Ja, is nog volledig stock.Pino112 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:45:
Nice, dat ziet er goed uit.
Gewoon stock firmware neem ik aan?
's Nachts zijn de lange stukken zonder WiFi, zodoende makkelijk te identificeren (3 stukken).Snachts idd maar heel weinig, maar daarna in een korte tijd relatief veel verloren.
De snelle energie drops voor het slapen gaan komen door browsen en plaatjes van grappige katten bekijken.
Dat je vervolgens eenzelfde dip in energie ziet is omdat mijn ochtendritueel eenzelfde patroon heeft als ik nergens naar toe hoef. En aangezien het vakantie was... Ben ik dus opgestaan met browsen, ochtendnieuws checken, en verse plaatjes van grappige schattige katjes bekijken.
Houd verder rekening met de relatief lange tijdspanne van de grafiek tov wat je mogelijk gewend bent. Dalingen zien er daardoor steiler uit dan wanneer de grafiek maar 24 uur zou laten zien.
Jup, als je matig signaal hebt gaat het hard. Maar dat geldt voor vrijwel alle andere smartphones ook.Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:47:
@Ultraman
Ik heb vandaag geleerd dat de grootste battery drain de mobile network signal is. Zolang je goed bereikt hebt (= groen), dan zal de batterij niet of nauwelijks omlaag gaan in slaapstand. Hoe slechter je bereik, hoe meer batterij het kost.
En vergeet ook het grote scherm niet, daar is ook energie voor nodig.
De telefoon echt gebruiken is waar de batterij aan op gaat bij mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 02-01-2013 02:32 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.