM :)
Ik maak geen gebruik van de widget, enkel de bar in het notificatie dropdown ding.
Thanks, dat is een goeie tip. Werkt inderdaad perfect en het zit gewoon op (voor mij) de meest logische plek. Ook handig dat je de batterijstatus in procenten kan zien. Wel jammer dat die links staat en niet rechts, in plaats van het standaard batterij icoontje, maar goed. Daar kan die app waarschijnlijk niet iets aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
Ultraman schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:28:

Thanks! Ik gebruikte de widget al, maar wist niet dat er ook een optie was voor de notificatie bar.
Gonadan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:42:
Kan je met die balk in de notificaties ook echt toggelen of gaat die alsnog naar de app zelf?
Ja je kan er mee toggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Power Toggles is inderdaad veruit superieur aan de standaard quick settings van Google. Daarmee heb je ook de zaklamp functie snel bij de hand, ideaal. Verder zijn het tenminste echt allemaal toggles, zelfs GPS als je de app in de system dir installeert (root vereist). Linksboven batterijpercentage vind ik ook erg fijn.
Enige wat ontbreekt is dat als je een toggle lang ingedrukt houdt dat je dan naar de instellingen gaat, zoals bij Touchwiz het geval is. Alleen weet ik niet of dat mogelijk is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Maatje van me krijgt het internet op zijn Nexus niet aan de praat. Hij zit bij Tele 2.
Het lukt hem met een andere simkaart wel. Meer mensen die hier problemen mee hebben? Iemand die de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Laatst online: 02-09 20:54
Misschien herkent de nexus de apn instellingen niet automatisch(correct) voor tele2 en moeten deze handmatig ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betreft mij bij een vorige nexus 4 ging het prima en automatisch (die is inmiddels verkocht en heb dus nu weer een nieuwe) Nu wilt die hem op geen mogelijkheid pakken vrij apart.

Handmatige instellingen krijg ik niet te vinden op hun website wat random meuk werkte iedergeval niet, aangezien tele2 via tmobile loopt kan ik die settings eventueel proberen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:28:
betreft mij bij een vorige nexus 4 ging het prima en automatisch (die is inmiddels verkocht en heb dus nu weer een nieuwe) Nu wilt die hem op geen mogelijkheid pakken vrij apart.

Handmatige instellingen krijg ik niet te vinden op hun website wat random meuk werkte iedergeval niet, aangezien tele2 via tmobile loopt kan ik die settings eventueel proberen?
Beter zoeken dan. Vrij snel gevonden.
Het is hier de SGS2 maar dat verandert niets aan de instellingen:
http://www.tele2.nl/klant...ernet/handmatig-instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx het werkt nu kan je me uitleggen waarom het de vorige keer 1x goed ging en nu niet? heb wel eerst met deze zitten spelen zonder de simkaart erin te stoppen en dat pas een uur later gedaan.

maar goed het werkt wel nu wel heel slecht bereik maar goed.

bedankt voor je hulp ouwe blauwe vogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:38:
thx het werkt nu kan je me uitleggen waarom het de vorige keer 1x goed ging en nu niet? heb wel eerst met deze zitten spelen zonder de simkaart erin te stoppen en dat pas een uur later gedaan.

maar goed het werkt wel nu wel heel slecht bereik maar goed.

bedankt voor je hulp ouwe blauwe vogel
Ik heb geen idee waarom het eerst niet goed werkte. Heb trouwens zelf ook geen Tele2, dus je bereik-vraag weet ik ook niet. Had je eerst wel goed bereik?
Geen dank. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bereik was eerst veel en veel beter ja! maar vertik het om naar die a techinsche help desk te bellen a 25 cent p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Laguna schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:37:
Verder zijn het tenminste echt allemaal toggles, zelfs GPS als je de app in de system dir installeert (root vereist).
Dat staat inderdaad in de beschrijving.
Echter werkt die toggle hier ook prima op de unrooted stock ROM! :)

Long press voor de echte settings kun je misschien tippen aan de dev. Wie weet kan hij het inbouwen.
Zo heb ik de dev van Minimalistic Text eens gevraagd of het mogelijk was om weeknummer in te bouwen.
Binnen een paar dagen was er een update met de functionaliteit :D

[ Voor 22% gewijzigd door Ultraman op 02-01-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hmm, misschien heb ik dan wat beperkingen in mijn ROM of versie want bij mij krijg ik een overlay met dezelfde balk waarna ik pas kan toggelen. :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
KoenCows schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:20:
Mijn screen problem van de Nexus 4 is helaas nog niet opgelost. Weet niet meer wat ik moet doen. Na het opstarten van de telefoon wordt het scherm zwart. Een hard reset doen lukt niet omdat er 'geen opdracht staat'. Ik heb deze twee afzonderlijke problemen gefilmd en op youtube geplaatst. Iemand enig idee wat ik op afstand zou kunnen doen om dit op te lossen?

Scherm probleem:
YouTube: Nexus 4 screen problem
Vandaag had ik het zelfde probleem als Koen. Ik las op internet dat veel mensen daar last van hebben. Zie ook http://www.androidplanet....eem-starten-niet-meer-op/

De batterij van mijn telefoon was 0% en kon volgens mij niet meer opgeladen worden. Al startte je hem op dan ging hij bijna gelijk weer uit, hij wou dan ook niet opladen.

Toen heb ik de micro usb er steeds in en uit gedaan, elke keer kreeg ik 2 a 3 sec zo'n animatie die je krijgt als je hem oplaad.

Dit heb ik een tijdje herhaald, vervolgens kon ik hem weer opstarten en ging hij weer laden.

Misschien is het niet eens een fix maar gewoon puur toevalig. Maargoed hoop dat andere er ook wat aan hebben als ze het zelfde probleem krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door T homass op 03-01-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
T homass schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:23:
[...]

Vandaag had ik het zelfde probleem als Koen. Ik las op internet dat veel mensen daar last van hebben. Zie ook http://www.androidplanet....eem-starten-niet-meer-op/

De batterij van mijn telefoon was 0% en kon volgens mij niet meer opgeladen worden. Al startte je hem op dan ging hij bijna gelijk weer uit, hij wou dan ook niet opladen.

Toen heb ik de micro usb er steeds in en uit gedaan, elke keer kreeg ik 2 a 3 sec zo'n animatie die je krijgt als je hem oplaad.

Dit heb ik een tijdje herhaald, vervolgens kon ik hem weer opstarten en ging hij weer laden.

Misschien is het niet eens een fix maar gewoon puur toevalig. Maargoed hoop dat andere er ook wat aan hebben als ze het zelfde probleem krijgen.
Probleem met red light had ik ook. Had niet eens dit berichtje gezien of 'de vele topics op XDA', maar had mijn telefoon gewoon een lange tijd aan de officiële lader gelegd (paar uur minimaal) en daarna startte ie gewoon op. Mijn gedachte was dan ook dat ie de batterij dusdanig leeg was, dat ie niet meer kon opstarten en hij ook wat moeite had met opladen, wat tenslotte 'bekende problemen' zijn bij de huidige generatie accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

FabianNL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:16:
[...]

Probleem met red light had ik ook. Had niet eens dit berichtje gezien of 'de vele topics op XDA', maar had mijn telefoon gewoon een lange tijd aan de officiële lader gelegd (paar uur minimaal) en daarna startte ie gewoon op. Mijn gedachte was dan ook dat ie de batterij dusdanig leeg was, dat ie niet meer kon opstarten en hij ook wat moeite had met opladen, wat tenslotte 'bekende problemen' zijn bij de huidige generatie accu's.
mijn galaxy nexus had ongeveer hetzelfde probleem, als de accu helemaal leeg was, startte hij elke keer opnieuw op, ook als de lader er aan zat, je moest dan gewoon wachten. Ook het scherm ging flikkeren en strepen vertonen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Mijn nexus 7 heeft dat ook. Lang genoeg opladen dus eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat heeft zelfs mijn Desire nog. Als hij te leeg is kan hij het opstarttraject niet aan en komt hij in een lus. Dan kan je hem óf aan de lader hangen en afwachten of leeg laten lopen en later gewoon weer opladen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Iemand nog iets gehoord van de leveringen uit UK?
Ja ik weet dat dit de thread er niet voor is maar de andere is nog altijd dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
daflux schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:39:
Iemand nog iets gehoord van de leveringen uit UK?
Ja ik weet dat dit de thread er niet voor is maar de andere is nog altijd dicht...
[LG Google Nexus 4] Beschikbaarheid en levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Thx had nog niet gezien dat er een ander was, dacht dat ze hem terug gingen openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Hebben jullie ook last van lichte light bleeding op zwarte schermen/achtergronden? Ik zie rechts boven een lichte plek.

Edit: foto toegevoegd voor duidelijkheid, zie rechtsboven:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y64kE.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door ex87 op 05-01-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 12:38
Bij mijn Nexus 4 kan ik geen enkele video afspelen op Chrome.
Er staat dan "video kan niet worden afgespeeld".
Dit gebeurde nadat Chrome bij mij chrashte tijdens het laden van een video.
Zelfs de camera en gallerij hangen erdoor vast.
Weten jullie manieren om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Laatst online: 07-09 10:36
DieGozerDaar schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 06:02:
Bij mijn Nexus 4 kan ik geen enkele video afspelen op Chrome.
Er staat dan "video kan niet worden afgespeeld".
Dit gebeurde nadat Chrome bij mij chrashte tijdens het laden van een video.
Zelfs de camera en gallerij hangen erdoor vast.
Weten jullie manieren om dit op te lossen?
keer rebooten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 11:26

pkwarts

555433800

Laguna schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:37:
Power Toggles is inderdaad veruit superieur aan de standaard quick settings van Google. Daarmee heb je ook de zaklamp functie snel bij de hand, ideaal. Verder zijn het tenminste echt allemaal toggles, zelfs GPS als je de app in de system dir installeert (root vereist). Linksboven batterijpercentage vind ik ook erg fijn.
Enige wat ontbreekt is dat als je een toggle lang ingedrukt houdt dat je dan naar de instellingen gaat, zoals bij Touchwiz het geval is. Alleen weet ik niet of dat mogelijk is.
Je kan dubbelklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
Rebooten helpt ook niet. En als ik bij light flow de LED test ga proberen gaan ze niet aan (5 sec wachten en dan scherm uitzetten toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Hmm, na het weg halen van mijn plastic scherm ding, en het automatisch instellen van brightness ziet het er een stuk beter uit.. Eigenlijk bijna niet meer zichtbaar.. Zou iemand toch is bij die van hem/haar kunnen kijken om mij gerust te stellen ;)? Ik weet dat led/light bleeding bij LED redelijk normaal is.. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:17
ex87 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:14:
Hmm, na het weg halen van mijn plastic scherm ding, en het automatisch instellen van brightness ziet het er een stuk beter uit.. Eigenlijk bijna niet meer zichtbaar.. Zou iemand toch is bij die van hem/haar kunnen kijken om mij gerust te stellen ;)? Ik weet dat led/light bleeding bij LED redelijk normaal is.. Maar toch.
Met de helderheid op maximum zie ik ook iets bleeding, maar dat heb je op elk edgelit LCD scherm. Bij brightness op automatisch is er helemaal geen bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Mauritzzz schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:22:
[...]

Met de helderheid op maximum zie ik ook iets bleeding, maar dat heb je op elk edgelit LCD scherm. Bij brightness op automatisch is er helemaal geen bleeding.
Ja precies, hier hetzelfde dan. Bedankt voor het checken, dan ga ik er nu van genieten :9 wat een top ding! Zoveel sneller dan me Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
DieGozerDaar schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:03:
Rebooten helpt ook niet. En als ik bij light flow de LED test ga proberen gaan ze niet aan (5 sec wachten en dan scherm uitzetten toch?).

[...]
ik gebruik light flow (nog) niet.... Je zou het ook in kunnen stellen bij bv whatsapp (groen bij mij) en laat iemand je dan een appje sturen om te testen of het dan wel werkt.

Wat betreft chrome en video's ... je zou het cache en data kunnen wissen om te kijken of dat helpt. (van chrome zelf dan he)

btw , draai je iets customs of is alles stock?

[ Voor 4% gewijzigd door Gohan040 op 05-01-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ook last van dikke dikke warmte (achterkant) bij het spelen van bijv gta vice city?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:55:
Mensen ook last van dikke dikke warmte (achterkant) bij het spelen van bijv gta vice city?
Weinig last van warmte, iig geen overdreven warmte. Het scheelt misschien dat ik geen spellen als GTA speel op mijn telefoon maar je moet ook niet vergeten dat de achterkant glas is en dat dit dus normaal kan zijn.
Glas zal altijd warmer worden dan een kunststof achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DieGozerDaar schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:03:

[...]
Doet ie hier ook niet, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:55:
Daar heb ik inderdaad ook last van. Echter, bij een spel als GTA Vice City vind ik dit nog niet zo gek. De telefoon moet dan echt volop aan de bak, om 't spel te kunnen draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-EvoLution- schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:17:
[...]

Daar heb ik inderdaad ook last van. Echter, bij een spel als GTA Vice City vind ik dit nog niet zo gek. De telefoon moet dan echt volop aan de bak, om 't spel te kunnen draaien!
Inderdaad. Voel maar eens aan je laptop als je daar een game op speelt dat het maximum uit de hardware haalt. GPU en CPU kunnen erg heet worden. De ergste hitte voel je geeneens.

Bij een computer merk je dit minder snel aangezien er veel ruimte is voor grote en effectieve koelingssystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
Gohan040 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:51:
[...]

ik gebruik light flow (nog) niet.... Je zou het ook in kunnen stellen bij bv whatsapp (groen bij mij) en laat iemand je dan een appje sturen om te testen of het dan wel werkt.

Wat betreft chrome en video's ... je zou het cache en data kunnen wissen om te kijken of dat helpt. (van chrome zelf dan he)

btw , draai je iets customs of is alles stock?
Mijn Nexus draait op stock.
Cache en data wissen van Chrome heb ik al vaker geprobeerd.
Ik heb ook al Chrome eens geprobeerd uit te schakelen en weer opnieuw opstarten.
Niets helpt, dus probeer ik nu maar weer alles terug naar fabrieksinstellingen te zetten en hopen dat die het weer doet.

Bij light flow heb kan ik niet whatsapp, facebook etc. een kleur geven of instellen want ik zie ze nergens staan.
Als het goed is staan ze als je de app opent bij Meldingen?
Waarschijnlijk komt het dan dat ik light flow Lite heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vraagje over die zoem / buzz bug die best wel breed uitgemeten wordt (bijv. hier http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=39936).

Kun je dat geluid horen in een stille kamer, bijv 's nachts je slaapkamer als je gsm op je nachtkastje ligt?
Ik ben echt allergisch voor dit soort dingen, maar de Nexus is eigenlijk de enige foon die ik nu wil voor de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

draakhoofd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:33:
Vraagje over die zoem / buzz bug die best wel breed uitgemeten wordt (bijv. hier http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=39936).

Kun je dat geluid horen in een stille kamer, bijv 's nachts je slaapkamer als je gsm op je nachtkastje ligt?
Ik ben echt allergisch voor dit soort dingen, maar de Nexus is eigenlijk de enige foon die ik nu wil voor de rest...
Ik heb het ook, maar is echt zo goed als onhoorbaar. Ik hoorde het niet eens totdat jij aanhaalde! Je moet je oor helemaal tegen de speaker duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Rick-Jan schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:41:
[...]

Ik heb het ook, maar is echt zo goed als onhoorbaar. Ik hoorde het niet eens totdat jij aanhaalde! Je moet je oor helemaal tegen de speaker duwen.
Same here. Ik hoorde eerst totaal niks. Als ik dan het scherm even aan en uit laat gaat dan hoor ik het voor een paar seconden.
Bij mij ligt hij ook altijd op het nachtkastje en hoor er 's avonds totaal niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-EvoLution- schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:17:
[...]

draait wel als een zonnetje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

draakhoofd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:33:

Merk/hoor hier niks van en phone ligt op nog geen 30cm van mn kussen op mn nachtkastje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Yeah, de mijne is binnen :) Ervaring tot nu toe is meer dan prima :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
Na het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt alles weer prima bij mij.
Het enige slechte wat me op is gevallen is dat de video speler niet zo goed is, want als ik en film afspeel vanuit mijn galerij stottert het beeld veel
Om dit op te lossen heb ik het gewoon via vlc media player afgespeeld en dat ging vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hoveel betekent het nou dat de teleoon een 15:9 (of 16:9.6, zo je wil) verhouding heeft? Hij heeft 48 pixels méér in de breedte dan de meeste andere telefoons. Levert dat nou veel voordeel of nadeel op tijdens dagelijks gebruik, behalve dat je nu bij een 16:9 filmpje een balk boven en onder hebt?
Rick-Jan schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:41:
Ik denk dat iets dergelijks niet uniek is voor deze telefoon. Als ik met mijn Milestone 1 een nummer draai en dan op "Call" druk, dan maakt de telefoon tijdens stilte (tussen de beltonen door) ook zoemende "zzzzzt... ttzzzzzt" geluiden. Dat doet hij ook als beide mensen niet praten. Het is echter niet hard genoeg om tijdens een gesprek storend te zijn: je hoort het dan niet. Het geluid wordt door het allerkleinste geluidje uit de speaker al overtroffen.

[ Voor 56% gewijzigd door Katsunami op 06-01-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Dubbelklikken zorgt er bij mij alleen voor dat de bewuste toggle snel aan/uit schakelt?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heeft iemand deze truc al gedaan? En zo ja, hoe moet je dat invoeren deze truc? Snap het niet:

http://www.lgnexus4.com/a...-nexus-4-te-optimaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
alwaysleft schreef op zondag 06 januari 2013 @ 04:47:
Heeft iemand deze truc al gedaan? En zo ja, hoe moet je dat invoeren deze truc? Snap het niet:

http://www.lgnexus4.com/a...-nexus-4-te-optimaliseren
Meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2039553

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvander
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 13:38
Ik heb sinds zaterdag mijn nexus 4. Maar hij maakt elk half uur een klik geluid en verschijnt er het icontje van de speaker. Heeft er iemand hetzelfde voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Elvander schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:49:
Ik heb sinds zaterdag mijn nexus 4. Maar hij maakt elk half uur een klik geluid en verschijnt er het icontje van de speaker. Heeft er iemand hetzelfde voor?
Weet niet precies wat je bedoelt, wel maakt mijn Nexus af en toe ook onverklaarbare "geluidjes". Dacht eerst dat het te maken had met de stroomkabel, maar dat is volgens mij ook niet. Elk half uur is het sowieso niet bij mij, maar de oorzaak weet ik ook nog niet (mijn geluid staat 80% van de tijd uit, dus ook lastig zoeken).
Google komt hopelijk snel met een update, want er zitten best wat kleine foutjes in 4.2.2. 4.2.1.

PS. Eigenlijk kan ik je dus ook niet echt verder helpen, en überhaupt geen idee of we over hetzelfde praten ;)

[ Voor 0% gewijzigd door FabianNL op 07-01-2013 15:13 . Reden: foutje, bedankt agoNITE! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klik geluid lijkt me gewoon de std klik uit android? icoontje van de speaker hmm al geluids instellingen veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
FabianNL schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:38:
[...]
Google komt hopelijk snel met een update, want er zitten best wat kleine foutjes in 4.2.2.
4.2.1 denk ik dan toch?

Heb sinds vorige week ook de Nexus 4, hiervoor de Galaxy Nexus. Toch wel een wereld van verschil hoor, vooral het scherm en het toestel is veel sneller natuurlijk. Accu is vooralsnog ook beter in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Bedankt voor de reacties mbt dat zoem / buzz geluid uit de LG Nexus 4. Heeft me genoeg vertrouwen gegeven om het toestel te kopen, als MM Duitsland hem aan me gaat leveren tenminste. Blijft apart dat er zoveel over gereld wordt als je het feitelijk alleen hoort als je het ding aan je oor legt.
Als ie niet bevalt kan ie altijd nog op MP of V&A, zo ist ook ;). Formaat zal wel enorm wennen zijn, heb nu een 3,3" SE Ray. Ik heb 4" eigenlijk de sweetspot gevonden qua grootte (maar dan heb je vaak mindere specs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
draakhoofd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:55:
Bedankt voor de reacties mbt dat zoem / buzz geluid uit de LG Nexus 4. Heeft me genoeg vertrouwen gegeven om het toestel te kopen, als MM Duitsland hem aan me gaat leveren tenminste. Blijft apart dat er zoveel over gereld wordt als je het feitelijk alleen hoort als je het ding aan je oor legt.
Als ie niet bevalt kan ie altijd nog op MP of V&A, zo ist ook ;). Formaat zal wel enorm wennen zijn, heb nu een 3,3" SE Ray. Ik heb 4" eigenlijk de sweetspot gevonden qua grootte (maar dan heb je vaak mindere specs).
Ik had hier voor de GNEX(4.6") en daarvoor de HTC Desire Z (3.7") en ik moest eerst ook wennen tussen de overgang van 3.7 inch naar 4.6 maar als je er eenmaal aan gewend bent dan wil je niet kleiner meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij vind ik toch wel echt tegenvallen hoop dat dit nog beter gaat worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:02:
batterij vind ik toch wel echt tegenvallen hoop dat dit nog beter gaat worden :-)
Ik ga hier wel vanuit om eerlijk te zijn. Regelmatig is bijvoorbeeld Maps of een of andere wakelock verantwoordelijk voor minimaal 25% van het stroomverbruik. Als ze deze software foutjes eruit halen, kan de batterijduur dus ook eenvoudig verlengt worden. Zoals nu al enkele custom-kernels bewijzen met daarin in ieder geval een fix van Qualcomm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:03

pim_rs

Stars and Stripes

En die van mij is alweer stuk. Gisteravond uitgezet om de telefoon opnieuw op te starten maar na "Shutting down" en het uitgaan van het scherm is er geen leven meer in te krijgen. Het enige teken van leven krijg ik na 10 sec de aan/uit knop ingedrukt te houden terwijl de telefoon aan de lader of USB hangt in de vorm van een rood ledje wat iedere 10 seconde voor 1 seconde brangt zolang ik de knop ingedrukt heb. Niks mee gedaan verder, geen custom roms/kernels of geroot, zelfs nog niet eens m'n SIM kaart erin gehad 8)7

Dat wordt weer een ritje Duitsland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Dat is wel erg pech hebben

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
pim_rs schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:24:
En die van mij is alweer stuk. Gisteravond uitgezet om de telefoon opnieuw op te starten maar na "Shutting down" en het uitgaan van het scherm is er geen leven meer in te krijgen. Het enige teken van leven krijg ik na 10 sec de aan/uit knop ingedrukt te houden terwijl de telefoon aan de lader of USB hangt in de vorm van een rood ledje wat iedere 10 seconde voor 1 seconde brangt zolang ik de knop ingedrukt heb. Niks mee gedaan verder, geen custom roms/kernels of geroot, zelfs nog niet eens m'n SIM kaart erin gehad 8)7

Al geprobeerd een hele nacht, uit aan de oplader te hangen en vervolgens weer proberen aan te zetten?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
pim_rs schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:24:

Al geprobeerd om de telefoon voor langere tijd aan de officiële oplader te leggen? Klinkt namelijk alsof je batterij gewoon helemaal leeg is, zoals andere ook al hebben meegemaakt (ik zelf ook).
Oftewel, lange tijd opladen en daarna pas proberen aan te zetten.

/edit: wat Wooldoor zegt dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Inderdaad ik heb ook gehoord dat een lange tijd aan de officiële lader het probleem wel eens wil oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:12
Zijn meer mensen met dit probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2011328 Je zou daar is kunnen rondkijken voor oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:03

pim_rs

Stars and Stripes

Ik heb dat nog niet geprobeerd. Wel een hele nacht met rust gelaten. Het vreemde is zodra ik de telefoon aan de lader hang er niets gebeurd. Normaal komt er zo'n batterij in beeld met een animatie en wordt de lader iets warm. Toen ik de telefoon uit schakelde zat er nog zo'n 30% prik in.

Edit:
Roberttt schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:40:
Zijn meer mensen met dit probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2011328 Je zou daar is kunnen rondkijken voor oplossingen.
Klopt heb ik helemaal doorgespit maar niets lijkt te werken. Dit zijn wel allemaal issues die naar voren na het flashen van een andere firmware. Die van mij is stock.

[ Voor 43% gewijzigd door pim_rs op 07-01-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 13:37
Een professional die de Nexus meer gebruikt dan zijn Iphone 5:

http://gizmodo.com/597307...-4-completely?tag=android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:41
Heeft iemand een foto van de oplader die hij bij zijn Duitse Nexus 4 kreeg? Ik heb namelijk een oplader bij mijn Nexus 4 van BelSimpel gekregen waarvan ik moeilijk kan geloven dat ie standaard is. Dat ding levert maar 400mA. (LG Travel Adapter STA-U33ER)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simplendi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:27:
Heeft iemand een foto van de oplader die hij bij zijn Duitse Nexus 4 kreeg? Ik heb namelijk een oplader bij mijn Nexus 4 van BelSimpel gekregen waarvan ik moeilijk kan geloven dat ie standaard is. Dat ding levert maar 400mA. (LG Travel Adapter STA-U33ER)
Hier ook gewoon een LG Travel Adapter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Als iemand een foto heeft graag, als ik op het typenummer zoek kom ik een andere tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaza.nl/images/1/99/Reislader-oplader-origineel-LG-STA-U34ER-U33ER-TA-30ME-25556699.jpg

@Werelds, die heb ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rick-Jan op 07-01-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
Travel Adapter met model nummer MCS-01ER, levert 5V/1.2A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Werelds schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:38:
Daar was ik dus al bang voor. Ik kon me niet voorstellen dat LG een 5V/0.4A lader zou leveren. Iedereen die bij BelSimpel besteld opgelet dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Werelds schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:38:
Ik heb MCS-01ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
ik vind de bijgeleverde lader van LG (mediamarkt) ook maar niks (geeft bij mij geluid en wordt extreem warm, in ieder geval warmer dan mijn andere laders) ik sluit mijn nexus dus lekker aan op de HTC laders die ik nog heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Laatst online: 24-08 14:03
Kan dit iets te maken hebben met Whatsapp? Begreep van een vriend met een HTC Titan (Windows Phone 7.5) dat zijn Whatsapp sinds een week of 3 een muziekfile loopt zonder geluid, om zo de verbinding in stand te houden. Dit omdat de telefoon anders de verbinding in een soort van powersave zet, waarbij Whatsapp-berichten dus niet direct binnenkomen. Misschien een beetje ver gezocht, maar ik kan me voorstellen dat de makers van Whatsapp iets vergelijkbaars hebben ingebouwd in de android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
pim_rs schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:41:
Ik heb dat nog niet geprobeerd. Wel een hele nacht met rust gelaten. Het vreemde is zodra ik de telefoon aan de lader hang er niets gebeurd. Normaal komt er zo'n batterij in beeld met een animatie en wordt de lader iets warm. Toen ik de telefoon uit schakelde zat er nog zo'n 30% prik in.

Edit:

[...]

Klopt heb ik helemaal doorgespit maar niets lijkt te werken. Dit zijn wel allemaal issues die naar voren na het flashen van een andere firmware. Die van mij is stock.
Er verscheen bij mij in eerste instantie ook helemaal niks op het scherm. Pas later zag ik de batterij :+ Ik zou dus even geduld (proberen) te hebben.
marnix007 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:09:
[...]

Kan dit iets te maken hebben met Whatsapp? Begreep van een vriend met een HTC Titan (Windows Phone 7.5) dat zijn Whatsapp sinds een week of 3 een muziekfile loopt zonder geluid, om zo de verbinding in stand te houden. Dit omdat de telefoon anders de verbinding in een soort van powersave zet, waarbij Whatsapp-berichten dus niet direct binnenkomen. Misschien een beetje ver gezocht, maar ik kan me voorstellen dat de makers van Whatsapp iets vergelijkbaars hebben ingebouwd in de android versie.
Nee, dat lijkt me sterk. Dat is een specifieke noodoplossing voor WP, dit is niet nodig voor Android welke achtergrond apps gewoon toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
FabianNL schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:17:
[...]
Ik ga hier wel vanuit om eerlijk te zijn. Regelmatig is bijvoorbeeld Maps of een of andere wakelock verantwoordelijk voor minimaal 25% van het stroomverbruik. Als ze deze software foutjes eruit halen, kan de batterijduur dus ook eenvoudig verlengt worden. Zoals nu al enkele custom-kernels bewijzen met daarin in ieder geval een fix van Qualcomm.
Dat is geen software fout, Maps wakelock betekent gewoon dat je de Locatieservices aan hebt staan, waarschijnlijk Google Now of Latitude.
Kan je dus makkelijk zelf wat aan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 07-01-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simplendi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:27:
beetje zelfde soort als een htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mijn Nexus4 van Belsimpel kwam ook met een zwakke adapter:

LG Travel Adapter STA-U33ER
4.8V, 0.4A.

De adapter van mijn oude (nu defecte) Motorola is ruim 2x zo krachtig: 5V, 0.85A. Een andere adapter die ik nog heb (onder andere in gebruik voor de iPod Classic) is 5V, 1A. Die zal 2.5x sneller laden dan de adapter die bij de Nexus4 zit.

Morgen bellen met Belsimpel, of maar gewoon nog een 5V, 1A adapter van ebay halen voor €5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Langzaam laden is niet slecht hoor, snel laden hoeft niet goed te zijn (wel handig ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
CRXed schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:21:
[...]

Dat is geen software fout, Maps wakelock betekent gewoon dat je de Locatieservices aan hebt staan, waarschijnlijk Google Now of Latitude.
Ook na het uitzetten, vind ik hem nog soms verdacht hoog staan... Daarnaast is het sowieso een vreemde keuze om deze default aan te zetten, levert onnodige frustraties op bij de 'normale gebruiker'.
Katsunami schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 01:55:
Mijn Nexus4 van Belsimpel kwam ook met een zwakke adapter:

LG Travel Adapter STA-U33ER
4.8V, 0.4A.

De adapter van mijn oude (nu defecte) Motorola is ruim 2x zo krachtig: 5V, 0.85A. Een andere adapter die ik nog heb (onder andere in gebruik voor de iPod Classic) is 5V, 1A. Die zal 2.5x sneller laden dan de adapter die bij de Nexus4 zit.

Morgen bellen met Belsimpel, of maar gewoon nog een 5V, 1A adapter van ebay halen voor €5?
Zal Belsimpel deze toestellen niet geïmporteerd hebben uit de VS/UK, en daarom zelf een adapter hebben geregeld? Dit is namelijk inderdaad minder dan de standaard adapter. Zou dan ook aanraden om inderdaad een goede adapter te regelen, zou anders wel eens lang kunnen duren voordat ie van 0 naar 100% gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
of maar gewoon nog een 5V, 1A adapter van ebay halen voor €5?
Nou ik weet niet of je daar wel zo blij van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

CRXed schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:21:
Lekker is dat, dan kan je bepaalde basisfunctionaliteit dus niet eens gebruiken. :D
Ik zou sowieso verhaal halen, al is het maar om het principe. Je krijgt niet wat volgens LG/Google in de doos zit, wat geeft Belsimpel zelf aan als bijgeleverde accesoires?
horizon1978 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 07:41:
Langzaam laden is niet slecht hoor, snel laden hoeft niet goed te zijn (wel handig ;) ).
De meeste tweakers leggen hem toch 's nachts aan de lader, dan maakt het weinig uit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
FabianNL schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:18:
[...]

Zal Belsimpel deze toestellen niet geïmporteerd hebben uit de VS/UK, en daarom zelf een adapter hebben geregeld? Dit is namelijk inderdaad minder dan de standaard adapter. Zou dan ook aanraden om inderdaad een goede adapter te regelen, zou anders wel eens lang kunnen duren voordat ie van 0 naar 100% gaat...
Het zijn inderdaad UK toestellen. Dat stond er niet eens bij maar vind ik niet erg (garantie loopt toch via Belsimpel) als je netjes de originele adapter bijlevert zoals die ook in Duitsland in de doos zit. Niet een of andere goedkope lader die maar met 0.4A laad. Ik heb dus maar via Twitter alvast contact op genomen met Belsimpel om te vragen of ik een juiste oplader kan krijgen.

Bij Belsimpel staat er alleen:
In de doos:
Accu
Toestel
Acculader
Dus daar klopt sowieso niks van (accu in de doos? 8)7 )

Update: Zojuist bericht van Belsimpel terug, ze gaan het oplossen! :)

[ Voor 12% gewijzigd door 0fbe op 08-01-2013 09:37 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]