Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:48
Eergisteren mijn screenprotectors binnengekregen via Amazon en meteen bij de eerste al meteen zonder bubbels. Moest een keer tot de helft los voor een klein stofje maar met het extra stickertje weggehaald en daarna keurig zonder bubbels geplakt.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71AT4spxgfL._SL1476_.jpg

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Meer mensen met een QI lader welke sinds Android 4.3 wat raar doet?

Het is mij opgevallen dat als ik de Nexus 4 oplaad via een QI lader (de PowerQI in mijn geval) hij zodra die opgeladen is en de telefoon op de lader blijft liggen redelijk snel weer leegloopt. Als je dan kijkt naar het batterijgebruik komt Android System er als boosdoender uit. Het lijkt erop dat daar sinds 4.3 wat gewijzigd is, misschien iets bij de aansturing van QI,

Bij 4.2.2 had ik dit gedrag niet, daar kon die op de lader blijven liggen zonder dat die meer dan anders leeg liep. Dus voorlopig maar meteen de telefoon van de lader afhalen als die vol is.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 13:52
Even een korte review van mijn gekochte accessoires na een paar maanden praktijkervaring:

Poetic Borderline Bumper case:
Ik ben blij dat ik deze bumper gekocht heb want de keren dat ik de telefoon heb laten vallen is niet meer op één hand te tellen, meestal gebeurde het binnenshuis op het laminaat. Hij is één keer buiten gevallen op straat van ongeveer één meter hoog, hij kwam terecht op zijn hoek. De bumper heeft daar nu een duidelijke beschadiging maar de telefoon is nog als nieuw. De bumper is naast de hoek en een randje wat daar nu los zit nog in zeer goede staat.

BestSkinsEver Google Nexus 4 Total Body Skin Case / Bumper Optimized:
Het aanbrengen was wat prutsen om het zonder stofjes onder de skin op de telefoon te krijgen, maar als hij eenmaal zit heb je er geen omkijken meer naar. Hij zit strak, is niet stroef maar ook niet te glad, geen belletjes/stofjes onder de skin en hij krult niet om of laat los. Enkel blijft er langs de rand wat stof plakken wat je er zo af veegt met je nagel. Zonder problemen naar de display kijken met een polaroid bril op is met de skin niet meer mogelijk, je ziet vage strepen/vlekken.

Metrans MWT02 Qi Certified Portable Wireless Charger
Top ding. Hij is klein en ziet er strak uit, wit met zilveren rand. Hij heeft een echte sweet spot dus je moet even uitvogelen hoe je de telefoon er op moet leggen maar na een paar keer gaat dat eigenlijk altijd goed. De telefoon is in ongeveer twee uur opgeladen, vergelijkbaar met als hij met een kabel opgeladen zou worden. De piep die het apparaat geeft bij het plaatsen van de telefoon vond ik irritant dus heb ik hem opengeschroefd en het speakertje onklaar gemaakt. Verder maakt hij amper geluid waardoor je hem zonder enkel probleem naast je bed kunt hebben liggen, met je oor op de lader of de adapter hoor je wel een tikje of een sisje maar dat is echt te verwaarlozen. In de 3 a 4 maanden tijd dat ik hem gebruikt heb is het maar twee keer voorgekomen dat ik de telefoon er niet goed op had gelegd en de telefoon dus 's ochtends niet opgeladen is. Ja de telefoon wordt warm tijdens het opladen, veel warmer dan als je hem met de kabel oplaadt. De temperatuur stijgt tot 41 graden, dan pauzeert het laden even en wordt later hervat als de telefoon wat minder warm is. Dit is minder goed voor de accu maar ik verwacht dat binnen de levensduur van de telefoon ik het verschil niet zal merken.

Edit: wat spelfoutjes eruit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Zo vanmorgen net voordat ik naar mijn werk wilde gaan kwam het pakje van Amazon aan.

Dus maar gelijk uitgepakt en de N4 in het case gedaan en wat een genot nu met die knopjes ipv die simpele tijdelijk case uit een stuk zonder enig goed gevoel (hard drukken werkte alleen goed).

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41eelNZ9XRL.jpg

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 06:57
Iemand die ervaring heeft met de Metrans MWT03 lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Heb ook de ringke fusion binnen gekregen de knopjes met deze case werkt inderdaad erg fijn met indrukken. De totale afwerking van de case had toch wat netter gekund vind ik. Heb hem bij www.mobilefun.nl besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Heb er ook een carkit voor gekocht dit is echt een aanrader al helemaal voor de prijs

http://www.ebay.nl/itm/In...ash=item2ec6f3fd76&_uhb=1

Iphone 4/5
Htc desire
Samsung
Noem maar op passen er ook in zonder problemen de beste carkit die ik heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat is geen carkit, maar een car mount. :p

Hoe dan ook voor dat geld geen slechte koop, maar ik hou het wel bij mijn Brodit.

[ Voor 79% gewijzigd door MegaTronics op 16-08-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:15

iFrost

Vroem vroem

Is er geen witte versie van de Ringke Fusion? :/

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Gouwden schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:40:
Iemand die ervaring heeft met de Metrans MWT03 lader?
SuperKneus,

welgeteld 7 posts onder je vraag, deelde mee dat hij die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:57
Ik ben hem nog steeds aan het testen. Vandaag een app gevonden, battery monitor widget, waarmee ik mooi kan bijhouden hoe het opladen gaat. Ik heb wel het idee, maar dat moet ik nog goed testen, dat het erg afhankt wat voor oplader je gebruikt. De oplader die bij de Nexus4 werd geleverd schijnt een lagere output te hebben dan de oplader die ik nu gebruik. Dit merk je met het opladen via de Qi lader. Maar goed ik ben dat dus nog aan het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
SuperKneus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:56:
Ik heb wel het idee, maar dat moet ik nog goed testen, dat het erg afhankt wat voor oplader je gebruikt. De oplader die bij de Nexus4 werd geleverd schijnt een lagere output te hebben dan de oplader die ik nu gebruik. Dit merk je met het opladen via de Qi lader. Maar goed ik ben dat dus nog aan het testen.
Ik gebruik zelf sinds april dit jaar de Metrans MWT02, de voorganger\broertje van jouw model. Die werkt alleen op een adapter met een output van minimaal 2 Ampere, lager dan dat doet ie niets. Ik gebruik daarom de bijgeleverde adapter met een conversiestekker. De adapter die bij de Nexus geleverd werd heeft inderdaad een te lage output voor deze Qi chargers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 534762

hallo, dit wilde ik even delen met jullie op de site van xtremeguard kun momenteel met een couponcode 80% korting krijgen op een screenprotector maw 1$ ipv 5$ code: XtremeSALE

http://www.xtremeguard.co...us-4-screen-protector.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:06
Ik ben echt verbaasd over alle screenprotector-berichten in dit topic. Ik gebruik mijn Nexus 4 al vanaf januari zonder screenprotector en heb echt nog geen enkele beschadiging op mijn scherm kunnen ontdekken. Snap eerlijk gezegd dan ook niet zo goed dat mensen die dingen gebruiken. Het scherm wordt er naar mijn idee een stuk minder gevoelig door en de beeldkwaliteit gaat er ook fors op achteruit, wordt simpelweg dof...

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
MiBe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:02:
Ik ben echt verbaasd over alle screenprotector-berichten in dit topic. Ik gebruik mijn Nexus 4 al vanaf januari zonder screenprotector en heb echt nog geen enkele beschadiging op mijn scherm kunnen ontdekken. Snap eerlijk gezegd dan ook niet zo goed dat mensen die dingen gebruiken. Het scherm wordt er naar mijn idee een stuk minder gevoelig door en de beeldkwaliteit gaat er ook fors op achteruit, wordt simpelweg dof...
Ik heb mijn Motorola Milestone 3 jaar gebruikt zonder screenprotector, zonder krassen. Ik heb ook twee iPod Classics van 4 en 2 jaar oud (beiden in de verkoop, atm :P) die geen krassen op het scherm hebben. Nu ik erover nadenk... ik heb nog nooit een mobiel apparaat gehad dat krassen op het scherm heeft opgelopen.

Wel op de achterkant, omdat die toestellen niet altijd op een perfecte ondergrond liggen, maar de achterkant heeft me nooit zo erg geboeid. (Ik heb de glanzende achterkant van beide iPods, die door velen angstvallig wordt beschermd, op dag 1 ontdaan van alle spiegeling door hem te brushen met fijn schuurpapier.)

Omdat de Nexus 4 zo dun is, een glazen achterkant heeft en spiegelglad is, heb ik er een Diztronic TPU case achterop geklikt. Dat is de eerste bescherming die ik ooit voor een mobiel apparaat in gebruik heb genomen.

[ Voor 9% gewijzigd door Katsunami op 21-08-2013 01:15 ]

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 19:03

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik heb net mijn Brodit active holder binnen, maar de telefoon past er slecht in :( blijkbaar moet het micro USB stekkertje een beetje onder een hoek in het toestel, maar het stekkertje in de Brodit holder zit te recht. Erg jammer, want ik het liefst heb ik dit weekend een werkende autohouder, maar dat wordt lastig zo. Hopelijk reageert Coolblue vandaag nog...

We've got that ring of confidence

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier heb ik twee van die Brodit houders in gebruik en met geen van beiden dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:15

iFrost

Vroem vroem

Oké ik heb dus even Rearth gemaild, en die hebben mij verteld dat er geen witte variant komt van de Ringke Fusion.. Dus nu ben ik weer op zoek naar een witte case/bumper die van achter open/transparant is en van voor genoeg bescherming biedt voor het scherm..

Is dit wat?

http://www.mobilefun.nl/3...-google-nexus-4---wit.htm

Ik zoek voornamelijk naar ervaringen, ik heb nooit eerder bumpers/cases gehaald dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten voor het geld :P

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:08
Ik zag hier een aantal keer de 'POWERQI' lader voorbij komen en deze spreekt me qua prijs en design wel aan.

Nu zag ik op Ebay deze staan voor 24 USD:
http://www.ebay.com/itm/190881447415

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L8hYFi8.jpg?2

Zou dit verder hetzelfde product zijn ondanks dat de tekst 'POWERIQ' ontbreekt, of kan ik beter gewoon een paar dollar meer uitgeven?

Edit: Het topic nog eens goed doorgelezen en ik zie nu dat nog minimaal 3 personen dezelfde hebben zonder deze tekst aan de bovenzijde. Blijkt dus goed te werken en deze wordt ook nog eens met een EU plug geleverd. 24 USD lijkt me dus een goede prijs en wellicht ook een tip voor anderen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Bigf00t op 28-08-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

MegaTronics schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:21:
De achterkant word stroever met zo'n dbrand sticker.
Inmiddels heb ik 'm binnen, mooie sticker (titanium, zonder nexus uitsnede), past perfect. Echter dat stroever worden valt mee, hij glijdt nog steeds erg makkelijk over de tafel. Ach, in ieder geval is het glas nu beschermd :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het is ook geen schuurpapier he. :+

De glazen achterkant is gladder, dus hij is wel stoever geworden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:29
murphylee schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:32:
Heb je geen linkje of informatie voor me waar ik deze kan kopen? :)
Wellicht via pm
De LG WCP-300 + officiële LG lader (1.8A) heb ik via Ebay gekocht bij hpapy_embroiderer.
Perfect aangekomen, verkoper heb ik uit een topic op XDA.
Linkje
De Diztronic TPU komt van post3rs (Ebay)vandaan.
Linkje
aveenhuysen schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:41:
Eergisteren mijn screenprotectors binnengekregen via Amazon en meteen bij de eerste al meteen zonder bubbels. Moest een keer tot de helft los voor een klein stofje maar met het extra stickertje weggehaald en daarna keurig zonder bubbels geplakt.

[afbeelding]
Hier ook zeer tevreden over de Membrane screenprotectors. Alleen zijn vette vingertjes erg goed te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

maniac2003 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:13:
[...]

De LG WCP-300 + officiële LG lader (1.8A) heb ik via Ebay gekocht bij hpapy_embroiderer.
;)
Bummer. Stond al weken op het punt om 1e aan te schaffen, zijn ze nu beide niet meer te verkrijgen :(

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik kan maar geen modieuze modelletjes vinden. Alle cases zijn zo standaard...

Deze case voor de Xperia Z vind ik bijvoorbeeld heel leuk, maar ik vind maar niet zoiets voor de n4...Heb nog tijd, half-eind september verwacht ik de mijne.

http://www.mobilefun.co.u...e-orange-white-p38999.htm

(Tot nu toe is hetgene wat het nog het meest in de buurt komt dit:
http://www.ebay.com/itm/L...Cases&hash=item1e775cd05c

Maar die ziet er toch echt wel extreem china-cheapy uit. En bovendien lang niet zo mooi)

[ Voor 33% gewijzigd door Svardskampe op 03-09-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Vandaag mijn gel case ontvangen! http://www.ebay.com/itm/400540031351

Normaal gesproken zou ik hem uit Hong Kong laten komen (scheelt wat euro's) maar omdat ik hem snel nodig had heb ik hem deze keer uit de UK laten komen. Dit heeft helaas alsnog ruim een week geduurd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2oBqlO7.jpg

Nu is mijn achterkant in ieder geval goed beschermd en kan ik op zoek naar een Bumper.
Welke is aan te raden? De originele of Poetic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Bigf00t schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:31:
Vandaag mijn gel case ontvangen! http://www.ebay.com/itm/400540031351

Normaal gesproken zou ik hem uit Hong Kong laten komen (scheelt wat euro's) maar omdat ik hem snel nodig had heb ik hem deze keer uit de UK laten komen. Dit heeft helaas alsnog ruim een week geduurd.

Nu is mijn achterkant in ieder geval goed beschermd en kan ik op zoek naar een Bumper.
Welke is aan te raden? De originele of Poetic?
Waarom nog eens een bumper? Je hebt nu toch al een gel case die hetzelfde doel dient.
Bij een vriend van mij ging de originele bumper nogal snel verslijten overigens. Dat was wat zonde voor de €15 die dat ding gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Ook de Poetic slijt. Ik kocht hem eind maart, daar zou het probleem van het loslaten van de verschillende lagen opgelost zijn. Toch gebeurde dit bij mijn bumper rond de micro usb adapter. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de telefoon een keer op straat heb laten vallen en die klap heeft de bumper opgevangen, daar ongeveer lieten de lagen los van elkaar.

Heb inmiddels een vervangende opgestuurd gekregen van Poetic, erg nette service!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:33

ThaDude

Hang Loose

[...]

Linkje
Beste Maniac2003,

Hoe bevalt het draadloos laden? Is het wat?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik vind van wel, niet meer bij iedere laadbeurt de stekker er in te hoeven prikken. Gewoon op het laadstation leggen en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

shinchan03

Niels

Mijn oude autolader werkt niet goed met mijn Nexus 4 (is te zwak).
Mijn telefoon laad minder snel op dan dat hij energie verbruikt, dus hij loopt nog steeds leeg bij het gebruiken van navigatie.

Heeft iemand een goede lader voor een leuke prijs gevonden? en welke specificaties zijn aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Sedative schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:42:
Waarom nog eens een bumper? Je hebt nu toch al een gel case die hetzelfde doel dient.
Bij een vriend van mij ging de originele bumper nogal snel verslijten overigens. Dat was wat zonde voor de €15 die dat ding gekost heeft.
Klopt, het doel is hetzelfde. Maar een bumper leek me mooier omdat de achterkant dan ook nog zichtbaar is en toch het krassen op bijvoorbeeld mijn bureau voorkomt. Maar nu ik de gel case enkele dagen in gebruik heb vraag ik me inderdaad af of ik de bumper nog wel extra nodig heb :)
X-plosive schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:14:
Ook de Poetic slijt. Ik kocht hem eind maart, daar zou het probleem van het loslaten van de verschillende lagen opgelost zijn. Toch gebeurde dit bij mijn bumper rond de micro usb adapter. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de telefoon een keer op straat heb laten vallen en die klap heeft de bumper opgevangen, daar ongeveer lieten de lagen los van elkaar.

Heb inmiddels een vervangende opgestuurd gekregen van Poetic, erg nette service!
Twee negatieve ervaringen over de verschillende bumpers dus. Maar inderdaad wel goede service!
Ik twijfel nu wel of ik nog zo'n 17 euro ga uitgeven aangezien de gel case me goed bevalt. In eerste instantie had ik deze besteld om snel wat bescherming te bieden voor de achterzijde met als doel om vervolgens op mijn gemak de overige accessoires te gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
shinchan03 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:39:
Mijn oude autolader werkt niet goed met mijn Nexus 4 (is te zwak).
Mijn telefoon laad minder snel op dan dat hij energie verbruikt, dus hij loopt nog steeds leeg bij het gebruiken van navigatie.

Heeft iemand een goede lader voor een leuke prijs gevonden? en welke specificaties zijn aan te raden?
Standaard goedkope USB ladertjes geven maximaal maar 500 mA door. Dit is omdat er geen 5v staat op één van de data pins zodat de telefoon "weet" dat hij meer dan 500 mA kan vragen.

Je nexus 4 kan maximaal 1.2A aan, kijk bij de specificaties van het product naar "output" hoeveel het levert. 800mA (0.8A) is overigens genoeg dat je n4 kan "laden", maar natuurlijk langzamer dan met 1.2A.

Ik heb even gegoogeld voor je en de Sony AN-400 (of 401) autolader voldoet hieraan.
pricewatch: Sony Ericsson AN400 Autolader (Origineel)
Bij Amazon of Ebay zul je hem wel voor net onder de €10 kunnen vinden met eventueel gratis verzendkosten.
Sedative schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:11:
Ik kan maar geen modieuze modelletjes vinden. Alle cases zijn zo standaard...

Deze case voor de Xperia Z vind ik bijvoorbeeld heel leuk, maar ik vind maar niet zoiets voor de n4...Heb nog tijd, half-eind september verwacht ik de mijne.

http://www.mobilefun.co.u...e-orange-white-p38999.htm

(Tot nu toe is hetgene wat het nog het meest in de buurt komt dit:
http://www.ebay.com/itm/L...Cases&hash=item1e775cd05c

Maar die ziet er toch echt wel extreem china-cheapy uit. En bovendien lang niet zo mooi)
Niemand die tot nu toe kleurrijke covers oid heeft gevonden? Ik heb maar deze zwarte besteld voor zolang tot ik écht een mooie vind. Voor 7 euro kan je natuurlijk ondertussen wel weer even door.

[ Voor 33% gewijzigd door Svardskampe op 08-09-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Sedative schreef op zondag 08 september 2013 @ 15:43:
Je nexus 4 kan maximaal 1.2A aan, kijk bij de specificaties van het product naar "output" hoeveel het levert. 800mA (0.8A) is overigens genoeg dat je n4 kan "laden", maar natuurlijk langzamer dan met 1.2A.
Bedankt voor je info. Ik was namelijk ook nog op zoek naar een geschikte USB autolader om te kunnen navigeren met mijn toestel. Software zoals Waze lijkt me toch wel interessant (aangezien ik een TomTom heb nog niet getest tot op heden).

Ik heb nu deze lader van 1000mA besteld:
http://www.ebay.com/itm/390639660788

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x69o9FW.jpg?1

Geen idee hoe de kwaliteit is, maar voor omgerekend een eurotje inclusief verzending durf ik de gok wel te nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Zojuist deze gekocht. http://r.ebay.com/b45F0L
Hopelijk de echte LG Bumpter. Bij Mobilefun is hij out-of-stock. Kosten lager :)

[ Voor 4% gewijzigd door ThaDude op 09-09-2013 07:25 ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 15:26
[...]
Standaard goedkope USB ladertjes geven maximaal maar 500 mA door. Dit is omdat er geen 5v staat op één van de data pins zodat de telefoon "weet" dat hij meer dan 500 mA kan vragen.
[...]
even een correctie op je verhaal: hij 'weet' dit niet omdat er 5v op de datapinnen staat maar omdat ze kortgesloten zijn (in ideale situatie met een hele lage weerstand). In dit geval gaat hij meer dan 500mA pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door elpino.rv op 09-09-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:54
Iemand ervaring met deze qi power charger pad? http://www.ebay.nl/itm/Wi...II-S3-i9300-/380712337929

Werkt deze ook met de Rearth Fusion case?
Ben alvast op accessoires jacht, mijn nexus komt eind deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

[...]

Ik heb even gegoogeld voor je en de Sony AN-400 (of 401) autolader voldoet hieraan.
Bij Amazon of Ebay zul je hem wel voor net onder de €10 kunnen vinden met eventueel gratis verzendkosten.
Heb geen haast, dus heb hem op ebay besteld voor net geen 7 euro, bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Ook ik was op zoek naar een autolader met wat meer ampere, heb de sony ericsson AN401 gekocht via amazon uit Engeland voor iets minder dan 8 euro (incl verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Bigf00t schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:48:
[...]

Bedankt voor je info. Ik was namelijk ook nog op zoek naar een geschikte USB autolader om te kunnen navigeren met mijn toestel. Software zoals Waze lijkt me toch wel interessant (aangezien ik een TomTom heb nog niet getest tot op heden).

Ik heb nu deze lader van 1000mA besteld:
http://www.ebay.com/itm/390639660788

Geen idee hoe de kwaliteit is, maar voor omgerekend een eurotje inclusief verzending durf ik de gok wel te nemen :9
Ik denk niet dat die zo gezond is voor je telefoon, aangezien die 12v lijkt te geven. Je telefoon werkt op 5v.
Kan ook zijn dat ze met 12v gewoon de aansluiting bedoelen van de auto, maar ik zou toch maar eerst even de multimeter op de buitenste pinnetjes zetten en kijken hoeveel hij geeft. (Afhankelijk van de afwijking van de multimeter kan hij "teveel" geven, ik heb wel afwijkingen gezien tot 8V op 5V op hele slechte en oude. Maar als je dus iets ziet in de buurt van 12v of erover zou ik toch maar niet de Nexus 4 erin prikken).

Waar 12v wel goed voor is: bepaalde grote 10" tablets en navigatie-apparatuur kan op 12v werken.
remcoboy1479 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:39:
Iemand ervaring met deze qi power charger pad? http://www.ebay.nl/itm/Wi...II-S3-i9300-/380712337929

Werkt deze ook met de Rearth Fusion case?
Ben alvast op accessoires jacht, mijn nexus komt eind deze week!
Qi is een universele standaard, dus ja hij zal gewoon werken.
De case zorgt echter voor een afstand, waardoor hij retetraag, of zelfs soms niet zal laden. Des te meer mm ertussen, des te slechter. Lijkt me vrij logisch.
Niemand die tot nu toe kleurrijke covers oid heeft gevonden? Ik heb maar deze zwarte besteld voor zolang tot ik écht een mooie vind. Voor 7 euro kan je natuurlijk ondertussen wel weer even door.
Ik zoek nog altijd naar een mooie cover, gelijkaardig aan die voor de Xperia Z die ik gepost had, of in die stijl tenminste. Nog niemand die iets gevonden heeft?

[ Voor 33% gewijzigd door Svardskampe op 10-09-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Kan in ieder geval wel melden dat de Philips QI-lader wel geod werkt met de Rearth Fusion case. Het kan dus in ieder geval wel, al weet ik dus niet hoe goed die QI lader is die remco laat zien.

• Bigf00t
Svardskampe schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:58:
Ik denk niet dat die zo gezond is voor je telefoon, aangezien die 12v lijkt te geven. Je telefoon werkt op 5v.
Kan ook zijn dat ze met 12v gewoon de aansluiting bedoelen van de auto, maar ik zou toch maar eerst even de multimeter op de buitenste pinnetjes zetten en kijken hoeveel hij geeft. (Afhankelijk van de afwijking van de multimeter kan hij "teveel" geven, ik heb wel afwijkingen gezien tot 8V op 5V op hele slechte en oude. Maar als je dus iets ziet in de buurt van 12v of erover zou ik toch maar niet de Nexus 4 erin prikken).

Waar 12v wel goed voor is: bepaalde grote 10" tablets en navigatie-apparatuur kan op 12v werken.
Input: 12V
Output: 5V 1A

Dus dat moet wel goed komen, maar bedankt voor het meedenken :)

• Svardskampe
Bigf00t schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:34:
[...]

Input: 12V
Output: 5V 1A

Dus dat moet wel goed komen, maar bedankt voor het meedenken :)
Ah, zo gedetailleerd had ik niet op de description gekeken eronder. Ik keek gewoon naar de bovenkant van de pagina.
Maar dan moet die prima werken in theorie inderdaad. Voor €1 en gratis verzendkosten kan je geen grote miskopen doen :P. Het is een beetje jammer dat hij pas vanaf oktober geleverd wordt, is het ook niet van even bestellen om te kunnen testen of het de beloofde waardes levert.
Trouwens fun fact: die prominente CE...Normaal laat het CE logo zien dat het conformeert aan europese normen, maar daar zit een spatie tussen de C en de E. De chinezen halen dan de spatie ertussenuit en zeggen dat het het logo is voor China Exported, of China Electronics om het een leuke certificeringslogo mee te geven.

Ikzelf heb het nut van die pad nog niet zo begrepen. Ik pak zo regelmatig mijn telefoon, met het draadje heb je nog bewegingsvrijheid. Bovendien laadt hij via Qi wel vele malen trager op, en tsja, dat draadje erin steken is geen moeite imo. Ook de zogenaamde slijtage aan de poort: Mijn galaxy s i9000 is nu 2,5j en ik merk nog geen enkele vorm van slijtage aan de poort...En dan bovendien kost het toch weer een kleine 20 euro voor een goedkope, 35 voor de philips....tsja...
Maar ieder zijn heug en meug :Y)

[ Voor 55% gewijzigd door Svardskampe op 11-09-2013 02:08 ]

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De lader op de Brodit houder voor de Nexus 4 levert ook 5V 1A en daar laad die ook gewoon op bij gebruik van TomTom, bluetooth en mobiel internet.

• shinchan03

shinchan03

Niels

Svardskampe vind met die qi-lader gewoon handig om hem 's nachts er op te leggen op mijn nachtkastje en 's morgens weer eraf te pakken.

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
Hier idem dito. Ik heb met mijn slaperige hoofd altijd ruzie met het dat kabeltje dat er anders aan vast zit. Nu is het gewoon een kwestie van erop kwakken en je pakt hem er zo weer af :P

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• Bigf00t
MegaTronics schreef op woensdag 11 september 2013 @ 07:54:
De lader op de Brodit houder voor de Nexus 4 levert ook 5V 1A en daar laad die ook gewoon op bij gebruik van TomTom, bluetooth en mobiel internet.
Fijn om te horen, dan kan ik het op een goedkope manier gaan testen :) Ik heb nog zo'n cheap universele telefoonhouder liggen dus in combinatie met de 1A lader kan ik daar voorlopig wel mee vooruit.

Momenteel navigeer ik met een TomTom inclusief TMC maar gezien de informatie die via 3G beschikbaar is bied dit waarschijnlijk toch wel voordelen. Mocht het nu heel goed bevallen dan kan ik daarna altijd nog voor zo'n actieve Brodit houder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

[...]

Linkje
Deze vandaag gekocht. Iemand idee wat de levertijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJR98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-06 00:47
Is de Nexus 4 compatible met een kabel van Micro usb naar HDMI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
BJR98 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:36:
Is de Nexus 4 compatible met een kabel van Micro usb naar HDMI ?
Alleen een specifieke technologie; slimport
http://www.ebay.nl/itm/wh...pters&hash=item3a84f87220

Een "gewone" micro-usb naar HDMI (gebaseerd op MHL) werkt niet.

Oh fucking hell, dat werkt dus ook voor de Nexus 7. Ik heb echt TIJDEN gezocht voor een oplossing om de nexus 7 aan een scherm te hangen!

Edit: Shit....dat is dus voor de nieuwe n7 van 2013..Niet de oude.

[ Voor 47% gewijzigd door Svardskampe op 15-09-2013 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
Waar koopt iedereen hier de ringke fusion? En is dat dan de nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mokke
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-04 06:37
Iemand toevallig nog een screenprotecter op overschot voor de nexus 4? Kan betalen met paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Mokke schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:43:
Iemand toevallig nog een screenprotecter op overschot voor de nexus 4? Kan betalen met paypal.
Ik heb er nog één over. Werd geleverd bij mijn gel case maar ik gebruik hem niet.
Als je de postzegel betaald stuur ik hem naar je op! Stuur maar even een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03-2023
Als nog iemand er eentje over heeft dan laat het me aub weten! :)

[ Voor 68% gewijzigd door sjefke9 op 17-09-2013 19:20 ]

• Svardskampe
...Mijn zwarte hoesje is gecancelled na tweemaal een gefaalde delivery :'(
Heb het wel teruggestort gekregen, maar ik had liever het hoesje.

EDIT: Makeshift kartonnen cover gemaakt for the time being, zolang de bestelling uit China er nog niet is

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8un8XyJ.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Svardskampe op 21-09-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-06 08:40
Svardskampe schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:49:
...Mijn zwarte hoesje is gecancelled na tweemaal een gefaalde delivery :'(
Plan trekken noemen ze dat. Knap gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
andremichel schreef op zondag 22 september 2013 @ 08:49:
[...]

Plan trekken noemen ze dat. Knap gedaan. ;)
Dank je :D Op reddit doet hij het ook goed.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Welke screenprotector heeft op dit moment de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Zoek iets op bijvoorbeeld Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 14:36
zo... de originele (hopelijk) besteld op ebay (http://www.ebay.com/itm/130998722043), nu nog een qi charger waar de N4 en de N7 mooi op passen.. (niet tegelijk), iemand daar een idee voor?

[ Voor 11% gewijzigd door Prulleman op 02-10-2013 14:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Svardskampe schreef op zondag 08 september 2013 @ 15:43:
[...]

De Sony al even binnen, maar de telefoon loopt nog steeds leeg tijdens het laden in de auto.
Ik gebruik echter wel dezelfde kabel als bij de vorige oplader, dus ik ga vanmiddag even een andere lader kabel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Ik heb deze nu een paar weken in gebruik in mijn auto, en hij laadt als een trein! Veel sneller dan mijn vorige 0.7 mA auto usb lader.
pricewatch: Sony Ericsson AN401 Autolader & MicroUSB Kabel

Volgens mij bedoel je dat je een andere kabel gaat proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Die van mij is eigenlijk hetzelfde alleen dan zonder kabel.
Dus vermoed dat het echt aan de kabel ligt. Ik laat het vanavond weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 16:50
Ook mensen die ervaring hebben met deze car dock?

http://www.mobilefun.nl/3...-dock-voor-lg-nexus-4.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Ik zou zeggen een universele Carrock te nemen. Anders mag je dat weer bij elke nieuwe telefoon ook weer opnieuw aanschaffen.

En tsja, de kabel, probeer het met de bijgeleverde kabel van de n4, of een tablet als je die hebt. Kabeltjes van dealextreme en action zijn wel minder. (verontreinigd koper, of gewoon gemixt met ijzer om de kosten te drukken). Ik zeg niet dat men altijd dure kabeltjes met merk moet gebruiken, het goedkoopste is prima om mee te laden wanneer het scherm uit staat op 500mA aan de pc, maar dat is te weinig wanneer je telefoon in hoog gebruik is zoals als GPS in de auto.

[ Voor 23% gewijzigd door Svardskampe op 03-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Het lag dus aan de kabel, straks met een andere kabel laadde de telefoon wel gewoon door.
Ik had trouwens een goede autoladerkabel, maar die is door slijtage denk ik gewoon minder geworden. Het werkt in ieder geval weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Ik heb toch maar een Qi matje besteld om slijtage aan mijn poort te voorkomen. De poort is maar half zo solide als die op mijn oude Galaxy S merk ik...
Pff...een qi matje op bestelling, een hoesje...Die universele carholder moet ik nog ff een goede uitzoeken met een TomTom twist-'n-lock zuignap. Nuja, is ook niet zo een haast bij aangezien ik vaak de TomTom pak van mijn ouders :)

Ik ben blij dat je het probleem gelocaliseerd hebt. Er zal waarschijnlijk een paar draadjes in de kabels zijn gebroken en daarom het niet goed meer deed.

[ Voor 17% gewijzigd door Svardskampe op 03-10-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 09:01

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb zojuist de Meifeng Hard Skin Cover Case voor de Nexus 4 gekocht. Die heeft een andere textuur en ik vond grijs op zich wel mooi. Ik heb nu de hard plastic Nillkin case.

Link naar de fabrikant: http://meifeng.co/Index.asp?Type=2&Module=73&Id=604
Let op: website laadt langzaam.

In dit topic kon ik zo snel niemand vinden die hem ook gekocht heeft. Op XDA zijn ze er wel positief over. Vooral voor het geld (eBay; circa 5 euro).

[ Voor 21% gewijzigd door Bolletje op 08-10-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:25
@Bolletje die skins zien er wel heel mooi uit en dat voor 5 euro!

Na het overlijden van mijn SG2 vandaag mijn nieuwe Nexus 4 binnen gekregen. :)
Uiteraard lekker even shoppen naar nieuwe accessoires en de TPU flip cover is zojuist besteld.

Nu ben ik nog op zoek naar een QI Wireless lader en heb er verschillende in de topic voorbij zien komen.
Ik lees ook veel positieve verhalen over de QI Wireless lader en de LG-WCP-300 leek me dan ook wel wat, maar op dit moment uitverkocht en er zijn zoveel soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Graag zou ik willen weten welke betaalbare QI lader het beste werkt want er is zoveel keus op internet zoals deze maar ook deze

[ Voor 3% gewijzigd door Mabili op 10-10-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Nu online

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Zelf heb ik die qi Wireless Charger Pad, werkt prima. Dat ding piept wel redelijk hard op het moment dat je je telefoon er op legt. Aangezien ik 'm in de slaapkamer gebruik, heb ik het speakertje even onklaar gemaakt. Paar schroefjes, één dopje er af, klaar. Op de todo-list staat nog het lampje gedeeltelijk zwart spuiten, daar komt ook nogal wat licht vanaf.

Ondanks een beetje handwerk (voel ik me ook weer een technische bob de bouwer) ben ik best tevreden over de lader :) Zoals bekend laadt het niet zo snel als een kabeltje, maar hij heeft de hele nacht...

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Kaastosti schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:02:
Zelf heb ik die qi Wireless Charger Pad, werkt prima. Dat ding piept wel redelijk hard op het moment dat je je telefoon er op legt. Aangezien ik 'm in de slaapkamer gebruik, heb ik het speakertje even onklaar gemaakt. Paar schroefjes, één dopje er af, klaar. Op de todo-list staat nog het lampje gedeeltelijk zwart spuiten, daar komt ook nogal wat licht vanaf.

Ondanks een beetje handwerk (voel ik me ook weer een technische bob de bouwer) ben ik best tevreden over de lader :) Zoals bekend laadt het niet zo snel als een kabeltje, maar hij heeft de hele nacht...
Bedankt voor de tips!
Ik denk dat ik vanavond de bestelling wil gaan doen.
Mocht het geluid en led storend zijn dan heb ik dus ook wat te doen, maar zoals ik het uit je verhaal begrepen heb is dit dus eenvoudig op te lossen. :)

Hoe zit het met het laden heeft de powerqi ook een overlaad beveiliging erin zitten?
Met mijn zoektocht op internet kom ik deze term regelmatig tegen, maar dan zijn de laders ook direct een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Mabili schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:21:
[...]

Hoe zit het met het laden heeft de powerqi ook een overlaad beveiliging erin zitten?
Met mijn zoektocht op internet kom ik deze term regelmatig tegen, maar dan zijn de laders ook direct een stuk duurder.
Dat is op zich een goede, voor LiOn accu's zijn laders zonder dit best wel funest naar het schijnt. Weet ook niet wat daar van waar is, want volgens mij laden de meesten hem op aan de PC, welke ook gewoon 500 mA/5v blijft afgeven zonder "overlaadbeveiliging"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Wat betreft het opladen via de PC daar zit ook wel weer wat in Svardskampe.

Om een voorbeeld te geven bij deze qi lader wordt de overlaadbeveiliging bij de specificaties aangegeven, maar ik vind deze lader nogal prijzig. Dan is deze qi lader die eerder in de topic gernoemd werd goedkoper, maar daar kan ik niet terug vinden of er ook een overlaadbeveiliging op zit. Is het verstandig om te kiezen voor de goedkopere uitvoering samen met deze flip case die ik heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Ik heb deze Qi pad net binnengekregen. Moet hem nog wel uitvoerig testen. Hij was smerig met vlekken toen hij aankwam, en moest hem ontsmetten met dettol. Hij lijkt op het eerste gezicht te werken. http://m.ebay.nl/itm/380712337929
Ik maak me dus niet al te druk in de overlaadbeveiliging

Samen met een echt leren case van aliexpress, voor 10 euro en het lijkt net echt leer, of is zelfs echt. Wel een goede kwaliteit dus. Wat wel is, is dat het ding stink naar leerlooi of iets dergelijks. Heb hem buiten gelegd en dat zal er wel afgaan zeker.
http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Mabili, die flip cover is overigens flink duur. Hier is een Chinese versie: http://m.aliexpress.com/item/783282833.html

Edit: Dit topic is vrij dood overigens. Iemand nog meer die Qi pad gekocht? :/ Ik vind dat de nexus 4 wel echt heet wordt daarop.

[ Voor 28% gewijzigd door Svardskampe op 12-10-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-04 09:21
Ik heb ook de Qi Power Charger Pad besteld.
Hij heeft me 12,57 gekost, en ik verwacht hem over 2 weken te ontvangen.

Ik zal dan wel even m'n ervaringen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:06

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Ik gebruik al een tijdje deze Qi Wireless Charger : http://www.everbuying.com/product400307.html

Hij doet het goed, voor ik naar bed ga erop en als ik wakker word is hij weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Ik gebruik al een half jaar de Metrans MWT02 net als Groverp08. Zeer tevreden over het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:32
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html kent iemand alternatief voor n4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Alleen een powered OTG kabel (Y) werkt, (en dan volgens mij ook alleen met custom kernel)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08

Groverp08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
en dat werkt bij jou op welk toestel?

(http://www.androidheadlin...odification-from-xda.html
The Nexus 4 doesn’t provide the right voltage required to power USB devices. This solution does lack some elegance, but who cares? It actually works now. By connecting a three-way Y cable, you can then plug in your USB drive, or keyboard or any other device to use on your Nexus 4. You’ll need a USB power pack to carry around as well, unfortunately. Sure it’s not the most convenient way of doing things, but at least it works now.)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Prulleman schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

The Nexus 4 doesn’t provide the right voltage required to power USB devices. This solution does lack some elegance, but who cares? It actually works now. By connecting a three-way Y cable, you can then plug in your USB drive, or keyboard or any other device to use on your Nexus 4. You’ll need a USB power pack to carry around as well, unfortunately. Sure it’s not the most convenient way of doing things, but at least it works now.)
De allereerste batch deed volgens mij wel power leveren. De CooLoserTech op youtube kon het namelijk ook, die op launch een n4 had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:32
Dacht eraan om dit te gaan gebruiken ter vervanging van mijn oude ipod. Valt batterij verbruik hiervan wat mee? Zou dit toc al snel 4u per dag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08

Groverp08

Prulleman schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik vergis me :$ . Dit werkt op mijn Nexus 10. 8)7
Sorry voor de onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 09:01

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb de Meifeng case binnengekregen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iCgJGhIVtbxfxsqm9ZiIewEM/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6zVbjkD5b9BhP9WZvSdbR4st/medium.jpg

Hij is van binnen van hard plastic, maar heeft een soort filt laag. Hij ligt bij mij erg prettig in hand en de knoppen zijn ook beter bereikbaar dan bij de Nillkin case. Al met al vind ik hem fijner dan de Nillkin hard case die ik hiervoor had. Hij is ook nog iets goedkoper en verkrijgbaar in meerdere kleuren.

[ Voor 7% gewijzigd door Bolletje op 26-10-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 12:02
@Bolletje

Snel even een grijze bestelt. Goeie tip

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 21:48
Gezocht op dit forum en op verschillende websites (dx.com/ google) maar niet gevonden, ik ben op zoek naar onderstaande (of vergelijkbare) lader voor de N4:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/20gbn1w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501207

Hallo,

Ik gebruik sinds een maandje of twee de Rearth Ringke SLIM voor mijn Nexus 4 (Hier gekocht). In deze tijd heb ik de mobiel dagelijks gebruikt en het hoesje er een goede 50 keer afgehaald, en ik merk dat ik dat beter niet had kunnen doen (zie bijlages)..
Het chromen randje op mijn Nexus 4 is deels weggekrast op één hoek (linksonder), er zit een barst in de case in diezelfde hoek, en er is een stukje afgebroken van de case in een andere hoek (linksboven). Voor het geld mag je natuurlijk niet teveel verwachten, maar wel een product dat niet op den duur uit elkaar valt.

Ik bestel z.s.m. de Diztronic Matte Black TPU case, de Rinke vertrouw ik niet meer.

Met vriendelijke groeten,
Brian
_____

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/39845704/IMG_6485.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/39845704/IMG_6487.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/39845704/IMG_6488.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/39845704/IMG_6489.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 21:48
v1nzent- schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:39:
Gezocht op dit forum en op verschillende websites (dx.com/ google) maar niet gevonden, ik ben op zoek naar onderstaande (of vergelijkbare) lader voor de N4:

[afbeelding]
Kick!

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 14:07
Er zit gewoon een mini-usb aansluiting op, dus dat zou volgens mij ook moeten passen op de Nexus 4. Niet?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373950

Dit is wel een mooie case voor de Nexus 4

*SPAM*

[ Voor 35% gewijzigd door dusty op 10-12-2013 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
op xda ook populair, maar de meniningen zijn ook verdeeld.. zelf heb ik deze bij mijn 2ehands N4 gekregen, maar ik vind de achterkant erg lelijk... totaal niet zo helder als op de plaatjes.. een stof, vlekken en krassen magneet, waardoor je de achterkant van de N4 helemaal niet meer kan zien... ik zou eerder een bumper kopen als je de achterkant wil laten zien, of een dichte case als je de achterkant wilt beschermen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Denk dat ik een Nexus 4 wil; een van weinig geschikt voor ubuntu touch (5 vind ik overpriced)

Maar ... ik kan niet werken op een 100% touchscreen, en moet een qwerty toetsenbord

Kleine 2u zoeken verder, en krijgt niets gevonden wat lijkt op:

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetlite.com/wp-content/uploads/2010/11/BoxWave-Keyboard-Buddy-Turns-iPhone-4-into-QWERTY-Slider-landscape.jpg

iemand suggesties? Of ken je een alternatief?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
op ebay is niets te vinden... op alibaba zie ik deze:
http://www.alibaba.com/pr...etooth_keyboard_case.html
maar geen images icm de N4..

verder kan ik ook niets vinden, maar heb je wel regelmatig met een recente (>4.5") high end smartphone met on screen toetsen gewerkt? de techniek heeft ook niet stil gestaan, + daarnaast het je ook nog zaken als swype/swiftkey wat na een korte periode van gewenning erg snel en accuraat werkt.

(daarnaast is een N5 verre van overpriced, dat je geen 400 euro aan een toestel wilt uitgeven prima, maar overpriced in verhouding tot de concurentie is ie zeker niet, ook in t.o.v. de N4)

en ubuntu touch, is dat puur om wat mee te spelen, of wil je dat echt structureel gaan draaien, volgens mij ga je dan in deze fase nogal wat reguliere apps missen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dank voor je toelichting maar minimale afname 100stk....

ik heb het geprobeerd half jaar, een 100% touchscreen telefoon, maar het volstaat voor mij niet. Samsung Galaxy 2 of 3 (weet niet precies - wel groot oppervlak)

Doe veel via ssh en dan mis je vaak bepaalde karakters onder de toetsen; moet je weer met functies/symbols werken etc. Voor mij 'moet' ik een qwerty hebben wil ik me niet storen aan die beperkingen - daarlangs is een fysieke knop beter blind te bedienen, en niet halve scherm valt weg onder virtueel toetsenbord.

De nexus lijkt mij zeer interessant vanwege de ondersteuning voor ubuntu-touch - misschien even verder zoeken naar alternatief wat meer mogelijkheden heeft omtrent accessoires (...neej geen apple)

overprices niet neej, beetje overdreven reactie van mij, maar aanschafprijs bij 1jr aansluiting is dan heel behoorlijk zelfs met abbo van vaste last 65euro

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 21-01-2014 15:54 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
En gewoon een los compact Bluetooth keyboard? In principe werkt alles, alleen qua meenemen is het minder praktisch, maar je hebt wel voor je ssh sessies een keyboard bij. Wellicht zijn er wel keyboard cases voor een sgs3.. En ook daar zal wel een onofficiële ubuntu port voor zijn, check xda maar eens

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 13:04
Anoniem: 501207 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:38:
Hallo,

Ik gebruik sinds een maandje of twee de Rearth Ringke SLIM voor mijn Nexus 4 (Hier gekocht). In deze tijd heb ik de mobiel dagelijks gebruikt en het hoesje er een goede 50 keer afgehaald, en ik merk dat ik dat beter niet had kunnen doen (zie bijlages)..
Het chromen randje op mijn Nexus 4 is deels weggekrast op één hoek (linksonder), er zit een barst in de case in diezelfde hoek, en er is een stukje afgebroken van de case in een andere hoek (linksboven). Voor het geld mag je natuurlijk niet teveel verwachten, maar wel een product dat niet op den duur uit elkaar valt.

Ik bestel z.s.m. de Diztronic Matte Black TPU case, de Rinke vertrouw ik niet meer.

Met vriendelijke groeten,
Brian
Ik denk dat je dit verschijnsel met elke soortgelijke case krijgt; als je hem ongeveer 25 keer per maand verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wisey schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:57:
[...]
Ik denk dat je dit verschijnsel met elke soortgelijke case krijgt; als je hem ongeveer 25 keer per maand verwijderd.
Dat is een nadeel van zo'n bumpercase, als je hem in een bureaulader of autohouder wilt plaatsen moet de case er telkens vanaf.

* MegaTronics heeft zijn Nexus 4 gewoon in een pouch zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Vandaag mijn QI wireless charger binnengekregen originele Nexus 4 oplader aan het extra lange bijgeleverde usb kabeltje erop gelegd en laden maar!!! Heerlijk nooit meer dat gezeur met die usb kabel in die Nexus 4 pluggen. ;)

Met de Ringke Fusion case ook geen enkel probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door aveenhuysen op 14-02-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:56
Iemand die een site weet waar ik de originele lader + kabel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
TheCeet schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:19:
Iemand die een site weet waar ik de originele lader + kabel kan kopen?
Waarom zou je dat willen? Niet dat Chinese rommel net zo goed is, maar elke lader van acceptabele kwaliteit voldoet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Ik kwam net op Androidworld.nl dit artikel tegen: http://androidworld.nl/review/dbrand-skins/ en dacht dat jullie het misschien wel interessant zouden vinden. Ik vind het er zelf echt heel mooi uit zien en denk er echt aan om een te kopen.

steam: failsnail, Letterbox

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste